Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.09.2018 11:16:45 bela

10 yil sonra cok büyük bir bela bizi bekliyor

(2) (0)
12.09.2018 22:57:23 vtdş

akp li görünüp Suriyeli kaçkınları savunan fetöcüler var burda.özellikle Suriyelileri savunup milleti akp düşmanı yapmaya çalışan tipler var.bunlar kripto fetöcü.

(3) (5)
12.09.2018 22:45:53 Çifte vatandaş

Yav bunlara zaten vatandaşlık verilmiş. Vatandaş istediği zaman Suriye’ye gidip gelebiliyor.

(2) (2)
12.09.2018 21:49:42 Banu

Ülkemde cehapeliler ile birlikte yaşayacağıma suriyeliler ile yaşarım daha iyi. cehapeliler yallah suriye'ye. bu vatan bizim.

(5) (13)
12.09.2018 21:42:10 Jakkomd

Doldu yıne memleket bunlardan hiçbir işe yaramayan insancıklar safi sarardır onlar

(10) (0)
12.09.2018 21:42:07 ingiliz ödül verdiyse düşüneli

İngiltere'ye veya AB'ye bi giren çıkan yok nasıl olsa; ödülü verir tabi İngiltere.! İnsanlığa müslümanlara zulmde dünya markası olan İng. gibi bi devlet Emine Hanıma insanlık ödülü veriyorsa ben bunun altında art niyet ararım ark.! İng. bize niye ödül verir hiç düşünen yok.!Ayakta uyuyor bu millet.!

(7) (1)
12.09.2018 20:52:15 dybozkurt61

Ya Allah aşkına kadını çocuğu alın eli silah tutanı almayın kardeşim ya bizim kızlarımıza bakanlar var aralarında yemin ederim bıktık yeter ya

(13) (0)
12.09.2018 20:44:20 kara

Avrupada 7 seneden önce dönenleri geri almıyor bizdekiler maşallah alişverişe gidip geliyorlar

(17) (0)
12.09.2018 20:28:40 Hayrünnisa

Suriyeli kardeşlerimize evimizi de, gönlümüzü de açtık. onlar muhacir biz ise ensar. başımızda da reis var. rabbimden başka ne isterim ki...

(6) (13)
12.09.2018 20:17:43 Halime

Suriyeli kardeşlerimize vatandaşlık vereceğiz ve oy kullandıracağız. Cehapeliler kudurun.

(6) (14)
12.09.2018 20:17:02 Abdullah

Bu Ülke Reisin. Reisi ve suriyelileri istemeyen defolsun gitsin.

(4) (19)
12.09.2018 19:57:20 Esra

Kimse istemiyor Suriyelileri

(20) (0)
12.09.2018 19:54:38 Esra

Bu gerizekalı Arapların yüzünden müslümanları yanlış tanıyor Dünya. Suriyelileri istemiyoruz ülke olarak bıktık

(17) (0)
12.09.2018 19:46:13 yuhhh size

Koca koca adamlar öso katılmıyor burda keyif peşindeler filistinli kadar olamıyorlar

(12) (0)
12.09.2018 19:45:55 DEDE

gelsinler gelsinler ama bir şartla akp'ye oy verenleri onların yerine Suriye'ye gönderelim,kaç Suriyeli geldi o kadar akp'li oraya gitsin.

(11) (0)
12.09.2018 19:39:50 gezgin

Suriyelilerin yerinde siz olsaydınız diyenlere...bu millet çok daha kötü savaslar gördü..anadan..babadan..evlattan..yardan vazgeçildi ama vatandan gecilmedi....ama bunlar kaciyor..Türkmenler savaşıyor Suriyeliler kaçıyor...kendi toprağına sahip cikmayan bir milletin kime ne hayri ola....

(12) (0)
12.09.2018 19:28:40 türkiyem

editör taraf oluyosun,, tarafsız ol neden yorumlarımı onaylamıyorsun?? suriyelileri istemiyoruz eeeeyyyyy Erdoğan...

(11) (0)
12.09.2018 19:27:10 Almanyali Tūrk

ha savaş çıktı kaçın,savaştan kaçılirmi salaklar kim kurtaracak ülkenizi bizmi defolun gidin savaşın ülkenizi kurtarin veya şehit olun

(12) (0)
12.09.2018 19:20:36 Mete

Bu kahpe döllerini buraya getirenlerin topunun Allah belasını versin.vatan hainisiniz lan arap sevici köpekler.

(11) (0)
12.09.2018 19:10:56 .......

Suriyeliler bu ülkenin temeline tek taş koymadan beleşten kondu kimse kalkıp bize kardeşiz olsun demesin bu ülkeye en büyük ihanet bu hainlerin ülkeye alinmasiydi

(15) (0)
12.09.2018 18:56:29 Vatansever

Çocuk yaşlı ve kadın harici ülkesini, savaşı bahane ederek terk eden herkes vatan hainidir.

(12) (0)
12.09.2018 18:53:59 birisi

Tatil yapmayi bileceginize keşke savasmayi bilseydiniz...Türkiye de erkek, Suriye de ödleksiniz...

(12) (0)
12.09.2018 18:50:11 Myeaym

Mülteci durumda iken bile her yıl çocuk doğuran bir kafa yapısına sahip kültür benim kültürüm olamaz. Bu kafa yapısındaki adamları bana sormadan ülkeye doldurma hakkına nasıl sahip olabiliyorsunuz. Referandum istiyoruz suriyeliler ile ilgili

(9) (0)
12.09.2018 18:35:44 gerçek

ülkeye mülteci komayıp doldurdular türk milletini türk gençlerini unutdular madem böyle ülkenin adınıda degiştirsinler bari ülkenin adı mülteci depolama tesisi olsun zaten devletimi türk milletini kendi ülkesinde insan yerine bile koymuyor

(7) (0)
12.09.2018 18:35:36 AHMET KARALI

Onu bunu bilmem suruyeliler 9 ayda bir doğuruyorlar

(8) (0)
12.09.2018 18:30:49 börü budun

bu ülkeyi idare edenlerin gözleri görmez kulakları duymazmı acaba suriyeli afgan yunanlı ermeni birsürü mülteci var ülkede bunların yüzünden kendi gençlerimiz iş bulamıyor bunlar türk milletini türk gençlerini hiçmi düşünmezler unutmasınlarki bu ülkenin adı türk milleti sayesinde türkiye

(8) (0)
12.09.2018 18:28:10 61Vatan

suc onlarda degil devlefimizde Devlet devlet gibi olacak. iceti girenlerden eli silahbtutan alinmayacak bu kadar basit.

