Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
10.09.2018 08:50:04 domino

varank dediyse yapar yazılmıs varank ne yaptı bi hatırlatırsanız sevinirim(es dost ve akrabalrını devletin ust kademelerine ballı noktalara yerleştirip ceplerini doldurmanın haricinde)

(1) (0)
10.09.2018 07:56:33 Memet

Birde mercedes bmw opel ford vadisi yapin beton dikmekle olmaz bu isler hala ayni kafa...

(4) (1)
10.09.2018 07:55:51 Ender Boz

Google, Apple,Amazon hepsi araba garajında kuruldu.Demekki bu iş bina yaparak değil, girişim ve fikirlerin gelişeceği sorgulayan ve aratiran bir eğitim sistemi ile,ülke atmosferi ile oluyormuş.

(9) (1)
10.09.2018 00:55:42 Ayrıntıda

Silikon vadisinde Cami yok gibi. Lutfen en onemli yapıyı unutmayalım.

(9) (4)
10.09.2018 00:22:22 ABAHTAMUHMUS

Müslüman, Haşr suresini devamlı okumayı adet haline getirenler günde içinden , 3.600 adet ,öldüklerinde şehit olarak ölür. Direksiyonda okuma.Tehlikeli iş yaparken okuma ve öğrenciler az oku .Her türlü sigara,alkol ve uyuşturucuya HAYIR.

(4) (3)
10.09.2018 00:20:13 deletimiz düşünsün

lafla beyjir ekmek gemisi yürümez siz önce aç halki açlıktan kurtarin

(4) (2)
10.09.2018 00:15:18 türk

2017 mazot: 4,52 2018 Mazot:6.30 2017 gübre cuvali:85lira 2018 gübre cuvali 175 lira 2017 buğday kg fiyati:870 kuruş 2018 buğday kğ fiyati:910 kuruş Çiftçiyi üretiçiyi bitirdiniz sayin bakanim

(4) (2)
10.09.2018 00:07:45 Talas_BE

bina yapacağınıza o parayı girişimcilere verseniz daha isabetli olurdu ama yine birileri ordan para kazanacak, hatta o binalara da kim bilir kimler yerleşecek.

(4) (1)
09.09.2018 23:16:08 hacıemmi

birde emekli maaşlarına el atsan bakan bey son zamlardan sonra bittik 30 luk yumurta 18.tl pazarda ölü sebze meyve 5 tl

(4) (2)
09.09.2018 22:35:28 mk

Bir oyun programcısı olarak işi bilene vermesseniz yakında çökücez yazılım için yapılan bina ve alet maliyetlerini pazarlama desteği olarak verin yerlidir.

(6) (0)
09.09.2018 22:35:27 mk

Bir oyun programcısı olarak işi bilene vermesseniz yakında çökücez yazılım için yapılan bina ve alet maliyetlerini pazarlama desteği olarak verin yerlidir.

(3) (0)
09.09.2018 22:18:48 Gariban

Bu projeleri beğenmeyip kulp takan vatan hainidır.

(4) (13)
09.09.2018 22:03:29 ali baba

Ver gazı

(11) (0)
09.09.2018 22:02:25 Ahmet

Sayın Bakanımız şu Tübitak Uzayada el atsa 4 yıl oldu hala gerçekleşen proje yok

(4) (0)
09.09.2018 20:44:23 Robotikçi

Carnegie Mellon'da yüksek lisans, UT-Austin'de doktora yapıp memlekete döndüm ve devlet beni meslek yüksekokuluna atadı. Önümüzdeki dönem Woed Excel öğretecem. Bu kafayla mı memleket gelişecek?

(12) (4)
09.09.2018 20:41:15 Uyanik

Sana iyi para aktariyor galiba haber yap diye

(14) (1)
09.09.2018 20:31:02 Salla Bakalım

Bu dediyse kesin yapar. Teknolojide cağ atlattı bize

(9) (3)
09.09.2018 20:23:24 Almanya

Teknoloji dedin mi Türkiye'de akla gelen iki ilimiz var Konya Yozgat örnek ezan okuyan robot gibi dünyanın kıskandığı buluşlar

(13) (1)
09.09.2018 20:21:54 Gariban

Bana iki kat maaş verseler yine gitmem oraya.

