Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
09.09.2018 21:04:50 Hakan Acarlı

Yandasa dagittiklari icin olmasin ayrica bunu dagitan kurumun mudurleri niye gidip kontrol etmemis

(0) (0)
09.09.2018 10:49:37 Uğur

İşte bu insanlar yüzünden gerçekten bu işi yapacaklar olanları karalamaktadır bu işi yapmak isteyipte sermaye bulamayan onca insan var devlet bu adama hibeyi nasıl vermiş anlamadım genç çiftçi diyoruz ama amcam maşallah 60 yaş üstü

(0) (0)
08.09.2018 23:27:57 Elçi

Çok eski bir olay şimdi haber bulamadınız ondanmı yayınlıyorsunuz çok aciz durumdasınız yeni gazateci haber muhabirleri bulunuz yazık.

(0) (0)
08.09.2018 20:23:08 Vaggas

Yorum değil halis muhlis hainliktir ötesi yok.

(0) (1)
08.09.2018 16:27:37 Teror

Bunlarin dagdaki terör den ne farki var . Devletimiz bu konular uzerinde daha fazla durmali . Devlet iyilik yapiyor millet ac kalmasin diye bu kendini bilmezler zarar veriyor guzelim ulkeme

(0) (0)
08.09.2018 09:33:11 Sinan

Denetim ve takip mekanizmalarının eksikliği yüzünden fakirleşiyoruz.Devlet desteğini esirgemiyor ama bu zihniyetsizler malesef aramizda ve coğunlukta

(5) (1)
08.09.2018 09:23:22 abidi gubidican

Bir nevi dikmiş zaten, yönünü karıştırmış sadece

(0) (0)
07.09.2018 23:26:26 gercek firsaticilar

ne yazik ki, almanyada zenginin biri türkiyede bom bos tarlalarini isliyormus gibi gösterek, tarim fonundan yardim paralari aliyor. devlet tarafindan denetim maalesef yok.

(2) (0)
07.09.2018 22:34:23 Mcecik

1 fidan ekilmez dikilir 2 eger destekleme kapsaminda sertifikali fidan dikmek icin desteklemeye basvuru yapip destekten faydalanmasi icin 5 yil uretim yaptigi gerekli teknik personeller tarafindan kontrolleri yapiliyor. 3 sayet kontroller yapilmadiysa once alinmasi gereken baslar teknik personeller

(2) (1)
07.09.2018 21:30:54 Salt

Onca çiftçi yardım talep ederken bu tip kanı bozuklara para verilmemesi gerekli

(1) (0)
07.09.2018 19:55:49 te te

devlet napsin kanı bozuk bunun

(3) (0)
07.09.2018 18:33:20 BU

Bu çarka bi dur diyecek müslüman yok mu , "desdekleme" çiftçinin üretip devlete getirdiği ürüne verilsede devletin bu paraları gerçekten üretime gitse, ayrıca il ve ilçe tarım müdürlükleri daha aktif görev yapsada bu yolsuzluklar olmasa çok mu şey kaybederiz

(1) (0)
07.09.2018 18:27:45 1453 AYÇA

TÜRK HALKI, 1946 DAN BÜGÜNE DEK ABD NİN ALT YAPISINI KURDUĞU GAYRİ MİLLİ BİR EĞİTİM SİSTEMİ İLE EĞİTİLDİ NETİCESİ ORTADA; ÇOĞUNLUKLA BENCİL,KENDİNDEN BAŞKASINI TANIMAYAN, EGOİST.DÜZENBAZ, ÇIKARCI, YALANCI, HAİN , İFTİRACI,RİYAKAR, vs vs NE KADAR OLUMSUZ SIFAT VARSA HEPSİNİN SAHİBİ BİR MANKURT.

(2) (0)
07.09.2018 18:15:59 VATANSEVER

T.C. DEVLETİ İNANIN ÇOK AZ İMANLI VATANSEVERİN SAYESİNDE AYAKTA DURUYOR. ABD ÜLKEMİZE HER CEPHEDEN SAVAŞ AÇMIŞKEN; İÇERİDE DE cıa direktörü fetö komutansında bir chp, hdpkk yıkım harekatı, diğer taraftan ülkede üretilen mallara bile dolar arttı diye zam yapan stoklayan HAİN esnaf. YAZIK,YAZIK

(7) (0)
07.09.2018 17:51:31 Yakabo

Tam bir şerefsizlik biz para bulamıyoruz almaya YAZIKLAR OLSUN ŞEREFSİZE SORSAN MÜSLÜMANIM DER

(3) (0)
07.09.2018 18:21:40 Mehmet Yılmaz

Nüfus cüzdanı müslümanı.

(1) (0)
07.09.2018 17:45:13 kadir aslan

Biz kaç kere başvurduk da çıkmadı. Hep torpille dönüyor bu işler

(4) (0)
07.09.2018 17:28:09 kamil

biz istesek vermezler

(3) (0)
07.09.2018 17:27:44 mustafa gültekin

oo işte bi yanlişlık vardır gidin alın bakalım devletten nasıl alıyorsunuz.( adamı varsa bilemem tabi )

(1) (0)
07.09.2018 17:08:33 hoyrat

Denetim olmazsa bunlar normal demis arkadasin birisi! Hakli! nede olsa itligin normal, guvenmenin ise anormal karsilandigi bir donemde yasiyoruz! Guvenenin enayi yerine kondugu bir donem! Yaziklar olsun!

(6) (0)
07.09.2018 16:48:55 ersin

Pkklı hdpli ırkçılar ve dhkpcli mezhepçiler özellikle böyle projeleri istismar ediyorlar kontrol edilmeli memurlar yatarak aylık alıyorlar denetlesinler bi zahmet gittiğim devlet dairesinde 1 kişi çalışıyor diğerleri ellerine almışlar çayı sohbet ediyorlar

(9) (1)
07.09.2018 17:00:31 LOL

yaw he he komple ülke olarak böyleyiz adam kayirma dolandiricilik her türlü pislik var bu ülkede sen önce bi kendine bak

(3) (2)
07.09.2018 16:43:07 chpkk ya geçit yok

Bu kişi chp li doğa sevgisi doruk yapandır Gezi deki gibi..

(0) (1)
07.09.2018 16:32:47 ay.yildiz.tim

yazikkkk

(1) (1)
07.09.2018 16:28:13 Halktan bir vatandaş

Bu hainler yüzünden kimsenin kimseye güveni kalmadı. Gereken ciddiyet ve bilinç yok ne yazık ki

(3) (0)
07.09.2018 16:14:59 ottoman

su ana kadar herhangi bir islem yapildimi bu teroriste. yok.... denetleme yok. adalete yetersiz. cezasi da yok ne yazik ki

(3) (0)
07.09.2018 16:05:33 ne yani !

Herkes devlete suç atmış, hırsızın hiçmi suçu yok

(3) (0)
07.09.2018 16:29:39 Vatandaş.

Önce devlet hakkı ile cezalandırsın o zaman bak kim için yorum yapılıyor...

(0) (0)
07.09.2018 15:43:36 69

ülke nüfusunun yarısı hain olursa sonuç bu... Gözünüze dizinize dursun İNŞAALLAH. Kendi ülkesine hainlik etmenin çeşitlerini camii hutbelerinde anlatılması gerekir...

(7) (1)
07.09.2018 15:38:45 cevatar

destek ürüne yapılır arkadaş sen nakit parayı adamın eline verirsen adam gidip o parayı yer

(7) (1)
07.09.2018 15:27:51 KOBİ

DEVLET PARAYI VERMİCEK KARDEŞİM DEVLET FİDANI ELİYLE TESLİM EDECEK DİKİMİNİ DENETLEYECEK, YETİŞTİKTEN SONRADA KARDAN HİSSE ALACAK. ADAMA KOBİ KREDİSİ VERİYOR DEVLET, ADAM İŞİNDE DEĞİL LÜKSÜNDE KULLANIYOR KREDİYİ, ALTINA SON MODEL MERCEDES ÇEKİYOR. TÜRK MİLLETİ ZEKİDİR, TÜRK MİLLETİ ÇALIŞKANDIR.

