Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
08.09.2018 17:30:43 tayyar

Tam maganda Ha

(0) (0)
08.09.2018 17:15:46 yk

Bu magandaya Allahın en büyük cezası darısı diğer magandaların başına...

(0) (0)
08.09.2018 13:34:13 imre

Yav bunlar eğitilmezdir

(0) (0)
08.09.2018 12:14:53 Mustafa Kemal

Bunlarda silah olmasi devletin sucu, bir devlet olarak sen bu silahlari toplatmiyorsan ozaman suclusun. Silah sadece poliste ve askerde olur. Ruhsatli veya ruhsatsiz, kimsede silah bulunmamali

(3) (0)
08.09.2018 12:12:20 Mustafa Kemal

Her korkagin cebinde bir silah vardir, entarilerin silahi erkek olanlarinda yumruklari konusur!!!

(3) (0)
08.09.2018 09:08:28 akpicraat

ibreti alem cezası yok, sebepsiz silahlanma çok, herkeste silah nedir kardeşim bu. korkak işidir silah.

(1) (1)
08.09.2018 09:06:54 YAZIK

MADEM İLLA SİLAH SIKICAKSIN KURU SIKI TABANCA SIKSANIZ OLMAZ MI?

(0) (0)
08.09.2018 05:21:16 ...

böyle insanlarla aynı havayı solumaktan tiksindim artık

(9) (0)
08.09.2018 02:56:44 Gurbetci

Vay hayvan vaayy :(( İyi bok yedin hayvannnn Ula bu meledin kurusıkısı ses fişeği yokmuydu hayvann böyle neçe hayvanlara sözüm

(4) (0)
08.09.2018 02:54:02 jush

iyi olsun denmez tabide, artik bu ailede hic kimse havaya ates etmez heralde. diger ailerlerden birileerinin olmesine gerek yok. yoresel dugunlerde bu is yapildigina gore, o buyuklerin biraz akillanip, yaptirmamalari lazim. mesela muhtar fisildar, mesela reiz muhtarlar toplantisinda bir kere soyler.

(1) (0)
08.09.2018 02:50:18 Diyarbakirli 2121

doğu olsaydi hepimiz terörist olurduk tabi nigde olunca kimse yorum yapmaz

(4) (3)
08.09.2018 09:42:01 Türkoğlu

Senin de kime oy verdiğine bakmak lazım sonra konuşmalı bilemeyiz...

(1) (1)
08.09.2018 08:55:43 Nusret

Haklısın kardeşim maalesef her doğuluyu öyle yaftaladık):

(1) (0)
08.09.2018 08:44:24 Ajitasyon yapma

PKK terör örgütnün elemanlarının tamamına yakını doğulu. Bu durumda insanların ne düşünmelerini bekliyorsun? Ayrıca doğuda ki elektrik ve suyun kaçak oranları ortada. ,Yani sadece terörist değiller.

(1) (0)
08.09.2018 08:38:48 Halis

Komiklik olsun diye mi yazdın?

(0) (0)
08.09.2018 08:38:06 Ali

Herkes terörist değil tabi ki. Tanıdığım çok dürüst, vatanına bayrağına bağlı insan lar var. Ancak sayıları çok az maalesef.

(1) (0)
08.09.2018 01:21:44 osmanlı

ben artık düğünlere gitmiyorum takımı takıp ayrılıyorum ne buya kardeşim yazık değimi ikinizede

(8) (0)
08.09.2018 01:19:06 mehmet

Yaptığı mallığamı üzülsün birini vurduğunamı üzülsün o bürinin kardeşi olduğunamı üzülsün bunu seyredin ama silahı havada tutaral ateş etmemiz lazım diye değil silahı ellememek lazım diye izleyin

(3) (0)
08.09.2018 01:18:19 Yorumluyorum.....

kaza değil kasıt var !!!!!!!!

(2) (0)
08.09.2018 01:17:22 zzz...

Anne sütü önemli !! Bakın beyin gelişimini tamamlayamamış embesil..

(6) (0)
08.09.2018 01:17:12 Yorumluyorum.....

videoyu izledim bana pek kaza gelmedi. sorguya çekin işin içinden kasıt çıkacak!!!!