(8) (0)
12.09.2018 18:08:25 diyarbakirli

hesabina gelmeyen yorumlari silme en son haber

(9) (0)
12.09.2018 18:03:53 hasan Hüseyin

kendi ülkesine faydası dokunmayan adamların bizim ülkeye zarardan başka bişeylerı dokunmaz .

(8) (0)
12.09.2018 17:39:24 selami

selbest gidip gelmek iltica etmenin ruhuna aykiridir, savas var diye iltica ediyorsun ama tatile kactigin yere gidiyorsun. gidip gelmek zor olsunki, rahat vatanlarinda yasabilmeleri icin hepsinin aklinda geri dönmek olsun. bakin avrupaya her sey kötülesti, gurbetciler tek tek yerli dönmeye basl

(22) (0)
12.09.2018 17:37:23 Halime

Suriyeli kardeşlerimize vatandaşlık vereceğiz ve oy kullandıracağız. Cehapeliler kudurun.

(9) (23)
12.09.2018 17:30:48 Abdullah

Bu Ülke Reisin. Reisi ve suriyelileri istemeyen defolsun gitsin.

(9) (31)
12.09.2018 17:27:15 Şu utanmazlara bakın hele

Aşağıda adları Arapça ve Farsça birkaç gayri Türk kadın, adı Türkiye olan memlekete çöreklenip Suriyeli kaçak ve korkaklara yok muhacir yok din kardeşimiz diyerek ev sahipliği yapmaya çalışan müptezel yorumlar yazmışlar.Kimin yurdunda kimi misafir ediyorsunuz siz izin almadan? Haddinizi bilin.

(25) (1)
12.09.2018 17:23:00 Allah belanızı

Yalan idlibten gelenleri dolduruyorlar bayramdan dönenler diye ülkeyi göz göre göre işgal ettiriyolar

(19) (0)
12.09.2018 17:10:00 Semi

Ayak takimi yine geldi ulkeye

(20) (0)
12.09.2018 17:06:47 Tuğba

Suriyelileri istememek Reisimizi istememektir. madem suriyeli kardeşlerimizi istemiyorsunuz defolun gidin reisimizin ülkesinden.

(6) (38)
12.09.2018 17:02:49 bilim insani

Hani suriyede savas vardi.

(17) (1)
12.09.2018 16:59:25 Sümeyye

Madem ki reisimiz suriyeli kardeşlerimizin ülkemize gelmesini istiyor, buna karşı gelmek vatan hainliğidir. Reise karşı gelenleri affetmeyiz.

(4) (19)
12.09.2018 16:56:43 ali

ben ensar degilim bu sacmalikdan vazgecin

(13) (1)
12.09.2018 16:55:04 Türk

almayın şu köpekleri Tarkiyeye. bu ne yaaa tatile gidiyor sonra geri geliyor. mazlum dediğin mağdur dediğin boynu bükük olur sesi çıkmaz bunlar it sürüsü köpek sürüsü efeleniyorlar ... yiyorsa suriyede efelenin ülkenizi koruyun çakal sürüsü.

(12) (1)
12.09.2018 16:45:01 istemiyoruz suriyeli felan

bu vatan haini alcaklar icin idlib bahane oldu. ulan sizin bayramlasmaya gittiginiz yerle idlib'in ne alakasi var iblisler sizi..türkiye'de kalici olmak icin kendinize bahane uyduruyorsunuz seref yoksunu varliklar, gidin türk milletinin sirtindan artik düsün

(15) (1)
12.09.2018 16:32:18 antianti

Bizim gibi keriz birdaha bulamazlar. Geleceğimizi tehlikeye atan hükümete teşekkür ediyorum. 20 yıl sonra görecegiz faydalarını ensarmıyız neyiz.

(15) (0)
12.09.2018 16:31:09 şükrü

türkiye yayılmış suriyelilerin bir an önce ülkelerine gönderilmeli oraya taile gidenlerde ülkemize alınmamalı ülkemize giriş çıkış bu kadar kolay olmamalı bence

(15) (0)
12.09.2018 16:31:09 Devlet reis

Geçmişini geleceğini hep savaşla şehit vererek kazanmış bir millet vatan bilinci olmayan bir asalak topluluğuyla kardeş filan olamaz , bunları bizim toplum genimizi bozmak için mi tutuyorsunuz hala burda ? Çünki bildiğin tatile gidip geliyorlar artık!!!

(13) (0)
12.09.2018 16:15:39 Hayrünnisa

Suriyeli kardeşlerimize evimizi de, gönlümüzü de açtık. onlar muhacir biz ise ensar. başımızda da reis var. rabbimden başka ne isterim ki...

(4) (32)
12.09.2018 16:14:01 Fatih e

reisin arkadindan afrine gitmek isteyenler hadi bakalim idlibe gidin..idlipliler de buraya geliyor zaten..

(14) (0)
12.09.2018 16:07:42 Neden

Neden geneli Erkek anlamış değilim Fotoğraflara bakıyorum da anlam veremedim. Bizim Evlatlarımız onların Vatanı için savaşırken onların Erkekleri karı gibi kaçıyor. İlk başta hata yapıldı Kadınlar Çocuklar ve hasta yaşlılar kabul edilmeliydi eli silah tutan Erkekler kabul edilmesi ve benim Vatanımda

(20) (0)
12.09.2018 16:06:20 AK GENÇ

reis kadar sevaba giremezsiniz. o kardeşlerimiz burda bizlerle kardeşçe yaşıyorlar. reis ne yaptıysa hakkı ve davası için yaptı. biraz öernek alın reisi. biat edin.

