Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
07.09.2018 11:15:09 ofli

Bilerek bulmak istemiyolar ulan heryerde petrol var ama cıkarmıyolar ..

(0) (0)
07.09.2018 00:57:18 MURADUM

resmen penis şeklinde tasarlamışlar geminin ismine valla çok ayıp olmuş

(0) (0)
07.09.2018 00:11:50 malazyalı nuri

Türkiye 2023 süper güç Erdoğan 2071 yola devam

(0) (0)
06.09.2018 23:52:23 yav he he

sizden önce iç güveyisi vardı sondaja başladık başlıyacağız dedi şimdi de siz çıktınız

(2) (0)
06.09.2018 16:32:55 ABAHTAMUHMUS

Müslüman,günde içinden 14.500 Kevser Suresi oku. Cennette içeceklerin Kevser Şarabı olsun ve ilerde rüyandada orayı görürsün. Direksiyonda okuma.Tehlikeli iş yaparken okuma ve öğrenciler az oku.Her türlü siğara,alkol ve uyuşturucuya ve HAYIR.

(0) (2)
06.09.2018 18:33:20 DinTüccarlınaHayır

Sacma sapan şeyler sallamayın kardesım. Dini kullanmayın .

(1) (1)
06.09.2018 17:29:31 xxx

14500 çok değil mi yahu

(2) (0)
06.09.2018 16:14:18 kulali

Yüzde 90 yerli, motor ve elektronik tüm donanımlar yabancı. Yerli teknoloji sıfır.

(1) (5)
06.09.2018 15:50:28 vatandaş

Resme baktımda manası çok derin.

(4) (0)
06.09.2018 15:49:32 Aman petrol

Birincisi artık yorulduk bu haberlerden biran önce bulun ikincisi bizim ülkede musluklardan petrol aksa yine en pahalı mal olur çünkü devletin direk ve sorgusuz vergi alabildiği tek ürün petrol herşeyden kaçırılır ama petrolden kaçırılmaz.

(3) (0)
06.09.2018 15:22:48 ahmt57

cokkkk manidar anlayan anladi zaten.yunanda anlasa bari

(4) (1)
06.09.2018 15:17:00 cim bom bom

cok pis gözüküyor. yunaniki dikkat edin

(1) (0)
06.09.2018 15:16:50 Rafet

Bu rumlar gaz bulurken bizim mta ne yapiyodu yada tpao yatis tami acaba,hala 2 ay sonra sondaj yapacaklar vay anam vay

(0) (0)
06.09.2018 15:10:38 Gaza getiren

Siz su bile cikartamasizzssiniz buluyosunuzda 16 senedir nerdeydiniz

(4) (2)
06.09.2018 15:02:25 eski diplomat

verilen "ince" mesaj okuyucu olarak tarafımızdan alınmıştır, ilgililerinde bu "derin" mesajı alacaklarını ümit etmekteyiz..

(2) (0)
06.09.2018 14:59:09 selim asaf

acele edin bir an önce başlayın sondaja 1-2 ay zaman çok

(2) (0)
06.09.2018 14:50:51 ALİ

çukurcadaki petrol sondajı ne oldu .? ovaköy ne oldu?

(10) (1)
06.09.2018 14:43:33 fakir

Biz aslında gaz petrol aramıyoruz biz ortalığı karıştıralım onların çalışmalarını engelliyelim diye çaba harcıyoruz. Eğer ciddi niyetimiz olsa çoktan bulmuştuk

(8) (8)
06.09.2018 15:14:34 Hakan

Sen kimin adamısın

(1) (0)
06.09.2018 14:29:14 Sinoplu!

Artik cikardik diye haber görmek istiyoruz..

(12) (0)
06.09.2018 14:27:00 şenol

Bu ülkenin heryeri petrol dolu Allah aşkına artık çıkarın dogudaki hiç ellenmemiş rezervleri çıkartın

(5) (0)
06.09.2018 14:07:58 Çaylak

Hani yaaa birileri bi aralar yaygara kopariyordu,sözüm ona Lozan da madde varmış, neymiş, madenler falan bizim değilmiş.Noldu şimdi bizimmi oldu?Biraz okuyun milleeeet.Dindarlar dikkat; Cibril as. Ne demiş,OKU (İKRA).PEEAAAHHHHH

(4) (6)
06.09.2018 14:52:36 Yobaz

2.Dünya savaşından sonra dünyada düzenin değişmesiyle ingiltere dünya hegomonyasından çekildi ve çekilirken yerini Amerikaya bıraktı.Amerikalılar montrea doktrinini rafa kaldırıp sömürgeci devlet oldu.Tabi artık somurgeler eskisi gibi değil şirketler aracılığıyla yapılıyor.7 kız kardeşi öğren

(1) (0)
06.09.2018 14:46:57 fakir

Yobaz sen hakikaten su katılmamış yobazmışsın

(1) (0)
06.09.2018 14:40:36 Çaylak

Gerçekler acıdır dostum.Oku biraz.Hem sen kendine niye YOBAZ diyorsun?İlginç.

