Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
05.09.2018 09:29:57 klasik ak kafa

hükümeti elestiren vatan hainidir çünkü hükümet eşittir devlettir bunlar hep dış güçler faiz lobisi ve tapinakcilarin oyunu yoksa biz süperiz dirilişimizi engelleyen

(3) (0)
04.09.2018 10:21:00 Kara Murad

Biz zamanında Erbakan, Özal, Ecevit'e kızıyorduk fabrika açmakla ne olacak diye. Meğer asıl önemli olan oymuş. Fabrika açıp üretim yapmak. Üretim yapmadan dünyanın en güzel otoyalları bizde olsa ne farkedecek.

(2) (2)
04.09.2018 10:12:54 SİVASLI MUSTAFA

LA SİZ OLMAYAN GAFAYI YORMAYIN..GÖLGE ETMEYİN YETER

(3) (0)
04.09.2018 10:10:28 sizhainsiniz

yatırım derken betona gömün demiyor sayın paragöz yalaklar. üretim yapın diyorlar üretim!

(3) (3)
04.09.2018 09:57:43 lalegül

Yatırım ekonomisi ile beton ekonomisi arasındaki farkı göremediğiniz için bu durumdayız zaten... Bu kadar destek verdiğimiz yeter ..Bu işin cılkı çıktı.. Artık farklı arayışlara gireceğiz anlaşılan yoksa yemeğe ekmek bulamıcaz..

(5) (2)
04.09.2018 09:50:30 sss

Chp diyorsa tersini yapın

(1) (0)
04.09.2018 08:37:22 altug22

Ülkenin bütün parasını betona yatırdık hep 125 milyar dolar borcu 450 milyar dolara çıkardılar bu mega projelere yatırılan paralar sanayi ve üretime yatırılsaydı şuanda borcumuz çoğalmaz azalırdı herkez objektif olsun mesele ülkenin geleceği

(7) (3)
04.09.2018 08:12:35 tr

Yatirimi bunlar beton olarak algiliyor sanayi tarim yatirimi dicem ama anca fabrika kapatir bunlar he fabrikada aciyolar ama cola fabrikasi

(7) (0)
04.09.2018 08:10:49 volkan

yatirim ekonomisi köpru yapmakla olmaz fabrikayla olur o koprulerden kim gecebiliyor ornegin osmangazi koprusunden kac kisi gecebiliyor

(7) (1)
04.09.2018 08:08:46 yatırın yatırın

sizin mefga proje dediğiniz yatırımlar ara ürünlerdir. bunu kafanıza sokun artık. havalanı köprü tünel bunlar asla yatırım olamaz. sen turizmini geliştirmezsen türist uçağa binmez. sen ucuz yakıt satmazsan vatandaş ne tünelden geçer ne köprüden. hele de geçişler dolar bazlı ücretliyse yatırım olmaz

(5) (0)
04.09.2018 07:39:18 CHP GELİŞMEYE ENGELDİR

Niye Mega Projelerin durmasını istiyorlar. Çünkü ülke güçlenirse insanlar rahat bir nefes alırsa açlık yokluk emek istismarı varlık nedeni olan CHP den nasiplenenler aç kalırlar ve yok olurlar ki Korkunun ecele faydası yok. Yok olacaklar. Başka istismar alanları kendilerine bulacaklar.

(1) (4)
04.09.2018 07:26:27 Açız aç

26 tane farklı ülkeden et ithal ediliyormuş saman ot bulgaristandan inekm brezilyadan ugandadan faüslye nohut pirinç mercimek dahil 16 çeşit bakilyat ve.s yurtdışından ithal.Peki bu durumda öncelikli olarak açlığa çarelere bulmamaız gerekmiyormu?

(2) (0)
04.09.2018 02:52:54 Ekremky

mega projeler hepsi istanbul ankara başka nerde ne yapıldı ki? yok hariç

(2) (0)
04.09.2018 00:43:27 Vatandas

Bu hükümet 16 yil boyunca kac tane fabrika yapti, kac tane fabrika satti? söz sizde

(7) (0)
04.09.2018 00:37:08 misafir

çok güzel mega projeler ama parasını ödemedik daha 400 milyar dolar borcun içinde bunlarda dahil zaten kullanayamacağın köprüyü havaalanını neden yapar insan benzin 7 tlyi geçti hadi hayırlısı

(4) (0)
04.09.2018 00:15:57 Vatandaş

Şu ülke şu haldeyken hayla şu adamları gündeme sokup duruyorsunuz. şuanda bu ülke ekonomik krizdeyse. bu erdoğanın suçudur. hadi anasayfaya koysanıza erdoğan ülkeyi felakete sürüklüyor diye. cesaretiniz yok tabi. ülkeyi yöneten chp değil. akp chp nedemişse nedemiş. bize ne bundan.

