Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
12.09.2018 23:37:11 bilo

fırkız

(0) (0)
12.09.2018 21:41:24 Jakkomd

Senden ccacıkkiolmaz be patron

(0) (0)
12.09.2018 21:24:48 Robinson

Ben sana basit yoldan nasil devrim yapacagini diyeyim kemal yap bir cocuk koy adini devrim devrim yaptim diye at havani :)

(1) (0)
12.09.2018 20:58:26 Robinson

sen ha bire partinin parasini davalari kayb ederek recep tayyip erdogana tazminat bedeli öde sonra cik de aidatlar ödense devrim yaparim enayimi isanlar aidat ödemeye nasilsa gidecegi yer yine belli lan neremle gülecegimi sasirdim :)

(2) (0)
12.09.2018 19:54:23 haci baba

kilictaroglu sana devletin verdigi maas yetmiyormu ne aidati topluyorsun

(1) (1)
12.09.2018 19:07:37 B İ L İ R K İ Ş İ

PARA, PARA, PARA.

(0) (0)
12.09.2018 19:06:18 adem

şu fetö kuklasına ne zaman operasyon yapılacak ??????????????

(2) (1)
12.09.2018 16:54:23 Recep

Sen devrim yaptın zaten Atatürkün partisini hdpkk partisi yaptın bundan büyük devrim mi olur.

(11) (1)
12.09.2018 16:27:28 adem öztürk

Reis yeni bir 250 bin lik dava açtı kemal para topla yavrum

(5) (1)
12.09.2018 16:06:47 ZaRraB

Sallamak kolay adamın elinde devletin bütcesi mi var yoksa varlık fonu mu var

(0) (12)
12.09.2018 15:53:32 57.alay

K.k yazarken harcadığınız mürekkep e zayik, bastığınız tuşa yazık,telefonun şarj ina yazik

(3) (1)
12.09.2018 15:30:22 TRKNY

Kemal bey , önce balıkesir erdek belediye başkanına söyle de işçinin memurun 14 -15 aydır ödemediği maaşlarını ödesin 200.000.000.TL borcu nasıl yaptın bu paranın karşılığı olan hizmetler nedir diye sor sıfırrrrrr Kemal bey , karnı aç olanın kulakları duymaz,

(5) (1)
12.09.2018 15:26:42 ErhanBaba

yine buna benzer bir haberde bunların apartman yönetemeyeceğini yazmıştım. özür diliyorum ancak onu yapabilirler ama yarım yamalak.

(2) (1)
12.09.2018 15:15:42 ADAM ONE

Ke MAL YA BU ADAM

(2) (1)
12.09.2018 14:50:51 mehmet

kardeşim herkes aidatını ödesin adamın kafasını bozmayın ödemeyenleri at partiden onlar muharremcidir

(4) (0)
12.09.2018 14:28:47 Absürd

Aidatını ödemeyeni ver icraya sayın Genel müdür

(3) (0)
12.09.2018 14:13:55 aynen

kapıcılar kralındaki kılıbık apartman yöneticisi..

(7) (1)
12.09.2018 14:09:30 Sedat

Herşeye bir bahanesi var, bahane uydurmakta çok yetenekli kk,kendinde hiç kusur aramaz. Ben bu işi beceremiyorum demiyorda,Ak Partililer suçlu, MHPliler suçlu şimdide CHPliler suçlu,birtek hdpkkyı ve teröristlere laf kondurmaz

(6) (1)
12.09.2018 14:09:07 :)

Cok yukleniyorsunuz bu adama. Su an ulkenin bu durumda olmasinin sebebi bu adam mi ?

(2) (4)
12.09.2018 14:07:41 Ebeninki

ulan balik bastan kokar. Sanki sen aidatini oduyorsun da? Kaldi ki bugune kadar ne zaman digru konustun da inandiracaksin elemanlarini. Sen degil miydin darbe olursa tanklarin onhne ilk ben dururum diye. Ne olmustu 15 temmuz da darbeci hainlerle konusup bakirkoyde kahve icip hukumet devrilip sana ve

(0) (1)
12.09.2018 13:53:02 durum bundan ibaret

Ilk önce Kılıçdaroğlu suriyelileri almayın gelenleri geri gönderin ya da ab bunları istiyorsa hemen oraya postalayın diyordu ve bunda tamamen halkiydi fakat söylediklerinden dolayı adam havada parçalandı şu an fikir deyiştirmiş durumda, zannedersem reis gibi o da onlardan oy beklemekte

(0) (3)
12.09.2018 13:44:11 KARAKEÇİLİ

Apartman yöneticisi mi? Kapıcılar bundan iyi icraat yapar. Kemal Sunal’ı hatırlayın,

