Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
07.09.2018 00:42:35 yılmaz g

Demekki rte de dolarla gidecekmiş siyasi arenada son demi Allah vatana hizmet edicek gercekten komşularıyla sofır sorun politikası düşünen herkesi kucaklayan bi lider getirir basımoza suan hiç bir siyasi partide bu kişi yok ülkeyi enkaza cevirdiler yağdanlıkların hepsi parayı buldu neidr haram olsun

(2) (1)
05.09.2018 21:31:27 Kemal

Gerçekten memleketimizi kötü günler bekliyor, ekonomimiz küçülecek ,işten çıkarmalar başlayacak hayat iyice pahalanacak ,,,bunlar yanlış politikalar sonucu ama gün birlik beraberlk günü ama tasarrufun önce devleti yönetenlerden başlaması gerekmezmi nedir bu şatafat ama halka gelince kemer sıkalım

(12) (1)
05.09.2018 21:25:39 hadi ordan

kademeli bir sekilde sona yaklaşıyoruz ,90 lı yılları emsal gösterip korku politakasıyla bir yere varılmaz acilen sıkı bir ekonomi programı yapılması lazım aksi takdirde sonumuz rusya abd ingiliz usaklıgının baslangıcı olur

(8) (0)
05.09.2018 21:21:25 Selim

işler kötüye gidince ,hepimiz aynı gemideyiz cart curt arkadaş biz maalesef o gemiye hiç binemedik namusumuzla geçinip gittik ,hep iki yakamızı bir araya getirmeye çalıştık ,parasını yurt dışına çıkaran , o ballı ihaleleri alanlar getirsin dövizi valla 2 günde düşer bizim elli dolarla olmuyor bu iş

(11) (0)
05.09.2018 21:06:00 58' li

ulan TÜİK ,,, gel lan buraya ,,, bak yine enflasyon rakamını yanlış yazmışsın,,, % 1,7 olacak ,,,bak yazıyla da söylüyorum,,, YÜZDE BİR VİRGÜL YEDİ OLACAK ,,, ama efendim nasıl olur ,,, biz bir devlet kurumuyuz vatandaşımıza nasıl söyleriz ,,, TAMAM UZATMAYIN,,, % 1,7 ,,, DEDUM BİTTİ,,,

(6) (0)
05.09.2018 21:05:20 osmanlı-türk

buda gecer yahu ne olacak bizm allahımımz var tuzu kuru olana birşşey olmaz zengine birşey olmaz ama fakire ve orta haldeki ve düşüşk maaş olan emekliler çok şey olur o saraya her ay harcanın her ay emekliye asgari üçretleye fakir dağtın sevap kazanın yazıklar olsun sizlere

(6) (1)
05.09.2018 20:54:26 Cemalettin

F35 vermiyorlarmı bizde F36 F37 üretiriz ,gerçi samanı dahi ithal ediyoruz ama olsun itibarımız yerinde bak chia tohumlu ,stareks lerimiz var saray menümüzde siz de alın alamyorsanız kredi alın borç itibarın göstergesidir Dünyanın en değersiz para biriminde venezüella dan sonra ikinciyiz muhteşem

(9) (0)
05.09.2018 20:53:07 58' li

Enflasyon bu söze bir kliple cevap vermiş,,,IHHHH IHHH İNMİYCEM,,,İNMİYCEM İŞTE İNMİYCEM,,,BAĞIRSAN ÇAĞIRSAN İNMİYCEM,,,IHHH IHHHH İNMİYCEM,,,ÇATLASAN PATLASAN İNMİYCEM,,,,İNMİYCEM İŞTE İNMİYCEM,,, KEYİF BENİM İNMİYCEM ,,, SANA BU FIRSATI VERMİYCCEM,,,YALVAR YAKAR İNMİYCEM,,,İNMİYCEM İŞTE İNMİYCEM

(6) (0)
05.09.2018 20:52:53 arif

29 liraya karpuzu şanzelizden mi aldin kardaş,ankara keciorende 3 kavunu 5e aldim,1 karpuz 8e aldim!! devletin denetim k mekanizmasi yok,fiyat enflasyonu ve acik enflasyon var,saticilar tutturabildigine..anlayana!!

(0) (6)
05.09.2018 20:50:09 Nurettin

Sizde gidin sarayda ejder soslu bilmem ne içeceklerinden için itibardan tasarruf olmaz ,ekonomimiz gayet iyi siz fakirler provakasyon yapıyorsunuz ,dünya bizi kıskanıyor , tanrı sizi sınıyor bakalım ne zaman uyanacaksınız diye .......

(8) (0)
05.09.2018 20:45:08 Vatansever

Ben ümidimi kaybettim. Hem ekonomiden hem hukuktan. Her şey ateş pahası oldu. Hukuk zaten sizlere ömür. Allah gençlerimizin ve çocuklarımızın yardımcısı olsun. Reis uzatma artık olmuyorsa bırakmakta en büyük hizmettir.

(13) (3)
05.09.2018 20:40:37 Edison

Kitap okumaktan uzak toplumların yönetildiği gibi yönetiliyor ve temsil ediliyoruz.

(10) (0)
05.09.2018 20:17:07 Türk

Cumhuriyetten ve demokrasiden vazgeçmenin başlangıcı bile ağır oldu.

(12) (2)
05.09.2018 20:07:58 er

en değersiz para,benim öyle bir zoruma gidiyor ki,sormayın ,tablonun en altında,yakıştı mı?

(11) (0)
05.09.2018 19:20:32 Z Turbojet-fan-şaft-prop

Hedef 5 yılda dünya standardında muharip,kargo, özel jet ve helikopter ihracatı.

(7) (3)
05.09.2018 19:05:31 Faruk 66

Ben ümitvarım,bir gün Hz Ebubekir gibi Hz Ömer gibi devlet adamları ve hata yaparsan eğri kılıçlarımızla seni doğrulturuz diyebilen bir topluluk elbet gelecektir.

(19) (0)
05.09.2018 19:03:41 ferhataslan

enflasyon da ne oluyor bizim Allah ımız var demeliydi. dememiş, ayıp etmiş

(15) (1)
05.09.2018 19:00:21 Shamil

Ali Babacan tek care !

(3) (2)
05.09.2018 18:58:18 Ferhat reyiz

Isrersen sifir haneye dusur reyis..carsi pazar ortada..her ay zam geliyor herseye.asgari ucret sabit..darilma ama artikinandirici gelmiyor.17. Sene bu.hala ogretmen otobuse beles biniyor asgari ucretli tam basiyor..misal bu..

(14) (4)
05.09.2018 18:48:44 SALAK KRAL

Mesela 100 günde düşer mi? Olmadı mı? Peki 300 günde düşer mi? Oldu mu? Olmadıysa 500 gün olsun hadi. İyi tamam 5 sene de mütabık mıyız?

(12) (2)
05.09.2018 18:45:40 Ferudun

17 yıldır chp mi hiktidarda adama sormazlarmı

(15) (1)
05.09.2018 18:39:42 SALDIRIYOLLA

Düşer kesinlikle düşer. Buna katılıyorum ama bunu ancak torunlarımız görebilir. Sen de bana katıl be reyizz.

(13) (1)
05.09.2018 18:39:26 xxxxxxx

günün en kısa en komik fıkrası mutlumusunuz tek adam rejiminden

(11) (1)
05.09.2018 18:27:29 EMEKLİ

son 5 yılda londradan 85 bin Türk ev almış ortalama evlerin değeri 1 milyon paund biz fakirler dolar bozdururken zengin paund yapmış londradan ev almış gazete vatanın haberi okuyun londradan ev alan Türkler deyin googleden çıkar

(8) (1)
05.09.2018 18:12:44 Osman1982

Başkanım tmm da zengine hiçbirşey olmuyor her sabah kral gibi kahvaltısını ediyor ama gariban fakirler ne yapsın . Artık lütfen düsene girelim zengin pahalı sucuk yiyorsa fakirde yesin artık yeter yaaa

(15) (1)
05.09.2018 18:11:44 salih deniz

Nasılsanız, öyle yönetilirsiniz... Sorgulamayan toplum olarak biz akp'yi hakediyoruz...

