Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.09.2018 11:28:26 BUYUR BURDAN YAK.

Çocuğum okula bu sene başladı.. Sırada üç kişi oturuyorlar... Biri benim torun, ikisi de SURİYE'Lİ... Sınıfın yarısından fazlası Suriye kökenli zaten...

(0) (0)
13.09.2018 11:25:42 VEREN VERDİ ZATEN

Niye bu açıklamayı kayıtlar yapıldıktan sonra yapıyorsunuz diye sormak istiyorum sayın milli eğitim müdürü????

(3) (0)
13.09.2018 08:06:07 Ayşegul

Hiç tereddutsuz kağıdı size uzatiyorlar alt kısımda olan yer doldurulsun eğer doldurmazsaniz tehtit ediyorlar “cocugunuzu okula almam “diye ben şimdi kime inanayim denetim olsa bunlar olurmu egitim sistemi çökmüş durumda...

(4) (0)
13.09.2018 09:07:24 Tuna

Sizleri bir yıllığına okulun ekonomisini tedlim etcen bakalım yapılması gerekenleri nasıl halletcen böyle konuşanlar sene başı toplantıda okul aile birliğine girsinler durumu kendileri görsün velev ki ücra köşedeki okulların köy mahalle işin ucundan tutmayın buradan sallayın

(0) (2)
13.09.2018 07:59:47 Biri bagis mi dedi !!!

kayit donemi bitti simdi ortaya cikip yok bagis adi altinda toplanan paralari vermeyin diyorsunuz.Nerdesiniz kayitlar baslamadan acaba hic mufettis gonderdinizmi okullara !! mudurler neler istiyor neler birde cok bilmis gibi bizde cok karsiyiz boyle seylere diyorlar utanmadan ama istemem yan cebime

(4) (0)
13.09.2018 01:17:32 mutlu yıllar...

okullara para veriliyor mu... bir ücretli bütün okulun işini yapabilir mi... sonra okulu .ok götürüyo denilince suçlu yine okul idaresi...

(0) (4)
12.09.2018 23:55:41 gezegen

Hele de anaokullari..sabahciya 200 lira..ogleciye 300 aliyorlar...temizlik malzemlerini..alinan boyalari..kagitlari söylemiyorum bile...haa bi de beslenme listesi var...insanın evini yikar:)

(5) (1)
12.09.2018 22:53:14 ömer

para almayan okul mu var. uzağa gerek yok. veli gibi herhangi bir okula gidip te görülebilir.

(5) (0)
12.09.2018 20:20:13 bir vatandaş

Üsküdar Kısıklı ortaokulu listesini görünce ben iş aramaya başladım 3 çocuğum okula gidiyor .eşimin maaşı bize ve okula bakmaya yetmez.sayın müdürüm lütfen bizi kaldırmayın.

(10) (1)
12.09.2018 18:02:27 yersen

tavşana kaç tazıya tut

(11) (1)
12.09.2018 17:40:13 Veli para isteyen okula diyece

Yeni Anayasa'nın 45. madessi 3. fıkrası ücretsizdir diyor. Bu para istekleriniz hangi maddeye dayanıyor? Bana bunun hangi maddeye dayandığını yazılı olarak verin, ben de Anayasal görev diye kredi çekip vereceğim.

(7) (3)
12.09.2018 16:55:56 asd

bağış yok, haraç var. her öğrenciden 2 paket kağıt isteniyor. tuvalet kağıdı sabun oda spreyi vs. kayıt haracı ayrı. iyi öğretmenin sınıfı tıkabasa dolduruluyor yardımlarla. öğretmen iyi değilse 15 öğrenci veriliyor. ozaman ben kötü öğretmen olup az öğrenciyle uğraşayım. aynı maaşımı alayım....

(5) (1)
12.09.2018 16:45:38 sarı

bu seneki istek hademelerimiz ve kapidaki güvenlik okulun yardimlariyla calisiyor o yuzden minumum 250 tl bagis istiyolar inanmiyosaniz pendik kurtkoyde 700cu yil orta okuluna gidin....

