Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
11.09.2018 00:53:38 Amedli

Tarım ve hayvancılık űlkesiyiz.herșey ithal giyor. Çiftçi hattı.körműsűnüz

(0) (0)
11.09.2018 00:53:26 mlhkrks

Seversiniz siz yalanı

(0) (2)
11.09.2018 00:43:34 Amedli

Sizin aileniz büyűyor.halk değil.enișteler,damatlar,abiler,ablalar,babacımlar, gemiler,özel hastaneler,market zincirleri,otel zincirleri,pırlantalar,tarsus kazıları vssss milletlalay edin bakalım.

(1) (0)
11.09.2018 00:33:17 Mehmettt

Enflasyon yüzde 17 olmuş ülke batmış bitmiş büyümeden bahs ediyorsunuz şu ak partililer hak ediyor oy verrmeyenlere acıyorum reis dediyseniz ak parti dediyseniz saygımız var çekeceksiniz bu böyle olan garibana fakir fukaraya oluyor zengine çokta koymaz ülke kötüye gidiyor gerçek bu.Kur daha piyasaya

(1) (1)
11.09.2018 00:29:43 halk

Her seferinde 50tl benzin alan zamdan etkilenmiyor işte formül damat paşaya duyurulur seçimlerde kullansın

(0) (0)
11.09.2018 00:13:35 vatan sever

Ağlamaya devam edin ,ekonomimiz iyiye gidiyo diye şükredeceğinize hükümete laf sokun bakalım ama siz alışmışsınız imfye gitsinlermi imf ye mutlu olurmusunuz o zaman al parayı sonra dayasınlar bize emirleri o 8 gündür sıfır çeken arkadaş mutlu olurmusun

(1) (0)
11.09.2018 10:54:13 Muhammet

Senin adın vatan sever değil,vatanın; fakir,emeğiyle hak ederek,liyakatıyla kazanan vatandaşlarına kendisi gibi karaktere sahip olan bencillere yaslanarak utanmadan zulüm eden denir.Dini değerleri ve her türlü mukaddeslerimizi şahsi menfaatleriniz için istismar eden bir vatansızsınız,vicdansızsınız.

(2) (0)
11.09.2018 00:02:11 günaydın damat

ağam bizimle eğleniyor sokakta pazarda bakkalda mrkette mazot pompasında fiyetlar kaç lira haberi yok herhalde.50 liralık bilet 75 lira oldu.sen hangi ülkenin ekonomi bakanısın kağıt üzerinden martaval okumakla bakanlık olmaz ali babacan ın emeklerini yediniz deniz bittti damat efendi uyan.

(3) (1)
10.09.2018 23:10:04 çevik

Haklılar lakin bu gösterge asgari ücret ve memur maaşlarının ne oranda büyüdüğüne bağlı .. gerekli şekilde maaşlar artarsa herşey gayet normal fakat her seneki gibi zamcık muhabbetine dönerse sıkıntı var demektir ...

(4) (0)
10.09.2018 22:57:50 ALBAYRAK MI

Daha 4 ay önce 2018de zam yok dedin geçen ay doğalgaza zam yaptın sana nah inanırız. Evet oyumu Ak partiye veriyorum ama sırf Reis için. Sizin gibi yalamaları temizlemeli artık yeter !

(5) (7)
11.09.2018 00:38:25 Amedli

Ben vermem artık.zaten reis dediginiz batırdı

(0) (0)
10.09.2018 22:38:08 Geri

Başkasının sistemi gireceği kadar girdi damatta üretmeden başkasının üstünden laf ediyor.Bütün motorlu taşıtları Almanlara verdiniz kavga ederim alırım komisyonu öylemi

(5) (2)
10.09.2018 22:36:32 Misafir

Bir ..... uğruna Ya Rab ne ocaklar batıyor. Cümlesindeki boşluğa hangi kelime gelmelidir?

(5) (0)
10.09.2018 22:25:27 yunus

yaw allah icin kim buyuyor bence bizim kapanmayi bilmeyen delik buyuyor

(6) (1)
10.09.2018 22:14:35 ibrahim duman

kışın çok dükkan kapanacak işsiz kalcaz

(9) (1)
10.09.2018 22:10:12 Rizeli

Dolarla alakasıni olmaya ürünlere zam geliyor dış güç dış güç diyosunuz artık millet yemiyor . Bu bildiğin iç güçlerin işi .

(12) (0)
10.09.2018 21:38:17 baha

Yavaş büyüde patlama

(10) (0)
10.09.2018 21:33:35 İflas Etmiş Vatandaş

evet çok dengeli ve vitaminli bir gösterge, artık 2 liraya aldığımız ürüne 4 lira veriyoruz, alım gücümüz iki kat arttı, allah uzun madam ve damadına uzun kömürler versin inşallah veleddalin amin

(7) (0)
10.09.2018 21:29:40 nothing

Ağam bizimle eğleniyeee

(9) (0)
10.09.2018 21:20:26 sakarya'lı

Taraflı ve yandaş medyada lider kuruluş enson haber. Ulan bir günde gerçekerden bahsedin.

(11) (0)
10.09.2018 20:59:03 Realst

Rus tankları Berlin’e dayanana kadar Almanlar Rusya’yı işgal ettiklerini sanıyordu çünkü gazeteler medya öyle söylüyordu anlayana ....

(24) (1)
10.09.2018 20:48:25 Kemal Türk

büyüme nasıl büyüme marketler vatandaşın cebini soyuyor denetim yok mu dolarla hiç alakası olmayan gıda maddeleri almış başını gitmiş, devletin kurumları neden denetlemiyorlar, bu şekilde fahiş fiyata satış yapan marketler cezalandırılsın ve kapatılsın fırsatçılara izin verilmesin

(18) (0)
10.09.2018 20:51:09 fakfuk fon

Kesinlikle doğru

(5) (0)
10.09.2018 20:45:27 bulut

Ekonomi büyüdü diye milleti kandırmayın faturalar çarşı pazar milletin elindeki olmayan para öyle demiyor size bu açıklamayı yapanlara büyüyor ekonomi demekki durum onu gösteriyor

(9) (0)
10.09.2018 20:43:20 bulut

Son gelen zamlar çok zoruma gidiyor bir tuvalet kağıdı40 tl olmuş başka şeylerin yanına bile y

(7) (0)
10.09.2018 20:34:40 galiba ben körüm

hangi büyüme allahtan korkan allaha inancı olan insan olan gözü gören kulağı işiten büyümeyi gören varmı allah rızası için banada gösterin

(11) (0)
10.09.2018 20:18:18 maruge

Hahahahahahahaha

(4) (0)
10.09.2018 20:07:58 M. E.

İş içinde iş var, oyun büyük, senaryo belli, iç dış güçler, kıskanıyorlar, topunuz gelin, sen şu bu olsan ne yazar, hafdşni bil... BU DEYİMLER ARTIK KABAK TADI VERDİ...!!! Yavaş yavaş bu yukarıdakileri ülkeyi yönetenlere diyesimiz var...

(4) (2)
10.09.2018 19:41:24 Bence

Sayın bakanım bana gore zaten bu son fırsatınız eğer belirgin birşeyler olmazsa artık o istemeye bile çıkmayın çünkü millet bir yere kadar sırtlanır mesele vatan oldumu her daim ama doları bahane edip faiş zamlar olduğu zaman bu millet keriz değil lütfen dış güç dış güç bunun dışla falan alakası yok

(8) (0)
10.09.2018 19:37:17 acaba nedir

bir şey daha var büyüyünce bir yerinize batacak, ama karın aç olunca büyümüyor.