(2) (23)
12.09.2018 16:03:34 Serkan serkan

Evli bir insanın aldıgı aylık ücret 2 bin tl evine giren para eşide calışıyorsa 4 bin tl 1 tl kira olsa 1300 tlnmutfak su elektirik dogal gaz yol para bitti süreyeliler 1500 tl calışıyor sigorta yapmadıkları icin iş vereninde işinengeliyor bir evde 10 15 kişi kalıyor ve aylık 20 bin tl para kazanıyo

(9) (0)
12.09.2018 15:55:28 Ingiltere'den ödülü kaptık

Emine Hanım da İngiltere'de Suriyeli mülteciler için konuşmacı ödülü alır tabi..! Hani diyordunuz ya şer ittifakları ne diyorsa onun tersini yapacaksın iktidarda. E o zaman kardeşim azılı kafir gevur İngiltere ödül veriyorsa bunda bi bit yeniği olduğunu kimse düşünmüyor mu???Bu millet ayakta uyuyor!

(16) (1)
12.09.2018 15:55:10 istemiyoruz

Babası suriyede kendi buradaymış tam tersi olacağına rezilliğe bak

(22) (0)
12.09.2018 15:44:59 Harun

Bir akpartili olarak hükümet Suriyelilerle ilgili tavrıyla kendi vatandaşını kinle dolduruyor çünkü en küçük ilçelere kadar her yerde Suriyeliler var üstelik çoğu da 20-30lu yaşlarda gençler.Milletin artık nefret boyutuna varmasının en büyük sorumlusu da bu iktidar,reis reis diyerek kula kulluk etme

(24) (1)
12.09.2018 15:42:37 ugod

Ne iş kardeşim ya vallahi yeter haberlere bak ülkenin içine ettiniz iran paki suri kuri nedir bu hal rezalet tutun gönderin artık hepsini anavatanına iç savaş çıkacak bunların yüzünden burda az kaldı milletin sabrı taşmak üzere!!

(19) (0)
12.09.2018 15:33:46 DEDE

bu Suriyelilerin çoğu kürt,içimizdekiler yetmiyormuş gibi...

(20) (1)
12.09.2018 15:33:08 Mertkan

Bu arap köpekleri yarın bize bela olacak.öngörüsüz siyasetin sonuçları aynı feto itinde olduğu gibi.

(20) (0)
12.09.2018 15:32:51 Ümmeti Muhammed

ne var sanki kalsaniz ülkeniz için savassaniz. savaş meydanından kaçmak günahtır . bacinlarimizi ülkeye yollayın gidin ülkenizde savaşın . hiç mi vatan sevgisi yok sizlerde .

(24) (0)
12.09.2018 15:32:20 Isviçreli Türk

Beyler youtube de BBP nin suriye vurulmadan önce ESAD'i ziyaret ettiği esad bbp yetkililerine ESAD ülkemin kuzeyin de yuvalanan pkk oluşumuna müdehale edemiyorum askeri operasyon yapınca israil ve amerika tepeme biniyor turk hükümetine bu konuyu defalarca kez paylaştım eğer iki ülke ortak askeri

(12) (0)
12.09.2018 15:31:05 Burak

Devletin başına Türkiyeye en düşman birini koysan suriyelileri getirmeyi akıl edemezdi.

(14) (0)
12.09.2018 15:28:06 Rüveyde

Hoş geldiniz suriyeli kardeşlerimiz, sizler bize reisimizin emanetisiniz. sizleri gerekirse evimizde ağırlarız yine de cehapelilerin insafına terk etmeyiz. Reisimize de, reisimizin misafirleri olan suriyeli kardeşlerimize de laf ettirmeyiz. Suriyelilere edilen laf aynı zamanda reisimize edilmiştir.

(2) (14)
12.09.2018 15:23:27 Isviçreli Türk

Eğer bizim devletimiz bugün ESAD rejimi yani suriye hükümeti ile konuşuyor ve herşeyi yoluna koysaydı bugün 4 milyon suriyeli ülkemizde olmaz ayrica idlib üzerinden bu yeni göç dalgası yazmazdık suriye de topraklarını savunan bir devlete düşman gözüyle bakarak siyasi haraket ediyoruz esad da ülkesin

(10) (3)
12.09.2018 15:21:18 cCc3838cCc

Hepside genç genç erkekler TSK bunları vatan aşkı ile eğitip silah kullanmasını öğretip ÖSO ya İdlip Kalkanı kuvvetleri olarak göndermeli

(7) (1)
12.09.2018 15:21:16 Isviçreli Türk

Suriye de iran ve rusya 'nın desteklediği iki garantör ulke türk hükümetine ve ak partiye gelin esadla görüşün resmi olarak tanıyın destekleyin dediler bizimkiler bebek katili vb kişisel duygularla haraket ettiler savas da saha da kimsenin kimliğine geçmiş de yaptıklarına bakılmaz konu VATAN ve BEKA

(5) (1)
12.09.2018 15:19:01 Osmanlı

Vatanını bırakıp kaçana ne denir , almayın şu şerefsizleri savunsunlar ülkelerini.

(12) (2)
12.09.2018 15:18:45 Isviçreli Türk

Eğer suriye devletinin toprak bütünlüğünü korumak ve parçalanmasını engelleyerek terör gruplarının kurulmasını engellemek için savaşın ilk yılında ESAD destek verilseydi bugün pyd ypg ve IDLIB de bulunan terör gruplarını konuşmuyor olacaktık

(11) (0)
12.09.2018 15:18:30 EmirFeza

Göç konusunda makro ve mikro planların yoksa eleştirmen gereken kişiler vatansız kalan muhtaçlar değildir. Ne zaman bu hale geldik, az vakur olun bağrı geniş olun. Allah kimseyi vatansız bırakmasın. Attığınız başlığa lanet olsun. Orada burada milli gelire oranla yadımda ilk sıradayız demeyin o zmn.

(1) (5)
12.09.2018 15:15:42 Hoş gelmisler

Ümmet bilinci taşıyan bir musluman özellikle savaştan kaçan din kardeşine elbet sahip çıkacaktır ve çıkmalıdır.elbetteki onlar muhacir ise biz de ensariz...Allah birliğimizi ve beraberliğimizi bozmasın.