(3) (1)
08.09.2018 01:15:04 Yorumluyorum.....

dangalak, içeride ömrünü çürüt. silah sıkan net dangalaktır!!

(1) (0)
08.09.2018 01:09:28 Turuncu

soruyorum, bu maganda şimdi kader kurbanı mı?

(2) (0)
08.09.2018 01:08:11 mohikan

Bu gerizekali eğlenme yöntemine yasak koysun devlet. Düğünde her türlü patlayan citlayan ses çıkaran ateşli şeyleri ya sak la sın.

(2) (0)
08.09.2018 01:07:12 Turuncu

bu şimdi kader mahkumumu oluyor

(1) (0)
08.09.2018 00:56:11 simit

niye maganda deyip geçiyoruz, neden yasaklamıyoruz böyle şeyleri, bu magandanın içeri atılması için illa fetöcümü olmasımı lazım

(1) (0)
08.09.2018 00:50:28 yorumcu1234

Gram acimiyorum milyon kere bu tür haberler cikiyor takan kim vurun birbirnizi cahiller

(1) (0)
08.09.2018 00:25:46 serdar

Kadinin en mutlu gününü ziyan ettin. Ömrünün sonuna kadar unutamiyacak bir dügün kasedi bile olmiycak. Noluyor silah sikinca adam mi oluyorsun geri zekali.

(2) (0)
08.09.2018 00:07:58 Tras

Gel sana kupa vereyim çok başarılıydın

(0) (0)
08.09.2018 00:07:13 bayram

Her ilçeye ücretsiz poligon yapılsın,mesele düğün yada maç falan deyil.otoyoldaki levhalara ateş ediyo bu millet.

(0) (0)
07.09.2018 23:54:34 1903

eğlendin mi bari ??

(1) (0)
07.09.2018 23:37:07 eskiyalik bu

arkadas ben bunu hic anlamiyorum bu ne densizlik bu nasil bir gelenektirki bilhasse köy dügünlerinde meydana geliyor adam acik acik kardesini öldürüyor lütfen devlet yetkililerinden rica ediyorum dügünlerde bu silah atma yarisina yasak getirin .

(1) (0)
07.09.2018 22:55:02 Mr. CEVAT BEY

Bu sığır ya kafayı yer yada kahrından fazla yaşamaz. Allah kimseye böyle belalar vermesin. Biz Türkler neden cahillikte birbirimiz ile yarışıyoruz.

(7) (0)
08.09.2018 01:25:02 Mr. CEVAT

Kaç defa atom parcaladin kaç defa uzaya mekik yolladin veya kuran ilminden neyi çözdün. Allaha sonsuz şükür ler olsunki evet TÜRK olmaktan gurur duyarım ancak kabul etki cahiliye çok fazla. Sadece bu sitedeki haberleri görmen cahilligin boyutunu gösterir.

(0) (1)
08.09.2018 00:52:06 Vatandaş.

Ben Türk üm ve ilim öğrencisiyim kendi adına konuş... ayrıca o düğündeki Türk olsaydı bunu yapmazdı...

(1) (3)
07.09.2018 22:33:03 Kama

Af gelecek ve bu maganda yine ateşlemeye devam edecek merak etmeyin hükümetimiz çokcalisiyor meclisimiz mesai yapıyor

(6) (6)
07.09.2018 22:28:55 Kama

En az 15 yıl vereceksin

(0) (0)
07.09.2018 22:27:48 DARENDELİ44

Kendi şahsi görüşüm devlet herkesin elindeki silahları toplamak için düğün magandaları bahane edecek.Onun için medyaya emir verdi.Bunun amacı bireysel silahlanmayı önlemek.Bu yorumumu not alın.

(0) (4)
08.09.2018 01:12:54 mohikan

Bu yorumu yapmak icin umarım triger kayışını kopartmadin

(0) (0)
07.09.2018 22:21:54

Gerizekalı daha namluyu havaya kaldırmadan tetiğe basmaya başlıyor arkası arkasına mal ya sanki elindeki oyıncak silah

(6) (0)
07.09.2018 22:14:11 Magnum dondurma

Devletin işi bunu engellenmek Adamların umrunda mi ceza yok hukuk yok hiçbirşey yok

(2) (1)
07.09.2018 22:09:41 ENS

Kim ne derse desin yalan.Bu işte kasıt var.Bilmeden kaza ile lafları hikaye..Namluyu havaya doğru tutmadan ateş etmek de ne demek?

