Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
12.09.2018 00:09:10 alp

avrupanin geneli batik,sosyal yardimiyla gecinen hergün makarna yemek zorunda,çalişanida 20 milyar kazansa bile 18 milyarda gideri var.turkiyede kira derdi olmasin cennet ülke. 2 milyar maas ama neyin eksikki? aylik bi kac milyar ekstra icin degmez avrupada yasayip soyunu soyunu orda kaybetmeye

(0) (0)
11.09.2018 23:58:07 Köprülerin Efendisi

Şunu unutmayın zafer ancak Yüce Allah'a inanarak onun yolunda Kur'an-ı Kerim'le sabırla yoluna devam edenlerin olacaktır ve bu yol zorlu bir yoldur .. tövbe edip hallerini düzeltenlerin yoludur... sürekli açık olan bir yoldur.. küçük büyük her iyiliğin karşılığı Rahbimizin katında vardır buna sevin

(1) (0)
11.09.2018 23:04:26 vtdş

adamlar haklı.bizim burda tükürmeye bile tenezzül etmiyeceğimiz evrimini tamamlamamış tipler orada.herifler hala bin yıl önceki kafada.niye istesinler.hayatında edirneye bile gitmemişlerde Avrupa hakkında atıp tutuyo.benim burda 1500 tl ye aldığım süpürgeyi 35 paunda alıyo.biz ölmüşüz haberimiz yo

(1) (6)
11.09.2018 23:22:04 gurbetçi

İsveç in para birimi kron. Birşey biliyorsan konuş

(2) (0)
11.09.2018 22:58:48 murat çorbasever

Onlarla yaşayan onlara benziyor zaten.

(2) (0)
11.09.2018 22:24:39 kiskaniyahhh

he ya Avrupa gercekten bitmis, 1 ay calistigim para ile 2000 euro 16.000 tl ile Antalyada 5 yildizli otelde tatil yaptim para hala bitmedi. Avrupa bitmis canim.

(3) (7)
12.09.2018 00:19:16 alp

ordaki faturalarini ödemeden gelmişsin tatile o zaman..Tatilin bittiyse şimdi gidip 1 sene makarna yiyerek çalisabilirsin avrupada ancak kurtarirsin

(1) (0)
11.09.2018 23:53:46 nisa sivasliyah

Kac euro kiran var araba vergini yaz cocuklari zorunlu 400 euroluk okul gezilerine gltürüyorlar onuda yaz kira 1000 euro onuda yaz televizyana kadar ödedigin her üc ayda 55 euro vergiyide yaz

(1) (0)
11.09.2018 22:11:42 mustafa

avrupa bitti yaw, normal sartlarda 1 yuro 500 lıra olmalıydı :O aslında deger kaybeden onların parası, cidden

(2) (3)
12.09.2018 00:16:59 alp

iste bunu herkez anlamiyor.. turkiyede kazandigin 3 milyarla yaşadigini avrupada 4 bin euro kazanman lazim.. ekmek 1 lira orda 3 euro sigara 10 lira orda 8-10 euro hayat pahali millet rezil avrupada. .kiraya güç yetmiyo,kredi çekip ev alsan borç bitmez 30 sene.

(0) (0)
11.09.2018 22:21:53 kedicik

kedi uzanamadigi cigere mindar dermis.

(5) (0)
11.09.2018 21:55:28 AVRUPA

ÇOK DOĞRU AVRUPA GERÇEKTEN PERİŞAN DURUMDA ÜNİVERSİTEYE GİDEN YEĞENİM YAZ TATİLİNDE İNGİLTERE YE GİTTİ İKİ AY PETROL İSTASYONUN DA ÇALIŞMIŞ 2000 STERLİN YANİ TÜRK LİRASI KARŞILIĞI 17 BİN TL İPHONE 7 VE ŞU ANDA TÜRKİYEDE 7500 TL OLAN BİR LAPTOP ALIP GELMİŞ GERÇEKTEN AVRUPA BİTMİŞ AZİZİM......

(1) (4)
12.09.2018 00:11:12 alp

2000 ama kirada 1500

(0) (0)
11.09.2018 23:55:09 nisa sivasliyah

Nerde oturmus onuda 30 metrekare daireye enaz 450-600 euro kira veriyor onuda yazsana

(2) (0)
11.09.2018 20:52:41 ahmet

Adamların ülkesinde ne isterlerse yaparlar. Onlar da aynı yorumu türkiye için yapıyor. Sarışın kızların ülkesine selam olsun hamsinin memleketinden

(3) (3)
11.09.2018 20:32:02 Kürşat

Ne zaman demokrat olmuşlardı ki?