(23) (3)
05.09.2018 18:10:18 Osman1982

İnşallah

(3) (1)
05.09.2018 17:22:20 İsmail

Devlet doları bahane edip enerjiye zam üstüne zam yaptı millete yine doları bahane edip hersey zamladi .olan gariban a oldu

(24) (3)
05.09.2018 17:01:46 rizeli

reisim sana güvenimi tam ne olursa olsun yanındayız canımız sana feda

(8) (32)
05.09.2018 16:24:15 misafir

bırak bu işleri reis enflasyonu zaten %40 ı geçmiş kağıt üzerindemi tek haneye indireceksiniz buda geçer demekle olmuyor artık kamu harcaması yapmayın karşılıksız para basmayın faizcilere destek vermeyin dışardan dolar alıpda devlet tahviline yatıranlara müsade etmeyin

(37) (1)
05.09.2018 16:13:10 borc ,borc, borc

Döviz 1 kuruş yükselince 310 milyon lira borçlanıyoruz!

(30) (2)
05.09.2018 15:57:52 LOL

turizim de ki adimlari görüyorsunuz dolari euroyu uçurduk herkes bize tatile gelmeye basladi :))

(27) (3)
05.09.2018 15:53:13 acil

endüstri meslek liselerini çogaltın sanayide fabrikalarda çalışacak teknik elemaannn yookkkk

(19) (0)
05.09.2018 15:40:57 Gariban

Reis güveniyorsa ben de güveniyorum. 2023 de süper güç olacağız, amerikaya yaptıklarını ödeteceğiz.

(6) (28)
05.09.2018 15:19:23 ccc

Arkadaş dövizin artması sorun değil elektrik doğal gaz akaryakıt vs her şeye zam gelmesi sorun değil. o zaman biz niye yandım Allah diye bağırıyoruz. Ama size sorun değil tabii. Bakıyoruz lüksünüzden itibarınızdan gram taviz yok.

(27) (4)
05.09.2018 15:17:20 Durum karışık

Bir şey değil de bu yaştan sora Marks ın doğru söylediğine inanacağım. Ne diyordu din kitleler için afyondur. Oysa bizim dinimiz hiç bir zaman haksızlığa yolsuzluğa adam kayırmaya torpile rüşvete ahlaksızlığa izin vermez aksine elinle dilinle kalbinle karşı çık der ama her haksızlığa şükret demez.

(25) (2)
05.09.2018 15:16:32 abc

Herkes güllük gülistanlık hayat yaşıyor olan garibana oluyor kimin umrundayız para sıkıntısını sadece gariban çekiyor. Unutmayın!! Tok açın halinden anlamaz

(19) (2)
05.09.2018 15:07:12 .

Her şeye zam geldi, her şeyin fiyatı iki kat arttı. Enflasyon yüzde 17 deniyor ama Ocak ayındaki fiyatlar şimdi iki katı oldu. Yani yüzde yüz arttı. Bilginize. Ne yapmamızı tavsiye edersiniz?

(19) (2)
05.09.2018 15:06:13 Hakan

Ağam bizimle eyleniii

(22) (3)
05.09.2018 15:04:45 emekli

5 dolara amerikalı ülkesinde dondurma yer bizim ülkemize geldimi hem yemek hem dondurma yer yemek bedava :)))) turist neden gelir bu ülkeye yabancıya hayat bedava bu ülkede banada 5 liraya hem yemek hem dondurma yiyebileceğim bir ülke bulun hemen gidim 1 ay tatile

(24) (1)
05.09.2018 15:01:42 Kurtt

Ya bu ülkede kötü giden bir durum yokmu enflasyon %17 Olmus sorun degil duser diyor. Euro 8 e dayanmış ekonomi çok iyi diyor. Gram Olmus 230 240 hala iyiz biz ne mal bir toplumuz ya

(30) (3)
05.09.2018 14:55:50 antifetö

Allah verir imtihan eder, alır imtihan eder. Bakalım yok zamanında imtihanı kim geçer. Bunları politikalardan bağımsız söylüyorum, hamaset değil inançlı insan her olayın bir sebebi olduğunu bilir. Doğru veya yanlış işler yapıldı, yapılmıştır, yapılacaktır. Zorluk zamanı ne dövünmek, ne de övünmek za

(8) (24)
05.09.2018 14:52:42 Şakir

Düşer düşer kafamıza keçi düşer

(11) (2)
05.09.2018 14:46:29 HAYDAR

ben yabancı olsam bende yatırım yaparım euro dolar tavan yapmış

(15) (0)
05.09.2018 14:46:27 kul hakkı

ALMANYA NUFUSU 80 MİLYON TÜRKİYE NUFUSU 80 MİLYON ALMANYADA MAKAM ARABASI 9500 ADET... TÜRKİYEDE MAKAM ARABASI 140000 ADET... ilçe belediye başkanları audi A8'e biniyor türkiyede..!!! sonrada allah diyerek 5 vakit namaz kılıyorlar...! ALLAH hesap sorar en sevdiklerinizden bedel ödersiniz

(33) (1)
05.09.2018 14:45:57 madurrrrrrr

ALMANYA NUFUSU 80 MİLYON TÜRKİYE NUFUSU 80 MİLYON ALMANYADA MAKAM ARABASI 9500 ADET... TÜRKİYEDE MAKAM ARABASI 140000 ADET... ilçe belediye başkanları audi A8'e biniyor türkiyede..!!! sonrada allah diyerek 5 vakit namaz kılıyorlar...! ALLAH hesap sorar en sevdiklerinizden bedel ödersiniz

(15) (1)
05.09.2018 14:45:47 HAYDAR

euro dolar tavan yaptı be reis yabancı yatırımcı neden gelmesin....

(5) (0)
05.09.2018 14:44:50 el hakikat

içraat alalım hemen sayın başkanım

(6) (0)
05.09.2018 14:41:58 trc

Yerli üretimin hepsini bitirdin her şeyi dışardan ithal eden bir türkiye var artık sonra dış güçler diye uyutursun milleti inanan çok nasılsa

(26) (2)
05.09.2018 14:28:33 ANTALYADAN

Zor yerli üretimi yıllar önce bitti eflasyon tavan yapar tabi

(17) (1)
05.09.2018 14:24:56 suleyman frankfurt/kayseri

önce tasarruf sayın başkanım..30 ağustosta milli sarayda yapılan resepsiyonun menüsünü okuyunca şok oldum.milletle nasıl alay edildiğini gördüm.nohut pilav milli içecek ayran nenize yetmiyordu..inanmayan araştırsın..

(20) (1)
05.09.2018 14:22:50 Mutlu bir hollandalı

40 milyon turist gelmiş eyvallah da geçen seneye göre kaç lira fazla harcanmış. bir euro nun 8 liraya yaklaştığı başka bir ülke bulsalar oraya giderler ellalem.

(17) (0)
05.09.2018 14:17:14 MAHMUT

ADAMLARIN PARASI BİZİMKİNİN 7 KATI OLMUŞ TABİ 40 MİLYON TURİSTTE GELİR DOLAR BÖYLE GİDERSE 60 MİLYONDA OLUR OLURDA BİZE FAYDASI OLMAZ ZİRA 3 TL İKEN GELEN TURİS İLE ŞİMDİ GELEN TURİSTTEN KAZANCIMIZ AYNI ZATEN HERŞEYİ TOZ PEMBE GÖSTERMEKTE ÜZERİNİZE YOK PARAMIZ PUL OLMUŞ HER GÜN BENZİNE MAZOTA ZAM

(17) (1)
05.09.2018 14:16:12 Reklam

Valla herkez şikayet ediyor ama plajlar cafeler lokantalar insanlarla dolu. Demekki herşeyi yapacak imkan var, olmasa ilk bunlardan vazgecilir.

(5) (16)
05.09.2018 14:14:17 sefer

kadayıfın altı yandı tutuştu siz halen gulu gulu dansı yapin

(18) (4)
05.09.2018 14:10:32 Kriz sadece kerizleri vurur

Kanada kişi başına 50 bin doları olan bir ülke başbakanı başka ülkenin başbakanını ağırlıyor kutu kola ve sandviç yiyorlar. Bizim ülke kriz de kerizin bu kadar olduğu ülke nerde olacaktı bizimkiler resepsiyon da bir şeyler yiyor ama isimlerini hiç duymadığım için söyleyemeyeceğim. Başka sözüm yok.

