Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
07.09.2018 08:49:33 Ahmet Tosunoğlu

Türkiyede kendi kültür ve inancımıza göre medeni kanunun düzenlenmesi ihtiyaci elzemdir.İsviçre medeni kanunu uygulamaya ne zamana kadar devam edeceğiz.Bir kanun hazırlayacak donanımda yetişmiş akedemisyenlerimiz yokmu.Ne zamana kadar pislik avrupa ceza hukuku ve medeni kanununlarının kolesi olacağı

(6) (0)
07.09.2018 08:20:38 vatandaş

AB uyum yasaları diye diye mahvettiler değerlerimizi, kadını savunacağız diye haklı erkekleri perişan ettiler, doktoru savunacağız diye haklı hastaları mahvetiler, vs vs. Eyy Devlet bu ahlar çok yakar seni çok.

(9) (0)
07.09.2018 06:02:08 h

Özgün hakimler istiyorum kitaba göre değil de vicdana göre hükmeden vicdanın tercümanı olan hakimler

(8) (1)
07.09.2018 08:13:33 Pehh

Oldu hakimlere oynarlar artık timsah gözyaşları dökerler zaten oynuyorlar artık daha fazla oynarlar gözü açık uyanık gözü gören kulakları duyan istemeden vicdanına yenileni iste

(0) (0)
07.09.2018 01:57:39 Anamur

Türkiye'de bir tane bile Pedagog yok çünkü resmi olarak öyle bir meslek ve bölüm yok.Hakim bu tür davalarda uzman raporuna usulen bakar,kendi kanaati davalilarla görüşürken netleşmistir zaten.

(4) (1)
07.09.2018 00:59:27 ahmet yildiz

en boyle devletin icine ediyim o kizin psikolojisi ne olucak allah belanizi versin

(4) (1)
07.09.2018 00:50:09 KARADENIZ

BU BABAYI COK TAKDIR EDIYORUM. EVLADIYLA COK IYI ILGILENIYOR. VELAYETI BABA YA VERILIRSE DAHA UYGUN OLUR.

(12) (1)
07.09.2018 09:02:20 HEM ANA HEM BABA KADINLAR VAR

kesinlikle bende eşimden ayrıldım babaları ne arar ne sorar ne de gelir görür. 2 bayramdır hazırlıyorum gelsin babalarını görsünler diye yine gelmedi çok üzüldürler..Yavrularım adına çok üzülüyorum baba sevgisi tatmadan yaşıyorlar. ne yazıkki anne ve babalar da iyi ve kötü olarak ayrılıyor.

(1) (0)
06.09.2018 23:15:44 muhammed viyana

bunun ülkeyle alakasi yok.. viyanadada böyle..

(6) (2)
06.09.2018 22:36:26 ABAHTAMUHMUS

Müslüman, Salaten Tuncina duasını okumayı adet haline getirenlerdünya ve ahiretin sıkıntılarından kurtulurlar. Günde içinden , 3.130 oku. Direksiyonda okuma.Tehlikeli iş yaparken okuma ve öğrenciler az oku.Her türlü siğara,alkol ve uyuşturucuya ve HAYIR.

(4) (4)
06.09.2018 23:36:10 Adım olmasada olur.

Sayın müslümanlar bu yazılanlar doğru değil. Allah'a yapilacak dua ve isteklerin manası bilinmesei k.Bugün bilim cağı neyi öğrenmek istiyorsan kitap aramaya da gerek yok.Türkçe manasını bilerek okuyalım. Üç bin beş bine gerek yok.Manasını bilerek oku bir kere yeter.Ne istediğini bilirsin.

(3) (1)
06.09.2018 22:59:54 Seni Falakaya Yatiralim

sen yemin etsene bu yazdigin miktarda sureleri veya dualari her gün okuduguna. Her iddaya varim sen isi gücü olmayan pasif birisin. Senin gibilere cok aciyorum arkadas. Cok kolay olan islam dinini senin gibiler zorlastiriyor. Sana bugünün müslümanindan haber vereyim: Muhammed Ali. Hayatini oku!