(7) (1)
11.09.2018 19:53:48 Bamsi

Arkadaslar isveclilere kizmayin irkci partinin oyrini yabancilar arttirdi adamlarin butun hayatini alt ust ettiler mafyacilik oynadilar millet korkusundan disari cikamaz oldu somaliler ve araplar tambir terör ruzgari estiriyo iranlilarin yuzde 90 islam karsiti oldugu icin irkci partiye oy veriyo anl

(4) (2)
11.09.2018 23:56:29 nisa sivasliyah

Iranlilar müslümanlara karsi olsa ne sokakta saldiriya oda ugruycak aaa sen dur iranlisin sana dokunmayalimmmi diycekler

(0) (0)
11.09.2018 19:07:07 Fr gurbet

Burada sene de 4000 euro gelir vergisi oduyorum, 130 euro televizyon vergisi, 700 euro oturum vergisi, 700 euro mulk yani arsa ve ev vergisi... Kendileri dusunsun

(5) (1)
11.09.2018 22:26:47

Reis dua et donelim

(1) (0)
11.09.2018 20:57:45 Reis

bu kadar sıkıntıya gerek yok kardeşim dön cennete ülkene.küffara hizmeti mi çok seviyorsun anlamıyorum gerçekten.

(1) (1)
11.09.2018 19:03:53 FB54FB

İsveç öyle dışardan göründüğü gibi refah özgür bir ülke değil.İnsanlar hep konturol altında.Yaşlı nüfüsu çok bakım evleri ve hasteneler yaşlı insanlarla dolu.Sağlık sektörü çöktü çökecek.İsveç gittikçe fakirleşiyor ve ırkçılık çok arttı isveçlilerin 100% 80-90 ırkçı millet ama bunu eskiden gizli ya

(6) (3)
11.09.2018 19:03:01 Tutaşil

Avrupa'da ırkçılık yükselmişse ne olmuş, onların ülkeleri onların olsun. Vatandaşlarımız da baba evine geri dönsün. Yoksa burada kürtler ve araplardan adım atacak yer kalmayacak. Türklerin geri dönmesi demografik açıdan faydamızadır.

(6) (1)
11.09.2018 18:56:18 SAĞ SAHTEKARLAR

DÜNYANIN EN SAHTEKAR SİYASİ YAPISI SAĞ SİYASETÇİLERDİR. DÜNYANIN HER YERİNDE SAĞ SİYASET YA DİNİ YA MİLLİYETİ YANİ DEĞERLERİ İSTİSMAR EDER KULLANIR.. SOL SİYASET İSE EVRENSEL DEĞERLERİ, EMEK,EŞİTLİK,ADALET,DOĞA,ÇEVRE VS GİBİ DEĞERLERİ İSTİSMARSIZ SİYASETİNİ YAPAR.

(1) (5)
11.09.2018 20:26:57 komik bile değilsin

bir ülke düşün ki terör seviciler yıllarca tv ekranlarında dolaştı zerre kadar endişe etmeden terörü bile savundular bundan daha geniş bir özgürlük nerde var sırf müslümanlara hakaret etmek için her yıl ramazan ayında kadir gecesinin olduğu gün lgbt eylemi yaparsınız bu millet yine ya sabır der

(2) (0)
11.09.2018 20:24:04 komik bile değilsin

ula tablo tam tersi olsaydı bu ülkenin % 70 i solcu %30 u sağ görüşlü olsaydı bize bırak normal yaşamı hayat hakkı tanımazdınız içinizdeki faşismin dışa vurduğu zmanlar gerçek düşünceleriniz ortaya çıkıyor ne adaletinden bahsediyosun sen yat kalk dua et ki sağ kesim sizin kadar faşist değil ...

