Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
11.09.2018 12:00:27 Ertoganete

daha evinde karısına kızına çocuğuna lafını geçirmeyen Karakter yoksunlari her firsatta liderini kötülemeyi adet edinmiş zavallilar bu kadar güçlü " esad, trump,putin,ruhani " gibi kahpelere söz geçirmek o kadar kolay mi içimizde ki onca haine rağmen devlet yönetmek o kadar basit bi iş

(1) (3)
11.09.2018 10:33:14 atabey

Ya ben birşey anlamadım bu suriyeden rusya vuruyo bi yandan biz temizlik

(0) (0)
11.09.2018 10:25:11 Anadolu Kartali

Böyle giderse Mehdi yakinda gelir.

(2) (1)
11.09.2018 10:25:10 osmanli

Araplara hakdir birakin temizlensin dünya..

(0) (9)
11.09.2018 09:36:28 Ayıp ya

Gerçekten ayıp, bakın ABD'ye ne zaman bir sivilin burnunu kanatmis

(0) (2)
11.09.2018 09:03:16 Vuqar Azeri

devletle silah yoluyla konuşulursa hiç kusura bakmayın sonu kötü olur. benim gözümde eline silah alan suriyeliyle türkiyede eline silah alan pkklı hiç fark yok. türkiyede silahsız gezicilileri polis nasıl dağıtdı? ölüm bile oldu. nerede olursa olsun kim olursa olsun devlete silah kaldıran teröristd

(2) (5)
11.09.2018 08:21:47 atara atar

Esad a kızıyorsun da Putin de en az onun kadar pislik neden bir şey diyemiyorsun. Tayyip Erdoğan klasiği: Tutarsız Politika.

(8) (4)
11.09.2018 08:18:41 sinem

Turkiye tahran zirvesine neden katıldı katillerle işbirliği yapılırmı

(4) (1)
11.09.2018 07:43:55 Abu firas

Kafirler birbirinin dostudur ALLAH ELBETTE GALIP GELECEK SABIR...

(0) (1)
11.09.2018 07:43:04 kaan

yav banane bize ne....

(1) (7)
11.09.2018 07:10:39 MÜCAHİD

Ne ilerlemesi, adım atamıyorlar, ya ne kadar sallama haber yapıyorsunuz. Tv lerde öyle uyduruk uyduruk haberler dolu, herkez sallıyor

(0) (0)
11.09.2018 06:29:26 Abdulhamid

Bizim idlip”in gözlem noktaları ne oldu ?

(4) (0)
11.09.2018 04:15:31 Kiskandirmak

Bunlar Afrin Elbab a dayanırsa ne olacak, insanları kurbanlık koyun gibi Idlip te toplayım Esed ile Rusya ve Iran in önüne attınız. Gücünüz yoktu niye Rusya ve Iran ile masaya oturup ABD yi kıskanırdınız.

(7) (1)
11.09.2018 04:14:05 Türk

hiç bir yönetici kendi halkını bombalamaz eğer bölücü terörist değilse ..biz niye ateşkes diyoruz şimdi köşeye sıkışan abd teröristleri için mi

(3) (1)
11.09.2018 04:05:53 neyinkafasi

Şimdide rusya tü kaka oldu. Dansöz medya

(2) (1)
11.09.2018 03:46:50 Buğra23

Sebep olan herkes dökülen kanda boğulur inşallah. Gayrimüslimle bir olup müslüman kanı dökenleri sen kahret Allahım !

(6) (0)
11.09.2018 03:24:59 Sakaryali

Kisisel meselelerin yuzunden amerikayla papaz oldun rusya dovuyoda dovuyo kisisel meselerin yuzunden ekonomi batti el ustunde tuttunuz alacak verecek meselesine birbirinize girdiniz kasetler dersaneler fln derken 80 milyon ceremesini cekti heryer suriyeli doldu lira dibi gordu simdide hatayi kaybetm

(3) (3)
11.09.2018 02:48:17 gerçek budur

çocukların sivillerin katili esad rusya iran değil.yanına türkiyeyi ösoyu alan ypglileri alan ışidi alan abddir israildir.

