Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
12.09.2018 07:38:35 keke

Allah devletimize milletimize zeval vermesin...

(14) (1)
12.09.2018 02:31:36 Kuran-Hadis ve Sünnet

cemaat ve tarikat varlıklarına el konulup üyeleri tutuklanmalı... Başta Nur cemaatı,Süleymancılar,Menzilciler......Fetöden boşalan devlet kadroları Menzilci ve Süleymancılarla dolduruluyor(askeri okullar-polis okulları) Fetöcüler hala tam gaz Hukuk fakültelerine giriyor devlet hiç bir şey yapmıyor

(19) (19)
12.09.2018 01:31:42 Ehli sünnet

Fetoş itinden yola çıkarak bu milletin özü olan cemaat ve tarikatlara laf atanlar fetoşun itleridir, seküler itler markete bankamatike koşarken onlar meydanlarda idiler can verdiler bilinsin

(22) (5)
12.09.2018 00:36:47 derin dev

Ver gazı vatandaşa, sat devleti Ulusalcılara...

(7) (9)
12.09.2018 00:28:00 ramazan

Ulusalcı tipler bu ülkenin asli unsurlarını tasviye etmek için bir tezgah açtı bu metre fetö ile başlar sonra nakşimetre sünnimetre müslümetre diye devam eder. O zaman da alkışlarsınız inşaallah!

(3) (9)
12.09.2018 00:20:05 Şarapçı

açık açık demişler, ordudaki alnı secdelileri ayıklayıp kendi isteklerine göre bir ordu dizayn ediyorlar. balyoz, 28 şubatlar yalanmıydı, hayal gördük herhalde. o dönemlerde de alnı secdeli olanlar ayıklandı şimdi de. yakında reisle oturup dolar dolar sayarsınız.

(1) (4)
11.09.2018 22:35:50 Vatanperver

Dindar alnı secdeli balyozcu ergenekoncu komutanlarımızın Allah yolunu açık etsin. Tsk emniyet mülkiye nerede tarikatçı varsa kökü kazınsın. Artık yeter.

(6) (8)
11.09.2018 22:17:34 osman

Bu tarikatlar kadar lanet pislik yuvalari yoktur.

(11) (18)
11.09.2018 22:01:05 Faruk

Alın alın geri alın hepsini 1960/1971/1980 /1993, Posmodern darbelerin bu millet yaptı nasıl Bi askeriye iz varsa Bi kısım natoya göbekten bağlı kemalist Bi kısım fetö ye bağlı İT Bi ülkesine bağlı yokmuş doldurun geri natocu kemalistleri bir sonraki girişimde onlar çökmeye çalışsın devletime

(6) (6)
11.09.2018 21:08:13 Birdertli

Bu programın cemaat okullarının olduğu her ülkeye ihraö edilmesi lazım. Gerçekten de son yüzyılın en büyük icatlarından. Emeği geçenleri tarih altın harflerle yazacaktır

(6) (4)
11.09.2018 20:57:58 Vatandaş

Bazı yorumculara yazıyorum. Balyozcu dedikleriniz millete kurşun sıkmadı. Müslüman dedikleriniz sıktı. Gereken yapıldı, yapılmaya da devam ediliyor.

(18) (4)
11.09.2018 20:52:57 feguli

Asker ocaklarında namaz kılınıyordu inşallah tekrar eski haline dönmez tüm milliyetci muhafazakar askerleri tasfiye etmezler inşallah fetocu diye

(11) (4)
11.09.2018 20:51:31 tarik

ulan Balyozcu/Ergenekonculara yurdum dindar subay/astsubaylari yem ediyorsunuz. Yaziklar olsun.

(4) (11)
11.09.2018 20:00:33 şaka mısınız?

şaban dişli nedne büyük elçi oldu? akp millet vekili şamil tayyarın dediği gibi fetö borsası? para ver salalım seni. dediğimizi yap yoksa fetöcü ilan ederiz seni? bülent arıncın damadı? ve melih gökçek parsel parsel sattığı yerler? yada hükümetin atadığı diğer fetöcüler? onları atayanlar?

