Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
10.09.2018 10:14:24 kokona abla

her canlı için hassas olmamız lazım lakin kokona ablalar için bir sokak köpeğinin midesi ve canı bir suriyeliden daha önemli maalesef :(

(2) (0)
10.09.2018 01:48:42 beşiktaş

Ne istediniz kadından yazıkdır ne olmuş köpek gezdiriyorsa siz çocuklarınıza bile bakmayıp sokağa fırlatıyorsunuz nerede VİCDAN Merhamet

(3) (1)
10.09.2018 00:57:57 ABAHTAMUHMUS

Müslüman, günde içinden , 20 saatini,hatim,zikir,tesbihatla geçir. Her türlü depremden,selden,toprak kaymasından korunmuş ol. Direksiyonda okuma.Tehlikeli iş yaparken ve öğrenciler az oku.Her türlü sigara,alkol ve uyuşturucuya HAYIR.

(1) (0)
09.09.2018 23:34:18 Sezar

Yorum yapanların çoğunu evime alıp beslemem. Ne kadar yobaz ne kadar vahşi insanlar var. Dağda besle köyde besle diyen bile var. Köyü bilmem de dağda beslenmesi gereken siz siniz. Geliştirin lan kendinizi. Ne bu mağradan yeni mi çıktınız

(10) (2)
09.09.2018 23:32:35 GOGO TÜRK

Turk insani ne kadarda hayvan dusmaniymis yorum atanlardan anliyorum valla...hayvan beslemek yada sevmek sizi insanliginizdan uzaklastirmar merak etmeyin sevmiyorsanizda sevenleri rahat birakinda sevsinler bree insan azmanlari sizi!!! Turk milleti yufka yureklidir ama sizler yureginizi tasa cevirmis

(9) (3)
09.09.2018 23:15:34 baba firarda

Isırmaz diyor ulan aklı mı var onun embesil. Şu hayvan fetişistleri cok gıcık gerçekten

(3) (8)
09.09.2018 23:08:58 baydı bunlar

yazik bu köpeklere acıyorum vallahi billahi,daracık kokuşmuş evlerde yaban hayvanlarını sırf kendi egolarınız icin hapsediyorsunuz,madem sizler bukadar çok aşıksınız köpeklere,neden gidip siz hayvanların hayatına uyum sağlamıyorsunuz?konuşamayan kendini ancak sabahlara kadar havlayarak duyurabilen h

(4) (4)
09.09.2018 22:17:19 insana saygı göster önce

hayvan sevecekseniz muhtaç hayvanları sevin

(1) (0)
09.09.2018 22:12:53 Mergiz

Hayvan sevicem diye insana saygı göstermeyen çok kişi var

(5) (2)
09.09.2018 22:07:23 bos bos konusmayın

Asılı ve karneli bir kopegi evde besleme hakkın vardır kimse de birsey diyemez temiz baktıktan sonra...anca burda ötersiniz boyle...kopek dagda yasamaz once bunu ogren yaban hayvanı degildir

(2) (3)
09.09.2018 22:02:02 ali

Köy yerinde besle kardeşim

(4) (6)
09.09.2018 21:15:51 t5mp1ktcbubbkiaaoadaersrAphcid

tasmali gezdir tek sorun tasma

(6) (0)
09.09.2018 20:36:09 kiler

yollara pislik yapiyorlar sahipide temizlemiyor

(9) (4)
09.09.2018 18:52:39 polat türk

Hayvanları sevmek gerekiyor fakat abartı olmadan dairelerde 3 beş köpek evlerde aynel öyle bazıları hayvanlara verdik leri degeri keşke insanlara aile lerine de verse maleset yok işte Avrupa da evler daireler sokaklar hayvanlarla dolu ve insanları rahatsız ediyorlar pislıik ve havla maları ile bira

(9) (3)
09.09.2018 18:32:22 ENS

Hayvansever iseniz kışın yabanda aç kalan hayvanları besleyin.Kendi egonuz için beslesiğiniz eve hapis ettiğiniz özgürlüğünü çaldığınız azarladığınız sonra sokağa saldığınız oyuncak muamelesi yaptığınızı değil.

