Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
11.09.2018 23:19:08 vtdş

abd rusya çin suriye ve tüm araplar anlaştı.ne kadar manyak cihatçı varsa bize doldurcaklar.sonrasımı akdenize doluşan ingilizabd rus cin savaş gemileri . hedef belli değil mi.sıra türkiyede .laik yobazsünni alevi kürt türk iç savaşı kapıda 2019.hataya ve egeye dikkat.oralardan başlayacak

(2) (3)
11.09.2018 21:02:00 PORTAKALLI BEYGIR YEMEGI

GELEN GELSIN ONUNDA BIR SEVABI VAR ALLAH KATINDA

(0) (9)
12.09.2018 19:20:18 Kes be

Senin sevabınada günahınada

(0) (0)
11.09.2018 20:01:39 sertay

ESAD GİTSİN DİYE TÜRKİYEYİ ÇÖKERTTİNİZ...YAZIK SİZE....

(8) (1)
11.09.2018 19:44:08 Brk

Buradaki itlere bakıyorum ve bir tanesine bile acımıyorum topraklarını savunsun asalaklar.

(15) (1)
11.09.2018 19:40:51 Tugi

Ümmet ensar edebiyatı yapanlar ümmet bu işte vatanını savunmayan kahpe gibi terkeden rezil sürüsü.

(13) (1)
11.09.2018 19:16:00 .

Bu kampların parası nerden çıkıyor? Kim harcıyor?

(10) (0)
11.09.2018 19:31:51 Alayiniz fos

Hukumete yakin olan arkadaslardan bilen yok mu ki cevap yok acaba?ben mi versem cevabi ogrenseler bilemedim

(4) (0)
11.09.2018 18:04:15 .....

Bir an önce Esed le oturup konuşulmalı. Dünyada en çok müslüman öldüren ABD, Rusya, Çin, AB, İsrail ile anlaşmalar yapıyoruz sanki hiç birşey olmamış gibi Esed rejimi ile de anlaşma yoluna gitmeliyiz. Ülkedeki Suriyelileri ancak böyle ülkelerine gönderebiliriz.

(20) (4)
11.09.2018 18:44:58 AYKIRI

gavur müslümanı öldürürde, hesapta müslüman olan esad niye öldürüyor. sen diyorsunki esad öldürsün başkası değil.

(2) (9)
11.09.2018 17:49:14 sen

çok yakın bir tarihte Esad ve Türkiye aynı masaya oturacak. yazın bunu bir kenara.

(14) (2)
11.09.2018 17:40:37 Giftt

Tum suclu mhp baska nedim

(8) (5)
11.09.2018 17:17:47 Beleşçi suriler

Bu işin suyu çıktı adamlara her imkanı sağladınız akrabalarınıda ülkeye çağırıyorlar yerel isyanlar kapıda bakalım nasıl baş edeceksiniz ülkemizde azınlık kaldık

(21) (1)
11.09.2018 17:13:53 Battalgazi

İsrail ve Abd bundan 6-7 sene önce bir fitne oluşturarak Türkiye ve Suriye devlet başkanları arasında kindarlık varmış gibi görüntü oluşturdu.Bunda başarılı da oldu.Cunku İsrailin Suriyeyi ele gecirmesindeki en ciddi karşı güç Türkiye olurdu.Bunu görmek için Kahin olmaya gerek yok.

(6) (1)
11.09.2018 17:12:35 Yeter be

Ülkeyi göçmen çöplüğü yaptınız iç savaş çıkınca aklınız başınıza gelecek başka türlü anlayamıyorsunuz sayıları çok fazla millet bıktı bıktı!!

(15) (1)
11.09.2018 17:10:15 Kapıda olmaz

Aaaaaaa...olur mu hiç? İçeri alsaydiniz kapıda bırakmak olmaz.yahu ha kapıda,ha içerde kim bakıyor bunlara? Türkiye.bu devlet neyle geçiniyor? Vergi ile.bu vergiyi kim veriyor? Biz.o zaman söz hakkımız yok mu bu durumda? İstemiyoruz o kadar..ne almak,ne bakmak..

(14) (1)
11.09.2018 17:02:21 Ofli

Kesinlikle Suriye devleti muhatap alınmalı.Kibir mibir boş iş.Cunku bu durumda Abd Fransa ve İsrail yahudisi orda suç işliyor durumuna düşmüş olacaklar.Bunu görün artık ve sonra herkes köyüne dönsün.Bak;İsrailin planı yürüyor!Şunu artık bozun.Yoksa Allahın gazabı büyük olacak.

(10) (1)
11.09.2018 16:49:08 misafir

Artık onları besleyecek ekonomide yok, sonunda hep birlikte batıyoruz

(20) (1)
11.09.2018 16:00:31 Ülkücü

Gelen suriyelileri Beştepe'ye yerleştirin. Ensar ve Muhacir kucaklaşsın.

(31) (1)
11.09.2018 17:15:10 Meteor

Desene aralarında büyük bir aşk var. :)))

(5) (1)
11.09.2018 15:59:24 ugod

Yaw kardeşim buralara toplamayın gene iç savaş çıkar ki bunu kimse durduramaz millet fena halde sıkıldı bu göçmenlerden çünkü istisnasız heryerdeler ciddi problem artık diğerlerinide toplayıp gönderin tampon bölgelere !!!

(23) (1)
11.09.2018 15:58:52 balaban

inanin cok endiseliyiz.

(11) (2)
11.09.2018 15:52:01 Elimiz Kolumuz Bağlı

Bazı arkadaşlar da değinmiş, muhalif Suriyelileri özellikle bize gönderiyorlar, Suriye'deki kalkışmanın cezasını bize çektiriyorlar, ABD, Rusya, İran,Esad hepsi de kendi açısından kârlı çıktı, katledebildiklerini katlettiler, kalanları da bizim topraklara gönderip kurtuluyorlar, zararlı çıkan tek bi

(26) (0)
11.09.2018 14:48:49 EMRE AYDIN

O mülteciler maalesef ülkemize gelecek çünkü başka çare yok onları bilr bile ölüme terketmez ülkemiz ama yerel seçimlerde 7 hazirandan daha beter bir tokat yiyeceksin reis ve 2023 de emekli olursun reis dost acı söyler reis

(31) (5)
11.09.2018 17:14:05 Yeter be

Kes be diğer arap ülkelerine gitsinler gelenlerin çoğu genç erkek al evinde bak ekonomi bitmiş zaten iç savaş çıkar bunlarıda doldurursa

(4) (1)
11.09.2018 14:48:00 İcimiz yanarken günlenler

ABD ye yazıklar olsun boynuna ipi bir takamadi Esat katilinin.Oysa Saddam'ı aşmıştı ne olduda bu kadar zayıfladı ABD.iki zalım arasında ezildi müslüman kardeşlerimiz.Bizdeki Alevilerde katil esatın avukatı oldu.