(7) (6)
11.09.2018 19:26:04 Mika

PEKİ AMERİKANIN KONTROLÜNDEKİ BİR ÖRGÜT VEYA YAPI AMERİKANIN İZNİ VE EMRİ OLMADAN DARBE PLANI YAPABİLİR Mİ?EĞER TASFİYE EDİLECEĞİNİ ANLADIYSA, BİN YIL SÜRECEĞİNE İNANDIĞI İRTİCAYLA MÜCADELE VE BENİMSEDİĞİ KEMALİST İDEOLOJİ, İSLAMA KARŞI REAKSİYON GÖSTERMESİNE YOL AÇAR. YAŞAR BÜYÜKANIT DÖNEMİ

(2) (2)
11.09.2018 19:13:03 Mika

BALYOZCULARIN GEÇMİŞTE HÜKÜMETE DARBE GİRİŞİMİ VE PLANI YAPTIĞI DOĞRUDUR,ÇÜNKÜ O YAPIYIDA ZAMANINDA AMERİKA KURDU FAKAT ABD ONLARIN KADROLARINI TASFİYE EDİP FİŞİNİ ÇEKİP İÇİ BOŞALTILMIŞ ILIMLI İSLAM PROJESİ ADI ALTINDA KURDUĞU FETÖ ÖRGÜTÜNE DEVRETTİ NEDEN.OBAMA YÖNETİMİ DÜNYA KONJONKTÜRÜ ASLINDA

(2) (8)
11.09.2018 18:57:58 Osman

Bu işi balyozculara verdiler ya, pes. Bunlar orduda yine normal dindarlara saldırmak için fırsat yakaladılar.

(10) (11)
11.09.2018 18:48:57 ali bey

ekibin balyoz magdurlarindan olmasi manidar, fetoyu bitirecegim diyenler kendi ayagini kaydiracaklara zemin hazirliyor.

(14) (8)
11.09.2018 18:12:39 vatandas

İyi bari pes edilmemis

(2) (1)
11.09.2018 17:53:38 goralı

Kriterleri biraz daha geliştirirseniz Allahın izniyle Türk ordusu kalmayacak. Haydin yiğitler.

(15) (16)
11.09.2018 17:50:41 haci bulut

Bundan sonra muhafazakar kesimden küm varsa orduda hepsine fetöcü yaftası yapıştırılıp ordudan atılmLar artacaktır fetöcüler yine kalacaktır apaçık ortada büyük bir sorun kapıda tekrar

(9) (16)
11.09.2018 17:45:18 askil(gerçekler)

Kardeşi hapiste olan adam Devlet Bakanı, Kardeşi darbenin başı olan adam büyükelçi , kozmik odaya girenlerin başı olanın oğulları vekil yapılıyor ama amcasının oğlunun dayısının eniştesinin kuzeni fetö den (hapis de olmasa bile) işten atıldı mı, memurluk,subaylık, çöpçülük vb.. ona yasak. AdALET

(29) (3)
11.09.2018 17:36:52 Metometre

Mecliste bir fetoo metre olsa acaba en çok hangi parti mv leri takılır

(22) (2)
11.09.2018 17:35:36 Kısas

Allah zihin açıklığı versin durmak yok devam asılmalılar !!!!

(3) (4)
11.09.2018 17:33:12 cgdm

İnşAllah işe yarar...

(1) (1)
11.09.2018 17:33:10 Biz soyledik

"Cemaat devlete sızmış diyorlar buna kargalar bile guler"akp gn başkan yardımcısı Hüseyin çelik..söylüyordu nerden nereye.savci öz'e başbakanlığın eski zırhlı aracı makam aracı diye veriliyordu.gelde bu hasret bitsin,ne istedinizde vermedik.diyenler vardı.biz bu sümüklü devletin başına bel

(11) (3)
11.09.2018 17:06:40 Asker

tum devlet memurlari asker polis herkes arastirmali ama magdur edilmemeli,magdur olmadiktan sonra arastirma kimin zoruna gidiyorsa suphe duyarim o adamdan

(10) (0)
11.09.2018 17:05:56 düşünce

şaban dişli ne ayak

(12) (0)
11.09.2018 17:00:28 KABİRLERDEN ÇIKIŞ GÜNÜ SAYFASI

Peygamberimiz (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) buyurdu ki: "NEBE (HABER) SURESİNİ öğreniniz ve öğretiniz. Bu sureyi ezberleyip okuyan kimseye ALLAH Kıyamet gününde Kevser suyundan içirir. Kevser suyundan bir yudum içenler ebediyen susamayacaklar içmeyenler ise susuzluktan kurtulamayacaklar."

