Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
10.09.2018 13:38:26 M. E.

ABD niye halen memlekette? Cagirin Büyükelciyi. Gönderin Büyükelcilerini. Incirligi bosaltin bu hainlerden. OLMAZ DIMI? OLMAZ OLMAZ... TRde malesef bu laflara bir kisimda olsa Vatandasimiz inanmiyor SÜKÜR.

(0) (0)
10.09.2018 13:33:04 Seyid Ömeri

Gün gelecek hesabını katmerli verecekler

(0) (0)
10.09.2018 11:41:03 ooop

israildir o ancak onlar o kadar alçalır

(4) (0)
10.09.2018 10:35:36 TÜRKMEN KIZI

DEYRİZOR ATA TOPRAĞIM.HİÇ GÖRMEK NASİP OLMADI.KURTULUŞ SAVAŞINDA ATATÜRK TARAFINDAN TIBBİ HİZMETLERİ İÇİN TÜRKİYEYE GETİRİLEN TÜRKMEN AŞİRETİZ. VE ORASI TÜRKELİ. SAHİP ÇIKILMALI. SALDIRI AMACI DA TÜRKELİNİ YOK ETMEK :(

(8) (0)
10.09.2018 10:27:45 az bulunan öfkeli

kimyasal bombaları hangi ülkenin attığı belli oldu esata iftira atıp durdular yıllarca bu haberi geri zekalı muhalif köpeklere okutup anlatıp hangi ülkeye kin kusmaları gerektiği aşılanmalı pis, kör cahiller.

(2) (5)
10.09.2018 09:48:37 Çağdaş

türk (!) medyasında, rusya vurunca "katliam" abd vurunca "üç maymun".

(9) (1)
10.09.2018 09:45:23 insana saygı göster önce

Suriyelilere Türkiye yi verdik HÜKÜMETİMİZE teşekkür ederim

(2) (10)
10.09.2018 09:35:34 CCC

siz vurmuyorsunuz sanki rusya

(4) (0)
10.09.2018 09:18:38 matrix

onu vuran israildir

(2) (0)
10.09.2018 08:46:21 YAVUZ SELİM

ÜLKÜCÜ AYDIN ;RUMUZLU ZAVALLI EĞER İRAN SAPIK MESHEPLİ OLMASA SURİYEDEKİ 100 BİNLERCE MÜSLÜMANIN ÖLMESİNE SEBEP OLMAZ, ÖLDÜRMEZ İRANIN TEK AMACI SAPIK MESHEBİ İSLAM FİLAN DEĞİL,AYRICA SENDEN ÜLKÜCÜ DEĞİL TÜRKÜCÜ OLUR.

(5) (2)
10.09.2018 09:10:10 Vuqar Azeri

sen zaten ilk yorumunda meshepcilik yapmışsın. sen kime diyorsun gardaş. aile içinde bile fikir ayrılıkları olur ama o aile içinde kalır. biz birlik olmalı düşmanlarımızı yenmeli sonra oturup kendi sorunlarımızı konuşarak hall etmeliyiz. ama senin gibiler yüzünden suni olmayan herkes düşman görüldü

(3) (2)
10.09.2018 08:37:07 che mall

Israil hep yapiyor... izliyoruz...

(0) (0)
10.09.2018 08:18:00 m.a

fosfor değil atoım bombasıylada vurulsalar öldürdükleri sünni sivillere karşı çekirdek çıtlatarak izlerim suriyeyi dimi chp?sıra bizde

(1) (5)
10.09.2018 08:13:41 Bence

abd ve israil terör devletidir

(6) (0)
10.09.2018 07:46:36 Kangalsivaslı

Rabbim bir gün her ikinizede öyle bir bomba yağdıracakki o zaman gününüzü göreceksiniz

(15) (0)
10.09.2018 07:25:14 Şeytanın ülkesi Amerika

Amerikanın fosfor kullanımında ve dünyanın her yerine saldırarak soykırım yapma dokunuzmallıgı var!Birgün bu yılanın başıda ezilecek!

(13) (0)
10.09.2018 07:12:04 YAVUZ SELİM

müslüman memleketi haçlı gevurunun ve sapık meshepli iranın savaş alanı oldu

(5) (1)
10.09.2018 08:09:17 ülkücü aydın

en sapık mezhep kendi mezhebini önde gören kibir yapandır.sen bu kibirle kendine cennette hiç yer arama zaten

(1) (3)
10.09.2018 05:26:59 net

şu petrolleri biz alacaktık.abdden rusyadan önce suriyeye ırağa girecektik.ama bizim cemaat tarikatçılar ümmetçilik oynadıklarından arap kardeşim arap kardeşim dediklerinden bir yavuz olamadılar.

(13) (4)
10.09.2018 04:41:58 Niye onlar değil de biz

Müslüman güçlü olmak zorunda yoksa hep o yaptı bu yaptı saldırdı bilmem ne bahaneler üretecez. Abd rusya avrupa zaten kendi çıkarı için çalışıyor. Bize düşen bahaneleri bırakıp onların euro şu gibi doları gibi Türk kirasini güçlü yapmak ve dünyada Türk lirasını kullanır hale getirmeliyiz inşaAllah

(5) (5)
10.09.2018 04:39:54 Niye onlar değil de biz

Rusya ile abd ile müttefik olunmaz. İkiside Müslümanlar üzerinden saldırıyor birbirine ve petrol pesindeler güç elde etme peşindeler. Müslümanlar uyanmali bahaneleri bırakmalı adam akıllı çalışmalıyız. Ekonomi askeri ağır sanayii her şeyde ileri olmalıyız ama halen çok gerideyiz.

(1) (5)
10.09.2018 04:37:55 Niye onlar değil de biz

Bahaneleri bırakıp ağır sanayii teknoloji sağlam bir ekonomi katma değer ürünler üretip nükleer silahlara sahip güçlü bir orduyla dünyada söz sahibi olabiliriz. Yoksa büyük devletler deriz ve saldırılara hep magruz kaliriz. Biz güçlü olalım bizim sözümüz geçsiz dünyada.

(0) (4)
10.09.2018 04:34:45 Niye onlar değil de biz

Ekonomimız niye bu kadar kırılgan? Abd saldırıyorsa ekonomik olarak bizde saldiralım abd ye zarar verelim ekonomik olarak. Demek ki gelişmiş ülke olmak agir sanayii teknoloji , katma değer ürünler üretmekle olur. Güçlü orduyla olur. Abd rusya Suriye'de kendi menfaati için var. Biz nükleer güç olalim

(0) (4)
10.09.2018 04:31:55 Niye onlar değil de biz

Niye abd nin ekonomisi değil de bizim ekonomi etkileniyor hep? Her devlet çıkarı için adım atar bu bir gerçek. Rusya abd Suriye'de kendi menfaati için var. Dolar değer kazanıyor da Türk Lirası niye kazanmiyor? O söyle yaptı saldırı var o var bunlarla yıllar geçti 100 yıl oldu artık bahaneler hep

(1) (4)
10.09.2018 02:23:25 yuri boyka

amerika belasi istedigini yapiyor dünya sessiz

(0) (1)
10.09.2018 01:46:18 sıradan vatandaş

abd nin savaş stratejisi bellidir, eski teknolojilerle karışıklık çıkar, yeni teknolojiyi test et, saha tecrübesi kazan, yeni teknolojiyi geliştir ve sat. bunu sürekli tekrarla.