(2) (0)
07.09.2018 21:53:56 adil

Yobaz lar bağnaz lar kültürsüz insanlar. Vatana millete dine islama faydasız insanlar bu kadar basit.....

(6) (0)
07.09.2018 21:41:01 Alex

Olum ne gerek vardı ya.! Böyle eğlence olmaz.

(0) (0)
07.09.2018 21:37:21 profz

Şerefsizin tipe bak,saç traşına bak, ben katilim,ben pisliğim diyor,hiç pişmanlık duymuyor,tam idamlık.

(5) (0)
07.09.2018 21:36:21 tc

ah be kardesim. Allah rahmet eylesin

(1) (0)
07.09.2018 21:32:37 yobaz

Abi katili maganda

(1) (0)
07.09.2018 21:29:10 61Vatan

bsk bu harika oldu belki akillanir

(1) (0)
07.09.2018 21:28:00 HBBO

bazen üzülüyorum, bazende seviniyorum. belki acımasızca gelebilir ama bu adamlar yarın öbür gün sizi bizi hepimizi aynı şekilde vurabilir. olan kaza kursunu ile ölene oldu. artık devletin (hükümet demiyorum) bir çözüm bulması gerekiyor.

(4) (0)
07.09.2018 21:17:11 Reisin Yolunda

Uaa yeter artik yaa yeter.kimse bu salakliga bir dur demeyecekmi???

(0) (0)
08.09.2018 00:55:57 Vatandaş.

Senin reis demeyecek zerre şüphen olmasın...

(0) (1)
07.09.2018 21:16:34 SNN61

adam Silahi havaya kaldirmadan sıktığı icin kardeşini vurmuştur... Kalabalıkta silah sıkmak nedir kardeşim yazik değilmi kardeşin de gitti sende...

(0) (0)
07.09.2018 21:12:50 ecem

Yazik ölen gence bu insanlar ellerinde silah kendi beyinlerinde bambaska dünyada yasiyorlar ne kadar ilkel olduklarinin farkinda bile degiller. Silah sadece güvenlik güclerinde olmali tüm silahlar toplanip agir cezalar verilmeli. Devlet bunlara neden göz yumuyor.

(2) (0)
07.09.2018 21:06:05 turk turk turk turk

lan ne zevk aliyorsunuz silah sikinca dugunlerde boyle sacma salakca birsey olamaz en yakin arkadasimin dugununde silah sıkıldı 10 dakka sonra dugunden ayrildim canimi sokakta bulmadım

(3) (0)
07.09.2018 21:04:14 salaklik

kendi dugunumde silah getirenler oldu ya dedim silahi kapida birakin yada girmeyin gidin. bu ne sacmalik arkadas

(2) (0)
07.09.2018 21:01:49 azer

beyler düğünlerde silah kullanmayı bilmeden ateş etmenin sonu malesef düğünlerde silah adeti karadenize hastır onlarda silahı kullanmayıda yapmayı bilirler yani silah ustasıdır bırakın

(2) (1)
07.09.2018 20:45:59 Sade Vatandaş

Ya sizin aklınıza beyninize eee ne oldu Düğünde silah sıktın rahatladın mı

(0) (0)
07.09.2018 20:27:53 Ketur

Adam silah kullanmayi bilmiyor eline silah aliyor ...

(0) (0)
07.09.2018 20:24:15 mms

O mermi başkasına girecekti abisine isabet etmese, kalabalık bir ortam, ne desek boş

(0) (0)
07.09.2018 20:19:43 Bir kişi

Toplum olarak çok yol almamız gerekiyor. Biz çünkü ne derseniz deyin hem çok cahil, çok bilmiş, çok boş konuşan, güzel örnek olmayan, sinirli, sabırsız, konuşmasını bilmeyen, biribirini halinden anlamayan, küfür eden, herşeyi herkesten daha iyi bilen, fikir üretemeyen, herkesin arkasından kötü konuş

(6) (0)
07.09.2018 20:18:00 Kaptan

Bizim yegenin Dügününde Silah siktilar Tepki gösterdim Allah korusun Cocuklar var kazaya sebebiyet vermeyin diye. Verilen cevaba bakin o kisiler Silah kullanmasini bilmiyor. Bunlara gelde anlat.