(5) (2)
04.09.2018 00:00:12 birizleyici

Ensonhaber guldurdun yine :) yatirim anlayisinla

(4) (1)
03.09.2018 23:57:44 adas

yol yabdı köprü yabdı ekonomisi değil !!!! sanayi üretim teknoloji yatırımıııı. eyyyyy akepeliler ne zaman anlayacaksınız bunu?

(13) (4)
03.09.2018 23:35:19 Say

Harbi garip insanlarısiniz CHP nin dediği, üretim yatırımları yapalım. Mesela 2 boğaz 21 milyar dolar lik fabrika kur. Boş beleş şeylerden kaçın. Ar ge ye yatırımını artır. Fabrika kuracaklara ciddi destek vs ver. Ama siz hala beton hala beton. Sonumuz bok olur benden demesi.

(13) (3)
03.09.2018 23:23:25 kemal güngörmüş

Yatırımdan kasıt beton değil işinize geldiği gibi anlamayın. Burada bahsedilen katma değeri yüksek ürünler üretilen fabrikalar

(14) (1)
03.09.2018 23:07:41 seka

Yatirim ekonomisi beton ekonomizi degildir akpartiliyim ama haklilar yeni mi aklmiz basimiza geldi? Buyume buyume cari acikla ithalatla buyuduk

(9) (1)
03.09.2018 22:36:04 MİMAR

MEGA PROJE İNŞAAT DEĞİLDİR. BEN BİR MİMAR OLARAK BUNU SÖYLÜYORUM. İNŞAT YERİNE CARİ AÇIĞA NEDEN OLAN KATMA DEĞERLER ÜRETİLMELİDİR.

(13) (0)
03.09.2018 22:30:37 Dogrucu davut

Para getirmeyen taş beton ekonomisi durmalı üretim üretim üretim beton yenmiyor

(13) (0)
03.09.2018 22:16:11 Türk

Chp ve mhp nin yüzünden akp yi çekmek sorunda kalıyoruz

(9) (0)
03.09.2018 21:37:20 KORAY

AKP bu kadar başarısızlığına rağmen iktudarda ise bunun müsebbibi CHP dir.

(14) (4)
03.09.2018 20:12:23 Persian

Devlet üretim yapmaz üretim yapanın önünü açar onun ve halkının rahat yol alabilmesi için yol yapar köprü yapar elektrik santrali yapar yer altı geçitleri yapar ama fabrika yapmaz siz chp olarak bunu anlamadınız ne kadar kalın kafslısınız...işte bu yüzden iktidar yok size kıyamete kadar

(4) (17)
03.09.2018 19:47:54 Halil

Baktılar kazın ayağı öyle değil,döndüler başka telden çalmaya. Vatandaşda buna kanacakdı.

(1) (11)
03.09.2018 19:28:21 Anlatayım o zaman

Bircok dergi ve gazete su sıralar kagıt sıkıntısındn baskı yapamıyor.Sebebi:Kagıdın ithal olması.Peki SEKA kagıt fabrikasına noldu?Sayın hükümet 5milyon dolara sattı.Satın alan 11milyon dolara hurda olarak makinalarıı satıp ardından arazisini 25milyon dolardan TOKIye sattı.Türkiye'nin kısa özeti..

(21) (3)
03.09.2018 19:26:30 mehmet

Yatırım yatırım demek yol köprü değil yatırım demek fabrika demek üretim demek en spn haber sende cahil cahil konuşma

(17) (2)
03.09.2018 19:18:30 HAKİKAT

YATIRIM DİYOR YATIRIM FABRİKA ÜRETİM DİYOR BETON DEMİYOR

(20) (0)
03.09.2018 18:29:31 hedilanoradan

Yatirim demek yol demek degil . Fabrika demek teknoloji demek tarim demek. Chp yatirim derken bunu diyor akp ise kahvehane ve yol diyor

(18) (4)
03.09.2018 18:03:25 baa

yatırım ekonomisi derken üretime dayalı yatırıma kimse karşı çıkmaz.Hükümetin yatırımdan anladığı yol,kanal,tünel,hava alanı ...Üretimde ne hale geldiğimizi anlamak istiyorsanız bimdeki bakliyatların menşeine bir bakmanızı öneririm.