(15) (2)
05.09.2018 14:10:06 Suad

Tüm parayı Dolara gömdüm, lütfen dinimizce caiz olmayan faizleri indirin sayın başkanım

(9) (2)
05.09.2018 14:09:22 Hakan Acarlı

Birakin ya bu milleti kaziklaya kaziklaya berisan ettiniz bu milletin guvendigi musluman dedigi Bim bile fahis fiyatla zam yapmis 50 bin tl ceza yemis kime guvense kazik yiyor

(14) (1)
05.09.2018 14:07:48 Hakan Acarlı

Madem sorun degil guven tam herseye yapmayacaksin zam laf degil icraat bekliyoruz reis once zengin yandaslarina firsatci vekillerine yuklen halka degil

(14) (2)
05.09.2018 14:07:15 Ahıskalı

Biz alışverişimizi tek haneli gram lara düşürdük

(9) (1)
05.09.2018 14:04:44 Dede

Sen neyi başaracaksın 16 yıldır başaramamışsın şimdi mi başaracaksın sen ancak anlında kara leke ile bir be yıl daha eyyy eyyy yaparsın o kadar...

(15) (6)
05.09.2018 14:00:54 sıkıntıısı yokmus

haklı reısın bı sıkıntı yok. halk olarak bızım sıkıntımız var!

(11) (5)
05.09.2018 13:56:58 faruk

Ama EN ÖNEMLİSİ YÜKSEK FAİZ

(4) (0)
05.09.2018 13:56:18 ASLANSIN ASLAN

UZUN ADAM YAPAR ARKADAS BEN INANIYORUM.SONUNA KADAR SENLEYIZ REİS.SEN DUALISIN REİS.

(3) (18)
05.09.2018 13:55:59 faruk

AMİN İNŞAALLAH

(5) (8)
05.09.2018 13:52:15 tebeşir

Fırsatçıları ne yapacaksanız marketlere giremiyoruz. ulaşıma her şeye bir anda zam geldi.

(5) (0)
05.09.2018 13:42:41 Yağma Hasan'ın Böreği

heyttt yavrum 5 tane memur atmış devletin ufacık belde kütüpanesine kapğı sırtlarında 20-30 kiloluk kitaplar biroraya birburaya taşıyorlar çalışmaktan kan ter içinde kalmışlar sırf vatandaşa çalışıyor gözükmek için memur bedavadan yaşıyor demesinler diye vatandaşın zorla kazandığı parası bunlara har

(5) (0)
05.09.2018 13:36:34 önce vatan

Bu millet sabrıyla ferasetiyle bu imtihanı da atlatır inşaallah . Reis yanındayız.

(7) (15)
05.09.2018 13:34:04 Diyarbakırlı

Reis yanındayız . Sana güveniyoruz. Bu millet neler atlattı. Bunu da atlatırız Allahın izniyle

(7) (18)
05.09.2018 13:33:01 vatandaş

Yine Pensilvanya dan yorumlar doluşmuş buraya. Ne deseniz boş. Millet herşeyin farkında. Reisin yanındayız

(6) (20)
05.09.2018 13:29:25 refah

Siz bu şansı çoktan kayıp ettiniz,ülkeyi üçlü koalisyondan beter ettiniz, hala insanların dini duygularını istismar ederek koltuğu tutmaya çalışıyorsunuz.

(20) (5)
05.09.2018 13:22:37 beyaz tilki

Slm bizim ülkede o kadar cok göçmen varki kucuk esnafın hepsı turkmen ozbek suriyeli calıstırıyor bu arkadaslarda burda kaçak şekilde kazandıgı tl yi dolar yapıp yurtdışına ailesine gönderiyo bizim alt taban iş bulamıyo bunu hükümet cok i biliyor nasıl bi politika anlamıyorum

(10) (3)
05.09.2018 13:22:06 er

%5 ten,%25 e gedik mi,geldik,nerdeeeeen nereye

(15) (4)
05.09.2018 13:19:51 erti

Bu isden cikmak cok kolay Akp veya öncesindekilerin Devleten caldiklarina elkoyun piyasa hemen toparlar. Milletvekileri Bakanlar Belediye Baskanlari bir malvarligi arastirmasi yapin. Is hemen cözülür.

(17) (3)
05.09.2018 13:19:12 üretim olsa ne olur.

bir sene 365 gün, bir memurun bir yılda çalıştığı gün sayısı en fazla 180 gun yani 6 ay çalışıp altı ay yatıyorlar. buna ek olarak devlet kurumlarında 1 kişilik işe iş beceremeyen 5 adam koymuşlar. memurların devlete külfeti azaltılmadıkça üretimde olsa bu ülke kalkınmaz.

(16) (5)
05.09.2018 13:13:50 Hıdır

Enflasyon bu memlekette beşe düştü ve bu gözler bunu gördü.Hemde faizin altmış enflasyonun kırk olduğu rakamlardan.Sorun içerde dışarda değil diyenler milleti etkiliyor.Hedefi saklıyor.

(8) (4)
05.09.2018 13:12:39 bjk

çaresini söyliyim betona yatırım yapmayı bırakın üretim yapın. kamudaki israfı önleyin her şey düzelir o zmn

(19) (1)
05.09.2018 13:05:44 vatan

Insallah baskanim,,herzaman yanindayiz. Senden raziyiz

(4) (24)
05.09.2018 13:05:38 ozan

Şuan ülkemizin ekonomisi dünyadaki bir çok ülkeden iyi durumda kriz falan yok millette para var herkez yemesinde içmesinde gezmesinde. daha ne istiyorsunuz 90'lar daki türkiyeyi unutmayın millet ekmek bile alamıyordu. tüp kuruklarında yatıp kalkıyordu.

(2) (27)
05.09.2018 13:05:13 S.S.S.K

Başkandan hikayeler,neden böyle düşünüyorum çünkü son iki senedir faiz ve enfilasyon konusunda hep yanıldılar,verdikleri rakamlar tutmadı aksine hep yukarı çıktı.artık güvenim kalmadı

(16) (3)
05.09.2018 12:53:24 Bifikir

İnşallah inşallah ama hep elini taşın altına sokan halk

(8) (3)
05.09.2018 12:53:24 inanmıyorum

sikinti yookkkkkkkkkkk...

(5) (4)
05.09.2018 12:46:09 Malkocoglu

adil ekonomik düzene gecmeden nasil basaracaksiniz?? en basta köylüye tarimciya hayvancilik yapanlara tam destek faizsiz kredi ve ucuz benzin vereceksiniz sonra tarim dahil sanayilesecegiz! herseyi disardan getirirsek ekonomi asla düzelmez. Erbakandan hic mi bisey ögrenmediniz?

(15) (0)
05.09.2018 12:44:38 Yusuf

Bu turist ler bize paramı kazandırıyor sanki paraları bizim paramızın yedi katı hiç durmadan yiyorlar burda hiç görmedikleri hayatı yaşıyorlar bir ayda bizim ülkemiz de biz karnımızı zor doyuruyoruz onlar bizim üzerimizden bedava tatil yapıyorlar ne güzel dünya be devlet yetkilelerimizde turizim şöy

(13) (1)
05.09.2018 12:41:52 Recep

Reise güvenimiz tam. Ama bim bile %60%70 zam yaparken enflasyon nasil dusecek. Bunlari kim denetleyecek?? Dolar % 35 artti yakin tarihte. Elinde eski urunu olanda %50.60 zam yapti. Denetim olmazsa millet ne yapsin. 100 tl ye 14 litre benzin aliyoruz artik. 420 liraya ceyrek.Maas 2000 lira. Kira 1800

(9) (7)
05.09.2018 12:36:50 mahmut tel

Biz kepenkleri vurdukdan sonramı reis

(23) (1)
05.09.2018 12:32:46 fenerbahçe

ver mehteri

(21) (1)
05.09.2018 12:25:59 diyar

Amale işi bile bulamıyoruz

(18) (1)
05.09.2018 12:24:05 diyar

Tükendik yaşamanın anlamı kalmadı

(20) (1)
05.09.2018 12:20:53 Çorumlu Şevket

Reisimiz Recep tayyip erdoğanı ekonomi için para için sevmedik! Onu dünya lideri olduğu için Filistine sahip çıkan korkusuz lider olduğu için sevdik.. Sen yolundan ayrılma reis biz 80 milyon arkandayız..