(2) (0)
07.09.2018 20:07:36 ilyas

karseşinin havada ne işi var mış ki

(1) (3)
07.09.2018 20:06:22 deletimiz düşünsün

adam kardeşini öldüŕüyor şimdiden ilerde miras kavgası çıkmasın diye

(0) (0)
07.09.2018 20:06:21 Dr

seneye serbest sonrada içimizden birini vuruncaya kadar artık......

(0) (0)
07.09.2018 19:53:10 KAYSERİ 38

Bıyığında meymenet yok ÖKÜZÜN. Şimdi ailecek eglenin.

(1) (0)
07.09.2018 19:43:40 ersn

herkese ders olsun. Kızın abisi mezara kardeşi hapse girdi. Neyin havası neyin artistliği peşindesiniz ?

(7) (0)
07.09.2018 19:42:57 Mehmet Seker

Türkler neden böyle.

(0) (0)
07.09.2018 20:16:21 emin

deli lerde ondan. böyleler.

(0) (0)
07.09.2018 19:37:16 vatan sever

Mal degnegı ya al sık sımdı o mermılerı

(2) (0)
07.09.2018 19:35:46 aaaa

sığır

(1) (0)
07.09.2018 19:28:32 misafir

Egitim sart

(1) (0)
07.09.2018 19:28:24 ADANALI

DEVLET YOK DEVLET 500 TL SİLAH SATILIYOR BU ÜLKEDE HEMDE RUHSATSIZ DİYELİM YAKALATTIN SİLAHI CEZASI NE TIRI VIRI YANİ KOMİK PARA CEZASI DEDİM YA DEVLET YOK DİYE BİRDE CEHALET EKLE LANET OLSUN BU ÜLKEYİ BU HALE GETİRENE BU ÜLKEYİ YÖNETENTİGİ ZANNEDENLERE

(2) (1)
07.09.2018 19:13:46 hasan

ben artik dugne gitmeden 2 kere dusunuyom gidersemde hemen gozukup gidiyorum bunun gibi mallar heryerde var nedirya havaya etes edince ne anliyon nasilbi zevkdir anlamam yazik olan kardesine oldu genc yasta hayattan koptu kendide hayatini mahvetti yazik

(5) (0)
07.09.2018 19:03:50 kaymak lazim

madem silah tutmasini bilmiyorsun ne eline aliyorsun bu adamliksa hava atmaksa batsin böyle erkeklik

(9) (1)
07.09.2018 18:59:51 gg

Oynaya oynaya gitti...

(6) (5)
07.09.2018 18:57:45 vatandaş

Bu sığırlar yüzünden nice canlar toprağa düşüyor

(8) (0)
07.09.2018 18:56:58 mert

Bu millet akillanmaz dünyada bukadar cahil görülmemis

(9) (0)
07.09.2018 18:53:06 hala ders almaz

Bildigin mal, bir dahaki dügünde aynen devam. Hayatda ders almayan tipler

(9) (0)
07.09.2018 18:50:57 ferdi yilmaz

yigenlerinin yüzüne nasil bakacaksin,, yengeyin yüzüne nasil bakacaksin, vicdansiz.

(6) (0)
07.09.2018 18:46:52 tamer y.

okadar uyarilara ve kazalara ragmen, halen bu pisligi yapan varsa o vicdan azabini hak etti. beyinsizler. erkeklik yaptik saniyorlar...

(4) (0)
07.09.2018 18:36:20 Rüya

İyi eylendinmi şimdi ??? Ateşi düşürdüğün yeri yaktın ve yandın !!!

(5) (0)
07.09.2018 18:22:45 De Ki:Ey Kafirler Yenileceksin

ömür boyu bu acıyla yaşarsın artık.. bu düğünlerde asmer göndermwlerinde yok sünnette bilmem neyde silah sıkanlar iater gerçek ister kuru sıkı hiç fark etmez ciddi beyinsiz gerizekalıdır.. Kesinlikle üşkemizde silahlanmaya ve silah taşımaya karşı çok ciddi cezalar gelmeli.