(4) (0)
10.09.2018 19:24:18 ak partili iş adamı

ak partiye reise laf söyleyen dinsizdir imansızdır reis olmasa ezanlar susar ne kadar ekonomik krizde olsa açlıkla sefaletle yaşasanızda soruyorum size ezansız dinsiz bi türkiyemi tercih ediyorsunuz yada şimdiki türkiyeyimi söyleyin.

(1) (25)
11.09.2018 00:59:05 Esad

Hani odun kafa yada odun adam derler ya, tam olarak bu oluyor herhalde.

(1) (0)
11.09.2018 00:56:34 Esad

Reisten önce de ezan vardı reisten sonra da ezan olacak korkma, ezan reislerle kaim değildir.reise laf söyleyen dinsiz dersen kendin dinden çıkabilirsin, önce dinini öğren hadi yavrum.

(1) (0)
11.09.2018 00:40:13 eyv

Senin tuzun kuru kardeşim millet ekmek alamıyor 1992 model şahin aracım var bı gün aküsünü değişeyim dedim 130 tl olan akü 240 tl Sen daha ne diyorsun hepimiz müslümanız elhamdülillah evet oyumuzu reis e verdik ezanlarımız susmasın inş hilafeti getiririz dedelerimizin aldıkları yerleri tekrar alırız

(0) (1)
10.09.2018 20:17:19 Makarnacı insan

ben makarnayı tercih ederim elhamdülillah

(5) (0)
10.09.2018 19:46:36 Bence

Ezanın okuması değil camilerin dolması önemli başın kapanması önemli değil kalbin kapanması önemli itikatsız müslüman olcaksak ne kadar ezanlar okursa okusun hava gazı çakma gavur hayatı yaşamından farkımız kalmaz şuanki olduğu gibi

(14) (0)
10.09.2018 19:40:52 husmenaga

sus kafir

(3) (2)
10.09.2018 19:02:57 hamzetli

kömürün çuvalı 40 tl olmuş evet türkiye ekonomisi büyüyor da kime büyüyor onu göremiyoruz.bana büyümediği kesin geçen yıl 25 tl idi bu yıl 40 tl olmuş.

(11) (0)
10.09.2018 19:02:07 FBli

Aldığmız aylık belli gelen zamların haddi sınırı yok bu nasıl büyüme fabrikalar işçi çıkarıyor marketlerde fiatlar almı başını gidyor kurban olduk böyle büyümeye ne demeli birileri kuru sıkı atıyor haydi hayırlısı.

(4) (0)
10.09.2018 19:01:07 maceraci

Bir top a4 kağıdı 21 tl olur mu arkadaş hiç Allah tan korkmazmısınız yazıklar olsun. Geçen yıl 7 tl ye aldım.

(9) (0)
10.09.2018 18:54:18 kkkkkkkkkkkk

Bir benim maaşım büyümüyor benim bütçem dengelenmiyor o zaman

(6) (1)
10.09.2018 18:48:43 ......

Tarım ülkesi bir türkiyenin,Konya kadar dahi arazisizi olmayan Hollanda'dan tarım ürünü alıyorsa sormak lazım hangi büyümeden bahsediyeeeaahhh cenah hazretleri?

(13) (1)
10.09.2018 18:48:05 asdadadada

lan sizin konuşmaya hakkınız yok fetöcü pilotlara torpil geçip ülkeye ihanet ettinz.bop projesini büyük israili arap baharını destekleyip islama ihanet ettiniz.

(13) (1)
10.09.2018 18:41:45 cvbn

bi konuştun bütün piyasaları çökertin damat:=))) bence sen sus konuşma piyasanın oyuncuları herşeyi çok iyi biliyor,sen konuştunmu kimse sana inanmıyor doğru olsada

(10) (0)
10.09.2018 18:30:09 ;)))))

Büyüme derken acaba diyiyorum, Suriye topragı Afrine yaylalar yaylalar türküsüyle girip işgal ettikya ganii, onumu diyiyorlar acaba? Hani topragımız bir kac yüz metre fazla olduyaaa; )))))

(2) (3)
10.09.2018 18:29:56 partisiz davut

zengin hiper zengin oldu.gariban ekmeğide bulamayacak yakında.

(11) (1)
10.09.2018 18:25:28 diyerbekir

allahım türkiye batiyo bitti yaygarasi yapan türkiyenin kotülugune calisan kim varsa kahru perisan eyle onlari

(2) (12)
10.09.2018 18:29:30 Esad

Yaygara mı ? Sözün bittiği yer.

(5) (0)
10.09.2018 18:18:37 human

ulan bide utanmadan buyumeden bahsediyorlar . ensonhaber de yalancının şahidi şıracı rolunde yatacak yeriniz yok olursa sadece ceza evi olur inş.

(14) (2)
10.09.2018 18:18:04 XXXXX

EYYYYYYYYYYYYYY YAPISAL REFORMLARRRRRRRRRRR

(3) (0)
10.09.2018 17:44:03 enes

Habire yükseliyoruz, büyüyoruz.

(16) (0)
10.09.2018 17:42:05 EMBESİL-GERİZEKALI VATANDAŞ

YAŞASSSSIIIIIIIINNN! İşte bu! Kurtulduk. Enflasyon %2 oldu DOLAR 2.3 oldu. Faizler %2 oldu. iŞTE ben BAKAN diye buna derim. 2 ayda sorunlarımızı ŞIP diye çözdü. BRAAVOOO!

(20) (3)
10.09.2018 17:33:34 net

yaw hehe.önce demokrasiye saldırmayın.ittifak icat etmek dmokrasiye saldırıdır.ilde mhp 10 akp 31 alsachp 40 alsa.chp seçilemiyo.demokratik değil.halkı yansıtmıyor.

(4) (0)
10.09.2018 16:56:09 ferdi

sayısal devir devir 1 kişi bildi kim bildi sizece

(2) (1)
10.09.2018 16:49:55 Börü

Sayın bakan bütün kiyosi açık 3 lira kapalı 5 lira tereyağı olmuş 40 50 lira yumurtanın kolisi 18 lira geçen sene 60 bin lik araba olmuş 100 bin elbise ayakkabı otobüs biletleri ne varsa 2 katı yüzde 5 büyüse ne enflasyonu düşürün iç pazardaki spekülatörler en yularlarını elinize alın 2002 öncesine

(14) (0)
10.09.2018 16:43:13 vatandaş

Allah aşkına konuşma konuştukça batıyoruz yeter

(14) (1)
10.09.2018 16:37:04 yaşar

Ayrıca yanlışsınız bakan efendi zamlar yuzde 5 değil yüzde 100 büyüdü...

(22) (1)
10.09.2018 17:36:30

% 300 Enflasyon . Sen Artan Fiyatlar ile Aldığın Maaşın Düşüklüğünü de Hesap Et 470$ Olan Asgari Ücretin 246$ a Düştü . 2 Liraya Aldığın da 4 Liraya Yükseldi .

(8) (0)
10.09.2018 16:35:02 yaşar

Bunu gidin de size güvenerek dolar larını bozduranla söyleyin.

(13) (2)
10.09.2018 16:29:00 yaşar

Hakikaten büyümüşüz. 15 tl ye traş oldugum berber bile 25 tl ye çıkmış. Ne kadar çok hain varmış bu ülkede.

(23) (0)
10.09.2018 16:19:56 türk gücü

Biz göreceğimizi görüyor yaşayağımızda yaşıyoruz. Kime ne anlatoyorsunuz.Türkiyenin ekonomisi kötüye gidiyor. Bu daha iyi günlerimiz. Allah yardımcımız olsun.