(6) (7)
09.09.2018 20:20:53 hikmet

iyi ki varsın Eren. Sen bu milletin kalbinde sonsuza dek hep yaşayacaksın. Örümcek kafalı chpkk lilar sen den hep nefret edecek ama biz seni hep sevecek ve anacağız.

(1) (0)
09.09.2018 20:17:59 Almanya

Resme bak İlkokul öğretmeni gibi parmak salıyor karşısındaki zavalılara vay Türkiyem bu görgüsüz yöneticileremi,kaldın

(9) (1)
09.09.2018 20:11:05 Rizeli ceto

Elme essegum elme arpa biterde yersun

(6) (0)
09.09.2018 20:10:34 Selman Ali

Bence konum olarak güzel. Ege tarafına niye yapsın. Gelen kişi tatilemi geliyor yoksa iş yapmayamı geliyor. Tatil istiyorsa bostancı sahile gitsin orasıda güzeldir.

(0) (1)
09.09.2018 20:09:08 Geleceğin Mühendisi

Odtulu Bilkentli gidip de kocaelide çalışmaz. Ancak 15-20 bin tl verirsen belki.

(2) (1)
09.09.2018 20:08:16 Dilimizde tüy bitti

Çook geç kaldınız çook Tüm köşe başları tutuldu. Cep telefonunda Çin,Kore,Japonya, ABD yerleşti,Bilgisayar,TV, ve diğer elektroniklerdede şansımız yok alt yapı daha sıfırdan başlayacakta fersah fersah ilerlemiş ülkelerin arasına sıkışacak ölme eşeğim ölme

(5) (1)
09.09.2018 20:03:08 Günaydın

17 seneden sonra akıl başa geliyor ama çoooook geç geliyor. Eğer bu kriz olmasa 17 sene daha gelmezdi bu şuursuzlara

(7) (1)
09.09.2018 19:42:46 gezici çapulcu

güzel proje fakar çok yanlış yerde... 2 kat fazla maaş verseler araştırmacı olarak GEBZENin kimyasal havasını soluyarak hayatımı heba etmem. yerli yabancı beyin çekecekseniz güney veya ege sahillerine yakın yatırım yapmanız gerekirdi

(4) (4)
09.09.2018 19:39:15 jush

Bakin ne kadar bos is oldugunu soyle anlatayim. bilisimin ham maddesi nedir ? elektrik ve bilgisayar. simdi soruyorum istanbul kocaeli nufusu 25 milyon nerdeyse. hemen yanina niye yapiliyor. mesela niye ankaraya yapilmiyor yada salliyorum, antalya, hem deniz kenari vs... biz yaptik oldu,israf yapmyn

(7) (0)
09.09.2018 18:31:28 Z Turbojet-fan-şaft-prop

Bu millet acilen hertürlü uçağını helikopterini üretmek istiyor. Yanlış yatırımlardan bu millet hesap sorar.. Demedi demeyin.

(12) (2)
09.09.2018 18:29:55 Misafir

Yapilacak en son yere silikon vadisi yapiyonuz.gidin egenin guzel yerlerine yapsaniza. Kaliteli muhendis cekmek iatiyorsaniz bunu gebzeye yaparak cekemezsiniz. Ama nerde bizdeki yonwticilerde o vizyon

(15) (10)
09.09.2018 18:29:29 Z Turbojet-fan-şaft-prop

Öncelik inşaatmı imalatmı. Bu ülkenin güçlenmesi başta savunma sanayimizin dışa bağımlılıktan kurtulup uçak ve benzeri hava araçlarını üretmektir. Öncelikli konumuz sanayi olmalı müteahitleri memnun etmek değil..

(10) (0)
09.09.2018 18:18:38 Ardahan belediyesi

turkiyede bu vadinin yapilacagi baska sehirmi kalmadi hep istanbul bize ne istanbuldan toplanalim hepimiz istanbula gocelum ozaman

(17) (5)
09.09.2018 18:04:20 Boş Beleş İşler

inşaatçılar iş başında

(21) (5)
09.09.2018 18:02:34 Myeaym

İçini bakan milletvekili belediye başkanı ilçe teşkilat başkanı yakınlarıyla doldurmayında

(14) (1)
09.09.2018 17:57:48 GerÇeK

eeee en büyük adalet binalarıda bizde de içinde adalet yok...!!! herkes yandaşını yancısını torpillisini dolduracak...