(5) (0)
07.09.2018 15:09:55 demir

çinli işçi çalıştırsalarmış hakkıyla çalışırlardı. işin de hakkını verirlerdi hemde daha ucuza

(1) (1)
07.09.2018 15:06:11 konyali

O adami denetleselerdi istelinenleri yerine getirmedigi takdirde agir ceza alacak olsaydi neler olurduda ülkede herkes salla basi al maasi olayina dönnüs

(10) (1)
07.09.2018 15:05:05 REİSLERDE SEVER

Denetim olacak arkadaş

(8) (0)
07.09.2018 14:31:56 Elazığlı

tarım ekipmanları satan bir işletmeci olarak ben hayatımda görmediğim kadar hırsızlık sahtekarlığı bu köylülerde gördüm.Adam 3 bin liralık malzemeye 30 bin fatura istiyor %50 cebe koyuyorlar.Agac paraı ayrı yakıt parası ayrı hayvan parası ayrı ağıl parası ayrı devlet daha size ne yapsın nankör herif

(25) (0)
07.09.2018 14:23:35 ...

hep diyorum iktidar oy icin devleti satliga cikariyor.halkin bir kismi namussuzluk icin firsat kolluyor.

(12) (9)
07.09.2018 14:21:26 adam

bu desteklemeleri gerçekten yapacak olanlara vermek lazım ama nedense desteklemeler bile birilerinin torpiliyle belli yerlere veriliyor nasıl olsa iktidarda adamım var deyip yolsuzluk yapılıyor kimsede denetlemiyor tabi doğal olarak desteklemeler tanıdıklara peşkeş çekilince

(9) (2)
07.09.2018 14:15:08 adam

ye kürküm ye.....hep derim... bizim kiler adam olmaz......

(5) (1)
07.09.2018 14:09:04 kkkkkkkkkkkk

Teröristlikten pek bir farkı yok buda vatan düşmanlığıdır

(19) (0)
07.09.2018 14:06:31 an

ona o fidanları ve para verenin taa

(3) (1)
07.09.2018 14:22:38 Keşanlı

Akıllı ol edepsiz

(0) (2)
07.09.2018 14:03:40 Anlamsiz

Denetleyen kişi ve kişiler bu desteğin verilmesinde onay mercii . Yani desteği alan onayı vereni görecek para bölüşüyor sonrası malûm.

(4) (0)
07.09.2018 13:58:42 MEHMET

devletin DENETLEME MEKANİZMASI ÇOK ZAYIF.. DEVLET BU TÜR İŞLERİ ÇOK İYİ DENETLEMELİ VE TAKİP ETMELİ..

(8) (1)
07.09.2018 13:58:42 panter

Evet Devlet yetkililerine sesleniyorum....Ülke kalkınacak diye sahtekarlara dağıttığınız paralar aslında sizin değil...nerede ne kadar sahtekar varsa iyi doyurdunuz !!!

(5) (1)
07.09.2018 13:54:12 .

biz söluyoz devlet memurlarıda bizimle eşit olsun diye lafı başka yere çekıyolar devletın garıbandna aldığı vergılerı memurlar böle hiç edıyo adamlarına iş bırlıkçılerine verıyo geçendede dedım 10 binlıraya bana versele rben dukkan kurarım devletten aldıkalrı parayla sadece 10 binliraya boya ma

(2) (0)
07.09.2018 13:52:56 cgdm

Çok iyi denetlenmesi lazım. Suistimal edenlere de ağır ceza gerekli...

(7) (0)
07.09.2018 14:13:04 Filiz

Bu serefsizden verilen paralar faizi ile geri alinmali

(1) (0)
07.09.2018 13:52:46 merak ediyorum

dini ölçülere göre bu toplumun % kaçı hırsızdır ?

(8) (0)
07.09.2018 14:24:44 muhtemel %80 ni

fakat bu oranın % 80 nide hırsız olduğunun farkında değil.

(1) (0)
07.09.2018 14:10:36 Sayko

Bence %99 .....

(1) (1)
07.09.2018 13:48:02 SKORSKY

O zaman denetlemede bir sorun var gerci denetleme türkiyemizde hep bir sorun olarak biliniyor

(5) (0)
07.09.2018 13:44:55 biz böyleyiz

devletimiz için hem ölürüz hem firsat bulduğumuzda onu soyarız.

(11) (1)
07.09.2018 14:01:13 İsa Can

Çok güzel bir cevap

(2) (0)
07.09.2018 13:43:35 hüsnü

halen ayni zihniyet Devletin parasi Deniz yemeyen keriz mantigi.suc devlette denetim yok Disiplin yok

(3) (0)
07.09.2018 13:41:42 Paşabey

Ahlak o kadar bozulmuş ki eline dısatı geçiren çalıyor. 80 milyonun hakkı ama bu hakkın varşığını öğretememenin karşılığını biz madden, çalanlar hem madden hem de manen yükümlülüğe giriyor.

(3) (0)
07.09.2018 13:41:04 Federal51

Ya buneki daha neler yapan var adam devletten tarlasına destekleme parasi alıp hiç bir şey yapmadan o parayla geçiniyor Yani tarlayı ekmiyor

(1) (0)
07.09.2018 13:38:59 bilim insani

Hani devlet çiftçiye destk olmuyordu.

(4) (0)
07.09.2018 13:36:22 TasarımbaZ

Sorun o parayı verip takip etmeyen yekililerde. Alışmışlar masa başında oturmaya derhal açığa alınsın..

(4) (0)
07.09.2018 13:30:23 rest

bence yalan öyle fidan olmaz , yeni bahçe kuran kayıtlı çiftçi olarak , verilen destek hikaye. tam bir sene sora dönüme 100 tl ödüyor , onuda saten fidancıdan alırken sertifika parası olarak geri alıyor. yani devlet peşin para alıyor senden , geri aynı parayı 1 sene sonra sana geri ödüyor.

(0) (1)
07.09.2018 13:29:45 mtn

hainler oldukca devlet napsin,imkan veriyor sahtekar hainler devleti dolandirmaya kalkiyor.bu zihniyet belki osmanli zamaninda da vardi ama maalesef chp zamaninda palazlandi ve bitmiyor

(0) (0)
07.09.2018 13:25:12 ülke

denetim kontrol şart .yerine getirilmiyorsa cezasiyla geri ödesin bu kadar basit işlerde bile devletin soyulmasina goz yummak nedir ya

(0) (0)
07.09.2018 13:24:17 Almanya

Ağaç yeşillik birakmadınız şimdi sözde ağaç dikiyorlar yersen

(0) (0)
07.09.2018 13:17:58 ornitorenk

''Sen bu çiftçiliği beceremiyorsun'' deyip tarlası devletleştirilmeli. Karaborsa yapan esnaf hayat boyu ticaretten men edilmeli.Trafik teröristlerinin ehliyetleri iptal edilip bir daha da verilmemeli Rüşvet yiyenlerin yedi sülalesi dahil bütün mal varlıklarına el konulmalı.Bu böyle gitmez artık

(3) (0)
07.09.2018 13:32:28 rest

sayın kardeşim fidan öyle olmaz, koca bahçe kurdum , 3 yıllık çiftçilik tecrübem var , adam belli kökü çürük gelen , cüce yaramaz fidanları toprağa karışsın , organik olsun diye gömmüş.

(0) (2)
07.09.2018 13:17:36 Yozgat66

Bu devlete müstehak ..

(0) (2)
07.09.2018 13:14:36 turbo

bunu yapanları araştırın ya chp ya hdp ya iyi parti ya fetö cü değilse bende havlarım çünkü bu ülkenin hainleride belli vatanseverleride belli

(2) (2)
07.09.2018 13:12:57 efe

Nülki amirler neden müdahale etmezler anlamiyorum bunlarin isi ney Allah askina birileri bana izah etsin bizi kasabada dikilen agaclari yakdilar hic bir müdalahe olmadi neymios efendim birileri dilekce vermeliymis Adamlar resmen tesvik ediyorlar

(2) (0)
07.09.2018 12:53:10 Ppp

Bu ve benzerlerini şu an ulkeyi yonetenlerin akrabalari surduruyor. Normal vatandasa destek yalan. Tanidigin varsa alabiliyorsun yoksa yok. Hain varsa devleti yoneten kadrolar kimi destekliyorsa onlara baksinlar

(5) (2)
07.09.2018 12:52:38 cokmu zor

diken yer belirtecek suraya diktim diye yalan oldugu ispatlanirsa 2 kati geri alinacak bak nasil dikkat ediyolar

(5) (0)
07.09.2018 13:23:58 ornitorenk

Arkadaş adam ceviz fidanını poşetiyle dikmiş Teşvik aldıktan sonra aynı fidanları başka bir tarlaya dikip yine teşvik almış. Böyle sahtekar milletiz. Bilse ki cezası elindeki tarla gidecek hiç yaparmı

(1) (0)
07.09.2018 12:46:57 ahmet bozkurt

Devlet denetimini daha sıkı yapmalı sesini çıkarmalı

(9) (2)
07.09.2018 12:44:20 kenan zorbozan

Bizim milletimiz işini bilir. Müslümanlığıda kimseye bırakmaz.