(19) (1)
03.09.2018 17:51:10 patron

Beton ekonomisi değil

(18) (1)
03.09.2018 17:42:01 Bunlar saray içecekleri

Ejder Meyveli Smoothie (Chia tohumu eşliğinde), Efuli (Liçi meyvesi eşliğinde), Aloevera (Starex meyvesi eşliğinde), Orman Meyveli Special, Bahçe Naneli Limonata, Taze Sıkılmış Portakal, Taze Sıkılmış Greyfurt, Taze Sıkılmış

(11) (1)
03.09.2018 17:31:59 tırıvırı partisi

Türkiye on altı yıldır yatırım ekonomisi yapıyor zaten

(1) (18)
03.09.2018 17:29:27 Bozkurt

Yatırım deyince sadece neden aklınıza asfalt ve beton yığını geliyor? Adamlar sanayiye , tarıma ve üretime yatırım yapılsın diyor siz olaya rant gözlükleriyle baktığınız için olayı çarpıtıyorsunuz...

(19) (0)
03.09.2018 17:23:51 Gişe den geç

Oda bir nevi yatırım her köprünün başına bir gişe koysalar asgari ücretliden vergi kesilmez

(1) (1)
03.09.2018 17:22:30 Muharrem İnce

koskoca boğaz varken bu lüzumsuz yatırımların durdurulmasını yine isteyecektir ve sapina kadar da hakli adam

(8) (1)
03.09.2018 17:12:56 efelerin efesi

Bunda bir çoparoglani var.Ya dolar avro yukseldi diye usaklarina ucuz yoldan ihale verdirip mama kazandir maya çalışıyorlar yada her Zaman ol dugu gibi yine hükümeti ve devleti tu zağa çekip kumpas kuruyorlar.Tipki asgari ücret arttirilsin diye hükümete aklinca halki düşünüyor gibi teklifde bulunup

(0) (2)
03.09.2018 17:06:30 Yıldırım Veli

Rahmetsiz sabbah yaşasaydı torunlarının önünde şapka çıkarırdı

(2) (1)
03.09.2018 17:06:02 80 tl lik harcamaya

155 tl elektrik faturası gelmiş. Yol yaptı köprü yaptı demeyin çok pis küfrederim.

(15) (2)
03.09.2018 17:03:39 alara

yatırım yapılsın tabi ama üretime yatırım yapılsın, yol köprü, havalimanı bunlar ihtiyaç zaten yapılması gereken şeyler ama onları yapmak için üretip satmak gerekir, ne zamanki ihracatın ithalatından fazla olur yada en azından dengeler o zaman yatırıma para ayırabilirsin , yoksa keseden yeriz.

(5) (1)
03.09.2018 17:02:36 yaav

chpli değilim ama yatırım ekonomisinden bunu mu anlıyosunuz :) kim atmış bu başlığı kendinizi komik duruma düşürmeyin.

(12) (2)
03.09.2018 17:00:33 Aaa

Adamlar yatirimi kopru yol avm yapmak saniyor.ey gidi koyun akpli kardeslerim.

(10) (1)
03.09.2018 16:53:01 fahri

Bir aığın sürüsü bunlar kardeşim

(2) (1)
03.09.2018 16:52:37 idris

Yatırım deyince neyi anladığınızı merak ediyorum. Devlet fabrikatör değildir diyen zamanın hükumet sözcüsü gibisiniz. Yatırım ekonomisi = Üretim. Beton anlayan zihniyete yazık

(5) (0)
03.09.2018 16:49:34 Abuziddin Kesekâğıdı 68

Seçimi büyük hezimetle kaybeden,son apolet bükücü,yani"sökücü"İNCE MUHO NERELERDE ACABA?

(1) (3)
03.09.2018 16:49:26 one

Betonu bırakalım artık üretim 2020 oldu konuştuklarımaza bakın

(2) (0)
03.09.2018 16:48:03 huzur

Lafa başka yerden anlamayın.Rant yatırımını değil, üretime yönelik yatırımdan bahsediyorlar.

(8) (0)
03.09.2018 16:45:38 Ömer

CHP'nin ne demek istediğini anlamamak için ya IQ'nuzun 40-50 seviyelerinde, yada IQ'nuz yüksek olsa bile Katar iktisat fakültesinden mezun olmanız lazım.CHP üretken, Katma Değer yaratan yatırımlardan bahsediyor.Ama bazıları yatırım deyince demirin arasına beton dökmekten başka birşey anlamıyor!!!