(3) (2)
12.09.2018 13:33:56 ️Koray

Ben zemin katta oturuyorum Kemalcim ödeyemem

(3) (1)
12.09.2018 13:26:13 kara lale

bunlar ne garip bir yönettim şekli ya acaba devlet yönetiminide böylemi yürütmeyi düşünüyorlar hayal ediyorlar hayret buunlarla yola çıkanın vay haline fikirleri fikir değil zikirleri o zaten hiç yok bunların içine şeytan kaçmış akıl tutulması yaşıyorlar resmen

(2) (1)
12.09.2018 13:14:20 yok

Para bitti ask bitti diyorsun yani demet gibi

(2) (2)
12.09.2018 13:01:28 Harun (Çakır)

(0) (0)
12.09.2018 13:00:06 hacı

Bu suratsız yine ne zırvalıyo pkk lı kk ve chp anca boş işlerin ve hayinliğin peşindesiniz

(5) (2)
12.09.2018 12:57:02 VATAN AŞIĞI

NE OLDU LAN ŞAŞKIN ÖRDEK YAVRUSU CHP METELİKSİZMİ KALDI SONUNDA ORAYIDAMI SSK GİBİ BATIRDIN ŞAŞKIN CAHİL DİKTATÖR OLMA YOLUNDA AMA FETÖ PKK DHKPC ABD VAR ARKASINDA PARAYI VERİP ÖTTÜRÜYORLAR

(5) (2)
12.09.2018 12:50:16 gercekler

Adam yakınlarına belediyelerden ap dairesi topladığı için aklı oralara gidiyor anlaşılan

(1) (1)
12.09.2018 12:48:07 İSO

Sen zaten devrim yaptın.terör =chp bu devrimi herkes gerçekleştiremezdi senden başka zaten.

(4) (1)
12.09.2018 12:44:10 YERLİ VE MİLLİ TÜRK

Sözün bittiği yer. Akıllıca bir tespit. :) :) :).

(0) (0)
12.09.2018 12:41:18 Sahlan

Odemeyenleri site girisine isimlerini yaz baskanim,utansinlar.

(2) (0)
12.09.2018 12:34:56 BAY KEMAL ..

İşi çözdüm iktidar olmak için çekirdekten yetişmek lazımmış bu yüzden mahalle muhtarlığına aday olacağım..

(2) (0)
12.09.2018 12:28:33 SSSS

KENDİ PARTİSİNİ BİLE BÖLEN ÜLKEYE NE YAPAR SİZ DÜŞÜNÜN...

(5) (0)
12.09.2018 12:27:53 batmanlı72

yahu ne içiyon bize de söle be. arkadaş valla senden zorla almıcaz nerde varsa kaç lira ise bizde istiyoruz

(3) (0)
12.09.2018 12:25:02 CENGİZ

GEREKSİZ Bİ -İNSANSIN.-

(2) (0)
12.09.2018 12:15:31 bylal

Koltuk adamı kemaal

(4) (0)
12.09.2018 12:14:41 Kemal

Koltuğu kaybetmemek için cumhurbaşkanı adayı olmadın istanbul belediyesine aday olsana şansın artar kemal.

(3) (0)
12.09.2018 12:11:50 Hsjslxrl

Artık ciddiye bile alamıyorum cem yılmaz 2. :):)

(4) (0)
12.09.2018 12:10:14 Ahdj

Eğer partide devrim yapmak istiyorsan ilk önce kendini indirmelisin zira en büyük engel para değil sensin.

(5) (0)
12.09.2018 12:00:42 ibrahim

kamera şakası sanki . gülmekten yıkıldım

(6) (1)
12.09.2018 11:53:36 Asımın Nesli şifre:906

Doğdugu güne lanet olsun.

(6) (1)
12.09.2018 11:49:28 ateş

Ben bunun kafasından istiyorum ya valla yok böyle bişe

(3) (1)
12.09.2018 11:43:47 Af çıkacak mı af...

Buna apartmanı ver yönetemez kabiliyet meselesi,olmuyorsa zorlamayacaksın...

(2) (1)
12.09.2018 11:43:09 hayal dünyası

siz bu işi bırakın doların yükselmesi falan sizi bir yere getirmez bence yerel seçimler yapılmadaan gidin zaten yerel seçimler hdp chp nin sandığa gömüldüğü gün olacak

(1) (1)
12.09.2018 11:40:50 sedat

Muharrem de aynı. Seçim zamanı herkese 5 lira 10 lira olsada yatırın diyordu.

