Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
06.09.2018 09:44:41 Eee

Dikkat ettiyseniz en büyük iki ceza diyor. Onlarinda suçlarını duysaydız kesin az bile derdik

(1) (0)
05.09.2018 10:39:53 Osmanlı

Yorumlara bakımca burda yazılanlar kesinlikle propaganda ınsanları yalana itmek bir kişi cıkıp bıseyler yazıyor ve birsürü insan yanlıslar yapıyor bakın hassas bir konudan bahsedicem kuranda bir ayeti inkar eden dinden cıkar bu nettir CİHAT ve ŞERİATI inkar eden saçma bulan kotu söz söyleyip kabul

(7) (0)
05.09.2018 10:06:16 Federal51

Burdan şunu çıkarabilirsiniz devletin bekası milletin huzuru için k.k ve s.d başta olmak üzere malum kişilerin aldığı nefesi kesilebilir

(12) (5)
05.09.2018 09:05:03 işte bu

Osmanlı dan soğuttun sabah sabah! Hay bu haber e okuduğuma

(3) (12)
05.09.2018 08:42:58 vatandaş

size ne osmanlının celladından, barbar batı varken...

(30) (2)
05.09.2018 08:09:34 Kara İbrahim Ali

“Ben bu işi yapamam! Beni öldürün, ama bu işi yapmaya zorlamayın. Sultan İbrahim’e kıyamam!” diyen Kara İbrahim kendi canıyla tehdit edilmişti. Cellat Kara Ali’ye ,kendi canı daha kıymetli geldi. Yayın yapmadan önce bir okuyun bu ne.

(46) (1)
05.09.2018 07:44:22 nexttab

avrupadaki giyotinleri, amerikadaki ölüm kamplarını haber yapın. amacınız nedir. amaçsız işyapmayın.

(19) (3)
05.09.2018 02:46:45 MEMUR

ulen uyduracaksanız bari adam gibi uydurun. hem diyor cellADLAR SAGIR DİLSİZ OLURDU HEMDE DİYOR" YAPAMAM ÖLDÜĞREMEM BENİ ÖLDÜRÜN DEDİ" ..:D

(32) (4)
05.09.2018 02:37:10 Doruğu davut

Bu haberleri bir sürü cahil cuhela okuyor muhteşem yüzyıl gibi ecdada sovdurmeyin millet tarihini filmlerden öğreniyor elin amerikalisi iraka afganistana giriyor anasını ağlatıyor kahranlık filmleri yapıyor 700 yıllık tarihten sizde cellat harem haberi yapiyosunuz ayıptır

(32) (1)
05.09.2018 00:59:35 hakkini veren

bir donemi allah rizasi icin diyar diyar islam mucadelesi veren ejdad. bir donemi belirsiz turlu turlu oyunlar icinde olan ejdad.. ve tabiki sen allahdan ne kadar uzaklasirsan o derece ezilirsin.

(4) (2)
05.09.2018 00:36:26 TRabzon OF

TÜRKLER ÖVÜLMÜŞ MİLLETTİR.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

(5) (4)
05.09.2018 00:24:54 ihsand

sallamışlar. dogru olan tek şey cellatların sevilmedigi gerisi uydurma.

(5) (2)
04.09.2018 23:39:02 Ne bu be

Osmanlıyı anlatıyorsunuz avrupa engizisyon idam fotoğrafı koyuyorsunuz, ayrıca bu hikayenin gerçekliği bile sorguya açık delil ne kaynak ne tartışmalı bşr yazı ayrıca celladın yardımcına şakird denekte ayrı bir hezeyan şakird kuran talebrsibe denir diye biliyorum, birde fetöcüler çok kullanırdı bunu

(19) (1)
04.09.2018 23:26:42 Ekonomi Asistanı

bunun müslümanlıkta yeri nedir gerçekten? Bu mu övündüğümüz ecdad?

(8) (16)
04.09.2018 23:26:00 murat

Haberi yazanın kökenini iyi araştırın.

