Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
03.09.2018 14:33:27 murat

ben kendi kendine zikir çeken zikirmatik icat ettim ayrıca yandaşım param ne zaman yatar? ameriga gücümüzü görecek!! bu yazıyı da macbookumdan yazdım :P

(1) (0)
03.09.2018 11:13:03 Ortam Fena

Ozan arifin bir sözü vardır.( Yine kazık yiyoruz atan eller değişti.)Vatan millet sakarya diye diye bu millete iyi kazık atılıyor bıravo.Süper ler ya süper.

(5) (0)
03.09.2018 11:11:21 Ortam Fena

Şuan 1900 lerdeki senaryo lar piyasaya konuyor bu vatanın gerçek sahipleri hep bir baskı altında tutuluyor.

(2) (2)
03.09.2018 11:07:39 Ortam Fena

Yau dürüst olun dürüst insanda haysiyet vicdan olur kime ne anlatıyon bakan bey kendi yandaşlarımıza veriyoruz de canımı vereyim ya zübükzade filminide geçtiniz yahu

(4) (1)
03.09.2018 09:48:02 ayhan gençxxxçç

işte bu çoook süper anladinizmi ayn anlamak istemeyenler düşünsün hakandan

(1) (7)
03.09.2018 09:38:00 Kefereler istila etmiş burayı

şu habere yapılan yorumlara baktım, nerdeyse hepsi anadan doğma sanayi ve bilim uzmanı kesilmiş. Dün gece yürüyen merdivene ters bindiklerini kimse bilmez:-) :-)

(5) (8)
03.09.2018 09:59:05 Elhamdulillah Müslümanim

sen hibe aldin galiba, imani ölcen makine mi icat ettin?

(8) (3)
03.09.2018 09:25:38 ACI AMA GERÇEK

KOSGEP İÇİN BAŞVURAN ESNAFLAR ARASINDA EN ÇOK KREDİ ALAN ESNAFIN TEKEL BAYİLERİ OLDUĞUNU BİR BANKA KREDİ VEREN MÜDÜRÜ TARAFINDAN DUYUNCA ŞOK OLDUM....SAYIN YETKİLİLER LÜTFEN ELEMELERİ GÜZEL YAPIN ....

(8) (0)
03.09.2018 10:28:43 YALAN YAHMA

TEKELE KOSGEB HİBESİDE KREDİSİDE ÇIKMIYOR KARDEŞİM İNSANLARI YANLIŞ BİLGİLENDİRME.

(2) (2)
03.09.2018 09:19:25 istedim vermediler

bende genç bir işletmeciyim, ülkeme her ay 35-40 bin tl vergi ödüyorum ama bir kuruş hibe nasip olmadı. çünkü belli yerlerde adamımız yok

(13) (2)
03.09.2018 12:17:59 vermezler

al bende de o kadar,

(1) (0)
03.09.2018 09:16:17 olmaz

meslek liselerini açın çogaltın o makinaları kim kullanacak....

(9) (0)
03.09.2018 09:10:16 Yaşasın özgür medya

''gençler üretsin diye çalışan birileri var'' bu talimat ile canlı yayında tv lere sansür uygulatan beyefendi degil mi?

(3) (1)
03.09.2018 08:56:04 sd

146 kişiye dönüş yapılmış, reklama kokan hareketler

(5) (0)
03.09.2018 08:52:40 bambu bambuxxxçç

çoook zeki ve akilicce canimın taaa içisinsen nasil severim bir bilsen bu insanlarda olmasaydı biz ne yapardık bilmemki sayın saygıdeyer insan en örneğiniz burda işte katılanlada aynen onun gibidir önce eğitim sonra ürettim ayri kulvarda genç nesiler saygıyla sevgile kalın sevgili dostlar ayn

(1) (1)
03.09.2018 08:38:30 HOKKABAZ

1 tl ye aldığım simit bu sabah 1.50 tl olmuş. iyide ben %50 zam almadım ki

(6) (0)
03.09.2018 08:26:54 vatandaş

Biliyoruz bu hibelerin kimlere nasıl verildiğini....

(10) (1)
03.09.2018 08:25:43 Kek Yerken Aklima Geldi

yüzde 100 hibe alan arkadaslarin isimleri aciklanacak mi?

(7) (0)
03.09.2018 08:05:13 Arif

Son aşamaya gelene kadar dayandım ama mülakatta resmen tşk geçtiler. O mükalakt ekibini oraya koyanların buradan ta.. Yalan dolan bu 1512 BİGG!

(4) (0)
03.09.2018 08:03:44 İsmail

Yalancının

(2) (0)
03.09.2018 05:40:36 peh

keşke bütün insanların kara kutusu olsa zorunlu kamerası olsa.gerek görüldüğünde eğer bi suçlama varsa kamerasından bakılabilse.

(6) (0)
03.09.2018 04:51:18 pehhhhhhhh

youtubedan açın bakın genç çiftçi projesinden kaç tane mağdur var.6 bin ederi olan bakımsız buzağıları 12 bine genç çiftçilere dağıtmışlar.hep rezalet

(16) (0)
03.09.2018 04:44:40 Saçma reklamlar.

inceleyin şu tübitak başvuru formlarını; haalaaaa diplomanın noter onaylı fotokopisini istiyorlar tübitak. birde 24 ayda en geç sonuçlanacakmış! elalem her saniye yeni bir şey yaparken, bunlar daha vereceği hibeyi 2 sene düşünüyor. orada bir tane bile sanayi görmüş birinin olmadığının kanıtı bu.

(12) (0)
03.09.2018 08:57:49 sd

bu 60 70 jenarasyonu gitmeden bir cacık olmaz bu ülkede.

(0) (1)
03.09.2018 04:30:10 POYRAZ KARA

zorla aldiginiz paraları vergileri nasil hibe edersiniz ayıptır günahtır bee.cogu kişi projesi dahi olmayan torpillilwr alacak yiyip icip devlete küfredecek hakkim haram olsun

(14) (1)
03.09.2018 03:14:52 Jakkomd

3 bin küsür kişiden 100 küsür kişi pastayı yalıyor neden devlet bir tim kurmuyırda kendisi keşfetmiyor girişimcileri anlamıyorum cacık olmaz

(6) (4)
03.09.2018 03:02:29 atatürkçü

Organik hoşaf yapam hibe alam

(13) (2)
03.09.2018 07:13:25

Eşek ne anlar Hoşaf tan sen git biranı zıkkımlan

(1) (3)
03.09.2018 02:54:01 Türkmen

3 bin 323 girişimciden 146 kişi TGS Desteği almaya hak kazanmış.Kaç yapıyor %4.4 mü? Bu hibeyi vermekle görevlendirilen memurların-profların-bina-kira-maaş-enerji vs masrafları var ya! Eminim verilen hibe tutarının en az 10 katıdır. Adına hibe deniyor! kalan 3177 projeye ne oldu? beğenmediniz mi?