(6) (0)
06.09.2018 22:34:12 x-x-x

Kadın hakları ,eşitlik diye diye,eşit diye bişey kalmadı,kadina verilen hak cumhurbaşkanında bile yok.kadının kanıt olmaksızın,beni taciz etti,beni dövdü,demesi yetiyor,kocasini aldatsa bile her hakki aliyor tazminat,cocuğun hakkı herşey.işte tam yahudi oyunu aileyi böyle 2-3 dayak yiyen kadınları

(14) (0)
06.09.2018 22:28:50 batak

kadini aciz diye üstün gören kanunun allah belasini versin. kadinin üstün olmasi insan dogasina ters erkegi şiddete megillendiriyolar.

(13) (0)
06.09.2018 22:27:19 passo mexico tuco

Boşandıktan sonra kocasından 20 yıldır nafaka alan ve nafaka kesilmesin diye evlenmeyen bu arada da boş durmayan akrabam var. Erkek ise nafakayı ödeyemezse önce icra sonra hapis cezası alıyor.... yazık

(15) (0)
06.09.2018 23:50:18 Adım olmasada olur.

Kur'an da!Erkek kadından bir derece üstündür. O bir derede erkek evine ve ailesine bakma sorumlulugu olduğu icin.Kur'an da çocuk babaya bırakılır.Ancak kadının işi veya geliri yoksa erkek ona bakmak zorundadır. Bakara,Nûr ve Talak sureleri ! Kadın erkek ilişkilerini işlemiştir.

(3) (0)
06.09.2018 21:51:30 öğretmen

Şerefli erkek mahkemelerde sürünüyor. Bu ülkede kadına eziyet edeceksin ki boşanabilesin

(12) (2)
06.09.2018 21:14:23 yaradanakul

Kadınların boşandıktan sonra en büyük silahı çocuklar ve çocuk zarar görüyormuş asla umurlarında değil. Bazıları cennet annelerin ayağının altında derken bazı reziller de bundan faydalanıyor.

(22) (1)
06.09.2018 20:56:09 Önemsiz

Bu ülkede bazı kadınların ve kanunların formata ihtiyacı var.

(22) (0)
06.09.2018 20:50:14 Emre

Bizim ülkede kadın erkek eşitliği hiç yok mahkemeler hep kadınlari mazlum zavallı haksızlığa uğramış vs vs görüyor hep erkekler suçlu acımasız gibi gerçek eşitlik sağlanmalı

(24) (0)
06.09.2018 20:49:51 khan

Anne babanın suçu yok icra memurları zorla ayırdı diye haber yapıyorsunuz yazık biliyormusunuz ki icra memurları da çocuk teslimi işini severek yapıyor icra memurlarında kabahat bulacağınıza bu işlemi icra aracılığı ile yaptıranlara laf söyleyin babanın yaptığı tiyatroyu izleyin

(6) (4)
07.09.2018 09:15:00 hakan

Beyinleri bu kadar basıyor ne yapıcaksın . Ortada icra edilmesi gereken bir mahkeme ilamı var . Sanki icra memurları dairede otururken dur şunun çocuğunu alayım mı diyor ? Gazetecilik bu değil bi haber verirken araştırın ondan sonra habere yorum yapın

(0) (0)
06.09.2018 20:35:10 miafir

nedir bu böyle aptalca durumne icra yla çocuk alınıp veriliyor kaldıki yavrumuz aklı başında her şeyimiz elden ayrı bu durumda elden ayrı bu kanunu hazırlayanların ben aklından şüphe ediyorum bu konuda etrafımda çok mağdur edilenler var parayı veren icrayı kaldırıyor

(2) (1)
06.09.2018 20:00:26 .

cinsiyet ayrımclığı var ülkede kadınsan haklısındır haksızda olsan suçluda olsan

(21) (2)
06.09.2018 19:45:10 passo mexico tuco

Boşanma durumlarında erkeklere hukuken cüzzamlı muamelesi yapılıyor. Çekişmeli boşanmalara genelde erkek mağdur oluyor.

(16) (1)
06.09.2018 19:35:18 harbici

kiz cocugu uvey babada olmaz... erkek cocuguda uvey babada olmaz. ayni ortami yasayamazlar. ben oyle dusunuyorum.