(0) (1)
11.09.2018 16:59:53 Asıl suçlu kim?

İdam gelsin,idam kanunu çıksın referandum yapılsın idam için sonuna kadar evet evet evet. En büyük mahkeme vicdanlardir. Vicdanı rahat olan ölüme gülerek gider ama vicdansizlar bilirler ki mahşer günü hesap çok zor olacak! Istisnasiz darbeye destek olanlara idam gelsin. Ama masuma da hakkı iade edn

(5) (0)
11.09.2018 16:53:54 Asıl suçlu kim?

Yerlerin ve göklerin sahibi olan Rabbimiz elbet olanları görüyor masumun kanına giren ve darbe yapanlar ve haksız yere yargısız infaz yapanlar elbet Allah görüyor bizi ve sizi elbet mahşer günü gelecek. İdam gelsin evet demeyen namettir.

(5) (0)
11.09.2018 16:52:01 Emin

emekli olup emekli maaşını devletten çatır çatır yiyip daha ülkesine ihanet edenlere ne zaman dokunulacak. Niye hiç emekli subay maaşı kesildi diye bir haber yok

(6) (1)
11.09.2018 16:45:42 Since 1453

Ağam bizimle eğleniy...

(2) (2)
11.09.2018 16:43:38 Asıl suçlu kim?

Her seçimde muhafazakâr kesim olarak oy verdiğimiz parti belli heran dua ettik onlara ve kalkıp ailemden birine terörist muamelesi yapılıyor? Yapmayın yazık günahtir. Suçlunun ipini çekin ama sıradan bir insanin ne günahı var? 250 şehitin sorumlusu kimlerse idam edin yasatmayin

(12) (1)
11.09.2018 16:43:31 Vatensever

Bu fetömetre nasıl birşey ? İçinemi üfleniyor ? Kaç promil (fetömil) çıkarsamı ? Kafam karıştı

(7) (3)
11.09.2018 16:43:00 düşünce

şu kasaptaki ete soğan doğramayan paşaya ve fötönün çörekleştiren nejdet özel saksımıydı

(3) (0)
11.09.2018 16:40:48 Asıl suçlu kim?

Ergenekon balyoz Sarıkız gibi davalarda mağdur olanlar elbette hakkını alacak elbette hak dava edecekler. 250 şehit 3 bin gazı verdiyse bu millet başta darbeciler ve onların arkasında 40 yıldır duran siyasetçiler niye hesap vermiyor da sıradan bir memura hayatı zindan ediyorlar? Nerede hak adalet

(3) (3)
11.09.2018 16:38:58 Asıl suçlu kim?

250 şehit ve 3 bin gazinin ve balyoz Ergenekon gibi davaların mağdurları varsa bugun ve inşaattaki işçiye sen fetocusun diye hesap soranlar nerde sizin adaletiniz, sizin hiç mi suçunuz yok? Yakınımi ihraç ettiler sıradan bir memur okuma bilmeyen köylü bir ailenin çocuğumu suçlu ?

(2) (3)
11.09.2018 16:37:54 sahipsiz garip

kriterlere bak; akraban ilişkilendirilmişse sen de fetöcüsün hey yavrum hey boşu boşuna yaktılar milleti...

(10) (4)
11.09.2018 16:37:11 vatandas

dinime soven muselman olsa balyozcular gitti fetoculer geldi fetoculer balyozculari kovaladi balyozcular fetoculeri al birini vur ötekine bu işten hep muhafazakar muslumanlar zararli cikacak kemalist doldu ordu yakindir bir 28 subat daha

(6) (4)
11.09.2018 16:35:22 mahir

Bagımsız yargı bir tek seyfi dede ve mogultay dönemindemi vardı

(0) (4)
11.09.2018 16:34:22 Asıl suçlu kim?

Binbir zahmetle çocuğunu okula yollayıp Okutan okuma yazma bilmeyen ananin sıradan memur olan oğlunu işten at hayatı zehir et ama kendi yanlislarinizin bedelini millet ödemin. Tansu Çiller mesut yılmaz Ecevit Demirel ve bugüne kadar 40 yıldır gulene kol kanat olanlar Nerede?