(16) (0)
07.09.2018 12:43:59 HarçlıkYap

Denetleyin yahu. Bu Allah'ın cezası insanlar iyice dinden imandan uzaklaştı. Eskisi gibi kapıyı açık bırakıp camiye gidilecek, kilit olmadan yatılacak ortam yok... Dolandırıcılığı üçkağıdı marifet sanan insanlar var. Haram helal ayırt etmiyorlar.

(6) (0)
07.09.2018 12:43:37 mk

Hakkımı helal etmiyorum

(2) (0)
07.09.2018 12:41:58 uyarıyorum !

devleti soyanların ahirette kurtulma şansı yok !

(4) (0)
07.09.2018 12:41:38 ff

Maalesef durum bu.. Devletin işletmeleri destekleme için verdiği fonu benim bildiğim üç kişi alıp dolara ve faize yatırdı. Faiz geliri ödeyeceği faizden daha fazla diyor biri. Diğeride dolar zaten artınca bu para zaten bana kalır diyor. Üçüncü kişide borsa oynuyor. Maalesef ahlak olarak bitiğiz..

(0) (0)
07.09.2018 12:40:59 halk

bimde 35 kuruş olan su 60 kuruş olmuş şimdi deme heryerde 1 lira hani bizim dolarla işimiz yoktur Ticaret bakanlığı uyuma.

(0) (0)
07.09.2018 12:40:56 che mall

I fidanlari bir demet halinde solacaksin bunlara ki verilen o tesvik parasi dahi tedavisini karsilamasin...

(0) (0)
07.09.2018 12:40:06 katılıyorum başka çaresi yok

Benede devletimin yanındayım Ama gerçekleri söylemeden duramam Denetim eksilkiği çok Toki ev yapıyor sallamış gitmiş yapyıpmı yaptım Kara yolları yol yapıyor 1 sene geçmeden çöküyor Şu fidanlara bak arkadaş bunun sorumluları bulunmalı ve cezaları kesilmeli

(0) (0)
07.09.2018 12:37:32 kim bu devlet ?

sarışın mı ? esmer mi ? uzun boylu mu ? kısa boylu mu ? onu kandıranlar kimi kandırdığını zannediyor ?

(2) (0)
07.09.2018 12:37:27 zerzevat

sonra devlet saman ı ihraç ediyah buğday ekmiyah

(1) (0)
07.09.2018 12:34:17 bu millet

devlet kelimesinin aslında millet olduğunu çok az insan biliyor.devleti soyarken mlleti soyduğunun fakında değil.

(2) (0)
07.09.2018 12:28:11 metin

bu video çok eski. ben yıllar önce izledim bunu. niye şimdi

(3) (1)
07.09.2018 12:27:20 halil

diktikce para vereceksin..gozun gorecek resmini cekeceksin..ondan sonra kisim kisim para vereceksin..devlet bu duruma el atsin..sahtekarlarin onu kesilsin.

(1) (0)
07.09.2018 12:19:24 milano

fidanda neymiş yav orman bakanlığı ne iş yapıyor kendi dikseya veya parayı verdin şu gün gelip bakacam diye kontrol etsene devlette para bol biryandan tasarruf öbüryandan israf devletimizin daha iyi çalışması lazım. artı bunlara ceza verilmesi lazım.

(8) (0)
07.09.2018 12:18:19 Memur

bu devletin kuruluşundan beri en büyük sorunu denetleme mekanizmasının iyi çalışamaması. her kurum için bu böyle.

(16) (0)
07.09.2018 12:14:52 IQsuz

Yandaş çok. Herşeyde yandaş. Bunda bile yandaş

(5) (6)
07.09.2018 12:13:24 sabırsız

Hakikaten şaka gibi devletin denetleme mekanizması ne işe yarıyor isteseler o fidanları atanı bugün bulurlar kime ne verildiği belli sonuçta

(13) (0)
07.09.2018 12:12:59 Atakan

5000 yıllık video.

(8) (2)
07.09.2018 12:08:01 asaf efendi

Onu denetlemekle görevli olan memurun işine bakmak lazım

(6) (1)
07.09.2018 12:07:21 boşa giden paralar

devletin para vermediği kim kaldıki suriyeliler kürtler mama parası bez parası bakım parası engelli parası yaslı parası burs parası özel okul tesvik parası vs vs vs bu paraları denetleyen hiç yok tasarruftan bahsediyorsak önce bu paraları bir denetlesek yahut kessek

(5) (0)
07.09.2018 12:57:05 .../...

Sahtekarın çok olduğu bir toplumda illa devlet denetlemez ! Namuslu batandaş da denetim elemanıdır. Gözdüğümüz aksaklıkları yetkililere duyuralım Allah rızası için !

(0) (0)
07.09.2018 12:03:52 zargan

Devlete kazık atana devlette kazık çaksın

(9) (0)
07.09.2018 12:01:53 Zeki

Devletten bir kuruş almadan 2000 ağaç diktim. Ama hata yaptım. Devlet gözetiminde olsaydı hata yapmazdım. Bana fidanları verip, toprak tahlili yapıp, iklim şartlarına göre ne tür fidan dikeceğim söylense ekonomiye katkım olurdu. Böylelerin Allah belasını versin.

(11) (0)
07.09.2018 11:57:34 ali haydarlı

bunlar uzaylı deyil ya. içimizden birileri. devlet buba kime verdiğini bilir. öttürmezse .....bele öttirirler ...

(6) (1)
07.09.2018 11:55:35 Naim Naci

Bu millet adam olmaz elini nereye atsan pisliğe boğulmuş.

(11) (0)
07.09.2018 11:55:32 Nihat

işçisi,memuru,çiftçisi unutmayın aldığınız maaşı,desteği hak etmiyorsanız haram yiyorsunuz demektir.

(6) (0)
07.09.2018 11:55:06 Veteriner

sadece tarımda yok hayvancılıkta da var adamlar destegi alıyor arabasını yeniliyor hayvan aclıktan olecek kıvama geliyor ozelliklede dogu illerinde oluyor bu

(2) (1)
07.09.2018 11:55:04 görünen hırsız

birde yakalama ve görülme imkanı olmayan hırsızlarımız var.bunları maaşlarını hak etmeyen 657 tabiler içinde görebiliriz.

(5) (0)
07.09.2018 11:52:21 Turuncu

parayı verir takip etmezsen ne bekliyorsun

(2) (0)
07.09.2018 11:52:20 ceza

70 yaşındaki adama destek verirsen yapacagi iş budur.bi de video çekmiş ürünlerin masrafları geri alınmalı.insanda vicdan olacak biraz.

(0) (1)
07.09.2018 11:51:43 vatandaş

Ciddi denetlenmeli

(2) (0)
07.09.2018 11:50:38 ahmet

Devlet daha ne yapsın . Destek veriyor . İş yapan yok . Sonra da devlet suçlu falan filan

(1) (0)
07.09.2018 11:49:42 Bir

Bunu yapmayan yokki hayvancılık tada aynı denetim yok varsada göstermelik araştırsan desteği alanlar zaten belli kimi kime şikayet edicen

(0) (0)
07.09.2018 11:48:29 vatandaş

yandaşa, doğuda pkklıya verirseniz olacağı bu

(0) (1)
07.09.2018 11:46:55 levo

Sonra tarım ve hayvancılık neden gelismiyor neden hayvan ithal ediyoruz????

(3) (0)
07.09.2018 11:45:33 anten

Adamı bu sürece getirende devlet.mesela ben.tekstil atölyem vardı.işler bıçak gibi kesidi.bende kapattım.borcum var.banada çıksa teşvik atölye açmam borcumu öderim

(0) (1)
07.09.2018 11:39:29 esad

Arkadaş zaten bir çok çiftçi bunu yapıyor tarım işi neden düştü. Herif desteği alıyor yiyor para bitince devlet bize bakmıyo iş yapamıyoz.