(8) (0)
04.09.2018 23:21:54 TRabzon OF

Afyon hititlerindi afyon kalesini hititler yaptı sonra Türkler bizanstan orayı alıdı şimdi afyonun hepsi Türmü.% 30u hitit ve bizans

(1) (0)
04.09.2018 22:39:48 TRabzon OF

Pontus kralı samsunu alınca oraya kızının ismi olan amısos verdi zamanla samsun oldu.inanmıyorsan tıkla bak

(5) (1)
04.09.2018 22:35:41 TRabzon OF

Tabiki ben müslüman olduktan sonra soyum nereye dayanırsa önemi yok.ama bize rum diyorsunuz ya bizde diyoruzki önce kendi tarihine bak.yüzsüzlük yapmayın.

(4) (3)
04.09.2018 22:30:54 TRabzon OF

Sivas belediyesini sitesinde sivas tarihine baktım orda sivasin 5 uygardan 5 tane ismi var en son Türkler sivası rumlardan alınca oraya eyalet-i rum dedi.tıkla bak.

(2) (2)
04.09.2018 22:15:47 müslüm

Demek o zamanlarda varmis saltanat para icin kardes katliami , bu müslümanlar adam olmaz abi, o yüzden iki yakalari bir araya gelmiyor, alllah lanetlemis bu müslümanlariu

(3) (16)
04.09.2018 22:12:39 Fatih sultan

Bütün padisahlar kardes katiliymis ya,, masallah birde bunlar müslümanmis zuhahahaha

(5) (15)
04.09.2018 22:10:03 TRabzon OF

Adana ismini eski yunan kralının kızı adanos dan aldı.Türkler adanayı alınca ismini adana yaptı TÜRKLER ORAYI ALINCA ORANIN AHALİSİ Bİ ANDA TÜRKMÜ OLDU.

(0) (4)
04.09.2018 22:04:23 TRabzon OF

Tıkla şehrinin tarihini oku Türklerden önce kimin torunusun bak.

(2) (2)
04.09.2018 21:57:21 TRabzon OF

Şehirlerinizin tarihleri ortalıkta geziyor tıkla bak bakalım Türklerden önce kimden kaldınız.bana eksi oy vermeyin cevap yazın karma uygar tornları.

(2) (3)
04.09.2018 21:50:00 TRabzon OF

Bana eksi oy vermeyin cevap yazın.şehirlerinizin tarihini tıkla bak Türklerden önce kimden kaldığınıza bakın bize rum diyosunuzya.5 uygar tohmları

(1) (3)
04.09.2018 21:04:39 TRabzon OF

Türkiyedeki bütün şehirlerde eski uygarlardan kalan en az Toplam 20 milyon var.

(2) (9)
04.09.2018 20:53:14 TRabzon OF

Ege ve akdeniz ve iç anadolu şehirlerinden en az 10 uygarlık geçti YANİ TÜRKLER ORALARI ALINCA BİR ANDA TÜRK OLDU ÇIKTINIZ YA.

(0) (8)
04.09.2018 20:47:28 TRabzon OF

Türkiyenin bütün şehirlerinde yunan roma bizans hitit rum dan kalma en az 300 binler var.

(1) (5)
04.09.2018 20:43:29 TRabzon OF

Mesela sivas eski adı eyalet-i rum du orda roma ve bizans asırlarca kalmış Türkler orayı alınca oranın halkı otomadikmen Türkmü oldu.

(0) (10)
04.09.2018 20:40:41 Kürşad

Şimdiki acımasız katillere o zaman cellat diyorlarmış sorgusuz sualsiz çocuk bebek yaşlı demeden ne canlar alınmış

(2) (8)
04.09.2018 20:38:25 TRabzon OF

Mesela konyayı selçuklu romadan aldı şimdi oranın halkı bir anda hepsi Türkmü oldu.

(0) (5)
04.09.2018 20:36:36 TRabzon OF

Mesela ankara hititdi Türkler orayı alınca oranın ahalisi otamatikmen Türkmü oldu.

(0) (4)
04.09.2018 20:32:59 TRabzon OF

Mesela eskişehir bizanstı Türkler orayı alınca oranın ahalisi bir anda Türkmü oldu.

(0) (4)
04.09.2018 20:31:36 TRabzon OF

Mesela samsun ismini rum imparatorunun kızı olan amisostan alır zamanla samsun oldu.Türkler orayı alınca bütün samsun Türmü oldu.

(1) (1)
04.09.2018 20:29:18 TRabzon OF

Özellikle marmara ege akdeniz ve iç anadulunun üzerinden geçmeyen uygarlık kalmadı.eğer biz rum isek siz Türklerden önce hangi uygardan kalmasınız.!!!