(21) (4)
10.09.2018 16:02:14 ReceP KösE

Bunlar Sanayicilerin Büyümesinden Bahsediyor . Dolar Alıp Satan Distribitör Ve Toptancılardan Yan Sanayi Üretim den . Onlar Paralarına Para Katıyorlar Büyüyorlar . Vatandaş ?

(17) (3)
10.09.2018 15:55:21 bayram gelmiş mügüme

suni büyüme. harcamaya tüketime dayalı. eldeki avuçtaki de bitince bakalım ne diyeceksiniz

(14) (3)
10.09.2018 15:54:54 Mazallah insallah.

Eskiden en fakirin ahırında 10 inek 20 koyunu vardı.Bu gün köyün ücte ikisi ahırlarına kilit vurup batıya göc etmek zorunda kalmıs. kalanlarda Erzurum gibi yerde koyunu Irandan kacak getiriliyor... Cidden süper büyüme buna derler!

(17) (2)
10.09.2018 15:50:57 benden bir uyarı !

yunanistanlaşmak istemiyorsanız,üreten kesimin sırtındaki 657 liler yükünü hafifletin ! onlara aktarımlar yüzünden ne argeye nede üretime doğru dürüst kaynak kalıyor.

(14) (4)
10.09.2018 16:20:33 Uyanik

Ben de ogretmenim fakat 1 milyon ogretmen devletin basina bela olacak ileride çünkü artik interaktif ortamlar sayesinde ogreim sadece okulda olacak diye birsey kalmadi.500 bin fazla bile .

(3) (2)
10.09.2018 16:20:13 memurmu tüccarmı

memur demek her ay 2500-3000 tl ile yaşayan.kirada oturan.zar zor bir ev alan.birde araba.arabanın yüzde 40 vergi.evin yüzde 50 si faiz.bu kadar.eğer bu devletin sırtındakileri indireceksen bence önce şu 15 tl ye iphone satanların ve onu alanların yakasına yapışarak başla.diğerlerinede sırayla devam

(2) (2)
10.09.2018 15:58:41 Mesut

Öğretmenlerin hepsini alalım mı mesela,tapu çalışanlarını, polisler,askerler,SSK,valilik çalışanları,nüfus....? Hangileri ?

(6) (0)
10.09.2018 15:48:06 Esat

Bizi öyle % 5 %6 kesmez,% 98875 filan büyümüşüzdür de dış güçler bunu bize yansıtmıyordur,kıskanç şeyler dolar molarla perdeleme yapıyorlar akıllarınca, yutar mı !!! anadolu çocuğu...

(14) (0)
10.09.2018 15:34:17 Alsana

Gerçekten şunu merak ediom büyüyen bi ekonomide bu zamlar neyin nesi Vallahi alim gücümüz yarıyarıya düştü. Demek başarı siyasetçilerin degil yine zamlarla yük milletin omzunda.siyasetçi batırır halk cikarir

(27) (0)
10.09.2018 15:34:00 s23 elz

Aynı ulkeden mı bahsedıyoruz acaba

(22) (0)
10.09.2018 15:31:32 mahmutakp

dolardaki %50 neyin gostergesi.

(22) (0)
10.09.2018 15:27:13 deneme123

2. çeyrek büyüme rakamlarından nasıl 3. çeyrek hakkında yorum yapmış. Anlayan yazsın.

(9) (0)
10.09.2018 15:21:49 vatansever

Busaldırıya karşı yine çok iyiyiz

(0) (15)
10.09.2018 15:20:44 Kaan

Vay Memleketin Hâline Memleket Büyümüş Halkın Haberi Yok:)

(21) (0)
10.09.2018 15:14:00 adnan

10 bin işletmede 159 bin insan işsiz kalmış meşhur başkanlık sisteminin gelmesiyle. Nasıl olsa yazacak basın yok üfürün durun büyüyoruz diye.

(20) (0)
10.09.2018 15:13:33 sakın ha!

bu milletin çoğu azalmasın, azı eksilmesin, azgari bilgi beceride olanların ve tembellerin cebini azami ölçüde doldurun. yoksa seçim zamanı sizi oy silahıyla vururlar !

(8) (1)
10.09.2018 15:01:48 Ne büyümesi hacı?

Zeytin ülkesi zeytin yagını fastan alıyor! Bumu büyüme?

(21) (2)
10.09.2018 15:00:59 retro

Yine üfledimi lan buu

(21) (1)
10.09.2018 14:59:31 jopetto

yasadigimiz kriz ortamindan daha tehlikeli olan ikdidarin yokmus gibi davranmasi. oldugunu bi anlasalar belki bi cozum uretirler ama bizim saflar hala iyi gidiyoz saniyor

(16) (2)
10.09.2018 14:58:35 Ne büyümesi hacı?

Cidden zenginler ve yandaslar büyüdükce büyüdüü Eger bundan bahsediyorlarsa benn altına imza atarım.

(24) (1)
10.09.2018 14:56:32 Ne büyümesi hacı?

5 ürün hariç; samanına kadar gavurlardan alıyoz. Bu neyin büyümesi anlamadık?

(20) (1)
10.09.2018 14:56:11 safoo

türk parasının dolar ve euro karşısında değer kaybetmesi nedeniyle ihracatta ciddi bir artışın olacağı kesindir, Bu da beraberinde bir büyümeyi getirecektir yükselen son kur larla beraber 4. ve son çeyrek büyüme tahminleri 7'nin üzerinde olması kuvvetle muhtemeldir.

(1) (13)
10.09.2018 14:49:48 Erdem

Yani bakan diyoki ihtalati iyice dusurucez cari açık kapanacak diyor.Bende diyorum ki tcde çoğu firma ithalat firması milyonca kişi çalışıyor.Bunlar yakın zamanda isden çıkarılacak vebalı kime?

(15) (2)
10.09.2018 14:48:33 reise laf yok

konuşmayın be reis halleder fetocular ülkemizde herşey normal. benim keyfim yerinde vallaha siz düşünün

(2) (28)
10.09.2018 16:59:43 Komik şey

Aç kal inş. Akp li olmayan terorist dimi

(8) (0)
10.09.2018 15:44:20 Metin

Soytarılık yapma

(11) (0)
10.09.2018 14:45:23 gk

Domates 7.50 lira markette

(24) (2)
10.09.2018 14:33:48 ADN

keşke küfür etmek sebest olsaydı :)

(37) (5)
10.09.2018 14:28:43 yaşar

Trump şimdi küplere binecek büyümüşler diye.

(19) (7)
10.09.2018 14:55:59 jopetto

trump senin gibi trol muki her lafa tuz alip kossun adamlar lafa degil gerceklere bakiyor bide siz gorebilseydiniz

(6) (5)
10.09.2018 14:27:12 kamil

Demek büyüyenler de varmış. Demek ben yanlış çevre de oturuyorum.

(34) (1)
10.09.2018 14:18:18 cortezz34

5 litrelik ayçiçek yagi 28 den 32 olmuş 9 liraya aldigim damacana su 10 25 yaz günü 48lira dogalgaz geldi kullanim bedeli 15 tl vergi ve diger bedeller yazıyor 48 e çıkıyor elektrik zamlandi üst uste 2 kere 173 lira su faturası gelmiş 70 günlükmus fatura sanki hamam isletiyorum

(42) (1)
10.09.2018 14:18:06 M. E.

Yazik bu güzide güzel biricik millete yazik.

(28) (0)
10.09.2018 14:17:26 6161

siz konustukca dolar cıkıyor. yapamıyorsunuz susun bari .