(5) (40)
05.09.2018 12:17:20 Ne gerek var

Başkanlık geldi hani bol keseden sallıyordunuz ya vaadlerle... şah olmayı beklerken mat olduk!!!

(26) (3)
05.09.2018 12:13:27 Sıradan vatandas

Şimdi millet kahvesinde çay içip bohaca yiyemiyecekmiyiz.millet bahçesinde yuvarlanamiyacakmiz

(32) (2)
05.09.2018 12:10:07 chpkk

faizleri dusur reis

(1) (14)
05.09.2018 12:09:51 BURASI KADIKÖY

Diyosun.

(13) (1)
05.09.2018 12:09:32 Sadi

Muhalefet üretmeden alternatif olmayı seçti erdoğanı deviremedi şimdi onların yerine abd çalişyor.abdnin chpden farkı yok islam düşmanlğida aynı türk milletini geriletmeside erdoğan düşmanliğida hepsi aynı chp=abd

(3) (21)
05.09.2018 12:02:16 Yağma Hasan'ın Böreği

heyttt yavrum 5 tane memur atmış kapağı ufacık belde kütüpanesine sırtlarında 20-30 kiloluk kitaplar biroraya birburaya taşıyorlar çalışmaktan kan ter içinde kalmışlar sırf vatandaş yatıyor demesinler diye :) vatandaşın zorla kazandığı parası bunlara harcanıyor işte eflasyonun nedeni anlayana

(15) (4)
05.09.2018 11:59:21 DEMI

AĞAM EĞLENİR BİZLE...

(30) (3)
05.09.2018 11:59:21 Zam

Başkan seçimden önce cennet olacak demişti şimdi cehenneme de razıyız.ne hale getirdiniz bu ülkeyi yaşanmıyor yaşayacak hal bırakmadınız

(27) (3)
05.09.2018 11:54:39 sergennn

turizm ve beton ekonomisiyle bu iş olmaz üretim ve istihdam yaratmak gerekiyor..

(36) (0)
05.09.2018 11:52:38 yeter

eger fırsatçı haramzade stokçularla devlet başedemiyorsa diyecek bi laf yok hepsi hikaye

(19) (0)
05.09.2018 11:49:50 kırtasiyeci

kırtasiye işi yapıyorum 4 ay önce 1 paket kalem 20 liraya alırdık şimdi 40 liraya alışı sadece basit bir örnek verdim istediğiniz yerden sorup araştırabilirsiniz kırtasiye ürünlerinin hepsine en az yüzde 70 zam geldi okutan ailelere geçmiş olsun...

(26) (0)
05.09.2018 11:48:18 vedat

inleyen nagmeler ruhumu sardı ))

(22) (0)
05.09.2018 11:46:30 Bir dertli

Sayın başkanım, enflasyon ekonomi falan bunlar bir düzelir bir bozulur önemli değil. Atlatırız. Ama dik dur eğilme. Siyizmr ve abd ye eytt çekmeye devam et. Cennet mekan Ahamit han dan beri bıktık.

(2) (26)
05.09.2018 11:42:28 serker

krizden CIKMAK İÇİN BİR YOL VAR o yolda 15 TEMMUZ AYDINLANMASI VE ODA ZOR

(13) (2)
05.09.2018 11:40:05 Eeee

Siz de tek haneye düşersiniz bu gidişle

(28) (0)
05.09.2018 11:39:54 Winter is Coming

Kış yaklaşıyor....Gerçek enflasyon %45 olmuş. Tek hane olacak diyenler rüya görüyor olmalı... Kasım ayında aşk başkadır diyorum. Hele bir kış gelsin o zaman göreceğiz her şeyi. Yerel seçimlerde kesinlikle ak partiyi destekleyeceğim.

(14) (6)
05.09.2018 11:38:24 SAYIN REİSİM

haberlede verildiği gibi,vatandaşlarımız zaten ucu ucuna zor geçiniyor,henüz kim oldukları bilinmeyen ve bulunamayan stokçuların gıda maddelerine koydukları zam ikiye hatta üçe katlamış durumda buna kim dur diyecek neden bu stokçular yakalanmıyor zamlar geri alınmıyor bu cesareti nereden alıyorlar

(18) (1)
05.09.2018 11:38:06 vatan

af çıkaran bütün hükümetler çöktü reis...bahçeli bu bedeli almasın senden...

(1) (7)
05.09.2018 11:30:58 Oğuzhan

Abd ile savaştığın müddetçe arkandayız Reis,

(7) (19)
05.09.2018 11:29:48 ak inci

Hasat vakti

(3) (6)
05.09.2018 11:23:57 Siyasetçi Dediğin Böyle Olur

Ülkeyi teslim aldığınız duruma getirdiniz...TEBRİKLER

(29) (3)
05.09.2018 11:20:56 A haber fanı

Neye şikayet ediyorsunuz anlamıyorum.turkiyeyi ucuracak yatırımlar yapılıyor sanayimiz yerli ve milli ekonomi çok iyi yedi düvele meydan okuyoruz Almanya'da bile yok bu düzen İsviçre ile yarisiyoruz.abd gibi dış güçler olmasa aya yol yapcaz

(10) (24)
05.09.2018 11:20:06 :)

Vay be.. 2000 krizine döndük.. Ülke nerden nereye geldi.. Üstelik elimizde para edecek kurumda kalmadı

(45) (0)
05.09.2018 11:12:17 dede

Lan amma da ağladınız bee!

(4) (21)
05.09.2018 11:07:00 herşey çok iyi zaten

Avrasya tünelinden geçtim, boş bulundum... Ektsre geldi 22 lira, dönüşte de 22 lira 44 lira... Varmı hergün geçmek isteyen ???

(45) (0)
05.09.2018 11:05:13 58' li

ulan TÜİK ,,, gel lan buraya ,,, bak yine enflasyon rakamını yanlış yazmışsın,,, % 1,7 olacak ,,,bak yazıyla da söylüyorum,,, YÜZDE BİR VİRGÜL YEDİ OLACAK ,,, ama efendim nasıl olur ,,, biz bir devlet kurumuyuz vatandaşımıza nasıl söyleriz ,,, TAMAM UZATMAYIN,,, % 1,7 ,,, DEDUM BİTTİ,,,

(31) (1)
05.09.2018 11:01:32 bilal yılmaz

dedım bitti..

(15) (1)
05.09.2018 11:00:20 Çözüm üret çözüm

Ben maaşı 5 bin 10 bin almıyorum ki nasıl sıkıntı etmeyeyim. Nasıl aşacağım?

(33) (1)
05.09.2018 10:56:57 Bilo

Anlamıyorum devlet neden doları haltbanktan almıyor, adamlar ucuz ucuz veriyor doları 3 küsürden. Sen git doları 7 küsürden al olacağı bu. Git 3 küsürden al bak bakalım kriz keriz kalıyormu. Bu kadar basit

(23) (3)
05.09.2018 10:56:09 kim

Dolar ve faizi takip edin bu lar düşerse fiyatlar düşer bunlar da düşme olmazsa enflasyon yükselir, bu seviyede kalırsa ikisi de enflasyonda bir kaç aya normal seyrine döner, bence 2. Veya 3. İhtimal en iyi ihtimaller bunlar 1.si artık mümkün değil

(5) (0)
05.09.2018 10:50:30 Hakkı

Sıkıntımız yok derken. Pardon bizler sizin gibi maaş alamıyoruz kusura bakmayın. Ayın 5i olmuş daha maaş alamamışız biz. Bizim standartlarımıza göre sıkıntı yok derseniz anlarım. Kimse kusura bakmasın.

(19) (0)
05.09.2018 10:45:19 düşünce

KOLAYI VAR ÇAĞIR TÜİK İ BİRAZ DAHA KIRP DER OLUR BİTER

(29) (2)
05.09.2018 10:45:09 dafin

Şimdi eleştiricem olmicak mazallah içeri alırkar fln ama sadece

(24) (4)
05.09.2018 10:42:14 yamanoğlan

inşallah olacak komunist CEHAPE ile hain pkk meclisten gidince reis yönetimi alacak ve ülkeyi uzay çağına taşıyacak.