(9) (7)
11.09.2018 17:21:15 Gafur

Sünniyim ve Esadın İsraile karşı çok büyük bir savaş verdiğini düşünüyorum.Bence sen de artık at gozlugunu çıkar dostum ve de ayrı gayrilik yapma.Kitabım Kuran diyene düşmanlık,ama batı keferesine dostluk zihniyeti yapmayın kesinlikle.

(4) (2)
11.09.2018 15:08:43 Yavşak

Sen abd uşağı mısın pis herif

(6) (8)
11.09.2018 14:38:40 Ferda

Yazık içimizde hala Suriye'nin Toprak bütünlüğü diye saçmalayanlar var.Zalim Esat sinirimizda olunca cokmu güvenli olacak Türkiye yalan vallahi yalan bu saatten sonra Esat Türkiye ile dost olmaz kuyruk acısı var bir kere.

(5) (14)
11.09.2018 17:21:44 Gafur

Kaybooooooollllllll

(3) (1)
11.09.2018 14:35:14 Duamdır

Suriye bölünmesin diyenleri anlamıyorum.Suriye bütün iken PKK PYD YPG orda yuvalamadımı.Bolununce Türkiye ne kaybedecek.Öylede düşmanımızı besledi Suriye böylede besliyor.Bin parçaya bölünür inşallah

(5) (15)
11.09.2018 14:32:11 Müslüman

Şerefsiz Esat destekçileri Allah hepinizin belasını versin.O Suriye'de bölük börçük olur inşallah.İNSALLAH ABD sizi paramparça eder.Esat itinide Saddam gibi asar inşallah köpek Esat

(3) (13)
11.09.2018 16:28:46 boş adamsın.

abd den medet uman müslüman

(8) (1)
11.09.2018 14:30:32 neeeeeeettttttttttt

esad siyonist olmadığına göre siyonistllerin teröristleri ypg ve ışidle mücadele savaş verdiğine göre akp ve seçmeni siyonistlere hizmet eden siyonistler oluyor bu kadar net

(11) (3)
11.09.2018 14:22:48 Yalan rüzgârı

Putin ABD daha kaypak çıktı.Abd ara sıra sözünde duruyor Putin hiçbir sözünü tutmadı.Ne söz verdiyse aksini yaptı.Gelde güven gelde ortak iş yap şimdi bu yalancilarla.

(10) (1)
11.09.2018 14:19:48 Beyaz Rus

Ulan Vladimir ulan Vladimir bu kadar müslümana etmedik zulüm bırakmadın lanet olsun.Esat gibi bir alacağa destek verdin.Ulan oradaki müslümana verseydin o desteği onlarda verirdi sana istediğini.Muslumam katili oldun be Vladimir

(8) (7)
11.09.2018 14:16:18 Haklı halk

Allah cezanı versin Rusya Türkiye senin yüzünden göçmen doldu.Yarısı denizlerde telef oldu insanların lanet olsun Putin'e

(12) (2)
11.09.2018 17:27:48 Scut

Hade len.Rusya olmasa Suriye de biz de coktaaaannn bitmistik.uyan uyaaan uyaaaaaan uyaaaaaaaannnn

(2) (1)
11.09.2018 14:13:28 mo koko

yeter yeter artik istemiyoruz bu suriyelileri...alooo

(15) (2)
11.09.2018 14:06:47 ...

Mülteci gelmiş Nevşehir de elinde telefon çekim yapıp YouTube a yüklüyor diğer mültecileri de davet ediyor. Sanki kendi yeri yurdu arsız vatansızlar bunları MHP adam eder

(14) (1)
11.09.2018 13:48:37 vatansever ses

esadı yıkacagız'' derken türkiyeyi çökertiyorlar... yeter.....

(24) (1)
11.09.2018 13:48:10 bekir

Akpliler evlerini arabalarini satıp suriyelilere yardım etsin..

(26) (0)
11.09.2018 13:46:47 emre

Bu suriyeliler niye guney kıbrısa gitmez botlarla heb yunana gitmeye kalkar yapmacık gerisin geri Türkiyede kalırlar bu bir pureje Türk milletini zora sokmak icin bu projenin ıcinde göcmenlerde var bizim idarecilerin bazılarıda varTürk ırkını bozmak icin.guney kıbrısda avupa ulkesi.

(10) (0)
11.09.2018 13:33:47 Ülkücü

Gelen suriyelileri Beştepe'ye yerleştirin. Ensar ve Muhacir kucaklaşsın.

(30) (0)
11.09.2018 13:23:16 akp gençliği

reis her zaman haklıdır suriyeliler gelsinler ama ben bakamam verdiğim vergiden baksınlar. vergimiz helali hoş olsun reisimiz ne derse o olacak. biat edeceksiniz.

(1) (37)
11.09.2018 18:09:02 Dedem Korkut

Bu nasıl bir dil?Günaha giriyorsun muhterem din gardasim.Reisin veya sen peygambermisin ki biat edilsin?Tövbe de yauvv.Haşaaaa haşaaaaa.

(2) (0)
11.09.2018 15:28:38 Vatandaş.

Biz Allah ve rasulüne biat ederiz. Senin müslüman olmayan reisine değil. Bkz: maide suresi( Allah ın indirdiği ile hükmetmeyenler kafirlerin ta kendileridirler).