(0) (16)
12.09.2018 15:12:40 Isviçreli Türk Ülkücü Haraket

AKP bana güzel destansı göstermenizin bir anlamı yok 17 yıl da yaptıklarını 1 yıl içinde tükkettiler geride sadece yuksek faizli ülkeler bazında borçlar tarım ve hayvancılığı dışa bağliligi destekleyerek hammadesi ithaal olup yerli milli uretim ve iscilikle üretilen ürünler eğitim sistemi yap boz ta

(13) (0)
12.09.2018 15:11:02 asds

dustugumuz hale bak su suriyelileri gram sevmem tatile git gel yapip duruyolar ise bak

(10) (0)
12.09.2018 15:05:49 sivaslı

Almayın artık şunları ekonomi yerlerde

(16) (0)
12.09.2018 14:56:28 kara

Önümüzdeki yıllarda Filistin gibi olacağız. demedi demeyin.

(20) (2)
12.09.2018 14:52:19 Deniz

Kendi vatanını savunmayan bu bedevi köpek dölleri yarın bize bela olacak bunu herkes görecek.

(30) (1)
12.09.2018 14:51:14 Mahir

Ümmet ensar dört nala kaçıyor.cemaat ve tarikatların yıllardır ümmet ensar diye öve öve bitiremediği mahluklar bunlar işte.

(24) (2)
12.09.2018 14:51:05 emre

Bunlar 10 yıl sonra bu ülkenin en büyük sorunları olacaklar köpek gibi ürüyolarlar

(26) (2)
12.09.2018 14:46:39 Demokrasi Diktatörlüğü

Bu ülke vatandaşın çoğunluk olarak asla razı gelmediği kanunlarla yönetiliyor, gene çoğunluk olarak asla razı gelmediği icraatler var amma lafa gelince demokrasiymiş.Yemişim demokrasinizi, bu mu lan demokrasi!Biz ne kadar veryansın etsek de halk olarak elimiz kolumuz bağlı bu düzene katlanıyoz işte!

(17) (0)
12.09.2018 14:41:25 canbey

allah belanızı versin.Vatansızlar.Bayraksızlar.Ben hayatımda hiç bir ay izin yapmadım.benim vergimden karşılanan maaşıyla Bir ay izin yapıyorlar.

(22) (1)
12.09.2018 14:38:26 METE HAN

KARDEŞİM BUNLAR NE GÜZEL TATİLE GİDİP GELİYOR .ARABA ALIYOR VERGİ YOK DEVLETTEN MAAŞ YARDIM AL VARMI LAN BÖYLE BİR ÜLKE BİZDE GİDELİM

(18) (3)
12.09.2018 14:38:06 46FB46

Sizi boşuna mı seçtik istemiyoruz referandum yapın hadi yerse

(18) (1)
12.09.2018 14:37:57 Gurbetci

Ben Turkiyedekileri cok iyi anliyorum bu suriyeli konusunda.Aynisinida biz avrupada yasayan Fasli lardan goruyoruz bunlar avrupada islami hep cirkin gosteriyorlar

(16) (0)
12.09.2018 14:36:38 vatandas

allah size soracak bunun hesabini benim hakkimi yediripte ekonomiyi cikmaza sokan hukumet allah sana soracak bunu bizde sandikta soracaz verdigim.oya nalet etmeye basladim afgan suriyeli iranli yeter artikk..

(16) (1)
12.09.2018 14:34:39 jason

tiplere bak beter olun

(17) (2)
12.09.2018 14:32:57 Gazi

Suriyelileri özellikle eli silah tutanları ülkemize alanlar, Esed'e ne kadar büyük iyilik yaptıklarının farkındadırlar umarım. Adam bütün muhalifleri Suriye dışına gönderip kendi yandaşlarıyla iktidarını pekiştiriyor. Görün artık gerçekleri.

(18) (0)
12.09.2018 14:32:02 !!!!

Ülke diye bişey kalmamış halka kulak asmıyorlar siz hala bu iktidarı destekliyorsunuz bu iktidar suriyelileri göndermez oyunuzu ona göre kullanın elde bi yerel seçimler kaldı zaten

(16) (1)
12.09.2018 14:27:05 !!!!

Şuraya bak elde valiz hepsi genç erkek akpnin niyetini burdan anlayın işte

(22) (1)
12.09.2018 14:26:12 Yolgeçen Hanı Vatanı

Röportaj yapılan kişi ben Ank.da çalışıyom babam Suriye'de diyor.Aslında tam tersi olması gerekiyor.Gençleri orda vatan müdafaasında kalıp yaşlı, kadın ve çocukları ise ülkemizde ihtiyaçları karşılanmak üzere kamplarda devlet koruması altında olsa daha mantıklı.Ben de herkes gibi kızıyorum bunlara.!

(12) (0)
12.09.2018 14:25:50 Gazi

Heyyyy bizi yönetenler, bizim oyumuzla iktidara gelenler, okumuyormusunuz bu yorumları, niye milletin sesine kulak vermiyorsunuz. Biz sizi oraya deve kuşu gibi kafanızı toprağa gömün, vatandaşın sesine kulak vermeyin diye mi seçtik. Suriyelileri, özellikle eli silah tutanları ülkemiz de istemiyoruz.

(14) (0)
12.09.2018 14:23:52 Yolgeçen Hanı Oldu Vatan

Röportaj yapılan kişi ben Ank.da çalışıyom babam Suriye'de diyor.Aslında tam tersi olması gerekiyor.Gençleri orda vatan müdafaasında kalıp; yaşlı, kadın ve çocukları ise ülkemizde ihtiyaçları karşılanmak üzere kamplarda devlet koruması altında olsa daha mantıklı.Ben de herkes gibi kızıyorum bunlara!

(7) (0)
12.09.2018 14:21:19 efe

Kadın ve çocukları alın o adamlar ve gençleri geri gönderin savaşsınlar

(15) (1)
12.09.2018 14:21:05 Yolgeçen Hanı Türkiyem

Röportaj yapılan kişi ben Ank.da çalışıyom babam Suriye'de diyor.Aslında tam tersi olması gerekiyor.Gençleri orda vatan müdafaasında kalsa yaşlı, kadın ve çocukları ise ülkemizde ihtiyaçları karşılanmak üzere kamplarda devlet koruması altında olsa daha mantıklı.Ben de herkes gibi kızıyorum bunlara.!