(2) (0)
11.09.2018 19:49:32 komik bile değilsin

emek eşitlik adalet gibi süslü kelimeler kullanıyosunuz ama tam aksine harket ediyosnz bnun adı istsmar değilse nedir?sizin hümanistliğinizi iyi biliriz anadoludan okumaya gelen bir öğrenciyi sırf sağ görüşlü diye 3gün boynca işkence ederek öldürdünüz ciğerlerine hava basıp camdan attınız unutmadık

(1) (0)
11.09.2018 19:44:17 komik bile değilsin

yahu bu ülkedeki solun pisliklerini faşismini yazmaya karar versek burda sayfalar dolusu bir metin çıkar ortaya bde onların detaylarına girecek olsak ortaya ciltlerle kitap çıkar sizi nasıl yetiştiriyolar ki kendi mahalleniz dışına hiç bakmıyosunuz insan biraz araştrmaz mı kim ne zman ne yapmış diye

(1) (0)
11.09.2018 19:41:51 komik bile değilsin

Türkye de ki sol örgürlük der adalet der ama içindeki faşizmi perdelemekten başka bir amacı yoktur size göre özgürlük sadece marjinallere olmalı lgbt lere özgürlük olsun ama hacca gitmek isteyen insanlara arap sevdalısı de aklınca aşağılamaya çalış her gün rakı iç ama oruç tutana yobaz de...

(2) (1)
11.09.2018 19:37:46 komik bile değilsin

yok bn chp li değilim diyosan de ki şu partiliyim sana bir bir pisliklerinizi sayayım bu ülke de sol siyasetin yaptığı iki şey var ya teröre teröriste destek vermek yada milletin yaşam biçimine dinine diyanetine saldırmaktır başka da bişy yaptığınız yok sizin asıl düşmanlığınız islama gerisi hikaye

(1) (0)
11.09.2018 19:34:17 komik bile değilsin

emek eşitlik diycksin yıllarca bu ülkenin en büyük gerçeklerinden biri olan başörtüsüne yasağı savunacaksın iş diyceksin seçilen ya heykel yaptı ya büst bunun neresi emek neresi iş yapılan herşeye kafadan karşı çık sonra da halk de chp daha parti binasından çıkmadan atatürk ilkelerinin 4 ünü unuttu

(2) (0)
11.09.2018 19:29:49 komik bile değilsin

istismarsız siyaset mi güldürdün beni :)) avrpadaki sol ayrı bir tartışma konusu ama bizim chp ye bir bakalım istersen :)) her sıkıştığında atatürkçülüğün ardına saklanmak en ufak bişy de laiklik elden gidyo diye yaygara koparmak millet için değil de kendi çıkarlar için siyaset yapmak mı dürüstlük

(1) (0)
11.09.2018 18:53:46 Tutaşil

İsveç'teki pkk sempatizanı Kürtler düşünsün. İsveç, Belçika, Fransa gibi ülkelerde ırkçılık olması bizim faydamızadır. Çünkü orada da pkklılar bizdeki gibi solcuların kankasıdır, kendilerini solcu olarak yutturmaya çalışırlar. Avrupa milletlerinin uyanmasından bize zarar gelmez.

(2) (0)
11.09.2018 18:48:05 Nh

isvecteki pkk lilara gun dogdu

(0) (1)
11.09.2018 19:00:43 Tutaşil

Bilmiyorsan yazma, oradaki pkklılar sosyal demokratlardan destek alıyor. Naziler sadece Türklere ve Müslümanlara değil kendini hümanist vs kılığında yutturmaya çalışan o etnik döküntülere de düşmandır. Bilenler bilir İsveç'te bu pkklılara karşı yoğun bir tepki var. Bu sonuçların bir sebebi.de bu.

(1) (0)
11.09.2018 17:43:18 trewq

Mesala 2017 yılında Almanya'da doğum oranı binde 8,6, ölüm oranı binde 11,7 dir. Ölüm oranı doğum oranından daha düşük.Bu Almanya nüfusnun binde 3,1 oranında azaldığını gösteriyor.Oysa nüfus 2017 yılında binde 1,6 oranında azalmış.Almanya bnde 1,5 oranında göç alarak nüfsunu ayakta tutmaya çalışmış

(1) (0)
11.09.2018 18:19:48 trewq

Almanya'nın binde 11,7'lik doğum oranı detaylı incelenirse, yabancı kökenlilerin Almanlar'dan daha çok çocuk yaptığı ortaya çıkar. Hem içerdeki göçmenler daha çok çoğalıyor, hem de dışarıdan göçmen alıyorlar. Göçmen almaya mecburlar ama, göçmenleri asimile etmek istiyorlar.