(7) (1)
03.09.2018 02:32:57 gerçekler

dindar biriyim takvamlada çoğu şeyhi hacı hocayı cebimden çıkarırım ve akpye oy vermiyorum.çünkü dini kullanıyolar kul hakkı yiyolar.alın teri emek önemlidir.bir sürü insan tanıyorum islamla alakası olamyıp bi anda akpye üye olup yalandan allah kitap din konuşan.resmen rol yapıyorlar zengin olmak iç

(15) (4)
03.09.2018 07:15:44

Herkes kendi yaptığının hesabını verecek hacı cavcav sen niye dert edindin

(0) (3)
03.09.2018 02:27:06 hahahaa

laptopla çekki çalışıyor kafa basıyor desinler

(6) (2)
03.09.2018 07:16:42

Sende görselde takılı kalıp uzaya gidemeyenler densin galiba

(0) (2)
03.09.2018 01:50:22 yaşlı sanayiciyim 2

gençliğin büyük kısmı malesef ver yiyeyim,ört yatayım, çal oynayayım havasında,elemeden yoğuralım , inlemeden doğuralım felsefesine sahipler,yolun yokuşu onların tercihi değil.varsa devlet kapısı sen onlardan bahset.

(9) (1)
03.09.2018 07:17:34

Ağzına yüreğine sağlık

(0) (1)
03.09.2018 01:46:18 zaza23

Bürokrasimiz berbattttt

(10) (0)
03.09.2018 01:42:30 Gecekondu 1910

Yine zenginin çocuguna araba parası çıktı

(10) (1)
03.09.2018 01:41:44 Dogrucu

27.8.2018'den bir haber"198 milyon dolara kurulan Balıkesir SEKA Kağıt Fabrikası’nı 1.1 milyon dolara Albayraklar’a satan hükümet, İzmit SEKA Kağıt Fabrikası’nı da kapatıp “kağıt” müzesi yaptı. Şimdi kağıdı yurtdışından alıp, gazete kağıdının 1 tonuna 800 dolar, kitap kağıdına ise 900 euro ödüy

(12) (1)
03.09.2018 04:44:29 Dogrucu

Türk-İş Balıkesir Temsilcisi Ahmet Demirer ise özelleştirmenin yandaşa hediye gibi olduğunu söyledi. Demirer, “285 milyon dolara kurulmuş bir işletme 1 milyon 100 bin dolara peşkeş çekildi. Bu peşkeşi yargı gördü, Özelleştirme İdaresi’nin vermiş olduğu kararı iptal etti. Ancak Meclis bu kararı uygul

(6) (1)
03.09.2018 04:35:15 Dogrucu

Kürşad efendi CHP en son taş devrinde hukumetteydi 1977 seçimlerini aldılar sallama.bak bir fabrika nasıl 180de 1 fiyatına satılır masal anlatma.telekondami Zarar ediyordu 3 yıllık karina satıldı o parada kredi olarak alındı,seker fabrikalarında mi zarar ediyordu...inancının partiniz olmus

(7) (1)
03.09.2018 04:23:59 Afyon'lu Kürşad

Ben seka'dan emekliyim. Seka chpnin secimlerde aldığı işçi ve memurlarla doluydu. Bunlar adam gibi çalışmadı fabrikayı zarar ettirdi.İthal kağıt daha ucuza maloldu. Devlet şeker ve kağıt fabrikalarını kapatmakla en iyisini yapmıştır

(3) (10)
03.09.2018 02:36:30 izmitli

muzeler yaparak halki sosyallestiriyorlar ne guzel daha ne istiyonuz bu devletten

(2) (6)
03.09.2018 01:30:09 Girişimci

Bundan beş yıl önce katma değeri yüksek bir iş kurmak istemiştim düşündüğüm ürün ithal ediliyordu.üretmesi zor ve çalışmak getekiyordu parayı batırabilirdim.çevremdekilerden bazıları mütahitlik yaparak iyi para kaldırıyordu.inşaatlar bitene kadar para ikiye katlıyordu.bende öyle yaptım.geç kaldınız

(6) (0)
03.09.2018 02:33:26 türkmen

Pişmanlık duymana gerek yok zaten başvursan bile sana vermezler di! argenin üretimin hangi alanda olabileceğinin listesini yapanların zaten bu işleri ne kadar anladığı ortada. Hem bunlar Kararı 24 ayda çıkarıncaya kadar, Sen zaten meksika sınırını geçmiş olursun.

(2) (0)
03.09.2018 01:27:07 Talas_BE

Bende başvurdum ama şu dönemde 200bin tl neredeyse yok gibi bir para.Daha düne kadar dolardan dolayı talaşlı imalata verilecek hammadeye firmalar fiyat vermiyordu. Ostim durma noktasındaydı.Kullanılan tüm hazır bileşenler yurtdışı menşeili ve hep dolar euro.Adam 200bini kiraya mı versin imalat mı ya

(7) (0)
03.09.2018 01:08:30 Babadağlı

Allah rızası için söyleyin. Bu bakan olabilecek ve türkiye yönetiminde söz sahibi olabilecek kapasitede birimidir? İşte ülkenin yönetilememsinin ,makam ve mevkilerin kimlere nasıl peşkeş çekildiğinin açık bir örneğidir bu bakan.

(13) (4)
03.09.2018 01:43:29 Yorumcu

Niye ki. Gerçekten merak ettim

(1) (4)
03.09.2018 01:05:10 peh

genç girişimcileri gezi parkında polisle saldırıyodunuz

(6) (14)
03.09.2018 02:28:10 demek istedim

genç nesilden okuyan kafası çalışan nesilden çok kişi vardı orda.kafası çalışmayan torpilci fetöcü polisler tarafından saldırıya uğradılar.

(0) (3)
03.09.2018 01:44:33 Yorumcu

Gezi parkında genç girişimci derken?! Belediye otobüslerine molotoflarla girişim yapan gençler mi

(2) (5)
03.09.2018 00:24:27 Ahmet

Kimin cocuklarina dağıtılacak acaba hiç güven kalmadi

(13) (4)
03.09.2018 00:20:23 ..

Uzay mekiği yapabiliyorum destek lütfen

(7) (1)
03.09.2018 00:18:43 bggh

Siyonizmin uşağı olan İktidar Partisi Akp'nin bakanı gençlere 200 bin TL kredi verecez demiş. Ben bu palavralara Kur'an-ı Kerim'den bir ayetle cevap vereyim; "Ben'den acele etmemi istemeyin. Size yakında Ayetlerimi göstereceğim" ... İyi ki Ahiret var, iyi ki Hesap Günü, İyiki Karşılık (Cez

(9) (6)
03.09.2018 07:23:56

Dini kullanmayı bırakın artık Allâh rızası için

(0) (1)
03.09.2018 00:17:38 ..

