Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
12.09.2018 21:33:25 Çelişki

Yusuf Nazik'in yakalanması olayının 'MİT ve Suriye istihbaratının ortak operasyonu' olduğunu ifade etti.

(0) (0)
12.09.2018 18:30:23 net

rusyayla savaşa sokmaya çalıştılar olmadı şimdi esadla savaşa sokmaya çalışıyolar.abd kendi yemediği için.ışid ypg öso türkiye gibi maşaları kullanıyo.kendi saldırmak yerine bunları saldrıtmaya çalışyıo

(2) (1)
12.09.2018 17:31:23 öyle

rusyayla aramız bozulsun diye rus uaçğının düşürülmesi gibi buda esadla aramız bozulsun diye yine bir amerikan oyunu.

(4) (8)
12.09.2018 17:15:22 Ak Saçlı Nur Yuzlu Dede

Abd olsa savas nedeni sayardi. Hadi yiyosa savas nedeni sayip suriyeye girsenize... irana ve ruslara idlip icin birsey diyemediler bu iti mi.aldilar. hayret bu saldiriyi fetoye atmamislar. Iyi arastirsanlar fetocu olmasin :)

(0) (7)
12.09.2018 16:43:30 Tesbihane

Artık Suriyeye savaş ilan edebiliriz. Artık bittiniz yezidin uşakları.

(7) (1)
12.09.2018 16:37:45 zaaaaaaaa

aaaaaa bunu ışid yapmamışmıydı esad yapmış bak bak.yine amerikan uşaklığı yine amerikanın sevmediği müslümanın düzmece bi şekilde terörirst ilan edilmesi.

(2) (5)
12.09.2018 16:15:39 chpli

akpliler in hepsi mi troll ? abd bize darbe yapti suan abd ile gayet diplomasimiz var !! e suriye reyhanliyi yapmis esadla gorusmeyiz yikalim yakalim diyorsunuz ulan once ulkendeki abd uslerini kapat sen nereye esadla savasiyon esadla savastigin gun rusya diplomasin bitiyor

(1) (5)
12.09.2018 15:15:02 Sinop(antakya)

O kadar alakalılar ki konuya memet gezer in abd de hapistw oldugunu bilmiyecek kadar konuya hakimler:)

(1) (3)
12.09.2018 15:11:38 Baybars

bundan sonra Türkiye resmen Esadla savasacak. Simdi dananin kuyrugu kopacak göreceksiniz!

(4) (3)
12.09.2018 16:11:31 vatandas

hem abd ye dusman hem rusyaya olacak o zaman iste erdogan hayatinin hatasini yapar cunku ekonomi zaten cokuk adamlarin iyice kuyruguna basarsak sorun cikar haksiz duruma duseriz .

(0) (1)
12.09.2018 14:20:21 bingöllü genç

Başka bir devletten talimat alıp kendi vatadaşlarını akrabalarını kardeşini öldüren bu alçağı bu haini beslemek vicdanımızı yaralıyor.daha önemlisi aramızda böyle hainler olduğunu bilmek ne kötü.

(8) (0)
12.09.2018 13:14:55 mhrrm

rehyanlı değil

(1) (0)
12.09.2018 13:12:35 Kursad

Suriyeye girip yerle bir edelim inceldiği yerden kopsun artık..

(12) (2)
12.09.2018 13:10:26 yok

Hepsi kıskırtma tam da idlib savası oncesi mi yakalnır bir insan ? Bizi savasa sokarak zayıflatıp bitirmek istiyorlar abd ve rusya diklatli olun halkın gözünü boyamayın bunlarla

(5) (17)
12.09.2018 16:48:01 Tesbihane

Siz halen Türkiyenin gücünün farkında değilsiniz. Savaş ilan etsek, Rusa ne Amerikaya ne. Onlar benim ülkemde benim insanıma saldırmış.

(0) (0)
12.09.2018 14:06:53 misafir

Hangi tarafa çalışıyorsun?

(1) (0)
12.09.2018 13:01:50 null

Malesef devletinizin yanında değilsiniz, bizim yanımızda hiç değilsiniz

(1) (13)
12.09.2018 13:01:24 sülo

reyhanlı katliamını fetö yapmıştır.bu konuşan çocuk tehdit ve baskıyla konuşuyor gibime geldi

(2) (12)
12.09.2018 14:10:25 misafir

Esatçılar yapmamıştır demeye getiriyor.Hem de bir tarafı tutuşmuş gibi.Halbuki Fetö ile Esad'çılar yapmış.Planlamak,uygulamak,göz yummak ve desteklemek denklemi içerisinde.

(1) (0)
12.09.2018 13:22:10 KARAKEÇİLİ

Kimsenin işi gücü yok! MİT gidecek onca insanın canı pahasına bu teröristi ordan söküp alacak, sen de de ne mantık varmış. Lan bu Devlet terörist mi?