(12) (1)
07.09.2018 15:16:52 esad

Ne anlatıyon birader.Kendi kafana göre 2000 ağaç alıp diktim diyosun o kadar düşünmüşsün eyvallah keşke o zaman fidanlıktaki adamlara soraydın hangisi nerede yetişir onlarda söylüyor.

(0) (0)
07.09.2018 12:00:56 Zeki

Devletten bir kuruş almadan 2000 ağaç diktim. Ama hata yaptım. Devlet gözetiminde olsaydı hata yapmazdım. Bana fidanları verip, toprak tahlili yapıp, iklim şartlarına göre ne tür fidan dikeceğim söylense ekonomiye katkım olurdu. Tanesini 10-20 tl arasında aldığım ve 5-8 yıl geçen meyvelerin % 70 be

(0) (0)
07.09.2018 11:38:57 ...

Memur olup yatayım diye hayal kuranlar böyle memur olup milletin hakkını yedirecekseniz hiç olmayın daha iyi yeterince hain var zaten

(5) (0)
07.09.2018 11:37:32 Belediye Çalışanı

Bedelli yapan hain damgası yiyor bu ülkede :) Çok merak ediyorum bu iyi aile çocuğu ne damgadı yiyecek. Hibeyi geri almazsanız haram olsun o hibede 0,5 kuruşum varsa.

(6) (0)
07.09.2018 11:48:51 hemen derhal incirlik izmir ka

Sende hemen kendine pay cikarma bedelli yapanlar korkak hain

(0) (0)
07.09.2018 11:37:16 Erdoğan Esen

Korkarım ben Allahdan korkmayandan. Korkarım ben kuldan utanmayandan.

(9) (0)
07.09.2018 11:35:26 USTA

Türkiye'nin problemi, destegi, yardımı, krediyi veren verdikten sonra kontrol etmiyor, o amaç için harcanıp harcanmadığını. Bu veren memurlara da ceza kesilmeli kontrol etmediği için.

(11) (0)
07.09.2018 11:58:09 yav he hee

Hatta yapılan yardım, hibe, destek, kredi yerinde harcanmadıysa, o miktar hem veren memurdan hemde alan vatandaştan faiziyle tahsil edilmeli, ödeyemeyen kodese.

(1) (0)
07.09.2018 11:34:18 emekli imam hatip

insan olarak saf temiz musluman birisi olsa dahi denetim şart çünkü Allahin emri Allahin emrini idareci dikkate almaz alamaz ise idare edilenler seytana uyarlar

(2) (0)
07.09.2018 11:34:16 kamyoncu

Adamın suçu degil devletin suçu denetim yapmazsan böyle olur gerçi bununki devede kulakta yinede yetimin öksüzün hakkı var

(4) (0)
07.09.2018 11:29:38 sunuhi

iktidar elbette böyle olsun istemez ama araştırın akp li birileri çıkar altından.ak partiyi içindeki ve etrafindaki hırsızlar bitirecek böyle giderse.tayyip bey öyle bir temizlik yapmalıki partinin % 50 sini şutlamalı etrafından.

(6) (1)
07.09.2018 11:26:37 vatandaş

bas bas paraları leylaya .

(1) (0)
07.09.2018 11:23:30 1453

Herkes hazir a alismis 14 milyon emekli olan ülkede yaw niye dolar yükseliyor kimse demesin.

(3) (1)
07.09.2018 11:23:23 Ssss

Yapacak adama cıkmıo o fonlar hıcbır zaman

(3) (0)
07.09.2018 11:22:32 Vatan Yoksa Yaşamak Yok.

Toplumlar nasıl ise öyle yönetilir.

(2) (0)
07.09.2018 11:22:32 Vatan Yoksa Yaşamak Yok.

Toplumlar nasıl ise öyle yönetilir.

(1) (0)
07.09.2018 11:19:50 Şahin

Sorun bizde değil mi? Devleti dolandırmak için herşeyi yapıyoruz sonrada nerede Devlet diye soruyoruz sorulması gereken Hak nedir vicdan nedir Ahirette bunun hesabı nasıl verilir olmalı Allah hidayet versin.

(5) (0)
07.09.2018 11:39:36

Amin

(0) (0)
07.09.2018 11:19:43 ferhataslan

işte bizim devletçiliğimiz ve milliciliğimiz bu kadar. fırsatını buldu mu devletin anasını bellerler. insanda vicdan ve merhamet olsa devletin bir kuruşuna göz diker mi? ama devletin malı deniz yemeyen domuz. aslında yiyen domuz oğlu domuz da ne diyeceksin. hele laz kardaşlarımın yaptığı en güzel

(2) (0)
07.09.2018 11:19:05 Zengi

Denetim yok denetim.

(2) (0)
07.09.2018 11:18:17 mehmet

denetim yapmayana ceza yokmu

(3) (0)
07.09.2018 11:16:51 Sedat

ALLAH belasını verir onu yalanların

(1) (0)
07.09.2018 11:16:05 Siyesetci

Denetlenmesi gerekirdi suc devlette diyenler icin: devlet verdigi kisiyi müslüman sandigi icin mümin denetlemeye gerek kalmaz diye düsünmüs

(2) (1)
07.09.2018 11:38:30 USTA

Devletin bütün memurları sanki iktidarın oğlu gibi konuşmuşsun. Görevini kötüye kullanan memuru kolluyorsun.

(1) (0)
07.09.2018 11:14:14 osmanlı

Tarım desteği almak için boş tarlayı mısır ektik fig ektik bugday ektik diyep para alanlar var erzurum horasan ilçesinde tarım ilçede rahat koltugundan kalkıp gidp kontrol etmeden önüne ne geliyorsa onaylıyor Adam gelip en fazla hangi desteği veriyorsa onu yaz diyor daha ne diyeyim

(4) (0)
07.09.2018 11:13:59 Çakal

Fidanı veren ilçe tarım takibini de yapacak bütün gün lak lak yapıyorlar orda...

(9) (0)
07.09.2018 11:12:19 Ak fedai

Devletimiz, hükümetimiz ve Reisimiz ne gerekiyorsa yapıyorlar ama bu vatan hainleri varya bu vatan hainleri onlar yüzünden herşey kötü gidiyor. Öyle yapmasalar ülke aslında cennet, bu dış güçlerle bu fırsatçılar olmasa türkiye şimdi marsa dört şeritli yol yapıyor olacaktı. Yönetimde hiç suç yok!

(3) (0)
07.09.2018 11:09:18 Osman

Her kim ki devleti bik3rek ve isteyerek zarara uğratıp dolandırıyor ise bu devletin mazlum ve yoksullarının günahları boyunlarına olsun... ve hesabını sormayan devlete de yazılaır olsun

(5) (0)
07.09.2018 11:08:44 desiraless

Bu teşviklerden yararlananlar hiç bir iş yapmayan arazi sahipleri, tarlayı kiralayıp eken adam ise alamıyor

(2) (0)
07.09.2018 11:08:06 Fatsalı

Türkiye'nin en buyuk eksigi denetleme kurumudur..hiç bir denetleme kurumu işini yapmıyor..sadece göstermelik işin %3 yaptıktan sonra yangel yat ahmet ile maaşa alıyolar..ve asıl denetlemeyi halk yapıyor.. bence bu denetleme kurulları aczedilsin halka verilsin bu iş ..en azından milyonlar cepte kal

(4) (0)
07.09.2018 11:07:28 acı ama gerçek

türkiyenin en büyük sorunu denetim ...denetleyen kişileri sorumlluluğunu yerine getirmediği zaman işten atılacağını söyle bak bakayım neler oluyor...

(0) (0)
07.09.2018 11:06:02 ahmet

Doğru dürüst birşey eken biçen diken görmedim doğuda yaşadığım yerlerde...Ama para almaya gelince, tarım müdürlüğüne alacaklı gibi geliyorlardı

(4) (2)
07.09.2018 11:19:00 Vatandaş

Genelleme yanlış olmuş. Sanki tarım memurusun. Biraz daha dikkatli bir dil kullanarak bölmeden eleştirebilirsin...