(26) (4)
06.09.2018 19:06:06 erdal

ne kadar saçma biliyor musunuz? Olay kamuoyuna yansıyınca nasıl karar değişiyor, sonra buna hukuk sistemi deniyor :)

(23) (0)
06.09.2018 19:05:22 hukuk hatası

Mahkeme kararına uyulup çocuk gösterilmesi lazım bu ne icra felan ayıp ya.yazık ya

(13) (0)
06.09.2018 19:02:03 icra memuru

birde annesi yada babası kötü insanlar değildir çocuğu görmeye anneninde hakkı var çocuğu bu icra ile görüşme işlerine ailet etmeyin çocuğun velayeti kime verilirse görüş gününde göstermemek için çocuğu doldurmayın bırakın anasıda babasıda görsün çocuklarınızı icra dairesi ile görüşe mahkum etmeyin

(3) (0)
06.09.2018 18:59:24 icra memuru

olm memurlara neden saldırıyorsunuz bize ne insanların özel hayatlarından çocuklarından MAHKEME KARARI VAR annesi başvuruyor icra dairesine memur olarak yerine getirmek zorundasın TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ ANAYASASINDA yazıyor bu anne baba aralarında konuşsun anlaşsın günü gelince görüşsünler

(2) (0)
06.09.2018 18:52:11 Vatandas

Kadina pozitif ayrımcılığa hayır..kadinin yalan yanlış beyenatiyla sorgusuz sualsiz kocasina 3 ay uzaklastirma aldirdigina gözümle şahit oldum şimdi ne oldular biliyormusunuz kadinin istekleri yerine gelince süt kuzu ikinci cocuklari oldu:)adalet bunun neresinde peki durum çok vahim kadin kanun olms

(5) (1)
06.09.2018 18:46:38 ttimucin

evlenmekten sogudum bu nela kesme bicme cocuk mevzulari vay arkadas devlet ayrilan ciftlerin cocuklarina el koysun ikisinede vermesin bak ozaman boyle dangalaklilar yapiyorlarmi...

(10) (2)
06.09.2018 18:41:50 Siwaslı

Kız çocuk annede kalmalı

(1) (16)
06.09.2018 19:33:07 harbici

kiz cocuk babada kalmali. erkek cocukta babada kalmali. o kadar.

(6) (3)
06.09.2018 19:31:51 Mahallenin Delisi

Kız çocuk babada kalır. Erkek çocuk annede kalır.

(3) (2)
06.09.2018 18:41:31 memocan233

Mahkeme cocuk hangi tarafi istiyorsa oraya vermesi lazim....icim paramparca oldu ilk videoyu izledigimde yaa...

(6) (0)
06.09.2018 18:27:37 murat

Karnından sıpayı eksik etmeyeceksin.

(2) (5)
06.09.2018 19:33:35 harbici

sen yaratiyon ulan.

(1) (0)
06.09.2018 18:24:53 OSMANLI

Uğur Mumcunun Türk Tanımınü Okumanızı Tavsiye Ederim.

(3) (1)
06.09.2018 18:24:19 serdar sert

Ya kardesim icra memurları diye yaZıyorsunuZ da icra memuru gidip kafasına göre mi almaya gidiyor karar verirmis mahkemece memur da gidip uygulamak zorunda biraz eh insaf o adamları da anlayın verilen görevleri yapmakla zorundalar bunu lütfen belirtin anlayın anlatın

(7) (4)
06.09.2018 18:45:19 AKINCI

"Kokuşmuş adalet adalet değildir"Evladın da seçme hakkı olsun.İcracı=cellattan ne farkı var...

(1) (2)
06.09.2018 18:24:14 mccleine

annesi sana kızını gostermeseydi o beğenmediğin kanun sayesinde çocuğunu gorecektin, çocukları anne yada babasına karşı kışkırtırsanız sonuç bu oluyor

(6) (3)
06.09.2018 18:24:04 KOYUN

La siz ne utanmaz adamlarsınız.Daha mahkeme bitmemiş.Başlığı gören mahkeme kızı babaya verdi zanneder

(3) (4)
07.09.2018 06:47:02 KOMANDO

en yakın amcası veya teyzesi veya halası dayısı bunlardan birisine vericen 2 ay boyunca kalacak anne babası 15 günde bir görecek yalnız ayrı ayrı değil beraber gelip görecekler kadın ıle erkek barış sa bile çocuklarını ıki ay boyunca göremiyecekler

(0) (0)
06.09.2018 18:32:26 Mehmet

Modern batı hukuku özentisi mahkemenin kararı, kamu vicdanının yanında bir hiçtir.