(14) (0)
03.09.2018 16:39:49 ...

Siz yatırım deyince yol, köprü, inşaat gibi şeyler zannediyorsunuz. Yatırım dediğin şey ülkeye katma değer üreten ihracatı yapılacak şeylerdir. Bu yatırımlardan ihtiyacın olanı kazandığında gücün ölçüsünde yol da yap köprü de. Sana engel olan mı var? Gençlerimiz işsiz geziyor...

(24) (0)
03.09.2018 16:36:31 murat ceylan

beton yatırımını bırakın sanayı arge eğitime önem verın ztn yeteri kadar memeleketı betonlastırdınız...

(13) (0)
03.09.2018 16:29:48 yalan dolan

adamlar hakli izeli mutehitlere degik halka para kazandiracak projeler istiuoruz millet uyandi kardesim.

(18) (1)
03.09.2018 16:23:24 Milliyetçi Bozkurt

beton yapmakla ekonomi gelişmez

(26) (1)
03.09.2018 16:15:53 Talan edildi yurdum.

Artık üretsek de satın alacak millet yok.Bir gecede herkes sıfırı tüketti. Evinde kasasında kutularında dolarları olanlar hariç. Her ürünü ihraç edemezsin. İç piyasa malını tüketecek para kalmadı millette.Gida satışları bile düştü. Yönetenlerin çapı bu. Özelleştirme adı altında ülkemiz talan edildi

(23) (4)
03.09.2018 16:07:58 gsli

chp diyorsa bir kelek vardir dikkatli olmak gerek..chpkk...

(2) (21)
03.09.2018 16:07:53 Ceyhun

esnafa yatırım yap çiftçiye yap burda üretilsin dediğin ürüne yatırım yap vs o zaman yatırım istenir..Lafarge veya Nuh betondan banane arkadaş..Kişi, ya şu ürünü yapalım kesin satarız dediğine yönlendir herkesi müteahhitliğe yönledirme..yerli oto fab. nerde? yeri bile belli degil .

(14) (2)
03.09.2018 16:07:48 Yalanla,Yalama olmayan

Sizler yatırım deyince kendi cebinize anladığınızdan söylenenleride saptırıyorsunuz,işiniz bu dünyada tıkır,ahirette ne yapacaksınız.Kibrit ateşine bir tut parmağını,Görürsün o zaman,Kul hakkı yemenin azabını.

(15) (0)
03.09.2018 15:55:54 huseyin

adamlar uretim yapin diyor siz lafi neresinden anliyorsunuz o kadar milletin emegini yola betona gomdunuz deniz bitti olan fabrikalri ya sattiniz ya ozellestirdiniz

(32) (3)
03.09.2018 15:48:24 TÜRKİYE EKSPERTİZ

TAMAM HERŞEY GÜZEL YOL KÖPRÜ YAPTA DIŞARIYA BAĞIMLILIMIZ AZALT ÜRETİM OLSUN YOKSA İŞİMİZ ZOR SONRA VERGİ ALACAK KİNSE KALMAYACAK HAZIRCI OLMAYALIM

(10) (0)
03.09.2018 15:45:17 Ak fedai

Şunu unutmayın chpliler. Eğer siz biraz doğru düzgün muhalefet yapsaydınız biz bu gün krizden bahsediyor olmayacaktık. Siz üretim yatırım dediniz asla içini doldurmadınız. Proje diye saçma sıfırdan koca bir şehir kurma projesi getirdiniz. Sözde akpye karşı çıktınız ama vatandaşı akpye mecbur ettiniz

(16) (5)
03.09.2018 15:37:26 2323

Uretim diyorlar. Sizin gibi betona gomun demiyorlar . Hep siz haklisiniz biraz insanlari dinleyin .

(38) (3)
03.09.2018 15:32:51 Misafir

Olayi carpitmayin. Uretime yonelik yatirim yapilmiyorki. Bu kadar fanatiklik kotu

(33) (1)
03.09.2018 15:32:38 Muzaffer

Yap işlet milleti bell.. hayatınız yalan. Üretim ne onu bile bilmiyorsunuz

(19) (1)
03.09.2018 15:31:56 _kuLaLi_

seka diye bir kağıt fabrikamız vardı noldu o?!!.. kağıt dolarla dışarıdan geliyor matbaalar bir bir kapanmaya başlamış...