(17) (1)
09.09.2018 17:52:08 soyler

urettigin bir tane bilgi yok, Türkiye bilgi tüketicisi, iki bina yapmakla teknolojide çağ atlayamazsiniz bunu artık o cahil kafaniza sokun.

(13) (3)
09.09.2018 17:44:59 wee

Bundan onceki akpli bakanlarda ne yaptiysa buda ayni kafa ihale beton elde var sifir sonra varaklara gelmeyelim

(15) (3)
09.09.2018 17:39:03 crs

Gelecek yazilimda kimse bos konusmasin.Ama bu projede bir terslik var cok yavas ilerliyor.Maaliyetler cok artti bu vadinin yillar once tamamlanmasi gerekirdi.

(7) (2)
09.09.2018 17:35:48 Sevgiler saygılar

Tek şehirli bir vatanda yaşıyoruz. Bu kadar toprağımız var istanbuldan başka bir yerde yapılamaz mıydı ? Zaten şehir kalabalıktan tıkanıyor, bunlar yine oraya yatırım yapıyorlar

(4) (1)
09.09.2018 17:34:50 Çılgın Komando

Üniversitelerin bazı bölümlerinde okuyan zeki çocuklara anlaşma imzalatıp , aselsan tübitak gibi kurumlarda çalışmasını sağlamalıyız. yoksa beyin göçü tüm hızıyla devam eder. bırakın inşaatı. Önemli olan arge payı, yetişmiş kalifiye bilim adamı ve mühendislerdir.

(3) (0)
09.09.2018 17:19:05 Pir Sultan Abdal 3.Köprü

Bilişim bahane,inşaat ve rant şahane. Eren Bülbül ün ne özelliği var? Neden'Pir Sultan Abdal Konferans Salonu'olmuyor.Eren Bülbül Türkiye ve Osmanlı için ne yapmış?Türkiye sadece karadenizliler den mi ibaret? Pir Sultan Abdal tesadüfen Pir olmadı ama Eren Bülbül tesadüfen o çatışmada şehit oldu.

(7) (7)
09.09.2018 17:17:30 refah

Yine yandaşlar malı götürmesin.

(12) (3)
09.09.2018 17:09:28 Sss

Muteahit kim acaba?

(15) (4)
09.09.2018 16:59:23 Yapar yapar

Proje güzel. Parayı bulursa yapar. Yada verirler yabancılara onlar yapar.YAP, İŞLET,İŞİ BİTSİN,DEVRET..

(8) (2)
09.09.2018 16:58:26 Ters Beyin Göçü

Hindistan, Tayvan, Kore ve Çin'den, TR de ihtiyaç duyulan donanımlı ve sektör deneyimli teknoloji elemanlarının göçüne izin verin, destekleyin.

(15) (0)
09.09.2018 16:48:06 Ahmet

Yorumumu yayınlar mısınız lütfen

(0) (1)
09.09.2018 16:42:05 Osman

Bakan Adam gibi adamdir. Saygisizlik , nankorluk yapmayalim. Elestirerek hayinlerin ekmegine yag surmeyelim. Herseyi elestriyorsunuz yaaa.

(7) (11)
09.09.2018 16:38:47 Veli Toplantısı Black Series v

En iyi 5 üniyi birleştirin bu konuda doktorası olanları toplayıp yaşam garantisi verin gerisi gelir.

(1) (0)
09.09.2018 16:25:15 Erhan Özcan

Önemli olan oranın inşaası değil. Oraya doldurabilecek zeki insanlar !

(22) (2)
09.09.2018 16:15:13 Z Turbojet-fan-şaft-prop

Sayın bakan işadamlarının etkisinde kalıp yanlış yatırımlar yapmayalım yazık oluyor.. Gelin hertürlü hava aracını üretip ithalatını yapalım. Geleceğimiz kalkınmamız savunma sanayiye bağlı..

(8) (2)
09.09.2018 16:07:03 profz

Projelerimiz var,yüzümüze bakan yok. Sadece yandaşa hizmet var, bu ülkede teknoloji gelişmez.Ne kadar işten anlayan varsa iş başında hepsi torpilli.