(4) (0)
06.09.2018 18:18:21 nob

Allaha buyuk konusmuyum ole bisey olsa cinnet geciririm herkesi kendimide kurşuna dizerim.

(4) (4)
06.09.2018 22:52:32 nob

alo gardasim saolasin

(0) (0)
06.09.2018 19:48:11 Ali

Tövbe et kardeş hemen tövbe et.her daim Estağfirullah de. Deki şerler hayrola. Allaha emanet ol.

(1) (1)
06.09.2018 18:31:04 elvan

bu nasil hastalikli bi dusunce

(3) (0)
06.09.2018 18:17:00 nob

bole adeletin ...

(1) (1)
06.09.2018 18:15:45 Remzi bey

Haberi izledim babanın çakal olduğu her halinden belli planı tıkır tıkır işliyor Annesi haklıyken haksız duruma düştü

(1) (5)
06.09.2018 18:28:49 Vatandas

Allah allah bende izledim kızın babasina gitmek için nasil çırpındığıni gördüm ne ictiysen iyi kafa yapmış

(2) (1)
06.09.2018 18:15:13 KAÇKAR

Pozitif Ayrımcalık Adı Altında Kadınları Egolarıyla Tepemize Çıkaran Bu Kanunlar Toplumsal Çöküşün Sebebi.

(21) (1)
06.09.2018 18:06:53 fff

Burada mağdur eden adamdı

(2) (13)
06.09.2018 17:58:02 Bilal

Mal olanlar sana mal muamelesi yapıyor maalesef. Allah haklarından gelsin

(5) (0)
06.09.2018 17:55:59 türkkk

Gördüğüm en iyi haber geç kalınmasına rağmen

(8) (1)
06.09.2018 17:54:59 yorum

sacma sapan kanunlar

(9) (0)
06.09.2018 17:51:04 Dodurga

hic kusura bakmayın bu ülkede aile ve sosyal politikalar Bakanlığı'nın basina getirilen kadinlar bu hale getirdi durumu. pozitif ayrımcılık diye diye erkekleri ne hale getirdiniz. kadin dost hayati yaşıyor ama ayni zamanda nafaka alıyor böyle zulüm mü olur

(39) (1)
06.09.2018 18:20:36 Vatandaş

Zina serbest olursa böyle olur başımızdakiler sorsan çok dindarlar.namaz kılmakla kuran okumakla sadece müslüman olunmuyor onu kendin için yapıyorsun ama akpliler gösteriş meraklısı oldukları için milleti iyi kandırıyorlar

(3) (2)
06.09.2018 17:59:58

10 numara yorum.

(11) (2)
06.09.2018 17:50:04 Bilal Arap

Türkiyenin özeti bu bir sürü saçma sapan şey

(11) (0)
06.09.2018 17:42:07 malatyalı

HANİ İCRA İLE ÇOCUK ALMAK SON BULACAKTI...HALA SORUN DEVAM EDİYOR

(8) (1)
06.09.2018 19:37:14 malatyalı

Ben de biliyorum anne çocuğu alıyor..günde 2 saatten 2 gün çocuğumu görebilmek için 750 lira icra bedeli ödüyorum..aylık 1500 lira ediyor...bu kadar haber olmasına tağmen hala neden icra ile çocuk almaya devam ediliyor. Parası olmayan baba çocuğunu göremeyecek mi diyorum...kapiş

(0) (0)
06.09.2018 17:50:30 Recep

Icra dediği Eşi alıyor

(2) (0)
06.09.2018 17:41:39 İSLAMDA HAK ANNENİN

Babası beni boşadıktan sonra, şimdi karnımda taşıdığım, göğsümden içirdiğim ve kucağımda büyüttüğüm oğlumu benden almak istiyor.” diye şikayette bulunan bir kadına “Sen evlenmediğin sürece çocuğu almak senin hakkındır.” (Ebu Davud, Beyhakî ve hakim rivayet etmiştir, bk. el-fıkhu’l-İslamî, VII/720)

(5) (2)
06.09.2018 17:54:29 ufuk bolu

Soy Babadan!Bu böyledir Allahin koydugu kural,istediginiz kadar itiraz edin.