(0) (0)
07.09.2018 11:05:57 ismz

Başımıza gelen felaketler kendi ellerimizle yaptıklarımızdan dolayı Kuan böyle diyor.daha suçlu aramaya gerek yol kendimizi düzeltmemiz lazım

(10) (0)
07.09.2018 12:09:25 can

Aynen öyle ölen annesının elbesesini giyıp aylik alanlarmi çocukları almanyada milyoner yaşlilik aylığı aliyor kocadan ayrılıp babasının emekli ayliğını alanlar kul hakkı yıyıyorlar azabi büyük günahlar bunlar bile bile alıp yıyıyorlar

(1) (0)
07.09.2018 11:03:47 adym

biz adam olmayız

(5) (0)
07.09.2018 11:02:30 osm

il veya ilçe tarımlar yatıyorlar...

(14) (0)
07.09.2018 11:02:00 ⚡️Yanpiri

Tutukla ve doğru ceza evine. Orda onu biraz tiksinler.

(6) (0)
07.09.2018 11:01:22 mehmet

bu ve bunun gibi kepazelikler daha nereye kadar gider bilmiyorum. yetkilisi kim varsa sorumlu olanlar açığa alınmalı.devlet memuru ol yan gel yat ve büyük çabalarla yetişmiş fidanları dikmek yerine göm..ihanet hiç bitmiyor.......

(1) (0)
07.09.2018 11:01:21 Kenges

Bunu yapanların PKK dan FETÖ den farkı yok.

(1) (0)
07.09.2018 11:00:33 maraşlı

Yalan bende hayvancılık için tüm şartları yerine getirdim ama destek filan verilmedi çiftliğim boş duruyor.

(2) (5)
07.09.2018 10:58:44 Ts61

böyle nıcelerı var devleten destegı alıp tarımın t sını yapmayan larla dolu ülke cunku devlet parasını peşıne düşmüyor.Denetlemeler yetersız tarım ülkesı herşeyı ıtal eder oldu.

(5) (0)
07.09.2018 10:58:42 Merzifon

elinde doçka ve tanksavar dışında birşey olmayan 5 bin kişilik bir güce 70 bin kişilik dev bir ordu ile saldırmak mıdır erkeklik.

(0) (8)
07.09.2018 10:57:18 bu ülkeye yazık

bu halkın içinde daha ne alçaklar var...devletimizin teşvikleri kimlerin cebine gidiyor... teşviği cebe atıp arazilere fidan dikenlerin bir kısmı da o arazileri kendi kaderine terk etti...

(3) (0)
07.09.2018 10:54:03 haydeee

fidan zaten toprağa gömülür.ne yapacaktı ya adam.parayıda ezmiş.vermesin o zaman devlet napalım yani.hayret bişi.

(0) (12)
07.09.2018 11:14:17

Yani haksiz yere devletten para calan degil de yardim yapan devlet suclu ha?senin insanligini s.keyim

(1) (0)
07.09.2018 10:53:19 ismz

Allahtan kokmayan kuldan korkarmı .Al 80 milyonun parasını işini yapma yazıklar olsun müslüman ülkede birinin denetlemesimi gerekirmiş söz verdin aldın Allah görüyor.Allah bunun hesabını çok ağır soracak inşallsh

(5) (0)
07.09.2018 10:52:34 antik

O fidanları verip dikildiğini görmeden parayı veren görevli asıl hain o nalet olası pislik.

(4) (0)
07.09.2018 10:52:27 ferhat

yunanlarda tarım kredi ile mersedes aldılar battılar sonra. az yiyen istanbuldan apartman alırmış eski köylü sözü anadoluda. az tüket az al. ucuz al

(1) (0)
07.09.2018 10:52:08 m. saka

Buraya gelip denetim yetersiz yazanlar pkklı devlet bize bahmıyı diyenlerle aynı kafa. Devlet napsın daha biraz da milletin içinde olacak. Herkes nasıl soyarımın peşimde!

(5) (0)
07.09.2018 11:17:39

Aynen öyle,bu durumda hirsiz da yarin evinizi terk etmeseydiniz denetleseydiniz demez mi?ama adamlar da iman yok sorun orda,hayirli cumalar

(0) (0)
07.09.2018 10:52:04 _kuLaLi_

yer neresi?!!.. iç anadolu mu karadeniz mi?!!...

(2) (0)
07.09.2018 10:50:33 Alp-Eren

Millet olarak helak olmanın eşiğindeyiz kimse hükümete devlete suç atmasın biz millet olarak dinimizden uzaklaştık ve bu hale geldik

(14) (0)
07.09.2018 11:01:46 ATARLI

LAN DİNLE NE ALAKASI VAR BUNUN HARAMZADE OLMUŞ MİLLET BALIK BAŞTAN KOKAR

(0) (0)
07.09.2018 10:46:45 çiftçi

Tabi toprağa gömücek ekim zamanı var onun şindi ekip kurusun mu

(0) (7)
07.09.2018 11:03:54 adam

sence bunlar dikilmek üzere mi gömülmüş toprağa. sen ve senin gibiler yüyznden tarım ürünü ithal ediyoruz

(0) (0)
07.09.2018 10:46:29 gurbetten slm

denetim isteniyorda birazda vatandaşta suç yokmu. devlet hepimizin arkadına adam dikecek değil . nericesinde vatandaşına güvenmiş ve fidanı vermiş vatandaş hain çıkarsa hangi birini kontrol etsin

(8) (0)
07.09.2018 10:46:19 serdar

Tarım arazimiz var,niye dışardan ithal ediyoruz?Bu üçkağıtçılar yüzünden.

(11) (1)
07.09.2018 10:45:58 Bu daha iyi günleriniz..!

Beter olun, oy verirken düşünecektiniz..!

(1) (21)
07.09.2018 12:10:53 can

Taş olursun öyle diyerek sanki kendılerı değıl oy verdıklerımız yapiyor

(0) (0)
07.09.2018 11:18:32

Sen ne ictin Ya?

(0) (0)
07.09.2018 10:53:57 PaRs

sen ne diyon be, beyin fakiri.

(2) (0)
07.09.2018 10:45:50 D

Iddia dogru ise, devlet sahsi ihale etsin, parayi alsin, onu da gomsunler.

(3) (0)
07.09.2018 10:45:32 BASAT

Bazen öyle karamsarlığa düşüyorum ki, bizden bir cacık olmaz diye. Herkes devleti yemenin peşinde, fırsatçılar ortalıkta kol geziyor aramızda, kimi komşumuz, kimi kardeşimiz, kimi amcamız, bu halk bu kafayı bırakmadığı sürece biz büyük devlet olamayız.

(12) (0)
07.09.2018 10:44:36 gurbetten slm

denetim d

(1) (0)
07.09.2018 10:44:35 Yozgatli

Abiler hersey denetim degil, Avrupa da o kadar cok denetim yok ama adamlar Kanun dan korkuyor, bizim ülkemizde Kanun olmadigi icin hersey serbest.

(3) (0)
07.09.2018 10:43:38 osman

Bütün belediyeri denetleyin

(0) (0)
07.09.2018 10:43:24 uskudarli

devletin kurumu yan gel yat bostan madem verdin periyodik neden kontrol yok isbirlikciler devlette israf diz boyu ilk bunlarin kisilmasi lazim

(1) (0)
07.09.2018 10:43:10 ADAK

Devlet destekli ağaçlandırma yapmak için gitmediğimiz kurum kalmadı destek vermediler tabiki.Bizde imkanımızın elverdiği kadar kendi çabalarımızla ceviz badem ve meyve ağaçları dikerek 3 yıldır çaba veriyoruz. Gerçekten bu işi yapmak isteyene değilde bu haberdeki gibi sahtekarlara verilmesi ne acı..

(1) (0)
07.09.2018 10:42:09 murtaza

Onunu gelene para dagitilacagina kontrol olsun

(1) (0)
07.09.2018 10:41:38 Yazık!!

