Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.09.2018 00:33:03 gercekler acitttirrr

osmanli Türkler olsaydi islam bugün sadece bir kabile dini olarak kalacakti

(0) (1)
12.09.2018 22:26:30 ......

Bu dünyada suriyelileri tek biz düşünüyoruz, ama bizi dünyada suriyeliler dahil kimse düşünmüyor.

(3) (1)
12.09.2018 22:10:58 Once ozelestiri

Enson haber avrupanin abd nin rüyanın ve diger Kuffar in hedefi ahlaki çöküş ve askeri ekonomik olarak Müslümanları cokertmektir bunu bilmeyen yok. Ama Müslüman bir ülkede medya çıkıp çıplak kadın resimleri ile haber yaparsa ahlaki çöküş kaçınılmazdır. Magazin diye çıplak kadınlar medyayı süslüyor !

(0) (0)
12.09.2018 19:54:15 Esra

Bu gerizekalı Arapların yüzünden müslümanları yanlış tanıyor Dünya. Suriyelileri istemiyoruz ülke olarak bıktık

(3) (1)
12.09.2018 19:53:33 Esra

Bu gerizekalı Arapların yüzünden müslümanları yanlış tanıyor Dünya. Suriyelileri istemiyoruz ülke olarak bıktık

(1) (1)
12.09.2018 19:18:37 Haramzade mirasyedi

Ejder cumhuriyeti olduk

(1) (1)
12.09.2018 19:04:12 mehmetgönültaş

davutoğlu varken kitlesiniz 3.5m suriyeliyi şimdi reis var görelim kim kime kitliyor

(1) (1)
12.09.2018 18:10:34 try

Evet Cennet hep nefse hoş gelmeyen şeyler-yollar üzerine kurulmuştur. Ve Cehennem'de hep nefse hoş gelen (kumar-seks v.b) şeyler üzerine kurulmuştur. Fakat İman ettiğini söyleyen İslam Dünyası da pislik içinde. Haksız olan kurunun (büyük kısmı bunlar oluşturuyor) yanında masum olan yaşlar da yanıyor

(0) (0)
12.09.2018 17:55:57 lassy

Ey AB yerinden edilenler nerrdde hiç düşündün mü? Türkiye, Lübnan ve Ürdün de

(1) (0)
12.09.2018 16:46:19 .........

bence suriye sınırından edirne kapısına bir yol güzergahı konulsun direk girdi çıktı yapılsın bu göçmenlein TÜRKİYE'ye dağılmasına müsaade edilmesin

(3) (0)
12.09.2018 16:36:45 artik oy vermiyecem

yemin ediyorum bu suriyelilerin haberlerini okudukca cildiriyorum. akpartiye ve reise verdigim oylara öyle pismanim ki, bu pismanligimi anlatacak kelime tdk'nin sözlügünde bile yok. kendi milletine duyarsiz olan, milletine kulaklarini tikayan bir lider ben daha görmedim.seni yanlis tanimisiz ey reis

(10) (6)
12.09.2018 17:10:44 eses

ahhh osmanlı ahhh...

(0) (1)
12.09.2018 16:42:01 ilayda Berna

Kripto fetöcüler basmış burayı :)

(3) (6)
12.09.2018 15:45:56 Kısas

Uyan da balığa çıkalım

(5) (0)
12.09.2018 15:32:10 akif

Görüyoruz yahudi müslümanımı tutacak alakasıbile yok o itler birbirini tutar dahamüslüman bir üljeye faydası olmamıştır ancak havlarlar boşş boşş domuz uşakları

(2) (1)
12.09.2018 15:28:02 Allah Sınav Yapiyeahhh

Allah müslümanları yine bomba ve tecavüzlerle sınava sokacak anlaşılan. Acaba Allah niye hep müslümanları bu tarz sınavlara sokuyor ? Sürekli kul hakkı yedikleri için olabilirmi ? Kendi ibadetlerinin masraflarını bile vergi olarak bizden alıp çoluğumuzun çocuğumuzun hakkını çaldıkları için olabilir

(4) (1)
12.09.2018 14:47:44 hafsa metin

türkiye avrupa etkilenir deyince tutuştular...

(2) (1)
12.09.2018 14:39:17 ilayda Berna

Suriyenin dokusal yapısını bilmeyen boş boş konuşmasın. Orada devleti elinde bulunduran %10 azınlık Nusayri aleviler laikliğin garantörü olduğu için sınırsızca destekleniyor çünkü Sünniler iktidar olsa Türkiye ile birleşecek ve İsrail e komşu olacağız !

(6) (3)
12.09.2018 15:16:43 ilayda Berna

Mersin Hatay Adana... Nusayri fellahlar nasıl da belli ediyor kendini.

(2) (1)
12.09.2018 14:42:54 Mersinli

Ne kullaniyon kardes. Suriye laik degil. Tr laik hepte laik kalacak zaten.

(4) (2)
12.09.2018 14:37:05 trewq

Almanya moruk nüfusa sahip.Ölmler doğumlardan daha fazla.Nüfusu yıllardır çok az bir artışa sahip yada yerinde sayıyor.Göç almazsa nüfus düşecek.Nüfusu hızla ölüm oran da hızlanıyor.20 sene sonra Almanlar'ın durumu vahim. Ordularına asker için genç bulamıyorlar. Diğer ülkelerden genç ithal edecekler

(4) (0)
12.09.2018 14:34:36 mustafa

biz bırakmayız koruruz avrupayı belki o zaman vizeyi kaldırırlar.

(3) (1)
12.09.2018 14:33:22 adam dıbı

resmı rakam 3.5m arkadaslar 2.5m gelecek olan gayrı resmı 10m oluruz yakındır polıtıka bellı fılıstıne yer yap 2.5 mılyonu yerlestır yahudı dusunsun bak bakım tek damla kan dokuluyormu...madagaskara ısraılogullarını yerlestırecekken bıze kazık atan ıngıltereye tarıhı bır cevap nıtelıgı tasısın!!!!!!