(6) (1)
06.09.2018 17:52:08 Dinden soğuttunuz

Ne boş beyinli adamsın çocuğun halini görme din de sen zannediyormusun çocuğa sormayacaklarını o anne olsaydı eşine sabrederdi adam kişilikli ol asa o çocuk annesini bırakırmıydı bilip bilmeden konuş

(0) (0)
06.09.2018 17:40:42 lomo

o memurlar görevden alınmassa seçimlerde gereğini yapacağız çok sinirliyiz sabrımız kalmadı

(4) (6)
06.09.2018 22:23:26 Vatanfas

Vatandaş da o zaman memurlara gereğini yapar

(0) (0)
06.09.2018 18:01:58 geç orayı

asıl memurlar görevini yapmasaydı.. gereği yapılırdı , şimdi bütün devlet çalışanları canının istediğinimi yapsın,

(3) (0)
06.09.2018 17:40:37 habermusti

Her kadin cocuk yapar ama her kadin ANNE olamaz. Baba candir baba fedakardir

(13) (2)
06.09.2018 17:40:20 Thinkpad

İşe bak arkadaş onla görüşme on dan rapor kardeşim sorsana kıza aklı başın da kimi istiyorsa kalsın on da allah allah .

(2) (0)
06.09.2018 17:53:16 Dinden soğuttunuz

Dimi yani hak anneninmiş dengesiz dolu memleket

(1) (1)
06.09.2018 17:30:53 ABAHTAMUHMUS

Müslüman, üzerinde kolye Kuran-ı Kerim taşıyanlar:hem kazadan belkadan uzak olur ,hemde yaptıkları tüm ibadetlerin harf sayısı kadar yani 350.000 kat fazlasıyla yazılma ihtimali ortaya çıkar. Direksiyonda okuma.Tehlikeli iş yaparken ve öğrenciler okuma. siğara,alkol ve uyuşturucuya ve HAYIR.

(0) (2)
06.09.2018 18:08:07 sen BELAMISIN CHP!!

Sen yinemi çıktın piyasaya aq

(1) (0)
06.09.2018 17:57:42 ufuk bolu

Dinimizi senden ögrenecek degiliz,uzak dur insanlarin manevi dünyasindan!

(0) (0)
06.09.2018 17:41:26 Bune

Necisin la sen he

(0) (0)
06.09.2018 17:03:19 noolmuş

Resmen ailecek şov yapıyorlar. Bunlar 2 katlı binanın 1. Katında baba 2. Katında anne ile kız oturuyorlar aile milleti kandırıyor resmen altlı üstlü oturuyorlar.Anne geçen röpörtaj verdi çocuğum ünlü sanıyor kendini ne alıkoyması , kızımın babası 8 merdiven altta oturuyor diye!!

(6) (12)
06.09.2018 16:54:15 emekli avukat

türkiye'de adaletin a'sı yok. üzgünüm ama öyle.

(7) (1)
06.09.2018 16:52:43 hasan

olm memurlara neden saldırıyorsunuz bize ne insanların özel hayatlarından çocuklarından MAHKEME KARARI VAR annesi başvuruyor icra dairesine memur olarak yerine getirmek zorundasın TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ ANAYASASINDA yazıyor bu anne baba aralarında konuşsun anlaşsın günü gelince görsünler çocukl

(3) (0)
06.09.2018 16:50:59 Babasız Bırakılan Çocuklar

EYS Sendromu yani Ebebeyne Yabancılaştırma Sendromuna sebep olan tüm kadınlar ve bu haksız kanunları pozitif ayrımcılığı silah gibi erkeğe karşı kullanan kadınlardan Allah muhafaza etsin.