(13) (6)
09.09.2018 18:28:08 eser

sokaklar bu köpekçiler yüzünden pislikten geçilmiyor azmanları insana saldırıyor insanların yemek yediği yerlerde köpekler var oturdukları yerlerde bunlar ğire bit herşey bunlarda köpekçi tasmaya bağlamış köpeği gezdiriyor birde hava atmaya çalışıyor kaldırımlara pisletiyor

(10) (5)
09.09.2018 18:20:50 antik

Köpeklerin insan tarafından evcilleştirilip insana muhtaç olduğunu bilemeyecek kadar cahil insana bile merhamet gösteremeyen yaşam formları.

(10) (3)
09.09.2018 17:44:12 ne cok kopek dusmanı varmıs

Senin davarını korurken uyusturucu bomba mayın ararken...depremde yaralıları ararken hersey guzel...bir tas su bir tas yemek vermeye gelince pis necis kaka oluyor oyle mi? Eger o kopeklerin sizin uzerinezde 1 gram hakki varsa haram eder insallah...

(9) (7)
09.09.2018 17:30:28 ihsand

Eskiden dar pantolon veya mini etek giydim falan derlerdi, şimdi köpegin arkasına mı saklanır oldular. Bunlar hayvanserver filan degil. Herkesten üstün olduklarını iddia eden benim oyum onunla nasıl bir olur diyenlerden.

(9) (8)
09.09.2018 17:16:28 TUFAN

KÖPEK SEV BİZDE SEVİYORUZ AMA KİMSEYİ RAHATSIZ ETMEYE KİMSENİN HAKKI YOK HAYVANSEVENLER DİYE SEVMEYENLERİ VEYA KORKANLARI ESİR ALAMAZSINIZ BİNALARDA ARJANTİN DOGO PİTBULL GİBİ KÖPEK BESLİYORLAR

(11) (3)
09.09.2018 16:35:47 CABBAR AGA

TABİ AYNN KADININ DEDIGI GİBİ OLMUSTUR

(21) (7)
09.09.2018 16:34:17 kroww

kendileri sokak hayvanlarına yardım etmezler, edenede mâni olurlar, işte bunlar hep îmansızlıktan, gâvurluktan oluyor.

(5) (9)
09.09.2018 16:05:22 OSMANLI TOKATI 29

Köpekleri kedileri öyle hale getirdilerki Köpek kediyi kedi fareyi kovalamaz oldu hepsi bir kapının önünde hazır su hazır mama bekler oldu işte bunların sebebi entel dantel takılan komşusu açmıdır tokmudur diye hiç aklına bile gelmeyen hayvanları insanlardan daha degerli görenlerdir.

(64) (36)
09.09.2018 15:23:58 Bedevi kültürü bizi bitrdi

Kara köpekler şeytandır diye yazan hadisler bile var.Köpek giren eve melekler girmez diyen din dinmidir eğer dinse nasıl bir dindir?

(5) (16)
09.09.2018 14:46:55 Style

Bir kedim var ne kadar hayvan düsmani varsa kurban olsunlar ona.ayreten akp li ve muhafazakarim.hayvanlar bizlere Allahin emanetidir sicak yaz günlerinde herkes evinin önüne ya da bir yere su koysa hayvanlar ictikce oruc acmis gibi sevinirler.hayat siyasi idiolojiden ya da namazdan ibaret degil.

(49) (10)
09.09.2018 14:41:04 Style

köpegin kime ne zarari var?ya ayaklari kuyrugu kesilip canli canli yakilan kedilerin kime ne zarari var.herkes evinin önüne biraz su koysa biraz yiyecek ne olur?sicakta susuzluktan kavrulmus hayvanlari gördükce kahroluyorum.kedileri köpekleri degil bu bayana saldiranlari o barinaklara atmali.

(4) (3)
09.09.2018 14:18:06 ..

sokaklar hayvanların değildir.. sözüm ona hayvan severler.. sokakta yaşayan hayvan sefil olur .. barınak yahut evde yaşar.. malsınız mall

(4) (6)
09.09.2018 14:01:38 sefasoylu

Dünyayı köpeklerin zanneden yaratık git kendine bi köpek kulübesi yap

(7) (14)
09.09.2018 13:30:09 :@@

Al işte yeni bir provakatör akımı daha başladı !! O kişileri bulup adalete teslim etmiyeceksin kardeşim bi güzel şeytan yerine taşlayacaksın.

(28) (11)
09.09.2018 13:26:19 selahattin

köpeği kendi bahçende veya dışarda ağız maskeli gezdir. hayvan bu ne yapacağı belli olmaz. milletin çoluk çocuğu var dışarda.

(43) (36)