(25) (3)
09.09.2018 16:04:02 Yazılımcı

Bizim burda ofisimiz vardı ama kapattık. Böyle saçma proje olamaz. Kiralar çok yüksek, sözde teşvik veriyorlar ama inanılmaz derecede prosedür var. 8mb internet 1.000 tlye satılıyor. Bir personelin günlük servisle ulaşım maliyeti 30 tl. Varın gerisini siz hesaplayın.

(27) (2)
09.09.2018 16:03:46 Mahmut

Maalesef bir işe yaramayacak çünkü zihniyet değişmeli. Millet bu teşvikleri hibeleri teknoparklarda falan farklı kullanıyor!

(21) (0)
09.09.2018 16:02:40 helal

dünya ölçeğinde teknoloji üssü falan olmaz boşuna hayal kurmayın

(17) (3)
09.09.2018 16:02:05 Z Turbojet-fan-şaft-prop

Müteahhitleri ve çevreyi birakın biran önce üretime yatırım yapalım.

(14) (1)
09.09.2018 15:58:41 nötr

Sadece şirketlere kiraya veriliyor Uluslararası proje için başvuru yaptık kabul etmediler tamamen ticari bir kuruluş silikon vasinin yanından geçmez

(13) (1)
09.09.2018 15:57:20 SilikonlaraFısıldayanAdam

mesele bina değil ki ,mesele o binaların içini dolduracak yetenekli mühendis!!Eğer bi işe başlıyacaksanız Üniversite öğrencilerinin mesleki gelişimlerine katkı sağlıyacak işlere imza atmak!!Yoksa istersen gökdelen dik ne yazar...

(10) (0)
09.09.2018 15:53:02 Aaaa

Üniversite sınavında ilk üçe girdim, şu an dünyanın en iyi ünilerinden birinde doktora yapıyorum. Torpile, haksızlığa, harama göz yuman bütün tanıdıklarım bir köşe kapmışken, prensipli olduğum için sıkıntı çekiyorum. Niye döneyim?

(19) (2)
09.09.2018 15:52:18 abc

Dünyaya yön veren ve maddi değer olarak Türkiye den bile büyük şirketlerin çoğu virane garajlarda, metruk binalarda kuruldu. Mesele taş duvar değil, mesele eğitim, azim ve istek. Şu inşaat sevdasından vazgeçip işe koyulun artık

(8) (1)
09.09.2018 15:48:20 vx

Bina yapsan ne olur içerisine kalifiye eleman doldurmadıktan sonra. tübitak ne halde belli, dayısı olan masa almış, millet emlakçı olmuş tübitakda:). kalifiye elemanı da 2 bin liraya çalıştıramazsınız bunu da aklınızın bir köşesinde tutun.

(12) (1)
09.09.2018 15:48:07 Aaaa

Torpilsiz iş olmaz lafı müslüman bir ülkede düstur olmuş, kimse kanıksamıyor bile? Böyle bir düzen sadece vasatları mutlu eder ki TUİK’e göre en mutlu kesim bizim ülkede vasat kesim. Böyle ancak vasat olabiliriz. Unutmayın, kaliteli beyinlerin dünyada çok alıcısı var, hem de çok...

(8) (0)
09.09.2018 15:47:57 HAS

Didenler gitsin arkasında ağlayacak değiliz güle güle daha önce gidenlerin halini gördük gitikleri gibi geri geldiler hata vatandaşlıkta çıkarılanları için Yeni yasa bile çıkarıldı

(2) (6)
09.09.2018 15:46:06 esref

Türkiyede hala cocuklarınızı okula göndermeyin diyen tarikatlar var Bunlardan bi başlayın Eğitimsiz kadın toplumu geri kalır Ben namazını kılan biriyim ama hala dini kadın ekseni etrafında yaşayanlardan bıktık Eğitim eeğitim eğitim ......

(6) (2)
09.09.2018 15:44:35 Aaaa

Avrupanın göçmen ofisleri Türk genç dolu, çoğu itü, odtü, boğaziçi mühendislik mezunu... Üç kuruşa iş bulup dönmemenin peşinde herkes. Neden acaba? Hiç düşündünüz mü?

(8) (2)
09.09.2018 15:42:12 Mekan 34

Varank adam gibi adam...