(1) (0)
11.09.2018 18:18:22 trewq

Almanya'da toplam hüfusun %22.06'sini 65 yaş üstü insanlar oluşturuyor. %14.58'ini 55-65 yaş oluştuyor.On yıl sonra Almanyanın durumu vahim. Hele 20 yıl sonra! Ölüm oranı çok çok daha artacak, doğum oranı ise çok çok daha azalacak.İhtiyarşar paralarını da yiyemezler.Mirasları göçmenlere kalacak

(1) (0)
11.09.2018 17:50:06 trewq

Yanlış yazmışım. Doğum oranı ölüm oranından düşük. Gerçi rakamlardan belli oluyor ama düzelteyim dedim.

(2) (0)
11.09.2018 16:58:33 trewq

Göçmenler niye Avrupa'ya gidiyor? Keyiflerinden mi ülkelerini bırakıp gidiyorlar? Kendi ülkelerini Avrupalılar talan etmişler, zenginliklerini sömürmüşler, refah toplumu kurmuşlar. Göçmenler de babalarının, dedelerinin mirasını almak için Avrupa'ya gidiyorlar.

(2) (5)
11.09.2018 17:48:43 trewq

Almanya'nın binde 11,7'lik doğum oranı detaylı incelenirse, yabancı kökenlilerin Almanlar'dan daha çok çocuk yaptığı ortaya çıkar. Hem içerdeki göçmenler daha çok çoğalıyor, hem de dışarıdan göçmen alıyorlar. Göçmen almaya mecburlar ama, göçmenleri asimile etmek istiyorlar.

(0) (1)
11.09.2018 17:33:27 trewq

Onlar vermezler ama yapabilecekleri birşey yok. Avrupa'da yerli nüfus hızla yaşlanıyor. Avrupa göç almaz ise nüfusu eriyecek, ekonomisi çökecek. Yerli Avrupalılar'ın doğurganlıkları da çok düşük. Avrupa'da Avrupalılar azalırken, göçmenler çoğalıyor. Bu durumu geri döndürmeleri de çok zor.

(0) (0)
11.09.2018 17:15:12 Tabiki

Bekle verirler..

(1) (0)
11.09.2018 16:47:24 AYNA

Saga sola laf atacaginza kendinize bakin. Ben Turkiye nin ne kadar irkci oldugunu avrupaya gidince anladim. Turkiye sokaklarinda suriyelileri seven bir turke raslamadim. Bu irkcilik degil mi yani simdi ? Avrupadaki insanlar, yan gelip yatan bir de ustune sabika kaydi olan gocmenlerden bikti !

(8) (1)
11.09.2018 17:43:28 HADİ YA ?

avrupaya heralde bi kaç saatliğine gittin geldin :) sen türkiyed2e ki ne ırkcılık diyosan at gözlükleriyle bakıyorsun 19 senedir burdayım, avrupanın %90'ı ispanya portekiz dışında ırkçıdır bundan beslenir. türkiyede ki gibi de değildir yaşarsan anlarsın

(3) (2)
11.09.2018 16:46:05 Vatan

Bizde yapalım.

(1) (0)
11.09.2018 16:41:56 Araplari taniyan

araplari taniyan herkes her halk irkci olur dunyada islamiyetin en buyuk dusmani araplardir tersini kimse soylemez

(10) (2)
11.09.2018 16:08:31 KONYA

avrupa üçe ayrılır doğu avrupa yoksuldur orta avrupa sanayisi güçlü ekonomisi iyidir kuzey avrupa hem ekonomisi hemde sosyal şartları dünyada en iyi bölgedir göçmenlerin büyük bölümü oralarda doğru durmaz ya kadın peşinde yada bedava yaşayıp gitme peşindedir avrupa insanı bu tip göçmenden bıktı

(10) (0)
11.09.2018 16:40:46 Realist

Haklısın kardeşim. Bu tür yamyamları Avrupalılar istemeyincede ırkçı oluyorlar

(3) (1)
11.09.2018 16:01:13 ...

Bütün dünya ırkçı oluyor bizde olalım ama bize fasist kominist ne bulurlarsa söylerler pislikler ...

(5) (0)
11.09.2018 15:57:31 okan30ffm

Irkcilar secimi kazanmis?sevinc gösterisinde bulunanlarin resmine bakin,hepsi esmer,ne ayak anlamadim valla?alayi yabanci sevinenlerin;)))

(3) (0)
11.09.2018 15:55:12 ÇİÇEK

SAĞCILIK VE TAHAMMÜLSÜZLÜK İLK ÖNCE TÜRKİYEDE BAŞLADI

(4) (3)
11.09.2018 15:19:24 trewq

İsveç mi demokratmış? Adamlar ortaçağdan kalma krallık ile yönetiliyor. İsveç kralı "höt" derse, ortalıkta solcu, sağcı, ırkçı falan kalmaz.