(6) (34)
05.09.2018 10:40:06 kjgl

bence akp ye bır 30 yıl daha verılmelıkı ulke boyle dertsız tasasız bolluk ıcınde halk zengın herkesın evı arabası var calısmadan refah ıcınde 48 yasında emeklı olmus emeklı maası 2000 euro herkes mutlu hırsızlık yok suc yok can guvenlıgı sıkıntısı yok olur olur buda olur

(10) (22)
05.09.2018 10:38:34 gezici çapulcu

enflasyon faiz oranının üzerinde... yani bankadaki paranız faiz almasına rağmen gerçekte azalıyor. cumhur-reis faiz arttırmaya karşı çünki faiz enflasyon arttırır diyor... :) İMFlik olduk acil reçete lazım. ÇİNden KATARdan döviz dilenmekle olmuyor.

(20) (7)
05.09.2018 10:36:38 zaza 12 li

2009 da kriz teğet geçeceti esnaflrın üreticlern yüzde elisi battı.bugün1 torba un 90 tlden 170 tl oldu 1 teneke yağ 105 liradan 160 tl oldu insanlar ekmek alamıyor elektriğe doğal gaza zam üstünezam bir öğün yemek asgari ücrtin bigünlük yevmiyesine denk ikinci öğüne aç yatıyor enflasyon düşecekmiş

(26) (1)
05.09.2018 10:35:15 Blkn

Buraya yazıyorum. Ne zaman ki inşaat sektörüne bir sınır getirilir ve toprağa sanayiye ziraate yatırım yapılır o zaman enflasyon tek haneye düşer. İstanbul kıyılarında bir dal bırakmadınız !!!

(35) (1)
05.09.2018 10:34:55 Yağma Hasan'ın Böreği

heyttt yavrum 5 tane memur atmış devletin ufacık belde kütüpanesine kapğı sırtlarında 20-30 kiloluk kitaplar biroraya birburaya taşıyorlar çalışmaktan kan ter içinde kalmışlar vatandaşın zorla kazandığı parası bunlara harcanıyor

(15) (2)
05.09.2018 10:32:53 sakarya54

enflasyon tek haneye , dolar çift haneye giderken...

(19) (0)
05.09.2018 10:32:40 Ali Desidero

Allah’ın izni ile her şeyin üstesinden geleceğiz, arkadaşlar birlik olun beraber olun Sırtsırta verin el ele verin 15 Temmuz ruhuyla adım atalım bakın en kısa zamanda her şey hallolur. Daha ne kadar açık söyliyim bilemiyorum.

(1) (34)
05.09.2018 10:32:26 cenk

Reis sana güveniyoruz.Bu saldırıda geçecek.Sel gider kumkalır

(0) (31)
05.09.2018 10:29:08 reis-i başkan

Sesli güldüm

(31) (1)
05.09.2018 10:28:02 mir ala y

dayanalım dimi reis şunun şurasında 2023 e ne kaldı ölen ölür kalan sağlar bizimdur

(19) (3)
05.09.2018 10:25:04 Gariban

Bu da geçer yahu, iki aya toparlarız.

(19) (6)
05.09.2018 10:25:00 zeki

belediye secimlerini alsin reis gorun enflasyon nasil dusuyor. chp yuzunden ulkede hersey pahalandi

(16) (14)
05.09.2018 10:24:36 çebindeki buralara harcanıyor

heyttt yavrum 5 tane memur atmış devletin kütüpanesine kapğı sırtlarında 20-30 kiloluk kitaplar biroraya birburaya taşıyorlar çalışmaktan kan ter içinde kalmışlar işte vatandaşın

(7) (2)
05.09.2018 10:24:18 Davut

Dolar yıl sonu 10 olacak vaziyet alın para si olan ülkeden gidiyor ağır bir ekonomik kriz gelecek .

(25) (1)
05.09.2018 10:23:08 ertan

inanan var mı? Ya da Ne zaman? 30 yıl sonra mı? Çocuğun yeni fırından geldi. Bir kiralık simit 1.50 tl olmuş. Mahvettiniz ülkeyi son ayda.

(22) (3)
05.09.2018 10:22:58 Bozkurtlar destanından.

Aç insanın üstüne dokuz yorgan örterler yine uykusu gelmez, açın yüzü de gülmez. Ben destan yazdım sen masal anlatmaya devam et.

(17) (3)
05.09.2018 10:20:28 ya anlamıyorum

Uzaydamı yaşıyorlar bunlar..dünya sadece büyük şirketlerdenmi ibaret.küçük esnafı düşünen hiç mi yok

(21) (0)
05.09.2018 10:19:33 fenerbahçe

Tabi emekliye memura işçiye zaman açıklanacağı vakit tek haneye düşürürsünüz tabien iyi bildiğiniz iş bu

(14) (0)
05.09.2018 10:17:17 yorumcu

Bir şans daha verin bu sefer başaracak

(14) (12)
05.09.2018 10:15:51 o r t a m

Eyvallah şüphe yok Başksn.. Ama boşuna Milyonların heba olduğu KABATAŞ olayı NASIL BİR İŞTİR.. Dişimizden Tırnağımızdan.. Edendim yanlış olmuş...??? Aklım almadı.Görevlendirmeyi Devlet Denetlemeye verecekmisiniz...???

(7) (1)
05.09.2018 10:12:17 KEMALİST

Umuttan başkaca verecek şeyi yok!

(24) (0)
05.09.2018 10:10:35 Ejder meyvesi

Tüik e göre gıda on binde 6 artmış. Rakamla yazınca anlamıyorlar. Güya yüzde 18 enflasyon varmış. Asgari ücretliye işçi memur emekliye zam yapmamak için bir taraflarından uydurmuşlar. Şimdi enflasyon tek rakama inecek diyor inanan var mı

(23) (2)
05.09.2018 10:09:17 dekan

1650 tl kiram %18 tefe tufe den dolayi 1950 oldu....

(18) (1)
05.09.2018 10:06:30 ⭐️⭐️⭐️⭐️

Senin için söylemesi kolay reis ya biz ne yapalım

(22) (1)
05.09.2018 10:04:15 Emre

Türkiye'de toplam mevduatların Türkiye nüfusunun yüzde kaçına ait olduğu ve bu yüzdelik dilimin hangi sektörlerde faaliyet gösterdiği ekonomik durumla doğrudan ilgilidir. Gelir dağılımı enflasyon anlamında çok önemli bir kavramdır. Bu alana yoğunlaşalım ve tedbirleri bu doğrultuda belirleyelim.

(7) (0)
05.09.2018 10:04:13 arif

Carsi Pazarda fiatlar yuzde 50-60 artti..

(23) (1)
05.09.2018 10:00:21 Cihan

Enflasyon dusmez artik bir yil icinde Euro olur 20 gorun bakin. Artik Somali, Gana, Venezulya gibi bir ulkeyiz cok yakinda. Ama hedef 2023 ozaman saha kalkacagiz inan kaldiysa

(35) (6)
05.09.2018 10:00:08 Darvin

Baskanim sadece enflasyonla mucadele olsa can kurban sana ama yuksek enflasyon yuksek faiz ve yuksek kurla mucadele etmek ekonomik anlamda canakkale zaferini yeniden egale etmekle eşdeğerdir.

(8) (3)
05.09.2018 09:59:39 URFALI KÜRT

Urfa halilye belediyesinde boş boş oturup beleşten devletten maaş alanlar var. adam devlete karşı ama torpili var diye belediye girmiş bedavadan maaş alıyor. bunun önüne geçilmeli türkiyenin her yerinde var.