(5) (3)
11.09.2018 02:43:17 bager

Iste böyle iki yuzluluk olamaz!!! Efrine saldirirken guzel di. Ordaki pis sakalli isidcilere gelince de onlar temiz insanlar!! Lanet gelsin

(6) (2)
11.09.2018 02:32:43 cemaat hizmeti

Dostum Putin diyen tayyip Saray'a kitledi kendisini. Ekmel el'den su göl'den

(9) (1)
11.09.2018 02:17:32 arif

ne alaka okul hastane bombalamayla.. teröristler oralara yuvalanıyor binalarda sivil yok öğrenci yok.. işiniz gücünüz algı yönetmek.. daha geçen hafta katil çete beyaz baretliler 40 çocuğu kaçırdı bu tür tiyatrolarda kullanmak için.. siz de oturun inanarak seyredin..

(8) (0)
11.09.2018 01:52:58 Doğulu

Suriyede olay yoktu bir şey yoktu tuttunuz Abd gibi bi ülkeden emir aldınız suriye halkını arkasında çin rusya iran gibi devletler olan esada karşı kışkırttınız silahtı eğit donattı diyip insanları dımdızlak celladın eline teslim ettiniz.Şimdide ne yapabiliriz diyorsunuz.ALLAHA Hesap vericeksiniz.

(11) (4)
11.09.2018 01:50:49 m.t

seni bu konudada..kandirmasinlar reis

(5) (2)
11.09.2018 01:48:08 Doğulu

Geçen gün hükümete yakın medya tahran zirvesini verirken (VE ERDOĞAN TAHRANDA SON NOKTAYI KOYDU) diye haber manşetleri atıyordu.Suriyede insan kalmamış çoluk çocuk katlediliyor sizler dünya lideri erdoğan diyip akp başarısıyla övünüyorsunuz.İşiniz gücünüz dalkavukluk yalakalık başka bir şey değil.

(13) (2)
11.09.2018 01:47:35 admiral

Editor ne yazayim yorm yok Allaha havale ediyorum

(0) (1)
11.09.2018 01:40:44 Kast

İran 8 yıldır suriyede öldürüyor Rusya iranın yalvarmalarıyla geldiği günden beri öldürmeye devam ediyor.. Biz de bunlarla beraberiz.. Peki bu durumda biz neden onlarla müttefikiz ..BERABER ÖLDÜRMÜŞ OLMUYORMUYUZ..

(3) (0)
11.09.2018 01:37:12 Ali

Okul hastane vur gitsin taktik yok bam bam bam esad bağlamaz rutine selam söyle vlademir putine

(3) (1)
11.09.2018 01:29:51 üzeyir

kapıları açalım,ibreti alem olsun, ders olsun,kapak olsun.

(5) (1)
11.09.2018 01:28:28 Kast

Türkiyede suriyeliler dana gibi sabahtan geceye kadar geziyor.onlar kendi ülkelerini dert etmiyor da bize ne oluyor.YOLLAYIN 40 yaş ve üzerini savaşsınlar bize ne ya..

(5) (1)
11.09.2018 01:27:36 Xxxxx

Suriye konusu çok sıktı artık kendi ülkemizde azınlık olduk bizdekileri nasıl geri göndeririz ona odaklanın asıl

(5) (1)
11.09.2018 01:23:17 Kast

İran 8 yıldır saldırıp öldürüyor- para, cephane,uçak helikopter ne varsa esedin arkasında.. Rusya iranın yalvarmasıyla sahaya daldı öldürmekten başka bir bildiği yok. BİZ İKİSİYLE DE CAN CİĞERİZ.peki o zaman öldürenlerle beraber olmuş oluyoruz

(2) (2)
11.09.2018 01:18:45 Kast

BİZ BU İRAN VE RUSYA İLE OTURUP ŞEN ŞAKRAK GÖRİNTÜLER EŞLİĞİNDE NEYİN KARARINI ALDIK BUNLAR BİZİM MÜTTEFİKİMİZ ÖYLE Mİ .. vay başımıza ki bu ülkeleri müttefik görüp aynı saftayız ..