(4) (0)
10.09.2018 01:21:03 bilemiyorum

bence artik yardimi haketmiyoruz Allaha kullukmu yapiyoruz insanlar iyce saşirmiş

(7) (1)
10.09.2018 00:56:18 Türk

Türkiye nükleer güç ve uzay gücünü alma şartı ile rusya iran ve çinle ortak olmalıdır onlardan eksikliklerini tamamlamasını istemeli

(8) (1)
10.09.2018 03:33:11 Kimseye guvenmesin

Rusya çeçenlerle senelerdir savaşır ama cinliler en şerefsizi dünyada türklere karşı gözü dönmüş tek millet tek ırk yüzyıllardır değişmez değişmeyecektir de cin türk dusmanidir ve türklerden asla haz etmezler.

(1) (1)
10.09.2018 01:36:28 Base Ma

He ya onlarda gel kardeş ne istersen al dükkan senin diyecekler rusyanın çeçenlere çinin uygur türklerine yaptığı zulmüde görmeyiz fetöcüdür onlar zaten

(4) (1)
10.09.2018 00:51:41 Suriye bölünmesin

Suriye bölünürse, Irakta bölünür arkasında Türkiye tehlikeye girer. Fazla dayanamayız.BOP çerçevesinde tüm ortadoğu ülkeleri bölünme planı var.Suriye asla bölünmemeli. ABD planları ise hepsinin bölünmesi İsrailin güvenliği

(11) (2)
10.09.2018 00:50:41 KAHROLSUN KAFİRLER !!!!!

Alçak kafirler,cehennem odunları;müslümanların üzerinde silah denemekten bıkmadınız yıllardır...!!!

(7) (0)
10.09.2018 00:48:04 SARIYOR

Şöyle bir hatırlayan varmı ABD ilk olarak Suriye'ye neden girmişti Suriye'ye girdiğinde işid varmıydı? Rusya ve diğerleri neden geldi kahpe cani esed yüzünden Suriye tüm ülkelerin canlı tatbikat alanına döndü kaçan kurtuldu kalan katledildi malesef bizde bu oyunu göremedik ateş herg ün çevremizi....

(4) (3)
10.09.2018 00:45:10 Hata

Bu son derece ciddi bir iddia. Şayet ABD'nin böyle bir saldırı yaptığına dair somut deliller var ise Diplomasinin bütün kanalları kullanılarak Uluslararası Kuruluşlar devreye sokulmalı ve Uluslararası Hukuk sonuna kadar işletilmeli.

(4) (1)
10.09.2018 00:39:14 ortadoğunun kralı sensin

Türkiye abd üslerini derhal yok etmeli, yoksa yakında bize de sıra gelecek. Ayrıca türkiyedeki genç suriyelilerinin hepsini suriyeye sürmemiz gerekiyor. Burda yavşaklık yapacaklarına gitsinler suriye ordusuna en azından katkıları olur

(5) (2)
10.09.2018 00:36:08 ;)))))

Iran veya Rusya böyle birsey yapsaydı, önümüzdeki cuma namazı sonrası;Kefenli Amerikancı yesil kusak müslümanları, Kahrolsun Iran, Kahrolsun Eset,kahrolsun Rusya Iran bayrakları yakılıp konsolosluklar basılıp bol bol küfürler edilip evlere dagılırdılar;))))

(4) (1)
10.09.2018 00:30:25 ortadoğunun kralı sensin

Emperiyalist güçlere karşı direnen esad allahın izniyle zafere ulaşacak. Umarım esadın zaferi ortadoğudaki diğer arap ülkelerine ders ve örnek olur. Siyonistlerin sonu gelir inşallah. Biz de türkiyedeki abd üslerini yok etmeliyiz. Daha neyi bekliyoruz, bize saldırmalarını mı

(4) (3)
10.09.2018 00:26:39 Idlip te silah

Idlip te bulunan silahlı gruplar silahı bırakmalı, silah bırakmıyorlarsa Rusya ve Esed adına çalışmış olacak.

(3) (1)
10.09.2018 00:21:57 Murat

ALLAH'ım size öyle bir bela versinki o belanın içinde helak olun....

(3) (0)
10.09.2018 00:19:34 Tuncay Arslan

Allah belanızı versin o bur tarafa kalmadan doktugunuz bütün zalimlerin kani sızden cıkar işallah

(1) (0)
10.09.2018 00:17:47 ABAHTAMUHMUS

Müslüman,günde içinden 8.000 Maun Suresini oku, ruh huzuru bul. Direksiyonda okuma. Tehlikeli iş yaparken okuma ve öğrenciler az oku.Her türlü sigara,alkol ve uyuşturucuya HAYIR.

(0) (2)
10.09.2018 00:11:47 Uyanık olalım

Bizim en büyük suçumuz Komşu müslüman kardeslerimizi bırakıp,bizim düsmanımız oldugunu bile bile kafir haçlı ABD Nato AB israili dost müttefik etmis olmamız.onun icin belimizdeki kambur bir türlü düzelmiyor düzelmezde ömür hır gürrLe gecerrr.

(8) (2)
10.09.2018 00:10:57 antiemperyalist antisiyonist

İran Abd rusya bu üç ülkenin konsolosluğu önünde prıtedto gösterileri yapılmalı hele hele rusya ve abd devamlı şekilde dursksamadan gösteriler yapılmalı, rusya ve abd nin iki yüzlü politikaları pankartlarla ortaya serilmeli, tek şart ortalığı yakıp yıkmadan medenice insanca müslümanca

(3) (2)
10.09.2018 00:09:37 slhaydn

Sanki kendileri yukarıdan gül atıyor. Al birini vur ötekine. Allah sizi kahru perişan eylesin inşAllah.

(5) (0)
10.09.2018 00:09:16 ÇAGRI

UYANIN EY MÜSLÜMANLAR BU GİDİŞAT GİDİŞAT DEĞİL HEPİMİZ AYNI GEMİDEYİZ VAKİT BİRLİK OLMA VAKTİDİR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(7) (0)
10.09.2018 00:07:45 G.H.

Kokun kurusun abd itleri dunyayi ozellikleri muslumanlari oldurmekden zevk aliyorsunuz kopekler Allah belanizi versin

(6) (0)
10.09.2018 00:07:38 OYUN KİME OYNANIYOR

Kimyasal bahanesiyle ülkemize dört milyona yakın mülteci alındı ama ortada kimyasal yok aynı yalan ikinci kez söylenmeye başladı üçbuçuk milyon mülteci hazırda bekliyor,yedi sekiz milyon mülteci Türkiye yi herşekilde karıştırabilir ne hikmetse tehlikeye rağmen halen abd ile aynı konuşuyoruz

(4) (2)
10.09.2018 00:05:48 Gafur

Yok abi yoktur öyle şey.Hic Abd fosfor bombası atarmi canım.O sadece demokrasi ve Arap baharı yapar.Ama iyi yapar.Mutlaka Esad,PARDON esEd yapmıştır.Atom bombası,kimyasal bomba ne varsa atmıştır.Eeyy millet Ehli Beytin dönüşüne şahit olacaksınız.Hazir olun.Caylaaaarrrrrrrr

(2) (2)
10.09.2018 00:05:38 Uyanın Artık

Türkiyenin derhal ABD üslerini ,Malatya Kürecikteki İsraili kollayan füze kalkanını kapatması lazım,Arkasından Acil olarak Esad ile görüşüp Suriyenin bütünlüğünü koruması İran ve Rusya ile sağlam güvenilir müttefik olmalı. ABD planlarını yerle bir etmeli yoksa çok yakında felaket gelişmeler olacak.

