Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
12.09.2018 12:49:37 emre can

kadinlara sinirsiz bir guc verildi, feminizm turk adaletini tamamen ele gecirdi. tepinin erkeklerin uzerinde. ama bunun bedelini agir odeyeceksiniz. kadin cinayetlerinin artmasinin tek sebebi feminist yasalar.

(1) (0)
12.09.2018 09:33:25 Sivaslı

arkadas delil melil sormuyomu kimse bu nasil adalet. bazen topluma acik yerlerde asansorde tek bi kadin varsa korkudan binmiyorum. neme lazim taciz etti dese bittim

(1) (0)
12.09.2018 08:02:08 bu mu yani???

mahkemeye kesinlikle bakanlik yetkilisi katilmamali durusmanin hakimin verecegi karar kesinlikle yanli karardir siradan bir kadina yapilsa kesinlikle adamin yuzune bile bakmazlar kadina da de get sen bizle eyleniyormusun derler ben boyle adaletin taaaaaaaaaaaaaa

(0) (0)
12.09.2018 07:21:22 Mustx

Kadınların teşhircilik yapmaları da suç sayılmalı. Bu durum erkekler üzerinde derin psikolojik baskılara sebep oluyor. Kadının teşhircilik yapıp erkegi psikolojik baskı altına alıp sonra da taciz iddiasında bulunması tam anlamıyla bir ikiyüzlülük örneğidir. neden olaya bu açıdan bakmıyoruz?

(4) (0)
12.09.2018 03:14:14 sedat

bu kadar sacma bi hukuk duzeni var bu ulkede,aman diyorum yanlislikla gozunuze bisey kacar da gozunuzu o an bi kiza bakarken kapatip acarsiniz,yandiniz...

(5) (0)
12.09.2018 01:58:01 vezv

Boyle adaletin taa icine tukureyim.

(6) (0)
12.09.2018 01:13:31 süpürgeç

guluyiruz aglanacak halimize göz kırpma cinsel.taciz yaaa arkadas bi s.. gidin yaptiginjz kanunun taaa...kadinlari tepemize cikardiniz bu arada gercek tacizcilere hiic bisey olmaz olan 3 5 garibana olur.

(4) (0)
11.09.2018 23:47:41 memati baş

dünyada para karşılığndaı hic hoşlanmadığı insanla birlikte olan tek tehlikeli tür ile karşı karşıyayiz. hayvanlar aleminde bile yik böyle bir olay. menfaat için birliktelik...

(7) (0)
11.09.2018 23:37:20 adam olacaksiniz

Turkiyede bayan olacaksin hep haklisin kocam tecavuz etdi nisanlim elledi beni istediler yok dedim goz kirpti mahkemede hep haklilar

(11) (0)
11.09.2018 21:44:29 sedat

türk adaleti

(9) (0)
11.09.2018 21:28:41 Cemil

Sokakta daracık kotla,iç çamaşırının desenini rengini,popOsunun her ayrıntısını gösteren kıyafetlerle,mini etekle gezerek erkek fıtratını tahrik eden,hormonlarını tetikleyen kadınlar da sapıktır o zaman.Millet yürürken Senin poPonu oranı buranı görmek zorunda mı.Bu da bir tacizdir,savcılar göreve!

(19) (0)
11.09.2018 21:04:55 ali

tipe bak ayran iç...

(6) (0)
11.09.2018 20:51:45 Kİrbaç

YAHŞİ BATI FİLMINDE KIZILDERELILER CEM YILMAZA SOYUNUN DEDİĞİNDE SÖYLEDİĞİ ÇOK GÜZEL BİR REPLİK VARDI.............BARİ...DİYODU.ŞUAN DA TÜRK ERKEĞİNİN KADIN KARŞISINDAKİ HALİNİ EN İYİ ANLATAN CÜMLE...BU NASIL ADALET.

(7) (0)
11.09.2018 20:45:28 Arnold şipşakkesergezer

kadını güçlendirme bir çok konuda üste çıkarma zaten gençleri evlilikten soğutan diğer mesele . Benim anladığım sosyal toplum saldırısı altındayız Toplum mühendisliği yapılıyor sonuçlar ortada.

(9) (0)
11.09.2018 20:40:43 Bence

Kadın bizim kutsallarımız arasındadır. Lakin biri demişti ki "bu kadın milleti bir halta yaramaz ama her erkeğe de bir tane lazım". O kişinin bahsettiği bu tür kadın olsa gerek...