Bu kadar insan dönen dümenlerin farkında peki nasıl hala bunlar başta ?

(12) (2)
03.09.2018 01:00:53 Rmzn

Alta yazan mahlukata soruyorum. Ne kadar zeki ve akıllısınız. Bü ülkede yaşayan 80 milyonun yarısından fazlasının aklıyla alay edebilecek kadar mı. Beyinsiz.

(2) (2)
03.09.2018 00:48:21 net

çünkü din ile fakir fukara cahil halkı kandırıyorlar.chp gelirse islam müslümanlık bitecek diyorlar hop yüzde 30 ordan alıyolar yüzde 10da yandaşları daha zengin olmak için veriyo.yüzde 10da pkkya hizmetten doğudan alıyolar.al sanayüzde 50 oy

(9) (3)
03.09.2018 00:16:44 ..

Yandaşlarını kalkındırma partisi

(12) (5)
03.09.2018 00:08:50 mehmet yeşil

hep aynı tırı vırı.

(14) (3)
03.09.2018 00:00:59 Mert

Kökünüz yalan olmuş kim inanır size, başkasına anlatın bu masalları, gidin burjuvaya verin o destekleri, beyaz türklere verin.

(13) (1)
02.09.2018 23:59:18 ziya

Ülke ekonomik krizde millet kan aglıyor bunlar milletin parasını eşine dostuna bedava dagıtıyor böyle genclerin alın egitimini verin imkanı sunun siz yetiştşrşn hibe nedşr millet aç aç onu bozdur bunu bozdur diyorsun sonra bedavadan eşine dostuna para veriyorsun kaçınız mhp gibi gidip dolarını bozdu

(10) (2)
02.09.2018 23:45:35 net

akpnin yandaşçı akrabacı kul hakkı yiyen torpil yapan olduğunu çocuklar bişle biliyor artık.10 yıl fetöcülere soruların verildiği dedikodusu dolaşıyordu gerçek çıktı bunlarda gerçek demekki.

(23) (5)
02.09.2018 23:38:25 Ferdi

Bizden aldığı ağır vergileri zengine hibe ediyor.Robinhut hesabı değil türk hesabı fakir den al zengine ver!

(12) (3)
02.09.2018 23:32:08 Mehmet Akif Taş

doktora tez konum tubitak oncelikli alanlar listesinde (entegre havza planlama) olmasina ragmen basvurularim defalarca reddedildi. dandik bi bursu bile alamiyorum yillardir. kesinlikle torpil döndüğünü düşünüyorum. yazik ediyorlar bize. sonra da neden bilim gelismiyor diyorlar.

(16) (0)
02.09.2018 23:28:03 üçkağıtçılar

2008 2009 eğitim öğretim yılı öncesi dumlupınar ünisine yüksek ortalama ile yatay geçiş başvurusu yapmıştım.sonuçlar açıklancak tarihte telefonla arayın dediler.o günaradım aradım toplantıdalar dendi en son akşam.size çıkmadı dediler.seçilenlerin ortalamaları kaç dedim söyleyemeyiz dedi sekreter.

(11) (2)
02.09.2018 23:25:02 ha

bu zamana kadar şirket sahibi yaptığınız gençleri açıklayında bakalım bakalım torpil varmı yokmu

(14) (2)
02.09.2018 23:13:25 hasan hüseyin

HADİ BAKALIM GÖRELİM GES PROJESİ VARSA BAŞVURACAM İNŞALLAH ÇIKAR DESTEK.

(0) (3)
02.09.2018 22:57:05 lebelehübele yaşam

boş beleş yaşamak varken birde bu insanlar patron oluyor sonra şikayet ettiklerinden beter oluyorlar

(5) (2)
02.09.2018 22:55:55 mete

hep verdiniz bi kere denetleme yapın.devletin parasını car cur etmeyin.hayvancılık| tesviki veriyorsunuz adamlar mercedes yada daire aliyor

(14) (2)
02.09.2018 23:38:24 EMRE AYDIN

Doğru söylüyorsun kardeşim köyde tanıdığım iki aile aynı şekilde destek parasından birisi ev aldı biriside kia sportage araba aldı ama sorsan para yok diyorlar hayvancılıktan kazanamıyoruz diyorlar devlet denetlemediği için parayi buraya harcayanda ahirette cayır cayır yanacak

(3) (1)
02.09.2018 22:30:05 habermusti

Editor bakan varank akraban mi

(20) (1)
03.09.2018 01:39:48 Alayiniz fos

Akrabasi olsa anlam verebilirdin,akrabasi olmadan akpli diye yalamak zorunda kalmak mi,bunu bile bile severek yapmak mi daha kotu bilemedim

(2) (1)
02.09.2018 22:25:25 Zorus...

Bu bakanın kendi başına bir karar alabileceğine kim inanır... Hepsi emir eri, odacı gibi çalışıyor..

(8) (1)
02.09.2018 22:25:12 zaaaaaaaaaaaaa

bir somanlıspor vardı uçuk uçuk transferler yapıyodu gökçek gitti transferlerde bitti.1.ligdende düşecek bu takım.budamı tesadüf.yok canım akpde öyle şey olmaz.milletin parasını kendi kulüplerine çıkarlarına kullancak değiller ya

(13) (1)
02.09.2018 22:22:14 Müjdat Çap

Geçin bu boşa palavra sıkmayı gosgeb baş vurdum okulana gititm 9 gün diplomayı aldım dükkanı actım işletmeye başladım halla para verecekler halla 3 sene oldu parayı kendi adamlarına veriyorlar kanmayın

(21) (1)
02.09.2018 22:21:56 Zig-Zag...

Bakandan çok, odacı gibi...

(8) (1)
02.09.2018 22:11:56 Derviş

Allah aşkına bir defa yalancıktan da olsa yapılana destek olun...Hep olumsuz,hep ketum yorumlar..Sanki Ak parti den önce ülkede Hz Ömer in adaletiolan ve Refah içinde yüzen bir millettik? El insaf lan yettiniz artık...Size Türkiye Cumhuriyeti’nin oksijeni bile haram!!!

