Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
12.09.2018 06:23:12 Serdengecti

Cin in son zamanlarda Türkiyede medya kuruluslari satin aldigini duymustum.Bu habere bakarsak dogruluk payi var gibi.

(3) (0)
12.09.2018 05:49:09 kel mahmut

Bu haberi yaptiginizi hic unutmayacagiz hemde defalarca yaptiniz ayni haberi

(2) (0)
12.09.2018 03:41:58 D. TURKISTAN YOK EDILIYOR.

Yahu ne iddiasi kardesim. Birebir dogru bilgiler. Dogu Turkistan'a muhabir girisi bile yasak. Sakal birakman, telefonda dini lakirdaman, tesetturlu olman, oruc tutman radikal islamci olmana yeterli sebep ve akabinde toplama kampindasin.

(6) (0)
12.09.2018 02:42:36 ırkımızı katlediyolar

SİYASAL İSLAMCILAR arap sever IRKDAŞI + DİNKARDEŞİ olan UYGUR ları ise görmüyorlar neden , çünkü YENİ İPEK YOLU var para gelecek çıksın da DÜNYA LİDERİ iki laf etsin yok , bizle aynı mezhepten olmayan IRKDş olmayan SURİYELLERİ savunsun anca

(6) (1)
12.09.2018 01:43:15 turk67

BU IDDAA DEGIL DOGRU TURKIYE VE ISLAM ALEMI BU KONUYA NEDEN SESSIZ ANLAMIYORUMM YAZIKLAR OLSUN

(6) (1)
12.09.2018 01:22:46 karadenizkızı

az önce oradan kaçıp almanaya gelen bi bayanla konuştum bana bunu anlattı gemclerimizi toplayıp kampalra götürüyorlar dahangerş gelmiyorlr dedi idda değil doğru yani kadın ağlamaktan anlatamadı annemi babami arıyorum kimse acmıyor belki öldüler diyor o anlatırken benşm içim çürüdü

(5) (1)
12.09.2018 00:57:53 İKİYÜZLÜ RAZİYE

Yapıyor da YALAN MI?

(7) (1)
12.09.2018 01:45:59

DEĞİL

(0) (1)
12.09.2018 00:54:50 P

Ben beş yıl önce ailem ile Türkiye’ye taşındım, daha önce Çin’de Xingjiang Özerk Bölgesi Urumçi şehrinde yaşıyordum. Okulda iken herkes uygur olduğumuz için bizim ile dalga geçer, bize zorbalık yapardı. Daha sonra Şehirde olay çıkıtı ( Ben o zaman tam ne olduğunu bilmiyordum) üniversiteli öğrenciler

(6) (0)
12.09.2018 01:45:28

Lütfen sırf ABD söyledi diye yalan haber demeyin biraz araştırın. Bizler cidden zulme uğradık ve de uğruyoruz

(5) (1)
12.09.2018 01:43:27

Google facebook vb.) yi kullananları eğitim kampı adındaki hapishanelere götürüyorlar benim teyzem ve oğlu ikiside yurtdışına çıktıkları için orada tutuklandı ve şimdi bizde çine geri dönersek tutuklanırız, eğer inanmıyorsanız ordan çıkan kazak veya başak bir milletten birinin röportajını dinleyin

(3) (1)
12.09.2018 01:33:27

100 den fazla uygura aynı anda idam çaptırıldığı için sokakta bunu kınamak için yürüyüş yaptıları için askerler tarafında zulüme uğradılar, bizde o laylar başladığı zamanlar buraya taşındık, ve bir yıl öncede tüm uygurların pasaportu alındı ve yurtdışına çıkan ve herhangi bir yabancı soyal medyayı (

(5) (0)
12.09.2018 00:41:56 derin dev

Yalan mı?

(3) (0)
12.09.2018 00:41:36 Köprülerin Efendisi

Yabancılar birliğe engel oldu, savaş ve çatışma ortamı ile bölgeye inerek bütün domuzları yediler , oda tamam ama gel gör ki insanların birbirine merhamet ve yardım etmesi onları fena sinir ediyor , birisi yokluk içindeyken bile şükredip namaz kılınca şeytanlar kudurup katlediyor

(1) (0)
12.09.2018 00:12:39 Esat

Arap ırkını aşağılayan kişilerin küfürlerine bakarsak,aslında kendilerinin 5 kuruş etmez varlık olduklarını görebiliriz.

(2) (0)
12.09.2018 00:10:08 Esat

Çin'i haklı gören arkadaşlar Çinli prenseslerin nesebi olabilir.

(5) (0)
12.09.2018 00:04:41 alain delın

Boş boş konuşmayın. Uygur türk anladıkta bize bir faydası varmı Kıbrıs türkü dedik burnumuzun dibinde. Ne oldu seni bir kaşık suda boğacak fırsat bulsa Geçin o işleri. Türkiye güçlensin yeter ki. Görün siz o zaman biri insanlığa zulum edecek cesareti bulabiliyor mu ?

(0) (6)
11.09.2018 23:50:58 Almanya

Uygur Türkleri Arap olmadığı için Kimse sahip çıkmıyor ancak Arap nargileci pislikleri sahip çıkarlar

(12) (2)
11.09.2018 23:16:56 hazirlik yapilmali

dada once de sogledim eger islam dini bogle cabulcu haline getirenler yinede dinci gezinen insanlarimiz, amerika japonyay niye atom atti niye dusunun savasin durmasi icin eger dunyada musluman katliamin durmanisini istiyorsak yolcu ucagi ile cine yada mayamara kesinlikle atom atilmali 2-yada 3 tane

(5) (0)
11.09.2018 22:32:56 Mehmet

Aman milletin aklı gerçek gündem olan ekonomi,pkk terörü,işsizle,hukuksuzlukla,eğitimsizlikle,denetimsizlikle meşkul olmasın.Hep kendi çıkar ve rantları,millet derin uykuda amman uyanmasın

(3) (1)
11.09.2018 22:21:58 Faruk

Irak a Libya ya mısır a Suriye ye götürdüğünü demokrasinin Çin e neden götürüyorsunuz şerefsiz İngiliz şerefsiz ABD

(6) (2)
11.09.2018 22:18:18 murat

suriyeli kahpe dölü bedevi köpeklerine bakacağınıza soydaşlarımıza bakalım.arap sevici kancıklar filistin olsa ortalığı yıkıp geçerler gebersin lan bütün araplar.

(9) (9)
12.09.2018 00:24:17 Esat

Keşke ölsen,sen nesin Allah aşkına,kaç kuruşluk bir şeysin.