(9) (1)
12.09.2018 14:20:13 tikaaka

İdlibden kaçanları da dolduruyolar. Yemeyiz yok bayramdan dönmeyenlermiş . Akp nin memleketin hayrıniçin artık gitmesi lazım

(18) (1)
12.09.2018 14:19:45 yapip korkutmaya calisiyor

Allah'in laneti ülkesini korumayan gittikleri ülkede huzur birakmayan bu hainlerin üzerine olsun. zaten bu lanet enfal suresi 15-16 ayetlerinde yazili. bunlar müslüman olamaz ya. müslüman topragini birakip kacmaz, islama göre savasmak zorunda. bunlar bol bol cocuk yapiyor, birde türklere dayilik

(13) (1)
12.09.2018 14:18:19 DOKTOR

ŞAKAMISINIZ LAN YETER BE

(12) (1)
12.09.2018 14:17:04 HASAN TÜRK

boşverin suriyeyi ve onların bize olan maliyeti yeterki liderimiz önderimiz reisimize bişey olmasın

(1) (13)
12.09.2018 14:16:44 Rüveyde

Hoş geldiniz suriyeli kardeşlerimiz, sizler bize reisimizin emanetisiniz. sizleri gerekirse evimizde ağırlarız yine de cehapelilerin insafına terk etmeyiz. Reisimize de, reisimizin misafirleri olan suriyeli kardeşlerimize de laf ettirmeyiz. Bu vatan aynı zamanda suriyelilerindir.

(1) (15)
12.09.2018 14:14:19 tikaaka

Alanın allah belasını versin

(10) (1)
12.09.2018 14:13:38 isviçreli turk Ülkücü haraket

Ak partinin suriye politikası savasin başladığı ilk yıllar da suriye de eğer ilımlı muhalifler yerine toprak bütünlüğünü korumak adına rejim yani suriye yerel devletine destek verilseydi bugün harita farklı olurdu bana bir tane muhaliflerin kontrolün de olan şehir gösterin suriye de hepsi kaybedild

(11) (2)
12.09.2018 14:13:05 Türk

gebersinler. bizde savaş olsa çocuklarımız ölse bunlar göbek atardı. bunlara Müslüman diyen cahiller. bunlar Müslüman felan değil yamyam.

(13) (1)
12.09.2018 14:11:01 Munsif

Buradaki mültecilerden bir çoğunun akrabası oralarda anası, babası, bacısı... olayı "tatil" değil onlar hakkında hasret gidermek için bir fırsat olarak değerlendirmek lazım...

(4) (8)
12.09.2018 14:10:36 EXCALİBUR

Başkanım lütfen bu suriyelilere lütfen ama lutfen bir çare bul. Ülke olarak sana oy veren vermeyen hiç bir kesim bunları istemiyor. Sen sokaklarda yürümüyorsun bilmiyorsun ama artık bıktık ülke olarak . Hepsi tuhaf . Bu ülkeyi kalkındırmaya çalışırken bunlar hiçbir sekilde ayak uyduramaz bizlere..

(11) (1)
12.09.2018 14:10:32 efsane

Ak partiliyim başka hiçbir partiye oy vermişliğim yok lakin bu politika yanlış bu işin sonu yok kalıcı ve etkili çözüm bulunmzsa kendi ayağımıza sıkıyoruz yetkililer lütfen bu konudada millete kulak verin

(13) (1)
12.09.2018 14:09:25 Ulaş

Bunlar hain ve bizde bunlara kucak açıyoruz

(11) (1)
12.09.2018 14:08:45 horoz

Niye kaçıyorsunuz vatanınızdan savaşın korkaklar terk edin Türkiyemizi.

(13) (1)
12.09.2018 14:07:22 EXCALİBUR

Almayın şunları içeri be yeter artık.

(13) (1)
12.09.2018 14:02:27 Esra

hepsi Sapık tiksiniyorum Suriyelilerden

(25) (5)
12.09.2018 14:01:50 Erkan

tiksiniyorum hepsinden Hain Suriyeliler

(28) (5)
12.09.2018 13:58:57 ist

Askerlik cagına gelenleri almayın kalsınlar ülkelerinde savaşsınlar erkek gibi karı gibi gelmesinler ülkemize

(25) (2)
12.09.2018 13:55:21 yk

Ben artık işi bırakıyorum nargile ticaretine giriyorum Ülkeye yeni bir ticaret kapısı açtılar Ya nargile malzemesi satan bir yer aç yada nargile cafesi süper para kazanırsın...

(16) (1)
12.09.2018 13:54:37 Erkan

Bu gerizekalı Arapların yüzünden müslümanları yanlış tanıyor Dünya. Suriyelileri istemiyoruz ülke olarak bıktık

(28) (4)
12.09.2018 13:51:26 isviçreli turk Ülkücü haraket

Ayrica şuan IDLIB üzerinden 3700 milyon yeni göç dalgası da ESAD rejiminin operasyonlarını genişlemesiyle gelmek üzere reisiniz TAHRAN zirvesinde masada istediğini alamadı türkiye'nin diplomatik ve siyasi kartlarını putine kaptırdı çünkü bu hukumet iyi yönetemiyor kabullenmek zorunuza gidiyor

(17) (1)
12.09.2018 13:49:47 kafka

Pislik suriyeliler

(25) (2)
12.09.2018 13:49:34 Ahmes

Bulgaristanlilar gurculer lazlar cerkezler turkmenistanlilar ve alevilerde artik evine gitmeli!!

(3) (12)
12.09.2018 13:48:41 TÜRK

suriye boşalmalıki itrailin önü açılsın. plan bu.

(11) (0)
12.09.2018 13:48:16 AK GENÇ

bakıcaz arkadaş. onlar topraklarını bırakıp geldiler reis güvendiyse bir birldiği vardır. reis candır hayattır bunu unutmayın ve biat edin

(2) (27)
12.09.2018 13:47:50 yk

Ne zaman gittiniz laaa hiç yokluğunuz belli olmadıya çarşıda mahallede sokakda metroda metrobüsde otobüsda nereye kafamı çevirsem suriyeli bence hükümet yalan söylüyü sayılarına 3.5 milyon diye en az 10 milyon suriyeli var bu ülkede....

