Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
08.09.2018 18:38:52 B.O.S

Bu olayın tamamı yansıtılmıyo başta adam evinde istemiyo baldızı ona rağmen geliyo görüncede üstünü açıyo yani bişeyi çok peşin hükümlüyüz ayrıca salınması doğru çünkü suç ispatlanamzsa devlet tazminat ödemek zorunda medya algı yapıyor

(0) (1)
08.09.2018 15:03:11 GİZLİ KAMERA

Enişte yorganı kaldırıyor, baldız çıplak yatıyor.. Var bir gariplik...

(1) (0)
07.09.2018 08:57:11 Dokuz Harf

Bilirkisi kim ? Mahalledeki Sapiklardan heyet mi Kurmuslar ?

(9) (2)
07.09.2018 08:25:32 King57

Adalet yok bu memkekette

(4) (1)
07.09.2018 05:35:06 adalet

burası TÜRKİYE baska söze gerek yok paran varsa kralsın yoksa bi hicsin

(8) (4)
07.09.2018 05:18:49 Ahmed Abbad

Yorgannı niye kaldırıyor bu pezo...Suç değilmiş illa paldızınımı y...... gerekiyor mahkeme heyeti bonzai çekmiş sanırsam...

(7) (3)
07.09.2018 05:10:36 işte bu

Kanunun her tarafını sokup çıkarayım! İçeri koyduğunuz u bi tutun içerde

(2) (0)
07.09.2018 01:05:22 Fenerbahçe

Suçu ispat edilene kadar herkes suçsuzdur. Bilemezsini belkide hüküm giydirmek istediler adama. Bilmeden etmeden saçmalamayın.

(1) (0)
07.09.2018 00:57:20 IST

biz bu ülkede neler gördük ! hatirliyormusunuz .... ENISTEYLE KUDURMACALAR DIYE HABERI ! BALDIZ ENISTENIN OMUZLARINDA IDI ! BU SEYTANLARIN IFTIRALARINA INANMAYIN ! TÜRK KADINI ILK GÖRDÜGÜNE NIKAH KIYAR IKINCI GÖRDÜGÜYLE DE ZINA YAPAR.

(3) (3)
07.09.2018 00:36:12 34♥️57

Adalet=0

(0) (0)
07.09.2018 00:09:27 x

Terlemiş die mi üstünü açmış acaba?

(1) (0)
07.09.2018 00:01:06 Kara Murat benim

Enişte be

(0) (0)
06.09.2018 23:54:03 bordobere

bu yargininda boyle karar alanlarinda baslarina yani karilarina bacilarina analarina Rabbim musallat etsin bunun gibi sapiklari insallah.

(1) (0)
06.09.2018 23:44:28 Ömer

neden hakimin bildiklerini gördüklerini anlamadan herkes kendini hakim yerine koyuyor yorumlar icin yaziyorum ya adam hakliysa

(0) (2)
06.09.2018 23:26:11 reis

ne işin var eniştenin evinde.İslamı okuyup anlasanız bunlar yasak zaten.Yıllardır dinimiz uyarır.7 yaşına gelince kardeşlerin odasını dahi ayırın der.harem selama dikkat edin der. modern yaşam sonucu bu.bizede örümcek kafa derler.al işte adam serbest hadi çık işin içinden.

(13) (2)
06.09.2018 23:23:33 Mustafa Mıstık

adam belki masumdur peşin hüküm vermeyin.

(0) (2)
06.09.2018 23:20:06 kel adam

adamın birisinin hanımı ölmüş defnetcekler ama adam ortada yok bakmışlar baldızın üstünde ulan pis herif ne bu hal adam demiş ben üzüntümden ne yaptığımı biliyommu ki millet

(5) (0)
06.09.2018 22:56:57 ya sabır

Ne boş konuşanlar var bu ülke öz kızının babasına iftira attıgını ne çabuk unuttu ya buda iftira ise

(0) (1)
06.09.2018 21:54:13 Türk

Ha baldızın ha kardeşin en ahlaksız zina türleri en yakınındakilerle olandır ve cezası büyük olmalıdır

(7) (0)
06.09.2018 21:10:08 cemaat hizmeti

Akp'li nesil işte, ne bklenirsiniz Biz Osmanlı torunuyuz diyen sakallı tecavüzcü tipler

(0) (29)
06.09.2018 20:05:04 maksimilyanus

bal yolu bal yolu baldızdan tatlı tek bal.

(0) (10)
06.09.2018 18:16:58 ahmet

Hani yorum yazacagımız boslukta; "yorumunuz" yazıyor ya. İşte orayı doldurmaya takadim yok artık. Bu insanlık nasıl bu kadar sapıttı diye. Hanımının yanında, baldızının eli sana değdiğinde bile abdest kırılmaz diyen guzel dinimiz, bunlara hic mi haya terbiye öğretemedi...