(5) (0)
11.09.2018 13:32:21 bekir

Senin gibi insanlar bir paket makarnaya bile biat eder normal

(22) (1)
11.09.2018 13:22:45 Sınıra güvenlik

Mülteci politikası bitiriyor akpyi iyi oldu..Gerçeğin farkında değiller halktan kopuk yaşadıkları için en büyük sorun suriyeliler şuanda millet için

(29) (0)
11.09.2018 13:21:52 Naim Naci

Gelin gelin burda yer çok para bol hepimize yeter.

(13) (3)
11.09.2018 13:21:38 ist

kac milyar dolar daha vericez acaba

(22) (0)
11.09.2018 13:17:01 Beleşçiler

Milyonlarca göç bu ülkeyi bitirir sağolun akpliler erdoğan bunları beleş hayata alıştırdı duyan geliyor

(24) (0)
11.09.2018 13:14:53 Şahin Boy

Yardım yapmak ayrı ama ülkeyi 6 yıldır kaosa sürüklemek apayrı dünya da hiç bir ülke kabul etmiyor bütün yükü biz çekiyoruz buna başka çözüm bulalım ölüme terk etmeyelim yardım edelim ama kendi ülkemizide ateşin içine sokmayalım kökten çözüm olması şart kaldıröaz bu ülke daha fazlasını

(20) (0)
11.09.2018 13:12:31 Nazmi Cayir

TURKIYEYE DE GELECEK OLURLARSA BENCE YENI KAMP YERLERI YUNANISTAN VE BULGARISTAN SINIRINA YAKIN BOLGELER SECILSIN.

(12) (0)
11.09.2018 13:12:25 plansiz isler

bu isleri basimiza saran davutoglu emekli oldu devlet korumalar.makam araci vermistir korumali villada.onbinlerce lira emekli maasi,milyon liralarda birikim vardir.cocuklar isadami ile evli gerekirse yurtdisinda yasar.omru boyunca suriyeli gormeyecek,muhattap olmayacaklar gercek hayatta.

(27) (0)
11.09.2018 13:11:26 furkan

duvardan atlıyon geliyor zaten ne yaparsa yapsın hükümet..içerde bişey diyende yok.. bu nasıl bir hükümet politikası aklım almıyor artık onları kimse götüremez oraya.. bu böyle biline boşuna uğraşmayalım içimizde kalacak bunlar.ne yazsanız uyanmaz hükümet

(11) (0)
11.09.2018 12:46:56 Berlin

suriye sınırları içerisinde kalsınlar sıkıntı yok

(15) (0)
11.09.2018 12:46:47 İstemiyoruz

Artan suriyeli sorununa çözüm bulun saldım çayıra mevlam kayıra politikanızın sonuna gelindi halk çok rahatsız kötü sonuçlar doğuracak anlayın artık

(20) (1)
11.09.2018 12:44:25 davut

sen önce kendi halkını doyur sonra başkalarına yardım et .

(21) (1)
11.09.2018 12:41:18 Meko

Burdaki nankörleri de götürün.sahillerde cafelerde nargile çeken rezilleri toplayıp atsınlar oraya.

(23) (3)
11.09.2018 12:36:37 zzzzz

Hepsini alalım 40 milyar dolar daha harcarız ne olacak, gerekirse evi barkı aatıp onlara verelim ümmet olmak bunu gerektirir

(18) (4)
11.09.2018 12:32:12 Enayi biz miyiz.

Her Türk vatandaşının cebinden bu nargileci,mangalcilar için 3200 tl çıkmış.4 kişilik her aileden 12.800 bunların cebine.bunlar hep Davutoğlu nün işleri arapci kafanin anadoluyu Türksuzlestirme planı.bunlarin ağzından ben Türkum lafını duyamazsiniz.ah Bahçeli nasıl bunlarla koalisyon yaptın.

(26) (1)
11.09.2018 17:32:30 Scut

Soru da o aslında.Herkesin bildiği bir bahceli böyle şeylere acaba neden ortak oluyor?

(2) (0)
11.09.2018 12:29:54 samsunlu

bir de arkadaşlar şunun cevabını verin ne olur..8 yıldır savaş var bu ülkede.sınırı geçen kadınların yarısı ya gebe yada kucaklarında 1 2 yaşında çocuklar var..abi ülke elden gitmiş senin aklın nerde hey Allahım yaa

(24) (0)
11.09.2018 12:36:54 Enayi biz miyiz.

Adam Türk gibi sanayide 1603 tl günde 12 saat çalışmıyordu,vakit bol.reis veriyor harçlığı.her ay bankadambgit ağ,saglik.bedava,egitim bedava,gida bedava...sonra boğazda mangal,nargile.benim uzman çavuşlar da 6 ay kampette,cadirda yatsın bu yararsizklar için

(16) (0)
11.09.2018 12:23:55 akp gençlik kolları

Suriyeliler bu vatanın ortaklarıdır. canakkalede sarıkamışta bütün cephelerde toplam 200 bin Suriyeli Müslüman osmanlıya biat etmiş İngilizlere yüz çevirmişlerdir. kadir Mısıroğlu dedi. Suriyelilere 40 milyar dolar gitti vergilerimizden helali hoş olsun. biz zaten zengin ülkeyiz. zengin milletiz.

(0) (46)
11.09.2018 13:34:30 Sana

Kuduste kurtulan Türk askeri ihanete uğrar ve su agidi yakar.Gazzenin kumundan çok imiş meğer kellesi,Nasıl sırtından vurur din kardeşi.Filistin,Trablusgarp,Yemen illeri hangisini kanım ile sulamadim.Gezdim cephe cephe bütün colleri, Turke Turkten baska dost bulamadım.