(4) (1)
11.09.2018 20:36:58 mustafa taşçı

Saçma bir karar kadınların özgürlüğü yokmuş söz hakkı yokmuş peki aynı şeyi kadın erkeğe yapsa mahkeme ne karar verecek merak ediyorum.yada lise çağlarında yapılan en nayif en nazik iletişim kurma şekli olan bu davranış böyle cezalandırılmamalı

(9) (0)
11.09.2018 20:33:57 Bence

Bir zamanların "laiklik ilkesi" gibi bir şey. Kadına arkan dönük olsan bile bir bakmışsın "tacizci" olmuşsun maazallah. Eskiden de ağzımızı açsak "laikliğe aykırı" derlerdi. Yasada tarifi yoktu ama herkese ve her duruma göre kullanılıyordu. Bu da geçer inşallah...

(2) (0)
11.09.2018 20:11:37 Kaan

Saçma sapan bir karar. Kız yolda erkeğe göz kırpsa erkek de mahkeme davası açsa kadın hakim de olsa erkek hakim de olsa önüne bu dosya gelmeden takipsizlik verir. Pozitif ayrımcılık negatif akla dönmüş o kötü.

(8) (0)
11.09.2018 19:43:17 OSMANLI IMPARATORU

Ahaa seriat geliyor beyler artik görücü üsulü evlenmek mümkün olacak. Kizlarlan konusmak bile taciz olacak yakinda .. arabistan olma yolundayiz neredeseimiz eyyy cahil agmak hain chp liler

(3) (3)
11.09.2018 22:01:52 sen çokmu temizsin.

Ne diyorsun sen değişik

(0) (0)
11.09.2018 19:37:18 Tohat'li Yusuf

hayatimda gordugum en itici tiplerden biri...

(8) (0)
11.09.2018 19:32:35 Tohat'li Yusuf

soyle aslan gibi yakisikli bir beyefendi sana kucuk bir tebessum etseydi pesinden giderdin....

(7) (0)
11.09.2018 19:30:39 Ertan Demir

Yeminle dayaklıksınız kendini gündem etme derdi sanırım. Pili bitmiş

(8) (0)
11.09.2018 19:27:21 xyxy

ülkede kadına adres sorsan içeri atılma sebebi olacak :D

(12) (0)
11.09.2018 19:26:19 yok

Bu çirkin kadına göz kırpmışmış nasıl bir yokluk vardı? Aynı mantıkla karının biri bana gtunu acsa bende beni tahrik ederek taciz yaptı diye mahkemelere mi gideyim erkek olarak?

(9) (0)
11.09.2018 20:21:33 Jonathan

Zaten açıyorlar,çık çarşıya taytla gezen mi dersin dapdaracık kot kumaş pantolonla,mini etekle gezen mi dersin,iç çamaşırının poposunun her hattını desenini belli ederek gezen mi dersin birsürü var.Mantıken senin de dava açman gerek,erkeksin hormonların var,fıtratın gereği göstererek taciz ediyorlar

(0) (0)
11.09.2018 19:20:41 Yakışıklıyım çünkü

Ulan bana her gün onlarca kadın göz kırpıyor

(8) (0)
11.09.2018 19:19:30 xxx300

Kim bu ya kendini ne sanıyor? Nolmuş yani bi yerinmi eskidi? O zaman Evinde otur o kadar ! Ben bu karara asla sagı duymuyorum Nokta...!

(10) (0)
11.09.2018 19:04:13 ?.x

Yorum yazmıyorum ,çünkü okududuğum gibiyse,mahkemeye gelmemesi gereken bir olay

(5) (0)
11.09.2018 18:53:34 okan30ffm

Buna göz degil,koyun bile kirpilmaz,kezbana bak ya,tuttugunu mahkemeye veriyo iyimi arkadas ya

(11) (0)
11.09.2018 18:08:08 hayır

Daha bunlar iyi günlerimiz. Cehennem neden kadınlardan dolacak anldınız mı ? Bu söz bile iman etmek için yeterli.

(14) (0)
11.09.2018 17:55:23 Vatandaş

Olur olmaz herseye bu beni taciz etti deyipde insanlari mahkum etmeye kimsenin hakki yok...

(17) (0)
11.09.2018 17:39:30 ERKEK ERKEK

Ulan inşallah bu kararı veren hakim ve savcının da başına gelir de anlar. Ne demek ya göz kırpmanın taciz olduğu hangi kanunda yazıyor. Sadece rahatsızlık vermekten ceza vermesi gerekli idi. Resmen kaus çıkartmanın peşindeler.Tüm erkekler kadınların iki dudakları arasından çıkacak cümleye mahkum.