(2) (2)
11.09.2018 21:52:46 itirafçı

gerçekçi olmak gerek. böyle bir zulüm başka yerde yok. dış ülkelere göre yapılan yalakalık politikası ülkemizi bu hale getirdi. şuan tam anlamıyla hiçbir ülkeye güvenmeyen ve hiçbir ülkeninde güvenmediği bir pozisyondayız. kimseye destek olamayız. ne acı bir durum ki bizim desteğe ihtiyacımız var

(11) (2)
11.09.2018 21:38:23 m u r a t t ii

Suriyelileri gönderin bütün uygur Türklerini ülkemize davet edin iş verin aş verin

(10) (1)
11.09.2018 23:02:36 bayırbucak

gelen suriyelilerin 3te 1 türkmen yörük daha soydaşını bilmiyorsun

(2) (2)
11.09.2018 20:28:46 Ftih

Ya birakin bu savsatayı Çİnle ne zaman yakinlaşsakmis. Ne alakasi var BU manşeti atan zihniyete bak. Uygur türkleri 30 senedir basi zulum tecavuE ugruyor.FİLİSTİN olunca carsaf carsaf haber. Türkistan olunca Cnn Oyunu ha?

(24) (1)
11.09.2018 20:55:26 vatandaş

Neden inanmak istemiyorsun ki

(0) (9)
11.09.2018 20:27:33 Cem

Müslümanlar olarak her yerden tokat yiyoruz ve burada bile cehalet ile birbirimizi suçluyoruz,kimimiz o haklı kimimiz bu haklı diyoruz.gavurun istediği de zaten budur.Unutmayalım bütün mazlum halk da biricik Türkiyemizden medet umuyor,bir olalım,iri olalım,diri olalım.Dinimiz bizden bunu istiyor.

(4) (1)
11.09.2018 20:24:06 gurbetci

Benim bildigim bu üçüncu periyot. ne zaman Turkiye Cin ile buyuk bir anlaşmanın altina imza atsa veya atmaya yönelse ya Abd yada bize silah satan baska batılı devletler uygur türklerini araya sürüyor. görende zannederki uygurlar birkaç senedir orada yaşıyorlar. yok kardes yok yüzlerce yıldır oradala

(0) (11)
11.09.2018 21:03:27 Mahmut

Abd nin bunu masaya surmesi; orada mazlumlar olmadigi veya olsa da eskiden beri var zaten deyip gormeden isimize bakalim dememiz anlamina mi geliyor?

(12) (0)
11.09.2018 20:06:14 Doğrucu Davut

Uygur türklerine zulmeden Çinle niye yakınlaşıyorsunuz? Çinle ilişkiler iyi diye mi zulme ses çıkarmıyorsunuz? Hem zulme ses çıkarmayıp hem de batı medyasında çıkan haberlere algı diyorsunuz.. yazıklar olsun hem politikanıza, hem medyanıza hem de algınıza..

(20) (1)
11.09.2018 20:00:09 külliyen yakan

Çine gittiğinizde uygur restoranlarını görürsünüz.Yaygındır.Kebap üzerinedir....

(0) (11)
11.09.2018 19:57:33 Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı

Allah sabırlar versin herkese, biz gelişerek önce ölen insanları bu fitne ortamında emin kılmalıyız..onlar isteseler çıkıp ayrılabilir oradan

(5) (0)
11.09.2018 19:49:02 dolar zede

Abi o kadar suriyeliyr bakıo bu ülke 1m uygur türkünede bakar müşteci olarak gelsinler bura onlarda bu vatan hepimize yeter

(7) (0)
11.09.2018 23:42:30 özcan

Kardeşim hepsinin pasaportuna el konulmuş ve çoğu zulüm kamplarında bulunuyor..

(0) (0)
11.09.2018 19:32:58 ,

yalakalık uğruna çini haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz,yazıklar olsun

(12) (1)
11.09.2018 19:31:23 Abdurrahim

Merhaba; Olayın aslını araştırmadan,Uygur Türklerinin sanki yabancı millet gibi bahsetmeniz,batının medyasını algı yaratmaya çaliştiğini yazmışsiniz,kaç milyon Uygur kardeşimiz zülüm altında hiç araştırdınız mı ? Ordan zülüm görenlerin sizden daha fazla Türk olduğunu biliyormusunuz ??

(15) (0)
11.09.2018 19:00:24 isa

Serefsizler. SEFEFSIZLER. Madem ki eliniz bukadar uzun, o zaman yardim etsenize. Diyelim ki dediginiz dogru niye insan olarak yardinci olmuyorsunuz. Isiniz gücünüz fitne cikarmak. Türkiye´nin Cin´e savas mi acmasini bekliyorsunuz.

(1) (10)
11.09.2018 18:40:50 Can

Bütün bunlar gösteriyor ki Türkiye öncülüğünde Türk-İslam ittifakı bir an önce kurulmalı.Ancak o zaman domuz yiyenlere karşı üstünlük sağlayabiliriz.

(7) (1)
11.09.2018 18:01:03 Akas

Para diye ne yapacaginizi şaşırmışsınız

(17) (1)
11.09.2018 17:47:49 ümit

bu olay yıllardır var tamam da neden şimdi cnn'e dert oldu ? hayırdır vicdana mı geldi cnn ? onlar kendi çıkarları uğruna tüm dünyanın yanmasına göz yumarlar..burada mide bulandıran, cnn 'in vicdani!! bir haber yapmasıdır.

(2) (12)
11.09.2018 17:40:12 Han

1949 yılından beri işgal altındayız. doğu türkistan a özgürlük.

(26) (0)
11.09.2018 17:25:47 Cemil

Yalayacagiz diye gercekleri soylemekten sasirmayin.

(26) (0)
11.09.2018 17:16:10 Durumu özetleyen söz

Borç alan emir de alır. (4. Murat)

(23) (0)
11.09.2018 17:14:21 IYI

Çinli yere düşsen üstüne basar geçer ne yakınlığı

(21) (0)
11.09.2018 17:12:15

Yalan mı toplama kamplarında değiller mi yani sizde iyice şaşırdınız toparlayacam diye bi tarafınızı yırtmayın filistin meselesinin 10 da biri kadar ehemmiyet versek uygurları kurtarırız.

(25) (1)
11.09.2018 17:08:05 Mehmet Alkan

Yalan mı? İşinize gelmedi değil mi? koskoca Birleşmiş milletler kararı var. Doğu Türkistan halkı ,Müslüman Uygur Türkleridir. En azından yalan bile olsa dünya kamuoyu önünde kınayın...

