Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
12.09.2018 13:28:04 yok

Geç kalmısınız okullar acılıyor bu guzel hareketi eylül de degilde temmuzda yapaydınız biz de sizi helal olsun tatile cıkmayıp okul yapmıslar der kutlardık mesai saatleri dısında yapın da devlete maaşsız iş yapın helal diyelim

(1) (1)
12.09.2018 21:33:11 He he

Eğitimin geldiği hal yazık yorum yazan pilader sen maaşsız ne yaptın vatanına milletine bem öğretmen değilim bu arada....

(0) (0)
12.09.2018 10:53:37 edin delic

Öğretmenlere okul açılmasına doğru yeni eğitim teknikleri hakkında eğitim verileceğine boya yaptırıyoruz, gerçekten utanç verici birşey. Sonra da neden başarısızız diyoruz

(4) (0)
12.09.2018 10:46:01 F35

En azından yaz tatilinde bir işe yaramışlar

(1) (8)
12.09.2018 09:45:46 alp

yapsınlar nolcak bide onlara mı acıyalım en fazla tatili onlar yapsın kaliteli bir eğitim çıkaramasınlar sonra öğretmen boya yapıyor yapsın arkadaş idealist eğitmen olsunlar maaşlarda çığırtganlık yapackları yerde

(1) (11)
13.09.2018 00:10:22 gezgin

Sen de öğretmen olaydin sen de fazla tatil yapaydin...evde iki cocukla baş edemezsiniz 40 ogrenciyle uğraşan öğretmenlere laf söylersiniz...

(0) (0)
12.09.2018 13:56:19 Adanalı

Yapmak zorunda değiller yani ortada acınacak bir durum yok.cocuklarimiz ahir gibi sınıflarda okumasın diye bunlar yani vicdan işi

(2) (0)
12.09.2018 09:25:08 Patroit

Bu sadece haberlere çıkan bir okulumuz. Ülkemizde birçok okulda öğretmenlerimiz böyle gayretli bir şekilde okulları öğrencileri hazırlıyor.

(5) (1)
12.09.2018 09:23:13 Ahmet

Bu aralar bu iş çok yaygınlaştı, devlet okullara boyacı tutamıyor mu? Askerler, öğretmenler şunlar bunlar yapıyor.

(0) (0)
12.09.2018 11:21:43

emin olun ödenek yoksunluğundan yapılıyor. illa ki bir öğretmenin eli bir işte yatkın olunca o bu işleri yapıyor.

(0) (0)
12.09.2018 09:19:46 Siyah 79

İşte böyle okula bağış yap. İstanbulda bölgen olsa dahi bağış adı altında para isteniyor. Birde bölgene girmesin 5 bin 10 bin bu nedir tam soyguncular. Müfettişler ne işe yarar niye denetim yapılmıyor. Her okulun bankalarda hesabı var.

(0) (0)
12.09.2018 09:49:09

buraya yazma bimere yaz denetim olsun burayı aktif kullandığın gibi bimeride aktif kullan herkesin bilgilendirme hakkı var yaz cevabını al bizle de paylaş bizde bilelim bu müfettişler ne işe yarıyor.

(0) (0)
12.09.2018 09:17:52 bilgi

yapsınlar tabi boş boş duruyorlar zaten,memlekete bi faydaları olsun

(2) (11)