Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
11.09.2018 13:59:55 che mall

Niye yunanlilar hirvatlardan almamis da gunumuz ukraynasinda ve kuzeyinde yasayan zamanin slav olmayan turk asilli bulgarlarindan almislar peyniri o zaman kafam karisti... ben heredotun yalancisiyim..

(0) (0)
11.09.2018 12:52:48 yok

Bence bizim evdeki peyniri görmeden karar vermesinler

(1) (0)
11.09.2018 11:41:07 Atalarımızla övünüyoruz.

Yoğurdu Türkler bulduğuna göre peyniri de Türkler bulmuştur. İslamdan önce Türkler Avrupa'yı ele geçirmişlerdi neredeyse.Bu peynir kalıntıları da o zamanlardan kalmıştır.

(8) (0)
11.09.2018 06:43:22 doğrucu davut

Hz Adem’den beri peynir var. Evrim işlerini bırakın. Hâlâ yok taş devri yok paleolitik devir vırt zırt. Bırakın bu işleri.

(17) (1)
11.09.2018 11:58:07 Yalancı davut sen de...

Doğrucu davut, sen ilk emir olan OKU'yu nerenle anladın da okumadın ve bunları uyduruyorsun işkembenden? Allah oku diyor, öğren diyor, ama sen ne yapıyorsun? Kendi derdine çare bulamamış hocefendi tayfasından birilerinin dediği saçmalıkları bu kadar okumuş adamın önünde yorum diye yazıyorsun.

(2) (0)
11.09.2018 10:27:19 Murat

1 Ara geçiş formu yok 2 Protein kendi kendine olaz 3 İndirgenemez komplekslik. Bunlardan sadece biri bile evrimin geçersizliği için yeterlidir. Evrim Putperest bir pagan dinidir.Evrimin delili yok hurafe. Ama yaratılışa dair en azından evrim tarafından 700 milyon fosil var. Fosillerin hepsi kusursuz

(0) (0)
11.09.2018 09:57:44 Mustafa TURAN

O zaman sen kanıtla Hz ademden kalan peynir olduğunu. Nerde bir bilgin yazılanlardan başka ne biliyorsun hiç. Ben de sana söyleyeyim kuru kuru inan Hz. Adem zamanında çikolata varmış.

(0) (1)
11.09.2018 09:37:20 son SÖZ

Kara cahil deseeem kara cahile hakaret olur sana ne desem ki kör kütük cahil

(0) (0)
11.09.2018 05:31:08 Abuziddin Kesekâğıdı

ULAN İŞE BAK YAAA.BENDE DALMAÇYAYI İSKOÇYANIN BİR KÖYÜ SANIYORDUM,BİR ŞEY DAHA ÖĞREMİŞ OLDUM BU SAYEDE.

(3) (3)
11.09.2018 10:16:31 Hamid Aydin

Yasim 40 oldu Cocuklugumdan beri Dalmacyayi Cografi olarak nerdedir hep bilirdim jugoslawien Simdiki hirvat Bölgesinde Dolayisiyla Dalmacya Köpekleri vardir YouTube ye yaz Bak benekli Köpek cikacak karsina

(0) (0)