(20) (0)
11.09.2018 17:07:11 musallatdeli

bu haber doğrudur yakın arkadaşım var ve en son haziran ayında görüştüm o günden bu yana görüşemiyorum

(21) (0)
11.09.2018 17:05:32 Ak fedai

Uygur kardeşim size yardım edelim edelim de siz hiç işi bilmiyorsunuz. Türkiyeden yardım almak için gidin bi yüzünüzü kahve rengine boyayın inanılmaz nankör olun ve el arabü vel arabü falan deyin o zaman sizi suriyeli sanarız ve yardım ederiz.

(21) (1)
11.09.2018 17:03:59 Bırakın yahu

Çinlilerle biz yakinmisiz.ne yakınlığı? 1 milyar dolar borç alınca kardeş mi olduk? Uygur özerk bölgesindeki halkı yıllardır ezdiklerini sağır sultan duydu.siz mi duymadiniz?

(16) (0)
11.09.2018 17:02:23 Ak fedai

Kusura kalma uygur kardeşim. Anlarsın ya bizim reis biraz borç yapmış. Malum çin parası lazım. Biz çinden parayı alana kadar sizde çinden babayı alacaksınız. Gerçi çinden parayı alınca da bu sefer borçlu olduğumuzdan ses çıkaramayacağız bu yüzden siz hep babayı alacaksınız.

(18) (2)
11.09.2018 16:58:52 Hakan

kimse bağımsızlık ilan edip devlet kurmak zorunda değil. uygurlar çinde özgürce dini ibadetlerini yapmakta. dillerini konuşmakta. pekin sokaklarında bile sokakda kuran açıp dilenenleri var. akıllı olacaksın.

(0) (12)
11.09.2018 17:59:40 pekin çinin başkenti urumçi ka

Öyle ya aklı olan değil Ağzı olan konuşuyor Böyle olunca Çinin başkenti pekini Urumçi Kaşgar Hoten Aksu Turpan Gulja Artuş Yarkent Börtala Karamay Kuça Kumul Vs bölgelerde yaşayan insanları çinli sanmanız şaşırtmaz O bölge müslüman uygur Türklerinin yaşadığı Ezeli ebedi Türk yurdudur Bırakın

(8) (0)
11.09.2018 17:09:36 Ftih

Hakan sen nerden biliyon.?? Senelerce herkes uygurlara neler yapildigini biliyor. Onlar akilli zaten. Akila ihtiyaci mi varmis uygurlarin

(4) (1)
11.09.2018 16:54:46 Bazıları için ahiret sorusu gi

Şimdi bu hükümet zamanında, sınır kapılarının birinde Uygur Türkleri, diğerinde Suriyeliler içeri alınmak için bekliyor olsa hangisine buyur kardeşim gel denir? Uygurlar için BEĞEN, ötekiler için BEĞENMEDİM butonunu işaretleyin.Bunu, ülkemizin adının TÜRKİYE olduğunu unutmadan yapın.

(10) (2)
11.09.2018 17:14:57 Kimi alırlar içeri?

Açıklama: Uygurları alırlar içeri diyenler beğene, Suriyelileri alırlar diyenler beğenmedime basacaklar.

(1) (0)
11.09.2018 17:07:30 GERCEK

SURİYE LİLER ALINIR UYGUR TÜRKLERİ ALINMAZ

(1) (1)
11.09.2018 16:47:06 artık uyanın

bir ara uygurlara işgence görüntüleri çıkmıştı facebookta sonra hepsi sahte çıktı. meğerse görüntüler tibetli rahiplerin mevzusuymuş. zaten abd çinin uygur bölgesinde islami terör yaratmak istiyor. el kaide kafaladığı uygur gençlerle eylem yaptırıyor. her yerde iç karışıklık istiyorlar. akıllı olun

(1) (6)
11.09.2018 17:19:34 müzmin sakat

Haberin doğruluk payı %100dür orada yaşayan biriyim uzaktan atıp tutmakla olmuyor

(2) (0)
11.09.2018 16:28:24 Emrehan

Yav tamam çin kâfiri Türklere baskı yapıyor da, bu haberler neden devletimiz ABD boyunduruğundan kurtulup bu milletin mutluluğu ve menfaati icin Avrasya blogu ile de görüşüp bağımsız bı yol çizmek isteyince gündeme geliyor? Hiç mi şüphelenmiyorsunuz?

(6) (13)
11.09.2018 16:28:22 UYUYAN TC YİZ

AKP DÖNEMİNDE SURİYELİLER FİLİSTİNLİLER SOMALİLER VERİLEN YARDIM 10000 /1 KADAR UYRUR TÜRKLERİNE YAPILMADI SAVUNMADI

(19) (2)
11.09.2018 16:12:36 Çorumlu Şevket

İngiltere'nin sömürgesi olsak şu an ekonomik ve refah seviyemiz yüksek olurdu..

(6) (12)
11.09.2018 22:17:30 Yiğido

Allah ıslah etsin sizi.

(0) (0)
11.09.2018 19:23:56 Esat

Henüz geç kalmış sayılmazsın, mülteci olarak alırlar seni.

(2) (0)
11.09.2018 16:11:14 C.Ronaldo

Belki rakam farklı olabilir ama bu gerçek olduğunu değiştirmez

(10) (2)
11.09.2018 16:04:02 Şok Oldum

İki Alfabeli Çin (Arap Alfabesi ve Çin Alfabesi kullanılır Çinde ) .. Müslümanlara bu kadar hoş görülü oluyorsa bunu neden yapsın.Çinde yaşayan bir çok ahbabım anlatı. Medreseler, din dil eğitimi serbest. İbadetlere yasak yok. Eeee bunu neden yapsın

(3) (15)
12.09.2018 01:17:29

Bunu gerçekten söylemiş olabilirler, çünkü onlar tamamen gözetim altında ( Çin’de dünyanın en ileri teknoleji közetim sistemi var istersen bir araştır)

(0) (0)
11.09.2018 16:24:16 Mehmet

Senin gördüklerin duydukların gerçek değil ....

(5) (0)
11.09.2018 15:59:15 ilim irfan

Doğru söylüyorlar çin de zulum gören uygur türkleri suriyelilerden daha delikanlıdır ... gasp kaçakçılık yapmazlar

(19) (2)
11.09.2018 15:53:59 ılgınc

Ne zaman konu Türkler olsa birileri ilişkileri önemser oluyor

(7) (1)
11.09.2018 15:51:13 yörükoğlu

Abd de yaşayan icap ettiğinde abd nin sahaya sürdüğü sürgündeki lider Rabia Kadir nerede?.