(16) (0)
11.09.2018 17:30:07 hayır

Bu bir proje değilse ben hiç bişi bilmiyorum. Kadınları ayaklandırma ve adaleti kullanma çökertme. Açıklamaya bak biz kadınlar. Sormak lazım erkekler başka gezegenden mi geldi

(21) (1)
11.09.2018 17:28:36 evlad-ı osmanlı

Hep beraber gülelim:)) ağlamak isteyenler de ağlayabilir

(14) (0)
11.09.2018 17:02:09 PROF

Avrupada böyle bir şikayetle mahkemeye gitsen kapıdan kovarlar.Bu ne be.iyice suyunu çıkarttılar.Herşey in adını taciz koy tanımı bile yok çek çekebildiğin yere sonrada toplum baskısından korkundan önüne gelene bas cezayı.Bide muz cumhuriyeti değiliz diyoz.Kanıt yok delil yok.Aslinda mahkemeleri şik

(16) (0)
11.09.2018 17:02:05 PROF

Avrupada böyle bir şikayetle mahkemeye gitsen kapıdan kovarlar.Bu ne be.iyice suyunu çıkarttılar.Herşey in adını taciz koy tanımı bile yok çek çekebildiğin yere sonrada toplum baskısından korkundan önüne gelene bas cezayı.Bide muz cumhuriyeti değiliz diyoz.Kanıt yok delil yok.Aslinda mahkemeleri şik

(10) (0)
11.09.2018 16:58:51 özgür

bu yüzden bazı kadınlar iğrenç geliyor bu nedir ya ben senin bildiğin tiplerden değilim dersin ya da muhattap olmazsın bunun mahkeme mi inanamıyor

(14) (0)
11.09.2018 16:51:28 iftira mı

bu taciz olayı işinin .ku çıktı artık. öğrenci öğretmenini sevmeyince komşu komşusunun kapısına çöp bırakınca yada otoparkta yer kapması kavgası çıkınca, iş yerinde müdür eleman çatışmasında v.s. hemen taciz devreye giriyor. kanıtsız ispatsız ve hükümetin birilerine şirin görünme çabası yüzünden

(12) (0)
11.09.2018 16:49:01 Yazık

Böyle bir suclamayla erkek gitse savcı dava bile açmaz...

(20) (0)
11.09.2018 16:48:14 Bahçeli

Hakim sırf bayan olduğu için korktugundan o kararı verdi...

(11) (0)
11.09.2018 16:47:13 Bahçeli

Bahçelinin dediği oldu bakanada ceza....

(7) (0)
11.09.2018 16:46:29 Şaka

Sözün bittiği yer artık kadın ülkemizde ilahlaştırıldı

(11) (0)
11.09.2018 16:45:50 Şaka

Ülkemizde görülen cinsel istismar davalarının çoğu bu türden öyle haberlerde çıkan istismar haberlerine inanmayın... sözün bittiği yer artık ülkemizde kadın ilahlaştırıldı...

(12) (0)
11.09.2018 16:19:21 Suat Cuci

Simdi yolda yururken bi bayan sirf birinden gicik kapti diye dese ki bu beni taciz etti arkadas hic sebepsiz hem adami linc girisimine bulunurlar hemde hayatini söndururler kadina siddete kesinlikle karsiyim ama bu kadarda her dediklerine inanip insanlarin hayatlariylada oynamayin vebali cok buyuk !

(17) (0)
11.09.2018 16:12:58 Mahir

Sadık,edepli,karakterli,inançlı kadınlar ekseriyetle eskide kaldı,kendini hala böyle görenleri tenzih ederim lakin şimdikilerin çoğu fıtratıyla zıtlaşan,doyumsuz,dik kafalı,burnu havada,çeyrek zekalı,günün yarısını aptal aşk dizileri izleyerek geçiren sünepe beyinlilerden oluşuyor.

