Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.09.2018 10:39:33 gerçekçi

amatör roketler dümdüz gidiyor nasanın roketlerine bakın bi yatay şekilde gidiyor uzaya falan gittiği yok hicbirinin gokkubbeye çarpar ve geri düşer gokkkube tv yayinlarininda yansitildigi yuksek frekans radyo dalgalaridir kirilma noktasi senin canak antenini cevirdigin kisimdir yukarda uydu yok :)

(0) (0)
13.09.2018 01:17:37 Osman

Öncelikle ensonhaber editörlerinin konyayla bi sorunu var, bir çok haberde bunu defaaten gözlemledim, 2800m roket selçuk üni roket takımının çalışmasıdır bilinmeli.. 3 senedir yaz kış çalışmanın eseridir(desteksiz) içinde yazılımda var malzeme bilgiside var statik hesabıda var.. alkışlayın yeter..

(10) (2)
12.09.2018 23:54:39 döndü dönmez

Editör lütfen yakından bi bakın roket fırlamadan kamera bilmeden kayıt etmiş sağ bulutun altında ,kamarağörüntüsünün orta sağ dikatli bakın

(0) (1)
12.09.2018 23:52:21 döndü dönmez

Arkadaşlar lütfen UFO UFO VAR BAŞTAN 13sn kadar ğörünüyor sağ orta bölümde lütfen

(0) (1)
12.09.2018 22:27:49 Hakan

Adamlar füzeyi uzaya çıkarıyor sonra geri dik olarak indiriyor. Aşın artık bunları yahu. Model uçaklarını 300-500 metreye çıkarmak için hobi için kullanıyor gavurlar bunları.

(2) (11)
12.09.2018 21:38:29 Etkisiz eleman

Fezanin bakkal fuzelerini alip atmislardir cocuklar.

(2) (13)
12.09.2018 20:41:17 Malatyalı

Helal gençler biz istersek onların teknolojisinin alasını yaparız sizi verene kurban

(11) (2)
12.09.2018 19:45:14 MARKA2

Çapulcular çıkar bunun yazılılı türk mü dir a...a diecem size

(10) (2)
12.09.2018 19:29:47 ....k

Reis damada SAHİP çık.zehirlemesinler..bu devlete lazım...

(38) (5)
12.09.2018 18:59:44 Adanalı

Helal olsun, aynen devam...

(6) (1)
12.09.2018 18:58:41 ihsand

millet aç aç

(6) (5)
12.09.2018 18:52:45 rivialı gerılt

ben kara barutla yaparım la onu uzaya çıkarmadan böbürlenmeye gerek yok

(2) (2)
12.09.2018 18:51:53 boreas

Bu elon filan gelmisti baskanla konusmustu falan filan buyuk isler aoowlar noldu o yaaa

(1) (0)
12.09.2018 18:37:30 nasıl olacak

Ekim düşü diye bir film vardı gerçek hayat hikayesini yansıtan benzer bir konuyu işliyorlardı izlemenizi tavsiye ederim ( hayaller ve gerçekleri anlatan )

(0) (0)
12.09.2018 18:30:01 zaza23

Stad yapılacağına okullarda bilim ve arge laboratuvarları yapılsın!!!!

(1) (2)
12.09.2018 18:24:40 Mert Celik

Allah önünüze gönlünü imanınızı açık eylesin gençler vatanınıza milletinize hayırlı evlatlar olun

(0) (1)
12.09.2018 18:18:10 Atini Öpen Kovboy

Kucukken boyle maytap fuzeler vardi ne gunlerdi beee

(2) (0)
12.09.2018 18:04:31 maf

helal olsun. böyle küçük adımlarla başlar bu işler. önemli olan vizyon sahibi olmak ve hedefe giden yolda azmini ve inancını korumak. iş yapanın "gibilmediği" bir ülke olacağız inşallah

(4) (1)
12.09.2018 17:59:49 selami

Goddard dan 100 yıl sonra hayırlısı ile!

(1) (1)
12.09.2018 17:59:18 ürgüplü osman

ocok zevkli bir is,,,hele cikarttigi ses cok zevkli.

(5) (1)
12.09.2018 17:53:36 treks

Öyle rastgele furlatmakla olmaz. Yazılım Yazılım yazılım...

(31) (57)
12.09.2018 17:53:02 Mehmet

20 sene önce ameliyat için bağ bahçe tarla daire satılıyordu. 20 yıl önce gitmeye yol yoktu şimdi araçtan geçilmiyor. Önceden ev sahibi olan zengin sayılırdı şimdi Türkiyenin % 61 i ev sahibi. Kitap defter el yakıyordu kitabı devlet veriyor defter sudan ucuz. Engelli ve yaşlı insana bakan maaş alıyo

(149) (15)
12.09.2018 17:48:58 Defkhan

Yolunuz açık olsun

(81) (2)
12.09.2018 17:48:50 1453

bunlar gormek istedigimiz seyler

(88) (3)