(5) (0)
11.09.2018 01:18:00 mustafa

Abd ile Rusya arasında ne fark var?İkiside Türkiye'nin politikasına aykırı değil mi?

(5) (0)
11.09.2018 01:06:34 sazcı

Dünya liderimiz Ateşkes dedi ama siz reisimizi dinlemiyormusunuz.. Dünya Liderimizi Kızdırmayın ve Ateşkes Yapın O Katil Esed görecek az kaldı Emeviye Camii nde Cuma namazı kılcaz görceksizin Dolar 3 Tl olacak Dünya Liderimiz Var bizim o herşeyin en iyisini bilirrr damadıda bilir o kadarrr.. Osma

(3) (8)
11.09.2018 01:06:06 AKILI OLAN ANLAMIŞTIR

Türkiyenin ısrarla esad düşmanlığı yapması sadece amerika ve avrupanın işine geliyor ancak söylenemeyen gizlenen birşeyler var amerika ve avrupa kopamamamızın arkasında bilmediğimiz birşeyler var ama idlib bu gizemi ergeç ortaya çıkmasına vesile olacaktır yanbancı basınıda dikkatlice izlemek lazım

(4) (0)
11.09.2018 01:02:24 ridvan

TSK bu azgin kafirler ordusunu vursun.

(3) (1)
11.09.2018 00:53:05 MHP

yazik Türkiye plitikasi bizim öso mutefikimiz rus vurypr nersinde bu akil

(0) (0)
11.09.2018 00:40:53 Hamza

Ensonhaber, umarım 2 güne Trumçı olmazsın.

(9) (0)
11.09.2018 00:36:24 Pess yaa pessss

Yani Esatın Okul hastene bombalanasındaki karı nedir?isi gücü bitmis okul hastemi bombalıyormus? Okul bombalamadan olmuyormuymus?;))))yahu 7 yıldır aynı yalan haberlerine bıkmadınızmı?

(7) (2)
11.09.2018 00:35:44 Milleti knadırmayın

içimizde yanıyor dışımızda yanıyor amerikalı köpekleri bir kenara koyup o ülkenin sehiplerini amerikan ağzıyla esad düşmanlığına yönlendirmeyin zira kimse yemiyor,dört milyon mülteci ülkemize sokan amerika sisice dört milyon daha sokmaya çalışıyor amacı Türkleri azınlığa düşürmek yeter artık

(5) (2)
11.09.2018 00:33:21 dadasd

hak helal olsun cok doru tespit yapmissin , turkiyenin suriye politikasi cokmustur , elde var 4 milyon suriyeli erdo sarayina ne zaman alcak aacaba bos odalara koysa aslinda bikac bin aileyi ne diyorsunuz arkadaslar ?

(6) (2)
11.09.2018 00:32:00 ...

Ensonhaber yeter bıktık şunlardan da, savaşından da, haberlerinden de! Ben artık zihnimden, hayatımdan suriyeyi çıkarmak istiyorum. Bunların haberini yapma, Türkiye’den haber ver. Artık sokakta Türk görünce mutlu oluyorum. Yabancı ülke gibi olmuş canım Türkiyem :(

(6) (0)
11.09.2018 00:30:57 herkes amerikaya çalışıyor

Bir müslüman lider çıkıpta ey amerika ey avrupam burası müslüman toprakları ne işiniz var burada akıttığınız kan yetmedimi diyemiyor bizim medyalarda dahil idlip bahanesiyle ülkesini teröristlerden savunan esada veryansın ederek Milletimizi kandırıyor herkes amerikalı olmuş yazıklar olsun

(1) (1)
11.09.2018 00:26:36 serker

Putin’in, Suriye’de artık AKP ve Erdoğana ihtiyacı kalmamıştır. İdlib’teki terör çeteleri de imha edildikten sonra, bölgenin hakimiyeti tamamen Rusya’ya geçecektir.