(4) (1)
12.09.2018 16:20:59 Öğretmen

Geçen yıl okulumuzda ısıtma geç yandı. Fotokopi kağıdımız kalmadı. Sene sonuna doğru toner bitti. Birçok şeyi kendi cebimizden tamamladık. Önemli değil feda olsun ama öğretmenler okullar bu parayı cebine atıyor sanmayın. Okullara yeterli ödenek gelmiyor. Kapı ardında velilerden isteyin diyorlar.

(5) (2)
13.09.2018 07:01:42 emre

Hocam bilmiyorum yazdığınızı doğru oldugunu kabul ederken cevaplıyayım evet o okulda bizim çoçuklarımız okuyor ama haraç keser gibi para haraç keser gibi a4 istenirse getirmez isen kaydınızı yapmayız derseniz kusura bakmayın da o zaman işin boyutu başka

(0) (0)
12.09.2018 18:38:27 Sen bi sus

Adanos sen bi sus Allah aşkına ne dediğin anlaşılmıyor. Sorun şu meb tavşana kaç tazıya tut diyor.okula ödenek vermiyor okula veliden iste diyor veliye sakın para verme diyor bu kadar basit. Okulla veli karşı karşıya geliyor. Bakanlık iyi okul kötü oluyor işte.

(4) (0)
12.09.2018 17:09:45 Adanos

vatandaşın sorunu okulların ssatın-alma sını üstlenmek midir ? ya da Kıymetli Öğretmenlerin mi ? Sorun MEB na ayrılan Bütçenin Bu okullara saydığınız eksikliklerin kat ve kat yeteceğini soyutlamaktır...

(1) (2)
12.09.2018 16:55:53 Öğretmen

Aykut bey merak ediyorum kim 6 bin tllik bilgisayar kullanıyor? Size tüm samimiyetimle söylüyorum. Geçen yıl bilgisayarım bozuldu sıfırları çok pahalı geldiği için ikinci el bilgisayar almak zorunda kaldım. Ayrıca kimse cesaret edip ya da o vicdansızlıkla öğrencinin parasına göz dikmez örneği azdır.

(2) (1)
12.09.2018 16:38:50 Aykut

6000 TL'lik bilgisayar almayın her öğretmen evindeki bilgisayarı kullansın Toner bitince veliye söyleyin müfettişleri göndersinler benim anlamadığım popüler okulların Toner i bitiyor mahalle okullarında hiç bitmiyor kuzum

(1) (3)
12.09.2018 15:40:15 Aykut

Bunlar iyice kafayı yemiş çocuklarımız için dört yılda bir bilgisayarmı alınıyor ben aynı bilgisayarı 8 yıldır kullanıyorum ilkokul öğretmeni 22 kişilik sınıf × 250 tl = 6000 tl ne bilgisayarı bu devlet zaten kırtasiye parası veriyor ögretmenine beter olun inşallah yok Toner parasıymış A4 parasıymış

(3) (8)
12.09.2018 16:02:06 Aykut

Sanırım ya öğretmensin ya müdür yada okul ailebirliği mensubu ama ben burdan sizi ve sizingibi düşünenler için devleti göreve davet ediyorum ve şikayette bulunuyorum biliyorum ki yetkililer İP numaranızdan size ulaşır lar inşallah ve yok olursunuz topunuz az kaldı size bekleyin

(1) (5)
12.09.2018 15:43:04 Recc

Meb ortaokullara bütçe ayırmaz para vermez anlayacağın. Umarım sen beter ve yok olursun

(2) (2)
12.09.2018 15:33:29 Aykut

Tüm vatandaşlar bilinçli olun parayı verin ki çocuğunuzu emanet ediyorsunuz ama kurumu ve kişileri başta cimer ve bimerin internet sitesinden şikayet edin bağış istenmez yapılır onuda zenginler yapar adamın parası olsa özel okula gönderir

(3) (1)
12.09.2018 15:24:55 Yusuf

25 yaşımdayım. 18 senedir eğitim sektöründeyim. O parayı alırlar ve alacaklar zaten. Önünü alamazsın. Parası olan eğitimde öne geçer, fırsat eşitliği anayasal hak ama gerçekler daha acımasız. Üzgünüm, olan bu...