(17) (1)
12.09.2018 13:47:05 VATAN SEVER

anlamadığım bişey var bu suriyeliler ellerine imkan geçse bizi 1 kaşık suda boğar bizse onlara nerdeyse asgari ücretliden iyi davranıyoruz...bu leser birgün dönecek elbet..bakacağız ozaman bu suriyelilere buladar niye iyi davranıyoruz diye..yada öteki dünyada hakkımızı helal etmiyeceğiz yapacak bişe

(13) (2)
12.09.2018 13:45:55 isviçreli turk

Bana laf atan şahsiyetlere sesleniyorum bugün AB ülkelerinin içinde en aşırı müslüman ve türklere ırkçı zihniyeti benimseyen avusturya hükümeti meclisin de 15'den fazla müslüman milletvekili ve türk milletvekili var adamlar siyasete ırkçılık bulastirmaz londra belediye başkanı 3 dönemdir pakistanl

(4) (8)
12.09.2018 13:45:24 Oylar reise

2015 te mülteci sorunumuz olmayacak asgari ücretliler en az 2015 tl alacak

(0) (5)
12.09.2018 13:42:39 xxxbu nedir

her kez tepki oyunu vetsin

(10) (1)
12.09.2018 13:41:36 Suriyeliler Sözüm Size

Sizde Namus Olsaydı Geri Dönmezdiniz Ama Nerde Sizde Namus.....!

(13) (1)
12.09.2018 13:41:28 Vatan kimin ugruna?

Ödlek vatan hainleri,niye kaçıyonuz savaşın sana vatanınız için kahraman gibi!

(9) (1)
12.09.2018 13:39:11 Asgari ücretli

la biz o kadar bayram tatili yapamadık

(12) (1)
12.09.2018 13:37:22 vatan sever

Kiral koye bir fil gonderir ve koyluler sevinir ellerindeki verirler file fil yer yarin birdaha birdaha derken koylu ac kalir ve giderler hocaya hacam kiral la konuşalim fil alsin der ve giderler saraya hoca kiral in huzuruna cikar ve koylularda haca konuşmaya başlar derki fil verdiniz kiralim der k

(4) (0)
12.09.2018 13:37:04 işçi

herif en fazla 7 yıldır türkiyede,ankarada çalışıyor 1 ay izine gidiyor ben 15 yıldır çalışıyorum 15 gün tatili zor yapıyorum

(10) (1)
12.09.2018 13:35:17 Türk

Yurdun dört bir yanını suriyeli sarmış eyyyyyy hükümet.

(16) (1)
12.09.2018 13:34:56 komedi

Komedi ulkesi bayrama gidiyorum nereye Suriye maasimi gelince alirim yazan:bos gezen Suriyeli

(9) (1)
12.09.2018 13:34:19 Ahmet

Niye geri alıyorsunuz bunları kardeşim muz cumhuriyetimi burası.

(12) (1)
12.09.2018 13:33:50 Devlet

Bınlardan daha onursuz gurursuz millet olur mu bari vatan için ölmeyi öğrenin hainler

(11) (1)
12.09.2018 13:32:54 aslan

Ne bayrami bayrami kaldi ya

(7) (1)
12.09.2018 13:31:56 bes para etmezler

vatanini korumaktansa kaçan bunlar, burda savaş çıksa kacacak başka ülke ararlar

(11) (2)
12.09.2018 13:31:34 KARABELA

Niye döndünüz hainler

(10) (1)
12.09.2018 13:27:23 hasan

Yeter almayın artık bunları bu nedir ya

(13) (1)
12.09.2018 13:25:22 Öztürk

Tatile gidip geliyorlar, eli silah tutacak ayı gibi adamlar fitness salonlarında fink atıyor, ben 35 yıldır 5 kuruş biriktirememişken bunlar burada 1-2 yılda köşeyi dönüyor, vatandaşa tanınan ayrıcalıkların üstünde bir imtiyaz tanıyan devlet neyin peşinde?Birde bağıra çağıra arapça konuşuyorlar

(21) (2)
12.09.2018 13:24:46 araphasan

gidenden fazlası geliyor bence her yer suriyeli artık onlara vergi yok burda onlar için bura cennet hükümetin politikasını eleştirmek haddimize degil reise güveniyoruz

(8) (3)
12.09.2018 13:24:06 TekAşkVatan

hele şu tiplere bak Allahim sana geliyorum nasil bir sinav bu!!!

(10) (1)
12.09.2018 13:24:00 Alparslan

Almanya űlkesine tatil icin gidenleri geri almadi madem gidebiliyorsunuz demek ki kalabilirsiniz diye almadilar. bizim űlkede oldu Arap űlkesi almayin gidenleri gűn gelecek basimiza bela kalacaklar.

(17) (1)
12.09.2018 13:23:44 erken dönmüşmüş

Yaa nerde kaldınız ,gözümüz yollarda kaldı..Eksikliğiniz gün gibi aşikar..

(8) (1)
12.09.2018 13:23:39 zzzzz

Türkiye’nin çöküşünü başlatacak süreç, milyonlarca mülteci batıracak bizi

(11) (1)
12.09.2018 13:23:04 isviçreli turk

eyyy kılıçdaroğlu neredesin dediklerin bir bir gerçeklesiyor sana ideolojik ve mezhepçilikten dolayı oy vermeyen halk unutmasin ki konu VATAN ve Bekâ ise ülkeyi yönetecek isimin kimliğine bırakılmamalı siyaset de ırkçılık ideolojilik sağcılık solculuk olmamali bu millet öğrenemedi

(11) (3)
12.09.2018 13:20:27 Missisipi

Atladığınız ufak bi detay var adamlar o kadar benimsemiş ki kendi memleketlerine tatile gidiyolar bizim memleketi kendilerinin görüyor.

(12) (1)
12.09.2018 13:20:10 _kuLaLi_

mazlum muhacir suriyeli kardeşlerimizin yarıdan fazlası 20-25 yaş civarında...