(0) (4)
11.09.2018 15:46:39 Hayret

Arkadaşlar benim bir çok uygur arkadaşım var hepsinin söylediği her gün aldıkları haberle yaşadıkları sıkıntı şu: Çin'deki ailelerinin hepsi TUTUKLU durumunda. Medyadan bilgi almak yerine yakınınızdaki insanlara sorun. Bu haber de hükümet güzellemesi haberi. Gerçek böyle değil.

(14) (0)
11.09.2018 15:35:59 burak

aynen yalan iddia bunlar ABD'lilerin kuklasi olmuş birçok uygur, bir sürü youtube kanalı var sincanda helal lokantalari gezen camilere giden böyle bur olay yok bu CNN kâfiri uyduruyor, cin iran Rusya Türkiye bir araya gelmesin diye yapiyor bunları

(2) (10)
11.09.2018 15:34:01 tuğrul

Osmanlıyı yıkan ittehatçı zihniyetin tüm bölücü yıkıcı baascı paralelci mandacı kuşakları nedense birden milliyetçi oluvermişler. Ama pkk pyd deaş dhkpc fetöye yardım eden barındıran ülkelere de keske Çin'e görünen öfkelerini onlara da gösterseler

(2) (5)
11.09.2018 15:23:43 yunus reis

Abd de yasiyorum bu haberler dogru arkadasim dogu turkustanli butun iletisim kesildi diyor yollar kapatilmis dogu turkistana girmek yasaklandi .camiiler yasaklandi her turlu ibadet yasak cenaze kaldirmak yasak diyor .Boyle bir zulum var orada

(19) (2)
12.09.2018 01:19:38

Sen asıl akıllı ol , orta okulda sosyal bilgiler derisini dinleseydi türklerin asıl uygurların soyundan geldiğini bilirdin

(0) (0)
11.09.2018 16:16:14 Hollanda

Kim diyor? Aradtirdinmi gittin gordunmu?

(1) (5)
11.09.2018 15:48:26 AĞA

eee ne yapalım çine savaşmı açalım ha? sen önce abd den gtü bir kutar bakalım. bosnaya,azerbaycana, karabağa,ıraka,suriyeye müdahale edebildikmi? iran türkleri hemen yanı başımızda elimizi uzatabiliyormuyuz? batı trakyada TÜRK adını kullanamıyor soydaşlarımız haberin varmı? AKILLI OL

(3) (8)
11.09.2018 15:21:32 1461

ABD/İNGİLİZ YALANLARINA KARNIMIZ TOK, ŞU GÖRDÜĞÜNÜZ RESİMLER HEPSİ SAHNEYE KONMUŞ SİNEMA KURGUSU AYNİ 11 EYLÜLDE İKİZ KULELERİN YIKILMASI GİBİ. ONDAN SONRA DÜNYANIN, BİLHASSA MÜSLÜMANLARIN BAŞINA GELENLERİ BİR DÜŞÜNÜN HAK VERECEKSİNİZ. ABD+İNGİLİZ VE YANAŞMA ALMAN ŞEYTANLARININ OYUNLARINA DİKKAT.

(5) (17)
11.09.2018 18:34:30 Ftih

1461 ne kurgusu sen ne diyon ya? Basladiniz gene komplo teorisi şekline. Sizin bildiginiz tek sey fenerbahce bize sike yapti. Mö fener ms. Gene fener bu tripten cikinca politika yaparsiniz :)))

(2) (0)
11.09.2018 15:16:32 Veli

Yani siz bu haberde boyle bir seyin Cin tarafindan yapilmadigini yalan oldugunu bunun sadece Turkiye ye karsi yapilan bir hamle oldugunu soyluyorsunuz. Ama siz de haklisiniz ne verseniz yiyen arkasini arastirmayan kitleye hitap etmek kolay degil.

(28) (2)
11.09.2018 15:12:59 deveye sormuşlar

islam kardeşliği dedikleri bu kadar ,kızıl kafir çin dostumuz oldu işkenceler gerçek bile olsa söyleyen suçlu benzer şeyi filistin-israil,rusya-çeçenistan için de düşünebiliriz.kel ilaç bulsa başına sürer .idlib de düpedüz rus zulmü yok mu ona da yalan derler ya...

(6) (3)
11.09.2018 15:11:23 OSMAN AĞA

Artık bu numaraları yemiyoruz beyleeeer!

(9) (3)
11.09.2018 15:10:57 KaKa

Bu hükümetin ağzından hiç doğu Türkistan, uygur Türkleri ile alakalı birşey duyan var mı duyamazsınız çünkü Türk'e düşmanlar. Varsa yoksa filistin,mynmar,somali,suriye ve bilimum araplar

(18) (3)
11.09.2018 14:59:59 iroe

abd, çine de demokrasi goturse ya o zaman

(7) (0)
11.09.2018 14:59:59 Kangalsivaslı

Ne zaman türk birliği sağlanır kürşadlar düze iner o zaman çinide maçunuda aman diler

(6) (1)
11.09.2018 14:53:30 cimbom

eee hadi gidin afganistan suriye irak gibi oradakilerinede demokrasi getirinsenize YERSE

(4) (2)
11.09.2018 14:45:56 Mert

Adriyatikten çin derdine kadar nüfuzumuz var netekim,iyi kullanalım.

(6) (0)
11.09.2018 14:42:01 ufuk

Boraltan köprüsünde ne oldu?

(2) (0)
11.09.2018 14:37:55 dost acı söyler

Her eve bir erkek çin'li koymuşlar.İçlerinden bazıları insaflı evdekilerden uzak duruyormuş. Namaz kılan başörtü takanları en yakınları ihbar ediyor kimse kimseye güvenemiyor. Eksiği var fazlası yok. Çin mezalimini doğu türkistan'lılara sorun . Çin için müslümansan radikal islamcısın.

(14) (0)
11.09.2018 15:39:12

Aynı durumda olan arkadaşlarım var. Malesef doğru :(

(3) (0)
11.09.2018 15:10:11 vatandaş

Gözünle gördün mü . Nereden biliyorsun

(0) (6)
11.09.2018 14:37:50 FAŞOAĞA

Uygur türküymüş TIRT FIRT:) o topraklar tarihten beri çinlilerindir çindir çin kalacak ekmek yediğiniz kaba pislemeyin beğenmiyorsanız nereye giserseniz gidin uygur yoktur tarihleri dilleri kimliklikleri yoktur dikili bir taşları yoktur amerika , israil ,ermeni oyunudur bunlar

(0) (25)
11.09.2018 16:04:25 Mesut

Hayırdır kardeş ?