(4) (2)
12.09.2018 12:50:56 Recep

Esadı savunan CHP'nin de Allah belasını versin. Reyhanlı saldırısı sonrası Esad ile poz verip fotoğraf çektirenler CHP'lilerden de hesap sorulmalı.

(17) (5)
12.09.2018 13:18:09 Lann

Lan adalet olan dilgil ne kadar Akp varsa hepsi seni :))anladin sen mahkemeler bos dirmay8n fetoculer burda uzakta aramayin sakinn

(3) (0)
12.09.2018 13:00:07 Adalet

ABD'nin iran ambargosunu delip suriyeyi kan gölüne çeviren AKP'den de hesap sorulmalı ...

(1) (10)
12.09.2018 12:57:09 ertan

yapilan saldirilara yayin yasagini kim getirdi acaba

(2) (5)
12.09.2018 12:50:17 ertan

Olayin oldugu zaman isid olarak lanse edildi ne oldu da bugün esad yapti deniyor bu yaklasan idlib dayanmasina karsi bir savunma olarak mi kullanilacak acaba

(2) (3)
12.09.2018 12:37:29 miço

esed yönetimi eli kanlı bir katildir .abd ve yönetimi eli kanlı katildir .putin eli kanlı katildir. iran eli kanlı katildir. Türkiye yönetimi biri hariç hepsiyle diplomasi yapıyor ilişki kuruyor ya hepsine tavır al yada hepsiyle müzakere et !!! bize darbe yapan abd ile devamlı görüşüyoruz mesela

(5) (7)
12.09.2018 12:37:01 Reis Bey

Mihraç ural zaten mitin sopasından bi geçti de alırlar onu da yakındır biiznillah !

(15) (1)
12.09.2018 12:35:49 TürkYaz

Yakalansa Ne Olacak 53 Kişi yeniden mi DİRİLECEK. Buna başta engel olacaktılar. Miti Kahraman ilan etmenin Mantıgı NERDE !

(6) (26)
12.09.2018 12:47:21 Fikri Özgür

Teröristin paketlenmiş olması belli ki çok zoruna gitmiş gülüm

(9) (2)
12.09.2018 12:46:34 Mersinli

Mantığı şu sevgili kıt kardeşim bir daha bombayı patlatacak adam bunu yapmak için bir kaç defa düşünecek belki de sana denk gelecek bir bomba önlenmiş olacak senin gibi gereksizler ölmeyip hayatta kalacak ??

(9) (0)
12.09.2018 12:33:08 hacı

Türklüğümle birkez daha gurur duydum.Bu gururu bize yasatanlardan Allah razı olsun Allah yolunuzu aciketsin.

(69) (0)
12.09.2018 12:29:32 Zaza12

Şimdi hem bu adamlar hem siz bunları bu aile yi hedef gösterdiniz bazı şeyler gizli kalınmalı başlık şu olabilir di reyhanlı saldırısı ile ilgisi esad 'ın 2 adamın ismine ulaşıldı

(2) (2)
12.09.2018 12:23:32 hay allah

Ya şimdi ağzımı açacağım, ya fetöcü diyecekler ya da pkk,lı. Oysa milliyetçi bir türküm ben. Suriyenin istihbaratı bunu yapmadı. Bunu Ya CİA yaptı, ya da mossad türkiyenin suriye ile arasını bozmak için. Ne hikmetse şimdi ortaya çıktı. Oyunlara bak vay anam vay

(6) (13)
12.09.2018 12:20:06 Kaan

Hadi chpliler ekonomi diyince ötenler nerdesiniz bir kaç kelam edin chpnin suriye poltikası hakkında !!!!!!!

(49) (5)
12.09.2018 12:19:46 Okuyucu31

Kusura bakmayında hiç bişey olmayacak bak görürsünüz. Bı ülke israile tazminat ödetemedide kendi ödemek zorunda kalınca onuda haksız kazanç diye geri aldı

(2) (14)
12.09.2018 12:19:45 Kaan

Hadi chpliler ekonomi diyince ötenler nerdesiniz bir kaç kelam edin chpnin suriye poltikası hakkında !!!!!!!

(5) (5)
12.09.2018 12:32:49 zelzele

meeeeeee salasınız yeminle ulan surye ile savaştırılacak şerefi olan bi ülke eğer bunun anlattıkları doğru ise suryeyi yerle bir eder

(2) (2)
12.09.2018 12:19:19 kovun

bütün suriyelileri kovun

(3) (6)
12.09.2018 12:17:49 Pisikopat

Ama velakin siz daha bizim gücümüzü görmediniz

(37) (1)
12.09.2018 12:17:22 M.C.

Esadla gorusulmeli ve barisilmali diyen CEHAPE suriye tarafindan turkiyeye reyhanliye saldiri yapan bir terorist ulkeyle gorusulmeli mi?

(46) (4)
12.09.2018 12:13:43 YAZ YAGMURU

.

(3) (0)
12.09.2018 12:13:15 ddd

Elbette hesap verecekler

(71) (0)