(8) (3)
11.09.2018 16:33:35 vedat

Nedense bu aletin torpilli ve siyası modülü hep bozuk çalıştı

(7) (0)
11.09.2018 16:22:17 Yasin

Kurunun yanında yaş yanmaz insallah. Elbet oraya giren her asker fetocu degıldır. Titizlikle incelenip sucu olmayanın atılmaması tek dileğimiz

(7) (0)
11.09.2018 16:22:03 aaaa

Hani şu ordudan tasfiye edilirken kılınızı kıpırdatmadığınız ve yargı bağımsızlığı var karışamayız yalanı ile sadece izlemekle yetindiğiniz subaylar mı yapmış? Neyse bu konuda herkes birşeyler yapıyor, mesela kimileri de Arınç'ın oğlunu vekil yapıp Şaban Dişli'yi büyükelçi yapıyor, hey yavrum hey...

(6) (5)
11.09.2018 16:20:08 Tanrının Kırbacı Attila

Balyoz dediniz ergenekon dediniz feto dediniz herkesi attınız suçlulara suçsuzları bulaştırdınız peki sizden hiç kimse neden çıkmıyor bi tane miletvekili şaban dişli büyükelçi oldu ne olacak allah var keder yok. Allah bu vatanın düşmanlarına belayı verecek her kimse

(9) (3)
11.09.2018 16:16:14 bahadir

darbeye katıldınmı katılmadın mı. sadece bu dur patametre. yok şöyle yok böyle diyerek yaktınız bu milletin evlatlarını.

(10) (6)
11.09.2018 16:12:01 A L A Ç A M

üniversitenin son sınıfında bir yıl kalan öğrencilerin tamamı fetoşcu olma ihtimali yüksek neymiş hizmetmiş işe burdanda başlayın birde emekli veya çalışan okul müdürlerini sorgulayın onlar dahada işin içinde olabilirler hainliğin adı hizmet

(1) (1)
11.09.2018 16:09:05 refah

Balyozcuların ve ergenekonun dediklerini nasıl yapıyorlar eyyyy gafilller siz ne yapıyorsunuz yarın sıra sizede geleçek.

(3) (2)
11.09.2018 16:08:57 refah

Balyozcuların ve ergenekonun dediklerini nasıl yapıyorlar eyyyy gafilller siz ne yapıyorsunuz yarın sıra sizede geleçek.

(2) (1)
11.09.2018 15:54:19 ..

agam bizimle egleniir

(3) (1)
11.09.2018 15:50:41 yuhhh

Şıracının şahidi bozacıymış derler

(6) (3)
11.09.2018 15:47:11 KAPTANKABASAKAL

Nedense the wanted filminde bi kumas dokuma tezgahi mevzusu vardi o geldi aklima...

(2) (0)
11.09.2018 15:46:39 ahmet

Meslekten ihraç edilen hapse atılanların paralelci yakınlarınında devlete kafası hedefe yani devlet millet düşmanlığına kilitlenmiş bir sol örgüt mensubu gibi olmalarına karşın bence rehabilite amaçlı bu konu üzerinde sosyoloğların psikologların düşünmesi yetkililere fikir vermesi lazım

(0) (3)
11.09.2018 15:46:25 refah

Keser döner sap döner bin yıl sürmeyeçekya.İnsafsızlar.

(9) (4)
11.09.2018 15:45:52 refah

Keser döner sap döner bin yıl sürmeyeçekya.

(5) (0)
11.09.2018 15:41:18 önce aynaya baksınlar

fetö üzerinden andolunun vazgeçilmez cemaatlerini hedef alan kayseri em müdürünü önce görevden alsınlar sonra vatana ihanet metresi ile ölçsünler.28 şubatta yapamadıklarını ak parti eli ile yaptırmak isteyen perinçek in köpekleri kudurmuş demek fetö köpekleri üzerinden millete saldırıyorlar.