(28) (2)
10.09.2018 14:15:58 idris

kımı kandırıyorsunuz mıllet mahvoldu 1 hafta da 8 buyuk fırma kapandı bunlar cıdı seyler sen kalkmıs büyüdük dıyorsun kandırın bakalım nereye kadar bu ay ıcınde benım calıstıgım fırma da kapanıyor bos işlerle ugrasıyon berat beyyy yazık cok yazık

(35) (3)
10.09.2018 14:57:09 LOL

yine torpil girdi isin içine bizim millet böyle iste hersey torpil

(6) (0)
10.09.2018 14:36:06 NONE

SAY KAPANAN FİRMANIN İSİMLERİNİ SENİ İŞE ALDIRACAM BEN ORDA

(2) (12)
10.09.2018 14:13:36 serhat

Helal olsun. Avrupa bizi kiskaniyo

(17) (2)
10.09.2018 14:07:56 klj

aslında aldıgımız asgarı ucretlerde dolar ustunden olmalı asgarı ucret 1600 dolar olmalı bu sekılde herkes rahatlar yada dolara endesklenmelı kur 2,5 tlden alınıp 640 dolar olmalı asgarı ucret anca mıllet gecınebılır ıkı kısı calısıyoruz eve 4000 tl gırıyor hala ev yok araba yok borc var gerısını s

(13) (1)
10.09.2018 14:07:15 Ahıskalı

Ya biz hiç günyüzü görmeyecekmiyiz.

(21) (1)
10.09.2018 15:04:54 Türk

görüyosun ya işte bak ne güzel büyüyoz

(2) (2)
10.09.2018 14:06:12 inan

Zamla büyüdük farkinda degilmisiniz Italat azaldi

(12) (1)
10.09.2018 14:06:11 inan

Zamla büyüdük farkinda degilmisiniz Italat azaldi

(6) (1)
10.09.2018 14:03:54 ekonomist

Bizim Maaşları dengeleyecekse sıkıntı yok 5Kğ Salça olmuş 60TL

(11) (0)
10.09.2018 13:57:20 Vatandaş

biraz once çarşıdan geldim herkes uçarak alış-veriş yapiyor

(15) (1)
10.09.2018 13:51:22 irfan

Agam bizimle eğleniyi

(28) (1)
10.09.2018 13:51:15 Hayırlı büyümeler.

Başkanlık sistemi geldi tam gaz büyüyoruz. Nankörlük etmeyin. 5 sene daha büyüyeceğiz. Büyüyeceğiz derken herkes değil tabii. Bazıları büyür bazıları küçülür.

(32) (2)
10.09.2018 13:47:32

Vatandaşın cebine bakın ne büyümesi dibe gidiyoruz

(25) (1)
10.09.2018 13:46:48 Berlin

Ekinomi ucuyo

(19) (0)
10.09.2018 13:45:13 palavra

En son 2008 de yunanistan başbakanı papudopulos ülke ekonomisinizn çok iyi olduğunu söylüyordu bunu istatistik tüik vari kuruluşunun kayıtları ile savunuyordu derken patladılar kardeşim o verileri hazırlayanlar sahaya insin markette bi dolaşsın algıyı kesin iyice ayar oldum

(38) (0)
10.09.2018 13:44:57 ALİİiiiMmmmmm6934

Büyüyenin ne olduğunu biri izah edermi.

(29) (0)
10.09.2018 13:44:17 türkiye

Fena büyümüşüz bir an önce bu kadar büyümeyi durdurmalısınız

(26) (0)
10.09.2018 13:38:43 serker

Sadece yorumları okuyun ve boş olmakla kalmayıp bunu kabullenmiş ve bununla övünen bir nesle tanık olun.

(21) (0)
10.09.2018 13:38:37 HAS

Bu tabloyu arkadaşlara gururla sunarım 2001 TÜFE (%) 68,53 TEFE (%) 88,56 çağdaş laik iktidarlar 2002 TÜFE (%) 29,75 TEFE (%) 30,84 Ak iktidar 2003 TÜFE (%) 18,36 TEFE (%) 13,94 Ak iktidar 2004 TÜFE (%) 9,32 TEFE (%) 13,84 Ak iktidar

(4) (25)
10.09.2018 14:13:56 Mirasyedi

Senin aklina.....

(11) (2)
10.09.2018 13:35:20 Yorumculara sesleniyorum

Salça yumurta yağ domates mutfak 3 katina cikti. Hadi yakit elektrik dogalgaz otomobili kimse saymıyor en azindan temel besinleri alabilsin vatandaş Bunlara bi care bulsunlar.Hemen milleti yaftalamayın geçinemiyorum dediğinde hemen hainmi ilan edeceksiniz bu kadar acımasız olmayın bunun obur tarafı

(28) (3)
10.09.2018 13:35:14 AZ BÜYÜTMÜŞSÜNÜZ

Mu Ha Ha...Kalem elinizde.

(17) (0)
10.09.2018 13:27:04 Vatandaş

Dolar 7 olunca ithalat talebi tabi ki düşer.Ama ürüne ihtiyaç sonuç olarak daha da büyüyecek.Bu durumda ithalat a tekrar dönülecek çünkü içeride üretim yok.O zaman fiyatlar uçacak.Bu daha iyi günlerimiz.

(35) (1)
10.09.2018 13:25:30 ponza

Pazarda kilosu 10tlye domates vardı domates büyümüş mesela

(42) (2)
10.09.2018 13:25:14 whitemocha

yinemi büyüdük loooo

(28) (1)
10.09.2018 13:24:09 Salih

Dolar 6.45 çok büyüdük !!

(32) (0)
10.09.2018 13:21:01 bambi

İyiki patatese fazla zam gelmedi sabah patates kızartması akşam patates haşlamasıyla devam büyümeye devam

(30) (0)
10.09.2018 13:19:30 bambi

Bn nie küçülüyorum

(30) (1)
10.09.2018 13:18:26 bambi

Aga bizle eğlenir

(32) (2)
10.09.2018 13:17:51 ponza

Herkes üretim şart diyorda üretim ithal maldan daha pahalıya geldiğini niye söylemiyor kar marjı çok düşük yoksa herkes üretirdi o yüzden rekabet azalıyor kartelleşmeye ve tekelciliğe yol açıyor

(9) (4)
10.09.2018 13:14:16 VATANDAŞ...23

O zaman pirinç neden 10 tl benzin neden 7 tl

(42) (3)
10.09.2018 13:13:11 maceraci

Kimin nasıl büyüdüğünü bilmem ama ben her geçen gün küçülüyorum.Allah yardımcımız olsun.

(39) (2)
10.09.2018 13:09:31 Naim Naci

Tüm muhalif unsurlar susturulursa istedikleri tabloyu yayınlarlar artık enflasyon yüzde iki derler büyüme yüzde beş derler önümüzdeki ayda yüzde on büyüdük derler kimin sesi çıkabilir kim itiraz edebilir.

(34) (2)
10.09.2018 13:08:28 ali

Oo bayağı büyümüşüz Piyasa niye kötü Neden herşeye zam geliyor

(35) (1)
10.09.2018 13:08:00 Erhan

Büyüyen bize büyüyo işte.. Herşey iki katı oldu..

(36) (1)
10.09.2018 13:05:26 millet

Birileri yorumlarıyla dışardan gavurun yaptığı ekonomik saldırıyı fırsat bilip insanların kafasını karşıtırarak Erdoğanın oyundan götürebilir miyim derdinde. Avucunuzu yalarsınız avuzunuzu, gelsin yerel seçim yine sandıkları patlatacağız ünşallah, sizi abd ingiliz muhipleri sizi...