(12) (0)
11.09.2018 13:25:50 Sana

Osmanlı için Savaşan Araplardi diye YUTTURDUKLARI has ve öz TURKMENLERDI.Arap Türk için KILINI bili kimratmaz.O tarihçi dediğinde Cakalin teki

(10) (2)
11.09.2018 13:06:24 EMRE AYDIN

Bu ülkenin sahibi türklerdir adı üstünde türkiye

(14) (0)
11.09.2018 12:41:21 Ccc

Kes be yalan tarihle kendini kandır osmanlıya ihanet eden araplar bu ülkenin sahibi değildir bu vatan türk milletinindir..Çok bayılıyorsan suriyelilere damat olarak al

(16) (0)
11.09.2018 12:33:05 SEN GİT SURİYEYE

ÇANAKKALEDE SURİYE NÜFUSLU OLAN ŞEHİDLER TÜRKLERDİ İHANET EDEN ARAPLARDI. KİMSE BANA ARAPLARI İSLAMI KULLANARAK YUTTURAMAZ. ÇOK BİLİYORSAN ARAP DEVRİMİNİ ARAŞTIR. ÖMER SEYFETTİN DAHİL BİRÇOK KİŞİ NEDEN ARAPLARA DÜŞMAN OLMUŞLAR BİRDEN ARAŞTIR CAHİL OLMA.

(13) (0)
11.09.2018 12:32:54 cann

zengin ülkeyiz kısmı doğru ama kime zenginiz o önemli :) zengin milletiz kısmı ise bir kısım için geçerli maalesef. ayrıca benim vergimle ödenen bişeyleri başkası çıkıp helal edemez. Eyvah diyeceğimiz günler gelince görücem ben sizi

(14) (0)
11.09.2018 12:32:14 samsunlu

yanlış hatırlamıyorsam onlar zamanında o bölgede yaşayan türkmenlerdi..çanakkale savaşanın torunu toprağını emperyalistlere teslim edip burda nargile tüttürmez..Ayrıca vergilerimiz derken kendi verdiklerini helal et benim adıma konuşma..kimsin sen halife mi

(15) (0)
11.09.2018 12:28:21 ali

Al ozaman iki kişi bak evinde sevabina.

(17) (0)
11.09.2018 12:21:59 SAMSUNLU

vallaha yeminle aynı şey bizim başımıza gelse bu suriyeliler komşu müslüman dinlemez sınırda çatır çatır vururlar bizi..yıllarca pkk denilen illet bu topraklardan gelmedi mi bize şimdi yok muhacir yok ensar yok bilmem ne..biz türkiyeyiz kardeşim.önce bizim halkımızın çıkarları önemli NET

(19) (0)
11.09.2018 12:15:19 akp gençliği

benim patronum suriyeli o bile nefret ediyor sureyelilerden ama tayyip reis e canımız feda orası ayrı o gelecekler derse gelirler reise yanlış yapanın karşısındayız.

(0) (36)
11.09.2018 12:24:49 samsunlu

ya kardeşim liderler tabiki sevilir sayılır ona kesinliklee dediğim bişey yok eyvallah.ya niye doğruya doğru yanlışa yanlış diyemiyorsunuz..Teorik olarak bir insanın zaten hatasız yanluşsız yaşama imkanı yok..benimde hükümetin takdir ettiğim işleri var.ama bu suriye meselesi yanlış yanlış yanlış

(11) (0)
11.09.2018 12:24:01 ali

Delilanliysan alır evinde bakarsin iki kişi

(14) (0)
11.09.2018 12:17:58 Aaa

Gelirse siz akpliler evinizde bakin.

(21) (1)
11.09.2018 12:13:35 Şehirlere bombalar yağardı

Resme bakar mısınız bir elde bir kucakta bir yerde çocuk. adamlar o savaşın içinde durmadan çoğalıyorlar.

(17) (0)
11.09.2018 12:11:18 TUFAN

yeter artık bu savunmasız insanlara bunu yaparken Allahın sizin yanınıza bu yaptıklarınızı bırakmayacagınızı akıl edemiyorsmunuz orada bu kanlı eyleme kim karışırsa Allaha hesabını verecektir

(4) (7)
11.09.2018 12:11:08 semih

Herkes yazmış yok avrupaya sınırı açalım oraya gitisin falan filan..yunanistan ve bulgar sınırında özel askerler var diye haberler geliyor izinsiz kaçak geçişlerde vur emri verilmiş..hatta avrupa ortak 10000 kişilik ordu hazırlıyo haberi geçti sabah..o kadar kolay iş değil o

(15) (1)
11.09.2018 12:06:19 ebrar

Bu tezgah ülkemizi batırmak için yapılan bir harekattır bizimde beli bir güçümüz var. Bu gemi bu yükü taşıyamaz.

(20) (1)
11.09.2018 13:38:39 Dogrusun

Bu planlı,projeli bir olay.Belki bunu adamlar 100 yıl önceden ayarladilar.Herşey BÜYÜK ISRAİL IÇIN. Turkiyede ISRAILIN YARDIMICISI KONUMUNDA

(7) (0)
11.09.2018 12:06:11 Bayram Sarı

yok ya buraya gonderin mu memleket nasil olsa onlarin biz oraya gideriz

(10) (0)
11.09.2018 12:06:04 Hemsehri

Bu Suriyeliler her biri 1 milyon dolar ile gelseydi her ülke havada kapardi bize gelsin diye olan hep fakire garibana zaten

(9) (1)
11.09.2018 12:05:57 ENSAR MUHACİRİN

Biz Ensar onlar Muhacirin değillermiydi? Ne'ooldu şimdi? 3.5 milyonu aldınız bunuda alın. Bunların kafası kelmi? Hatta her AKP li aileye bir Suriyeli aile kampanyası başlatın. Devlet Muhacirlere maaş bağlasın. Nede olsa Hökümetimiz, Reyisimiz Ensar! He?

(13) (0)
11.09.2018 12:04:06 Emevi camisinde cuma namazı

Bu mülteciler hacıbayram camisinde namaz kılmayamı geldiler?

(10) (0)
11.09.2018 12:03:59 arif

alalım suriyeyi aga bu ne vali atarız bitanede

(1) (2)
11.09.2018 11:58:55 Fuck suriii

Biz de KAHRAMANMARAŞTA artık suriyeli istemiyorz. Her yeri bunlar istila etti hükümet gereğini yapmazda vatandaş olarak biz gereğini yapacağız artık. Bıçak kemiğe dayandı bilesiniz!

(22) (1)
11.09.2018 11:56:46 Sivaslı

Gönderin Avrupa ya

(14) (0)
11.09.2018 12:14:43 Samsunlu

tabi yaa avrupa sınırında asker yok zaten keklik gibi avlarlar herkeste seyreder..sonrada suçu bize atarlar siz saldınız katliama sebep oldunuz diye..