(9) (3)
11.09.2018 15:40:21 değişik

Rövanş vakti

(1) (0)
11.09.2018 15:40:21 münir

Malum haydut devlet etöye sen bırak orduyu yargıyı medyayı stkları sendikaları ben bundan sonra fetö ile çalışacagım deyince birbirinin altarnatifi oldular direnmeleri boşuna idi. Etöcülerin fetö/abd ye öfkelerinin büyük olmasından daha büyük ne olabilir

(1) (0)
11.09.2018 15:32:38 zafer

hımmm ak partili şaban dişli geldi aklıma 7 ceddi fetöcü ama kendi fötücü olmayan AK PARTİLİ

(26) (3)
11.09.2018 15:32:37 Mehmet Sav

Ulusalcılar cemaatlerin kökünü kazımaya yemin etmiş

(9) (1)
11.09.2018 15:27:57 oymak36

Vallaha Asker kalmadı :)))

(2) (8)
11.09.2018 15:23:48 cnr

okyanus ötesine selam gönderenlerde.yakalanacakmı.bu kumpasları düzenleyenler o dönemin adalet bakanı içişleri bakanı başbakanı hesap verecekmi.

(10) (9)
11.09.2018 15:23:05 zoryolcu

Buda balyozcuları aklama projesimi yazık bu ülkede gerçek iman sahipleri asla söz sahibi olamıyacak herhalde

(10) (1)
11.09.2018 15:20:42 kny

ne ergenonu arkadaşlar ülkeyi ele geçirmek için fetocuların kendi adamlarını üst konuma getirmek için, bazı siyasetci,polis, savcı,hakim ve asker yapılan kumpas

(2) (0)
11.09.2018 15:20:10 gerçekler acı

zamanında balyozcuları vatan haini ilan edenler şimdi kahraman mı ilan eder oldu.. hey gidi güzel ülkem ya

(6) (1)
11.09.2018 15:19:59 bozyeleli

Komiksiniz hemde çok

(2) (1)
11.09.2018 15:19:19 مجاهد

Bu adamlar bir tane fetöcünün yanında on tane de ehli sünnetin başını yakar

(8) (1)
11.09.2018 15:18:49 CcC

sistemin basinda bulunanlar manidar.zamninda magdur olmus insanlari bu sistemin basina getirirseniz adaletle degil nefisle hareket edileektir

(5) (0)
11.09.2018 15:16:36 y.h.y sitesi

bagcilarda 436 hane ev halki kensel donusum magduru...

(2) (5)
11.09.2018 15:16:08 Vatandaş

Akrabamın bankada hesabı var diye beni savunma sanayiindeki 4 yıldır çalıştığım yerde tazminatsız işten atarlar; darbeci generalin kardeşini büyükelçi, fetöcü rektörün kardeşini bakan yaparlar. Allah sizi bildiği gibi yapsın...

(18) (2)
11.09.2018 15:13:59 ülkücü27

şu fetöcümetre daha geçenlerde büyükelçi olarak atanan Şaban Dişliye uygulandığında yüzde kaç fetöcü çıkıyor?

(23) (1)
11.09.2018 15:11:40 Adana

Fetö uzaydan geldi. Kim besledi bunları kim yol açtı ah tabi kandırıldıniz. Ne aldatan olacak ne aldatılan diyen kim. Bırakın bu işleri devlet su işleri. Allah yok din yalan.

(7) (20)
11.09.2018 15:09:52 serker

YERLERINE ERGENEKKON BALYOZCU GENERALER YERLESTIRIYIRLAR BU MU GÜZEL

(14) (2)
11.09.2018 15:09:24 hüseyin çambur

Peki bu fetömetreyi şaban dişliye uygulasak kaç puan çıkar?

(8) (0)
11.09.2018 15:06:48 serker

ergenekkonun nefret operasyonu bu başka bir şey yok

(6) (0)
11.09.2018 15:05:54 murat

su testi birde siyasete uygulayalim ne dersiniz

(4) (0)
11.09.2018 15:05:16 ibrahim

Fetömetre sakın fişleme olmasın? Ne diyeyim inş. Sap ile saman birbirinden layıkıyla ayrılır.

(5) (1)
11.09.2018 15:05:10 aferim len size

Yaptığınız şu fetö metrenin siyasi olanında yapın da şöyle sıradan sistem bi yoklasın hele. Şaban dişli den başlayıp Bülent Arınç a kadar.....