(2) (2)
10.09.2018 00:05:33 gok

yalan habar

(0) (0)
10.09.2018 00:05:27 Firavun nasıl helâk oldu?

Bizler müslümanlar olarak topyekün ve cemaat olarak ne zaman zulümden zalimlerden kaçarsak veya topyekün o kafirlerin üzerine yürürsek, Hz. Musa ve mazlum halkın suya sabuna dokunmadan o azılı kafirden zalimden ELLAH'ın onu helâk etmesiyle kurtulduğu gibi, müslümanların kurtuluşu aynen bu kıssadır.!

(2) (0)
10.09.2018 00:04:54 Uyanık olalım

Ne kadar düsmanda olsak unutmayın yarın Bize zor günümüzde canı ve malı ile gene Iran Suriye ve Irak yardım edecektir.ama bize birileri ,šii Iran, Alevi Eset, Şii Araplar diye özelliklr ırkı mesebi amardan girerek asla türkün dostu olmaz diye düsman olarak bize gösteriyor.bizim düsmanımız bunlar deg

(3) (2)
10.09.2018 00:04:08 gözetci

Tek ÇIBANBAŞI Siyonizm.. Temel..,!!! Dünyayı kullanıyor... Esed hiçbirşey... TRUMP kukla.. Putin eleman..Kürtler OYUNCAK..,!!!

(3) (0)
09.09.2018 23:59:53 hani esad kullanıyordu

Amerika ile aynı ağızdan konuşarak esadın sivillere kimyasal kullanacağını medyalar aracılığı ile dünyaya ilan etmeye çalışırken rusyanın gerçekleri dile getirmesi ve amerikanın bütün pisliklerini yalanlarını ifşa etmesi İslam coğrafyasında gerçekleri ortaya dökecektir

(3) (1)
09.09.2018 23:59:37 Gafur

Amerikancilara duyurulur.Sahi yaa,bu Abd yi, Fransa'yı,İsrail i kim çağırdı buraya?Bunlar burda yoklardı.Bilen biri söylesin de hatırlayalım. :)

(3) (0)
09.09.2018 23:57:38 Neden acaba????

TC islamcıları ,hic bir zarar görmedigi ,Iran Suriye Irak ve Rusyaya karşı gösterdigi düşmanlıgı, neden acaba ABD israil ve AB ye karşı göstermiyor?Sanki Türkiyeye askeri üsler ;ABD Nato AB israil degilde;Rusya Iran Irak Suriye askeri üsler kurup Fetoyu barındırmıs gibi düsmanlık besliyor?!

(15) (5)
10.09.2018 00:58:52 Erol

Saçmalıyor musun acaba :)

(0) (0)
10.09.2018 00:54:34 Can

Memleket meseleleri sana ağır gelir,git bahçede top oyna arkadaşlarınla!!

(0) (0)
10.09.2018 00:49:58 antiemperyalist antisiyonist

Yanlış biliyorsun ben kendimi bildim bileli başta abd olmak üzere rusyayı çini israili hep protesto etmişimdir, esadın zalim olduğunu söylemeye gerek yok, GOLAN bölgesi israilin işgali altında bu konuda esaddan tık yok, baba esad ve oğlu pkk ya yardım ve yataklok etti, ha kuzum abd ve rusyanın bö

(1) (1)
10.09.2018 00:15:23 M ü d ü r

Ne diyorsun be adam.. Sana öyle geli yor.. Elpençe divsn önceydi., Dost-düşman ayıracak hatta dik duracak hale geldik.. Vesayet Türkiyede son buldu., Kendi çıkarlarımız açısından kardeş ülkeler hariç bizim Rusya ile Amerika ya bakışımız aynı..Kimsenin emir kulu değiliz Dost dosttur-düşman Düşmandır.

(1) (0)
09.09.2018 23:54:49 Ölümün cinsi olmaz

ikiniz de aynısınız. Ülkemizde bulunan 4 milyon insan fosfor bombasından mi kaçtı. Ölümün silah olmaz. Ha fosfor ha varil ha konvansiyonel silahlar. Sonuçta hepsi ölüm. Bombanın iyisi kötüsü olmaz. Dünyanın aklı ile dalga geçiyorsunuz. Idlip i bombaliyorsun Putin. O bombalar şirin bomba mı.

(20) (1)
09.09.2018 23:51:56 artvinli16

Biz kilise tamir edelim onlar muharrem ayında müslümanları katletsin

(20) (1)
09.09.2018 23:50:20 artvinli16

Siz sanki geçen gün Gül attınız. Topunuzun Allah belasını versin

(21) (1)
09.09.2018 23:48:01 adı yok

İkimiz de birbirinden betersiniz Allah mazlumlara yardım etsin

(22) (0)
09.09.2018 23:44:49 Aciz

Allah belanı versin abd. Allah belanı versin rusya. Aşşah belanı versin israil. İnşaallah bu 3 devlet yıkılırda dünya kurtulur. Yeter yeter katiller. Allahlık işiniz biz aciziz.müslüman kanı dökmek ne kadar basit oldu. Artık silkelenmekiyiz

(12) (0)
09.09.2018 23:58:22 O gider Çin gelir

Önemli olan onların yıkılması değil, onlar yıkılır yerini başka bir devlet alır. Önemli olan bizim güçlü olmamız. Allah a yalvarıp durmaktan başka işlerimiz olmalı. Allah belanızı versin demekle olmuyor. Silahın ve birliğin olacak. Bizim ulkemizin üzün vadeli siyaseti olmadığından yap boz

(4) (1)
09.09.2018 23:43:45 u.....

ARTIK SU ABD RUSYA CARPISSADA BIZDE KURTULSAK YA BU NE

(6) (0)
09.09.2018 23:35:11 halk

Esadla iş birliği yapmalıyız.

(8) (10)
09.09.2018 23:34:21 YALANCI DURUMA DÜŞTÜK

Aylardır esadın kimyasal silah kullanıp sivilleri öldüreceği konusunda Amerika ile aynı ağızdan veryansın ediyorduk rusyanın bu haberi kimyasalı amerikanın kullandığını gösterdi amerikanın dünyanın en büyük terörist ülkesi olduğunu bildiğimiz halde neden aynı saftayız kimyalan söylüyor abdmi rusyamı

(11) (1)
09.09.2018 23:31:03 Nasıl politika bu?

Artık Esad ile görüşüp Suriyenin toprak bütünlüğünün Korunması hayati önem taşımaktadır Türkiye için çok çok büyük tehlike gelişiyor Suriyenin Doğusunda % 35 ini ele geçirip Esad güçlerini atmaya çalışıyorlar Esad Ülkesini birarada tutmaya çalışıyor biz ise ABD ile aynı kafadayız gidişat felaket

(15) (2)
10.09.2018 00:35:37 Gafur

Doğru söylüyorsun belki ama Naparsin.Yahudi planı tıkır tıkır çalışıyor.Yoksa Büyük İsrail nasıl kurulacak.oralardaki bütün insanları "savaş var" uydurmasiyla yerlerinden kovarak tabii.Olacak iş değil ya;5 milyon insan bizde,5 milyon da başka ülkelerde.100 bin falan değil.Şaka gibi.Yahudi

(2) (0)
09.09.2018 23:26:44 NEDEN ABD YANINDAYIZ

saddam kimyasal silah kullandı diye IRAKA saldıran amerika geçen yıllarda yapılan incelemede kimyasal kullanmamış diye rapor hazırlayıp günah çıkardılar bu katiller şimdi ise kimyasalı kendi kullanıp esadın üzerine atacaklar,buna rağmen Türkiye neden halen Amerika ağzıyla konuşuyor anlamıyoruz

(12) (2)
09.09.2018 23:35:59 hilmi toker

rusyanin esadi destekledigi icin, karsilik olarak olabilir....... hani su pis denge.