(13) (1)
12.09.2018 13:18:50 d. bakır 21 GS

Ne olursan ol gel

(3) (9)
12.09.2018 13:18:30 mertcan

simdi bisi yok 20 yil sonra bunlarin kokusu cikar

(11) (1)
12.09.2018 13:17:57 isviçreli turk

Beyler bu gruplar içinde örgütlenmeye gruplamaya yeni oluşumlar kurmaya cihatci gruplar kurmaya meyilli cok suriyeli var dikkat edin biz onlara imkanları kısdıkça sertlesiyorlar dusmanlasiyorlar

(11) (1)
12.09.2018 13:17:34 yücel beytas

Ya anlamadığım bişey war bunlar tatil için gidiyor dimi suriye ye e orda 1 ay tatil yapıyor onuda anladık e orda yaşam var demek 1 ay kalınıyorsa kalın gelmeyin arkadaş bıktık yeter ya

(8) (1)
12.09.2018 13:17:12 alaskamkuzey

Bunlarin kendi vatanina faydasi yok korkaklar sahillerde bira icmesini iyi biliyorlar . Acımam vatanina ihanet edenlere

(12) (1)
12.09.2018 13:16:32 Yazık

Ya istiklal ya ölüm diye kazanılan topraklara kuyruğunu kıstırarak kaçanları aldınız hem de bu ülke insanından daha ayrıcalıklı şartlarla tarih bunu da yazacak

(12) (1)
12.09.2018 13:16:26 isviçreli turk

reiss sag olsun kapılar açık koşa koşa gelirler cevredeki müslüman ülkeler almıyor sınırlı alıyor 200 300 bin BM ve dünya kamuoyuna göstermelik üstelik sehire salmıyorlar kamplar da tutuyorlar denetimli bizim ülke yol gecen gibi ipek yolu..

(9) (0)
12.09.2018 13:15:58 analız

bbBUNLARI ALMAYINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

(12) (1)
12.09.2018 13:15:54 reis

almayın sunları yeter artik

(12) (1)
12.09.2018 13:13:14 RUMUZ

Cehennemin dibine gidin de gelmeyin korkak fareler.

(27) (3)
12.09.2018 13:12:22 kemo

Ülkenin sahibi yok

(22) (3)
12.09.2018 13:11:44 tokatlı

Bunların bizim ülkemize verecegi zararı kimse hesap etmiyor

(28) (4)
12.09.2018 13:08:47 selim

akp chp suriyeli sorununu çözemez zira bu mezhepçi partiler sorunun kaynağıdır. ülkenin çıkarlarını düşünen iyi parti iktidarında bunları polis asker halk el ele dipçik zoruyla göndereceğiz. bir de üzerine mayın dizeceğiz sınıra gelemesinler diye.

(15) (13)
12.09.2018 13:06:13 Rüveyde

Hoş geldiniz suriyeli kardeşlerimiz, sizler bize reisimizin emanetisiniz. sizleri gerekirse evimizde ağırlarız yine de cehapelilerin insafına terk etmeyiz.

(5) (42)
12.09.2018 13:05:56 MUSTAFA KEMAL

korkaklar kendi vatanlarında mücadele etmekten aciz insanlar kaçın bakalım.Bizim milletimizi örnek alın. Ya İstiklal Ya Ölüm.

(22) (3)
12.09.2018 13:05:03 ADN

aslında tatil için türkiye ye gelip yaşamak için yurtlarında olmaları gerekirken, bu korkak sürüleri burda paşalar gibi bedava maaşlarını alıp tatil için suriyeye gidiyor, ben kaç yıldır karımı çocuğumu alıp bi tatile çıkamadım kendi vatanımda olaya bak..

(32) (1)
12.09.2018 13:04:48 adamın biri

Kapatın şu kapıları allah aşkına

(25) (2)
12.09.2018 13:04:46 lassy

Yazık rahatınız bozuldu

(17) (1)
12.09.2018 13:02:30 REİSLERDE SEVER

Nah size oy veririm. Ülke mülteci çöplüğü

(27) (1)
12.09.2018 12:59:57 sülo

kanla asaletle alınmış toprakları sözde ilticacı fırsatçı hayinlerle paylaşmamalıyız.yaşlı hacılar çocuklar baş üstü ama bu sahtekarlar gittimi bidaha sokmayacan usta

(23) (1)
12.09.2018 12:59:28 deli

madem tatile gidebiliyor , demekki taşınabilir geri temelli.

(18) (1)
12.09.2018 12:59:24 E.T

ya arkadas tatile gidilebiliyorsa demekki yasanabilir bir yer.geri almayin .kalsin ulkesinde.bunaldik artik.bizim mahalle birlesmis milletler gibi pazar suriye pazari gibi ellerinde en az uç cocuk en buyugu dort yasinda hepsi burada dogmus.yakinda bizi kovarlar dikkatli olmak lazim.

(16) (1)
12.09.2018 12:59:19 öhöm

gözümüz aydın yine geldiler ...

(15) (1)
12.09.2018 12:58:32 Papaya diz çöktüren Attila

Demekki neymiş müslüman toprağını bırakıp kaçarmiş fakat bir TÜRK inancı ne olursa olsun yurdunu asla bırakmaz kalır ve savaşır. bu işler din imanla olmuyormuş.

(18) (5)
12.09.2018 12:58:19 u.....

Bavullar kontrol ediliyormu bomba falan sokmasinlar... REISS BIR KARAR ALIN ARTIK SURIYE ICINDE GÜVENLI BÖLGELERE ALALIM SUNLARI

(9) (0)
12.09.2018 12:58:18 u.....

Bavullar kontrol ediliyormu bomba falan sokmasinlar... REISS BIR KARAR ALIN ARTIK SURIYE ICINDE GÜVENLI BÖLGELERE ALALIM SUNLARI

(6) (0)
12.09.2018 12:56:12 Umut

Cemaat ve tarikatların yıllardır ümmet ensar edebiyatı yaptıkları bunlar işte vatanını savunmayan kahpe sürüsü ümmet.

(14) (2)
12.09.2018 12:55:37 Kızın kızında

Tamam kızında.Adamları cagirana kızın.her konuda öve öve bitiremiyorsunuz.konu suriyeliler oldumu çark ediyorsunuz.Zorla getirmedi kimse. Davet edildiler geldiler.Hiç bu durumda size değer verip fikrinizi soran oldumu? Yoo..demek ki sizi çokta düşünen yok..buna bile itiraz ediyorsanız,susun bizahmet

(17) (1)
12.09.2018 12:54:40 gurbetci

haydi bakalım Türk geçinenler ,biz gurbetcilere attığınız olumsuz yorumları ,dostlarınız suriyelilerede atmanızı bekliyoruz ,öyle CILIZ değil ha .