(25) (3)
03.09.2018 15:30:16 KAMİL

Yerli uçak, yerli otomonil projelerini alaya alan, küçümseyen, iptalini isteyen de bu CHP kafa.

(6) (13)
03.09.2018 15:29:04 .....

Yap işlet devret üretim ekonomisi anlayışınız buysa 50 yıl sonra 2068 de 2018 de yapılan ve bize devredilen 50 senelik köprülerle övünürüz artık

(12) (0)
03.09.2018 15:28:14 Türk oğlu Türküm ben

yatirim icin once alt yapi olmasi lazim. yol köprü gibi. eskiden yolmu vardi da fabrika acacaksin

(1) (15)
03.09.2018 15:28:06 ??

benim anlam veremediğim nokta şu ki.kriz teğet geçti veya bize birşey yapmaz yorumları havalarda uçuşuyor.doğalgaza,suya,elektriğe %50 zam yapılıyor. bu bize dokunmaz dedikleri kitle halk veya vatandaş değil sanırım.çünkü zamlara bakılırsa bize baya bir dokunuyor. hemde köküne kadar

(13) (0)
03.09.2018 15:27:45 please

chp nın karşı geldığğı nokta yap işlet devret mantığı olayı carpıtmayın

(11) (0)
03.09.2018 15:27:16 Servet

CHP sürekli on plana taşıyarak AK PARTI yi şirin göstermenin bir anlamı yok akp bu ulkede 17 yıl da yaptığı hizmetleri bu yıl tüketmeye başlamıştır 17 yıldır bir devletin kasasında yeterli doviz ve altın rezervi olmaz mi sonra katar dan 15 milyon geliyor diye seviniyor hukumet ayıptır biz vatandaş o

(12) (3)
03.09.2018 15:26:50 kahrolsun cehalet

uretimden anladiginiz beton dimi ebucehil torunlari

(17) (0)
03.09.2018 15:26:33 faruk

siz yatirimdan sadece dolarla ihale edilen halbuki ihaleye ciktiginda dolarin 3 lira oldugu su an 6 bucuk olan ve 25 sene dolar la borc odeyecegimiz 25 sene sonra ne kadar dahi olacagini bilmedigimiz 4 belki 5 kopru parasi odeyecegimiz projelerimi anliyosunuz tarim hayvancilik yatirimi olmazmi

(12) (1)
03.09.2018 15:23:28 SERTAN

ZATEN BU İNŞAAT İŞLERİNE GİRİLDİGİ İÇİN ÜRETECEK FABRİKA ÜRETİECEK TARLA KURUM KALMADIGI İÇİN TÜTÜN KAĞIT ŞEKER FABRİKLARI SATILDIGI İÇİN BU DURUMDAYIZ YABANCI YATIRIMCI BİZE MAHKUM OLACAGINA İTHAL MALLARIN ELİNE DÜŞTÜK

(17) (1)
03.09.2018 15:23:09 İnşaat kafalılar

Muhalefet size üretim yapın diyor inşaat değil

(20) (1)
03.09.2018 15:23:00 Malkoçoğlu

Mega projelerinin hangisi ueretime dönuek?? Yol köprue sadece betona yatirim yapildi. Kac fabrika kurdular??

(14) (1)
03.09.2018 15:22:35 HAS

Dedelerimiz keçileri almasın diye mağarlarda saklarmış iki tenek buğdayı birini CHP alırmış babalarımız bir gün işe giderlermiş bir gün mazot yağ şeker gaz alma kuyruğuna girerlermiş şimdide biz sizi biliyoruz

(4) (13)
03.09.2018 15:21:58 OKAN

Yatırım projesi derken fabrikalar ileri teknoloji üreten şirketlere yatırım yapılsın. yoksa her sene ihale açıp yol kaldırım bina yapmanın ekonomiye bir katkısı olmaz. Anca 3 - 5 işadamı köşeyi döner onlarda kazandıkları paraları dövize çevirip ingilterye amerikaya yaşamaya gidiyo.kayıp ekonomi sırf

(16) (1)
03.09.2018 15:21:00 oktay

üretim yok.her yıl cari açık artıyor geçtiğimiz yıl 47 milyar dolar cari açık vardı.her yıl kasada olmayan dolarları betona yatırıyoruz.peki bunun sonu nedir?ben söyleyeyim geçmiş krizlere bakın.o hükümetlerde imf ye karşıydılar ama kurtarıcı olarak yapışmak zorunda kaldılar.bunlarda yapışacaklar.