(3) (0)
11.09.2018 15:11:16 DoğruYorum

Google'a 'Uygur Karzları' yaz. Oku ve gerçekleri öğren. Boş boş sallama.

(1) (0)
11.09.2018 14:36:22 ALİ

BURASI ÇİN VE HERKES BU KANUNLARA UYACAK.TÜRK MÜRK FARKETMEZ.

(1) (18)
11.09.2018 16:06:29 Esat

Sen ne ayaksın la,her yerde farklı bir kimlikle karşımıza çıkıyorsun.

(2) (0)
11.09.2018 14:32:13 Meko

Bunlar arap değil.arap seviciler bunu görmez.

(9) (1)
11.09.2018 14:44:23 Cem

Araplar sana ne yaptı? Ermeni ya da Rum sevici misin? Bilesin ben Arap değilim.

(2) (7)
11.09.2018 14:23:56 operator

ulen gavur medyasi yazacagina icraat yap

(7) (0)
11.09.2018 14:21:52 yaz kizim

hükümetin dis politkasi iflas edince yandas medyasinin böyle bir baslik atmasi cok normal

(18) (3)
11.09.2018 14:20:30 CABBAR

Cin yerden goge kadar hakli cinde yasiyorum adamlarin her hakki var benimle ayni ticaretide yapiyorlar 8 senedir cinde calisiyorum daha bir kere bana kist diyen olmadi Dunyanin neresinde olursan ol kasiyani kasirlar yazilanlarin hepsi hikaye zulum felan yok cumayada gidiyoz namazda kiliyoz sukur

(3) (18)
11.09.2018 15:14:18 sayran

Doğu türkistana gitte göreyim

(3) (0)
11.09.2018 14:38:58 ne diyon la

Sen cabbar değil çomarsın

(7) (0)
11.09.2018 14:20:07 Harput23

Yalan mi...ulan insanimiza müslpmanlara zulm eden kim varsa ortak oluyor hükümet..ondan sonra da biz dini yasariz tüccarligini siz yaparsiniz. Diyorlar..uygur türk leri için ne yapilmis bugüne kadar..adamlar yardim için yalvariyor bizimkiler gidip köprü açiyor

(14) (4)
11.09.2018 14:19:35 kara

akp nin dis politikasindan anlayan varsa yazsin guru gürültü 16 senlik siyasi hayatlarinda tek bir dis siyasi basarisini yazin ? yazamassiniz cünkü yok

(14) (4)
11.09.2018 15:01:50 TC ATATÜRK'çüyüm varmı cCc

Defol git seni tutan yok ermeni kırıntısı

(0) (5)
11.09.2018 14:36:01 Ne alaka

Sen başkan olsana

(1) (6)
11.09.2018 14:15:23 DoğrucuMRT

Malesef iddialar doğru. Uygur arkadaşlarım var, bir tanesinin annesi tutuklandı ve gözetim altında öldü denildi. Ortada cesedi bile yok. Diğer arkadaşımın annesi namaz kılmaması için eve çinli yerleştirilmesini kabul etmediği için hapiste. Anlatamayacağım kadar zulümler oluyor

(10) (1)
11.09.2018 14:11:41 MirhaN TÜRKOĞLU

İngiliz Amerikan medyası yazmasa bu zulümler yok mu? Orada akla hayale gelmeyen işkence ve zulümleri sen neden görmüyorsun ey şanlı Türk medyası ? Çinle yakınlaşmyalaım demiyoruz, yakınlaşalım ki sözümüz daha çok dinlensin, ama yakınlaşacağız diye hakikatlere gözümüzü kapatmayalım.

(18) (1)
11.09.2018 14:10:55 WANDAME

Çinle ilişkiler düzeltilmeli.uygur türkü abd nin oyunu

(1) (17)
11.09.2018 14:06:11 MTT

Sebebi ne olursa oldun Çin devletinin soydaşlarımıza zulmettiği gerçeğini değiştirmez çin ile ticari sosyal kültürel ilişki kurmak mecburiyet ama zulüm başka haber doğru ve bizim güçlü devlet olup soydaşlarımıza sahip çıkmamız lazım

(10) (0)
11.09.2018 14:05:29 sedobeyy

Ruslarla kardeş olduk ruslar yıllardır Müslüman katlediyor, çinlilerle dost olduk çinliler yıllardır müslüman türkleri katlediyor..

(13) (0)
11.09.2018 14:10:22 Tonton

ABD ve AB ile mutefikis bunlarin ve siyonistlerin yüzünden kac miliyon müslüman oldü ve öldürülüyor büyük israil icin.

(1) (1)
11.09.2018 14:05:06 mertcan

su suriyeli sahip ciktigimiz gibi uygur turkleri sahip cikamadik malesef

(14) (0)
11.09.2018 14:00:16 1 milyon değil, 4,5 milyon.. s

muhalif

(1) (0)
11.09.2018 13:56:55 Erc

Vatan için savaşan uygurlar kardeşimizdir. Toprak satıp, savaştan kaçan araplar değil

(27) (3)
11.09.2018 13:56:51 Türk Evladı

Ya da şöyle okusak, bu katliamlar zaten mevcuttu ama biz Rusya ve Çinle yakınlaşınca görmezden gelir olduk.Örneğin İngiliz medyası Myammarı hergün haber yapıyor ama bizimkiler unutalı yıllar oldu

(22) (1)
11.09.2018 14:11:02 Tonton

ABD ve AB ile mutefikis bunlarin ve siyonistlerin yüzünden kac miliyon müslüman oldü ve öldürülüyor büyük israil icin.

(1) (1)
11.09.2018 13:54:54 Erc

Uygur arap değil diyemi bu muamele. Aynı haberi niye filistin adına yapmıyorsun

(11) (3)
11.09.2018 13:53:33 Turkes

Türkleri kamplara hapsetme doğru Doğu Türkistan'dan gelen arkadaşlarımız doğruluyor

(16) (1)
11.09.2018 14:01:54 Bence

O "gelen" arkadaşların niye hapsedilmemiş, hiç sordun mu kendilerine?

(0) (4)
11.09.2018 13:50:49 eden bulur

idlib gibi doğu türkistanlı kardeşlerimizde , kaderine terk edildi reis tarafından.