(2) (0)
06.09.2018 17:38:28 ABAHTAMUHMUS

Müslüman,günde içinden 14.500 Kevser Suresi oku. Cennette içeceklerin Kevser Şarabı olsun ve ilerde rüyandada orayı görürsün. Direksiyonda okuma.Tehlikeli iş yaparken okuma ve öğrenciler az oku.Her türlü siğara,alkol ve uyuşturucuya ve HAYIR.

(1) (5)
06.09.2018 16:53:52 Kötünün İyisi

Mahkeme tutuksuz yargılansın demiş, yorumlarda adam asılmış kesilmiş.Unutmayın Hakim kararı Türk Milleti adına veriyor.

(2) (1)
06.09.2018 16:51:45 vayanasını la

ülkedeki adalete bak

(3) (0)
06.09.2018 16:44:28 TUFAN

NEFSİNE HAKİM OLMAYANLARI ASMAK LAZIM UTANMAZ BADIZ BACI DEMEKTİR EDEPSİZLİLK YAPAN NEDEN BIRAKILIR

(5) (1)
06.09.2018 15:47:10 che mall

Cok sicak bunalmasin diye yapmistir demeye getirmis heyet...

(5) (1)
06.09.2018 15:01:15 FENERBAHCE 1907

Niye sansür ediyorsun arkadas bu irz düsmanini tam göster millet bilsin tükürsün suratina

(4) (2)
06.09.2018 14:55:15 Lololo

Bir de tuğralı yüzüğü var denyonun.

(10) (1)
06.09.2018 14:52:34 Adsız

Bu kız için yszmıyorum öyle kızlar varki ne edep ne haya kalmamış aileler görmüyomu yoksa artık normal bişeymi

(7) (3)
06.09.2018 14:33:41 HASAN5698

GÜZEL ÜLKEMİN SÜPER ÖTESİ OLMAYAN ADALETİ...DAHA NE DİYEYİM..

(6) (0)
06.09.2018 14:32:54 karaoglan

Nerden bılıyosunuz kızın iftira atmadıgını..goruntuler ızlenmiş ona gore karar verilmiş..ya adam masumsa yazık degil mi tutuklu kalması..dosya devam edıyo.kapanmamış ki.tutuksuz yargılama adil olandır

(5) (4)
06.09.2018 14:32:24 SAPIK

Kopsun kıyamet kurulsun mizan yaşanalıcak hali kalmadı bu dünyanın KOMŞUSUNA eşinin bacım dediği kadına sarkanınımı ararsın baldızına gelinine lanet olsun böyle si nefsine hakim olamayan Mahluklara

(4) (1)
06.09.2018 14:23:02 metehan

bu nedir arkadas. artik babalar olarak öz kızımızı sevmeye korkar olduk. bir insani bitirmek ıstiyorsan kadının biri iftira atsin yeter. asansorde bayan varsa binmez olduk.

(8) (1)
06.09.2018 14:14:51 ne yazsam ki

Gören de adam zanneder sıfatına tükürdüğüm

(3) (1)
06.09.2018 13:56:43 demirci mehmet efe

Allahin seriatindan baskasi yalan !

(6) (1)
06.09.2018 13:52:35 adam adammm

Yıllardır baldız baldan tatlıdır diyenler,bunlar sizin eseriniz....

(17) (0)
06.09.2018 13:52:22 beyaz

Vay be ne günlere kaldık

(1) (0)
06.09.2018 13:34:49 ABUM RABUM

ŞİMDİLİK UCUZ KURTULMUŞSUN Bİ DAHAKİNE HAKİM YA DA SAVCI KIZINA DENK GELME SAKIN İÇERİ GİRDİMİ ÇIKAMAZSIN

(8) (0)
06.09.2018 13:32:50 halim

definecileri tutukla bunu serbest birak. hakimin cocuguna yapsaydi bunu mueebbet verirdi

(77) (8)
06.09.2018 13:28:18 kollektif

Tecavuz edip parcalara ayirip tv gazetelere cikarsa hapis cezasina cevrilir yoksa yaptigi kar kalir

(4) (4)
06.09.2018 13:27:30 jkfgh

artık kadınlar ne derse hemen ınanılıyor yoldan gecerken kadın omuz atıyor hemen bagırıyor cagırıyor sen cekılıp yol versen bıle bu boyle artık buna bır care olmalı nedır bu hemen tacız yok artık

(9) (2)
06.09.2018 13:21:35 son SÖZ

Adalet karaköyde

(3) (1)
06.09.2018 13:14:21 lion

İllaki ırzınamı geçmesi gerekiyormuş?