Ama suç devlette. Neden gidip bakmıyorsun yaptı mı diye? Bizim oralarda da var böyleleri. Fındık parası alıp başka şeyler yapıyorlar. İnsanlar hain. Devleti düşünen yok. Sonra niye devlet vermiyor diyorlar. İyi niyeti niye suistimal ediyorsunuz

(1) (0)
07.09.2018 10:40:21 ali

Fidanı, parayı pulu ver. Ne yaptın diye sorma, takip etme. Allahtan korkmayanlar da istediğini yapsın. Güzel iş. Tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyen de yediren de hesap verecek

(4) (0)
07.09.2018 10:39:35 yorumum şudur

böyle hainlik yapanı devlet tespit edecek, gerekirse 3-5 ay sonra hani sana verdiğimiz fidanlar, nereye diktin, sana verdiğimiz mazotu hangi traktörde ne zaman harcadın deyip hesap sormalı, gerekirse verdiği fidan ve teşvik parasını almalı

(2) (0)
07.09.2018 10:38:17 haktan

Verdiklerini takip etmezsen boyle olur bu kadar haini olan bir memlekette kimseye guvenilmez

(3) (0)
07.09.2018 10:37:49 Kenges

Devletin her alanda verdiği tesviklerin yerinde kullanılıp kullanılmadıgı uzman ekiplerce yerinde ve objektif olarak denetlenmeli ve incelenmeli. Cünkü tüyü bitmemiş yetimin hakkı var bunlarda.

(2) (0)
07.09.2018 10:37:43 avcı

Hayin çok sıkı denetim sert ve acımasız kurallar şart hayinleride gömün bak birdaha oluyormu

(1) (0)
07.09.2018 10:37:37 sorgu-sual

parayı vermesi kolay, mühim olan o verdiğin paranın gittiği yeri denetleyebilmek.

(1) (0)
07.09.2018 10:37:14 can

Parayı kendıne haram etmişler iman ve vicdan kıtlığı

(1) (0)
07.09.2018 10:35:15 hayvansal desteklemeler

Diyarbakırda 4-5 milyonlira hayvancılık için para alınıyor ( gerçi tüm türkiyede var ) hayvan damının temeli atılıyor sonrası yokk. Para cebe. Yada paranın yüzde 25 ini veriyorsun direk kalan yüzde 75 cepte. Lütfen bunları araştırın. Devletin paraları nasıl peşkeş çekiliyor. Hükümet destek veriyor v

(12) (0)
07.09.2018 10:34:18 Filanca

Gerçekten o desteklerle tarım ve hayvancılık yapıldığını mı sanıyorsunuz? Denetleyen yok. Peşine koşan herkes alabilir. Sadece tarım araziniz var diye dönüm başı binlerce lira para veriyorlar. Araziyi işleyen yok. Aynı hayvan sürüsüyle binlerce aile teşvik alıyor. Özellikle güneydoğu ve doğuda

(9) (0)
07.09.2018 10:34:16 kahraman elazığlı

Devlet para veriyor ama takip etmiyor. Gerekirse uydudan bakılsın. Ekmeyenlere ceza ve verilen para faiziyle alınsın. Baba bile oğluna verdiği harçlığı ne yotın diye soruyor

(4) (0)
07.09.2018 10:33:47 hakan aksel

Devlet verdigi paranin verdigi fidanin hesabini sormazsa olacagi budur millette iman kalmadigi icin allah korkusuda yok o yetimlerin hakkini allah hem bu dunyada hem obur dunyada yanlarina birakmasin buda cuma duasi olsun bizden

(7) (0)
07.09.2018 10:33:15 MS

Gerçekten iş yapacak ve üretim yapacak girmaların önü kesiliyor akp sayesinde her yer tekelleşti adamlar resmen devleti soyuyor ya şuna bak

(3) (2)
07.09.2018 10:30:41 rizeli

her zaman soylerim denetim denetim denetim

(15) (0)
07.09.2018 10:29:57 Ahmet

Araştırın hep iktidara yakın olanlar alıyor bu ihaleleri

(6) (10)
07.09.2018 12:12:47 can

Ben çok kişi tanırım aliyor iktıdarın düşmanı hiç merak etme senin gibiler düşmanlik olsun yine yaparlar

(0) (0)
07.09.2018 10:43:47 Yazık!!

Ne alakası var. Fındık desteği alanlar var bizim orda. Hiçte iktidar destekçisi değil. Git sende işte. Herkese veriyor devlet. Tarım, hayvancılık gelişsin diye. Ama kanın bozuk olursa her haltı yersin. Tıpkı dolarla alakası olmayıp zam yapan hainler gb

(1) (0)
07.09.2018 10:42:40 Hee

Ihale değil bu destek.

(0) (0)
07.09.2018 10:38:59 Adem Kahraman

Sen sabah sabah ne iciyorsun arkadas?

(0) (0)
07.09.2018 10:29:42 fth

kendi halkimiz varken dusmana ne gerek var

(16) (1)
07.09.2018 10:29:19 dadi

Devlet her önüne gelene her isteyene iş veya yardım yapamaz

(8) (0)
07.09.2018 10:29:03 bu iş böyle yapışmaz zaten

bu fidanı hemde parasını verip denetlemediğin zaman ne olacağını sanıyorsun acaba

(7) (0)
07.09.2018 10:28:14 Hernan Crespo

Ülkenin yüzde 80 i hırsız. İster inanın ister inanmayın. İnsanlar korkarak alışveriş yapıyor ve kazıklanma hikayesi olmayan insan yok. Olsun osmanlı torunuyuz.

(3) (1)
07.09.2018 10:27:50 hilmi ünal

Piyasada o kadar boş ki devlet istese 1 günde heryürlü yolsuzla haksızla dur der ama işte

(1) (0)
07.09.2018 10:27:46 yorumcu

Zaten yillardir yapilan bu degilmi illa bazi seyleri yetkililerin gozunemi sokmak lazim

(1) (0)
07.09.2018 10:27:44 karadeniz sentez 55

DEVLET gerekli ve her türlü yasal tedbiri almalı, teşfikleri alanı dışında kullananlara da en ağır yaptırım ve cezalar da hukuk içinde uygulanmalıdır. Bu tür vatan haini hırsızlar, insanlar ve kuruluşlar tüm topluma büyük puntolarla hainlikleri medya ve basında da topluma teşhir edilmelidir...

(1) (0)
07.09.2018 10:27:38 gül Yılmaz

Bütün verilen devlet yardımları denetlenmeli

(1) (0)
07.09.2018 10:26:58 ruzgar67

Topraklarini istimlak etmesi gerek baskalarna ornek

(5) (0)
07.09.2018 10:26:41 mehmet

O parayı beren decletin göreclisi görmeden hakediş yaparsa oyle olur. Gidip baktı mı acaba dikildi mi diye. Belki oda işin içinde

(5) (0)
07.09.2018 10:26:16 Hacksquat

Ülkenin insan kalitesinin gerçeği budur! Devlet halkını soyar halk devletini bu devran hep böyleydi böylede devam eder.

(5) (0)
07.09.2018 10:26:14 sağlam ahlaklı duruşlu adam

Yıllardır doğuda hayvan teşvikleri şimdi de tarım destekleri güzel uygulama fakat şu denetimi yapmayan yapamayan beceremeyen beceriksizleri ne yapacağız bunlardan hiç bahsedilmiyor adam hırsızsa sistemi öyle kur ki hırsız giremesin bu denetimleri zamanında yapmayanları ne yapacağız tüyü bitmemiş yet

(4) (0)
07.09.2018 10:26:09 muhasip kenan

Yıllarca devlet destek paralarını ya pkk lılar yada fetöcüler kullandı Gerçek ihtiyaç sahibi kobiler hava aldı Bu devletin ayıbı

(6) (0)
07.09.2018 10:25:28 vatandas

Hain

(3) (0)
07.09.2018 10:24:14 düşünmek lazım

tarlayı ekmeden para alan çok ama denetim yok

(4) (0)
07.09.2018 10:23:58 aser

köylülerin hepsi böyle yapıyor ne sandınız takip mekanizması yokki köylü tembel köylü açgözlü sonra neden tarım bittiyea sonra köylü aglıyor ya aglasın köylü daha cok aglıcaklar

(7) (0)
07.09.2018 10:23:53 HOKKABAZ

saf ve temiz olmasi gereken köylü bu denli üçkağıtçı ise bu ulkede gerisini düşünmek bile istemiorum

(3) (1)
07.09.2018 10:23:44 PaRs

çözüm basit, kim fidan desteği aldı ise tek tek bulunup diktiği fidanları görün. dikmeyen zaten çıkacaktır ortaya. dikmeyene ceza+aldığı paranın faiziyle tahsiline gidin.

(7) (0)
07.09.2018 10:23:43 mustafa

Siz devletten korkan değil Allah'tan korkan insan yetistirmeyin daha toprağa neler gömerler neler....

(4) (0)
07.09.2018 10:23:37 tr

Denetim Denetim DENETİM.....