(10) (2)
11.09.2018 13:47:35 Mustafa

Doğu Türkistanda bacılarımıza tecavüz ediliyor. Kardeşlerimiz zincire vuruluyor ve biz susuyoruz. Zulme sessiz kalan dilsiz şeytandır. Eğer bir yanlışı görürsen elinle düzelt eğer gücün yetmiyorsa dilinle düzelt buna da gücün yetmiyorsa en azından kalben kötülüğe düşman ol. Peygamberimiz böyle diyor

(15) (1)
11.09.2018 13:44:34 atılla

peki neden çine ıyarı yapamıyorlar bunu herkes biliyor usa inğiltere fıransa almanya neden yaptırım uygulamıyorlar çünkü onlar TÜRK ve musluman

(13) (1)
11.09.2018 13:44:32 koypada

Bebek maması fiyatları

(5) (0)
11.09.2018 13:43:43 Koyun ile Coban

Yanilmiyorsam bizde gecen yil 100 üzerinde uygurluyu geri cinlilere verdik. Ama bu bir gercek filistin arakan ,yemen vs gidip bir ziyarey bir miting ile bazilarinin arpalarini bu sekilde verilip unutuluyor.

(14) (1)
11.09.2018 14:15:45 HADİİİİİİİ

Azerileri ruslara teslim edip öldürtten chp dir diye söyleyen akp verdi uygurları. Şimdi aralarında ne farlk kaldı.

(5) (2)
11.09.2018 13:41:43 Erkan ser

Ne oldu avrupa olmayinca sesiniz kesuldi birden

(1) (1)
11.09.2018 13:40:27 Y.Mühendis

Suriye ve Irak’taki Türkmenleri hiç dikkate almışlar mı!???

(10) (0)
11.09.2018 13:39:44 tun

Uygur Türkler hakkında haberler doğru, Filistinlere sahip çıkıyorsak oradaki Türklere de sahip çıkmak lazım...

(12) (0)
11.09.2018 14:08:16 M.Kemal

Filistine sahip cikildigi filan yok hergun israil zulmu devam ediyor.Insanlar zorla evlerinden atiliyor cokuk cocuk gozaltina aliniyor boype mi sahip cikiyor malum kisiler

(3) (5)
11.09.2018 13:37:03 rio

Kazak ve uygur kızları çinli erkeklerle zorla evlendiriliyor. Erkeklerde çinli kızlarla. Kabul edenlere para ve devlette iş veriliyor. Kabul etmeyenler siyasi eğitim kamplarına alınıyor. Her eve kardeş aile projesi adı altında çinli erkek veriliyor. Hepsi gerçek. Daha kötü uygulamalar var. Namus aya

(11) (0)
11.09.2018 13:35:26 ÜLKÜCÜ 48

YA BİRADER BU KADAR VİCDANSIZ OLMAYIN SURİYELİ FİLİSTİNLİ OLDU MU SIKINTI YOK DA TÜRK OLUNCA MI ALGI OPERASYONU OLUYOR YILLARDIR DİRİ DİRİ KAZMA KÜREK İLE ÖLDÜRÜYORLAR ŞİMDİ Mİ ALGI OLDU ÇİN İLE İLİŞKİLER BOZULACAK DİYE BÖYLE ŞEYLER YAPMAYIN

(16) (1)
11.09.2018 13:35:17 ......

Uygurlar onca eziyet ve zulüme rağmen topraklarını bırakıp giden sayısı çok az. Suriyeliler gibi değiller.

(11) (1)
12.09.2018 01:21:29

Artık isteselerde yapamaz pasaportlarına el konuldu

(0) (0)
11.09.2018 13:34:16 dogrusu

Sizde anca arapları koruyun kollayın Türk orda acı cekersen türkün türküden başka dostu yoktur

(9) (1)
11.09.2018 13:33:40 ali

Bu haber gerçek filistine gösterdiğiniz hassasiyeti , uygur türklerine de göstersenize,, çin 1 milyon türke işkence yapıyor nokta

(14) (1)
11.09.2018 13:33:11 AZLAF

arap surileri almasına alıyosan soydaş uygur türklerini de alacaksın ülkene..

(10) (1)
11.09.2018 13:30:33 hasans

Ya zaten vardı hep vardı binaliyi hatırlatın isterseniz birde işinize gelirse tabi

(6) (1)
11.09.2018 13:30:33 helal

Müslümanların dostu Ameirkadır

(0) (5)
11.09.2018 13:30:24 değişik

Türk kardeşlerimizi türkiyeye bekleriz hükümet uyuma

(10) (1)
11.09.2018 13:28:04 Mesut

Yaban öküzleri bile toplanır gider aslanın ağzından alırlar kardeşlerini.

(10) (1)
11.09.2018 13:28:02 ufuk

Kaçak ne kadar bòlücü solcu paralelci varsa hepsi bu haberi okurken uygur türkü tebasına mı geçti

(1) (9)
11.09.2018 13:37:49 Mustafa

Hayır. Senin vicdanın kurumuş. Sana akıl mantık işlemez. İnsafın izanın kalmamış.

(8) (0)
11.09.2018 13:26:38 osmanoğlu

burda ayıp olan çinlilerle oynaşmamız mı yoksa 1 milyon soydaşımızın içinde olduğu durum mu yoksa koltuk sevdasının herşeyi mübah kılması mı

(15) (1)
11.09.2018 13:26:19 _kuLaLi_

vay bee... çıkar için zulüm bile görmezden geliniyor artık.. yazık yazık...

(12) (1)
11.09.2018 13:25:51 nedim

Çinli veya çekik gözlü vatandaşların oldugu ülkelerden abd ve avrupanın büyük devletlerince ne kadar evlatlık alınan çocuk var bunu Ramazan Kurtoğlu ve Abdullah Çiftçi hocalara sosyal medyadan bi soralım. Çünkü bu devirde uzunboylu hans ile zenci adolf ile kimse fitne peşinde koşmaz başka ülkelerde

(2) (2)
11.09.2018 13:25:49 Muhtar1983

Bahçeli sattın davayı

(9) (1)
11.09.2018 13:24:05 türk

uygurs yaziyor türkü nerden cikardiniz anlamadim

(0) (11)
11.09.2018 13:20:50 Muhtar1983

Hakikat kampta Ama reis üzülmesin diye feda mı edelim Hadi ordan Çin düşmanımız Reis satılmış

(16) (2)
11.09.2018 13:20:03 Dünyalı

bunun geecek olup olmadigini bizzat yerinde gozlemliyemiyor muyuz????

(5) (1)
11.09.2018 13:17:10 DoğruYorum

Böyle bir manşeti ancak nesepsizler atabilir. Keser döner sap döner gün gelir hesap döner. Hesap bermeye hazırlanın bence.