(4) (0)
07.09.2018 18:22:34 türkiye

Ne kadar sığır insanlar ya kaç kişi öldü hala ders alınmıyor

(11) (0)
07.09.2018 18:22:28 VATANDAŞ...23

Yazık... Yere batsın sizin eglenceniz

(7) (1)
07.09.2018 18:11:31 lowe&story

ilerigerizekalıdır düğünde silah sıkanlar

(4) (0)
07.09.2018 18:06:48 Kayserli

Benim anlamadigim erkek gardas olur ok kiz veriyon... insan sevinirmi hele heleki silah la

(3) (1)
07.09.2018 18:05:17 Yozgat Sorgun Karşıyaka.

Mal adam,o kadar insan içinde ateş ediyorsun,geride kalanlar kardeşini öldürdügünemi içeri girdiğinemi yansın. Bundan ders çıkaramayan bir millet olduk

(3) (0)
07.09.2018 17:47:36 [email protected]

bıyıgina tükürem..

(3) (0)
07.09.2018 17:47:17 Erdoğan Esen

Silahı eline alan kendini miroğlu ve polat alemdar sanıyor, önce o silahı kullanmayı öğren bire geri zekalı soytarı, bak mallığın salaklığın yüzünden kardeş katili oldun.

(6) (0)
07.09.2018 17:41:53 Xxx

Üzülsemmi sevinsemmi bilemedim, bu hayvan baskasinin canini yakacakti simdi kendi evine ates düstü ama gencecik bir evladimiz topraga düstü

(7) (0)
07.09.2018 17:40:07 mesohorlu

Tam bir mal. Silahı havaya doğrulmadan ateş etmeye başlıyor.

(5) (0)
07.09.2018 17:40:07 DAY

Tamam silah kullanmayın, yapmayın diyoruz ama ben bu habere çok üzüldüm. Abi kardeş yahu. Biri öldü diğeri kardeşini öldürdü diye cezaevinde kahır olacak. Yapmayın be kardeşim şunu. Kaç kere daha haber olacak bu olaylar. Silah kullanmayın be kardeşim. Vallahi yazık olmuş gencecik insanlara. Eğitim..

(5) (1)
07.09.2018 17:31:04 Caymaz

Sıkınca ne oluyor eline ne geçiyor neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuzki sıkmadınmı düyün olmuyormu evlilik kabulmü olmuyor kabadayılığınmı göstergesi anlamı ney aptalca bir hareket kardeşini oldurdun büyük kabadayısın valla

(6) (0)
07.09.2018 17:30:29 hoyrat

Ya sen toplumun evrim teorisine diretmesini yanlis anliyorsun! Yada toplum seninkini yanlis anliyor! Kulturel degisimde bir evrimdir! Sen aslinin maymun oldugunu soyledigin ortamda benim atam Osmanli diyemiyorum neden? Bumu evrim?

(0) (3)
07.09.2018 17:29:17 hasan

Cok iyi olmus bu musubet bu aci ona yeter

(2) (3)
07.09.2018 17:54:22 frht

senin yapacağın yorumun da senin de .....

(1) (0)
07.09.2018 17:26:25 Demir

Bizim köyümüzde biri ateş etsin yada kalkışsın , hemen jandarmayı ararlar..Çok iyi bi yöntem bütün herkezin uygulamasını teşvik ederim

(11) (0)
07.09.2018 17:26:05 Münip

Ulan aklı olan kız kardeşim evleniyor diye ortalık yerde oynar mı..?

(5) (3)
07.09.2018 19:05:29 Münip

Oynanıyorum

(0) (0)
07.09.2018 17:55:32 frht

sen gizli bi yerde mi oynuon?

(0) (1)
07.09.2018 17:25:38 zafer

bıyık bırakmakla silah kullanılmaz cahillik ayrı birsey

(3) (0)
07.09.2018 17:23:53 TARAFTAR

TAM ARIZONA KERTENKELESI .

(10) (0)
07.09.2018 17:16:00 ABUM RABUM

Ulan bıyık bırakmaya benzemiyor bu işler bilmediğin makine elinde ne arıyor.cahillik gösterişle brleşince sonuçlar ortada.

(8) (0)
07.09.2018 17:13:23 el vicdan

silah kullanmak isteyen kandilde pkk avına cıkabilir. bu ne la...