(31) (3)
05.09.2018 09:57:37 URFALI

Başkanım başka yollar arayın ekonomide bir şey yapamadığımız apaçık. bundan dolayı halk artık bu lafları yemiyor. her şeyin fiyatı 2 katını geçti ya. yumurta kolisi bile 25 tl yi geçti

(24) (2)
05.09.2018 09:57:02 EMKA

Yaw hehe bak ikna oldum hemen. Veriyim müjdeyi eşedosta bak düşecekmiş enflasyon

(25) (3)
05.09.2018 09:56:51 hilmi

Tüh ya beyaz çayada zam gelmiş 4500tl den 5000tl ye çıkmış artık içemez reis

(21) (4)
05.09.2018 09:55:54 desiraless

Yapma reis yıllardır enflasyonu zaten düşükten gösteriyor bürokratların

(22) (2)
05.09.2018 09:55:45 58' li

Enflasyon bu söze bir kliple cevap vermiş,,,IHHHH IHHH İNMİYCEM,,,İNMİYCEM İŞTE İNMİYCEM,,,BAĞIRSAN ÇAĞIRSAN İNMİYCEM,,,IHHH IHHHH İNMİYCEM,,,ÇATLASAN PATLASAN İNMİYCEM,,,,İNMİYCEM İŞTE İNMİYCEM,,, KEYİF BENİM İNMİYCEM ,,,, SANA BU FIRSATI VERMİYCCEM,,,YALVAR YAKAR İNMİYCEM ,,, İNİYCEM İŞTE İNMİYCEM

(17) (1)
05.09.2018 09:55:00 YORUMCU

Asgari ücrete çalışan iş bulamıyor Dolar yükseldi bütün fabrikalar Küçülmeye gidip işçi çıkarıyor Senin güvenin tam olabilir reis Ama millet kan ağlıyor sadece İstanbul ankara izmiri görme 81 ili ve ilçeleri de Gör

(24) (1)
05.09.2018 09:52:50 ........

2017 sonunda nasıl rakamsal olarak düşürdünüz ise simdi de rakamsal olarak oynayabilirsiniz....... gercekler acıdır malesef herseye %25 %30 oraninda zam yaptilar ama siz görmek ve duymak istemiyorsunuz.... vatandaşa suni düşüş değil gercek düşüş lazım ki alım gücümüz geri gelsin......

(18) (2)
05.09.2018 09:51:39 Bahçe Lee

Reis bıktık usandık su hain cehapenin elinden ülkeyi kurtarda zamlardan kurtulalım artik

(15) (10)
05.09.2018 09:50:14 58' li

TABİİİ,,,TABİİİ,,,SİZE GÖRE,,,ENFLASYONU BIRAK TEK RAKAMLARA DÜŞÜRMEYİ ,,,TAMAMEN YOK ETMEK BİLE MÜMKÜN,,,ÇÜNKÜ,,,SÖZ SİZİN,,,TÜİK SİZİN,,,BASIN SİZİN,,,AKŞAM KALKAR EYYY ENFLASYON SEN BİTTİN ARTIK DERSİN,,,ERTESİ GÜN TÜM TV KANALLARI ,TÜM GAZETELER ENFLASYON BİTTİ DİYE HABER YAPAR,,,ENFLASYON BİTER

(19) (2)
05.09.2018 09:47:33 keke

Durmak yok yola devam...

(5) (0)
05.09.2018 09:45:12 mesut

Zama bile zam yapiyorlar bu isin sonu kötü

(14) (1)
05.09.2018 09:44:54 Alp

Ülkeyi dolandıran belediye başkanların oldukça bu eflasyon düşmez.

(15) (0)
05.09.2018 09:44:48 Gerçekçi Davut

Bu kriz senide,partiyide Ülkeyide bitirecek Reis.Acilen reel birşeyler yapmalısınız

(22) (1)
05.09.2018 09:41:36 BayX.

düşmez,düşemez malesef.çünkü düşmesi için hiçbir nedem yok.Ama çıkması için çok neden var

(21) (2)
05.09.2018 09:41:04 bambi

Enflasyon tek sebebi KOMİSYONCULAR VE STOKÇULAR NASIL GÖRMEZDEN GELİNİR BUNLAR

(13) (4)
05.09.2018 09:40:32 Davut

Brazilya da ki hükümet 50 kuruş benzine zam yaptı Halk sokağa indi bizde en pahalı benzin var halk seviniyor aziz nesin haklı imiş :)

(25) (0)
05.09.2018 09:40:17 lbkenan

yerel de goreceksınız sayın baskanım dolara bıle bıle mudahale etmıyosunuz her seye zam pıyasa kan aglıyo cozum istıyoruz artık

(12) (0)
05.09.2018 09:39:57 58' li

MİLLET KAHVELERİNİN AÇILIŞINA BİRAZ HIZ VERİN LÜTFEN,,, BELEŞ ÇAY VE KEKLERİ ACİLEN BEKLİYORUZ,,, MALUM ,,,BU LAFLAR KURU KURUYA GİTMİYOR,,, HİÇ OLMAZSA ONLAR YANINA KATIK OLSUN ,,,

(19) (1)
05.09.2018 09:38:22 Esra toy

muhakkak bir gün düşecek siz önce Sapık suriyelileri gönderin

(18) (1)
05.09.2018 09:38:07 YATIRIMCI BUNLARIMI BESLESİN K

yahu nezaman uyanacaksınız hiçbir akkıllı yatırımcı gelip yatırım yapıp bukadar bankamatik memuru makam aracını kamudaki lüksü israfı... sırtına bidiripde batma riski almaz örneğin devlet üniversiteleri çogu çalışana ömürleri tatil hiç biryerdebulunmayan sosyal imkanlar...

(14) (0)
05.09.2018 09:37:57 Zaza23

Bu haberi bir köşeye yazın ben saatine tarihine kadar not aldım Hatta ekran resmide cekin yıl sonunda yüzde 20 leri görmesek iyidir

(9) (2)
05.09.2018 09:36:06 Han

İnanıyoruz başaracağınızı faizleri yüzde 60 den yüzden 4.70 enflasyonu yüzde 31 den yüzde 7 ye düşürdünüz Zafer inanlarindır Başkanım

(6) (18)
05.09.2018 09:30:16 talha

SARMIYOR BE REIS ARTIK.secime kadar boyle giderse bazi yerler gider

(17) (2)
05.09.2018 09:29:06 yasir

ülkede enflasyonun tek sebebi bizde olduğu halde ithal edilen gereksiz ürünler ve komisyoncular.

(13) (4)
05.09.2018 09:24:53 Bifikir

çıldıracağım ya hala bir şey yok diyorlar ya

(33) (5)
05.09.2018 09:24:23 6570=OBEZ DEVLET

yahu nezaman uyanacaksınız hiçbir akkıllı yatırımcı gelip yatırım yapıp bukadar bankamatik memuru makam aracını kamudaki lüksü israfı... sırtına bidiripde batma riski almaz örneğin devlet üniversiteleri çogu çalışana ömürleri tatil hiç biryerdebulunmayan sosyal imkanlar...

(15) (1)
05.09.2018 09:22:53 mustafa

30 ağustos resepsiyonu İnanılmaz gerçekten İtibar böyle olur işte helal olsun reis! Resepsiyon'un adı da "milletin evinden ikram" mış! Miiletin olmazsa olmaz menüsü bunlar zaten Ejder meyveli smoothie(chia tohumu eşliğinde) Aloevera(Starex meyvesi)1 hurma 1 hırkadan ejder meyveli smoothie

(29) (0)
05.09.2018 09:20:57 dost

Çok tembel bir milletiz. Bizden olmaz.

(14) (1)
05.09.2018 09:18:54 @Amsterdam

Vur kadehi usta bu gecede sarhosuz... kalan saglar bizimdir, battik.. ayakkabi atolyemiz vardi ikitelli aykosanda isi biraktik malesef. Yeni Turkiye... gecmis olsun

(33) (3)
05.09.2018 09:18:21 Suriyeli sponsoru

Mutfak tüpü➖100.5 TL✔ Baldo pirinç 2.5 kg➖30 TL✔ Ariel 10 kg➖69 TL✔ 100.5+30+69=199.5 TL 1600÷30=53 TL gitti 4 günlük kazanç...daha Kira Elekt. Su Doğalgaz Tlf Ulaşım Okul Giyim Domates Patates Et Süt Yumurta Zeytin Peynir İlaç onları saymıyorum bile

(25) (1)
05.09.2018 09:13:58 Pray...

Talimat ver TÜİK e yarın düşürür:)) zaten %30 olan enflasyonu 17 yapmislar biraz daha calisir tek hane yaparlar nolcak...

(35) (3)
05.09.2018 09:13:25 :)

:)

(10) (3)
05.09.2018 09:12:53 Sem

Bunları aşınca dövizi düşürüp yaptığınız zamları geri alıp ek geçirilen vergileri de geri alacak mısınız sn Reis?