(3) (12)
11.09.2018 16:19:36 trewq

Ağzın kokuyo la. Git ağzını yıka....

(1) (0)
11.09.2018 16:17:12 yanlış hesap

isveçte krallık simgesel. demokratlığı boş ver dünyanın en güzel ve saygılı toplumu diyebilirim.

(1) (2)
11.09.2018 16:00:27 Ramses

Hadi lan ordan hayatında İsveç'e ayak basmamışsın, b*kun içinde yaşıyorsun, bi de adamlara dil uzatıyorsun !

(3) (3)
11.09.2018 14:59:57 Vatansever

Tüm suçu Avrupa halkına da yüklememek lazım.Kendilerine biraz çeki düzen vermeleri lazım

(3) (0)
11.09.2018 14:58:58 Vatansever

Avrupadaki yabancılar da biraz düzgün yaşasın , Asimile degil ama Entegre olsunlar,Giyimlerine toplumsal kurallara dikkat edip saygı duysunlar. Gectigimiz 50 sene icinde Avrupa aslında çok toleranslı davranmıştı .

(12) (1)
11.09.2018 14:58:47 Adınız

Bu kadar yabancı istilasına göre geç bile kaldılar.

(11) (2)
11.09.2018 14:50:53 GARİP

DEMEKKİ TC DE DEMOKRASİLEŞMEDEN UZAKLAŞTI :):) BİZDE DE AŞIRI SAĞ KAZANMADI MI :))

(11) (3)
11.09.2018 15:02:02 Vatansever

Garip garip konuşma !Sağ var sol var,hatta ortası da var ama Aşırı sağ parti henüz Turkiyede YOK. Aşırı ne demek bilmek lazım.

(2) (3)
11.09.2018 14:11:58 Adim yok

Ulkemizin durumu malum,ilerlemis bir medeniyet ve teknolojik bir yapiya da sahip degiliz. Lakin burada dahi milletin yuzde 40i irkcilik yapiyor ustelik avrupadan daha vahsice yapiyor.simdi gelip burada vay efenim bunlar da boyle pis avrupalilar deyip kendine aynada bakmiyorsan hic bu toplara girme.

(8) (5)
11.09.2018 16:11:31 Realist

Ağzına sağlık kardeşim. Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az.

(1) (0)
11.09.2018 14:06:39 Realist

Avrupadaki adalete kurban olun. Namusuma bakmıyorlar! Hakkım neyse veriyorlar! Dinimi hür bi şekilde yaşıyorum! Aç değiliz susuz değiliz! Endişemizde yok çok şükür.

(15) (5)
11.09.2018 14:04:25 ...

Göçmen ve mülteci arsızlığı adamları zorla ırkçı yaptı. Göç bu çağın vebasıdır

(12) (5)
11.09.2018 13:56:26 garip

Kulululardan bikmislardir

(8) (2)
11.09.2018 13:48:38 terme'lee

İlk resime bakın saat 10 yönünde başka sözüm yok.

(0) (0)
11.09.2018 13:44:39 Hakan çalhanoğlu

Biz de iyi ırkçıyızdır Avrupa kim ki gevur tohumu hepsi

(5) (1)
11.09.2018 13:44:32 gurbetçi

4 milyon Suriyeli yerine, 4 milyon gurbetçi insana sahip çıkıp ülkelerine çağırsaydınız!!!!

(9) (1)
11.09.2018 13:40:28 Giresunlu Mumin Can Hoca

İsvec musluman dostu bir ulkedir. Ben isvecte ikinci el telefon isindeyim burada yillardir yasiyor ibadetimi de rahatca yapiyorum. Allah gunah yazmasin kizlari da cok guzel. Akrabalik iliskilerini artirmak lazim.