(1) (5)
11.09.2018 11:56:00 vatandaş ali

misafirseveriz gelsinler suriyeli kardeşler. Gençleri deniz sahillerine ve birde maaş bağlarız beslerizzz. Çok zenginiz ya gelsinler birde vatandaş yaparızzz ...

(17) (0)
11.09.2018 11:52:30 Esra

Türkiye ye yazık olacak Suriyelileri istemiyoruz

(22) (1)
11.09.2018 11:46:42 ömer halis

Dünyanın zengini bizmiyiz yaw nedir bütün para Türkiye den çıkıyor batti ulke batti bu gavaslarin yüzünden yeter yahu

(16) (0)
11.09.2018 11:43:47 DAD

ESAD VE RUSYA ALLAH BELANIZI VERSİN

(12) (3)
11.09.2018 18:14:36 Dedem Korkut

Kardeş dikkat et.Davanda haksızsan bedduan sana geri döner.Benden söylemesi.

(1) (0)
11.09.2018 11:38:49 asabi38

putin ve esad bombaliyor,amac turkiyeye surup kaos ve goc dalgasi yaratmak..bizim reis de her firsatta putine sirinlik yapiyor,anlayan varsa beri gelsin...

(24) (0)
11.09.2018 11:38:10 hkk

Bize bunlari da baktıracak tayyib bey

(17) (0)
11.09.2018 11:34:18 zeynep zeynep

bunlarda ne kadar cokmus bi o kadar avrupaya gidiyor türkiyede dersen dolu dahada geliyor ne kadar üremisler ölenlerin sayisi belli degil kacacaklarina ülkelerine sahip ciksalardi keske

(10) (1)
11.09.2018 11:33:17 _kuLaLi_

bu suriyenin bir başkanı bir hükümeti yok mu? bu suriye devlet değil mi?!!... niye tüm derdi bize kaldı?!!.. yıllardır suriye ile yatıyoruz suriye ile kalkıyoruz içimiz dışımız her yanımız suriye oldu...

(24) (1)
11.09.2018 11:31:57 yazık çok yazık

hiç hayra alamet değil olan türkiyeye oluyor.Bunların hepsi tezgah

(15) (0)
11.09.2018 11:31:03 muhalif

amerikadan sonra yakınlaştığı rusyada erdoğanı dikkate almadı.

(14) (0)
11.09.2018 11:29:01 Ensar Ubeydullah

Uzakta kal SEVGİLİM, istenmiyorsun artık.

(9) (0)
11.09.2018 11:28:50 Vatandaş.

16 yaşından büyük erkekleri almayın. Kadın ve çocuklar kutsal emanettir, başımız üzerinde yerleri var. Ama savaştan kaçan mürtedlerin bu ülkede işi yok. Ya savaşsınlar yada köpek gibi gebersinler...

(14) (2)
11.09.2018 11:28:12 muharem vatansever

Buyursunlar yanlış suriye politikası yüzünden burnumuz pislikten çıkmaz oldu mehter nerde ver mehteri verrrr

(19) (3)
11.09.2018 13:47:30 Mehter

Hep mehter olmaz arada Dombirada calalim

(3) (0)
11.09.2018 11:26:34 hakan

Neden biz bu darlıktayken hala ve hala avrupaya göndermiyoruz acaba?

(13) (0)
11.09.2018 11:24:46 KEMAL

RTE nın bir yanlıś politikasının Sonucları .ya arkadaš niye ic meselelerıne karıśyon .bu neye benziyo kalkıp dıš mihraplar bize desinki icinizdeki kürtlere doguyu vereceyiz biz ne alınmı diyeceyiz .

(15) (5)
11.09.2018 11:23:59 sosyolog

suriye savaşı ve izlenen yanlış politika ile türkiyenin demografik yapısı bozulmuştur.....tamiri ise mümkün degil ne yazıkki...

(27) (3)
11.09.2018 11:20:42 Vatandaş.

Ha sınırın içinde ha sınırın dışında fark yok. Parası bizim cebimizden çıkıyor...

(19) (4)
11.09.2018 11:18:36 cenk

suriye boşalıyor..... türkiye doluyor...... bunun acı sonuçları türkiyeyi bitirir.....

(26) (4)
11.09.2018 13:48:45 Suriye

Türkiye ye girdi yakında birde bunlar Turkiyenin içinde patlar

(2) (0)
11.09.2018 11:17:09 efe torunu

onbeş günde halepteki emevi camiinde cuma kılacaktık... geldiğimiz yere bakın, suriye türkiyeye taşınıyor..... sorumlusu belli....

(34) (3)
11.09.2018 13:49:56 Suriye

Bu işin sorumlusu emperyalist Abd ve ona ufaklık edenler

(3) (0)
11.09.2018 11:16:14 ulusalci

özal acar erdogan acar kapilari yokki basimizda türk bir lider

(17) (5)
11.09.2018 11:16:06 fadal

kardeşim bu yaptıklarımızın bi karşılığı olmalı. madem kardeşiz, zararımız karşılığında 10 yıl ücretsiz petrol çekmemiz lazım. elin oğlu oralarda boşuna durmuyor. biz kardeşiz nede olsa.

(22) (0)
11.09.2018 12:22:30

Olay iyilik boyutunu aştı kerizliğe döndü! Suriyeliler ülkemden uzak durun....

(6) (0)
11.09.2018 11:36:55 Halo

yaptığın her iyiliği menfaat karşılığında mı yapıyon sen demekki ?

(0) (10)
11.09.2018 11:15:42 diyar

Kendi halkına bak

(15) (1)
11.09.2018 11:10:52 Alp

Ülkenin içinde 1 tane bile suriyeli istemiyoruz artık yetti ülkeyi iç savaşa götürecek bunlar

(26) (2)
11.09.2018 11:08:36 babey

bunlara bi kafes yapıp içine koymak lazım vatansız hainler

(16) (4)
11.09.2018 11:06:48 ses

ankaradan tehcir kanunu bekliyoruz. halk suriyeli istemiyor eğer devlet göndermezse halk gönderir.