(11) (0)
03.09.2018 15:19:04 ??

Anca yol köprü yapın siz.

(13) (3)
03.09.2018 15:15:51 Pashaa

Bu saydiklariniz uretim amacli yatirim degil, hukumetin yillardir yaptigi yanlis bu uretim amacli yatirim ekonomisini bilmiyor. İnsaatcı mantigiyla ulke yonetilemez, satilacak herhangi birsey yok suan imfye gitmeyecez demek le olmuyo dolar iki katina cikmis, imf de ancak bu kadar zarar verir bir

(13) (1)
03.09.2018 15:15:50 değişik

İyide bu tüneller köprüler yollar devletin değil özel şirketlerin

(15) (0)
03.09.2018 15:14:59 İLGİNÇ

Yatırım deyince aklıma fabrikalar geliyor üretim geliyor. Çimentoya demire inşaata verilen para yatırım olmaz. Sonra bir bakarsın samanı bile ithal ediyor hâle gelirsin Allah muhafaza.

(17) (2)
03.09.2018 15:13:47 jush

suraya kopru resmi koyuyorsunuz, evet iptal edilmesi gereken projeler yol kopru projeleri. uretim projeleri olmali. et sut kurumu tekrar kurulmali, seker fabrikalari geri alinmali. bugun etin hali yarin sekerin hali, yakinda bugdayin hali. temel gidalar, milletin ac kalmamasi icin devlet yatirimYpsn

(10) (2)
03.09.2018 15:12:23 Niklic

Varsa önerileri çıksınlar versinler hükümete dogru yatırımsa ülkenin halkın menfatine faydalı ise hükemetde yapmaz ise halk olarak cebını bizden alır.

(0) (5)
03.09.2018 15:11:27 Vatandaş

İstikrar ümidiyle oy verdik ama iktidarın ekonomik söylemi bitmiş görünüyor. Artık ekranda damat görmek istemiyorum şahsen. Onlara olan birşey yok bizim gibi maaşa talim edenleri vuruyor bu zamlar.

(14) (1)
03.09.2018 15:11:02 ARİF

betona değil fabrikaya yatırım yapındemek istiyorlar sanırım ?

(13) (0)
03.09.2018 15:09:51 Fabrikalar nerede.

Yatırım deyince inşaat anlıyorsunuz hemen.Fabrikalar kapandı. İnsanlar işsiz. Seka, Tütün fabrikaları, şeker fabrikaları kapandı.Millet nerede çalışacak. Devlet ticret yapmaz deyip sattılar. THY, TOKİ, Halk Elmek çalışıyor ama Kötü mü.Fabrikaları niye inşaatçılara sattınız.Niye çalıştırma şartkoymad

(11) (0)
03.09.2018 15:07:55 Vedat

"Yatırım" deyince aklınıza inşaattan başka bir şey gelmiyorsa, adamlar ne yapabilir ki...

(13) (2)
03.09.2018 15:06:40 ersin

Ne güzel işte doğru yoldalar

(1) (5)
03.09.2018 15:06:26 Ercüment

Bizi yıpratan terör operasyonları ve suriye politikası oldu.Avrupa ortalığı ateşe verip kaymayigini yedi silah sattı silah denedi vs.Biz geç uyandigimiz için bedel ödedik.Buda bize ders olsun.Ileriyi daha iyi görmeyi öğrendik en azindan.

(1) (1)
03.09.2018 15:05:54 BİR DOST

mazlumu çağırın bana ;))

(1) (2)
03.09.2018 15:02:22 DEMI

Hükümetin yatırım dan anladığı tüketim yatırımı üretim degil..

(14) (2)
03.09.2018 15:00:35 KAHİN

Üretim şart , sadece üretim. her yer kafeterya çay bahçesi millet sadece oturup çay içiyor dışarıda yemek yiyiyor evinde oturup yemek yapmıyorlar

(7) (0)
03.09.2018 14:55:28 son osmanlı

Eee gerzek chp;bugüne kadarki ekonomi neydi acaba?!?

(1) (14)
03.09.2018 14:52:56 Elif

Hatay da yaşıyorum.Şimdi ıst daki köprü tünel alt geçit tüp geçit hızlı tren havaalanı bana göre ıstanbullulara yatırım dir.Bunlari secim oncesi millete müjde olarak acikladilar ve yaptilar.Bir Akp li olarak benim mujdem nerede?