(2) (1)
12.09.2018 11:37:24 xxx66xxxStuttgartxxx

Yav hadi gid işine hadi sen tuncelide apartman bile yönetemzsin aldıgın para zehri zıkkım olsun

(2) (1)
12.09.2018 11:33:14 alperen

parasiz adam gereksiz adam

(2) (2)
12.09.2018 11:32:36 hemen derhal incirlik izmir ka

Oyle igreniyirumki su adaldan surata baakk tam iblisss

(1) (1)
12.09.2018 11:10:32 zeta

ailesine aciyorum bunun yuzunden zor durumda kalıyorlar

(9) (1)
12.09.2018 11:09:26 PaRs

tabi aidat önemli, yoksa nasıl öder onca tazminatı...

(11) (0)
12.09.2018 11:09:20 Adem

Cumhuriyet Halk aPartmanı

(78) (2)
12.09.2018 11:03:55 bay ökkeş

heyyyyy dostum süpersin .......

(5) (1)
12.09.2018 11:03:36 vatandaş

Allah bizi sizin gibi beceriksizlerden korusun.

(73) (1)
12.09.2018 11:01:29 Almanyada Gurbetci

CHP Cehenneme Hazırlık Partisinin bu ülkeye çakılmış tek çivisi yoktur. Çaktıkları çivi Millete kazık atmak,zulüm olmuştur.Osmanlıyı,tarihi,dili,geleneği,kültürü,İslamı,elbiseyi,harfi yok etmektir çivileri.Attıkları kazıksa alköl,Batı kültürü,yılbaşı,dinsizlik vesairedir.Ne mutlu müslümanım diyene!

(3) (2)
12.09.2018 10:59:55 kıçıdaroğlunun cehape koltuğun

Dokunmayın keMalime

(3) (1)
12.09.2018 10:59:11 Amerikan ajanı

ey Müslüman Türk dünya malını mülkünü boşver. petrolü boşver, maden çıkartma, zenginlik arama, bilime yönelme nasıl olsa sen Müslümansın her gün bir elem 3 gulhu oku. 5 vakit namaz kıl. zaten 60 sene yaşayacaksın. ölünce süper mükemmel cennet bekliyor. orda herşey var. bırak dünya amerikanın olsun

(1) (2)
12.09.2018 10:59:00 ramazan

ben apartman yoneticisiyim... ayni kefeye koymayin bizi...

(132) (2)
12.09.2018 10:58:39 Croyf

Kılıçdaroğlu en azından varlıkfonunun başına geçmedi bu kadar yüzsüzlük olmaz habercilik ayaklar altında hala kılıçdaroğlu krizide kılıçdaroğlu mu çıkardı

(1) (6)
12.09.2018 10:57:40 Kılıçarslan

Tabi Sgk bitti sıra chp de Haksılın keklik çok

(5) (1)
12.09.2018 10:57:06 ahmet demir

Bu adamdan faydalanması lazım bu ülkenin ileriyi gören vizyoner tam bir lider.. maşallah

(2) (0)
12.09.2018 10:56:15 EXCALİBUR

2023 teki hedeflerin yarısı tutsa zaten halk bu adamı tarihe gömecek. Ne olur ne olmaz son düzlükte kasayı doldurayım der gibi bir açıklama bu...

(0) (1)
12.09.2018 10:55:56 Metin

Apartman yöneticisi bile olamaz.

(1) (1)
12.09.2018 10:53:36 drsrdr

Uuuvv beybi devrim mi?

(1) (0)
12.09.2018 10:53:09 ffd

not yorum....

(1) (0)
12.09.2018 10:52:42 furkanxkeles

Harıl harıl çalışıyorlar... keMAL

(1) (0)
12.09.2018 10:48:35 che mall

Devrim yapayim derken alti oku sokmasinlar da aman dikatlii ol kekem...

(7) (2)
12.09.2018 10:47:46 başkan

Tam akılsız bu başka açıklaması olamaz dernek yönetiyor sanki

(61) (2)
12.09.2018 10:47:13 MASUK

Allah için bu ülkeye bir faydanız olsun işiniz gücünüz boş beleş yaşamak bu ülke bitse chp diye partimi kalacak

(10) (1)
12.09.2018 10:46:16 Baybars Buğrahan

kılıçdaroğlu son günlerde devrim laflarını cok kullanır oldu. eger yakında abd elçisi ile görüşme yaparsa ya da partinin ust düzey temsilcilerini abdye gönderirse ikinci bi gezi planı yapılıyor olabilir.

(4) (2)
12.09.2018 10:46:01 GİTTİ GİDER

APARTMAN YÖNETİCİSİ OLSAYDI şimdiye kadar çoktan gitmişti

(1) (0)
12.09.2018 10:45:47 cehapekaka

Bilge lider

(60) (5)
12.09.2018 10:45:16 _kuLaLi_

zamlardan mültecilerden milletin kamalı cahapeyi görecek hali kalmadı...

(1) (1)