(5) (63)
10.09.2018 13:58:29 Öylesine

Kardeşim bende Ak partiliyim ama bi gözünü aç ve gerçekleride görmezden gelme. Herşeye en az %30 zam geldi ve bizim maaşlar olduğu yerde saymıyor. Her ay kesintiye giriyor ve küçülüyorum.

(10) (1)
10.09.2018 13:27:01 canan

alsana aganın şak şakcısı bilo

(24) (1)
10.09.2018 13:21:42 Mirasyedi

Hadi lan git maaşını çek. Üretmeden tükettik sonra dış güçler. Hiç mi beyin olmaz yada akıl

(21) (1)
10.09.2018 13:21:20 gakko

hayatin boyunca koyun gibi yasayacaksin

(25) (1)
10.09.2018 13:03:58 .....

Sayın bakan su Telekom skandalında bir halka bakarsanız.2003 de 6.5 milyara TT araplara satıldı.alan Araplar parayı birde Türk bankalarindan aldilar.araplar yılda 1 milyar kazandı.vergi vermedi.krediyi odemedi.TT'mun 10 milyarlik bakır kablolarını bile sattı.yonetimde birşe Y.bulut vardı,saka gibi

(33) (4)
10.09.2018 13:27:21 selim

evet muz cumhuriyeti araplar osmanlıdan miras turk telekomu turk bankalarını turk hazinelerini yağmaladılar. araplar derken hariri ailesi ve suudlar.

(16) (1)
10.09.2018 13:22:27 Mirasyedi

Burası muz cumhuriyeti değil ejder cumhuriyeti

(17) (1)
10.09.2018 13:14:54 Memo sari

Arkadaslar böyle birsey yok. Muz cumhuriyetimi burasi? Acik konusalim telekomu arablar büyüttü, ve dünyaya sartlarina göre uygun hale geldi. Almanya hala bakir kablo kullaniyor biz fiber kabloya gectik

(1) (28)
10.09.2018 12:59:58 serker

ALLAHTAN MAKARNAYA FAZLA ZAM GELMEDİ

(38) (2)
10.09.2018 12:59:10 _kuLaLi_

emekli uzman hekimlerin ve diş hekimlerinin emekli maaşlarına ekstradan 2.000 lira zam yapılacağına işçi emeklilerine piyasa enflasyonu üzerinden zam yapılsa daha hayırlı bir icraat yapılmış olur zira hekimlerin tuzu kuru zaten...

(19) (7)
10.09.2018 12:58:15 sıradan vatandaş

şu doların artışını fırsat bilip her şeye zam yapan fırsatçılara el atmadığınız sürece büyüme vatandaşa yansımaz, siz de konuştuğunuzla kalırsınız.

(22) (3)
10.09.2018 12:56:02 Bahaneleri bırakalim

Birinci şart eğitimli insan. Üniversiteler ve eğitim camiasınin verdiği eğitim ortada. Ağır sanayii şart. Teknoloji olmazsa olmaz. Tarıma ve hayvancılığa gerekli önemi vermeliyiz. Tekellesmeye son verilmeli. Birlik ve adalet olmalı ülkede. Tek ses olmalıyız ve Müslümanlar ile ittifak yapmalıyız

(16) (1)
10.09.2018 12:54:23 peki

Sadece büyüyen giderler sayın bakanım

(18) (3)
10.09.2018 12:53:55 üreten TÜRKİYE

boyle suni şeylerle büyüme anlık olur aynı şekilde çalkalanmalarda büyük riskli olur. bunun için dışa bağımlı bir ekonomi değil üreten bir TÜRKİYE olması lazım. üretim yapıp başkasını kendimize bağlamalıyız. kendi Kendimize yettiğimizde usa avrupa dış güçler istediğini yapsın zerre kadar sarsmaz.

(12) (1)
10.09.2018 12:53:35 suleyman

Nasıl büyüme zade ayciçek yagı 31 tl idi şimdi 40 tl kimler büyüyor acaba

(24) (2)
10.09.2018 12:53:07 Bahaneleri bırakalim

Kur üzerinden saldırıya açık bir ekonomimiz varmış bunu gördük. Ekonomimız sağlam olsa bu kadar kurda oynama olmaz. Abd hep bizimle oynuyor da biz niye abd ile oynayamiyoruz? Abd ve avrupa zaten bizi sevmiyor her türlü saldırarak asil olan biz hangi önlemi alıyoruz ve ekonomimiz ne kadar saglam

(23) (1)
10.09.2018 13:06:57 Akinci Torunu

bunun icin sabir lazim arkadasim. 80 senedir yapilmayanın birkac senede yapılmasını beklemek ne kadar hakkaniyetli soyler misin?

(1) (19)
10.09.2018 13:01:27

Bu yorumu yazarken ciddimisin hem adamların parasını kullan hem adamların teknelojisini kullan sonra bu lafı yap... sen söylemeden ben söyleyeyim abd de teknelojik icatları fabrikaları devlet kurmuyor sende devletten bekleme yap

(1) (8)
10.09.2018 12:52:57 Haşimoğlu

Faiz çok yüksek bu oranlarla borçlanıp istihtam saglamak çok zor

(18) (0)
10.09.2018 12:51:04 fuat ç.

İthalat talebini mecbur kaldığımız için değil ürettiğimiz için düşürebilirsek o zaman sorun ortadan kalkar...

(9) (0)
10.09.2018 12:49:33 Haşimoğlu

Ekonomik büyüme artık beni korkutuyor. Yüzde 1 büyüme bile artık çok riskli anlaşılmıştırki büyüme yurt dışından alınan borç paranın türk lirasına çevrilip piyasaya sürülmesinden kaynaklanıyor. Borç alıp büyümeyelim.

(19) (0)
10.09.2018 12:48:37 selim

metropoll'ün anketine göre erdoğan 8 puan kaybetmiş 3 ayda. bunlar hala ekonomiyi düzeltecek suriyelileri gönderecek adımlar atmıyorlar. kaybedin istanbulu ankarayı da aklınız başınıza gelsin

(28) (2)
10.09.2018 13:12:39 millet

Yav bu uyduruk anketlerden hala mı ders almadınız ya, 10 küsür seçim olmuş hala akıllanmamışsınız

(0) (11)
10.09.2018 12:47:53 sergennn

kasımda dengeleri görürsünüz

(19) (4)
10.09.2018 12:58:12 ŞAMİLHAN

hint kınası hazır mı hazır değilse sana bir kutu hediyem olsun

(1) (13)
10.09.2018 12:47:11 Laz Usa

Atma Ziyaaa

(24) (3)
10.09.2018 12:46:29 porter

Agam bizimle eglenir..

(23) (4)
10.09.2018 12:46:19 Ben de isterem

memur düşmüş 3600 ek göstergenin peşine. kendilerine emekli olunca zam gelecek. tabii memur dışındakiler hiç bir şey alamayacak. Devlet zaten her şeye zam yapıyor maaşı olanlar direniyor bir de maaşı olmayan işsizler var onlar ne olacak düşünen yok. rabbena hep bana anlayışıyla ancak bu kadar

(10) (3)
10.09.2018 12:46:13 BU

BİRAZ ÖNCE ELEKTİRK FATURASI GELDİ İŞYERİNE " ABI % 14 ARTI " DİYOR TOPLAM ZAM % 30 OLDU , YİNE ZAM GELECEK DEDİ, FATURA BAYA İSTİKRARLI BÜYÜYOR , BÜYÜMEDEN ANLADIĞIM BU

(25) (2)
10.09.2018 12:44:34 Mapavrili

Ekonominin büyümesi asgari ücretlilere ne zaman yansıyacak acaba? Her şey zamlandı memlekette, salçası, yumurtası, elektriği, suyu, yoğurdu, peyniri, zeytini, beyaz eşyası, oturma grupları vs. Kaldı ki bekarım evlensem 3 çocuk kuralına uyamam eşimle geçinebilirsem ne ala.