(1) (6)
11.09.2018 13:33:39 helal

helal olsun adamlar vatanlarını savunuyor

(3) (2)
11.09.2018 13:27:47 çağrı kerim

İyide bu yakında biz ..... yedik anlamına geliyor

(2) (0)
11.09.2018 13:19:37 WIEN1903

hep butun suc bu Suriyeli pisliklerden oldu adamlari uyandirdilar

(6) (4)
11.09.2018 13:15:20 che mall

Eglenenler turk sanirim

(4) (0)
11.09.2018 13:07:29 realist

bundan 20 Yil önce muhterem velii bir zaat diyordiki hep..birgün gelecek ayakkabilarinizi giymeden kacacaksiniz...ozamanlari genctim ve bu ihtiyar olayi abartiyor. Ama bugün manzaraya bakinca hicte korkulmayacak gibi. Dün Almanyada bir cafede oturan türk ailesine saldirdilar. bunlar daha baslangic

(3) (2)
11.09.2018 13:05:42 55341962

Avrupalılar haklı adamlar kendi ülkelerini. Yaşanmaz hale getirmişler şimdi oraları da aynı yaparlar herkes kendi ülkesinde yaşasın ora için emek versin o kadar

(9) (0)
11.09.2018 13:21:56 Doğru

Ne işi var bunların suriyede, afkanistanda her yeri karıştır doymaz karınlarını dogurmak lüksü yaşamak için ondan sonra konuş ülkemezi kirletiyorlar diye çeksinler ellerini bak heryer nasıl düzeliyor

(3) (3)
11.09.2018 13:01:09 davut

ben olsam kim yobaz işid çi ise ülke ye almam direk sınır ışı ederim ülkeyi kirtletmeye izin vermem

(4) (1)
11.09.2018 12:50:46 Basem

Kimse kusura bakmadın haklılar hem adamların ülkesinde yaşıyorlar hem de onlara düşmanlık besliyorlar resmen ikiyüzlü gurbetçilerimiz aynısını suriyeliler yapsaydı ne olurdu acaba

(13) (4)
11.09.2018 12:47:23 Turk

Bunların heryeri ırk olsa ne olur.golgelerin korkan insanlar bunlar

(2) (8)
11.09.2018 12:43:58 Serhat Sentürk

IRKCILIK AVRUPALILLARIN KANINDA VAR ! INSAN HAKLARI GÖSTER, INSAFSIZLIGI YASA!

(5) (2)
11.09.2018 12:39:41 berlin1453

adamlar hakli , burdaki filistin lübnan suriyelileri görseniz adamlar sizi almis yemek is veriyor siz adamlarin okullarda cocuklarini dövüyorsunuz her eglence yerindw olay kumar uyusturicu hirsizlik hepsi bunlarda bu yaz havuzlara bile gelmedi almanlar hep kavga hep hanzoluk türkler yine iyi uyum sa

(10) (1)
11.09.2018 12:35:00 A

Türkiyede yıllardır sağ ve mıllıyetcı partıler ıktıdarda bunlar tehlıkelı degılde Avrupa’da olunca tehlikeli oluyor nedenı orda çok turkıyelı ve muslumanlar sıstemden kaçıp oralara sığınmasıdır

(6) (7)
11.09.2018 12:54:26 Hollandadan

Turkiyedeki sag partilerle avrupadaki sag partiler ayni degil bunu belirtmek isterim

(4) (3)
11.09.2018 12:32:05 Muharrem

Siz önce Muharrem ayını ve hicri yılbaşını hatırlayın ondan sonra Avrupa için endişe edersiniz...

(5) (5)
11.09.2018 12:21:48 Mehmet

Irkçılık değil kardeşim adamlar elin ortadoğulusunun gelip kültürlerini bozmasını istemiyor ve haklılar... hatta hristiyanlıktan önceki dinlerine (özlerine) dönüyor çoğu. isveç hiç bir zaman sömürgeci olmadı. Bu ırkçılık değil, ortadoğulu işgaline karşı bir tedbirdir. Sen de ülkende gavur istemezsin

(39) (12)
11.09.2018 16:44:56 Realist

@tamer önaraştırma yapmadan ahaber izlersen, bu duruma gelirsin

(3) (0)
11.09.2018 13:28:24 Mehmet

Tamer, hepsini aynı kefeye koyarak “kör cahil” olan sensin. O bahsettiğin kanla beslenenler orta avrupa, ingiltere ve amerika... İskandinavlar sömürgeci değildir.

(3) (2)
11.09.2018 12:36:21 tamer

ne kültüründen bahsediyon sen, bu ab ve abd tüm dünya insanlarının kanlarıyla besleniyor sende bunlara medeni diyosun kör cahil...

(1) (8)
11.09.2018 12:20:35 Emre

İsveç dünyanın en pahalı ülkesi. Türkiyeyi beğenmeyenler gitsin orada asgari ücretle yaşasın da görsünler bakalım. Asgari ücret 2600 euro, 1+1 80 m2 ev kiraları 1000 euro'dan başlıyor.