(3) (10)
09.09.2018 15:40:47 SsS

Bizim bel.başk. da ilçedeki cendere vadisini imara açmayacağım bilişim vadisi yapacağım diyordu ama demekki rüşvet ve rant ağır bastı vadide inşaat firmalarından lüks konut ve avm projelerinden geçilmiyor.

(4) (0)
09.09.2018 15:32:50 EMRE AYDIN

Reis 2002 demln beri silikon vadisi kuracağız dedi yıl 2018 yeni kuruluyor ama bunada şükürler olsun demekki türkiyede bürokrasi halen daha devam ediyormuş

(8) (1)
09.09.2018 15:31:51 Av. Kenan Ağr

Üniversitedeyken mühendist olan kalifiye arkadaşlarımın hepsi yurtdışına kaçtı siz bina yapın yapın

(13) (3)
09.09.2018 15:27:37 Aaaa

Doktora yaptığım okul dünyada ilk 50’de, inanılmaz araştırmalar yapılıyor. Ama gelin görün ki kampüsü yok, boş bulunan binayı vermişler bunlara... Binalarda her yer kitap dolu, öyleki 500 metre çapında 10 milyon kitap var... Evet bina yok kitap var, bina yok burs var, bina yok ödenek var...

(8) (0)
09.09.2018 15:27:02 _kuLaLi_

bizim eksiğimiz bu binalardı zaten yoksa yetişmiş eğitimli elemanlarımız çoktan atomu parçalamış uzaya koloniler kurmuştu.. neler neler yapardık da tesis yoktu.. neyse binalarımız tamam ya 3-5 yıl sonra yaparız artık dünya bizi kıskanmaya devam etsin...

(12) (1)
09.09.2018 15:26:12 ilginç

bina ile olmaz. eğitim şart. milli yazışım ce teknoloji ile bir yerlere gelebiliriz

(7) (0)
09.09.2018 15:23:31 Aaaa

Bina yaparak bilim üssü yapıyoruz maşallah. Avrupa Amerika Türk öğrenci kaynıyor. Ülkenin en başarılı gençleri hep ülkeden kaçmanın peşinde... Neden? Kimse sormuyor bile... Bunları çözmeden ancak bina yaparsınız

(17) (3)
09.09.2018 15:16:42 bir dertli

Allahım başkanlık sistemine geçeli daha bir sene bile olmadan her alanda meyvesini almayya başladık. ülkemiz Allaha şükür uçuşa geçti, teşekürler uzun adam.

(6) (6)
09.09.2018 15:07:43 Öncelik insan ve eğitim.

Yetişmiş insan ve ahlaki ve milli değerlere sahip insan gerek ülkeye millete Müslüman alemine. Üniversiteler bilimle uğraşmali. Proflar doçentlik bilim insanları öncelikle ahlaki sonra milli ve ilme aşık bir nesil yetiştirmek için öncelikle kendilerini yetiştirmeli.

(6) (2)
09.09.2018 15:07:28 Galatasarayli

işte bu yatırım ekonomi ve teknoloji olsun

(0) (2)
09.09.2018 15:05:32 Burak

Hazır olun chp zihniyeti saldıracak.küçük görecek çürütmeye çalişacak nede olsa asid yağmuru zihniyeti

(2) (10)
09.09.2018 15:04:43 Öncelik insan ve eğitim.

Onca üniversite var onca Kampüs koca koca binalar var ama eğitim ve üretim neredeyse sıfır. Üniversite de hocalar kitap çıkarır satma derdine girer. Ünvan alıp maaş arttırmak ister. Eğitim gerçekten şart ama önce ahlaki ve milli bir eğitim şart. Teknoloji ve ağır sanayii ve tarım şart

(13) (0)
09.09.2018 15:01:03 yahudıensonhaber

bunlara neden yatırım yok turkıyede ıkı şehırde cımento fabrıkası şehrın ortasında zehır sacıyor her yıl kanserden ölen insan sayısı bu iki şehrımızde yuksek ergene nehrınden zehır akıyor marmaraya deniz ölüyor silononmuş bu eğitım sistemıyle akvaryum yaparsınız sıloknla anca bunlardan bahsetsene y

(58) (24)
09.09.2018 15:00:45 Kuhito

Yerli uçagımız göklerde afişi aklıma geldi şimdi. Size inananlara Allah akıl versin.

