Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
06.09.2018 09:27:49 t.m.

Öldürün bunları . Yaşamasın ne faydası dokunirki vatana millete

(1) (0)
06.09.2018 09:12:56 almanci

zorla imzalatılan senetle yakılan hayatlar ne zaman son bulacak acaba? bir insanın hayatının geri kalan kısmını borçlandırmak bu kadar kolay olmamalı. burda banka bile şahsı borçlandırırken 10 dereden su getirtiyor. senet nedir allah aşkına. kaldırılsın bu uygulama. yada noter imzası olmayan senet g

(0) (0)
06.09.2018 08:58:23 hayat işte

Mobilyacının borcunun üzerine yatmış olması ihtimali güçlü bence

(0) (0)
06.09.2018 08:30:52 yaşar

Ülkemizde adalet olmadığı için bunlar daha çoook türeyecek

(1) (0)
06.09.2018 07:37:45 keke

yüzünü görebilsek

(0) (0)
06.09.2018 01:51:12 Amerikan delici

Bay bahçeli al sana kader mahkumu hadi çıkar bunlarıda ülkenin altını eşmeyi bırak herkes cezasını çekecek bunun başka yolu affı maffı yok son sözüm budur duyan duymayan herkes bilsin

(4) (0)
05.09.2018 23:57:37 vatandaş

bu sekilde cok fazla mafyacik turedi, kabadayiligin da bi adabi vardir, devletin buna el atma zamani geldi geciyo

(5) (0)
05.09.2018 22:47:18 Yakup Reis

Mobilyacılar hak ediyor

(1) (6)
05.09.2018 19:37:26 Vatan34

İdamı kanunlaştırmıyorsunuz anladık bari cezaları ağırlaştırın.İyi hali filan kaldırın.

(14) (0)
05.09.2018 19:18:17 Cd37

Devlet bahçeli bunlar gibi pislikler için mi afta af diye ortalıklarda geziyor, yazıklar olsun be

(18) (0)
05.09.2018 19:03:04 Demir

Cekecen vuracaksin abicigim surenecegine çek vur

(9) (0)
05.09.2018 18:25:59 ALM den

sonrada yok genel AF gelsin yok bilmem ne heee....

(10) (0)
05.09.2018 18:25:04 Rotasız58

Adamsınız ya şerefsizler

(4) (0)
05.09.2018 17:59:27 ReceP KösE

Soygun Dayak Her Şey Normal de İş Yerini Yakmalarına Anlam Veremedim Ve Yakmalarına Sebep Unsur Göremedim.Senet İmzalatıyorsun. O Adam Senedi Ödeyebilmesi İçin Çalışması İş Yapması Gerek.Sen Atölyeyi Yakıyorsun.Acaba Diyorum Sigorta Mevzusu Olabilir mi?Kriz Zaten Kapıda.Esnaf Borç içinde.

(1) (0)
05.09.2018 17:56:01 idam gelsin

adaleti,hakimi savcisi olmayan bir ulkede boyle seyler normal

(8) (0)
05.09.2018 17:54:58 ReceP KösE

Ne Cesaret Yaaa . Bana Olacak Böyule Bir Şey.Benim Canıma Malıma Geleceğime kast Edecekler.Tüm Birikimlerimi Emeğimi Bir Parmak Hareketi İle Yok Edecekler Yeminle Ben Bunları Vururum .1 Silah 3000 Liraya Temin Ederim.Ama Bunları da Silerdim.Gel Kardeşim Senedin Parasını Vereyim Der Kurşun Yağmuru

(5) (1)
05.09.2018 17:52:54 ekrem

Zalimlere yaşasın cehennem

(1) (0)
05.09.2018 17:51:16 1453

bunlara ömür boyu hapis verecek bir yiğit hakim yokmu bu pislikler güneşi birdaha görmemeli

(2) (0)
05.09.2018 17:51:14 ReceP KösE

Bunları Toplumdan Aforoz Edeceksin . Toplumun Kan Emici Zehirli Keneleri . İdam Böylelerine Gelecek

(3) (0)
05.09.2018 17:47:29 bilgin

Hayret tutuklamışlar inanılmaz yinede adalete güvenmiyorum bir ay sonra serbest bırakırlar

(0) (0)
05.09.2018 17:46:46 Anlamsiz

BÖYLE itler ile gelde yaşa.