(0) (27)
03.09.2018 01:41:51 Alayiniz fos

Bundan oncekilerde yoktu diye iktidarda duramadilar.bi kere de yandasciliga yalanciliga yardakciliga israfa adam kayirmaya hak yemeye laf edin

(3) (0)
02.09.2018 22:10:00 yalçın kaya

Yukardakiler bazen aşıya bakması gerek 12yıllık egitin diyediye sanayide kimse kalmadı buna çare bulunsun kimse aracını falan yaptıramayacak

(2) (3)
02.09.2018 22:01:41 Yav he he

Haritanın çocuğu 1603 sözde adil partinin çocuklarına bakalım bilal geçen sene gemi şirketini 75milyon dolara sattı.e. yildirim en son singapurda kumar oynarken goruntululendi Hollandada gemicilik şirketi var.ankarayi parsel parsel satanlar.futbol takımı kuranlar.istanbuldaki pastanesi zincirleri

(11) (1)
02.09.2018 21:33:20 Bindik bir alamete gideyoz GIY

Şu bakanlar niye sürekli sırıtıyor?

(29) (7)
02.09.2018 22:04:16 Tarih Uzmanı

O kadar parayı sen alsan kişnersin

(16) (1)
02.09.2018 21:30:40 DERBEDER

Ham-malzemede dışa bağımlıyız. Yarım ton içeriği farklı çeliği 1.000.000 tlye yurt dışından alıyorum. Otomotiv sektörü için sac üretmekle bu iş bitmiyor. Sertifikalı civata alımı için bu sene 1.000.000 tlden fazla para ödedim. Doların 7 değil 10 olmadığına dua edin.

(21) (2)
02.09.2018 21:26:50 AKEPE=AİLE ŞİRKETİ

Yandaş olmayanlar bu teşvikten nemalanabilirmi?

(30) (10)
02.09.2018 22:58:26 elbette

chpli belediyelerde hpdli ve chpli olmadan çalışabildiğin gün...

(0) (9)
02.09.2018 21:25:36 Yiğit

Genç girişimcimi kaldı, kafası çalışan, parası olan hemen yurtdışına gidiyor.her iki yılda bir çıkan afla,vergisini,sigortasını ödemeyen,kasasındaki,stoğundaki fazlalığı %3'le resmileştiren bir sistemde kim iş yapar.Bunların amacı her zaman olduğu gibi üzüm yetiştirmek değil, ulufe dağıtmak...!!!

(16) (5)
02.09.2018 21:25:14 net

geçen telefona mesaj yollamışlar genç çiftçimi ne öyle bi proje var diye.başvurmaya tarım il müdürlüğüne gittim öyle bişey yok bize öyle bi bilgi gelmedi duymadık dediler gönderdiler. yani sizinanlıycanız kişiler belli gibi

(23) (3)
02.09.2018 21:23:41 DERBEDER

Destek verdikleri adamların listesini ve 10 sene sonraki durumlarını imkan olsada şurada paylaşsalar. Türkiyenin eksikleri belli beyler bu eksikleri giderici cariyi kapatacak projelere bari verin hibe. Adam yazmış destek alıp pasane açtım diye. Söze gerek yok.

(10) (0)
02.09.2018 21:21:58 isa koç

neden kategori kısıtlaması yapıyorsunuz. teknoloji alanı oldukça geniş. belki bir fikir çıkar bi facebook bi google falan olur. sadece memur kafasıyla aklınız basan sektörleri bildiğiniz için mi bu sayılan kategorileri koydunuz.

(6) (0)
02.09.2018 21:12:17 ALPARSLAN

Şu tipe bak bakkala çırak yapmam şöbiyeti bakan yapmışlar

(14) (6)
02.09.2018 20:57:11 torpilli ler

vereceklerin ismini yazında bari bakalım biz varmıyiz nerde hırsız varsa devleti soyan varsa ona verirsiniz zaten

(20) (4)
02.09.2018 20:56:19 mehmet

ENDONEZYAYA ÖZEL UCAKLA GİDİP DÖNEN. DÖNERKENDE TARİFELİ NORMAL UÇAKLA ARJANTİNE GIDEN GARİBAN ENDONEZYALI BAKANI AKTARMA YAPABİLSİN DİYE ÖZEL UÇAKLA İSTANBULA KADAR GETİREN BAKAN. ENDONEZYA BAKANI TARİFELİ UCAKLA SEYHAT EDER. BİZİMKİ ÖZEL UÇAKLA. ONDAN SONRA DIŞ GÜÇLER

(25) (2)
02.09.2018 20:54:31 sıradan vatandaş

bırakın bu işleri, küstürdünüz gençleri, kendi adıma konuşayım, 30 yaşındayım ama sgk ve vergi desteği almamak için 29 yaşını doldurmamış olmak gerekiyormuş, 18 yaşındaki çocuk o parayı alacak batıracak, onun vergisini ben ödeyeceğim öyle mi? 30-35 arası girişim için en olgun zamandır, önce bunu far

(21) (2)
02.09.2018 21:06:31 DERBEDER

Güzel anlatmışsın ama gençler AKPden kopuk büyüyor. İleri doğru batırsalarda birilerine el altından para yedirerek oy kazanmaları gerektiğine inanmış galiba büyüklerimiz.

(5) (3)
02.09.2018 20:47:43 mustafa

Ak partili bekil yakınlarına il başkanlarına şl yöneticilerine belediye başkanlarına yakınlarına yani öncelik akp yöneticilerine bu kredi akp seçmenine bile ulaşmaz yani hayat ak partili yöneticilere güzel

(19) (2)
02.09.2018 20:47:42 kirakos

Bi kuruş vermez, ancak torpille, akrabalara.

(27) (2)
02.09.2018 20:46:13 Fatih

Oraya 4 tane prof diye mal koyuyolar adamlar dünyadan teknolojiden bi haber sonra projeyi geçir geçirebilirsen adam anlattığın teknolojiyi anlayamıyor bile

(17) (0)
02.09.2018 20:59:41 Uyanık

Ben diyorum da inanmıyorlar bu ülkede tüm profları kovacaksın.Kendini geliştirenler zaten geçiminin yolunu bulur diğerlerinin ,yani yüzde 95 inin ,marifetlerini görelim bakalım

(9) (0)
02.09.2018 20:44:38 Ser

Sanayide esnafin soluğunu kesiyorlar sirf uretim yaptigi icin .coluga cocuga da hibe diye 200 bin verecekler .ustaya vermiyorlar cocuklara varecekler .aptaliz biz

(17) (1)
02.09.2018 20:44:31 ass

Yorumların hepsinin ana fikri adamı olan alır neden böyle düşünüyoruz diye önce kendimize sorduk mu hiç çünkü önce biz yapıyoruz bakkala giderken bile “ya sen şu bakkalı tanıon mu “ diye adam arıoruz

(7) (0)
02.09.2018 20:31:50 Turk

en zeki genç kafe açar bu ülkede. o parayı argeye harcayın ayıptır be. tuvalet kağıdini bile ithal ediyoruz sonumuz kötü

(14) (0)
02.09.2018 20:22:19 siz işinizi bilirsiniz

Döviz düşsün diye oy verdik. Meğer hesap başkaymış. 16 yıl oldu.Değişen bişey yok.1998 yılında dolar 350 bin liradan 750 bin liraya çıktı.sonrasında 2003 te 1 milyon 300 bin oldu.6 sıfır atılınca 1,3 tl oldu.şimdi tekrar 6,8 oldu.Devalüasyon demek umutları yok etmek demektir.benim artık umudum yok.