(1) (0)
09.09.2018 23:21:58 sadasffg

bizim cemaat tarikatçılar olduğu sürece müslüman orta doğunun düşmana ihtiyacı yok.heran bi dost kazığı yiyebilriler.

(8) (3)
09.09.2018 23:21:28 Muco

olan sivillere oluyor

(2) (0)
09.09.2018 23:20:04 CCC

Hükümeti birinin uyarması lazım. Suriye işi büyük sıkıntıya giriyor. Bi an önce Münbiç'e de girilmesi gerekiyor.

(6) (0)
09.09.2018 23:19:31 DİKKAT büyük tehlike!!!

ABD Suriyeyi bölüyor Petrol bölgelerini ele geçirip dev üsler kuruyor. İsrail ile yakında komşu olacağız 13. Kayıp kabile ile birleşecekler Arkasından Tevratta geçen Harran bölgesini İsrailoğullarına bahşettim bölümünü gerçekleştirecekler hala Esadla uğraşıp ABD ye yardım ediyorlar.

(8) (1)
10.09.2018 00:36:58 Gafur

Ayyyynen con vaynen birader. Tammm 12.Ama gel de anlat bizim kuzu pardon kurtlara.

(2) (0)
09.09.2018 23:17:53 gezgin

etmeyin eylemeyin uzuluyoruz kadinlara cocuklara ama burda Suriyeli zibidileri gorunce yapacak bir sey yok

(4) (1)
09.09.2018 23:14:03 gezgin

turkiyede bir sürü suriye genci var daracik patolonlar giyerler kizlara sarkintilik ederler her turlu pisliği yaparlar orda ölen turk askeri burda uzulen biz onlarin hiç uğrunda değil

(5) (2)
09.09.2018 23:13:21 Tolstoy

Rusya idlipte konusunda Türkiye'yi sırtından vurmuştur.Rusyanin ABD den hiçbir farkı yoktur.Ne Rusya ne ABD guvenilecek ülkeler değildir.

(13) (0)
10.09.2018 00:39:35 Tıkırt

Vay İsrail uşağı,Naber? İyi calisiyon ha.Begenilerden belli. :))) Çaylaaaaaaarrr eeaa.

(0) (0)
09.09.2018 23:10:56 Raskoln

Ruslar Türklere dost değildir.Bunu hemen fark edersek iyi olur.İdlipte bizi sattı.Binlerce müslüman öldürdü Rusya akıllı olalım.Ruslara güven yok.

(7) (0)
10.09.2018 00:40:39 Dedem

Uuuuuuhahahahahaaaa.YAUV HE HEEEEEEEEEE.KAYBOOOOLLLLL

(0) (1)
09.09.2018 23:08:00 Petroviç

Aşağılık iki ülke Rusya ve ABD

(13) (2)
09.09.2018 23:12:37 hahaha

akp ikisininde kankası

(4) (8)
09.09.2018 23:07:42 mehmet

Abd sonun yaklaşıyor

(6) (1)
09.09.2018 23:07:07 Ne zaman uyanacaksınız?

ABD Suriyenin % 35 ini ve petrol bölgesini ele geçirmiş 100 bin silahlı PKKlı ile İsrail Kürt devletini Kuracak . Esadı Satılmış nusra, ahrar el şam yobazlarıyla oyalıyor.Türkiye hala uyanmıyor.Hala Esadı devirmek peşinde

(5) (0)
09.09.2018 23:06:20 Aykız

Reisim savaş çıkarsa ABD ve Rusya arasında sakın taraf olmayalım.İkiside iblisin taaa kendisi

(9) (1)
09.09.2018 23:04:32 Uygur

Hem ABD hem Rusya birbirinizi yediğiniz günleri göreceğiz inşallah.Şeytanın yardımcıları bunlar.

(5) (2)
09.09.2018 23:16:15 Halis koyan

İnşallah,artanları da biz temizleriz

(1) (0)
09.09.2018 23:00:42 reis

Allahım bu israiloğullarını bu yavurları kahrı perişan eyle. Allahım bu dünyayda kaç milyar müslümanları sen affet bir avuç israiloğullarına haddini bildiremediğimiz için sen bizi affet Allahım

(4) (0)
10.09.2018 00:41:50 Dedem

Bi de Münafıkları inşallah dostum.Aaaaaaamiiiiiinnnn

(2) (0)
09.09.2018 23:00:36 İslamın durumu bu

Yahu şu kadere bak İsrail, ABD, Mısır,Suudi, BAE ve gizli destekçi Türkiyeye karşı Esad tek müslüman olarak direniyor. İslamın koruyucusuda Rusya Su hale bak

(3) (6)
09.09.2018 23:00:13 ...

Daha dun abd esad kimyasal bomba ile vurursa yanıt veririz dedi şimdi kendi yasak silahlarla vuruyor. Allah yardımcımız olsun

(1) (0)
09.09.2018 22:52:37 REİSLERDE SEVER

Müslümanlar da mezhep çatışması içinde birbirini yesin

(2) (1)
09.09.2018 22:45:49 Erdem

Herkes bir bahaneyle bomba atıyor suriye er meydanı oldu olan masumlara oluyor amerika rusyaya kafa tutar bir yeri bombalar rusya aynı tepkiyi verir suriyede bir yeri bombalar ısrail irana kafa tutar bir yeri bombalar ıran aynı şekilde turkiye sınırı korumak için orda kanada fransa almanya nato esad

(1) (2)
09.09.2018 22:39:41 TÜRKÜN GÜCÜ!!!!!!!!!!!!

ABD yalancı,Rusya güvenilmez,Çin sadece kendini düşünüyor,AB,ABD nin uydusu,İran hain.... Öyle bir zamana denk geldik ki;Maalesef yapabileceğimiz en iyi olan tek şey sıkıntılara sabredip gece gündüz çalışıp ülkemizi güçlendirmektir Güçlendirmeye çalışanlara destek vermektir

(26) (0)
10.09.2018 13:30:59 Gökhan Çetin

Bize göre de araplar hain herkes tövbe edip Kur'an-ı Kerim'e dönmeli yoksa dünya 5 tende küçük olacak

(0) (0)
09.09.2018 22:49:12 Önce anaya baksan diyiyorum

Kim hayin? Ülkede 46 ABD ve Nato üssü kurdurup Irakı Afganistanı Suriyeyi ,ABD ve müttefiklerine incirlikten vurduran bize ne denir?Komsu dost dedigimiz Esatı Suriyeyi, ABD israile satan bize ne denir?Iran hangi dost ve müttefigine hiyanetlik yaptı?en büyük hiyanetlik biz yapıyoruz bölgede.

(9) (5)
09.09.2018 22:38:29 Cihan

Napak? Bizide kur vurdu

(8) (8)
09.09.2018 22:34:59 Ey Nato islamcılar!Nerdesiniz?

40 yıllık dost mütefik komsu Suriyeyi koruyan ve suriyedeki teröristleri vuran Iran'a karsı tepki gösteren tc nin Nato İslamcıları ne hikmetse 10.Bin km uzaklıktan gelip Suriyeyi fosfor ve her türlü silahla vuran ABD ye karşı çıt ses çıkarmıyorrr?!