(24) (1)
11.09.2018 11:06:26 dadaş

almayın ülkeye kamplarda kalsınlar yeter artık

(19) (1)
11.09.2018 11:05:26 emekçi genç

suriyeli geliyor, türkiye tükeniyor...... sorumlusu belli... aglaşmayın...oyu sizler verdiniz...

(25) (3)
11.09.2018 11:05:17 GrandTURK

Artık kapılar açılsın, 3 milyar 6 milyar euro falan yetmez o para ile sürüyeyi teröristlerden temizleyin esad da dahil buna daha iyi olur Türkiyenin bakacak hücü kalmadı kendi halkımız önce gelmeli....

(12) (1)
11.09.2018 11:03:11 vatandas

Istanbulu rumlardan temizleyip suriyelilere verdik resmen milyonlarcasi fatih beyoglu eminonu sisli besiktasta.

(20) (1)
11.09.2018 11:02:26 horoz

Dikkat edin terörist gruplar girmesin sayın yetkililer sınırda beklesin herkes sakın içeriye almayın

(13) (0)
11.09.2018 11:00:18 morarmış vatandaş

Kandırıldık yine, İdlip 1,5 milyondu güvenli bölge diye Suriyenin değişik bölgesindeki muhalifler burada toplandı, 4 milyon oldu. Şimdi esed ve Rusya ile Iran bunları ülkemize sürüyor. YPG bölgesine saldısanıza, Golan tepelerine saldırsanıza. Bunların hepsi dost, Türkiye yalnız ve tek başına.

(13) (0)
11.09.2018 10:58:28 dd

su konusan ihh baskani daese yardim yatakliktan iceriye alinmali , baksana tipine yuzune bu adamdan ne hayir gelir kim bilir tirlarin icerisinde ne var

(11) (2)
11.09.2018 11:22:56 enes

O adam mazlum ve garipler için çalışan adam gibi adamdır. insaflı ol.

(2) (8)
11.09.2018 10:58:26 asddas

kardeşim bunları evine aldınmı seni öldürürler nankör bunlar adam evine almış 2 suriyeliyi acımış adamı bıçaklayıp evını soymuşlar biz bunlar için ölüyoruz askerlerimiz şehit oluyor akpnin hakkı yok bize bunları yaşatmaya zulumdur bu

(18) (1)
11.09.2018 10:57:22 jopetto

parasini rusyadan almazsaniz adam degilsiniz istifa edin

(14) (1)
11.09.2018 10:56:18 asrin tespit

bugun savasacak olupta savastan kacan suriyelileri gelsinler bakariz diyenler yari savastan kacacak olanlardir bu tespitin dibidir iste

(19) (0)
11.09.2018 10:55:49 _kuLaLi_

filistinliler suriyeliler gibi olsalardı israil oraların tamamını ele geçirmişti... yaşam şartları suriyelilerden daha kötü ama terketmiyorlar topraklarını...

(19) (0)
11.09.2018 10:55:11 Gökhan k

Amerikanın bir oyunu bu, o mülteci ayağına kaç tane terör örgütü mensupları Türkiye ye giriyor, Türkiyeyi darbede indiremediler, şimdi adamları içeriye sızdırıp Türkiyeyi karistiracaklar demedi demeyin

(14) (0)
11.09.2018 13:56:18 Suriye

Aynen öyle olacak. Istedikleri zaman sağda solda terör estirecekler

(1) (0)
11.09.2018 10:54:15 baba sultan

kim bakacak bunlara ? faizler arttı ev almak hayal oldu, ihtiyaç kredisinde faiz artti vade düştü her şeye zam geldi dolar aldı başını gitti bizim bunlarla uğraşmamiz gerekirken neyle uğraşıyoruz ACIRSAK ACINACAK HALE DÜŞERİZ bize yardım eli uzatanda olmaz

(16) (1)
11.09.2018 10:53:22 isimsiz

Benim anlamadigim başkan erdoğan iranla ve rusya ile iran da masaya oturdu kanka kanka konuştular ama rusya esat ile vurmaya devam ediyor hani dost ülkeydi rusya

(17) (0)
11.09.2018 10:53:12 muhittink

sinir kamplarindan türkiye iclerine sokmayin yazik edersiniz bu millete

(8) (0)
11.09.2018 10:52:38 off

istenmediklerini bile bile gelmeleri çok düşündürücü başka ülke yok mu birader

(12) (0)
11.09.2018 10:52:06 hakan

Üçer beşer alın evinize bakın akpliler sevaptır..

(23) (1)
11.09.2018 10:51:39 Türk

Bu insanların eline silah verip devletine karşı ayaklandıranlar o kadar kadın çocuk baba annenin ölümlerinin hesabını Allah sormayacak mı

(11) (0)
11.09.2018 10:51:34 Göktürk

İsterse Çin ve Hindistan nufüsu da gelsin. Umrumda değil artık. Savaşla kazandığımız topraklarda biz mülteci gibi olduk ne yazık ki.

(22) (1)
11.09.2018 10:51:13 Citizen Of USA

Gelin gelin türkiyeye gelin. Ülkeyi yöneteyen tayyipbi görün

(14) (2)
11.09.2018 10:50:53 Çorumlu Şevket

Yüce rabbim suriyeli kardeşlerimize yardım etsin.. savaştan kaçmış masum çocukları almazsak rabbim başımıza musibet getirir!!

(2) (13)
11.09.2018 10:50:37 Duvarsız

Yav arkadaş iyi güzel de. Siz hala dersinizi almamışsınız. O kadar destek veriyoruz yönetime. Şu yağtığınıza bakın. Git sınır kapısını aç. Gitmek isteyen gitsin avrupaya. Sen hala milyonlarca adam alıyorsun. İnsanlar aç aç kendi ülkende. Ders alın biraz.

(14) (0)
11.09.2018 10:50:03 Misafir

Allah muhacirin de ensarinda yardımcısı olsun.Allah müslümana yardım etsin.