(22) (3)
05.09.2018 09:12:53 Vatan

İnşallah o günleri bir an önce görürüz, her şeye %50-%100 zam geldi. Tüm yük halka bindi. Dalgalanma devam ederse vatandaşın vay haline, elinizi çabuk tutun yoksa ne vatandaş kalacak ne de siz.

(24) (1)
05.09.2018 09:12:32 dmn

Düşer ya düşmezmi

(11) (1)
05.09.2018 09:12:32 dmn

Düşer ya düşmezmi

(4) (0)
05.09.2018 09:11:47 ahmet

biraz daha gercekci hayata bakalim reis bizde yorulduk artik seninlwyiz ama bu danismanlarini artik degisgir seni yanlis bilgilendiriyorlar

(11) (2)
05.09.2018 09:11:30 reis

tüik e bir talimat ver reis tek haneli çıkarsınlar enflasyonu

(18) (0)
05.09.2018 09:09:25 Kel aynak

Giresun SEKA'nın satıldığı fiyat ▶ 5 milyon TL Satın alan firma: SEKA'nın makinelerini hurdaya ▶ 11 milyon TL'ye Arazisini ▶ 68 milyon TL'ye sattı. Yani, 74 milyon TL'yi milletin sırtına koydular, üstüne bir kağıt fabrikanı kaybettin ve kağıt ithalatına başladın. Hayırlı tek rakamlı enflasyon..

(30) (0)
05.09.2018 09:06:03 YAKUP’BEY

Hala suriyelilere bakmakda inat edersen biz ac kalıcaz haberin olsun başkan...

(39) (7)
05.09.2018 09:05:17 halk istemez ise

başaramayız,halk faizle borçlanmayı seviyor faiz yükseliyor.halk hem ithal hem yerli tüketmeyi seviyor enflasyonu yükseltiyor.iş üretime gelince ondan uzak duruyor.

(14) (7)
05.09.2018 09:02:25 coskun

Üretimle enflasyonu düşürürsün tüketimle değil! Devleti ekonomide yeniden söz sahibi yapmak istiyorsak, devletten satılanları yeniden fazlasıyla devlete kazandırmak gerek. Telekomu, tüpraşı, şeker fabrikalarını, çay fabrikalarını, sigara fabrikalarını, tekeli daha satılan onlarcasını devletleştirmek

(25) (6)
05.09.2018 09:00:27 zingildak

dovize reale et bitsin bu is baskan franka endeksle yada sterline olsun bitsin pahalilik enflasyon kral ol gel revaluasyon yap

(5) (12)
05.09.2018 08:59:58 Elhamdülillah Müslümanım

Merkez Bankası: Enerji fiyatlarındaki artışın eylül ayında da devam etmesi bekleniyor. Türkçesi: Siz elektriğe,doğalgaza,akaryakıta bugüne kadar yapılanları zam zannediyorsunuz. Asıl zammı şimdi göreceksiniz... Enflasyon %40 olmuş. Hâlâ diyor tek rakama inecek.

(34) (8)
05.09.2018 08:58:05 zingildak

dun bi magazaya gittim aldigim hersey 100%100 artmis daha da artacak az zam yaptik diyorlar simdi soruyorum kim uyanik kim saf 5 yilin sonu bu yolun sonu olmasin

(18) (1)
05.09.2018 08:56:13 rivialı gerılt

daha 12lerdeyken tek haneye düşürecektiniz başkan 17 oldu halen düşürüyosunuz

(21) (1)
05.09.2018 08:54:48 boyka

Ne zaman olacak,millet kan ağlıyor,tabi sizin umurunuzdamı dışardaki piyasalar,nasıl olsa cebinizden bir şey eksilmiyor

(16) (2)
05.09.2018 08:54:41 ADANA 01

Bir marketçi olarak sesleniyorum reis zamlardan dolayı millette bizde kırılmak üzereyiz hersey çok pahalı mal alamıyoruz 45 yıllık markettin rafları boş ney sorarsak zam zam zam 2 günde 1 zam acil müdahale

(19) (0)
05.09.2018 08:54:27 Şafak 34

Bu sıkıntıların alayı teröre harcanan paradır.Lanet olası terör.

(2) (10)
05.09.2018 08:54:23 bünyo

Reis dün alış veriş yaptım geçen sene maksimum sebze aylık mutfak ve ev ihtiyaçları için 450-500 olan fiyatlr şimdi 900 olmuş alamıyoruz almıyoruz

(16) (0)
05.09.2018 08:54:21 mmt

ne zaman gelir.o tek haneye gelene kadar olan vatandaşa olur.

(12) (0)
05.09.2018 08:53:42 ??

Sınırlarda,limanlarda ithal ettiğimiz ürünleri bekleterek az az Türkiye ye sokarak dış ticaret açığını kapatmaya çalıştığınız gibiyse eyvah:(

(10) (1)
05.09.2018 08:51:16 harbici

başkanım hata sizde yani. siz yerli savunma sanayii urunleri ile ordumuzu disa bagimliliktan kurtarma noktasina getirip siyonistlerin 100 yillik planini cokertmeseydiniz guney sinirinda bir siyonist devlete musade etseydiniz bunlar olmazdi.

(1) (17)
05.09.2018 08:50:47 Mehmet

Af geliyor demektir

(5) (0)
05.09.2018 08:50:26 MHP

17,90 ne oldu yediniz satiniz bitu

(10) (0)
05.09.2018 08:49:45 Ne gerek var

"Sıkıntımız söz konusu değil" peki söz konusu olması için daha neler yaşamalı bu millet

(16) (0)
05.09.2018 08:48:19 noname

market raflarında parayla ürün bulamıyorum. olana da en az %50 zam yapmışlar. biraz da sokağın nabzını dinleyin

(18) (0)
05.09.2018 08:48:14 AKP

ne kadar Türkiye düsmani varmis. Reis senin arkandayiz. Hepsi konussun bos bos.

(1) (33)
05.09.2018 08:46:32 Peter norh

fenerliyim.fenerin maçını izlerken aleyhimize penaltı verildi yanımdaki arkadaşım neresi penaltı ne alakası var diye hakeme kufretti halbuki açık penaltıydı. Biz hiçbir zaman tarafsız olamıyoruz.ekonomik veriler çok kötü 300 milyar dolar borcumuz var suçu hala başkasına atıyor gerçegi kabullenmiyor.

(42) (8)
05.09.2018 08:46:00 Korkan

Teşekkürler biz yalnızca yaradandan korkarız, bizi çeşitli alanlarda bağımsız kılan kişilere şükranlarımı sunarım geleceğimiz için biraz fedakarlık yapılabilir elbette bunu fırsata çevirenlere müdahale edilmez ise hem kendilerine hemde bu millte yazık olur .. döviz alımına vergi, stoğa limit şart ..

(6) (18)
05.09.2018 08:45:58 ya istiklal ya ölüm

Para için adam satanlar burda toplanmış. Sonuna jadar seninleyiz reis .

(10) (45)
05.09.2018 08:45:57 zam

Salca yag vs vs zam herseye zam...

(23) (5)
05.09.2018 08:45:31 faruk

senin sıkıntin yok reis sarayda ekmek elden su golden milletin anasi agliyo kankileriniz bim bile fiyatlari sisirmis meyveli sut 85 kurus olmus buz sizin gibi 4.500 tl lik beyaz cay istemiyoruz cay 30 liraya dayanmis hala sıkınti yok diyosunuz Allah dan dami korkunuz yok

(43) (9)
05.09.2018 08:44:29 galataliyiz

Enflasyon hesaplamasinda; Pinpon topu, firin kuregi, ibrik kullanilirsa elbette hallolur.. enflasyon dediginiz nedirki...

(21) (1)
05.09.2018 08:44:24 insaaf

en az 5 yıl geriledik her şey ateş pahası Allah fakire fukaraya asgari ücretliye yardım etsin

(24) (0)
05.09.2018 08:44:10 lazali

İnşaallah ta biz görürmüyüz bilemiyorum

(13) (0)
05.09.2018 08:43:42 tokatlı

30 liraya aldığım salça 60 lira bu nasıl %17?

(22) (0)
05.09.2018 08:43:30 hasan

Oylar bahceliye pek beceremez ama olsun en azından tepki olur bu akp ye

(15) (7)
05.09.2018 08:42:51 turko

edecek,dusecek,yapılıcak,yapacagız vs..