(19) (1)
11.09.2018 13:17:03 .....uyghur türküyüm

Araplara gelince allahtan kork , hakkini aramak biz haksızlığn karşisindayiz diyor , ama bize gelince allahtan korkmadan sessiz kaliyor bide yalan algı operasionu diyor , allahtan korkmak bumu? Araplarda kendi kazancı için amerikanın zülümüne karşı sessiz kaliyor hatta destekliyo , şimdi sizde çin

(20) (3)
11.09.2018 13:16:48 gakkoş

Çin bizim rakibimiz, siz çini süper güç yaptınız, düne kadar bunlarla rekabet ediyorduk biz

(5) (2)
11.09.2018 13:16:48 yavuzzzz

Zulüm yapılıyor doğru. arkadaşımın eşi 6 ayı geçti çin hapsinde tutuluyor. radikal filan da değil

(9) (0)
11.09.2018 13:16:40 soydaş

cin e rahatsızlıklarımızı iletelim ortak bir paydaşta buluşuruz.birliktelikte yarar vardır.

(1) (0)
11.09.2018 13:16:10 yobaz

Peki haber yalan mi?

(4) (0)
12.09.2018 01:25:34

Hayır değil, malesef.

(0) (0)
11.09.2018 13:15:15 #Türkiyem#

bir kaç sene önceydi yine çinin uygur türklerine zulmü haberlerde yer alıyordu,acaba c.başkanı veya başbakan çine mi gidiyor diye araştırdım v 2 hafta sonra c.başkanının çine gideceğini v uzun menzilli füze görüşmelerinin olacağını öğrendim,evet çinliler zulm ediyor ama haber zamanlaması manidar...

(5) (3)
11.09.2018 13:14:59 ahmt57

onlar bizim soydasimiz biyerde anlasmalar yazilir silinir ama kokler soydaslik nesiller boyu devam eder ordaki asimilasyona izin vermeyin TURKIYE CUMHURIYETI yetkilileri...

(6) (0)
11.09.2018 13:14:22 che mall

Sincan uygur ozerk bolgesi ahh ahhh sen bizim olacaktin enver kurtaramadi seni...

(4) (0)
11.09.2018 13:14:14 hacıbumbala

Bugün yakınlaşırız yarın uzaklaşırız. Bu durum oradaki kardeşlerimizin zulüm gördüğü gerçeğini değiştirmez. Türkiye gereğini elinden geldiğince yapmalıdır

(9) (0)
11.09.2018 13:13:49 Alparslan

Haber Yalan değil çıkarın Uygur Türklerinin temsilcisini ne zulüm gördüklerini anlatsın

(13) (0)
11.09.2018 13:13:46 _kuLaLi_

milyonlarca suriyeli yerine bu (Türk) kardeşlerimizi getirselerdi ülkeye gıkımı çıkarmazdım çünkü gerçek mazlum bunlar...

(11) (1)
11.09.2018 13:12:27 osman

Trump başkan olduktan sonra silah satmak için türkiye ye katar'a arabistan'a teröre yardım ediyorsunuz diyerek çeşitli yaptırımları gündeme getirince her 3 ülkede hemen silah alma anlaşması yapınca ha sahi siz aslında teròre yardım etmiyorsunuz dedi

(1) (2)
11.09.2018 13:12:13 Nisanci53

Japonya ikinci dünya savaşı başlamadan önce Çin'de büyük katliamlar yaptı. Birisi şöyle anlatıyor 70 cinliyi sıraya dizerek en hızlı kılıçla kim kafa keser yarış maşı sözün özü cin ve Japonya ikisi aynı çin çok güçlendikçe ilk saldiracagi ülke Japonya olacak bu yazı burda dursun

(7) (0)
11.09.2018 14:24:04 HADİİİİİİİ

Japonların ellerine sağlık.

(0) (0)
11.09.2018 13:08:58 karadenizli

Hukumet bir tek Türklere sahip cikiyor onun disinda ne kadar millet varsa hepsini topladi masallah.

(3) (0)
11.09.2018 13:07:46 Analiz

Lan az Türk olun, suriyeliler için yapmadığınız kalmadı

(8) (0)
11.09.2018 13:06:46 mert

Rusya ve abd mülteciler yaratıp türkiye ile almanya ingiltere fransanın arasını açmak istiyor olabilir mi?.

(0) (3)
11.09.2018 14:04:08 dün

Zaten aramız kötü kardeşim

(0) (0)
11.09.2018 13:06:43 Hasan

Türkler en büyük eziyeti çinlilerden görmüştür!

(7) (0)
11.09.2018 13:02:33 kara

amerika cin zulmünde dolayi cin e yaptirim karari aldi bizim kendiülkemiz ne karra almis suana kadar cin e hic bir sey he küfür tek millettir

(8) (1)
11.09.2018 13:01:05 KOYUN

Yani diyorsun ki Çin hiç bir şey yapmıyor.Pes pes pes.

(5) (0)
11.09.2018 12:59:47 elegan

Ayranımız yok içmeye, bütün mazlumların umudu olmuşsuz dünyada bi biz varız başka müsşüman ülke yok biz batalım yeterki hrkese uardım edelim reis abartma yeterrr istemiyoruz ülkenizde yabancı anla artık.

(1) (2)
11.09.2018 12:59:39 kaşıyana bakın

Bunlar myanmarı kaşıyan, çeçenleri kaşıyan, suriyeyi kaşıyan, uyguru kaşıyan nerede etnik dini bir şey var bir yer kaşınıyorsa bilin ki adresi bunlardır. Ne yazık ki müslüman kardeşlerimizde bunların oyununa geliyor.

(2) (3)
11.09.2018 12:58:26 Turan şart

yalanmı ey hükümet ey arap seviciler?

(20) (3)
11.09.2018 13:14:43 GökTürk

Birleşmek için Truan şart ama arap sevicilerle birlik olabilmek pek mümkün görünmüyor

(4) (0)
11.09.2018 12:56:59 müslüman uygurlara zulüm eden

aslında olan şey şu; çinlilerde fırsat bulduğunda sizi bir kaşık suda boğar, ingilizler amerikalılar bunu diyorsa kötününün iyisinibseç demek içindir

(3) (0)
11.09.2018 12:51:37 Ωmega

Yalan degil dogrudur, Bizim komsularimiz uygur turkleridir daha da kotusunu anlatiyorlar, Cinliler zalim bir milletir hak hukuk tanimazlar.