(18) (0)
10.09.2018 12:44:33 selocan

Dagitin aile başı 500 bin tl herkes kurtulsun sizde kurtulun

(10) (1)
10.09.2018 12:43:54 reis

Nerye büyüyo büyük bi ekenomik kriz var miilet bişey alamıyo herşey ateş pahası miileti kandırmayınn kasada para yokkk işsizlik çok iş yokk üretim yokk allah hayırlısını versin

(23) (1)
10.09.2018 12:43:39 ali ihsan

Dolar kurunu bahane edip fırsatçılık yapan tedaş, igdaşın elektiriğe ve doğalgaza yaptıkları zamlara devletimizin müdahale etmesi lazım

(22) (1)
10.09.2018 13:14:55 hehe

özellestirme yapmayin dediğimiz de hep birlikte saldırıyorsunuz bizim ülkede kurumlari fabrikaları satıp kişinin vicdanına bırakırsan böyle yaparlar onun için devlet vatandaşın güvencesi olmalı kişiyi kişinin vicdanına bırakmamalı

(5) (0)
10.09.2018 12:40:57 echeneis

marketlerin cogunda fiyat etiketi yok sordugunda etiket yazici arizali diyorlar hersey kat kat zamlaniyor neye inanacaz

(19) (0)
10.09.2018 12:40:33 mehmet ali çırak

İnanıyoruz ki devletimiz siz asların eşliğinde butun belaları def edecektir. Ve güzel günler yakın . Akp

(3) (26)
10.09.2018 12:53:48 İrbaam

Vulan çırağ nassıınn cağaa,nedisin ele.Sen ele ğooş bi çırağa benzisin valla.Usdan kimlerden senin vulaa,her bi şeyi belledip gösdertmiş heral sahan usdan.İşleriz ne alende,bizde çoğ kötü çoğ,heç tık yoğ,yani yarrpağ gımıldami heç.Sizin usdanınki nası vula,böyüyü belliki canıım.Hade get seni çagıri

(8) (1)
10.09.2018 12:39:48 Muhabbet Olsun

İçimizdeki hainler suriyelilerle birlikle avrupaya kaçsada kurtulsak

(5) (19)
10.09.2018 12:39:23 kıhkoh

Günün fıkrası :)))

(28) (2)
10.09.2018 12:39:15 ayıp

SGK emekli aylığı hesaplamaya girdim..bilgilerimi yazım bir de ne göreyim bugün emekli olursam alacağım aylık 642 lira.. bu yazıyor devletin resmi sitesinde..araştırınca da asgari ücretten primi yatanların aylığı bu civardaymış..müjde diye öğretmen polis ek gösterge ve zammını duyuran ekonomi..ayıp.

(16) (1)
10.09.2018 12:54:48 gurbetçi

Ama dediğin eakam şu an emekli olursan Birde 30 yıl sonrayı düşün bu parada artacaktır

(0) (4)
10.09.2018 12:39:07 Burkiii

Herşeyi bilen halkımız siyaset=yalanı öğrenemedi...

(21) (1)
10.09.2018 12:38:53 davut

13 eylül de faiz artışı olursa o zaman görecegiz sizi . 3 çeyrek 4 çeyrek büyüme de ekonomi daralacak bu kur ile

(10) (1)
10.09.2018 13:01:09 Bahaneleri bırakalim

Faiz ekonomiyi zora sokar. Kur düşer ama faiz lobisi kazanır. Faiz her türlü ülkeye zarardir millete zarardır. Faiz artınca bir elinde parası olan tl ye yatıracak yatırım yapmayacak ve faiz geliri elde edecek. Emlak Sektörü faizle para çekenler kredi alanlar herkes kaybedecek faiz yiyiciler kazanaca

(1) (0)
10.09.2018 12:37:21 Züğürt ağa

Enflasyon arttıkca ekonomide büyür tabi

(9) (0)
10.09.2018 12:36:43 ÇAVUŞ

valla dün semt pazarinda her seyin fiyatı ikiye katlanmış gördüm büyümüyoruz dersek ayıp olur

(15) (0)
10.09.2018 12:34:14 osman

madem bu kadar durum iyi büyümeyi sürdürüyoruz İdlib de bulunan 4 milyon müslüman kardeşlerimizi de getirelim.

(8) (7)
10.09.2018 12:33:46 dibe doğru büyüdük

evet cebimizdeki para dışında herşeyimiz büyüdü ruhsağlımız piskolo jimiz dertlerimiz büyüdüde büyüdü ükle nimetleri zenginlere dertler bize kaldı

(10) (3)
10.09.2018 12:33:25 ahde vefa

2015 de maaşımızla 1100 dolar geliyodu , yıl 2018 600 dolar geliyo bu nasıl büyüme

(17) (1)
10.09.2018 12:31:07 Adsız Bey

Gelen aşırı zamlar neyin göstergesi oluyor peki

(16) (1)
10.09.2018 12:29:27 Turker GEZER

size ecevit gibi adam lazim borsa 3000 olacak dolar 22 kati cikacak faiz 7.500 olacak o zaman alkis yaparsiniz ifkas edecekmis bir cok yerli firma dolarla alakasi yok iken fiyat yukseltmesini aciklamasini isteyeceginize sacma sapan yorumlar yapmissiniz amerika gelse cho li vekilin dedigi gibi dolar

(4) (29)
10.09.2018 12:50:50 türkiyeli

Ne saçmalıyosun kardeşim!! Dolarla iş yapmayan adam var mı?enflasyon yükseldikçe doğal olarak herşey zamlanacak ayrıca gerçek enflasyon sahada belli olur!!bugün düşündüğümüzde gerçekten de ecevite büyük ayıp etmişiz aç mb nin arşivine bak bakalım dolar o dönem kaç kat artmış yalan söyleyip durmayın!

(12) (0)
10.09.2018 12:42:21 kıhkoh

Ne yazdığını kendin bile bilmiyorsun ama evet Ecevit gibi adam lazım, ama sana değil çünkü bugünkü yönetim sana ve senin gibilere müstahak, çünkü siz sadece kendi menfaatinizi düşünen bir grupsunuz, ülkeye ne olduğu değil cebinize ne olduğu önemli

(12) (1)
10.09.2018 12:29:19 tüpçü fikret

dışarının saldırısının farkındayız ,bu halimize şükür ediyoruz çalışmaya devam “TÜRK MİLLETİ ÇALIŞKANDIR”

(6) (16)
10.09.2018 12:42:54 konyalı

Evet ülkemiz aynı Ecevit dönemindeki gibi dışarıdan saldırı altında. Bahçeli de aynısını söyledi.

(5) (1)
10.09.2018 12:28:00 yerli para yerli malı

kullanmayı öğrenirsek bütün dengeler düzelir.hükümetlerden çok sorumluluk halka düşüyor.

