Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
12.09.2018 13:05:32 aligör

Allah yardım etsin müslümanlara keşke ülkenizde kalıp cihat etseydiniz çok zor bir durum

(0) (0)
12.09.2018 09:22:16 çetin çınar

Benim neden arabam yok neren evim yok neden tatile çıkamyorum neden çağatay gibi yakışıklı değilim neden havuz başına gidemiyorum de babam de bu yerli dizikeri milette izlette izlette insanlar salaklaştı akıl tutulması yaşıyoruz millet olarak be teşefonlar beynimizi kullanmamız için boş vakit bırakm

(2) (1)
12.09.2018 09:21:49 kahraman elazığlı

O çocukların canlarını tehlikeye atacak kadar aptal ebeveynlere hiç acımıyorum

(3) (4)
12.09.2018 09:18:44 misafir

bizim kanımızda vatanı bırakıp gitme olmadığından bunlar bana ters geliyor gitmesinler ölecekse vatanında ölsün .

(2) (3)
12.09.2018 07:47:48 SENYOR EL TURKO

NE YAPSINLAR ARTIK?!? ADAMLAR SIRF SAVAŞTAN KAÇMIYORKİ ,AVRUPADA ZENGİN OLMA DERDİNDELER!!! ÖLÜM PAHASINA YAPIYORLAR?!?

(8) (6)
12.09.2018 07:18:25 durum vahim

bunlari bilincli olarak olduruyorlar bence cunku surekli denizde oluyorlar hicmi haberleri yok, bence bunlari toplamali silah egitimi vermeli geri gondermeli bu gocmenelri gonderen birileri var bir nedenle isziz kalinca deash kazandirmak icin yapiyor olabilirler bu nedir ya intahar ediyorlar resmen

(4) (0)
12.09.2018 07:17:07 Hadi canim

Suriye savaşı 8 yıl oldu, kaçanlara bakıyorum kucaklarım çocuk, yanlarında 2,3,4,5,6 yaşlarında çocuklar. 7 ve 8'i saymıyorum savaş başlarken hamile kalmış olabilirler. Bu ortamda çocuk yapanlar ülkemize geldikten sonra 8 10 çocuk yaparlar.

(10) (3)
12.09.2018 07:12:03 ne suriyesi

botta suriyeli yok. bir insan vatanını ne uğruna terkeder hiç düşündünüz mü? hep siz haklısınız onlar insan bile değil. öldüler öldüler. hem de terkedilerek öldüler. bile bile ölüme terkedildiler. vicdansızlık yapmayın

(11) (0)
12.09.2018 07:10:04 vatandaş

Ey libya vatandaşları gavurdan özgürlük istediniz halbuki kaddafi (ALLAH rahmet eylesin) size fazlasını vermişti ALLAH yar ve yardımcısı olsun tüm ümmetin

(8) (2)
12.09.2018 07:09:41 karakoyan

gelmesinler aq

(1) (0)
12.09.2018 06:49:41 yav he hee

Yeraltı zengini ülkelerin vatandaşlarını terör ile kaçırıp oraları insansız bırakıyorlar. Sonra bedavaya çıkaracaklar madenleri. Süper plan ve kimsenin umurunda değil.

(0) (0)
12.09.2018 05:17:08 Abuziddin Kesekâğıdı

Orda 8 ülkeden göçmen var,burdaki salaklar sadece libyalı göçmenlere yüklenmişler. Şu haberleri iyice bir okuyup ondan sonra yorum yapın.Belki ordaki libyalı göçmenler kaddafiyi seviyorlar,nerden biliyorsunuz....

(5) (0)
12.09.2018 03:07:59 Isvecli

Allahin sopasi yok kafa indirsin görun isde kaddafi gibi bir lideri yedinizAllahda sizin belanizi veriyor denizde cocuklarinizla beraber bir mezartasiniz bile yok.

(5) (13)
12.09.2018 02:07:27 k.

neyinize guvenip botla kaciyorsunuz olumden kacip olme riski daha cok olan bota biniyorlar koru korune olmek bu

(5) (3)
12.09.2018 01:57:29 ne ekersen

kaddafiyi cokkkkk ararsiniz, bunlar size mustehaktir. beter olun hainler.

(15) (10)
12.09.2018 01:53:51 Yorumcu84

Masadakiler Hiç bu Göç Dalgasını Niye Hal etmiyor Yıllardır. Ölümlere sebeb oluyor Avrupa rahat yaşam Dedikleri.

(6) (1)
12.09.2018 01:33:34 soru

italyada 'ne işiniz var, kendinizden nefret ettirmeye mi gidiyorsunuz

(48) (9)
12.09.2018 01:25:13 eyvallah

Akdenizin egenin baliklarinin karni tok yillarca.. 17 aylikikizler denizin derinliklerine dogru batip gittiler.. rabbim ne buyuk bir aci.. bizlere merhamet et guc ver feraaet ver..