(20) (0)
03.09.2018 14:52:37 ^|^

Tasarruf,ulusal tarım,hayvancılık ve fabrika ..Halkını doyurman lazım..Lüksünüzün kimseye faydası yok..Yanlısın habertürk,korkaksın..Bu sayfayı hazırlayanlar uzayda yaşıyor sanki...

(12) (2)
03.09.2018 14:52:31 sergennn

ÜRETİM DİYOR CHP GİDİP PARAYI BETONA GÖMÜN YANDAŞI ZENGİN EDİN PARAYI HALKA ÖDETİN DEMİYOR

(22) (6)
03.09.2018 14:50:42 cellat

Cunku dolar yukseldi seviniyorlar chp zihniyeti

(5) (7)
03.09.2018 14:49:57 Hamşesi

bu dönemde yatırım ekonomisine geçilse ekonomiye kesin zarar verecektir. Zira chp denilen parti ülkeye fayda sağlayacak hiçbir yatırımı istemez.

(6) (12)
03.09.2018 14:48:35 Karabük'lü

Bunların hiç bir sözüne inanmayın....Domuzdan toklu doğmaz...Çamur bunlar..YIKACAĞIZ la oy alamadılar..Milleti kandırıp oyunu aldıktan sonra,hele hele ALLAH muhafaza bir hükümet olsunlar,bırakın proje yapmayı devleti TALAN edip FETTÖŞTLER i ,,PKK yı geri getirmezlerse ben adam değilim..

(6) (11)
03.09.2018 14:46:38 CHP HAKLI

En son haber adamlar haklı yatırım ve üretimden bahsediyorlar senin paylaştığın görseller uzun vadede tasarruf kısa vade de maliyet ekonomi büyüyor diyenlere: 1- ihracat rekorları, hammadde dışarıdan alınıyor biz işçilik koyup üstüne ihraç ediyoruz bu üretim değildir. 2. İnşaat sektörü, buda üretim

(15) (2)
03.09.2018 14:43:26 ADEM

SİZİN YATIRINDAN ANLADIGINIZ YOL KÖPRÜMÜ YANİ ÜRET,M OOLMADAN İTHALATLA ÇÜRÜRSÜNÜZ AYNI BEYNİNİZ GİBİ

(12) (2)
03.09.2018 14:43:02 baybay

işte olay bu. projeler var. hemde mega. ama yatırım değil. üretmiyoruz. üretmeyince bağımlı olursun.

(10) (0)
03.09.2018 14:42:47 Uzman Yorumcu

Yatırım denilince bazılarının aklına betondan başka bişey gelmiyor ilk okul mezunu adam ne anlasın tabi ama chp mega projeleri kastetmiyor

(6) (1)
03.09.2018 14:41:51 ReceP KösE

Yatırım Ekonomisi Deyince Siz Ne Anlıyorsunuz Sayın Ensonhaber Mensupları . Beton Bina mı ? Fabrika Üretim Marka mı ? Yol Köprü Tüneller Yatırım Değildir Devletin Aldığı Vergiler Karşılığında Hizmet Adı Altında Gelişmelerdir.Ben vergi Öderim Neden?Yaşamım Kalitesi Artsın Diye.

(7) (1)
03.09.2018 14:38:40 DoğruYorum

Satın o Ankara'daki sarayı. İkinci lale devri sona ersin.

(9) (8)
03.09.2018 14:38:39 Tohatlı Yasin

betona değilde üretime yatırım yaparsak daha güzel olur ve chp de betona yatırımdan kastetmiştir kesin

(4) (1)
03.09.2018 14:37:31 aki

bunlari gördügüm zaman rahmetli kemal sunalin bir filmi var o aklima geliyor patronu kafayi buldugu zaman can cigerler ayildigi zaman tanimaz bunlarinki ayni öyle sabah baska aksam baska

(4) (3)
03.09.2018 14:34:38 neyinkafasi

Usta projeleri destekliyoruz tamamda bunlar yatırım değil.

(9) (0)
03.09.2018 14:34:35 .

ARTIK ÜRETİME GEÇMEMİZ GEREKİYOR ÜRETİME!