(7) (10)
09.09.2018 22:41:22 Terbiyesizsavar

Saçmalama ve tüm ülkeleri büyük harfle yazarken, beğensen de beğenmesen de mensubu olduğun milleti ve devleti küçük harfle yazarak terbiyesizlik yapma.

(10) (0)
09.09.2018 22:29:49 HAKİKAT

ESAD SURİYEDE KAYBETSEYDİ ABD KAZANACAKTI KÜRT DEVLETİNİ KURACAKLARDI AHH REİS AHH EN BAŞTA HATA YAPILDI ESAD DÜŞSÜN DİYE EL NÜSRA İŞİD ÖSO DESTEKLENDİ ÜMMETÇİLİK ADINA YANLIŞLAR YAPILDI ESAD KALMALI ESAD NE KÜRTLERE NEDE AŞIRI İSLAMCILARA İZİN VERİR BUDA TÜRKİYENİN ÇIKARINADIR

(12) (6)
09.09.2018 22:28:43 ABD ye de tepki gösterin de gö

Kendi ülkesini teröristlerden temizleyen Esata tepki gösterip Idlibin vurulması felaket getirir diyen Reyiz ve saz ekibi Suriyenin tümümünü vuran ABD ye de bir seyler diyecekmi aceppp?

(3) (6)
09.09.2018 22:39:28 Uzayli

Neden desin ki...onlarin usagi. Okadar basit.

(1) (5)
09.09.2018 22:28:29 Anadolu Kartali

Israil Filistinlilere karsi da fosfor bombasi kullaniyordu.

(3) (0)
09.09.2018 22:25:24 Kkkk

ABD aleyhine savaş suçu için savaş suçları ceza mahkemesine suç duyurusunda bulunulsun

(3) (0)
09.09.2018 22:18:56 almanci

F15 israel kullanıyor!

(0) (0)
09.09.2018 22:11:05 Ceyda

Tek bir mesele var oda Kafirler el ele güçlü Müslümanlar darma dağanık tek başına Türkiye yanında destek hiç bir islam ülkesi yok! Sonuç bombalar müslümanların üzerinden yağmaya devam edecektir...Abd ab rusya vs kızmaya gerek yok Türkiye ne yapsın??

(7) (3)
09.09.2018 22:10:28 ahmetce

Allah sizide kahrı prişan etsin inşallah ordaki ölen insanların hepsii ne suçu günahı var

(3) (0)
09.09.2018 22:09:13 MÜCAHİD

Suçlayana bak, köpek köpeği ısırır mı. Kafir her yerde kafir. Ölen nasıl olsa müslüman

(4) (0)
09.09.2018 22:09:05 abidi gubidican

Dünyanın en büyük orkestrasının enstürmanlarını toplayıp başlarına rastgele hayatlarında böyle bir manzara görmemiş insanları oturtturup bir şeyler çaldırmaya benzedi bu iş

(0) (0)
09.09.2018 22:07:21 HAKİKAT

İSLAM DÜNYASINDAKİ ŞİA SÜNNİ GERİLİMİ BİTMELİ CEMAAT TARİKATLAR BÜTÜN MÜSLÜMAN ÜLKELERDE YASAKLANMALI ATATÜRKÜN KURMUŞ OLDUĞU DEMOKRATİK TÜRKİYE CUMHURİYETİ BÜTÜN MÜSLÜMAN ALEMİNE ÖRNEK OLMALI YOKSA GELEN ŞİA YI GİDEN SÜNNİYİ VURUR BUNLAR YETMEZMİŞ GİBİ BU GERİCİLİK SAYESİNDE BİRBİRLERİNİ VURURLAR

(4) (3)
09.09.2018 22:06:03 58 sivas

Vurun çakallar ne yapacağınızı şaşırdınız herkes garibanların üstünde güç gösterisi yapıyor ama unutmayın Hesapların üstünde bir hesap yapan vardır oda bizim rabbimizdir

(5) (0)
09.09.2018 22:05:04 labirent

herkes kimseden izin almadan bombalar,biz birilerinden izin alabilrsek bombalariz.burnumuzun dibi yangin yeri,3.5 milyon suriyeli var,daha gelmesi muhtemel,adamlar binlerce km gelmis,ahkam keser bizde etmeyin agam diye el ogustururuz.diplomasinize diyalogunuza okkali bir tukuruk.

(2) (2)
09.09.2018 22:01:20 Hasan Emmi

nasil bı kansız bunlar sonun Lut kavmi gibi olur da coni dünya huzura kavuşur

(1) (0)
09.09.2018 21:58:37 43

ikinizde aynı pisliksiniz birbirinizden ne farkınız var ikinizde insanlığı yok ediyorsunuz ve insanları acımadan öldürüyorsunuz

(3) (1)
09.09.2018 21:58:29 net

müslüman coğrafyası 610 yılından bu yana en kötü 15 yılı yaşıyor bopçular sayesinde.nasıl güzelmi arap baharı ha cemaat tarikatçılar.alayınız cehenneme

(6) (7)
09.09.2018 22:01:35 Mucahit

Kes lan sesini .

(2) (5)
09.09.2018 21:56:36 ziya

Şerefsşzler ellerindeki silahı denemek için müslümanları hedef yapıyorlar Allah belanızı versin bütün yaptıgınız bombalar kendi ülkenizde patlasın

(5) (0)
09.09.2018 21:55:42 duar

abd işini bilir

(0) (2)
09.09.2018 21:54:05 yuuuhhhhhhhhhh

15 yılda müslümanb topraklarını ne hale getirdiniz ulan cemaat tarikatçılar.bopçular sizi.

(7) (5)
09.09.2018 21:53:45 ahmet

Bıktık bu savaşlardan insanların para güç uğruna öldürülmesinden. Nolcak bu dünyanın hali? Kapitalizim tüm insanlığı öldürdü. Koca dünya halbu ki neyimize yetmiyor ? Çok üzülüyorum çok

(1) (0)
09.09.2018 21:53:39 hilmi ünal

Yasak bombayı kullandı nolacak şimdi abd ye dava mı açılacak yargılancak mı ? Kullandı o kadar bitti .

(4) (0)
09.09.2018 21:50:48 Şeref toksunları

Körler sağırlar birbirini ORTADOĞUDA ağırlar Hepsi haydut.Yiyorsa kendi memleketlerinizde haydutluk yapsanıza haydutlar topluluğu.

(2) (0)
09.09.2018 21:48:59 remzi ak

Yokmu hic bir ulke su abd yezITlerini vuracak mademki te basina olmuyor 4-5 ulke bi araya gelin bitirin su soysuzlarin soyunuda insanlik muslumanlar dum dunya kurtulsun

(0) (0)
09.09.2018 21:48:32 iAfyok HoclA

Allah belâlarını tez zamanda versin İNŞALLAH âmin âmin

(1) (0)
09.09.2018 21:47:28 A. Dag

Hani Exed kimyasal dilah kullanacaksa vuracağız diyordu. Şindi kendisi butuyor.. Hemde sebepsiz! Rabbim bunların sonlarını görmeye nasip eder inşallah!

(1) (0)
09.09.2018 21:44:42 Zekî

kullanımı onlara değil size yasak Allahtan başka hüküm koyucu isterseniz ezilirsiniz

(2) (0)
09.09.2018 21:42:12 yumuk

nevar burda gelen vuruyor giden vuruyor. cenabı Allahta inşallah size vurur.