(84) (3)
12.09.2018 01:20:08 Sakaryali

Gitmesin onlarda adamlar hakli herkes aynisini yapar

(5) (1)
12.09.2018 01:15:25 sedobeyy

Ve biz iPhone alamıyor diye dertleniyoruz, kahvaltıda 6 7 çeşit neden yiyemiyor veya neden daha lüks arabamız yok diyoruz, onlar yoklukla biz varlıkla imtihan ediliyoruz ve varlıkla imtihanın hesabı daha zor olacak..

(203) (4)
12.09.2018 01:14:12 Kangalsivaslı

Barbar avrupalılar

(4) (5)
12.09.2018 01:08:38 Tuncay Emrah Şamlı

ölüm yolculuğu dedikleri bu olsa gerek. Sabilerin ne suçu vardi onlari ölüme terk ettiniz zalimler

(1) (0)
12.09.2018 00:56:27 Sakaryalıy

Avrupada yaşama hayali intihar edebilme cesareti veriyor insanlara, ne kadar acı...

(3) (0)
12.09.2018 00:55:37 ayşen

Çok yazık olmuş

(1) (0)
12.09.2018 00:52:01 x-x-x

Hani suriyeliler kötü ya ,mülteciler ekmeğimizi çalıyor ya ,5 mio insanını savaş olmadığı halde ekmek veremeyip gurbete gönderen ülke? O denizde boğulan mültecilerin ahını sen alacaksın ,hani komşusu aç yaterken ,hadisini unutun 5 ekmekten 2 sini verince ağlıyan? İnmanki iktidar hesap sormayacak sen

(1) (3)
12.09.2018 00:51:18 Osmanlı

Ölenlerin çoğu Afrikalı göçmen şimdi Suriye'de savaş saydınız diye yorum yazanlar olacak

(1) (1)
12.09.2018 00:49:58 Adem

Allah bu duruma düşürmesin. Hangi insan evladı ister ki böyle bir durumu? Hayatımızın kıymetini bilmeliyiz. İnsan dertlerini bazen çok abartıyor, böyle hayatlar görünce ben kralım diyor resmen.

(1) (0)
12.09.2018 00:49:09 EHL

Lanet olsun reel stratejik ortak rusyaya,lanet olsun teorik stratejik ortak abd ye,lanet olsun israile,lanet olsun ab ye,lanet oldun esad a,lanet olsun hilal’in olduğu yeri terör yeri belletenlere,lanet olsun dilsiz şeytan müslüman alemine(dert edinenler müstesna) ve eliyle diliyle en azından kalbiy

(1) (1)
12.09.2018 00:41:21 Federal51

Bu insanların bu şekilde ölmelerinin sebebi bir ülkelerinin olmaması değil liderlerinin olmamasıdır.

(121) (1)
12.09.2018 00:39:45 Buğra23

Canı pahasına.. bir umut işte

(1) (0)
12.09.2018 00:39:05 HAMBURG

GELIN KARDESLER ALMANYAYA GELIN ! SIZE ALMANYANIN IHTIYACI VAR !

(1) (2)
12.09.2018 00:38:27 bu mu ?

haberler den cok yorumcuları takıp ediyorum. her habere yorumla sıplıyorsumuz .... bu tür hanerlere kimseden tık yok. … herkes işte işin kolayına gidiyor -

(33) (1)
12.09.2018 00:38:16 91

Vicdansızlar Fotoğrafı çekene kadar 2 masumu kurtarsaydın ya

(3) (2)
12.09.2018 00:36:31 CEMİL AKAY

İnsanlık ölmüş.

(1) (1)
12.09.2018 00:36:25 ..

işte bu yüzden birlik olup canım Türkiyemize sahip çıkmalıyız.bot üstünde vatan aramamak için...

(4) (0)
12.09.2018 00:35:30 sivas

insan hayatı nekadar ucuz Allah bunları bu halle getirenlerin bin belasını versin tüm insalığa yazık.

(2) (0)
12.09.2018 00:33:21 61'Lİ

Ahhh ahh cennet nasip olacak yerde kendilerini düşürdükleri durumlara bak cihad edinde şehit olun kardeşim

(1) (0)
12.09.2018 00:33:14 Chanblk

Bilerek vuruyorlar botlarını , batıryorlar teknelerini !!

(0) (0)
12.09.2018 00:32:57 61fırtına

En son haber ,sen bırak bu haberi , TR,bu döviz yükselmesinden nasıl kurtulur buna kafayı yorum.