(13) (6)
05.09.2018 08:42:47 hulk

hic mi gözünüz görmüyo akliniz calismiyo ya adam hem ic hemde dış güçlerle ugrasiyo sizin ettiginiz laflara bak hainsiniz be baskada söze gerek yok

(3) (22)
05.09.2018 08:39:43 ahmet

secimleri one almasaydin bu halktan sana oymu cikardi acaba . yazikki sana inandik ve oy verdik.

(18) (8)
05.09.2018 08:39:18 hakkı

ne kadar hain varsa bi memlekete doluşmuş yorumlara bak sanki adam kendi çıkardı doları hain pislikler hem bağımsız olacağız dersiniz hem mücadeleye girince arkasında durmassınız erbakana da aynısını yaptınız ne zaman amerikayla mücadele etsek hain halk ayaklanıyor çünkü salçaya iki tl zam geldi

(10) (21)
05.09.2018 08:37:36 coni lahente

Enflasyon şu anda ne yazıkki %25 in üstünde 17 yanıltmasın

(14) (3)
05.09.2018 08:37:13 Ciks

Lafa bak ya 17.90 olmuş enflasyon dediğine bak sıkıntımız yok aşacağız, tabi sen tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyorsun birde millete sorsana, zehir zıkkım olsun inşallah amin

(14) (5)
05.09.2018 08:36:16 malkolmx

Hep başaracağız Başarılmış birşey görsek keşke

(10) (2)
05.09.2018 08:34:16 Switzerland

Hayaldi gerçek oldu AK PARTI:)))

(12) (3)
05.09.2018 08:33:58 vatandaş

Kışa doğru altının gramı 400 lira. Dolar da 10 lirayı geçer bu kafayla.

(16) (4)
05.09.2018 08:33:40 Deli

Yav he he. Her seferinde aynı laflar. Milletin gazını almaktan başka birşey yapmıyorsun. Herşey ucuzlayacaktı tam tersi oldu. Demek ki metal yorgunluğu iyice çökmüş.

(16) (5)
05.09.2018 08:33:34 d. bakır 21 gs

Önce zamları engelle. Ama atı alan Üsküdarı geçti

(13) (6)
05.09.2018 08:31:25 Ne gerek var

Hani başkanlık gelince Türkiye şaha kalkacaktı...

(25) (9)
05.09.2018 08:30:52 Emin

ithalat ne durumda cari açık ne durumda? Reis

(11) (2)
05.09.2018 08:30:39 nasıl düşer?

Ama nasıl düşer? Bi’ onu da söyleseydiniz de bilseydik. Ver mehteri, inanan dolu ne de olsa. Tüik kağıt oyunlarıyla zaten fazlasıyla aşağıya çekiyorsunuz enflasyonu.

(9) (2)
05.09.2018 08:30:37 Ver mehteri

17 yıldır tek haneye düşmeyen enefelasyon 5071 yılındamı tek haneye düşecek

(11) (3)
05.09.2018 08:30:24 he ya

onların Doları varsa bizim Allahımızmı var ?turistlerin getirisi ne ? % 50 si dışarda kalıyor birde çok ucuza tatil yapıyorlar ,döviz bozdurun diyorsunuz vatandaşı doğru düzgün yönlendiremiyorsunuz ,euro bankalarda 7,70 döviz bürolarında 7.00 TL Devlet nasıl kazanıyor ?

(8) (0)
05.09.2018 08:29:55 sedat

sıkıntı varsa bu hepimizin eseri bi kişinin değil.bi sorun kendinize,kriz var dediniz,ama tatillerden geri kalmadınız,kriz var dediniz,ev araba almaktan geri kalmadınız.maaşlar yatıyor mu yatıyor,hastanede gerekli hizmeti alıyor musun alıyorsun,vs vs.. e peki kriz daha nasıl var nerde var??

(2) (21)
05.09.2018 08:29:09 Hakiki Kürt

İnşallah aşarız ama turizm inşaat bunlarla olacak şey değil yatırım ağır sanayi hamleleri kalkınma planlar gerekiyor başkanım

(11) (0)
05.09.2018 08:28:20 Emre

İnş

(2) (1)
05.09.2018 08:28:09 wwwjk

Resmi olanı 17 gerçeği 40 dan aşağı değil

(7) (1)
05.09.2018 08:28:01 sözkesen

Karın doymayınca kulak duymaz herşeyi reis” Dolari bahane eden fiyatları uçuran birileri var memlekette özellikle gıda sektoründe muazzam artış söz konusu büyük bir market çalışanı olarak her gün etiket değişiyoruz anormal dercede suya bile zam var gerisini siz düşünün

(14) (1)
05.09.2018 08:27:39 ddddsasd

fakat yerel seçimlerden sonra yerel seçimlerde oy verin başkanlık olmadı yerel seçimde şart

(7) (1)
05.09.2018 08:27:23 fatih

Millet batiyor nasil olacak reis bizim millet bizi kellek atiyor dolar yukseldi diye herseyi zam yapiyor pazar ucmus bunlar yuzunden eflasyon dusmez

(13) (1)
05.09.2018 08:26:47 furkan

Bu millet lafa değiş icraata bakar reis. 16 sene süre verdik niye düşürmedin

(255) (137)
05.09.2018 08:26:17 Sorgumakinesi

16 senedir dusuremediniz bir daha ki secimdede aynisini diyeceksiniz Sayin Erdogan bi yere kadar artik halk yavas yavas destegini cekmeye basladi

(34) (9)
05.09.2018 08:25:50 barış

Ülkede krizi çıkartan sensin,haala başaracağız diyo

(38) (14)
05.09.2018 08:25:45 Hmm

Oradan konusmasi kolay tabi. Millet alisveris yapamiyor be adam.

(32) (12)
05.09.2018 08:25:37 ibrahim

Yav he he

(21) (6)
05.09.2018 08:24:57 barış

İhracatta iyi bi konumdayız deniyor;peki ithalatta ne konumdayız?? İki üçten büyükmüdür??

(15) (2)
05.09.2018 08:24:29 Alp-Eren

Sonuna kadar yanındayız Reis biz oyunun farkındayız

(5) (20)
05.09.2018 08:24:12 batmanlı

Senin için ölürüz Allah yar yardımcın olsun

(5) (19)
05.09.2018 08:24:06 sıkıntı

Bende sürekli bi geçim sıkıntısı var ama, bende sorun heralde. bi psikiyatriye görünüyüm olmayan şeyler görüyorum diye

(20) (1)
05.09.2018 08:24:05 KOyun

İnsanlar dahada inanırsa sana biz yok olmaya mahkumuz demektir. BU kadar akp nin olduğu yerde haksız hukuksuz adaletsiz yaşam olduğu sürece bu devlet yok olmaya bakidir. Akp liyim ama yapılanlar hoş değil.

(20) (0)
05.09.2018 08:24:02 ali ozturk

Insallah sabir allah yardimcimiz olsn

(3) (5)
05.09.2018 08:24:00 Erhan Özcan

Yav hep laf hep laf.Sizin marketten pazardan falan haberiniz yok galiba. Hissedilen enflasyon en az %70 80 .. Herşeye minimum %20 zam gelmişken nasıl oluyorda enflasyon bu kadar düşük oluyor.Gerçekten insanlarla dalga geçmeyi bırakın.Ne yapacaksan yap başkan bu böyle gitmez gidemez.Ne istedysen vrdk

(20) (2)
05.09.2018 08:23:54 halk

ülkenin allahı var gerisi fasa fiso

(15) (0)
05.09.2018 08:23:53 Muhtar1983

Nah

(7) (1)
05.09.2018 08:23:37 Halo dayı

Dolar elden gdiiyeaahhh

(13) (1)
05.09.2018 08:23:12 kintaki

Böyle fırsatçı esnafımız varken düşse bile çarşıya pazara yansımaz

(5) (7)
05.09.2018 08:22:49 vatandas

guveni tam mi herseye zam zam zam hep benim cebimden çıkıyo

(206) (59)
05.09.2018 08:22:37 NordFace

sorun papaz değil para bitti sorun bu

(282) (107)
05.09.2018 08:22:20 gerçekler

Sizdeki bu azim oldukça ben aşacağımıza inanıyorum.

(15) (46)
05.09.2018 08:20:55 aydin