(19) (0)
11.09.2018 16:12:50 arif

bu nedir kardesim boyle adalet mi olur ya kadin iftira atiyorsa nerden bilecegiz adalwtin geldigi son nokta herzaman kadin haklidir varmi boyle bisey

(18) (0)
11.09.2018 16:07:52 O O O O O O O O O O O O O O O

bukdar sacmalık olmaz

(17) (0)
11.09.2018 16:00:06 Cem

Kadın iyice kutsallaştırıldı.İftira da atsa sorun değil çünkü o doğurgan bir canlı.Erkek kadının kölesidir,gerekirse kadın boşanır erkek ilişkisi biten kadına süresiz nafaka öder.Kadın çirkeflik,hadsizlik yapar ama erkek kötü bi söz söylerse bu da şiddete girer.Allah adaletinizin bin belasını versin

(22) (0)
11.09.2018 15:55:13 Xxx

Türkiyede Bi kadın bu beni taciz etti diye iftira atıp yaygarayı koparsa Sorgu yok sual yok direk linç edilirsin, ölmezsen ne ala sonra mahkemedede herhalukarda kadın haklı bulunacagı için yandın sen erkek kardeşim

(18) (0)
11.09.2018 15:55:10 sefasoylu

Böyle adaletin ...!!! Bu adalet sistemi değişmedikçe milletin sonu çok kötü.

(15) (0)
11.09.2018 15:53:59 Harun

İyice suyu çıktı bu kadınları kutsallaştırma işinin.Ne kitap ne ar ne edep bilen feministler şu an kanunları iyice sömürüyor.Kadın iftira da atar herşeyi de yapabilir ama erkek en ufak şeyde sapık ilan edilip linç edilir.Şu kezbanların bi yerlerini kim kaldırdıysa onun yakasına yapışmak lazım.

(16) (0)
11.09.2018 15:53:38 osman

kadının eline kamcıyı versin mi daha geri donusu olmaz..daha neler gorecez bakalım

(12) (0)
11.09.2018 15:51:24 Xxx

Göz kırptığına dair kamera kaydı varmıymış, yoksa kadının iddiasını kanıt olarakmı kabul etmiş.. söz konusu kadın olunca Türk yargısı için ikinci secenek yeterli gibi geliyor...

(11) (0)
11.09.2018 15:39:45 babey

tam bir feminist.bu nasıl bir yargı sistemi göz kırptı diyor mahkeme sanığı cezalandırıyor.ya sabır

(15) (0)
11.09.2018 15:30:44 kürt21

Taciz olaylarında adalet nedense hep kadından yana. yuh diyorum böyle taciz böyle karar mı olur?

(20) (0)
11.09.2018 15:29:02 Terazi

Kesinlikle kadın baş belası... Bireysel hırsını tatmin ediiyor... Pozitif ayrımcılık derken adaletin suyu çıktı...

(24) (1)
11.09.2018 15:28:51 :))

Evli ve çocuklu bir kadınım, mahalle den birinin bakışlarından rahatsız oldugum(takip ediyor) için yolumu değiştiriyorum.

(3) (8)
11.09.2018 15:20:31 lion

Bu ne ceza? Teşvik gibi. Bunun için cinayet işleyenler vaken.

(2) (6)
11.09.2018 15:16:44 ..

oda bişeymi kız yaşın kaç dedi 35 ama boşuna uğraşma sana bakmam dedım dıye tacızle yargılanıyom sonra kadına cinayet nıye bıtmıyo dıyolar adalet olsa herşey kendılıyındne çösülür cinsıyet ayrımcılığı var kadın ağzınıza bıle sıçsa teşekür edın yoksa suçlu olursunuz erkekler

(16) (0)
11.09.2018 16:51:41 Aynen

Kızı reddettim diye cinsel den yargılanıyorum iftira inanılmaz....

(2) (1)
11.09.2018 15:12:39 wolx

Hani idam hani idam

(0) (5)
11.09.2018 15:09:43 muammer korkmaz

Banada bir kadın bügun yolda giderken göz kırpti neteye şiksyet edeceğim param yok dava açacak avukatkar arıyorum erkekletin hakkını yedirmeyelim

(14) (0)
11.09.2018 15:20:31 :))

Sizde fırsatcılık yapmayın, şu kadın beni taciz ediyor deyim şikayetçi olunda, aynı karar olmazsa konuşun

(4) (3)
11.09.2018 15:00:37 ZUROH

YUH OLSUN ÖYLE ADALETE.GÖZ KIRPTI DİYE TACİZLE YARGILANIP CEZA ALMAK NE YAHU.GÖZ KAPAKLARINIMI ALDIRSIN MİLLET.KADINDAKİ HAVAYA BAK.BİZ KADINLAR BİR OLURSAKMIŞ. ZATEN BU MİLLETTE EDEP KOYMAYANDA SİZSİNİZ MAZLUMU OYNAYANDA.BU NASIL ÜLKE LA?