(11) (0)
03.09.2018 14:34:11 Fatih

Akparti ne tur yatirim yapiyor fabrika acip dunyaya ihracmi yapiyor yoo kopru otoyol yspip milletin parasini aliyor yatirimdan anladiklari bu yabsncilari zengin eder bizleri fakirlestiriyor

(11) (3)
03.09.2018 14:33:51 istanbul

Bunu chp ye dedırten ust aklın planını cızmeye calısın bence ..dogru yola geldınız mantıgından. Cıkın

(2) (2)
03.09.2018 14:32:03 Ali

Yatirim ekonomisi diyor beyin hasarli editör beton ekonomisi demiyor

(16) (2)
03.09.2018 14:29:42 eren yılmaz

Fabrika dikmemiz lazım şu an da yapı yapmamalıyız üretim ekonomisine geçmeliyiz

(6) (0)
03.09.2018 14:29:07 HasanAli

Beton yapmak bir yatırımdır ama ileriye dönük bir yatırım değil. Beton dikerek ekonomiyi düzeltmezsiniz. Önce fabrikalar açılmalı!

(7) (1)
03.09.2018 14:28:48 Karabekir

Yarın bu yapılanları biz yaptırdık bu projeler bizim fikrimiz derlerse hiç şaşırmayın.

(2) (3)
03.09.2018 14:28:42 6161

Bunlar yapın diyorsa durdurun, vardır illaki bişe

(3) (4)
03.09.2018 14:28:33 _kuLaLi_

mega projelerle yatırım ekonomisi aynı şey mi?!!..

(8) (1)
03.09.2018 14:28:31 Cüneyt

Yatırım ekonomisinden bahsettikleri beton ekonomisi değil katma değeri yüksek olan ekonomidir. Ülkemizde yaptığımız tünelden otobandan kazandığımız para yine bizim paramız elin almanı, amerikalısı bizim tünellerimizden otoban larımızdan geçmek için mi gelecek bu ülkeye

(3) (0)
03.09.2018 14:27:28 Nazmi Cayir

TOVBE TOVBE. ADAMLARA BIR HALLER OLMUS. YARIN GENE CARK EDERLER.

(4) (6)
03.09.2018 14:27:12 Kerim

Neye geciyorsaniz geçin artık! Marketleri bırakın, bakkallara gecemez olduk! Tutturmussunuz uluslararsı bir kavga dövüş!Doları bahane ederek tuveletci bile zam yaptı!Ayakta uyuyorsunuz!Kavgayı az birakinda yurda dönün.

(4) (0)
03.09.2018 14:26:43 HZA

Ensonhaber bak, Bilal' e anlatır gibi anlatacağım. Köprü, otoyol tüketim ekonomisini körükleyen şeylerdir. Chp' nin burada bahsettiği bize direkt para getircek olan yatırımlardır. Mesela yazılım veya fabrika. Tüketimi körükleyen yatırımlar değil üretime yönelik yatırımlar lazım.

(189) (35)
03.09.2018 14:26:40 Yobazsavar

BU PROJELER ÜLKEYE HİÇBİR ŞEY KATMIYOR SEVGİLİ ENSONHABER.COM. TAMAMEN ZARAR. MİLLETİN VERGİSİYLE KÖPRÜ YAPIYORLAR SONRA YETERLİ ARAÇ GEÇMEDİ DİYE YİNE BİZİM VERGİMİZLE PARA ÖDÜYORLAR. BÖYLE BİR PROJE ÜLKEYİ NASIL GELİŞTİREBİLİR?

(15) (2)
03.09.2018 14:26:27 memo

Yatırtım ekonomisi dediği yap işlet devret değil fabrika kur istihtam oluştur sürdürülebilir ekonomi diyoruz biz ona akp ekonomisi değil

(10) (0)
03.09.2018 14:24:56 mesohorlu

Neye yatırım yaptığımız önemli. Katma değer üreten projelere yatırım yaparsak sıkıntı yok.

(4) (0)
03.09.2018 14:23:36 Adana

Ulan yatırım diyince aklınıza beton mu geliyor. Yatırım. İnsana yapılır dingiller. Okul açmak değil öğretmen yetiştirmek yatırımdır. Müslüman işte ne anlar sanattan insandan varsa yoksa hebele hubele Allahü Ekber. Reziller

(72) (126)
03.09.2018 14:23:36 furkan

Ne alaka adamlar yatırım diyor yatırım

(7) (0)
03.09.2018 14:23:32 kvdgnn

İnşaat mega proje üretim oluyor. Yeni birşey daha öğrendik.

(6) (1)
03.09.2018 14:23:18 hemen derhal incirlik izmir ka

Cunku euro dolar yukseldi sildi yatirim yapsin diyor adi bunlar dusukken demiyorlardi bunlar adi yav

(1) (3)
03.09.2018 14:22:38 yirim

Adam haklı dağılım

(1) (1)