(22) (0)
02.09.2018 20:21:55 SABAN

alevere dalevere kürt mehmet nöbete, balıkesire büyükbaş kıredisi çıktıktı baş vurduk bizi marakaraya sarıyolar kapıyı vurdum çıktım, meğer 5 şe para bölünmüş ,aslan payını zamanın genelkurmay başkanı doğan güreşin oğlu aldı, ahır olarakta altın olukta yazlığının tapusunu gösterdi.

(4) (4)
02.09.2018 20:21:42 zaaaaaaaaaaaaa

benim 2 projem var birincisi her ile kıraathane olacak ama öyle okey flan oynana değil kütüphane gibi kek bedava olacak ikincisi her ile bahçe kurucam böyle çayır çimen yuvarlanmalık central park gibi.bana 200 200 400 bin verirseniz bu müthiş projeleri gerçekleştiririm.yok projeleri beğenemedinizmi

(17) (0)
02.09.2018 20:21:25 Akif

Hadi ordan zevkine ucak kaldiran bu degil mi?

(5) (0)
02.09.2018 20:16:13 DoğruYorum

Bırakın bu palavraları. Bu desteklerden Akparti'ye üye olanlar yararlanabiliyor. Değilsen, ağzınla kuş tutman lazım.

(14) (0)
02.09.2018 20:16:04 mühendis

25 yaşımda firma açtım 30 yaşıma geldim devlet gelirimin %60 ortagi. Hibe verecegine genclerden az vergi alsin.

(16) (0)
02.09.2018 20:12:00 vergi mükellefi vatandaş

kökü yalan yalan yalan ! saltanat ekabirine. hibe etraflarındakilere ayarlanmış bir para.

(9) (0)
02.09.2018 20:08:28 gercekler

bisey verdiğiniz yok sartlar hep imkânsız

(11) (0)
02.09.2018 20:05:47 avatar bakın

bakan dıyor kı amca cocuklarıma bızım tam yandaşlarımıza 200 bin verecem , siz sıradan insanlar nasıl olsa onu alabılmek ıcın kı gereklerı uygulayamacaksınız afiyet olsun ))

(16) (1)
02.09.2018 20:40:23 a

hikaye atlatıyorlar

(3) (0)
02.09.2018 20:02:45 Girişimci

Genç girişimci olarak şunu soyluyorum hiç kimseye bel bağlamayın hele devlete hiç. Bu parayı samimi bir şekilde dağıttıklarına inanmıyorum.

(19) (1)
02.09.2018 20:37:32 Mozaik pastane

Devletimizin desteğiyle ben dahil 2 kişi daha istihdam sağlayarak pastane açtım. Sen ve senin gibi inkarcı ve ciddiyetten yoksun insanlar devletten aldıkları ve alacakları parayı cebe atanlardır. Allah devletimize zeval vermesin. Bu kişiye de inanmayın. KOSGEB ve İŞKUR a gidin desteğinizi alın

(0) (15)
02.09.2018 20:00:39 Yusuf Taşdemir

Lan geçin bu ayakları gençlere önem vermek istiyorsanız Önce Ösym’yi adam edin

(12) (0)
02.09.2018 19:57:47 GERCEKLERE GELIN

ZENGINI ZENGIN YAPIYORLAR INANMAM...

(14) (0)
02.09.2018 19:53:07 Varol

Şartlar nedir tam bilmiyorum ama eminim isteyen herkes alamaZ.Hadi aldık ne üreteceğiz?tarım desem Yok hayvancılık desem Yok.ne üretebiliriz inşaat üretebiliriz.başka?

(7) (1)
02.09.2018 20:07:55 t.t.

bebegim, bu hibe teknoloji ile ilgili.. sen yorma o guzel aklini bunlara...sagol, varol !

(0) (8)
02.09.2018 20:05:40 rippır

Olum onu da sen düşüncen işte :D sonuçta bir yerden üretmeye başlanacak.

(2) (0)
02.09.2018 19:52:43 fredi

He he verirsiniz koşulları da söylesene

(12) (0)
02.09.2018 21:00:11 torpilli ler

koşullar onların akrabası olacaksın hırsız olacaksın devleti soyacaksın yani anlayacağın bize vermezler kardeş

(4) (0)
02.09.2018 19:50:53 hadibe

Verbaba ver millet alıştı hazıra kimse kendi imkanlarıyla çalışmıyor

(4) (2)
02.09.2018 19:50:52 HİBE

Hibe var derler kırk dereden su getirirler yok bankada yeterince öz sermayen olacak yok efendim yatırımı yapacaksın ondan sonra hak ediş alacaksın yani kısacası parası olana hibe var olmayana yok

(4) (0)
02.09.2018 19:49:12 Gebze'li Mühendis

Biz o 200 bin'leri kimler, hangi saçma şeylerle alıyoruz çok çok iyi biliyoruz hacı, reklama gerek yok. İnsanın hevesini kursağında bırakırsınız!

(7) (0)
02.09.2018 19:43:48 Ömer

Ah AKP ah hayatınız yalan 16 yıldır yalana doymadınız ama bu millet yiyor o zaman devam.

(11) (0)
02.09.2018 19:43:14 Yeniçeri

Devlet zamanında tarım teşviki hayvancılık teşviki verdi ama köylü onla oğlana araba aldı düğün yaptı. Bu sefer umarım hakeden gençler faydalanır.

(1) (1)
02.09.2018 19:37:31 Manyetik

Devletimiz dünyanın para baronlarına çalıştığı sürece 200 bin değil 2 milyon da versen bu ülkeden çok birşey beklemeyeceksiniz. Bu dolar kuruyla ve faizle yeterince savaşılmıyor. Tek yapmanız gereken bunu çözmek. Hibeye inanın gerek yok. Gençlerimiz artık global hırsızların kölesi olmasın yeter.

(13) (0)
02.09.2018 19:28:34 AKREP

siradan vatandaş alamiyor bilim ve teknoliji mezunu olmak lazim falan filan tübitak girdim baktm

(7) (0)
02.09.2018 19:26:15 ayarci

İnsallah bu is doğru yurutulur, ileriye donuk fayda sagliyacagi kesin. gencligimizde elimizden tutan olmadi, bitaksi uygulamasi 10 sene once baslamisti mesela, gidisatida uber olurdu.