(17) (0)
11.09.2018 15:00:23 ZUROH

YUH OLSUN ÖYLE ADALETE.GÖZ KIRPTI DİYE TACİZLE YARGILANIP CEZA ALMAK NE YAHU.GÖZ KAPAKLARINIMI ALDIRSIN MİLLET.KADINDAKİ HAVAYA BAK.BİZ KADINLAR BİR OLURSAKMIŞ. ZATEN BU MİLLETTE EDEP KOYMAYANDA SİZSİNİZ MAZLUMU OYNAYANDA.BU NASIL ÜLKE LA?

(12) (0)
11.09.2018 15:00:19 ZUROH

YUH OLSUN ÖYLE ADALETE.GÖZ KIRPTI DİYE TACİZLE YARGILANIP CEZA ALMAK NE YAHU.GÖZ KAPAKLARINIMI ALDIRSIN MİLLET.KADINDAKİ HAVAYA BAK.BİZ KADINLAR BİR OLURSAKMIŞ. ZATEN BU MİLLETTE EDEP KOYMAYANDA SİZSİNİZ MAZLUMU OYNAYANDA.BU NASIL ÜLKE LA?

(10) (0)
11.09.2018 14:58:01 Kupa Beyi

Yolda yürürken yanlışlıkla bir kezbanla göz göze gelseniz yandınız.. tacizden en az 5 yıl hapis yatarsınız.. Kanunlar kadınların bir tarafını iyice kaldırdı.. bu yolun sonu toplumsal çöküşe kadar gidecek. izleyin ve görün.. NOT: Türk kızıyla evlenmeyin flört etmeyin. bırakın evde kalıp çürüsünler.

(19) (0)
11.09.2018 15:03:15 Tchukuk

Ceza almak istemiyorsanız sizde şikayetci olcaksınız oda bana göz kırptı diyceksiniz eğer şahit olacak arkadaşları varsa yanında onlardanda şikayetçi olunuzli onlarda mahkemede şahit olamasın

(6) (1)
11.09.2018 14:58:01 gurbetci

Türkiyede Adalet yok yok yok yok adalet herkeze esit olmali öte yandan tecavpz edip serbest birakiliyorlar bu nasil bir kanun Allah askina

(8) (0)
11.09.2018 14:55:33 Tanerrr Beyyy

bu olay AB de olacak aynen su karari verirler.Süpheli olan kisi,sucu ispat edilene kadar sucsuzdur ve yeterince delil olmadigindan dolayi Süpheli Delil yetersizliginden serbest. Adami savunmuyorum ama hukuken kimseyi delilsiz yargilayamazsin!Bu karar tüm kadinlara her türlü iftira hakki veriyor!

(120) (1)
11.09.2018 16:56:03 ay yıldız

Hehe avrupada yolda giderken bir kadın deseki bu bu adam beni taciz etti drek hapis eger ispatlayamazsada nanayı yiyor

(2) (0)
11.09.2018 14:55:12 mustafa

Resmen feminist duygularla hareket edip kinleriyle ne yapacakları şaşırmışlar baksanıza kadınlar biz güçlü olmalıymışız diyor.tribünlere oynuyor resmen.ülkenin kezbanlarını başımıza bela ettiler Allah Türk erkeklerini kadınların şerrinden korusun.Amin

(94) (1)
11.09.2018 14:54:34 Okuyucu31

Demek ki sunucu olunca tacize ceza var çocuk olunca YOK!!!

(3) (2)
11.09.2018 14:54:27 mustafa

saçma

(9) (0)
11.09.2018 14:52:55 123

Böyle bir dava da anca bizde olur zatem

(7) (0)
11.09.2018 14:50:56 başkan

Bırakın bu işleri abartmayın

(5) (0)
11.09.2018 14:50:48 .........

Öpücükle göz kırpma olayının kanıtı ne sadece kadının beyanları mı? Biz kadınlar çok güçlüyüz doğru da diyor yasalar onların kölesi olmuş.

(9) (0)
11.09.2018 14:50:41 g8oı

göz krptı taciz ettii artık zıvanadan cıktı bu muhabbet basın kasıyor bu isi

(10) (0)
11.09.2018 14:48:00 Ümit Sarı

birakin kendi versin

(5) (0)
11.09.2018 14:47:35 hüsnü

Bu Türkiyede harbi adaletin hiç dengesi yok

(94) (2)
11.09.2018 14:46:56 Ahmet.

cok gariptir kadin taciz etti diyor ve mahkum oluyor insanlar.

(66) (3)
11.09.2018 14:44:56 ringo

Ayda iki kisi goz kirpsa demekki calismaya gerek kalmayacak

(108) (3)