(5) (22)
10.09.2018 12:53:31

halk ne yapsın la dayı. topraktan su çıkıyor ona bile zam geliyor

(8) (1)
10.09.2018 12:47:09 echeneis

arkadas kuruldugu gunden buyana hukumetin ardinda durduk durmayada devam ediyoruz piyasadan bi habersin sanirim

(3) (2)
10.09.2018 12:42:57 Ali

Halkda alin gucumu kaldi herkes borc icinde

(4) (2)
10.09.2018 12:24:49 doğru zenginler büyüdü

fakirlikte dengeyi bulmaya çalışıyoruz 1600 tl asgari ücretlinin alım gücü 900 tl ye indi inanmayanlar çarşıya pazara marketlere bizahmet uğrasınlar kriz sayesinde halkın parası zenginlere transfer oldu kaybedenler kazananlar

(31) (1)
10.09.2018 12:20:39 Arif

Vatandas buyumedi..herseye yuzde 30-50 arasinda zam var..piyasalarda eflasyon yuzde 40-50..tum mallara zam geldi..Emekli ve calisanlarin maaslari yuzde 40-50 artmasi gerekiyor...vatandas kuculdu..Duzelir,bekliyoruz..cokda karamsar degiliz..Amerikanin Ulkemizi dize getirme Plani oldugunuda biliyoruz.

(30) (6)
10.09.2018 12:18:01 m u r a t t ii

2 ay önce yumurta 9 tl idi şu an 16 tl

(45) (1)
10.09.2018 12:42:32 Eyup

ben dün Erdemliden aldim 10 tane yumurta 9 TL

(4) (4)
10.09.2018 12:17:21 edebiyatçı

Zamlar büyüdü başka büyüyen bişe yok memlekette

(41) (0)
10.09.2018 12:11:14 hYdi

Büyüyen benim cebimden çıkan para 5 lt yağ 22 tldi şimdi ne kadar 30 tl

(162) (12)
10.09.2018 19:21:21

32.50 olmuş bimde

(3) (0)
10.09.2018 13:29:35 Texaslı

sen 30 liraya 5 lt yağ buluyorsan bana da al bi kamyon parası peşin...

(9) (2)
10.09.2018 12:47:02 Xyz

30 a varsa yerini bize de söyle de biz de alalim

(15) (1)
10.09.2018 12:11:14 C. Akkus

Ekonomimiz ilk ceyrekte 5.2 büyümüs. Büyüdügünü sanmiyorum ancak ceplerdeki delik iyice büyüdügü kesin..

(34) (4)
10.09.2018 12:10:34 Ferudun

Bakan dogru söylüyor ergün yüzlerce surileli doguruyor dogum aneler suriyeli dolu gerçekten büyüyoruz

(27) (4)
10.09.2018 12:07:46 erol

Nasıl büyüme bize büyüyor farkındayız gercek olsa dolar beslere gerilemesi lazım

(19) (3)
10.09.2018 12:07:38 fatih orhan

İnsanlar sizden ne zaman kağıt alüminyum vs fabrikalarını açıyoruz derdiniz o zaman rahatlar lafla olmaz icraat lazım

(23) (2)
10.09.2018 12:07:38 mahoaga

hamdolsun cok buyuduk.kocaman olduk.hersey mukemmel.ucuzluk bolluk bereket.daha ne isteyelim.

(21) (0)
10.09.2018 12:07:33 İnsan

Sebze meyve kahvaltılık et ürünlerinin fiyatları ortada , temizlik bakım ürünleri fiyat karşılaştırmasıda ortada neye göre büyüyoruz belli değil. Yılda bir kere zam yap hemen hemen her gün herşeye zam gelsin cebimizde para ucsun bu kimsenin umrunda değil.

(23) (1)
10.09.2018 12:06:17 samara

Fakırler ne olacak !!!!

(18) (3)
10.09.2018 12:05:59 Vatandaş

Büyüdük büyüdük beratla büyüdük caddeler bize dardı beratla büyüdük.yürüdük yürüdük beratla yürüdük yollar bize dardı otobüsle yarıştık

(34) (7)
10.09.2018 12:05:58 cCcT.CcC

Hemende dengelendi:)

(15) (3)
10.09.2018 12:05:41 bayram ozcelik

Acaba bu baska bir ulke icinmi yazicakti bizim ulkeyi yazdilar yada biz baska bir ulkede yasiyoruz

(18) (4)
10.09.2018 12:05:34 Gökhan Eren

Bizim alış veriş poşetleri küçülüyor ama o ne olacak

(26) (4)
10.09.2018 12:05:28 3600 ek gösterge

sizler nasıl büyüyorsunuz bilemem ama ben emekli bir öğretmen olarak 3000 olan ek göstegemin 3600 e çıkmasını bekliyorum bize söz vermiştiniz ek ödeme vs gibi küçük artışlarla geçiştirmeyin azda olsa ek göstergeyle bizlerde büyüyelim

(9) (7)
10.09.2018 12:05:26 şanliurfa -kuddemeli

Hkketten mi?

(12) (0)
10.09.2018 12:04:42 hcghcg

pınarla büyüdük

(19) (1)
10.09.2018 12:04:10 madam

denge unsurumuz afrika ulkeleri sanirim zira kosar adim onlara yetismeye calisiyoruz

(17) (1)
10.09.2018 12:03:08 eren yılmaz

Enflasyonlu büyüme bu

(15) (0)
10.09.2018 12:03:08 _kuLaLi_

enflasyonla mücadeleyi asıl biz işçi emeklileri yapıyoruz... piyasa enflasyonu %40 bize yapılan zam %9... maaşlar her geçen gün eriyor çarşı pazara para yetmez oldu bu gidişle kuru ekmeğe talim edicez...

(18) (2)
10.09.2018 12:02:56 Remzi

çarşı pazar fiyatları öyle demiyor ama.

(24) (1)
10.09.2018 12:02:26 ola hani gablou

O kadar vergiyle az büyümüşüz

(22) (0)
10.09.2018 12:01:39 Yilmaz

Aman aman, büymeyi biraz frenleyin yoksa sigmayacagiz bu dünyaya.

(196) (26)
10.09.2018 12:01:12 gönül işi

Bana bi vuraydın şansım açılsaydı,,,?

(11) (0)
10.09.2018 12:00:31 anonim

Ben batmayan sıkıntı çekmeyen ticaret iş adamları ne gördüm ne duydum sayın bakan bu kriz en çokta sizlerin yüzünü güldürüyor sanırım zengin iyice zenginleşiyor fakir tam anlamıyla yok okuyor intiharın eşiyine geldim bunun kimden haberi var

(30) (1)
10.09.2018 12:00:20 srkn

esnaf kan agliyor, hersey en az %40 zamlandı ama kimsenin geliri o oranda artmadi.. neyin kafasindasiniz??

(23) (0)
10.09.2018 12:00:11 YG7

Bos yapma once kamudaki mercedes bmw audi vw marka araclari temizle de o zaman sana ulan harbi adammis diyelim !

(24) (0)
10.09.2018 12:00:10 Türk Türk

Hadi Hayirlisi insallah daha iyi günler Türkiyemin olsun. Huzur bolluk birlik yakisir bu Cennet Vatana.

(9) (2)
10.09.2018 12:41:25 Gakgom

Vulan tim tik,sen ne diyisin ele.akgılın sıra millete ver mehderi gaza getürüp çırığın döndereceksin garibanın başına deel mi vijdansuz.Ne ele sanki. Tim tik der gibi "Türk Türk" deyisin 1-Türk dürüst olur,yalan sölemeeez 2-Türk adil olur,gul hakgı yemeeez 3-Karakderlüdür,kimseye arğasını

(5) (1)
10.09.2018 12:10:49 ney ney galabamııı

kırıkkale saf saf konuşma,senin karnın tok altın kuru ellam.