(1) (3)
02.09.2018 19:26:09 Bre berber

Bırrrrrrrrrrrrrrak bu işleri fırçala dişleri.Genclere para verince ekonomi kurtulacak diyorsun.Vay be ne kolaymis bu işler.Zihniyet olarak Avrupadan 50 yıl daha geriledik.Oldu 100 yıl.Haydi hayırlı traşlar

(8) (0)
02.09.2018 19:24:14 SARI

bu calışmalarınız güzel millete sundugunuz koşullar zenginin işine geliyor garibana yok ondan sonra birşeyler yaptık diyorsunuz canavargibi genc lerimiz var asgari ücrete talim yagma alirıza nın böregi kalın saglıcakla

(4) (0)
02.09.2018 19:19:57 ünal

SAYIN BAKANIM SİZ KAFANIZI YORMAYIN O PARA YİNE EN COK YALAYANA GİDER ÜRETENE DEĞİL .

(14) (1)
02.09.2018 19:13:16 göktürk

arakadaş hak edene verin işi bilene parayi verin cakala hirsiza para vermeyin

(10) (0)
02.09.2018 19:10:41 TasarımbaZ

Sayın bakan tüm jet motorları için %20 civarı daha gelişmiş teknik buluş projem var.. Ülkemizi ayağı kaldıracak en önemli proje.. Tpe'de başvurumda var. Tei yede bilgi verdim Cimerede yazdım ama hala yetkililerden aksiyon yok. Lütfen ivedi olarak araştırın, görüşmek üzere inşaAllah..

(7) (0)
02.09.2018 19:57:19 PARGE.

İletişim Numaranızı Yazın.

(2) (0)
02.09.2018 19:20:17 DERBEDER

En basit jet motoru 250.000 euro ve Türkiyede yapılması için güya 6senedir yalandan uğraşıyorlar. Uzatmak daha karlı zira uzayan süre boyunca devlet kaz olarak daha güzel yolunuyor.

(4) (1)
02.09.2018 19:16:45 X man

Tebrikler kardeşim ama yanlış yere yazmışsın buradan duymazlar...

(4) (1)
02.09.2018 19:08:21 ali ercan

yaawww hee hee indire gandiii yaniii

(10) (0)
02.09.2018 19:02:21 ANKARA / GİMAT

GİMAT ESNAFI MAĞDUR OSTİM KOSGEB DEN SAYIN VARANK

(5) (3)
02.09.2018 18:59:59 ANKARA / GİMAT

SAYIN VARANK 50 GİMAT ESNAFI KOSGEP TEN YURT DIŞI FUAR GEZİ ÖDEMESİNİ ALAMIYOR BİLGİNİZ VARMI

(4) (2)
02.09.2018 18:57:22 KELOGLAN

projeleri dinleyip kendileri yapmasınlar!!!!

(7) (0)
02.09.2018 18:56:04 RTE

Hadi bakalım inşallah iyi olur.Yalnız bu tubitakta bir sorun var galiba.Bunların beğenmediği proje abd de birinci oluyor.

(6) (2)
02.09.2018 18:55:59 çok doğru

Bu hibelerden neden borclu sıkışmış darda olan esnaf faydalanamıyor acaba neden zenginlere babanızın malı gibi devlet sermayesini peş geç çekiyorsunuz

(4) (2)
02.09.2018 18:54:25 Manyetik

İş adamıyım diye ortada gezen birkaç uyanık zibidi , kafası çalışan hevesli gençleri kandırıp devleti dolandıracak. Öncekiler gibi ortaya hiçbir iş güç çıkmayacak sadece proje dosyaları çıkacak. Dosya tübitak proje falan dediniz mi bilin ki bu işten hayır gelmeyecek. Devlet aklıyla olmaz bu işşşş.

(5) (2)
02.09.2018 18:51:24 mühendis

otomasyon mekanizması buldum. ileride fabrika kuracağım

(8) (0)
02.09.2018 18:49:41 Varank

Sayin bakanimiz kamu yonetimi mezunu.Bilgisiyardan anladigi internet cafe işleten kardeslerimizden daha iyi degil bitirdigi y.lisans bolumune bakilinca. Ama biyiklari cok saglam o yüzden bakan sanirim

(14) (6)
02.09.2018 18:45:43 ersin

Dikkatli bir şekilde dağıtılmalı terör örgütleri özellikle pkklı ırkçılar bunu suistimal ediyorlar

(6) (2)
02.09.2018 18:39:33 Anka

Hay biyigina kurban senin. Sadece bu biyik bile iş yapar

(6) (5)
02.09.2018 18:38:19 Künyesizler

Siz önce mevcut daha önceden işe başlayan hirişimcileri düşünün yoksa onlar tamamen kapatacak dükkanları

(5) (0)
02.09.2018 18:36:54 Kemalist

Bakalım kimlerin zengin çocukları girişimci olacak....

(14) (1)
02.09.2018 18:30:39 RECEP DEMİRCİ TERME

Ben de harranlıyam bana yohmi

(5) (0)
02.09.2018 18:30:06 kii

öle bir kriter koyarlarki almaman için uğraşırlar

(4) (0)
02.09.2018 18:28:31 türk

sözde 18 ila 29 yaş arası işletme sahibi gençlerin bagkurunu devlet ödicekti sözde.... ama öyle kriterler koymuşlarki ödemesin diye ugraşıyolar ben 25 yaşında işletme sahibiyim ödenmiyor 1 dükkanı açtığın zaman hiç ssk ödenmemiş olması lazım 1 gün bile 2 hiç yakınından devir almaman lazım vay beeeee

(4) (0)
02.09.2018 18:28:30 Mustafa

Bizim 300 koyun projesine dönmesin::)))

(12) (0)
02.09.2018 18:27:53 edin delic

Yemin ediyorum şu adamın yüzünde nur var sanki

(4) (10)
02.09.2018 18:26:54 gercekler

Varank yorumlari gormesin valla , kendine bagli trolleri salar bu basliga dakikada binlerce goygoy ve yalama yapilir

(7) (0)
02.09.2018 18:26:16 misafir

köye dönene 300 koyun verecektiniz,,is yapanlara geri almamak kaydiyla 400 bin lira verecektiniz,yazdiklariniza kendinizde inamiyorsunuzdur

(10) (0)
02.09.2018 18:26:06 Enson-Super-Internet Haberci

Anlaşıldı anlaşıldı...Bu varank denen mahluk da ensonhabercilerin çocuğu

(9) (0)
02.09.2018 18:25:05 BOZKURT

Başlık yanlış AK Girişimcilere 200 bin tl hibe olmalı idi.