(9) (0)
07.09.2018 17:08:18 Kısas

Oldumu şimdi ya erkeklik bu değil bitmediler şunlar ya

(4) (0)
07.09.2018 17:08:00 Eda

Yok ya bu insanlar akıllanmaz

(4) (0)
07.09.2018 17:04:14 TerKos

cahillikte sınır tanımayan bir toplumuz

(4) (0)
07.09.2018 16:57:08 gurbetci 66

Ne oldu şimdi abin mezara sen hapise niçin bu silahlari böyle yerlerde kullaniyorsunuz köyünüze terörrisler gelse hic kullanmazsiniz kardesinin mutlu gününde yaptiklarina bakin dügünde eylencede illa silahmi kullanilmasi lazim çok beyinsiz insanlar var yazik cok yazik

(6) (0)
07.09.2018 16:55:49 El Turko

Al iste okuzlugun sonu

(6) (0)
07.09.2018 16:54:51 Vanlı

Al sana erkeklik gösterisi. Bu hayvanlığı ne zaman bırakacaklar. Geride yetim kalan çocuklar ve bir ömür boyu o çocuklara bakarken hissedeceğin vicdan azabı kaldı.

(9) (0)
07.09.2018 16:53:10 hd

haberler yıllardır basbas bağrıyor yapmayın etmeyin diye . ee noldu şimdi. abini öldürdün . şimdi mapuslarda anır bakalım d__mbük.

(7) (0)
07.09.2018 16:48:38 Enes Dokuz

Eğitim eğitim eğitim

(8) (0)
07.09.2018 17:57:06 frht

eğitimle ne alakası var bgnde konyada doktor düğünde ates etmek istemiş tutukluk yapmış kontrol edeyim derken kafadan giriyo mermi bak buda doktor egitimle n alakasi var

(3) (0)
07.09.2018 16:43:28 ReceP KösE

Düşünüyorum .. Düşünüyorum . Kesinlikle Bir Anlam Veremiyorum . Tekrar Düşünüyorum.Netice Boş. Anlamsız.Silahı Alıp Havaya Ateş Açmanın Ne Gereği Var ? Ne Oluyor ? Mermi İsrafı.Ve Boşa.Ben Mermi mi Düşmanına Saklarım Asla Boşa Atmam.Silah Ziyan Etmem Adabı Ahlakı Bunu Gerektirir

(10) (0)
07.09.2018 16:42:16 kütahyalı

MAGANDA VE ÖKÜZLERE TAVSİYEDİR.... Kullandığınız tabancalara kurusıkı mermisi doldurup ateş edin bari. Hem siz tatmin olun hem de bir canlının hayatına kastetmeyin..Maliyeti daha ucuz olduğundan daha fazla orgazm yaşarsınız...

(3) (0)
07.09.2018 16:40:38 KIRK7

Haber okuyup maganda kursunundan olen insanlari gore gore hala magandalik yapan bir toplum olabilirmi..

(0) (0)
07.09.2018 16:39:43 MAFYA

BU ÜLKEDE DÜĞÜN VE EVLENME YASAKLANMALI NÜFUS YETERİNCE ARTTI

(7) (3)
07.09.2018 16:34:02 nalbur

allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın ama havaya ateş edince ne kazanacaksın be kardeşim nedir bu cahillik

(5) (0)
07.09.2018 16:32:05 yok artık

Gerizekalılığın nirvanası

(4) (1)
07.09.2018 16:31:22 diyanetsiz

bi bitmediniz

(4) (0)
07.09.2018 16:30:30 kerim abi

Adam oldunuz şimdi ateş ettiniz kardeşinin düğününde abisini vurdu, helal silah sıktı adam dediler dimi sonra çok pişmanım hakim bey yazılkk..

(4) (0)
07.09.2018 16:28:51 beyinsizler

Beter olun, akıllanmaz mandalar.

(4) (0)
07.09.2018 16:12:13 koyu,yorum..

silah nedir ya,acizlik,korkakliktir bence.

(10) (0)
07.09.2018 16:06:08 deli oğlan

eline silah alan delikanlı olduğunu sanıyor. ne oldu şimdi bi can mezara diğeri mapusa . ders almadınız mı daha. ders almak için kaç can ölmesi lazım.