(4) (6)
11.09.2018 21:11:10 Reis

kardeşim o kadar zorsa bırak küffra hizmet etmeyi gel cennet ülkene .

(0) (0)
11.09.2018 12:42:50 bak sen şu işe

2600 1000 kira 1600 900 kira Hangisi daha pahalı?

(6) (1)
11.09.2018 12:18:44 hakan

40 milyar dolar Suriyelilere gitti. böyle koyun bir ülke halk olmaz

(7) (7)
11.09.2018 12:18:03 Serkan Baba

Biz AKP-MHP secince sorun yok onlar secinde woaoowwww :) kim istemezki milliyetci bir ulke olmak gayet normal.

(13) (3)
11.09.2018 12:17:48 BEHÇET ÇAKAR

ÇOĞALSINLAR BİR DÜĞMEYE BASMAYA BAKAR?,?ARTIK ESKİSİ GİBİ GÖĞÜS GÖĞÜSE SAVAŞ OLMAYACAKK????

(4) (1)
11.09.2018 12:14:58 hiç gülesim yoktu. =)

Sağ deyince Türkiyede AKP demokrat parti doğru yol refah msp de sağ ama aslında Avrupa'daki sol gibidir hatta AKP Avrupa'daki en solcu hükümetlerden icraat olarak bakarsanız...

(4) (2)
11.09.2018 12:11:20 atraksiyon

niye üzülyonuz ula bizim ülkede aşırı milliyetci mehape ile ortak iktidar var isveçliler haklı kardeşim

(8) (6)
11.09.2018 12:11:12 CANOOO

NASIL BIKMISLARSA :)))

(8) (1)
11.09.2018 12:07:20 Adana

Irkçılıkla ne ilgisi adamlar araplasmak istemiyor. Bütün ceremeyi yerli halk çekiyor mülteciler yiyor oh ne ala bildiğin istila rezillik. Aynısının benzeri suriyelilerde var

(11) (7)
11.09.2018 12:07:07 bıktık

Kovsunlar türkleri gelsinler burda 1600 liraya çalışıp ufacık poloya 70 bin saysınlar bakalım sonra yollar gelişmiş diye yolları kemirirler

(5) (10)
11.09.2018 13:26:12 bıktık

Banane 2001 den ? 2050 olsa siz yazarkasa fırlatıldı dersiniz . Size oksijen veren ağacın kloraplastına ben ..

(2) (0)
11.09.2018 12:13:06 Emre

2001 asgari ücret 250 lira iken neyi kemiriyordun?

(4) (1)
11.09.2018 12:07:06 ccc

Avrupadaki müslümanlar türkler nasıl kelime ya sanki türkler müslüman değilmiş gibi anlaşılıyor. Avrupadaki müslümanlar dersiniz ya da avrupadaki türkler dersiniz olur biter.

(6) (0)
11.09.2018 12:03:03 Erhan

Ülkelerine onbinlerce Suriyeli geldi. İnsan suriyelileri görünce ırkçı olmasın da naapsın?

(9) (8)
11.09.2018 12:03:02 Yorumcu A.Ş.

sevinen araplar aşırı sağcı isveçliler mi

(2) (3)
11.09.2018 12:02:13 KOko

Isvec ne yapsin. Son 10-15 yilde 8 cocuklu yabanci aileler yerlesmis ve hic bir is yapmiyorlar. Ver Alla..Devletim ver.

(11) (1)
11.09.2018 12:07:35 YURTTAŞ

pkklıların en çok yaşadıgı ülkelerden birisi isveç doğru yapmıslar bizim için sıkıntı yok

(4) (0)
11.09.2018 12:00:11 Ilginc olan

Ilginc olan ne biliyor musunuz?Sen her yerde BURASI TÜRKIYE,BURASI MÜSLÜMAN ÜLKE KABUL ETMIYORSAN YALLAH AVRUPA'YA diyorsun.Sen demokratik oluyorsun,aynısını Isvec yapınca demokrasi elden gidiyormus öyle mi?Orası Isvec kardesim.Adam ister türbanı yasaklar ister namazı.Müslüman adam ülkesine dönsün

(9) (5)
11.09.2018 11:59:54 viyanadan

artik Avrupa eski refah gücünü kaybettiği için sagcılara yöneliyor tek sorun bu yabancilar gidince herşey düzelecek mi asla dahada kötü olacaklar

(2) (2)
11.09.2018 11:58:18 CcC

burası farksızmı:)

(13) (8)
11.09.2018 11:57:32 [email protected]

.biz birbirimizle kavga ediyoruz yabancılarla değil avrupada..