(5) (0)
09.09.2018 21:41:43 giresun

tirebolu ilçesinde 15 20 köyde elektirik yok iki damla yağmur gördü elektieik hemen gitti zaten trafo güçsüz elektiriği zor bela kullanıyorsun bunu denetleyen yokmu iki damla yağmurda elektirikmi gider

(4) (0)
09.09.2018 21:45:57 mr

Oy vermeden önce düşünseydiniz. Ağlamayın şimdi

(4) (3)
09.09.2018 21:38:06 ilyas

kafirler için yaşasın cehennem

(4) (0)
09.09.2018 21:35:43 ramazan tezcan

Ey abd ey israhil ülken coksunde enkazını goreyim sana devlet diyenin agzına tuküreyim

(7) (1)
09.09.2018 21:32:19 Uygarberk

Abd;Türkiye,İran ve Rusya nın ittifakına karşi çikip gözdağı vererek inatla teröristlerin orada yuvalanmasına öncülük ettiğini gösteriyor.3.dünya savaşı Mezopotamya'da çikarsa hiç şaşırmam.

(3) (0)
09.09.2018 21:32:09 muHtar

insanlar üzerinde oyun oynayanların tanrısının Allah belasını versin.

(2) (0)
09.09.2018 21:31:46 2852

Tavşan tut, tazı kaç Suriye yi parçalayacaklar. "it itin ayağına basmaz" lafının tam karşılığı.Rusya niye müdahale etmiyor. Herkes bir pozisyon almış nereye çöreklenece- ğinin hesabına göre icraat yapıyor. Biz ülke olarak kendi göbeğimizi kesmek durumundayız.

(3) (0)
09.09.2018 21:31:29 HAKİKAT

ABD İSTAİL SUUDİ BAE KUVEYT MISIR SURİYEDE ESADIN DÜŞMESİNİ İSTİYOR RUSYA ÇİN İRAN ESADIN GİTMESİNİ İSTEMİYOR TÜRKİYE ÖNCE GİTMESİNİ İSTEDİ ESADIN AMA ŞİMDİ ANLADI REİS ESAD GİDERSE TÜRKİYENİN DÜŞMANLARI ORAYA YERLEŞİR ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN

(6) (2)
09.09.2018 21:29:10 ...falan kişi

Rusya da türkmenlere kullanmış zamanında yakarak öldüren insanın elbisesinde neden oldu bu diyecek iz bile bırakmayan kimyasal bombadan ibaret, masulara yardım et yarabbi,

(0) (1)
09.09.2018 21:28:40 Bir vatandaş

Siz o eleştirdiğiniz Amerikadan daha mı iyisiniz? Sizin sadece isimleriniz farklı. İçinizden aynı gavursunuz.

(2) (2)
09.09.2018 21:25:53 son osmanĹı

allah belanızi versin kafirler hepiniz aynı boksunuz suriye sizin egitim alanınızmı

(10) (0)
09.09.2018 21:25:33 kürt kızı

şıracı ve bozacı hikayesi. ikisi de şeref yoksunu

(13) (0)
09.09.2018 21:25:23 Ibocb

Yakında bizde esad'ı vurursak hic şaşırmayın.

(7) (1)
09.09.2018 21:23:09 vatan sever

ABD de gelen gideni aratıyor esat dünyayı karıştırdın sonun acı Allah yardımcın olsun ataşın bol olur inşallah

(5) (1)
09.09.2018 21:23:06 Med Cezir

PYD itleri için rejimi vuruyor..

(7) (0)
09.09.2018 21:22:13 merhamet

Ruslar bu abd uçaklarını vuramıyormu fıs 400 lerle ki bir daha kalkışmasın boyle bir işe ne cesaret rusların koruduğu ulkeyı bomdalıyorlar anlaşmalımı oyunmu acep

(2) (0)
09.09.2018 21:18:39 Kara-dayı 0738

bizde pkk köpeğine atalım

(6) (1)
09.09.2018 21:17:27 abdullah

Allah balanız versin zalim domuz soyları

(12) (0)
09.09.2018 21:17:11 müslüman

ulan abd si rusyası hepiniz aynı b,,k sunuz elbet sizinde kafanıza o bombaların yağdığı gün gelecek

(7) (0)
09.09.2018 21:15:45 gerçek

Yazık insanlığa.

(4) (0)
09.09.2018 21:15:17 temel

EYY KAĞFİRLER ORTADOĞUDAN DEFOLUN

(7) (0)
09.09.2018 21:14:57 Yani

ABD 3 gunde bir savaş gemısını yapıp suya indire bılecek güçdedir rusya ise eldekı küşüstürlerle anca batmadan abd ye karşı savaşır ama 1 ay dayanamaz abd vurdumu oturdur gerı kalanı hıkaye rusya abd nın izn verdıyı yere kadar gıder kı burası islibdır pkk yı rusyada kabuul ettı zaten

(3) (3)
09.09.2018 21:53:30 Evet

Türcan bize faydası olmazz Rusyanında hepsi haydut kardeş

(0) (0)
09.09.2018 21:20:31 Türcan

Bidaha araştır kardeşim, balıkçı teknesiylw firkateyn batıran silahlarını araştır rusyanın

(2) (0)
09.09.2018 21:13:59 Efter Abasov

Allah belalarını versin, ne bu arkadaş. Suriye topraklarını artık rahat bırakın ...

(3) (0)
09.09.2018 21:13:30 vatandas

yaw arkadas suriyede ne büyük tehlike varmış bütün dünya birlesmis en korkunc silahlariyla bombaliyor da bombaliyor ne var bu suriyede neeee Allah belanızı versin topunuz inşaallah tez vakitte topyekûn helak olusunuzu izleriz

(7) (0)
09.09.2018 21:13:12 gurbetci

Al birini vur ötekine hepiniz zalimsin

(3) (0)
09.09.2018 21:11:33 55341962

tamam işte sizede yol açılmış oldu şimdi sizde esed ile beraber idlibe atom bombası atın nasılsa kimse bir şey yapamıyor abd suriyeye silah yığıyor rusya zaten yığmıştı şimdi hedef ülkemizdir anlaşmışlar bu artık tamamen belli oldu bu bölgeyi paylaşacaklar bizim içimiz zaten hain dolu

(4) (0)
09.09.2018 21:11:25 Hıdır

Köpekler Saddam sünni diye astılar. Gel gör ki Esed alçağı şii olduğu için Chp pkk İran dahil kimse ses çıkartmıyor. Çünkü batının gerçek taşeronu bunlarda o yüzden.Yüzde 25 ile aynı esed gibi İran da azınlıkla sünnileri yönetiyor.Şiilik islamın baş düşmanı bilin görün.

(9) (1)
09.09.2018 21:50:04 Zekî

Yüce Allah bu Kur'an-ı Kerime sarılın bölünüp parcalanmayın buyuruyorken topluluklar habersiz..Böl parçala yönet ayrılık ümmete rahmet değil felâket getiriyor

(0) (0)
09.09.2018 21:10:22 ali

Her ikiside vahşi vurmakta uarışıyorlar.

(2) (0)
09.09.2018 21:09:33 OSMANLI TOKATI 29

Yahu reis tamam yeter artık gönder heyeti görüşsünler esadla anlaşsınlar.Hem Ypg abd defolur gider hemde buradaki suriyelilerde defolur suriyelerine dönerler bizde kurtuluruz....