(8) (0)
07.09.2018 16:00:30 zeki

gule oynaya gitmis iste

(5) (4)
07.09.2018 15:55:33 Hak

Ah İnsanoğlu Ah. Eğlence Uğruna Yaptığın Hata Tüm Ömrüne Yansıyor.

(6) (0)
07.09.2018 15:51:42 ibrahim

gazoz olma efsane ol

(2) (2)
07.09.2018 15:51:22 Rezaley

Silah ile ilgili hiç bi yasa yok.... ruhsatsız silah taşıyana 5 yıl hapis ve 50 bin tl ceza diye yasa çıkar... bak bakim silah çıkıyormu ortaya

(10) (0)
07.09.2018 15:49:51 adanalı

Herkeste silah var.... kanun yok yasa yok... ne desek boş

(8) (0)
07.09.2018 15:49:00 Bsky

eline silah takan erkek oluyo. havalarindan geçilmiyor. silahın yeri kolluk kuvvetleridir

(8) (0)
07.09.2018 15:48:02 gokko_23

al iste bi artislik ugruna kendi oz kardesinin katili oldun...

(10) (0)
07.09.2018 15:46:51 Seni KIRO senii

Içerde vicdan azabıyla gebermeni isterim.

(4) (0)
07.09.2018 15:44:46 STUTTGARTLI NAIL, 37

HÜKÜMET DÜGÜNLERDE SILAH ATANLARA NE ZAMAN DUR DIYECEK HER HALDE BI KAÇ BIN KISI DAHA PISI PISINE ÖLSÜN SONRA BAKARLAR

(8) (1)
07.09.2018 15:42:32 hikmet önal

Egitim şart silah egitimide şart.malum bizde mallar tükenmez

(7) (0)
07.09.2018 15:36:42 okan30ffm

Tövbe estafurullah ya,adam öbür tarafa cifte telli oynayarak gitti ya,Allah rahmet eylesin ne diyeyim cok yazik valla

(1) (4)
07.09.2018 15:34:30 STUTTGARTLI NAIL, 37

KADINI SOKAK ORTASINDA BÖYLE SILAHLA VURSALAR 2 SAAT SONRA SERBEST BIRAKIYORLAR NASIL BIR ADALET SISTEMI BU

(5) (3)
07.09.2018 15:34:02 Aksaraylı

Hiç vicdan azabı çekiyor gibi de gözükmüyor.

(2) (1)
07.09.2018 15:32:58 Türkiyem3302

Olan annaya babaya oldu

(7) (0)
07.09.2018 15:32:52 jlğj

Üzülmüyorum çünkü devlet 40 defa uyarıyor.. Adam olana Bı kere denir..

(4) (1)
07.09.2018 15:32:48 Naim Naci

İyide adam havaya sıkıyor kardeşi karşıda vuran başkası

(0) (7)
07.09.2018 15:40:38 Yanıtlayıcı

Videoya dikkat et, havaya sıkmadan once ceket cekme ilk basıyor tetige olay cok hızlı oluyor. Pek görünmüyor.

(1) (0)
07.09.2018 15:32:42 aslan

kardesini olduruyor yazik . mantar yapancasi sanki beyinsiz bari kuru sıki mermi koy

(5) (0)
07.09.2018 15:32:17 vvv

eğitimsiz sığırlarla dolu bi ülke olduk.

(4) (0)
07.09.2018 22:35:19 BİDON KAFALI NURİ BURADA

Yeni bir durum değil. Zaten öyleydik, değişemedik...

(0) (0)
07.09.2018 15:32:05 osmanoviç

Erkek oldum sanıyor silahı alınca eline.

(1) (0)
07.09.2018 15:31:58 metin

adam silah cikarirken silah patlamis,sanki tetige basmadan silah patlamis gibi bir görüntü var,her ihtimal cikan kursun o tabancadanmi ciktigi arastirilmali,ayrica dügünlerde silah kullananlara caydirici para cezasida verilmeli

(2) (0)
07.09.2018 15:30:50 Xxx

Vaayy anasını be, kardeşim ne güzel sıkıyorsun öyle ne güçlü heybetli adammışsın silahıda var takır takır sıkıyorsun valla!!!!!! Aferin iyi halt ettin...