(3) (1)
11.09.2018 15:04:58 Osman Sahin

fetömetre şabanı dişlisinde kırılmış diyolla dogruuu muu acebaeaaa

(4) (1)
11.09.2018 15:04:06 soru

bu balyozcu laik subaylara güvenilmez, namaz kılan subayı fetöcü diye atmaya kalkabilir bunlar

(11) (1)
11.09.2018 15:03:15 Yorumcu Baba

Ülke nufusunun tamamına yakınını yaz oraya ekmeğini yemeyen suyunu içmeyen dersanesine okuluna çoluk çocuğunu yollamayan yokur sanıyorum. Ne olursa olsun bir defa dahi olsa bu virüs adamlar bulaşmıştır herkese eminim. Devletin üst kademelerindeki yöneticilerimizin oğlu kızı herkes o zaman o devirde

(5) (1)
11.09.2018 15:02:23 filiz savaşoğlu

Balyoz madurlarına kan iftiraları ile kan kustuırdular şimdi sıra cumhuriyet askerlerinde E nolacak gün ola devran döne

(1) (3)
11.09.2018 15:01:18 bzhzhshs

Şaban dişli sanırım bu uygulamaya takılmamış

(5) (1)
11.09.2018 15:01:13 frkn

Waybe

(2) (0)
11.09.2018 15:01:06 bozoklu

Bir tane ihraç edilen diyanet görevlisi yok 3500 pkklı öğretmen geri alındı Açıklayalım lütfen

(3) (1)
11.09.2018 15:00:43 blackhook

Birinci derece yakını fetömetreye giriyorsa Şaban dişli nasıl büyükelçi oldu

(185) (7)
11.09.2018 15:00:31 Hayalet21

Yuh bu ne be resmen ülkeyi ele gecirmişler bi bitmediler

(4) (0)
11.09.2018 15:00:29 Selim Yıldız

Diikat edin de uygulamayı yapan fetöcü çıkmasın. Olmayanları yükler pardon der bırakırlar yıllar sonra

(11) (2)
11.09.2018 15:00:23 Mr.Rizeli

Çılgınlık, Milleti Paranoyak Yapıp, Kıyasa ve Ayrıştırmaya Sevkediyordunuz, Fetö den daha tehlikeli.

(4) (2)
11.09.2018 15:00:19 kemal

Bence ciddiye alinabilir bu tur isler dunyada kullaniliyor bkz naziler doneminde ve yalan makinesi

(1) (1)
11.09.2018 14:59:41 Chanblk

Peki! Bunu neden açıklıyor deşifre ediyorsunuz ? Fetöcüler kimliklerini daha iyi gizlesin diye mi? Haberciliğinde bir sınırı olmalı yahu !! TSK lütfen gizli yapın bazı şeyleri bakın başka ülkere !!

(4) (0)
11.09.2018 14:59:37 türkiye

Rabbim her türlü tuzaklarını bozsun ve de devletimize yardım etsin inşallah

(4) (0)
11.09.2018 14:59:29 Reisin Yolunda

iddia ediyorum bu isten yine kemalistler kazancli cikti.fetöcü temizleyecegim diye alakasi olmayan muhafazakar ve milliyetci insanlar daha fazla tasviye ediliyor.bunlarin yerlerinede yine kemalist ulusalci kadrolar dolduruyor.ayni seyler diger kurumlarda da gecerli.allah yardim etsin ulkemize ve mus

(119) (52)
11.09.2018 14:59:25 vatandaş

Meclisteki fetöcüleride tespit ediyomu??

(10) (0)
11.09.2018 14:59:19 Türk oğlu Türküm ben

idam gelmedikce hic birsey degismez. kimse umitlenmesin. idam gelirse de, dunya ambargo uygular. Türk milleti karar vermeli, herseye ragmen idam ve gercek mana da İstiklâl mi? yoksa boyle gelmis boyke gidermi ?

(3) (1)
11.09.2018 14:59:14 erhan

Allah hepsinin belasını versin

(5) (2)
11.09.2018 14:58:57 Trakyalı

yazık diyesim geliyor yakınlarına ŞABAN DİSLİ olayından sonra....

(96) (22)
11.09.2018 14:58:55 Katra_tu_dem

Yemin ediyorum dalga geçiyorlar :)

(60) (18)
11.09.2018 14:58:54 berna

Çüşş

(43) (9)