(5) (2)
12.09.2018 15:14:36 Oab muhasibi asd

İşte tam bunu diyorum Müdürleri öğretmenleri oab lerini ugrastirmayin Ücret almayın yetkililerimizden isteyin... Müdürlük de öğretmenlik de oab de kolay yürür Bunlar olursa bağışa ihtiyaç kalmaz Oab lerini kapatsinlar Ama yapmazlar. ...

(0) (2)
12.09.2018 15:20:37 Aykut

Sınıf Öğretmeni bilgisayar alamıyorumu ben çocuğuma bir kutu A4 sınav kağıdı alırım bağış nedir bağışı zengin yapar okul aile birliği kibarca zorla istemez

(0) (1)
12.09.2018 15:09:00 Sakarya'da bağış rezaleti

Kayıt yaptırırken müdür istiyor vermesen kötü bir sınıf veya kayıtlar dolu deniyor ondan sonra 22 kişilik sınıflardan 250 tl istiyor sınıf öğretmeni nedeni bilgisayar alacakmış hadi vermede çocuğunu emanet et

(6) (0)
12.09.2018 15:19:28 Vosvos

Bilgisayarı kendisine almayacak heralde. Çocuklarımız faydalansın diye sınıfa alacak

(1) (6)
12.09.2018 15:18:17 Oab muhasibi asd

Tamam Oab leri kapansın Bsayar Toner yazıcı kağıtları yetkililerden isteyin Tabi alabilirseniz. .. Maliye ödenek vermeyince mudur alamaz bunu da bilin... İşin ne olduğunu biliyorsunuz ama doğruları soylemiyorsunuz İl ya da ilçe Meb müdürlerinden isteyin Valilerimizden isteyin olur mu

(0) (1)
12.09.2018 15:07:44 Oab muhasibi asd

Kimse zorlanmiyor Sadece bilgi verilip yardım edebilir misin denir Yapmayana zorla ver denilmiyor Fotokopi Kağıdı bitince çocuklar sınava giremeyince gider yetkililerden iste.. Müdürü ve bizi ugrastirma Biz bunu sizlerin lafını işitmek için yapmıyoruz Gidin bunları ve eksiklikleri isteyin

(1) (5)
12.09.2018 15:31:26 Oab muhasibi asd

Noldu hastanelerde doktor kalmadı Şimdi de doktorlar gelsin diye devlet doktorlara Maaş ek ücret kan parası hepsini kendi ödüyor Biliyormuydunuz Tamam Okulların bütün ihtiyaçları karşılaşınca bunlara da biz de gerek yok Oab lerini kapatsinlar İyi olur

(1) (1)
12.09.2018 15:12:51 Sakarya'da bağış rezaleti

Eskiden doktorlarda bıçak parasını zorla almıyordu değilmi Hemşehrim ama canımızı emanet ediyoruz diye o kibarca rica emir oluyordu ,bence para isteyen müdür ve okul meslekten atılsın aynı doktorlar gibi okadar

(3) (2)
12.09.2018 14:59:32 VATANDAŞ

ULAN RESMEN MİLLETİ ENAYİ YERİNE KOYUYORSUNUZ. OKUL MÜDÜRLERİ OKUL AİLE BİRLİĞİ HESAP NUMARALARINI VERİP BANKAYA BAĞIŞ YAPTIRTIYORLAR NASIL DENETİM YAPIYORSUNUZ HER ŞEYDEN HABERİNİZ VAR. HEM DÜNYA KADAR KIRTASİYE MALZEMESİ ALDIRIYORLAR HEMDE BAĞIŞ İSTİYORLAR.

(7) (0)
12.09.2018 14:52:22 Oab muhasibi asd

Değerli veliler Okul Aile birliklerine yardım edelim Hersey makbuzlu kayıtlı İnternetten havale yapın ya da Okul ve çocuklarınız için harcıyoruz Temizlik Malz kagit kartuş vb Müfettişlerkontrol ediyor biliyor Ben de istekli bağış yapıyorum Çocuğum için Herkes kendisi bilir....

(1) (6)
12.09.2018 15:21:27 Oab muhasibi asd

İşte herkes vermiyor Yüzde 5 yok O da ücretin azini oduyorlar Hangi ihtiyacı karşılar

(0) (0)
12.09.2018 15:08:01 gelmeyın!!!