(1) (16)
12.09.2018 00:30:09 KUFF

yaaa bu neyin göcü böyle yaa ölü,onuzzz anlamiyonuuzz hallaaaa ay i yollu deniyorsunuz allah yardimciniz olsun..

(1) (1)
12.09.2018 00:26:48 mo koko

bundan sonra balik yemek de şupheli oldu ....

(1) (3)
12.09.2018 00:22:26 ZAZA 23 HOLLANDA

Dunyadaki insanlık bu Vanpir batı bundan sorumlu degilmi

(0) (0)
12.09.2018 00:20:59 Hesap günü

İmandır ki o cevher, ilahî ne büyüktür. İmansız paslı yürek, sadece sînede yüktür. İnsan hayatının bu kadar ucuz olmaması gerekir. Hristiyanların inandığı Tanrı bu insanların su da boğulmasına göz yumanları affeder mi? Peki ya Yahudilerin ki? Allah mazlumları korusun. İnsanın okurken boğazı düğümle

(2) (0)
12.09.2018 00:19:05 üç

Dünya çok kirli dayanamıyorum artık

(1) (0)
12.09.2018 00:17:31 Ercüment

Dünya parsel parsel paylaşıldı.Devletler kuruldu.Kimileri bir dilim ekmek bulamazken kimileri sarayda yaşıyor.kimileri de yaşam için böyle telef oluyor.Işte bunu için mizan terazisi kurulacak.Ülke ırk para teknoloji beş para etmeyecek.

(3) (0)
12.09.2018 00:16:26 Ay yıldız

Zalimler bu kadar maznumun hesabı ahirette çetin olacak inşeAllah

(3) (0)
12.09.2018 00:15:58 iyide

gitsinker ulkeleri icin olsunler kani bozuklar yeter dunyayi yordular

(3) (3)
12.09.2018 00:15:04 heryer Trabzon

Halimize şükür etmeliyiz başımızda vatanımız var kendi bayrağımızın altında gölgeleniyoruz aynı ana kucağı baba ocağı gibi Allah yardımcıları olsun

(3) (0)
12.09.2018 00:14:26 eldorado

kaçmasınlar kardeşim kaçmak çözüm deyıl kı karşı tarafta haklı hadı ben aldım senı nasıl doyuracam sana nasıl iş veecem hadı sana verdım ee dıyerlerıde gelecek kaçmak çözüm deyıl malsef herkes hak ettıyını yaşıyor

(0) (1)
12.09.2018 00:13:42 T.c. Demir

Valla allah rahmet eylesin bi umut diye yola çıkıyorsunuz başka yolmu yok bitane tahta kayık sandal felan satın alabilir veya yapa bilirsiniz 3-4 kişi daha tehlikesiz olur

(0) (1)
12.09.2018 00:13:07 NAPOLYON

Allahin dedigi olur...Bunlarin silah ticareti yapan sirketler veya devbletler ile veya mezhep çatışmaları yada siyasi alinan kararlarla hic ilgisi yok

(0) (1)
12.09.2018 00:12:22 güzellll

Yaşasın BOP projesi ortadoğuya demokrasi ve güzellik geliyor ne güzel işte

(0) (2)
12.09.2018 00:12:03 Haşimoğlu

Libyaya bak Kaddafi döneminde dünyanın en iyi yerlerinden biriydi çok yazık.

(2) (0)
12.09.2018 00:08:23 Köprülerin Efendisi

Burada yaşamak varken bu Avrupa sevdası ecelleri oluyor burda aza kanaat edip çalışarak yaşasalar.. sabrederek bir sürü sevaba da gireceklerdi bugün bayağı sevaba girdim iyilikte yaptım kimseyi de eleştirmedim eskisi kadar huzurluyum bu insanları böyle bindirenler ölsünler diye yapıyor bence hırsız

(0) (1)
12.09.2018 00:08:01 Ercüment

Sahil güvenlik radar yerine pusula kullanıyor herhalde!Bu kaçıncı be?

(0) (1)
12.09.2018 00:06:34 Fikret

Sahil güvenliğin ne iş yaptığını bilen varmı?Yav arkadaş radariniz yokmu? Sinegin bile özel hayatı takip edilebilir bir teknoloji mevcutken,neden illa alabora olunca tespit ediliyor?Daha yola çıkmadan mudehale etsenize!

(0) (1)
12.09.2018 00:06:25 Adana

Ne yapacaklardı. Evlerine alıp kira fiyatlarini yükseltip kendi milletini aç mı bıraksalardi enayi gibi. O sala binen öleceğini hesap eder zaten kafanı Yorma. Tr bile beğenmeyip gidiyorlar hala duyar kasıyorsun yapma

(0) (1)