(7) (0)
07.09.2018 15:29:18 kara

havaya ates ederken nasil vuruyor kardesini

(1) (1)
07.09.2018 16:37:44 zzz

Adamın hayatta silahla Eğitim yok. işte öyle vurursun adamı sen bile fark etmiyorsun açıkça belli videoda

(0) (0)
07.09.2018 15:37:11 xCx

Mermiyi namluya sürünce silah ateş alıyo

(0) (0)
07.09.2018 15:29:14 yazıklar oslun

vay ayı vay bunlar seçimlerde oy da veriyor he mi

(2) (0)
07.09.2018 15:28:40 gurbetten ve ben

Insanlar hergun internette orda burda hicmi guzel seyleri alip akillanmaz kendine ceki duzen vermez sonuc boyle oluyor cok aci cok nasil yasiyacak bundan Sonra vicdani yiyip bitirecek hergun

(1) (0)
07.09.2018 15:28:29 naşşş

Eğitilmezler, yarın buna benzer bir haberi yine bu sitede okuyacağız, bu arada kurşun keşke bir yerden sekip kendisine gelseymiş kardeşine isabet edeceğine

(4) (0)
07.09.2018 15:27:46 Türk

Aptal insanlar. Silah savunma içindir silah ile sevinilmez,üzülünmez kutlama yapılmaz! Hapis çare değil eminim içi sonsuza kadar yanacak kardeş katili olduğu için.

(4) (0)
07.09.2018 15:26:54 gurbetten ve ben

Ah ah insanin ici yanat insan kardesini istemeyerek vurup olmesine sebep vermek allah kimsenin basina verm

(2) (0)
07.09.2018 15:23:50 sergennn

cehalet en büyük düşmanımız

(2) (0)
07.09.2018 15:13:16 KÖYDEN. KÖYLÜ.

Allah sizi bildiği gibi yapsın geri zekalılar akıllanmayacak bu millet

(118) (8)
07.09.2018 15:11:50 46FB46

Mal Çok Bunun gibi binlerceeee

(115) (0)
07.09.2018 15:10:29 Cem R

ne demek lazim, salaklik otesi bir sey hadi her seyi unutalim diyecem o kadar beceriksiz ki ayila bayila yaptigi isi bile beceremiyor silah meraki var silah kullanmasini bilmiyor emin olun kardesini hedef alsa iskalar bu kadar embesil

(185) (4)
07.09.2018 17:34:46 hoyrat

Yorumunu sevdim ama! Inan bana bu tur seyler kazalar herkeze olabilir, yere su sicratirsin sevdigin birisi kayar duser olur! dugunde silah ne alaka diyecem, mesaj vermek icin yapiyolar tahmin ettigim kadari ile! Bide alkol varsa faciaya davetiye zaten!

(1) (0)
07.09.2018 15:47:13 BİDON KAFALI NURİ BURADA

Helal olsun, sanki ağzımdan çalmışsın lafları.

(2) (0)
07.09.2018 15:36:18 yawww

Nokta, virgül koy. Dövmeye başlayacağım artık.

(0) (5)
07.09.2018 14:52:06 qwerty

bu insanlar nezaman akıllanacak:

(97) (3)
08.09.2018 11:35:07 xxx300

Silahla Şaka yapılamayacağını anladıkları An eeeee oda pek yakın görünmüyor... şimdi yatsın kodesde 20 yıl belki o zaman akıllanır ...tabii daha evvel İntihar etmezse...

(0) (0)
07.09.2018 15:49:14 BİDON KAFALI NURİ BURADA

Ne zaman bu durumda devlet ömür boyu ceza verecek, ozaman biraz düzelecek. Ama zor gibi görünüyor...

(1) (0)
07.09.2018 14:47:58 VAHŞİ ORTADOĞU KÜLTÜRÜ

EVRİMLEŞMEYİ DİRETEN BİR TOPLUMDA SIRADAN BİR GÜN

(135) (14)
07.09.2018 17:29:05 hoyrat

Ya sen toplumun evrim teorisine diretmesini yanlis anliyorsun! Yada toplum seninkini yanlis anliyor! Kulturel degisimde bir evrimdir! Evrimi tamamiyla benimsemis goruken toplumlarda bu tur seyler olmuyor hemi? Esas evrim etrafini sevmekle baslar, ve ona gore yasamakla gardas!

(0) (0)