(3) (2)
11.09.2018 00:26:15 LOL

he kesin bombaliyorlardir ellerine saglik teroristleri gebertiyorlar

(5) (0)
11.09.2018 00:23:37 serker

TahranHezimeti 25. Avrasya serüveni de biten Erdoğan Türkiye'sini bekleyen sıkıntılar: Trump'ın yeni ticari ambargoları, -Artan ekonomik kriz, Rusya'nın IŞİD dosyasını yeniden açması, ABD'nin Zarrab dosyasını açması, İdlib'te vurulan Nusra'nın Türkiye'den intikam alması

(4) (2)
11.09.2018 00:15:44 nazdoravya

ülkesine ihanet edenlerin sonu budur

(4) (1)
11.09.2018 00:15:33 hain heryerde haindir

esad devlete hainlik eden kim varsa vuruyor pkk pyd ypg öso muhalifler hepside amerikaya bağlı ülkesine ihanet etmiş amerikan teröristleridir esad rusyadan yardım istemiştir çünki amerikanın suriyeyi ele geçirmesi rusyanınortadoğuda üstünlüğünü bitirecektir kim esada karşı ise abd tarafındadır

(4) (0)
11.09.2018 00:14:49 haklı

Hani Cumhurbaşkanımızın sözü geçmişti hani cok iyi geçmişti bunlar ne?

(5) (0)
11.09.2018 00:13:28 Bosuna parcalanmayın!h

Bizimkilerin Eset derken gözlerinin Alev Alev olmasını iyi anlıyorum.çünki Esat gidecekti Bizim Reyiz samda namaz kılacaktı Halepte karpuz kesecekti ortadogu sultanı sunni dünyası halifesi olacaktı.ama Esat bu hayalleri ruyada görmeye dahi musade etmedi.yetmez gibi 4.milyon Suriyeliyi bize gönderdi)

(7) (4)
11.09.2018 00:11:34 Vah Vah

el kaideciler okula karşı değil miydi :D

(4) (1)
11.09.2018 00:10:19 Mehmet

Dune kadar "savaş bitti" diyip Suriyeli kardeşlerimize karşı ırkçı yorumlar yapan ensonhaber,ne oldu birden?

(1) (3)
11.09.2018 00:08:43 Bosuna parcalanmayın!h

Okul mektep hastane bilmem ne artık filim setlerinde cekilen bu dramatik yalan haberleri Türk halkı haric kimse yemiyo daha. İstediginiz kadar yırtının Esat Suriyede besleme teröristleri silip süpürüyorrr

(6) (0)
11.09.2018 00:08:42 OHHH NE GÜZELL

ESAD KAZANIYOR AKP KAYBEDİYOR :)) AMERİKA KAYBEDİYOR :))) BOP KAYBEDİYOR

(5) (2)
11.09.2018 00:08:19 gerçekçi

amerikaya güvenip şamda cuma namazı kılıcaz diyenlerin idlibi dahi koruyamaması ne olur saldırmayın demesi acınacak bi durum gerçekten.

(7) (1)
11.09.2018 00:02:36 Bastır Esatttt

Reyiz Esat ,emin adımlarla ilerliyor. Son kalan Suud beslemesi israil oynatması Vahabi Selefi teröristlerin kökünü kazmaya az kaldı insallahhh. Bastır Esatttt.Sen vurdukca en çok bizim Amerikan Nato islamcıları ciyaklıyorrr.

(6) (2)
10.09.2018 23:59:16 Kaka ruslar Cici Amerika

Aferin dediğim gibi. Ama yine hata yapmışsınız başlık şu şekilde olacaktı, hastanede yeni doğmuş küvezdeki bebekleri öldürdüler. Amerika çok iyi rusya çok kötü diye de alt tarafa lütfen.

(2) (2)
10.09.2018 23:57:48 ahir zaman

Allahu tealaya güvenin sunni müslümanlar ,zafer yakındır.