(3) (6)
11.09.2018 10:48:46 Gnl

Zor durumda olana yardım etmek bir insanın en önemlisi bir müslümanın vicadni görevlerinden biri ancak ülkenin heryerine bu kadar dağılmasına izin vermenin de çok doğru olduğunu düşünmüyorum

(22) (7)
11.09.2018 11:42:39 H.K

ülkede istemedigin kadar zor durumda olan insan var kaçtanesini evine alıp besliyorsun burdan dinimiz islamiyet üzerinden edebiyat yapma bizim dinimiz kaçmayı degil vatan ve namus için dinimiz için savaşıp ölmeyi bu ugurda şehit olmayı emreder senin gibi sahte dincilerde anca edebiyat yapar trrek se

(2) (0)
11.09.2018 10:53:27 ali

Al ozaman evine ikişer üçer bak müslümansan.

(18) (4)
11.09.2018 10:48:31 Enes

Gelen suriyelileri Beştepe'ye yerleştirin. Ensar ve Muhacir kucaklaşsın.

(40) (4)
11.09.2018 10:58:53 adsasd

kralsın kardeşim

(12) (1)
11.09.2018 10:48:24 vatandaş şükrü

Suriyeliler gelsinler biz bakarız onlara. fetoculuk yapmayın reisin vardır bir planı. suriyeliler kardeştir. gelin ama benim evde kalamazsınız.

(3) (20)
11.09.2018 11:21:14 bıktık

Hadi lan ordan ishal olsanız feto yemeğime ilaç kattı diceksiniz . Açlıktan ölünde görün gününüzü

(7) (1)
11.09.2018 10:48:04 Yaw

Yine mi kandırıldık yoksaa

(18) (2)
11.09.2018 10:45:29 Bilgin

Arkadaslar battim evliligim bitti isim bitti asim bitti bundan sonra umrumda degil suriyeli afgan pakistanli alin bence hepsini

(22) (2)
11.09.2018 10:45:27 EL MECBUR

HER NE KADAR SURİYELİLERİN GETİRİLMESİNE KARŞI VE AK PARTİNİN SURİYE POLİTİKASINI BEĞENMESEMDE GELENLERE ALLAH İNDİNDE BAKMAKLA MÜKELLEFİZ NE YAPALIM BIRAKALIM KATLEDİLSİNLERMİ MÜSLÜMAN OLARAK ELİMİZDEN GELENİ YAPACAĞIZ ...

(6) (18)
11.09.2018 10:45:15 DELİKANLI OLUN

BİRİ CEVAP VERSİN SURİYENİN 2010 ÖNCESİ NÜFUSU KAÇTI? NEDEN SURİYE BOŞALTILIYOR? O TOPRAKLAR NEDEN İNSANSIZLAŞTIRILIYOR?

(13) (1)
11.09.2018 14:00:55 Suriye

Büyük Israil için.BOL projesi diyorlar.Daha millet 3 gün sonrasını kestiremiyor.Adamlar 100 yillik plan yapip tek tek uyguluyor.Bizim Siyaset ilerde Halkı yalanlara bogup Israil e hizmet ediyorlar

(1) (0)
11.09.2018 10:44:34 Yeter be...

Acaba kaç tane türk aç durumda ? Açlık sınırında yaşıyor şu anda ???

(21) (2)
11.09.2018 10:44:06 cezalı

gelin kapılarımız açık size ama tek şartımız var yalnızca dilenciler geçecek

(7) (2)
11.09.2018 10:42:45 Alayiniz fos

16 temmuz dahil herseyde karsimizda olan avrupaya borcumuz be ki suriyelileri ulkemizde tutuyoruz avrupaya gitmesinler diye??????????

(11) (1)
11.09.2018 10:42:29 ercan

Açın kapıları gitsinler ne kafa yoruyorsunuz.avrupaya nerereye gitmek istiyorlarsa gitsinler bak bakalım suriye nasıl duzeliyor o zaman.

(13) (0)
11.09.2018 10:42:03 _kuLaLi_

şama doğru gidin bu tarafa gelmeyin.. ülkenin en ücra yerleri bile suriyeli dolmuş geçen gün biri söyledi uşak eşme ilçesinin köyleri suriyeli kaynıyor dedi o ıssız yerlere bile gidip yerleşmişler...

(18) (3)
11.09.2018 10:41:50 Alayiniz fos

Nasil yani?afrine gondermicekmiydik?avrupa sozunu tutmuyorsa neden kapilari acik birakip nereye gitmek istiyorlar gitmelerine izin vermiyoruz???

(11) (1)
11.09.2018 10:56:10 bıktık

Tıpamız yemez

(7) (1)
11.09.2018 10:41:27 OFLI

Al basina belayi!!!!

(13) (3)
11.09.2018 10:40:42 cano

Bir empati yapin ankara bombalaniyor istanbul bonbalaniyor siz nasil savasip ülkeyi kurtaracaniz adamlar bomba yagdiriyor yazik o insanlara sizinde evlatlariniz var ananiz var baciniz var biraz onurlu olun dik duruslu olun ayip ayip o gelmesin bu gelmesin atalarimiz matalarimiz gecin simdiki devir b

(6) (21)
11.09.2018 10:46:24 Alayiniz fos

Empati yap ve soyle sen ulkeni terketsen sana kendi ulkesinden daha deger veren is veren imkan sunan ulke olur mu?durustce cevap ver

(10) (2)
11.09.2018 10:45:17 OFLI

Sen suriyeye mi kacarsin yoksa ulkenin baska bir yerine mi erkeksen zaten savasmak zorundasin TURKMENLER SAVASIYOR ARAPLAR KACIYOR!!!

(8) (2)
11.09.2018 10:40:13 AÇ AÇ ARTIK

AB kapılarını kapattığımız gün ayağımıza sıktık. Esed ve kankaları Iran ile Rusyanın ekmeğine yağ sürdük. Onlara baskı yapacak kimsede yok, ABD yeterince temizlenmiş toprak ve petrol aldı. AB bunlara karşı direnç gösterirdi, kapıları kapatınca istedikleri gibi at oynatıyorlar. Tampon Bölge olduk

(20) (1)
11.09.2018 10:37:49 t

Allah yardımcıları olsun

(8) (5)
11.09.2018 10:37:08 Suriyeliler Cevap Size

Suriyeliler Hepinize Yazıklar Olsun....Bi Vatanınıza Sahip Cıkamadınız Yuh Size Be.....Vatan Demek Namus Demek...Demekki Sizde Namus Felan Yok......