(1) (2)
09.09.2018 21:07:06 bilim insani

Tencere divin kara senenki. .........!

(3) (1)
09.09.2018 21:06:14 son osman

İnşaAllah abdde bi deprem olur taş üstünde taş kalmaz

(12) (0)
09.09.2018 21:01:27 31 / 31 / 31

Allah sizi kahresin.

(6) (0)
09.09.2018 21:01:20 pkk ahmaklığı

Müslümanlar kobay faresine döndü..Hem Rus hem de Amerikan ve israil gavuru her türlü silahı uyumaya devam eden bu insanlar üzerinde kullanıp zenginliklerini çalıyorlar...Uyumaya devam edelim.

(4) (0)
09.09.2018 20:56:24 KARA HAN

deccal işbaşında...!! melhame-i kübra yaklaşıyormu..??

(5) (4)
09.09.2018 21:02:13 Ess

Henüz açıklanmadı biz de bekliyoruz

(5) (0)
09.09.2018 20:55:56 Türk

Abd suçu esed ve rusyaya atıp kimyasal kullanıyor diyecek

(3) (0)
09.09.2018 20:55:56 Herro

Amerika kuresel bir guc Rusya ise kuresel. Bizim yoneticiler neden Sabah aksam dolara hakaret ediyor anlamak guc. Cinin bile elinde 4trilyon Abd dolari var. Cin olmadan adam carpmaya calisiyoruz en sonunda fena carpacaklar bizi. Rusyanin gazina cok geldik aman dikkat edin Ey yoneticiler

(5) (4)
09.09.2018 21:17:00 haci baba

herro merro ne is fetocu pisligin tshirtundeki hero yazisina mi isnad ettin polis abilerin bi baksin nickine bakalim

(4) (0)
09.09.2018 20:54:54 urfalı

iyin birbirinizi

(1) (0)
09.09.2018 20:54:48 TekAşkVatan

bir rusya vuruyo bir amerika hani 1.5 milyar müslüman anca keyfini düşünsün gerçekten zoruma gidiyo artık hep müslümanlar mı ölecek???

(15) (0)
09.09.2018 20:54:21 Adımı Girdim

Suriye muhalifleei nedir?Kendi ülkesine baskaldırıp Amerika ve Türkiye'nin destegi ile kendi askerine kursun sıkanlar ne zaman muhalif oldular.3.5 milyon PKKlı Hakkari'de toplanıp devlete bas kaldırıp silahlansa muhalif diyecek misiniz?

(7) (7)
09.09.2018 20:54:09 malatya

Sıra Türkiye ye gelecek o zaman da ümmet bizim yokoluşumuzu seyredecekler aynı bizim seyrettiğimiz gibi

(2) (7)
09.09.2018 21:10:26 haci baba

bizim dedelerimizden atalarimizdan gordugumuz yukselmeye mahkumuz kanimizda ecdadin kani topragimzda sehid suhedamz gizlidr sen gibi topraga bakanlar dusmeye mahkum olacaktir

(4) (0)
09.09.2018 20:53:35

Bizim müslanlarda armut gibi baksin böyle yazıklar olsun adam gibi birlik olsanız varya onların alayını sileriz ordan yazık

(5) (0)
09.09.2018 20:51:33 Herro

Toplam rus ekonomisi bir Texas buyuklugunde. Rusya ile yola cikan yolda kalir. Cin dediginiz ulkenin ise ekonomisi Abd e bagli. Kasalarinda 4 trilyon Abd kagidi var. nasil abartiyorsunuz cini rusyayi filan. Ikisini topla dortle carp ne hava gucu me donanmasi Abd e yetisir

(10) (19)
09.09.2018 20:59:56 Adalet

Uzmanlar euro bölgesinde devam eden borç krizinin ve Amerikan ekonomisindeki toparlanma umutlarının da Çin'in kararında rol oynadığı görüşünde.

(2) (0)
09.09.2018 20:58:27 haci baba

yav hehe savunma sanayiilerini gezmis dolasmis dosyalarinada iyice bakmis gibi havada konusun ancak

(4) (1)
09.09.2018 20:56:55 Hasan

Ne ictiysen anyisindan bende istiyorum.Dunyaya bakis acinı sevdim.Ama keske hersey dedigin gibi olsaydi.Kuresel guc diye birsey var arastir ogren adamim.

(2) (1)
09.09.2018 20:54:29 Adalet

Abd nin çin e nakadar borcu var bi araştır ıstersen

(3) (0)
09.09.2018 20:50:12 sami

Niye vurdu! Kendi pis çıkarı için. İdlip'teki zavallı sivillerin bir Allah'ları bir de Türkiye'leri var.

(11) (1)
09.09.2018 20:48:22 Herro

Abd nin sakasi yok arkadaslar. Daha gecen ay 120 tane rus askerini telef ettiler ayni yerde. Bakmayin rusyanin komunist zamandan kalma bos gazlamalarina. Abd istedigi zaman istedigi ulkede operasyon yapiyor. Dunya da 158 tane asgeri usttu var. rusya sadece suriye de var dunya da.

(7) (7)
09.09.2018 20:47:53 Fetih...

Çıksın abi artik 3. dünya savasi bu ne hergün abd rusya fransa suriye israil bilmem ne biktik artik yeter yahu temizlensin pislikler ....

(15) (6)
09.09.2018 20:59:40 haci baba

provakatorluge gerek yok sakin ol sampiyon

(3) (2)
09.09.2018 20:46:33 yine kandırıldık lan

abd rusya al gülüm ver gülüm yapıyorlar

(11) (0)
09.09.2018 20:46:29 arafat arpag

Allah hepinizin belasını versin

(15) (0)
09.09.2018 20:45:31 ŞAHLANIŞ

Ne yapabiliriz O önemli

(4) (0)
09.09.2018 20:44:56 güçlü

Kahrolsun abd ve israil

(8) (0)
09.09.2018 20:44:14 mehmet

onlar o bombaları kullanabilir kim hesap sorabilir kimde o güç var Allahtan başka

(4) (0)
09.09.2018 20:44:04 Evlad-ı Fatihan

Rabbim sizi kahreylesin.

(8) (0)
09.09.2018 20:43:56 acı gerçek

akpliler bunu beğendi.nede olsa abd bunların 15 yıllık bölgede sırtlarını dayadığı abileri.geçen denizden abd ingilzi fransız bombaladıklarında ilk tebrik eden akpliler olmuştu

(3) (8)
09.09.2018 20:43:22 Türk

Esedle anlaşalım pkk yı israili ve abd yi ordan çıkaralım

(4) (3)
09.09.2018 20:49:05 murat can

Bu kafayla mı yaşıyorsun. Önce ırak sonra suriyedeki müslümanları öldürdükten sonraki görev türkiyedeki müslümanlar . İsrail hedef değil . Katliamın planlayıcısı

(3) (1)
09.09.2018 20:43:11 Sıradan Biri

Abd ye kimse sormuyor mu senin ne işin var ortadoğu da

(5) (1)
09.09.2018 20:43:04 Sahtekar islamcılar berde?

ABD her türlü cinayeti yanı basımızda isliyor, ama bizim Nato Amerikan islamcıları cuma cıkışı katil Iran ümmete hesap verecen deyip Iran bayrakları yakıp konsoloslugunu basıyorlar.. Yiyitseniz ABD konsoloslugunu basın Incirligi basın ABD bayragı yakın görelim sizin mucahitliginizi?!