(3) (0)
07.09.2018 10:23:36 karadeniz sentez 55

Artık bu tür vatan hainlerinin nasıl hırsızlık yaptığı ortada iken DEVLET en sert ve sağlam şekilde tedbirlerini alarak ve sürekli kontrollerini yaparak kalkınmak adına teşfikleri gerçekten hak edenlere vermeli ve sürekli gerekli kontrolleri yapmalıdır. Acilen kalkınmak adına çok çalışmalıyız...

(1) (0)
07.09.2018 10:23:19 reşo

Batmaya layık bir memleketiz, şu kadar hain başka hangi diyarda var

(2) (0)
07.09.2018 10:22:33 ihsan Fazlıoğlu

Bu haber tam 4 yıllık haber, Tarım ürünlerine gelen zammı, hemen üretice üzerinden Algıya dönüştürmeyin, Kabzımalların kazançlarını haber yapın.

(0) (0)
07.09.2018 10:22:29 korkmaz

Bence sistem eksikliğinden kaynaklanan bir durum. yapılacak iş bittikten sonra denetim olması gerekir. nerede muhendisler ne iş yapar.

(1) (0)
07.09.2018 10:22:22 Aşır Özdemir

ondan sonrada derlerki kücücük Hollanda dünyaya tarım ürünleri satıyor diye.Devlet daha ne yapsın fidan veriyor,teşvik veriyor bizim gezi zekalılar yapmıyor,maalesef insanlarımızın bir kısmı bozuk mayalı

(3) (0)
07.09.2018 10:22:04 ali öztürk

Bizim devlette 2 şey yok 1 liyakat 2 denetim

(6) (1)
07.09.2018 10:21:53 Murat Eker

Bu kadar mı sanki ? Devletin düşük faizli tarım kredisini oğluna araba almak için kullanan çiftçi tanıdıklarım var. Devlet niye bunları araştırmaz hala merak içindeyim.

(2) (0)
07.09.2018 10:21:50 sacma deli

Daha yenimi uyandınız tubitaktan ve devletten alınan destek paralarını verdikleri projeyelere kimse harcamadı ev araba tatil lüks yaşamda kullanıldı bunu ciftciliktede cok yapıldı ondan sonra üretim yok o yok şu yok herşeyi devlete yıkmayın once kafayı ve zihniyeti degiştirmek lazım herşeyden öncede

(1) (0)
07.09.2018 10:21:48 Abbas

Ondan sonra devlet bizi desteklemiyor ithal yapıyor

(3) (0)
07.09.2018 10:21:27 42

Devletini seven kürt amca selam olsun

(4) (1)
07.09.2018 10:21:10 cengiz-han

Odenen para geri faiziyle alinsin

(3) (0)
07.09.2018 10:20:57 okan.k

denetim 0 ne olcak bu ulkenin hali denetimsizlik her yerde havadan para dagitiyor devlet

(2) (1)
07.09.2018 10:20:42 tugra

acaba o parayı ve fidanı verip kontrol etmeyen devlettemi suç yoksa o para ve fidanı alıp toprağa gömen ekmeyen çiftçidemi suç. Suç atarken tek taraflı olmamak lazım. Burda hem Devlet suçlu hemde bunu yapan kişi ve kişiler suçlu.

(1) (0)
07.09.2018 10:20:35 karadeniz sentez 55

Bu tür teşfiklerin kesin ve sağlam denetimleri ve sıkça kontrolleri yapılmalıdır. Toplumun kalkınması için teşfikler zorunlu olup, bu tür vatan hainleri tarafından sekteye uğramaması için gerekli en sert tüm önlemler alınmalıdır ki, bu hırsızlar bunu yapmaya bin kez tövbe eder duruma gelsinler...

(1) (0)
07.09.2018 10:20:15 battal

Devlet neden malına sahip çıkmıyor kardeşim m

(0) (0)
07.09.2018 10:20:14 KESKİNKIIÇ

KÜRTTEN HAYIR GELMEZ

(3) (4)
07.09.2018 10:20:04 15 yillik Söför

Hani lan biz Turk irkiyiz hani esimiz benzerimiz yok bizim? Ne kadar oc cikarmis icimizden arsiz hirsiz

(2) (0)
07.09.2018 10:20:01 murat

öbür tarafta 80 milyonun hakkını nasıl verecek bakalım

(0) (0)
07.09.2018 10:19:10 heştek

Devletime kim hainlik düşünüyorsa kim fırsatçılık stokçuluk yapıyorsa Rabbim oyunlarını başlarına geçirsin..

(0) (0)
07.09.2018 10:19:09 Oguzhan

Devlet devlet olacak, millet te millet gibi hareket edecek. Denetim olmazsa, millet yemeye devam eder tabi.. Adamı çağır ayağına, parayı ver, fidanı ver, hadi git kardeşim..bi bak bakalım ekiyor mu, parayı doğru yere harcıyor mu.. Ama Yook..

(0) (0)
07.09.2018 10:18:42 abidi gubidican

Yetkilileri ve bunu yapanı tıkın içeri bir daha oluyor mu bakın

(0) (0)
07.09.2018 10:18:39 Hurşit Erdem

bu millete hiç bir şeyi bedava vermeyeceksin.

(0) (0)
07.09.2018 10:18:28 TABİ TEK SUÇLU KÖYLÜ

DEVLETİN FİDAN VERDİĞİ NEREDE GÖRÜLMÜŞ? YAHU BİRAZ MANTIKLI OLUN.

(0) (0)
07.09.2018 10:18:21 yiğid0

Ortada fidan filan görmedim ben.

(0) (0)
07.09.2018 10:18:16 karadeniz sentez 55

Millet alınterini vergi olarak devlete verecek, devlet millet kalkınma göstersin diye teşfik verecek AHLAKSIZ, VİCDANSIZ İNSANLIKTAN NASİP ALMAYANLAR teşfik adı altında parayı alıp başka alanlarda harcayacak. Bu millete yapılan en büyük vatan hainliklerinden biri olup cezasıda ağır olmalı .

(0) (0)
07.09.2018 10:17:59 aa

destekleme adaletsizliğe dönüştü talana dönüştü...

(5) (0)
07.09.2018 10:17:56 hüseyin çetinkaya

Sadece bunda değil herşey böyle alan gidiyo tarım hayvancılık hepsi aynı parayı almak mesele gerisi önemli olmuyor. Devletimizin denetleme yapması şart artık herşeyi ithat ediyoruz diyenlerin ekmeğine sağ sürmektir bu !!!

(1) (0)
07.09.2018 10:17:29 Ekonomist

Hainlik diye yorumlanmaz bu tam bir hainlik

(2) (0)
07.09.2018 10:16:56 ömer

Ekilsin diye değil dikilsin diye, tohum ekilir fidan dikilir

(2) (0)
07.09.2018 10:16:55 Ne Mutlu Türküm Diyene.

Haram, Haram o aldığı paranın zaten hayrını göremiyecek ve Allahu teala ondan fazlasıyla çıkarıcak.

(3) (0)
07.09.2018 10:16:46 fk

devlet denetleyecek o zaman bu zayıflıktan ileri gelir devletin zayıflığı hollandada ciftci diyirki isimizi duzgun yapmaliyiz yoksa devletten bir daha destek alamam duzenli kontrol ediliyor diyor

(3) (1)
07.09.2018 10:16:33 ugur

Aynen hain devlet basta mulakat yapiyor yasadigi yerin muhtariyla istisare ediyor lakin yapilanlari verilen soz yerine geliyormu diye takipci gondermiyor icimizdeki bazi insanlarda bunu firsat a cevirip hainlik pesindeler malesef

(0) (0)
07.09.2018 10:16:22 pirana

Al sana bir CHP li daha

(1) (0)
07.09.2018 10:15:35 karadeniz sentez 55

Bu kesinlikle ve tartışmasız vatan hainliğidir. Devletin desteği demek milletin alınteri birikimleri sayesinde devletin kasasında ki desteği çalmak ve millete ihanettir. En ağır cezai yaptırımlar uygulanmalı ki, bu tür teşfik kullanacaklar bir kez daha düşünerek dürüstçe müracaat yapsınlar...

(0) (0)
07.09.2018 10:15:13 ...

madem devletin boyle bir projesi var ekim aninda bir gozlemci gondermesi gerek ve rapor alinmali. her iste oldugu gibi bu iste de insan faktoru goz onune alinmali ve geregi yapilmalidir.