(4) (0)
12.09.2018 14:28:02 Bozok

Bim den alışveriş yapa yapa haberi okurken BM yi BİM diye okudum. Bim ne alaka diyorum way be

(3) (0)
12.09.2018 14:21:54 almanya hepsini geri gönderece

avrupalilar bunlari neden alsin. keriz mi?? daha gecen hafta berlin'de polis bir suriyeli arabi kursun yagmuruna tuttu. bunlar gelir gelmez hemen cetelesmisler, insanlardan harac almaya baslamislar. park yerlerini haraca kesmisler, polise ates actilar ve polis bütün sarjörü üzerine bosaltip öldürdü

(4) (0)
12.09.2018 14:21:47 davut

VUR VUR İNLESİN AKP DİNLESİN :)

(1) (1)
12.09.2018 14:21:32 sert

Hepsini gemiye bindirin diğer Müslüman kardeşlerimize gönderin bölüştürür körfezde olanlara gibi,Biz elimizden geleni yaptık gücümüz budur zaten anamız ağladı ya da Avrupa’yaGönderin Bulgaristan yunanistan sınırına yakın kamp yapın orada kalsınlar şehre girmesinler arkadaş

(3) (0)
12.09.2018 14:21:14 TURK

Insallah turkiyeninde umrunda olmaz!! yeter ya bu ne suriye oldu guzel ulkem.. gelecekse kadin coluk cocuk gelsin.. yrminle bidaha oy yok!!!

(2) (0)
12.09.2018 14:20:40 Ercüment

Sonuç?BM yi kim takıyor ya?Türkiye dışında BM ye ağlayan ülke kaldı mı?Son 10 yılda BM nin aldığı karara uyan oldu mu?Artık herkes kendi işini kendisi görüyor.vazgeçin Bm sevdasindan diyorum.

(2) (0)
12.09.2018 14:19:41 _kuLaLi_

ırak savaşına hiç bulaşmadık suriyeye gırtlağımıza kadar bulaştık kim itti bizi bu bataklığa?!!...

(7) (0)
12.09.2018 14:18:30 Tugrul Karakas

Sıkıntı yok gelenleri türk vatandaşı yaptılar geleceklerde yeni mülteci olur bu kez vergi yok diye hipermarket açarlar

(2) (0)
12.09.2018 14:18:01 cimilli

Kendi din kardeşleri düşünmüyo avrupanın niye umrunda olsun

(0) (0)
12.09.2018 14:02:58 0

korkmayin biz bakariz gondermeyiz..rahat olun

(2) (0)
12.09.2018 14:02:55 aliaga

vursunlar bakalım.açın kapıları açın deniz yollarını.onbinlerce terorist girsin avrupaya.baskanim bir tane dahi turkiyeye girise izin verirsen.inanki istifa edecem akp den.

(2) (0)
12.09.2018 14:02:14 özer

Anmaa çook suriyeli sevicisiniz ya

(3) (1)
12.09.2018 13:59:53 Anlamadım

Yani biz 3.5 milyon suriyi alarak bu plana hizmet mi ettik? Osmanlı hukukunu uygulayacaktık. Savaşmak isteyene yardım edecektik ama yurdumuza sokmayacaktık bunları. Ömer muhtarın askerleri gibi savaştan kaçmamak için gerekirse cephede ayaklarını bağlayacaksın. Allah savaştan kaçtırmasın bizi.

(4) (1)
12.09.2018 13:58:16 kapıları açın artıkkkk

Kapıları kapatmakla Esed ve ortakları İran ile Rusyanın ekmeğine yağ sürdük. Onlarda istedikleri gibi halkı bombaladı, acıları Dünyanın görmesini engelledik. Onların umurunda mı 4 milyob Suriyeli ülkemizde varmış, bir 4 daha gönderirler. Avrupa Kapılarını kapatmanın bedelini ödüyoruz. Kapıları açınn

(7) (1)
12.09.2018 13:43:21 Kamil Tuzcu

Keşke türkiye mülteci anlaşmasını bozsada sizde dalgayı kucaklasanız suriyeyi emip bitirdiniz çektiginiz petrol ve sattıgınız silahlarha 70 millet doyar ama suriyelileri ülkenizde istemiyorsunuz keşke siz helak olsanız

(25) (2)
12.09.2018 13:36:31 Afyon'lu Hüseyin ÖZTÜRK

Bunu diyen kanaryaseverler derneği sanki. Madem öyle bir durum varsa BM ne ise yarar? Durum raporu bildiriyor kefereler

(8) (0)
12.09.2018 13:23:16 Vay Beee.....

Zeka fışkırıyor bak hele. Masum insanlar çocuklar öldürülüyor bunların derdi göç. Allah belanızı versin inşallah sizlerin aileniz ve çocuklarınızda aynı muameleyi görür. Ölen çocukları dert etmeyin de göçü dert edin siz.

(5) (1)
12.09.2018 13:22:14 rrr

Bizden başka Allah için yardım edenmi var. Diğer suud arap vs müslüman ülkeler nerde hepsi bitmiş. Bir pakistan var. Onlarda gariban. Abd ingiltere çin rusya lanetli yahudiler tüm zalim kafirler işgal etmiş. Çok yazık çok bu suuidelr Allaha nasıl hesap verecekler. Yazıklar olsun

(5) (0)
12.09.2018 13:19:14 Kartal Rize

BM Kudusü görmez misin?

(34) (0)
12.09.2018 13:17:37 izmirli

SIKINTI YOK ALIRIZ

(1) (2)