(82) (1)
06.09.2018 21:14:33 genç

Aminnnnn

(2) (0)
06.09.2018 17:51:22 ufuk bolu

AMiNNN!

(3) (0)
06.09.2018 16:46:31 kızma birader

konuşmayı seven bir millet olduk boş konuşmayıda sevdik burda şov yapıyor dıyen bıle var baba için bir baba kızı için eğerki kız babada kalmak ıstıyorsa ve anne tarafında şiddet var şovda yapar filmde çevirir sonuçta evlat var sizin haddinizemi konuşmak boş boş

(7) (0)
06.09.2018 16:42:57 tgb

tek suçlu memur mu oldu simdi adamlar verilen gorevi yapiyo. düşünmeden anne baba olanlarda suçu aramak lazım

(5) (1)
06.09.2018 16:35:41 kimsesiz

benimde kizim var 5 yasinda bir an kendimi babanin yerine koydum gozlerim doldu..insan o andaki sinirle herseyi yapar kizi icin..allah korusun..kiz cocuklari babalari icin başkadir.

(5) (0)
06.09.2018 18:01:54 ufuk bolu

Gözünden kiskandigin Prensesini gelsin zorla koparsin senden.Ejderha olur yakarim dünyayi

(0) (0)
06.09.2018 16:31:12 Serengeti düzlükleri

Dişi örümcek çiftleştikten sonra erkek örümceği öldürüp yer ya, kadın milleti de aynı böyle, çocuk yaptıkları adamı sömürmek... Nafaka...

(135) (5)
06.09.2018 18:41:59 SAMSUNLU

Doğru kadını bulamadığın için böyle düşünüyorsun. Aşk evliliği yapın, çıkar evliliği değil. Emin olmadan evlenmeyin.

(2) (1)
06.09.2018 16:53:53 nursah

Wowwww

(0) (4)
06.09.2018 16:30:22 niğDELİ

Adam kızım seni götürecekler ama merak hep görüşeceğiz deseydi buna rağmen kız aynı tepkiyi verse adama hak verirdim ama adam resmen kızı doldurmuş annesinden nefret ettirecek şekilde söylemlerde bulunmuş

(2) (4)
06.09.2018 17:43:22 niğDELİ

Mehmet Efe sen iyice oku bakalım şiddet babanın iddası delil yok,

(1) (0)
06.09.2018 16:49:51 mehmet efe

haberi bir daha oku annesi kızçeye şiddet uyguluyormuş iyi oku

(0) (1)
06.09.2018 16:28:52 anne baba anlayışlı olmalı,çoc

Bu yaşta bir kız çocuğun annesine verilmesi bence doğru bir karar ama bu bölye mal verir gibi ,çocuk ve baba ağlaya ağlaya değil,bu konuyu bu yaşta kız çocuğu olan anlar,burda babanın da çocuğu vermemek için direnmemesi gerekirdi,burda olan çocuğa oluyor.

(5) (5)
06.09.2018 16:27:49 EMRE AYDIN

Çocuk islam dinine göre çiftler ayrılırsa babaya verilir şimdi buna itiraz edenler olur itiraz edenler siz ALLAHTAN daha iyimi bileceksiniz

(212) (5)
07.09.2018 17:14:56 can

Aynen anne evlense adam yabancı

(0) (0)
06.09.2018 21:02:42 antepli

Kardeş ayrılan anne başka bir adamla evlenmezse çocuk anneyle kalır.... uydurma

(1) (2)
06.09.2018 19:56:37 Htc 4646

Kaynak göster ?

(0) (0)
06.09.2018 18:56:50 ....

Ben ayrildim kizim babasina verilse o bagimli pislik kendine bakamiyor hayatimi cocuguma adadim 1kizim oldugu icinde kimseye güvenip evlenmem kizim bana yeter.

(1) (1)
06.09.2018 18:11:37 ANONİM

Yanlışın var islama göre çiftler ayrılırsa anne evlenmediği sürece çocuk annede kalır.

(0) (2)
06.09.2018 17:48:12 gs

cok dogru bide biz kurtlerde doguda bati gibi degil ayrilma yok kadar az olanda bbada kalir

(1) (1)