(4) (4)
10.09.2018 11:59:49 ede

buyyduk buyuduk acayip buyuduk oyle boyle degil cok buyuduk

(19) (0)
10.09.2018 11:59:45 fatsalı

Tabi tabi dengeleniyoruz aşağı doğru

(15) (1)
10.09.2018 11:59:42 tcliyim

ooooo sayin bakanim dediyse yapar.. !! üretimin olmadigi hic bir ulkede ben enflasyonu dusurecegim soylemi koca bir yalandir. paranizin deger kaybedip insanlarin alim gucunun dustugu guzel ulkemizde yasamak yinede guzel

(14) (2)
10.09.2018 11:59:20 tunay işikol

büyme yok yerinde sayma var .Serseri para piyasada yok herşey stok

(14) (2)
10.09.2018 11:59:15 tugra

He yavrum he

(14) (1)
10.09.2018 11:58:54 bursa

hacı babam size can feda ancak gerçekten geçinmekte sıkıntı yaşıyoruz, et sucuk hak getire nasıl olacak nasıl ayakta duracaz,çoluğumuz çocuğumuz var

(11) (5)
10.09.2018 12:11:03 yobaz avcisi

vermeyeydin reisine oy. biz mi ver dedik. simdi cek cezani

(13) (3)
10.09.2018 12:06:57 Adalet

AKP yi tekrar iktidara taşırken düşünecektiniz , bunlar daha iyi günleriniz ...

(13) (4)
10.09.2018 11:58:26 son goku

Büyüyorda bakanım biz bunu neden göremiyoruz

(12) (0)
10.09.2018 12:08:00 Adalet

Görmüyeceksin , büyümeyi içinde hissedeceksin ...

(14) (0)
10.09.2018 11:58:25 Ahgrvdh

Tâmam da ben asgari ücretle nasıl çocuk okutacağim ev kirasi elktrik vb ödeyeceğim onu söyle bana hırsızlık mı yapayım adam mi oldureyim...

(11) (0)
10.09.2018 11:58:16 Beyazliadam

Büyümemiz normal değilmi zaten dolar artınca avrupa bedavaya bizden ürün alıyor nerdeyse bunun sonucu da iç piyasaya ürün kalmıyor ve 30 liraya kuru üzün yiyoruz

(9) (0)
10.09.2018 11:57:43 didis55

Benim cebim (emeklinin) büyürse eyvallah.pazar yangın yeri domates 5 hıyar 4 fasulye 8 kuru fasulye 25 vs vs bu önemli simit 1,5 lira elektrik benzin dogal gaz su temelden başlar büyüme betona yatırıma hayır sanayi tarım hayvancılık başkalarımı yönetiyordu bizi diye soradı geliyor insanın. Kolay gel

(7) (0)
10.09.2018 11:57:40 tokatlı

Yazın domatesi 4 liradan yiyoruz yurt dışına göndermeyin içeride ucuz yiyelim. Salça olmuş 60 tl. Ya adam gibi tarıma destek paketi çıkartın ya üretilen yurt dışına göndermeyin. Hem ucuz gidiyor hem biz pahalı yiyoruz.

(6) (0)
10.09.2018 11:57:16 mnr

ikinci çeyrek büyüme rakamları bu.o zaman sorun yoktu zaten .3.ceyrek görelim

(7) (0)
10.09.2018 11:56:34 Beylerbeyi

Gına geldi artık biraz adalet yahu insanları salak yerine koymayın herşeye zam inşaat sektörü tekstil sektörü her sektör sekteye uğradı insanlar işlerinden çıkarılıyor.Herşeyin verisi ellerinizde var biraz halka odaklanın oy zamanı oldumu hangi yüzle isteyeceksiniz

(217) (29)
10.09.2018 12:39:23 Selim

Yani hükümeti desteklemiyor belki senden daha çok eleştiriyle bakıyorum ama senin gibi çıktığı kabuğu beğenmeyip felaket tellallığı yapanları s g t diyesim geliyor bu ülkeden

(0) (19)
10.09.2018 12:26:15 Aliço

Dedi ve 2 ay önce akp ye attı;)

(17) (1)
10.09.2018 12:02:35 Adalet

Bunlar daha iyi günleriniz ...

(15) (1)
10.09.2018 11:56:33 muhammmet

İnanmıyorum artık büyüme rakamına felan ben

(9) (0)
10.09.2018 11:54:54 şakirov

Evet bu tanıma gerçekten çok ihtiyacımız vardı.

(0) (0)
10.09.2018 11:54:29 ali altun

Vatandas kuculmekte.siz buyugun ..yaziktir ya bu millete

(28) (2)
10.09.2018 12:03:19 Adalet

Bunlar daha iyi günleriniz ...

(5) (1)
10.09.2018 11:54:06 ...

Başkan kahramanmaraşta çıkarılan sayısı 3 bini geçti aç kalmamak için borçlarımızı kredilerimiz gününde ödemek için savaş veriyoruz umarım anladınız...

(34) (6)
10.09.2018 12:04:10 Adalet

Bunlar daha iyi günleriniz ...

(5) (2)
10.09.2018 11:54:00 Büyük

Kimler büyüyo Allah aşkına 8 gündür sıfır çekerek dükkan kapatıyoruz .İflaslar an meselesi

(276) (45)
10.09.2018 20:59:06 hllyc

begenmeyen 41 kisi kim acaba.

(1) (0)
10.09.2018 18:28:59 tabiyaa

Büyükler büyüyor sen ben gibi esnaf batıyoruz kardeşim

(2) (0)
10.09.2018 12:53:29 vatandaş

Biraz sabır, düşman saldırırken siperleri terk etmek yok

(4) (23)
10.09.2018 12:44:48 Sivaslı Çavuşbaşılı

Allaha inanıp,şükredersen hiç bir şey olmaz inşallah

(4) (19)
10.09.2018 12:43:36 yömrğcabit AdilGöz

daha beter olki rabbim seni dilendirsin amin

(5) (20)
10.09.2018 12:39:50 anti-koyun

EHL. Sen nasıl bi KOYUN sun allah aşkına

(10) (2)
10.09.2018 12:35:28 Künyesizler

50 gündür iş yapmıyoruz sanayici bekliyor

(14) (0)
10.09.2018 12:33:56

Neredi orası

(5) (5)
10.09.2018 12:20:45 EHL

İmkanımız olsa da ne iş yaptığını ne mal varlığın olduğunu 5-10 senede neler kazandığını bilebilsekte yazsak buraya,anca zırlayınnn...

(3) (18)
10.09.2018 12:05:37 Adalet

AKP yi tekrar iktidara taşıyarak bunları hak ettiniz , bunlar daha iyi günleriniz ...

(32) (9)
10.09.2018 11:53:59 YORUMCU

ABİCİM VATAN HAİNİ DEĞİLİZ AMA BÖYLE YÜKSEK HIZLI BÜYÜME İYİ DEĞİL. İSTEDİĞİNİZ EKONOMİSTİ TAKİP EDİN. YAVAŞ AMA SAĞLAM YÜRÜMELİ..

(7) (3)
10.09.2018 11:53:45 eren yılmaz

Bunlar enflasyonlu büyüme fabrika diktiğimiz için değil yanlış anlamayın

(7) (1)
10.09.2018 11:52:57 kaldmsm

Sen ciddi misin

(152) (37)
10.09.2018 12:10:46 Adımızı girdim

Küçükbakkalköy lu ne 8 i dün 10.50 ye aldım salçayı :/

(8) (1)
10.09.2018 12:01:10 Küçükbakkalköylü

kamera şakası bence dengelenme derken 4 lira olan salça 8 e çıkmış tekrar 4 e duscek demek istiyo sayın bakanımız

(9) (1)