(28) (2)
11.09.2018 10:37:06 selim

haine merhamet vatana ihanettir.

(19) (2)
11.09.2018 10:44:50 ASIM

ne aLAJKA

(1) (7)
11.09.2018 10:36:43 vuralkent

sonra bizlere zam olarak yansıyacak. insani olarak doğru fakat politika olarak yanlış hareket gerçekleştiriyoruz. sınırlarımıza dahil edip tc vatandaşı yapmayın, Allah aşkına yapmayın.

(25) (2)
11.09.2018 10:36:09 semih

İnşallah gelir suriyeli kardeşlerimiz inşallah ülkemize girerler ekmegimizi böleriz hepsini alalım ülkemize hepsini

(4) (19)
11.09.2018 10:35:39 mork

onlarida Türkiye gelsin her göç Türkiye hedef alıyor

(10) (1)
11.09.2018 10:35:31 _kuLaLi_

bunlar niye esadın bölgesine gitmiyorlar da bu tarafa geliyorlar?!!... o tarafta savaş filan yok herkes hayatını yaşıyor...

(26) (1)
11.09.2018 10:35:22 SAMURAY

BEKLENEN BİR OLAY SÜRPRİZ DEĞİL ZATEN BASIN OLARAK ALGI ÇALIŞMASINI HAFTALARDIR YAPIYORLARDI ASIL SÖYLENMESİ GEREKEN TÜRKİYE NİN MÜLTECİLERİ ALMAKTAN BAŞKA ŞANSININ OLMADIĞIDIR ...

(9) (3)
11.09.2018 10:35:04 MERT 64

Onlara yardım edilsin ama vatandaş gibi imkanlar sunulmasın...Kamplarda tutulsunlar... Yoksa 10-15 sene sonra ülkemiz Suriye olacak!

(17) (1)
11.09.2018 10:44:02 Alayiniz fos

Iddaaya girelim mi?10 sene sonra suriye olcaz

(4) (1)
11.09.2018 10:34:59 turkiye coh guzel

Gelin gelin bi siz eksiksiniz 1500 e ev bulamıyorum 2500 den tutarım artık

(23) (1)
11.09.2018 10:33:58 bist

İdlibden sonra neresi gelecek

(15) (0)
11.09.2018 10:36:28 Mr president

Afrin, Cerablus

(8) (2)
11.09.2018 10:31:57 tunay işikol

yazıklar olsun vatan hainlerine kendi vatanına sahip cikamitorlar

(17) (2)
11.09.2018 10:41:12 [email protected]@N

orada 30.000 özgür suriye ordusu mensubu var. nasil sahip çıkacaklar? uçaksavarları mı var? hava savunma sistemleri mi var?

(1) (7)
11.09.2018 10:31:50 Saçısevenadam Saçısevenadam

toprak bütünlüğümüzü düşünüyorsak sınır güvenligimiz icin artik bir tek suriyeli almamalıyız

(18) (1)
11.09.2018 10:31:14 Fenerli

Allah razı olsun ülkemiz mazluma yardım ediyor bu da iğneden ipliğe herşeye yeni zam demektir bence Avrupadan maddi yardım da talep edilmeli

(5) (8)
11.09.2018 10:31:12 Bir dost

Madem her şeylerini yine biz üstlendik bırak ülkeye girsinler. Değişen hiçbir şey yok. Ha orada çadırda beslemişin ha ülkeye girmişler. Hepsinin maliyeti Türkiyeye sonuçta. Sonumuz hayr olsun.

(11) (5)
11.09.2018 10:30:44 :(

Hepsi gelecek buraya

(13) (0)
11.09.2018 10:30:03 vatansever

mit bunların hepsine makinalı silah versin gitsin cihada şehit olsunlar. böyle korkaklık görmedim. ülke suriyeliden geçilmiyor. biz ülkece zekatımızı verdik 40 milyon dolar. daha ne yapalım. kimse akrabasına bile bakamaz bu kadar.

(9) (0)
11.09.2018 10:28:14 emine

Kamp kursan nolcak kampta duruyolar hepsı ıstanbulda bıktık artık

(19) (1)
11.09.2018 10:28:07 Murfali

Hani biz ensardik. Neden almiyosunuz ulkeye musluman kardeslerimizi...

(1) (19)
11.09.2018 10:25:45 orhan bozüslü

insanlari yerlerinden yurtlarindan ediyor lar Allah yardim etsin

(6) (4)
11.09.2018 10:22:34 Kadir Sunguray

açın kapıları da Türkiye de olanlarda gitsin çocuk yaşlı neyse de gencin ne işi var abi taş at birakma Vatanı

(12) (0)
11.09.2018 10:22:24 kabırgasına taş kaçmış

Verin yedirin türklerin parasını leş yiyen araplara adamlar bizi almaya mecbur zannediyor türkiyrnin doğusun onların zannediyorlar gruplar arasında ajanlar böyle lanse ediyor gekdikleri zaman içerde bizimseyip türkleri öfkelendiriyorlar

(86) (12)
11.09.2018 10:32:26 addes

dikkat ette leş e muhtaç hâle gelmeyesin...

(1) (14)
11.09.2018 10:22:05 emir

Sınıra kampları kurun.. eğer bu göç türkiyeye olursa.. ülkenin geleceğini yakarsınız.. 8milyon suriyeliyi bu ülke kaldırmaz.. bu kabul edilemez

(115) (5)
12.09.2018 09:15:41 tek yol İslam

Yarın bu 8 milyon Suriyeli de bir pkk gibi bişey kurar devlet ister bizden. Bizim ekmeğimizi yiyen bizim bacağımıza sarıyor bayram tatiline gitmeyi biliyorlar niye dönmüyorlar niye ülkelerini savunmuyor bunlar. Silah verelim savaşsınlar biz 15 Temmuz’da kaçtık mı

(0) (0)
11.09.2018 10:22:00 ozzy

Kendi ekonomimiz ne durumda biz nereye gidiyoruz var mı bir haber?

(112) (14)
11.09.2018 12:46:34 mikail

Türkşye büyüyor dün dediler

(3) (0)