Ben oyle oldugunu düşünmüyorum.. yapılan bagıslar çocuklar için kullanılsaydı tuvalet kagıdından tutun sabuna kadar okullarda olurdu.. devlet okullarının hali içler acısı.. allah bu zamanda velı olanlara yardım etsın maddi manevi sömuruluyoruz

(4) (1)
12.09.2018 14:48:08 Oab muhasibi asd

Kimse kusura bakmasın Alma deyip işi Müdüre ve okul aile birliği yönetimine atmak kolay O zaman devlet okulun her ihtiyacını karşılasin Ama öyle değil Merak ediyorum Müdür bey okul müdürü iken ne yapmıştı. ... Ben oab muhasibi olarak 150000 tl harcadım Okul ihtiyaçları için Devletimiz odsn

(0) (4)
12.09.2018 14:46:20 özgür

Sakaryadaki okullar alıyor ve makbuz da vermiyor ben 500 verdim ne olacak şimdi? Eski sentez okulu

(3) (0)
12.09.2018 14:42:11 Src

bu bağlamda ciddi düzeyde gizli denetim yapın bakalım neler öğreneceksiniz. bağış olmadan adım attırmıyolar...

(5) (0)
12.09.2018 14:41:46 Payidar

Ya birakin Palavra yı oyle bi aliyorlarki verme bak napiyolar. daha 2 gunonce yaşadım git nereye sikayet edersen et diyorlar Alayınız şebekesiniz. iyi polis kötü polisi oynamayın.

(9) (0)
12.09.2018 14:38:57 Rusvetci salo

Bu islemin adi rusvet degilse nedir. Bimere cimere yaziliyor. Ama sonuc alinamiyor.

(1) (0)
12.09.2018 14:34:45 Vatan Vatan

Bildiğim kadarıyla okullara yeteri derecede ödenek gelmediği için veliler bağış adı altında aidat ödüyor. Fakat lavabolarda sıvı sabun, tuvalet kağıdı içinde para yetersiz.

(1) (0)
12.09.2018 14:34:41 TÜRKÜM türk

He he hep aynı sanaryo vermeyin verdirmeyin ulan parayı almadan kayıtmı yapıyorlar sanki para verildiğini bakanlık bilmiyor almayan okul gösterin

(2) (0)
12.09.2018 14:28:38 hakan

okullara odenek ve temizlik malzemesi gonderin. sen devlet olarak verme veliye de sakın vermeyin de ee. nasil boyanacak siralar duvarlar nasil temizlenecek tuvaletler?

(4) (0)
12.09.2018 14:27:37 cCc

Tavşana kaç tazıya tut hep aynı maval

(5) (0)
12.09.2018 14:25:23 reel

46 yaşındayım. ilkokuldan beri okulda hep para toplanırdı. örtü parası, tebeşir parası, kömür odun parası vs vs vs ... büyük ve kalabalık bir ülkeyiz. ee zenginde değiliz. herşeyi devletten beklememe taraftarıyım.

(3) (1)
12.09.2018 15:01:15 Özgür

Vergiyi boşuna mı verion

(4) (2)
12.09.2018 14:20:07 Özgür

Velilere uyarı yapacağınıza bakanlara uyarı yapın adam gibi denetleme yapsınlar

(4) (0)
12.09.2018 14:14:49 ofli

Okul müdürü eline veriye bağış hesap numarasını zorla bizden alıyo işte niye denetlemiyosunuz

(1) (0)
12.09.2018 14:07:40 Mehmet Kanik

devlet tarafindan fotokopi parasi bile verilmiyor okula. fotokopi murekkebi parasi bile ogrenciye yetmiyor. veliler para vermezse egitimin kalitesi cok duser.

(4) (1)
12.09.2018 14:01:59 AA

Devlet yeterli ödenek verse müdürler dilenci gibi para istemez. gerçekten de okullara yeterli para verilmiyor. kaç tane okullarda idareci tanıdığım varsa hepsi aynı şeyi diyor. 5-6 kişinin temizleyeceği okula 1 tane temizlikçi veriyor devlet. Okul temizlemese çocuklar pislik içinde okuyacak. Mecbur.