(1) (8)
09.09.2018 21:02:19 haci baba

hee bi de zamaninda ismet pasa antlasmalari yapmasaydi dedigin yerler de hep bzim insanlarimz var olacakti

(2) (0)
09.09.2018 20:50:46 haci baba

islamci diye bisey yoktur musluman vardir once bunu bi ogren.ayrica o dedigin yerler e girmek ve eylem yapmak buraya yazmak kadar kolay degil

(3) (1)
09.09.2018 20:42:56 TÜRK BİR BOZKURTTUR

Bela ABD inşallah Paramparça olursun

(6) (0)
09.09.2018 20:42:53 rus. cu

Bu insanların sahibi yok mu

(2) (0)
09.09.2018 20:42:24 demirci mehmet efe

Ey guzel Rabbim,bitir su petrolu topraktan hepimiz kurtulalim insaAllah

(2) (0)
09.09.2018 20:42:22 poyraz

Ne ara bu olaylar buralara geldi artık bu iş kontrolden çıktı gariban sivillere yazık oluyor bunların cezasını bizde çekecez Allah affetsin bizleri

(2) (0)
09.09.2018 20:41:23 ...

Allah rusyanın da abdnin de belasını versin

(11) (0)
09.09.2018 20:40:50 AY Yildiz

Allahin gazabina ugrayin insahllah

(8) (0)
09.09.2018 20:40:45 mnd ıns

allah belanı versin vanpir abd müslümanların ahı yetde kalmaz inşallah

(5) (0)
09.09.2018 20:40:26 Ottomann Empire

bunlar zorla 3 dünya savasini cikarmak istiyor ve ille isteyende abd dir.

(3) (0)
09.09.2018 20:39:36 aliaga

sende kimyasalla vur.olsun bitsin. ulan araplar bakın halinize utanın.

(1) (0)
09.09.2018 20:39:30 haci baba

abd korkuncsunuz geberemeyinnn

(2) (0)
09.09.2018 20:39:02 YILMAZ YAVUZ

Rabbim, İslama ve Müslümanlara yardım et. Amin Bu acılara artık tahammül edilmiyor; Rus, ABD, Batı ve kafirler topluluğuna karşı bize yardım et. Amin

(6) (0)
09.09.2018 20:41:17 Tarik D

Amin...........

(2) (0)
09.09.2018 20:38:50 Osmanlı

Kafirlerin bir planı varsa elbet Rabbiminde bir planı bir hesabı var. Az daha bekleyin kafirler eninde sonunda hakettiğiniz azabı tadacaksınız İnşallah

(4) (1)
09.09.2018 21:27:32 kasırga

Boş yere beddua etmeyın. sizi duyan yokki eğer bu duanız tutsaydı inanın ortada ne abd ne ab nede rusya kalırdı muslumanlar ne yapacağını şaşırmış ha bire beddua dan başka birşey bilmezler devam edin belki bir duyan çıkar

(1) (3)
09.09.2018 20:38:40 srkn

6. filo’ya karşı namaza duranlar şimdi abd’ye laf söylüyorlar.. akan her damla müslüman kanında siz dincilerin suçu var..

(4) (7)
09.09.2018 21:44:01 Ahmet

Serkan dinsizligini ve din dusmanligini kusup durma. Rabbim islah etsin.

(2) (0)
09.09.2018 20:38:21 ANKARALI

EYVAH YİNE OLAN GARİBAN MÜSLÜMANLARA OLCAK ALLAHIM MÜSLÜMANLARI KORU SENDEN BAŞKA YARDIM EDECEK YOK.

(6) (0)
09.09.2018 20:37:39 yumuk

ne istediniz karibanlarda yazık yazık. allah belanızı verecek.

(2) (0)
09.09.2018 20:37:30 Burak Dortmund

Hadi bakam hayirlisi bakalim.ne olacak

(1) (0)
09.09.2018 20:37:08 selcuk aydogdu

Rusya zaten sütten çıkmış akkaşık!

(2) (0)
09.09.2018 20:37:01 galatasaray

Dunyanin katili america terrorist america!!!!

(2) (1)
09.09.2018 20:36:59 dogrusu bu

Allah hepinizi kahredecek. sizleri elemli bir azap bekliyor. bütün batı aynıdır tarihleri katliam üzerine kuruludur. ellerinde müsluman kanı vardır.

(2) (0)
09.09.2018 20:36:45 fk

Köpekler

(3) (0)
09.09.2018 20:36:18 asaf efendi

Yavuz hırsız ev sahibini bastırır misali ruslar kimyasalda önce hareket edeyim diyor, hepsi küffar, olan müslüman a oluyor

(3) (0)
09.09.2018 20:36:14 İslami Bakiş

Allah kahretsin sizi köpekler

(2) (0)
09.09.2018 20:35:26 Ahmet015

deyrizor pkklilarin bulunduğu yer degil miydi

(4) (1)
09.09.2018 21:05:33 mikail

Aynen bende öyle biliyordum

(1) (0)
09.09.2018 20:35:14 HP53

Savaş çıkacaktacak bu kahpe abd

(4) (1)
09.09.2018 20:35:08 heet

Masum knı dökenin canı en acılı şekilde çıksın bu sabahı göremesin

(2) (0)
09.09.2018 20:34:27 burak

ALLAH hepinizin belasını versin yerle bir olun inşaALLAH

(5) (0)
09.09.2018 20:36:31 erol köse

Aaaaamiiiiinnnnnnn

(3) (0)
09.09.2018 20:34:21 CİMBOMSARAY

Kökünüz kurusun

(307) (8)
09.09.2018 20:36:47 erol köse

Aaaaasaamiiiiiiinnn

(7) (0)
09.09.2018 20:34:09 Gökhan Salım

Haydaaaa

(117) (6)
09.09.2018 23:25:49 nunu

good morning

(0) (0)
09.09.2018 22:35:44 mehmet 111

Sizi Allah kahretsin , eden bulack elbette . Kafirler.

(2) (0)
09.09.2018 20:34:05 ...

Bir günde ebabil kuşları agzında alev toplarıyla kafirleri vurur inşallah

(558) (16)
09.09.2018 23:54:17 Emre Altunyaş

10 milyonluk israil için 1.5 milyar müslüman ebabil bekliyorsa; o ebabiller israil’i değil bizi taşlar. —ERBAKAN HOCA—

(3) (1)
09.09.2018 22:14:51 gölge

Müslümanlar olarak üzerimize düşeni yapmazsak daha çok ebabil kuşlarını bekleriz...

(8) (0)
09.09.2018 22:09:18 ali

Sen daha çok beklersin gardaşşşşşl

(4) (0)
09.09.2018 21:27:08 ismail sönmez

Kafirleri değil müslümanları taşıyacaklar

(2) (1)
09.09.2018 21:26:25 kemal

3 milyar müslümanın yaşadıgı dünyada hala ebabil kuşu bekliyorsak bence bizi taşlarlar. siz ne izlediniz diye

(8) (0)
09.09.2018 21:21:12

Amin

(1) (2)
09.09.2018 21:13:10 Bumin

Ebabiller gelirse Abd yi değil bizi vurur emin ol.

(7) (0)
09.09.2018 21:06:06 hasan k

Bekle bekle gelir

(6) (1)
09.09.2018 20:53:06 seka

Cok beklersin O eskide kaldi. Ebabiller gelse once muslumanlari (yani bizi )bu rezil durumlari aptalliklari sebebiyle vurur!

(9) (1)
09.09.2018 20:37:32 srkn

masallara inanmaya devam edin

(9) (15)