(14) (0)
02.09.2018 18:23:23 Emre

Ulan şu iktidarın bir yaptığı icraati de eleştirmeyin. Marmaray, avrasya tüneli, 3.havalimanı vs. Sanki Türkiyeye değil Almanyaya yapılıyor.

(3) (20)
02.09.2018 18:23:05 boyleyt

Neydi? Dua ile cicek buyutme projem var.

(18) (1)
02.09.2018 18:22:52 özgür

25bin euro eder .. yani birşey yapamazsın o parayla.

(5) (4)
02.09.2018 18:22:22 ffs

yandaşa hibe ...

(12) (1)
02.09.2018 18:21:59 Yaz Beyaz

Kendi aralarinda iyi bolusurler! Ulan bu tipler insana gunahini vermez ne girisimci destegi ? Bu kabim bir kere egitime karsi siz haken bunu anlamadinizmi ? Bunlarin oy kitlesi cahil cakallar bunlar egitimli adam istermi ? İnsan egitildikce bunlarin ne dumen pesinde oldugunu anlar ama bunlarin kitle

(11) (1)
02.09.2018 18:21:18 Emre

Maalesef bizim insanımız memur olma sevdalısı, salla başı al maaşı, girişimci zor bulunur. Yorumlara bakıyorum beni doğruluyor.

(9) (1)
02.09.2018 18:20:39 gerekli

Sanatsal faaliyetler nerede ?

(1) (2)
02.09.2018 18:19:18 DIDEM

Genç girişimci dediğine bakmayın, bunlar sadece tanıdıklarına hibe verirler. Sen çık, deki; ışık hızında seyahet eden araç yaptım... nafile. Sana kimin vasıtası ile geliyorsun? diye sorarlar. Burası Türkiye, geneşin battığı yer.

(10) (0)
02.09.2018 18:16:41 mehmet

SAYIN BAKAN NE KADAR MUTLU YA TÜRKIYENİN SIKINTILARINDAN HABERİ YOK GALİBA SADECE A HABER İZLEYİNCE BÖYLE GÜLÜYOR İNSAN

(11) (1)
02.09.2018 18:15:50 Uyanık

Projem var ama memurum.Gözüm memurluğu bırakmayı da kesiyor ama TUBİTAK a güvenmiyorum.

(3) (2)
02.09.2018 19:04:15 TasarımbaZ

Projesi olan adam memur memurluk yapacak haki yok. Sözleşme yapar yaptığı her projeye de yüzdelik isteme hakkı var.

(0) (0)
02.09.2018 18:11:26 ali

Asgeri ücretlemi girişimci olcaz.boş muhabbet

(4) (1)
02.09.2018 18:09:41 Usta

Araba kredileri 2.66 olmuş sayın bakanım. Sure max 36 ay. Madem devlette para var. Kredileri düşürsün. 60.000 TL te 40.000 faiz isteniyor.

(1) (0)
02.09.2018 18:38:56 babakor

araba mı alacaksın? babayı al daha iyi yolculuk edersin seni at hırsızı seni ben de açsın falan zannettim de acıyacaktım haline adama bak araba alamıyor diye ağlıyo

(0) (3)
02.09.2018 18:06:29 ramazan tezcan

Zenginin parası fakirin cenesini yorar kim zengin olmadı ki bu ak parti iktidarında durmak yok yolunmaya devam

(8) (0)
02.09.2018 18:01:54 RUMUZSUZ

Ooooo eşe dosta para var yine, alırım bir dal.

(8) (0)
02.09.2018 18:01:26 Ramses

Şu yazılan yorumları görüyor mu hükümet acaba? Halk tiksindi artık! Bu siteyi takip eden hep akpartililer bende dahil olmak uzere. Hepimiz tiksindik artık. Oy kayıbı buyuk! Bunu da yayinlama editor

(9) (1)
02.09.2018 18:00:32 Hmm

Tabi kendi yandaslariniza dagitin yardimciklari

(7) (0)
02.09.2018 17:58:56 Çok bilmez

Gece topladılar parayı halkbanktan şimdi de destekçi rolü yapan profesyoneller....

(8) (0)
02.09.2018 17:57:02 Siyah 79

Ceviz tarlasına veriyonuz mu

(3) (0)
02.09.2018 17:55:10 Misafir

Nerede gorulmus karsiliksiz para verildigi. Birine bastan parasini verirsen ondan is yapmasini bekleme. Gene milletin parasi carcur olacak.

(2) (2)
02.09.2018 17:54:48 hi

Bakanım yanlış anlamada o 200 bin lira yani 30 bin dolar ile o gençler anca küçük bi tavuk çiftliği kurar...

(6) (0)
02.09.2018 17:54:27 Mehmet

Ne güzel de konuşuyorsunuz herkes konuşuyor ağzı var herkesin...

(2) (0)
02.09.2018 17:54:23 dirilispostası

boş palavra 16 yılda bu modelle ne yaptık ne üretttik bi allah için düşünün yeter. Daha farklı işler bekliyoruz bakanımızdan ama bu çok standart destek verilecek filan falan hep aynı hikaye...

(9) (0)
02.09.2018 17:54:15 ADEM

GENÇ GİRİŞİMCİYİM AMA BAĞKUR BORCUN OLMICAK VERGİ BORCUN OLMICAK O OLMICAK BU OLMICAK SONRA ÜRET NEFESİN KALIRSA

(7) (0)
02.09.2018 17:45:33 müdür bey

tanıdığı olan alıyor bunları saçma projeler ile 3 kez uğraştım hep eksik evrak deyip eliyorlar sonra hoşaf projesine parayı aktarıyorlar. Aynı proje ile 3 kez para alan var Ankara'da

(13) (0)
02.09.2018 17:43:38 zaqa17

Tübitak projeyi begenmiyor ama ayni proje amerika da birinci oluyor

(20) (1)
02.09.2018 17:50:34 İzmir

Ama o projeyi İmamhatipliler yapmadiki onun için Bir değeri olmaz

(6) (0)
02.09.2018 17:40:31 dış güç

yediğiniz naneleri bana bağlamayın lan

(13) (0)
02.09.2018 17:33:15 kadir aslan

Sayın bakanım brn tübitaka çok başvurmaya çalıştım ama bürokrasiden yaklaşamadım bile.