(6) (0)
09.09.2018 14:58:09 Ali

Beton yigini gördüm adini koymakla olmaz bu isler bu beton yiginindan kurtulun.tarlalara su goturun yeter...

(7) (1)
09.09.2018 14:57:57 İskenderun

hay maşallah, bunların icinde de Türk yigitleri nice yeniliklere ilklere imza atacaklar inşallah

(6) (1)
09.09.2018 14:55:13 Öncelik insan ve eğitim.

Üretmek için koca koca binalara gerek yok. Öncelikle yetişmiş insan gerek bize. Küçük catirlarda dahi bilim üretmek mümkündür yeterki eğitimli insan olsun. Tarım ve ağır sanayii başta olmak üzere ithal ürünlere yönelik ciddi çalışmalar yapılmalı. Uzay ve iletişim teknolojisi şart. Kısaca çok iş var

(5) (2)
09.09.2018 14:52:18 Öncelik inşaat olmamali

Seka kağıt fabrikasını açmakta başlanmali ise. Her şeyi ithal ediyoruz neredeyse. Samandan kağıta etten pirince kadar ithal ediyoruz her şeyi. Ağır sanayii ve tarıma ağırlık verilmeli. Eğitim şart en temel sorunumuz eğitim. Yetişmiş insan gerek bize. Günü kurtarmak yerine yarınlara düşünmek gerek

(11) (0)
09.09.2018 14:52:00 yav he hee

Hayırlı olsunda, her şeyide taklit etmek zorunda değiliz. Bu devirde binalar yan yana olmasada olurdu. Türkiye'nin her köşesinde konularıyla alakalı insanlar, üniversiteler, fabrikalar, işletmeler birbiriyle iletişime geçebilirdi, bilgi alışverişinde bulunabilirdi, istedikten sonra.

(8) (0)
09.09.2018 14:49:19 Geleceğin Mühendisi

Bina yapmak ile olmuyor bu işler. Aynı kafa ile bir sürü üniversite açıldı içleri boş. Kalifiye insan yetiştirip onları yurt dışına kaçırıyoruz. Özgür bir ortam sağlamalı insanlara.

(11) (6)
09.09.2018 14:48:18 Konyalı

her koldan büyümeye devam. bize şarbon ve dolar gibi geçici gündem oluşturanlar, DUYUN! hiç bir şey TC yi durduramaz...yola devam. pkk, suriye, üretim, imar, silah sanayii hatta spor her şeye devam...

(3) (9)
09.09.2018 14:45:21 KARADENIZLI82

Beton yapmaya devam

(11) (2)
09.09.2018 14:43:16 1234567890

Harbiden de Varank yapar! Adamin dibi!

(4) (11)
09.09.2018 14:43:12 Mustafa

Bina ile teknoloji üretilmiyor. Adam lazım adam.

(14) (3)
09.09.2018 14:43:09 Murfali

Egitim ile olur. Bina yapmakla olmaz... Olmazzz

(10) (3)
09.09.2018 14:41:40 antalyali

hala bina yapiyorlar diyen arkadas..cadir mi kursunlar ??

(6) (8)
09.09.2018 14:35:43 sıradan vatandaş

kusura bakmayın varank yapar. anlayan anladı.

(8) (10)
09.09.2018 14:31:12 X kisi

teknoparklar yapilmisti onlara ne oldu

(10) (1)
09.09.2018 14:30:52 idealist!

Teknosab ne oldu? Bursa diye biliyordum ben ne ara kocaeli girdi devreye? Teknosab ne olduysa bu da aynı olur!

(6) (0)
09.09.2018 14:30:15 DANA.

vadinin icine bi cami de yapin..siz sewersiniz

(25) (59)
09.09.2018 14:26:43 Silikon Vadili

Hala anlamadıniz değil mi? Silikon vadisi inşaat ile olmuyor. Kültür ile oluyor, yatırım ile oluyor, o kafada yetişen insan kaynağı ile oluyor. Adalet olmayan ülkeye yatırım gelmez. Yatırım gelmeden ihracat yapılamaz.

(147) (213)
09.09.2018 14:25:56 chpkk

durmak yok yola devam.

(104) (25)
09.09.2018 14:25:43 ensonhaber bu ne

Hala bina yapıyorlar halaaaaa

(88) (115)