(12) (1)
12.09.2018 12:53:58 gulumsehayata

suriyelileri istemiyoruz

(24) (1)
12.09.2018 12:53:51 bu terör bitmezse bu millet bi

Kaçın kaçın ya

(6) (1)
12.09.2018 12:53:41 bekir

Alsın evlerinde baksın akpliler.

(16) (1)
12.09.2018 12:52:55 Akilsiz

Kim varsa savaşmayı bilmez alnı kara Kan dökmeyi bilenler hükmeder bu topraklara. Bilmiyorsan savaşmanın sırrını git ara Çanakkale ufkunda Sakarya toprağında.

(5) (0)
12.09.2018 12:52:53 Akilsiz

Kim varsa savaşmayı bilmez alnı kara Kan dökmeyi bilenler hükmeder bu topraklara. Bilmiyorsan savaşmanın sırrını git ara Çanakkale ufkunda Sakarya toprağında.

(2) (0)
12.09.2018 12:52:52 Bir garip

Savaş çıksa Tek Ülke bizi kabul etmez dimi peki Merhamet din kardeşliği dedik aldık ama bunlar kendi vatanında isyan çıkarıp kaçıp baska ülkede huzursuzluk yapıyorsa sorarım bunun dinde yeri nedir?

(5) (1)
12.09.2018 12:52:44 HAVA KARABULUTLU

BİZ 1 GÜN İZİN ALAMIYORUZ ADAMLAR 1 AY NASIL IZIN ALIYORLAR BOYLE

(6) (1)
12.09.2018 12:51:56 Ne yapmak lazım ?

Suriyelileri bende sevmem fakat, Allah için elimizi vicdanımıza koymamız lazım. Kendi çocuklarımız, yeğenlerimiz, kardeşlerimizin gelmesi lazım aklımıza. Minik minik bebeleri moskof, washington, tahran şeytanlarına yem etmeyelim. Ya da eli ayağı tutan suriyeli erkekleri silahlandıralım...

(2) (9)
12.09.2018 12:51:06 ÇANKIRILI1818

ulan nasıl erkeksiniz dönünde savaşın ülkeniz için babası idlipte yaşıyor oğlu Ankarada insanda biraz ar damarı olur namus olur.......

(8) (1)
12.09.2018 12:51:05 tuuuu

sizin kalıbını camız gibi olmuşsunuz yata yata insanda buraz utanma olur koca zıpırlar gidinde öso ya katılın adam gibi savaşın ödlekler nasıl olsa sizin için savaşıyorlar tuuu size

(12) (1)
12.09.2018 12:50:35 ilahii

nasıl bir akıl tutulmasıdır bu bizdeki.bizden aldıkları paralarla tatil yapıyo herifler.kim bilir nasıl destekler var bnlara

(7) (1)
12.09.2018 12:50:23 ismz

Ya tatil ne demek.tatil yapabiliyorsan ülkende yani okadar güvenli lütfen orda kal gelme

(3) (1)
12.09.2018 12:49:29 değişik

Kansız vatansız hainler

(5) (1)
12.09.2018 12:49:20 Mert hakan

Cok sukur sag salim Dondu kardeslerimiz, her gun baslarina bisey gelirmi diye endiselenoyorduk, insallah idlib teki 3,5 milyon kiside gelir reisimiz onlarada bakar ...

(7) (0)
12.09.2018 12:48:23 Mustafa

Suriyelileri göndermenin yolu basit. Avrupa sınırına götür ve kapıları aç. Ondan sonra avrupa düşünsün.

(1) (1)
12.09.2018 12:47:41 Oyle

Onlarda haklı. Onlar burda ev sahibi biz ise göçmen olduk devletimiz sayesinde

(7) (1)
12.09.2018 12:47:39 serdar

Gerçekten yeter bıktık artık hepsini gönderin gitsin

(7) (1)
12.09.2018 12:47:34 metin1

evet müthiş devlet politikası değil mi.Türkiye de kazan suriyede harca.elini kolunu sallaya sallaya gir

(8) (1)
12.09.2018 12:47:31 memet

o begenmedimiz almanya en güzelini yapti 500 suriyeliyi sinir disi etti gerekcede (tatil icin ülkesine giden bir multeci mülteci degildir)

(9) (1)
12.09.2018 12:46:42 Abdo ağa

Şimdiden 1 milyon çadırı sınırın dışına yerleştirin parayıda merkel versin

(1) (0)
12.09.2018 12:44:59 ibraHim

aLmayın Laa ! kaLsınlarda ülKeleri için birşeyLer yapsınLar.Pis herifLer bunlar yaaa.. kedi yavrusu gibi çoğaLıYorlar ! yarın onlarda AZINLIK isTerse hiç şaşırmam.üLkemi ne haLe geTirdiLer ahLaksız KORKAK mendeburLar. açın kapıLarı birazda AVRUPA uğraşsın.mecburmuYuz bunLarı besLemeYe.

(8) (1)
12.09.2018 12:44:44 yeter gelmeyin mk kendi ülkeni

Gönderin şu arapları kendi ülkesine artık kendi ülke vatandaşına bakın önce

(6) (1)
12.09.2018 12:44:32 Yuh

Yuh olsun bize !

(55) (8)
12.09.2018 12:43:17 RTE

Aralıkla sınırlamayalım litfen Seneye yaymak lazım dönüşlerini Sıktılar artık

(9) (1)
12.09.2018 12:42:54 yuh

Bu Suriyeli tembel korkaklar ülkemizi de Reisi de bitirecek!

(127) (11)
12.09.2018 12:39:26 yasin sarı

Biktik artik bu haberlerden. Referandum İstiyoruz Suriyeliler icin. Cogunluk isterse sesimizi keser otururuz

(230) (6)
12.09.2018 12:38:38 rizeli gaddar

Bunlarla beraber bayramda suriye topraklarına giren mit personelimiz 1 aydır takip ettiği reyhanlı zanlısını paketleyip getirdi. Her şerde bir hayır vardır.

(74) (39)
12.09.2018 12:32:36 _kuLaLi_

gözünüz aydın %52.. gidin davul zurnalarla karşılayın mazlum muhacir suriyeli kardeşlerinizi...

(136) (66)