Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.09.2018 23:26:08 dunyaaaaa

ilk iş gununde oraya girmesi tamamen haınlık acımasızlkk

(0) (0)
13.09.2018 11:52:54 sır

İlk iş günündeki adam oraya tıkılır mı vicdandızlar. Allah rahmet eylesin

(9) (0)
13.09.2018 11:14:55 Cansel

Yalan diyenler yalan olan şey ne acaba çocuk ölmedi mi keşke öule bi yalan olsada çocuk hayatta olsa

(2) (0)
13.09.2018 10:09:38 Pomak

Allah rahmet eylesin ailesine sabır versin çok zor

(6) (0)
13.09.2018 09:14:01 Cansel

Çocuğun en yakını bnim ailesi kendini mahfetti olay gerçek biri ona gir temizle demiş ve çalışmış perişaniz gencecik çocuk hayatını kaybeti bi kişi göz altında ve oranın sahibi kaçmış 15.00 te çocuk hayatını kaybetti 16.00da patronu sigortasını yapıp kaçmış kaçak şuanda allah iki katını

(5) (0)
13.09.2018 08:48:03 fenerli

Allah rahmet eylesin, ailesine sabırlar versin , iş yerleri neden işçilerini iş kazalarına karşı eğitmiyor 3 ayda bir eğitim filmleri seminerler vermeleri gerekir yazık en çok işkazası türkiyede oluyor lütfen dikkatli olalım

(5) (0)
13.09.2018 08:19:52 motor ustası

is güvenliği eğitimi var mı? oryantasyon eğitimi aldı mı? kim makinenin içine girmesini isterdi? risk analizi gözden geçirilmeli. uyarı ikaz tabelası var mı? ilk amiri tutuklanır

(0) (0)
13.09.2018 07:57:56 M. Ayhan

Inna Lillahi ve inna Ileyhi raciûn

(1) (0)
13.09.2018 07:25:13 GerÇeK

İnsan haaytı ucuzladı bu ülkede.. ak partimizin ustalık döneminde olanlara bak.. adalete bak hukuka bak..

(3) (2)
13.09.2018 07:10:55 heet

İlk iş güninde tek başına tır içini mi temizlettiriuorlar yalan

(1) (0)
13.09.2018 02:03:23 haydar

insan in degeri yok bu ulkede.isyerleri is disiplini yerlerde geziyo.

(4) (0)
13.09.2018 00:12:43 3tc

ne sorumsuzluk yazıkya gencecik çocuk yetkili olan kişi alınmalı içeri ne bilsin o çocuk nasıl yapılır temizligi ,erkek milleti konuşmak ve açkklama yapmaktan aciz ,mahluklar

(6) (0)
12.09.2018 22:58:43 kadir 46li

Kesin sigortasız eleman rahmetli oldu die yalandan ilk günü deniyor

(8) (0)
12.09.2018 22:25:54 ankarali

Birinci gunde boyle gorevmi verilir hayret once isyerini makinalari tanitir gosterir insan yazik olmus Allah rahmet eylesin

(10) (0)
12.09.2018 22:06:15 Analizci

Aksarayda aynı olay 30 yıl önce olmuştu bu işi bende bir sene yaptım sireni çalmadan butona biri basmadan makina çalışmaz

(5) (1)
12.09.2018 21:21:20 ses

kim emretti acaba ve kim emniyeti için güvenlik önlemini aldı kimsenin haberi olmadan yaptı ise kurallara uymadan eceli gelmiş rahmet dilerim ama bir emir üzeri ise o kişi cinayet işlemiştir

(2) (0)
12.09.2018 21:16:30 Amigo

Koca bir yalan ilk is günü olan bir isci asla mixer in icine sokulmaz, lütfen yetkililer iyi arastirsin kesin bir yerlerde kamera kaydi vardir insan hayati bu kadar ucuz olmamali.

(12) (1)
12.09.2018 21:04:37 Yilmaz

Bir yeni işci geldiyinde ilk önce iş veren can güvenliği eğitimi vermesi lazım bide bir sorumlu yanında olmasi ve dikkat etmesi lazım.

(5) (0)
12.09.2018 20:39:29 Maleesef

Para hep insandan değerli oldu .bu yüzden insan hep öldü öldürüldü

(9) (0)
12.09.2018 20:23:50 zottiri begiç

Allah sabır versin ailesine

(4) (0)
12.09.2018 20:09:50 xxxxxxxx

Turkiyede hangi isde can guvenligi varki. Insanlar cok cahil. Kural tanimaz ve kontrol mekanizmasi diye birsey yok

(8) (0)
12.09.2018 20:07:57 EMRE AYDIN

Acaba iş yeri sahibi vicdan azabı duyuyormu hiç sanmıyorum

(6) (0)
12.09.2018 20:05:57 bahtiyar

boyle kepazelik olamaz yaaa neresinden tutsan elinde kaliyor gerizekalilar egitimsizler

(8) (0)
12.09.2018 20:05:17 PaRs

hiçbir makina kendi kendine çalışmaz. illaki vardır bir çalıştıran ama olan yazık gence olmuş...

(6) (0)
12.09.2018 20:04:58 Asımın Nesli şifre:906

O makinayı çaliştıranı aynı şekilde öldürün. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.

(4) (0)
12.09.2018 20:04:46 Adanalı

Müdürü şefi kim varsa iş güvenlikçisi gitti... devletin savcısı hesabını sorar....

(1) (1)
12.09.2018 20:03:12 sezgin

ya arkadaş Allah yakınlarına sabrı-cemil versin

(2) (0)
12.09.2018 19:58:14 Birisi

Çok üzücü ama ders alınmayacak muhtemelen

(2) (0)
12.09.2018 19:55:43 bestâmi

Allah Rahmet etsin!

(4) (0)
12.09.2018 19:51:23 hoca

Böyle işyerleri bir de işçininSigortasını asgari ücretden gösteriyor

(33) (0)
12.09.2018 19:48:19 Gayseriden Selamlar

Allah Belasini versin sizin gibi is verenin ulan ilk gün bi cocuk bu makinanin icinde ne ariyo hayvan olu hayvanlar.

(8) (1)
12.09.2018 19:43:59 M

Yazık ya çok kötü ölmüş :(

(41) (2)
12.09.2018 19:42:51 ???

ulan cok kotu bi ölüm şekli ya

(24) (1)
12.09.2018 19:40:07 söz prensi

sakın sigortası olmadığı için ilk iş günü olmasın mı??

(140) (0)
12.09.2018 19:39:12 ilbey58

Nasıl çalışmış kendi kendine..

(45) (1)