(10) (1)
06.09.2018 13:13:32 BE

Yorumlara bakıyorum herkes hükmü vermiş zaten. Cinsel istismar konu olunca insanlar suçlu mu suçsuz mu diye düşünmüyor. Allah hem böyle bir olaydan hem de iftirasından korusun.

(6) (2)
06.09.2018 13:09:32 Yuhh size

O hakimin kızının başına da aynısı gelse tutuksuz yargılansın der miydi

(4) (1)
06.09.2018 13:07:48 oha

Genc adamin yanina yanliz üsteelik 17 yasinda kizi niye gönderirisin kizin anasi var babasi var ,essegin Aklina karpuz kabugu Düsmesin

(12) (3)
06.09.2018 13:07:31 mk

Bnce bakdız istismarda bulunmuş buna

(5) (5)
06.09.2018 13:02:10 Falso

AH ULAN KADIN DOĞMAK VARMIŞ.İSTEDİĞİNİN ANSINI AĞLATMAK İKİ DUDAĞININ ARASINDA.MAHKEME NAAPSIN ARKADAŞ ADAMLAR DOGRUYA DOĞRU DEMEK İÇİN MEDYADAN KADIN DERNEKLERİNDEN İZİN ALIR OLDU.TACİZ DE YENİ TREND.CANINI SIKANIN CANINA OT TIK.

(8) (3)
06.09.2018 13:02:02 Falso

AH ULAN KADIN DOĞMAK VARMIŞ.İSTEDİĞİNİN ANSINI AĞLATMAK İKİ DUDAĞININ ARASINDA.MAHKEME NAAPSIN ARKADAŞ ADAMLAR DOGRUYA DOĞRU DEMEK İÇİN MEDYADAN KADIN DERNEKLERİNDEN İZİN ALIR OLDU.TACİZ DE YENİ TREND.CANINI SIKANIN CANINA OT TIK.

(3) (3)
06.09.2018 12:59:33 yorumcuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kadınalrdan korkulur dikkat etmek lazım kamera kayıtlarına rağmen mahkeme serbest bırkaıyorsa iftira olabilir. Hele bu zamanda kadına yanlışlıkla elin deyse şikayetçi olsa içerdesin böyle bi mahkeme döneminde

(5) (2)
06.09.2018 12:59:11 Fatih

Bunu dışarda darp etmeyin emi. Kılık değiştirir bu zaten.

(1) (2)
06.09.2018 12:59:03 Samet85bg

kizin annesi kocasindan bosanmis eniste baldizi taciz etmis tmm. kizin annesi babasi eve cam koymus. e hani bosanmamislarmiydi bunlar ne isleri var damadin evinde. komplo kuruluyor olabilir damadin mallarina konmak icin

(7) (1)
06.09.2018 12:52:25 serķañnnnnnnnnnnnnnnnmnnnmn

internette bir suru var boyle

(12) (2)
06.09.2018 12:49:13 ah ahh

Cinsel istismar yok demiş bilirkişi, daha tutuklu mu kalacaktı? Kadının beyanını dikkate almak lazım evet, ama kamera görüntüsü var olayda.

(1) (2)
06.09.2018 12:45:46 Kacık Akıllı

Bu adamı salan hakim veya savcı ne yeyip içiyor merak ettim ?

(1) (0)
06.09.2018 12:44:26 player76

Haydaaaaaa

(0) (0)
06.09.2018 12:42:04 gerçekçi

adam dava açsın iftira atıldı diye

(5) (0)
06.09.2018 12:41:57 Bu nedir ya ?

Bi de osmanlı tuğralı yüzük takıyor. Hiç hoş değil.

(145) (15)
06.09.2018 12:38:33 istanbul

illa üstünde mi yakalicaktiniz

(86) (7)
06.09.2018 12:38:25 karadeniz sentez 55

16 Yaşında reşit olmayan kız evladına TACİZ’de bulunabilecek kadar karatersiz bir adamı YARGI nasıl serbest bırakır ? Bu diğer sapık düşünceye sahip olanlara da teşfik yolunu açmaz mı !!! Bu konu da ADALET örnek ve gayet başarılı kararlar vermeli ...

(75) (22)
06.09.2018 12:36:18 hakan aksel

Adam yarim biraktigi isi tamamlasin diye serbest birakmislar iste. O isi bitirince seni serbest birakan hakiminde evine bir ugra isterden nasil olsa isin ucunda serbest kalmak var ulan kafana gore takil bak ne guzel ornek oluyorsun iste

(91) (14)
06.09.2018 12:34:53 Şerefsiz

Yuh be kardeşim bu kadar da olmaz yeter artık bu mu adalet

(1) (1)
06.09.2018 12:34:34 serker

ADAMA TUZAK KURDULAR ÇÜNKÜ ADAM ZENGİN

(4) (0)