(7) (0)
11.09.2018 12:51:36 Ahıskalı

Zalim çin abd den dahamı namuslu. Hepsini ve onları sevenleride Allah kahretsin.

(4) (0)
11.09.2018 12:50:55 Uygur

Tamam da uygur Türklerine zülum edilmiyorda ediliyor mu diyor. ayan beyan belli. biz ne yapıyoruz buna karşın siz onu söyleyin

(16) (0)
11.09.2018 12:50:43 Abdullah

İddaa değil gerçek bunlar . Haber yaparken taraf tutmayı bırakın artık

(214) (26)
11.09.2018 13:45:42 TC ATATÜRK'çüyüm varmı cCc

Sen şimdi taraf tutmuyorsun öyle mi hadi ordan usa uk sanki müslüman katletmiyor gözün kör adamlar çin ile TÜRKİYE ticaret yapmasın diye haberler abartı şişiriliyor olmuyor değil ama tarafla bir alakası yok gezizekalı

(1) (9)
11.09.2018 12:48:48 sisman

yalanmi cin işkencesi altinda yasamaya calisan kardeslerimize suriyeliler kadar ilgi alaka gostermedik malesef

(22) (2)
11.09.2018 12:47:34 Basem

Boşverin zaten uygur türklerini boşverin çeçenleri nerde rant varsa oraya gidelim biz

(7) (0)
11.09.2018 12:45:56 Mefe

Var mı yok mu zulüm

(9) (0)
12.09.2018 01:27:24

Var malesef

(0) (0)
11.09.2018 12:53:14 sayran

Bir doğu türkistanli ailesi zulum gören biri olarak yamin ediyorum var.

(10) (0)
11.09.2018 12:41:02 Doğrular

adamlar doğru söylüyor. sizin gibiler uygur Türkleri canlı yayinda vurulurken bile Avrupa bizi kiskaniir diyordu

(8) (0)
11.09.2018 12:37:48 ŞIRNAKLI73

Uygur türk kardeşlerimizin yılardan beri o yam yam(ÇİN) tarafından zulm gördüğünü biliyoruz ama duadan başka bişey elimizden gelmiyor;(ALLAH yardımcıları olsun.zulme rağmen islamı yaşıyorlar ve ibadet ediyorlar.

(8) (0)
11.09.2018 12:31:14 OSMANLI TOKATI 29

İHH Uygur Türklerinede el atıyormusun yoksa yine Filistinle Suriyeyle kafayı bozmaya devammı ediyorsun bu gözler takip ediyor sizi asıl magdur olan onlar hiç degilse ne Vatanları sattılar nede bırakıp kaçtılar...Çünkü onlar Müslüman Türkler..

(146) (27)
11.09.2018 23:24:41 özcan

Bravo kardeşim..

(0) (0)
11.09.2018 12:49:07 Biz biliriz bunları

Bunlar Araptan başkasını tanımazlar kardeş, boşuna nefesini tüketme. Türk dedin mi peygamber hadisi derler,ırkçılık yok ümmetçilik var derler. Bizi kendilerine göre Allah ve peygamberle korkutmaya çalışırlar, ama kendileri zeytinyağı gibi üste çıkarlar.

(17) (2)
11.09.2018 12:29:09 fd

Bu gune kadar bu konuda hic haber yapmayan bati medyasi turkiye ile cin yakinlasmaya baslayinca boyle bi farkindalik pesinde hayret. Sebep ne olabikir ki !

(5) (10)
11.09.2018 12:26:56 ahmet

Kaynak batı!

(1) (1)
11.09.2018 12:23:35 Ali

Kuzeydeki aslan biziz yani Türkler.Biz Allah ın aslanlarıyız bir tane istikrarlı arap ülkesi gösterin gösteremezsiniz.peygamber hep bozulmuş kavimlere gelmiş yani araplarda öyle müslüman olmuşlar yinede düzelmemişler önümüzde çok engel olsada biz Turanı kuracağız Türk-İslam Sancağı kıyamete kadar

(87) (19)
11.09.2018 13:12:12 bilenbilir

kimse kendisini islamin sahibi sanmasin, uygurlar çinde butun pis islere bakiyorlar, aslan degil cakal

(0) (8)
11.09.2018 12:53:40 1453

al bi turan ci daha

(1) (9)
11.09.2018 12:27:08 OSMANLI TOKATI 29

Eyvallah kardeşim.

(7) (2)
11.09.2018 12:21:05 türkiye

türkiyede yaşayan bir kürt birey olarak şimdi çinde zulüm gören türk kardeşlerimizin türkiye yaşamalarını istiyorum... Suriyelilerden daha cesur vatanımıza onlardan daha çok sahip çıkarlar... allah devletimize zeval vermesin...

(313) (10)
11.09.2018 19:58:39 TÜRKİYE

Hainsin işte kabul et kendi ırkına karşı tavrına bak

(0) (0)
11.09.2018 14:52:29 hasan hüseyin

Ne yapalım yani oraları terk edip hepsini türkiyeye getirip o toprakları çin e mi bırakalım olmaz öyle şey yurt verilmez heleki atayurt hiç verilmez bedeli neyse katlanırız

(1) (1)
11.09.2018 14:35:42 Gercek

Uygur Türklerini Çin'e satın bakalım akapeliler satın.

(4) (0)
11.09.2018 13:32:46 Doğru yorum

Ölenler Türk diye insandan mı sayılmıyor. Ölü dış politikamız kimseyi kurtaramaz

(4) (0)
11.09.2018 13:11:10 Himayet Cankatar

Amin

(0) (0)
11.09.2018 13:10:35 bilenbilir

sen oyle san, uygurlari görsen kürt oldugun icin Allaha dua edersin

(0) (3)
11.09.2018 13:04:57 hollanda

Cok dogru yazmissin helal sana

(1) (0)
11.09.2018 12:58:35 üretim hatası

kürtlerle yer degiştirsinler

(7) (10)
11.09.2018 12:19:29 haber aldım

eyyyy emerika sanane ben burdaki koyunları uyuturum sen işine bak biz kahramanlığı merhameti senden öğrenecek değiliz

(17) (17)
11.09.2018 12:19:18 Acccaip ensarımdır yani

Uygur Türkü mü, boş ver be, Suriyeli değiller nasılsa. Bize ne, peygamber ırkçı olmayın dediydi, biz de Araptan başka ırk bilmeyiz de tanımayız da.

(100) (118)
11.09.2018 23:24:04 özcan

Uygurlar türklerin atasıdır..bu kadar bilgisiz ve cahil olabilir bi insan

(0) (0)