(2) (0)
05.09.2018 17:13:56 simit

bunlar içinmi af çıkarım?

(4) (0)
05.09.2018 16:32:22 adanali

kisas yapilmasi lazim. benzin dokulsun ustlerine bakalim noluyor

(11) (0)
05.09.2018 16:31:03 Tarih Uzmanı

Devlet para yemekten halkı unuttu iyice

(1) (12)
05.09.2018 16:16:04 FB54FB

Merak etmeyin önce tutuklanırlar sonra salarlar.Sonra halk biraz tepki gösterince tekrar tutuklarlar.Çocuk oğuncağı gibi artık ezberledik sistemi.

(9) (3)
05.09.2018 16:14:39 sirnak

kader mahkumudur bırakın yazıktır la..

(7) (1)
05.09.2018 16:13:30 CABBAR AGA

YEMİNLE BEN BNLARDAN SIKAYETÇİ OLMAZDIM 3 CÜNÜDE GEERTIR GİDER 2-3 YIL YATARDIM EN AZINDAN DEVLET BU İTLERE BAKARAK PARA HARCAMAZDI

(8) (0)
05.09.2018 16:13:24 Cihat

Haysiyetsiz onursuz seref yoksunu adi mahluklar sizin ananızdan babanızdan çoluğunuz çocuğunuzdan çıkar bu yaptıklarınız

(2) (0)
05.09.2018 15:49:24 Yagız Şahin

Bu şerefsizlere bir gün bile yaşamak haramılsun.Bu alçakları ve benzerlerini hadım ederek zürriyetini kurutmalı çünki bunlardan dünyaya gelecek olan Romayıda yakarım diyen bir güruh olacaktır.Tamda affın konuşuldugu bir zamanda kesinlikle böyle alçaklara af gelmemelidir.!!!!

(6) (0)
05.09.2018 15:47:25 DEVLET BUBA DE HELE

ŞİMDİ BU BEBELER ÜÇ GÜN SONRA KADER MAHKUMU MU OLİİİİ

(59) (1)
05.09.2018 15:44:16 Çakal

Kurtçuklara bak yine apaçiler......

(1) (0)
05.09.2018 15:40:41 il

NASIL serbest bırakmadın hakimbey şaşırttınız. ay başı geliyr maaşını al başını belaya sokma politikası izliyr bu hakimler kesin

(0) (1)
05.09.2018 15:37:14 mesut

İdam değil kısas istiyoruz

(3) (0)
05.09.2018 15:37:11 Ufuk Ufuk

bunlara af çıkacak birde

(2) (0)
05.09.2018 15:31:59 çorumlu

bahçeli de derki af eee böylelerine nasıl af

(2) (0)
05.09.2018 15:30:04 [email protected]

1ay sonra serbest..

(2) (0)
05.09.2018 15:24:15 IRON MAN AMO

merak etmeyin tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakırlar.

(2) (0)
05.09.2018 15:23:40 yorumbaz

Burası Türkiye her suç normaldir burada...

(1) (0)
05.09.2018 15:20:11 tahir usta

varya bu itleri, kendi yaptiklari gibi benzin döküp yakacaksin yolun ortasinda. bagzi analar var yigit dogurur, adam dogurur,,, bagzilari var iste böyle sokaga evlat diye ....verir .

(44) (0)
05.09.2018 15:19:15 GÖBEKTEN ATMA ZİYAAAA

La adamlara bak ya ulan beyin de yok sizde 140 lira ben vereyim yakın bu ahmakları

(57) (1)
05.09.2018 15:17:42 37/حسن/wuppertal

Polis abim, napıyon ya ayıp değilmi diyor. Abi utanmak bilseler adam soyarlarmı ya... şerefziler! Hadi gene %90 serbest kalma şansınız var. Bizim hakimler son zamanlarda içeriye kimseyi atmıyor

(9) (0)
05.09.2018 15:16:58 tahir usta

bi yerli film vardi onu hatirlatti, ama filmdekinin sonu daha hayirli bitmisti, sigorta karsilamisti ve iyide bir müsteri cikmisti, hatta sonunda mutluluktan güzelde oynadi.

(1) (0)
05.09.2018 15:15:19 idamda lazim

idamda lazim boylelerinin yasamamasi lazim

(81) (2)
05.09.2018 15:14:15 yokedici

bundan sonra size iyi bakarlar icerde

(26) (1)