Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.09.2018 23:02:34 vatandas

bu nasil 28 yasinda ben 42 im bundan genc duruyom

(0) (0)
13.09.2018 16:57:19 Yunus Demir

bize tutmaz

(0) (0)
13.09.2018 08:56:22 Burak

Net haram. Millet güle güle kullan yazmış ahahahaha

(4) (3)
14.09.2018 11:19:11 haramzade

senin gibi sahte müslümanları çok gördük size çıksa çatır çatır yersin kimseyede koklatmazsınız

(0) (0)
13.09.2018 07:28:00 Burhan Karaaslan

adamin ruhu fakir. oto yikama acacakmis o parayla. hedefe bak

(5) (3)
13.09.2018 02:46:39 can

2.7 m dolarim olsa okulup alip yakarim mk . okadar para ile ne okuyacan mk yaa

(0) (5)
13.09.2018 08:25:15 hıkd

kuroyum ama para bende diyorsun yani bravo..

(3) (1)
13.09.2018 01:49:25 amin

ülkemizde şans oyunları sistemden oynanmamış 6 rakam belirlenip 3.lü 4lü ve birkac tene 5 bilen millete dağıtıp 6 yıda istenilen zatın havuzuna akıtıyorlar sömürgeci sapıkların allah belasını versin

(6) (0)
13.09.2018 07:52:36 Dadaş_Onur

Merak Allah haram kıldığı şeylerde topunun cezasını veriyor. büyük küçük diye ayırma :)

(6) (1)
13.09.2018 01:32:38 ALANYALI

BİZİM ÜLKEDE MİLLİ PİYONGO VE BENZERİ OYUNLARIN BÜTÜN SONUCLARI ŞAİBELİ NET.İSTNİLEN NUMARA DÜSÜRTTÜRÜLEBİLİR SİGARA MAKİNELERİ GİBİ

(4) (0)
12.09.2018 23:27:07 minik kuş

Kanadaya giden biri olarak sölüyorumm orda hiç birşey olmaz süper bi yer

(8) (0)
12.09.2018 23:27:07 minik kuş

Kanadaya giden biri olarak sölüyorumm orda hiç birşey olmaz süper bi yer

(0) (0)
12.09.2018 22:06:22 egeli

Allah yürü kulum demiş .inşallah imanda nasip eder

(2) (0)
12.09.2018 23:37:37 Selman Ali

Sadri sen oku kardeşim. Bu dünyada Allah'ın haberi ve izni olmadan hiç bir olay cereyan edemez. O parada onun sınavıdır. Rabbim yazmasa nasip etmese milyon kez de oynasa tutturamaz. Haramıda helalide yaratan O'dur. Helali yarattıda harama karışmıyor demek büyük bir cahilliktir.

(3) (0)
12.09.2018 22:46:39 sadri

kumar oynayana kulum demez arkadas. okadarmi yoksunsunuz islami bilgilerden yahu, ac bir ilmihal oku, düyaya birdaha gelip okuma sansin olmayacak. hatta o kazandigi para aslinda sansmi degilmi, 5 bilemedin 20 sene sonra belli olur

(3) (1)
12.09.2018 20:50:22 Vizyona bak

3.5 milyon dolari var adam araba yıkayacagim diyor ulan araba yıkamak için okadar paraya ihtiyacın yok ki

(1) (4)
12.09.2018 21:27:58 Ery

Dayi adam işyeri açacam diyo yıkaycam demio

(2) (0)
12.09.2018 21:25:03 u.....

Araba yıkama yeri acacagım diyo aga

(2) (0)
12.09.2018 20:14:04 Fr

Geldigi yer belli arkasında miyonlar bıraktı bu parayı ülkesine götürüp yatırım yapması gerekir insanlara iş aş olur ama bencilse diyecek bişey yok

(5) (5)
13.09.2018 01:39:18 anlayana...

kanadada iş kurup, çeşme yapsın(devamlı gelen para)..sonra kazandığı ile ülkesine yatırım yapsın...yoksa elindekini( bir kova su) doğrudan ülkesine götürürse hiçbir fayda olmaz..

(0) (0)
12.09.2018 22:48:14 muammer b

ülke geneline yardimi olmaz o paranin, ha diyelim bir ev yaptirdi okul acti, orada calistiracak ögretmen yine bulamaz.

(1) (0)
12.09.2018 20:04:34 terme'lee

Kedi köpek mi sevdin hayırdır

(0) (0)
12.09.2018 20:02:29 selim

Yazik olmuş bittin yavrum sen

(2) (0)
12.09.2018 19:01:56 temel

Bizde de feto culara gitti yıllarca Umarım pisliklerden temizlenmiştir piyanko

(29) (1)
12.09.2018 17:33:44 Şansa Bak

adam hem kanadaya kapağı atmış hem şans oyunlarından kazanıyo rabbim bizden alıp ona veriyo galiba..böyle şansın...

(30) (58)
12.09.2018 20:08:33 reis

rabbim diyosun ama sans oyunlaridan medet umuyorsun.. bilmiyorsan soyleyim sana : sans oyunu haram

(5) (2)
12.09.2018 18:21:29 teyyare

çok güldüm

(2) (0)
12.09.2018 17:23:11 adalet

Bizim şans oyunlarıda devlete gidiyo millette gidip oynuyo yedirirlerimi boşuna oynamayın dümen hepsi

(42) (11)
12.09.2018 17:20:18 samara

Orasi kanada cete olmaz kardes gule gule kulan

(77) (13)
12.09.2018 16:47:22 nergis

Keşke yüzünü göstermeseydin çeteler dadanır hemen başına

(61) (5)
12.09.2018 22:24:58 tr

Kanada cok degisik biryer dedigin gibi olmaz. En basiti millet burda tok. Tabi reklamcilar, hackerlar, ozel bilgi toplayanlarin digital reklamina maruz kalir, en fazla.

(0) (0)
12.09.2018 21:02:28 u.....

Mexikami sandin kanadayi kardes adamin ciyerini sölerler orda

(0) (0)
12.09.2018 20:15:09 But Similya

Merak etme orası Türkiye değil, Kanada.

(1) (0)
12.09.2018 20:05:01 A.Albayrak

Winnipeg’de tarama, çete? Güldürmeyin ya :)))

(0) (0)
12.09.2018 19:20:28 nergis

Başkentinde ünlü rapçiyi taradılar ne saçmalıyosunuz acaba?

(5) (0)
12.09.2018 17:10:25

Türkiye mi orası :)

(7) (1)
12.09.2018 17:04:03 BİRİSİ

Kasımpaşa demiyo kanada diyo

(14) (0)