(2) (3)
10.09.2018 23:55:35 gömçürükçü

Ölen müslüman arap, çıtı çıkmayıp izleyen, müslüman arap..

(1) (2)
10.09.2018 23:55:18 Ridvan

Vebal çok büyük olucak. Elinden bişey gelipde yapmayanlara yaziklar olsun.

(0) (1)
10.09.2018 23:54:08 aslan

bizimkiler okula gitmeye üşenirler

(3) (0)
10.09.2018 23:53:05 vahapli

Allah belanızı versin

(1) (0)
10.09.2018 23:50:39 szr

Benim anlamadığım rusya esad la beraber ama türkiyede esad a saldırı yapıyor sonra rusyayla türkiye işbirliği yapmaya çalışıyor ilginç !

(5) (0)
10.09.2018 23:46:50

Sizler insan olamazsiniz

(3) (0)
10.09.2018 23:46:37 sisko rifki

Bu siz yaziyorsunuz hala hala

(1) (0)
10.09.2018 23:44:58 ensar

ey mazlumlar ,güvenli bölge diye kandırdılar sizi .

(1) (1)
10.09.2018 23:44:38 hkn79

Yavurdan dost olmaz.şiiilerdende

(1) (1)
10.09.2018 23:44:23 hımmmmmm

abdye güvenip şamda cuma namazı kılacaklar daha idlibimi koruyamıyor.

(21) (8)
10.09.2018 23:43:42 Diyarbakirli 2121

ALLAH belanizi versin İNŞALLAH

(2) (0)
10.09.2018 23:43:00 aylan bebek

oluk oluk müslümanların kanını akıtan putine ,hala daha dostum diyen şahsiyet utansın.

(1) (1)
10.09.2018 23:42:43 Emin hala

İnsanlar ölüyor canlar ölüyor çocuklar ölüyor orda . bizim başkan Tayyip Erdoğan da bakıyor izliyor. Türkiye’nin 1 milyon kişilik ordusu varmış neye yarıyorsa dünyanın beşinci altıncı büyük ordusu . Katliamı izlemekten başka bir şey yapmıyor

(29) (11)
10.09.2018 23:40:52 Eda Yilmaz

Allah belalarini versin!!!!!!

(1) (0)
10.09.2018 23:40:44 hadi buyur

Suriye rejimi kendisine ait olan toprakları muhalif güclere bırakacaktı mı sanıyorsunuz ? Biraz empati yapın ygp pkk doğuda aynı girişime kalktığında biz buna izin verdik mi ? Asla vermeyiz verilemez

(1) (0)
10.09.2018 23:40:28 ...

Ensonhaber yeter bıktık şunlardan da, savaşından da, haberlerinden de... Ben artık zihnimden hayatımdan suriyeyi çıkarmak istiyorum. Bunların haberini yapma, Türkiye’den haber ver. Artık sokakta Türk görünce mutlu oluyorum. Yabancı ülke gibi canım Türkiyem :(

(1) (0)
10.09.2018 23:38:27 bnc

Allah im sen yardim eyle kardeslerimize,bunlara soyleyecek soz kalmamis Rabbim islah eylesin

(95) (9)
10.09.2018 23:37:18 serker

Eğer karanlıkta ateş yakarsaniz ateşin aydınlattığı yerleri görürsünüz ancak, bu defa çemberin dışı daha karanlık hale gelir. Sizi göremeyenler için ise görünür hale gelirsiniz. Bilgi de öyledir sizi aydınlatır ama ışığı az ise bilnmediklerinize daha fazla yabancilasirsiniz.

(0) (0)
10.09.2018 23:36:07 Godislove

Eee hani bizim müttefikimizdi rusya ve iran? Hala rusyanın müslüman kanı akıtmasını durduramıyoruz. Ne oldu? Hani toplantı yapmışlardı. Dünyaya izletmişlerdi 3 lü müttefiki. Titretiyorduk hani tüm dünyayı??? Rabbim sen müslüman alemini koru..

(55) (2)