(0) (0)
07.09.2018 10:15:04 profz

Kabahat devlette, fidan dikmek için para verilmez, hayırseverler diker,devlet verdiği paranın takibini yapmıyor,bu daha büyük hainlik.

(0) (0)
07.09.2018 10:14:36 kroww

devleti zarara sokmaktan dava açılmalı ayrıca tarım bakanlığı yaptığı bu yardımları denetlemeli.

(0) (0)
07.09.2018 10:14:32 CIBILDAK

Dövlet bize bakmir, Zıkkım yeyin emi nankörler

(0) (0)
07.09.2018 10:14:31 ziraatçi

bir ziraatçi olarak devletin tarım politikası berbat .. politika deyince sadece destek teşvik geliyor akıllarına. ürünler düzensiz ekildiği için yurt disina bedavaya cikiyor yurt icinde gerekli ürün az ekilip tavan fiyat yapiyor. Bu yıl domates ve patates daha da çıkacak

(1) (0)
07.09.2018 10:14:24 hmmm

sen para verdiğinde verdiğin paranın nerede kullanıldığını kpntrol etmezsen biz daha çooook ötv öderiz. keriziz biz keriiiiiiz

(1) (0)
07.09.2018 10:14:06 Ali Desidero

Kimseye mana bulmayin, Devlet olarak bu açığı vermişler devlet bu açığı vermeyecek, peşini takip edecek.

(1) (0)
07.09.2018 10:13:59 s.s

O krediyi veren memurlar hain

(1) (0)
07.09.2018 10:13:57 anti chp-hdp-saadet

Bu devletin en büyük eksikliği denetim sisteminin olmayışı. şu ülkede denetim olsun hem tarımda,hem hayvancılıkta hem de ticarette Türkiye çok daha iyi yerlerde olur...

(1) (0)
07.09.2018 10:13:49 Çiftci Karadeniz

Bu düpedüz Haram yemeğe giriyor. 80 Milyon Milletin hakkı üzerinde olursa bu Ahirette öldükten sonra eyvah yandın, hesabı çok çetin demektir. Bu yüzden Devletin yardımından yararlananlar işi hakkıyla yapsınlar ve haramı bulaştırmasınlar. Hayret etmemek elde değil.

(0) (0)
07.09.2018 10:13:36 byx68

Devletin bu fidan isine bakan kisileride cok iyi bir sekilde denetlemesi gerek. Bizim bölgeye devlet eliyle verilen fidanlarin hicbiri tutmadi hepsi kurudu. Ciftcinin iki senesi bosa gitti. Bunlarida iyi bir sekilde arastirmak gerek.

(0) (0)
07.09.2018 10:13:25 44

İdam

(0) (0)
07.09.2018 10:13:25 Diyarbakirli 2121

dinsizler bu vatanin yan kesicilerine idam

(0) (0)
07.09.2018 10:13:14 Antikemalist

Allahin kanunlari gelmedikce yeryuzu huzur ve adalet bulmayacaktir. Soruyorum size nedir bunun cezasi simdi hic sadece kufur edicez ama seriatta alirsin elini kimse birdaha cesaret edemez devletin malini calmayi. Demokrasiniz batsin kanunlariniz batsin.

(2) (0)
07.09.2018 10:13:11 zerabu

rn ağır ceza verilmeli ömür boyu fidan dikme cezasi

(0) (0)
07.09.2018 10:13:08 İbrahim

Şimdi devlet bu konuda harekete geçip fidan verdiği kidilerin pesine dusup gosterin su fidanları demesi gerekir hayvancilik yapanlarda dahil .

(5) (0)
07.09.2018 10:13:07 ilhan sancak

KAINATIN EN YIKICI MAHLUKATI INSANDIR. ESFELI SAFILIN. YAZIKLAR OLSUN.

(5) (0)
07.09.2018 10:13:05 kurtAli

Hainlik her zaman var maalesef. Ama devlet fidanla beraber parayı niye hemen veriyor. Adam fidanı yetiştirdikten sonra verilecekse para verilmeli idi. İnsanlar hain de, bu durumda devlete ne denir? Bilmiyorum. Almanların bir sözü var. Güvenmek güzel ama kontral daha da güzel.

(3) (0)
07.09.2018 10:13:04 vatandaş

Denetim yapmazsan milletin parası nı böyle peşkeş çekerler

(2) (0)
07.09.2018 10:12:42 Bu da bişey mi?

Asıl toprak ağalarının pamuk tarlalarını görseniz. Devlet pamuk ekimini teşvik ediyor. Ağalar ekilmiş gibi yapıp müfettişlerin gözünü boyayıp(nasıl olduğunu anlatmaya gerek yok) sulama yapmadan, gübreleme bakım vs yapmadan ne çalışacam ki devlet dünya kadar teşvik veriyor nasıl olsa deyip yatıp mill

(1) (0)
07.09.2018 10:12:26 Caner KaraDayı

Türk insanıdır gayet Normal karşılıyorum.... Para insanlarımızın gözünü bürümüş ! Helali Haramı unutmuş bir Milletiz.... Allah bizleri affetsin.

(5) (0)
07.09.2018 10:12:21 baba

ihanet herzaman silahla olmaz, bu da bir ihanettir. Allah belalarını versin vatana ihanet edenlerin.

(2) (0)
07.09.2018 10:12:05 thefeyz

fidanlar toprağa gömülmesi için dağıtılmıyor muydu ?

(1) (0)
07.09.2018 10:11:49 tahirbey

Üçkağıtçı,sahtekar,dolandırıcı,haram helal aramayan bir toplum olduk maalesef bunlar azınlıkta değil

(1) (0)
07.09.2018 10:11:48 kazım hür

Ahırlar boş yapılan çiftlikler boş organizelerden arsa tahsis edilmiş zamanında fabrika yapılmamış çalanın yanına kalmaması gerek ankara uyuma .

(0) (0)
07.09.2018 10:11:46 vahapli

alin fidanlari anasinin müsait bir yerine dikin parayida alin

(1) (0)
07.09.2018 10:11:36 s.s

Gidecek kişiye vermiyor dikmeyecek kişiye veriyor ben kendi imkanlarımla 700 ağaç yetiştirdim ziraat bankasını dan Destekleme kredisi almak için bir yıl bekledim tüm istedikleri evrakları teslim ettiğim halde 1 TL bana para vermediler

(1) (0)
07.09.2018 10:11:36 SEYYAR TAYYAR

bunu yapanı bana versinler ben bu kişiyi asarım vebali bana ait

(1) (0)
07.09.2018 10:11:31 FB54FB

Hainler aldığınız o paralar haram zıkım olsun.Bir yerlerinizden çıkarır Rabbim inşaallah.

(1) (0)
07.09.2018 10:11:01 OFLU 61

Devletin sucu hani nereye diktin fidanları diye kontrol etmemişmi ?

(173) (8)
07.09.2018 10:10:52 sdf

denetim olmaz ise normal yapmaları

(141) (10)
07.09.2018 10:27:04 07 stuttgart

Denetimle alakasi yok, Iman zayif Vijdan yok

(7) (2)
07.09.2018 10:08:22 hakan

Doğru dürüst bir denetim ve yaptırım olmazsa olacağı budur...

(316) (6)
07.09.2018 16:23:47 mmnm

Adamin sütü bozuksa devlet ne yapsin, herkesin baina bir polis bir jandarmami dikecek devlet..

(1) (0)
07.09.2018 12:15:58 gariban

“Hırsızın hiç mi suçu yok” sözü aklıma geldi, nedendir bilmem

(0) (0)
07.09.2018 10:37:09

Denetim yapanda dürüst değil... Devlet ne yapsın! Velhasıl Müslimanız ama insanlarımız hiç dürüst değil...

(1) (0)
07.09.2018 10:23:01 Vatandaş

Hırsızın hiç mi suçu yok. Bir cümle de ona söyle.

(2) (0)
07.09.2018 10:21:07 Ormancı

Oranın orman şefini tutcaksın gerekli kontrolleri yapmadan ekilmiş gibi para ödemiş..mutlaka pay almıştır...

(0) (0)
07.09.2018 10:14:34 mmt

hırsızın hiç mi suçu yok.

(0) (0)
07.09.2018 10:07:52 aa

Hakkaten vatan hainliği

(230) (0)