(0) (1)
04.09.2018 20:25:02 TRabzon OF

Misal beriyorum mesela adana Türkler adanayı almadan önce adana eski yunanlılarındı hatta adana ismini o zamanki kralın kızının ismi olan adanos dan aldı şimdi Türkler adanayı alınca oranın halkı otomatikmen Türkmü oldu.ve hakeza 81 şehrin tamamı böyle.

(1) (1)
04.09.2018 20:04:21 TRabzon OF

Hepiniz Rumsunuz akşama kadar en az 500 kere RUM diyorsunuz.geliyoRUM gidiyoRUM yiyoRUM içiyoRUM binlerce vs vs

(0) (2)
04.09.2018 19:59:35 TRabzon OF

Osmanlının balkan ve ortadoğudan devşirdiği 100 binlerce yeniçeri askerlerinin şu an milyonlarca torunları bu topraklarda yaşıyor.Yani çoğunuzun atası ya yugos arap ermni yunandır.

(1) (1)
04.09.2018 19:51:50 TRabzon OF

O zaman Türklerden önce sizin şehrinize kim dahipse sizde onlardan kamlasınız.artık Yunanmı romamı bizansmı hititmi.seç beğen

(3) (0)
04.09.2018 19:20:49 ARKASIYARIN

içimizdekı ermenıler osmanlıyı kötülüyor surıyelıleri öldürüyor buyuk israili kuruyor içimizdekı haın ermenı ne olduğu bellı olmayan bu mılleten olmayan yahudı ermenı hırıstıyan vurdukca vuruyor içimizde sapıtmış dınını öz benıyını unutmuş kesımde defolsun surıyelıler dıyor yarın sıra kimde ? acaba

(2) (4)
04.09.2018 19:18:37 Son osmanli

Zaten osmanlinin isi ne dogurtup bogdurmak avratta bol sirp yunan cezayir rus sarayda toplu grup halinde lale devri avrupali sanayi devrimi yaparken bunlar avrat devsirmesi yapiyorlarmis tabiki sonu batmak gule gule

(2) (17)
04.09.2018 18:31:23 c.k

yalan

(14) (6)
04.09.2018 18:29:14

Bizim çok tarihçimiz var.Gel görki bir çogu osmanlıca dahi bilmiyor.Bu gerzek tarihçiler hiç arşive girmiyor(tabi nekadarı kurtarıldıysa artık)girsede yapacagı bişeyde yok zaten.uydurma tarihi yazarak ecdadını kötü göteriyorlar.2018 kafasıyla 600 yızyıl evvelini yargılıyor mallar

(16) (5)
04.09.2018 18:16:34 TRabzon OF

Esmer kara kura tipler Türk değildir Devşirme torunlarıdır bakın Osmanlı Padışahları beyaz tenli 10 numara Trabzonlu. Öz atamız OSMANLI

(3) (21)
04.09.2018 17:56:48 karataş

İçinizde yatan osmanlı düşmanlığını, laikliğinizi bilmiyor değiliz.. istediğiniz kadar bunun tersini görünmeye çalışın bilen birileri herzaman olacak !

(14) (8)
04.09.2018 17:54:23 Mali

Adanalıların atası

(5) (5)
04.09.2018 17:28:07 Canan

Sadece Osmanlı'da bu durumlar var sanarken tarihimize üzülürken Kore tarihi okuduğumda da bu tür olayların yaşandığını öğrendim. Devlet bekası böyle saglaniyormus eskiden. Yaşasın Cumhuriyet

(9) (16)
04.09.2018 17:16:09 FB 34

Birbirlerini boğanlar dünyaya adalet dağıtmış öylemi

(8) (33)
04.09.2018 16:54:59 Osmanlı Tarihcisi

Osmanlı Padişahları büyük kısmı Devletin Bekası yani geleceği için ne kadar yürek yaksada kardeşlerini bile feda edecek kadar Devletlerine düşkün insanlardı.

(68) (21)
04.09.2018 16:47:44 EM. MÜFTÜ

kanunları böyleydi.ALLAH bir daha bu demokratik ülkeye yaşatmasın.Yaşasın demokrasi

(11) (25)