(10) (1)
12.09.2018 14:21:18 vatandaş

Aldıkları parayla temizlikçi tutuyorlar sanki

(1) (4)
12.09.2018 14:00:53 vatandaş

Devletin ortaokuluna Kayıt için 150, ekstra 200 tl para aldılar, toplamda 350 tl para verdim bakan, boş konuşmayın icraat yapın icraat, okullara ödenek ayırın , yetkililerde istemek zorunda kalmasın.

(4) (1)
12.09.2018 14:09:17 Han

Ya vatandaş git cimer e e şikayet et burdan olmaz

(2) (0)
12.09.2018 13:59:01 AA

kayıtlar bitmiş, okullar açılıyor, siz diyorsunuz ki bağış vermeyin. Yemin ediyorum çocuğumu bir imam hatip ortaokuluna yazdırmak için benden 5000 TL istediler, yazdırmadım. İster inanın ister inanmayın. ama gerçek bu.

(6) (2)
12.09.2018 14:10:10 Han

Ya git şikayet et cimer e yaz

(1) (0)
12.09.2018 13:58:13 ALİİiiiMmmmmm6934

Zengine çocuğunu özel okula gönder diye teşvik veriliyor. Garibana devlet okullarında aidat beş top A4 kağğıdı 10adet akıllı tahta kalemi yazıcı kartuşu ne güzel adalet be..

(7) (0)
12.09.2018 13:54:23 mesut sert

keske sadece kayit parasi alsalar öğretmenin kaleminden tahta silecegine kadar her seyi aldiriyorlar iflas ettik artik.

(6) (4)
12.09.2018 16:32:56 Öğretmen

Ya hu bırakın bu palavraları. Kaç yıllık öğretmenim kimseye birşey aldırmadım. Yeri geldi cebimden öğrencim için okulum için harcama yaptım. Ha bana veliden para iste diyen müdürede hayır dedim. Ama bu para keyfi istenmiyor demekki. Okullar sefil halde neden? Çevre düzenlemesi,temizlik vs yok

(2) (1)
12.09.2018 13:49:19 hkk

Sen hangi ülkede m.eğitim müdürüsün acaba.Denizlide bu sene benim çevremdekilerden 600-5000 tl arası bağış topladılar.Oturduğun yerden alınmasını istemesen nolacak.İcraat yapın azcık.Herşeyi reisten beklemeyin

(3) (0)
12.09.2018 13:47:44 Nakdi olmasa da ayni istekler

Para almıyor bazıları da A4 kağıdından tuvalet kağıdına kadar her türlü malzemeyi istiyorlar. Bu makamınızca caiz midir sn. MEM?

(5) (0)
12.09.2018 13:44:38 R. izmir

okulların hepsinde bağış var.

(3) (0)
12.09.2018 13:42:36 özhan

sen müdürlere talimat verrr, velilere degil okula atatdigin adam belli bir ücret almazsa velinin işini zorlaştırıyor kayit yapmiyor.sonra şikayet edincede adami gorevden almıyorsun.

(22) (0)
12.09.2018 13:37:53 Adem

Okullara ödenek gönderin o zaman.

(19) (3)
12.09.2018 13:37:52 erol

Ya bırakın bu işleri. İyi polis kötü polis hersene aynı muhabet cocugu liseye kayıt ettik ve cıkan okul 50dosya 250okul

(2) (0)
12.09.2018 13:32:37 aslan

bunu şimdi mi söylüyorsunuz kayıt zamanında istedilrr zaten

(1) (0)
12.09.2018 13:27:34 Adanos

Net Konuş Müdürrrr…. Yuvarlak Konuşmanı Kimse Anlamadı zaten...! Bu Şekilde Devletimiz Milletimiz Refaha Huzura Bilimde Başarıya Ulaşamaz... Eğitimi Paranın Etkisinde Bırakma Müdürrr...

(5) (0)
12.09.2018 13:25:13 Hakan

Konya'ya gelin de okullardan istenen bağış paralarına bir bakın 1000 liradan başlıyor 5-6 bin liraya kadar çıkıyor devlet okulu sözde bunlar. Yazık, eğitim bile paraya dönmüş bu ülkeden bir beklentim kalmadı.

(21) (4)
12.09.2018 13:22:16 METEHAN