(1) (0)
11.09.2018 11:57:28 Halktan bir vatandaş

Sağcılar güçlenip müslüman ve türkleri ülkelerinden kovarlarsa pek de üzülmem. Avrupa'nın helak olma vakti geldi belki de. En azından kurunun yanında yaş yanmaz.

(5) (1)
11.09.2018 12:16:02 mstshb

Ulan kendi ülkende iktidar solcu mu? Enayi misiniz avrupada sağcılar yükselince üzülüyosunuz bizde hep sağcılar kazanıyo.

(1) (1)
11.09.2018 11:54:46 izmirli

İyi de fotoğrafta sevinenlerin hepsi kara kafa.

(1) (0)
11.09.2018 12:11:25 Dinarlı

O kara kafalar biz yabancıların eseri :-)

(2) (0)
11.09.2018 11:54:29 Citizen Of USA

Siz herkesi gavur kafir olarak nitelendirin, onlar sise saygı değer müslüman diye sahip mi çıksın? Dönün bir bakın dün yanın en huzursuz en fakir en savaş yerleri din ile kafayı yemiş müslüman yerleri. Din yalan vs demiyoruz. Sizler yaratanın utanç Kaynağı olan sözde sahte dinci ve din tüccarlarısın

(58) (69)
12.09.2018 00:39:33 can

siz nasıl suriyelileri istemiyorsanız onlar da yabancıları istemiyorlar. lütfen dinleri bu meseleye karıştırmayın, bu ırk meselesi.

(0) (0)
11.09.2018 23:42:37

Sen git once bir turkve ögren kardes

(0) (0)
11.09.2018 14:53:20 can

abi cuk diye oturdu

(1) (0)
11.09.2018 14:07:13 tuna

Sorun din degil senin kafan Sorun islam degil senin gibi insan

(1) (2)
11.09.2018 13:21:01 gurbetci hollanda

Evet abd ab cin bunlar masum,hic bir ulkeyi somurmedi kimseyi katletmedi,bosna musluman ya ,mezhep icinmi oldurduler bosnalilari?HAYIR ,sen onlara sempatik gorunmeye calis,basina gelirsede aglama

(1) (1)
11.09.2018 12:37:28 ??

Haklı

(3) (1)
11.09.2018 12:29:57 Ercan

biz müslümanlari terörist yapsin. dinimize hakaret etsinler, kitabimiza saygi gostermesinler. Bide bizden gavur demesinler diue etki ajanligi yapsınlar.hadi ordan..

(2) (2)
11.09.2018 12:29:44 genc biri

Dogru dunyanin en fakir en huzursuz yerleri musluman ulkeler ama tespit guzel oldugu kadar yaklasim yanlis cunku seninde nickinde olan seytan emperyal devletler alt ust butun zenginliklerini calip somurup fakirlige sevkedip kaos birakmaktan baska ne yaptilar

(3) (1)
11.09.2018 12:17:07 OTTOMAN EMPIRE

sen hic hayatinda 1 gunde 5 vakit namazi kildinmi

(2) (2)
11.09.2018 12:12:54 isimsiz

onların o halde olmasının nedeni o htistiyan ve yahudilerin fitne fesatı yalnız... savaşlar bile onların savaşları

(2) (1)
11.09.2018 11:52:46 Tayfun Yılmaz

İyi koyduk he..

(2) (0)
11.09.2018 11:52:45 BÖYLE BAKIN OLAYA

YALNIZ EN FAZLA ORTADOĞU GÖÇMENİ İSVEÇTE VAR AYRICA İSVEÇİN NÜFUSU DA DÜŞÜK. İSVENÇLİ GENÇLER EVLENMİYOR VE ÇALIŞMIYORLAR İNCELERSENİZ TÜM E-SPORLAR GENEL OLARAK İSVEÇLİLERLE DOLU. İSVENÇE GENÇLERİ EVDEN ÇIKMIYOR OYUN BAŞINDA SABAHLIYORLAR.

(34) (5)
11.09.2018 12:19:43 urfali

yerine siz evleniyorsunuz.yeterli sizler devlet yardimi ile yasiyorsunuz onlarda calisiyor cocuk yapmiyor zaman yok.

(2) (0)
11.09.2018 11:52:30 türkiye

O değilde isveç diyince aklıma geldi dünkü maçta ne tokatladık ama

(145) (2)