(1) (0)
06.09.2018 14:19:52 Yobaz

O yüzden mi Almanlara krom taşıyan gemiler kaçakçılık sayıldığı için karadenizde rus donanması tarafından batırıldı.Asıl cahil olan siz kendini beğenmiş elitist chplilersiniz.O yüzdenmi bizden aldıkları bütün topraklarda petrol ve gaz fışkırıyor.

(6) (4)
06.09.2018 14:01:22 adam seven

Kaç yıldır bir türlü başlanamadı nedense

(5) (0)
06.09.2018 14:00:48 yaşar

Türkiye ye ne zaman gelecekmiş? Hemen gece gidip kuyruga girerek ABD lilere karşı ne kadar güçlü bir ekonomik durumda oldugunuzu ,liramizin yüzde 55 değer kaybetmesinin bizi yıldıramayacağını ,AÇ olmadığınızı gösterelim.

(0) (5)
06.09.2018 13:56:21 norm ender

Yabancılara vermeyin bulduğunuz yerleri kendimiz çıkaralım

(5) (1)
06.09.2018 13:43:14 adige

Atarlı haber olmuş :)))

(7) (1)
06.09.2018 13:39:48 BOZKURT

6 AY ÖNCEDE BAŞLAYACAĞIZ DENDİ, BAŞLAYIN ARTIK NEYİ BEKLİYORUZ..

(5) (0)
06.09.2018 13:33:55 EMRE AYDIN

Epey zaman geçti bismillahirrahmanirrahim deyip çıkaralım artık şu petrolü hayırlısıyla artık pahalı akaryakıt kullanmaktan bıktık verdiğiniz sözü tutun çıkarın şu petrolü ve doğalgazı reis bize söz verdin başkanlık gelince şahlanacağız dedin al sana başkanlık bul şu petrolü

(2) (1)
06.09.2018 13:33:25 umut

helal olsun valla bu sayede denizin altindaki batiklarin da yerini bulup icini bosaltabilirsiniz yola devam abicaaa

(1) (1)
06.09.2018 13:33:08 Yobaz

Her seçim öncesi olduğu gibi yine petrol doğalgaz haberi işin gerçeği ise farklı Türkiye lozan anlaşması ile elindeki bütün petrol ve gaz yataklarını ingiltere somurge yönetimine bıraktı daha 1955 lere kadar madenlerimizi onların dışında başka devletlere satmazdık.

(1) (2)
06.09.2018 13:31:13 necip

Elhamdülillah...

(0) (0)
06.09.2018 13:27:31 milano

geç kalıyorsunuz gece gündüz çalışmamız lazım gece yatıyordur allah bilir bu gemiler başkan ne dedi çok çalışmamız lazım dedi hadi işinize.

(1) (0)
06.09.2018 13:21:38 karaelmaslı

türkiyenin iki katlı şehri Zonguldak a selam olsun

(4) (0)
06.09.2018 13:16:07 Imparator21

ABOWW DAĞLARA TAŞLARA!!

(4) (0)
06.09.2018 13:13:55 YORUMCU

Bu başka bişey gibi duruyo:) Rumlar kabul etmez:))

(28) (1)
06.09.2018 13:12:05 bir bilen

Haber başlığı ve görselin manası çok derin.

(75) (1)
06.09.2018 13:10:49 Yobaz

Petrol filan yok bulamazsınız İngilizler lozanla bütün petrol yataklarını elimizden alıp bize cilalı kahraman verdi.Daha 1955 lere kadar ülkemizde çıkan madenleri İngilizlerden başkasına satmamız yasaktı.

(1) (2)
06.09.2018 13:07:23 comolokko

fotoğraf çok manidar, mesaj büyük

(52) (1)
06.09.2018 13:06:50 Alp

Hadi türkiyem

(38) (0)
06.09.2018 13:05:35 misafir

hep arıyoruz ne bulduk şimdiye kadar aslında aramamıza gerek yok zaten yerleri belli biz daha çok olmayacak yerleri arıyoruz ezik olarak

(1) (2)
06.09.2018 13:05:10 jjwjw

Karadeniz'de de data teknolojik aramalar yapılmalı

(7) (0)
06.09.2018 12:41:33 hakikatlar

1-2 ay diye diye yıl geçti. Başlayın artık ucuzlasın şu benzin gaz

(97) (3)
06.09.2018 13:13:38 Teymen Oguz

he yau he cikti gitti aradi buldu yunanlara ingiluzlere bedava

(0) (0)