(11) (0)
02.09.2018 17:32:42 masum

hayret bu sitede eleştiri yapilmis

(10) (0)
02.09.2018 17:32:30 Ak parti

Hadi ak partili gencler bekliyoruz bu firsati kacirmayin. Hic ugrasmadan cebinize 200 bin koyacagiz. Siz diger konusanlata bakmayin tabiki oncelik bizim olacak sanki kendileri basta olsa kendi adamlarinin onceligi olmayacak. Ama elinizi cabuk tutun digerlerine firsat kalmasin

(11) (4)
02.09.2018 17:31:54 Cd37

Öyle kişilerde ibb sosyal kart var ki bunları da kimin alacağı belli 1000 kişi alacaksa 2-3 tane garibana verirler gerisi yakın çevreye, markete ibb kartla gelip, fakirlikle alakası olmayanları gördükçe, Akp den soğuyorum, kadının kolu bilezik dolu kocası ray ban gözlüklü adidas ayakkabılar kolda dö

(10) (0)
02.09.2018 17:30:27 Rümeysa

Sayın Varank'ta bilim adamı tipi var.

(1) (4)
02.09.2018 17:48:16 rizeli

sen üstün açık kalınca rüyanda varanklı bilim adamı görmüşsün

(2) (1)
02.09.2018 17:27:53 UYANIN SOYULUYORUZ

Türk Telekom nasıl bir vurgun? - Akp Telekom'u Öger'e kiralıyor - Öger Türk bankalarından borçlanarak kirayı ödüyor - Öger Telekom'un kârını, kasadaki parasını iç ediyor, yetmiyor malını mülkünü satıp parasını da cebe atıyor - Bankalara borçlarını ödemiyor - Öger kaçıyor!

(10) (0)
02.09.2018 17:26:45 raki balboa

bu tip ,ve bu tip biyiklilar bana hic guven vermiyor..

(14) (1)
02.09.2018 17:40:42 ÇİK-LET

ÇİKLETTEN çıkmış yeni bakanlar :) ozellikle de hazine makanı

(3) (0)
02.09.2018 17:21:36 Adanali

200 bin TL yaklaşık 12.500 euro Avrupada bu parayı asgari ücretle yarım sene çalışarak kazanırsın. Yani kısacası bi bok verdikleri yok. Garson maaşı değil. Ha vermek nedir onu da bilmem ulan üretim yapsanıza gençlere aylaklik maaşı. Namaz kılan erik imam eriği ver 200 bin

(12) (6)
02.09.2018 19:13:54 doğu

Matemetik özürü İnşallah € kadar taş düşsün başına Arkadaş adamlar ne yapsa yanlış Allah sizi bildiği gibi yapsın

(1) (1)
02.09.2018 17:20:16 !!!!

"Her türlü hatayı, yanlışı yap yap, Ondan sonra “vay efendim, dış güçler!” Çarşıya uymazsa evdeki hesap,  Ondan sonra “vay efendim, dış güçler!” Dış güçler de hırlı değil elbette,  Ama önce kendine bak sen gitte, Gözleriniz malda, mülkte, servette,  Ondan sonra “vay efendim, dış güçler!” Liya

(13) (0)
02.09.2018 17:15:38 ali

Adamin tipi 3 kagitci

(16) (1)
02.09.2018 17:13:25 keser döner sap döner

Amma parlattınız bu adamıda hayırdır !!!

(15) (3)
02.09.2018 17:13:05 EYH

Gençlere gemi kredisi verilsin...

(13) (3)
02.09.2018 17:09:39 Vatandaş

genç akpli girişimcilere

(20) (2)
02.09.2018 17:07:45 !!!!!

genç ama zamanında fetöyü şimdi de reisi yalama zorunluluğu var. Eee burası Türkiye

(15) (1)
02.09.2018 19:14:40 doğu

Hahahhahahaha Aksaraylı güzel

(0) (2)
02.09.2018 17:42:11 Aksaraylı

Onlar yalarken sende üstten düşenlerimi yiyordun?

(1) (2)
02.09.2018 17:06:59 cansin

Yazdiklarimizi yayinlamiyorsunuz yaziklar olsun

(12) (0)
02.09.2018 17:05:52 TARAFTAR

HAZİNEYE GİRŞİLİYYEEAAAH

(10) (0)
02.09.2018 17:01:43 mustafa dursun

Yalancınında amına çakiim vermeyeninde amına çakiim bunları yalayanlarında amına çakiim bu güne kadar her seçimde oy verdim 5 yıllığına aldığın 160. Gram altını 13 bine bozdurdum tam 45 bin lira oldu kim ödeyecek benim 32 bin lira artan borcumu allah hepinizin belasını versin yakında verecek zaten

(15) (4)
02.09.2018 17:45:23 dnipro

Bırak stres atsın

(1) (0)
02.09.2018 17:17:05

Sayın editör. Yazdığım çoğu yoruma izin vermeyen sen, burada herif neler neler yazmış. Buna nasıl onay verdin acaba

(13) (1)
02.09.2018 17:01:05 Sem

200.000 TL ye araba alamiyorsun ne ureteceksin ne girisimi neden bahsediyorsunuz

(12) (0)
02.09.2018 17:00:48 İzmir

Paranın gideceği yer belli İmamhatipler ve cematlar biri çıkar yanmaz kefen der biri çıkar ezan Okuyan robot der bunuda büyük buluşmuş gibi saf insanlara yuturursunuz

(10) (1)
02.09.2018 16:58:56 Seyid Ömeri

Yine kosgeb gibi milleti kandıracakmısınız ?Çünkü ak partili olarak ben kandırıldım

(8) (0)
02.09.2018 21:08:57 serhat

sen olayı hala anlayamadin mi hersey senin oyunu alana kadar kendin cok mu farklisin ki diyceksin evet haklisin senden farksizim bende :))

(0) (0)
02.09.2018 16:57:39 tamer

şu gülüşe bir bakın.maşallah maşallah...biraz yalakalık yaptım.şimdi verecekmisiniz 200 bin tl yi ..yani 3 ay önceki kurlarla 40.816..euro bu gün ki kur la 26000 euro..bekliyorum

(6) (0)
02.09.2018 16:55:49 vatandaş

zekı mürende bizi görecek mi

(10) (0)
02.09.2018 16:55:45 suleyman

bosuna ugrasiyorsunuz bari yeni bir fotograf cektirsin eski türk filmlerindeki gibi cikmis

(8) (0)
02.09.2018 16:53:26 ofli

Hikaye bunlar ya gitseen bi kuruş vermezler

(10) (0)
02.09.2018 16:52:22 osmanlı torunu

3 bin kişiden 146 kisinin kabul edilmesi durumun vahim olduğunu gösterir türkiyenin kalkınması için bu sayıların daha çoğalması gerekiyor lakin hala bu türk milleti ekonomide emeklemeye devam edecektir

(5) (1)
02.09.2018 16:49:56 ozenmis

gencim ama girişimci değilim.)

(6) (0)
02.09.2018 17:06:11 MHP

Akraban ankarda var mi hirsiz san düsünürüz temiz genc sen sürün yok

(4) (0)
02.09.2018 16:48:51 raki balboa

Genç girişimci adı altında hortumlamaya devam:)))

(12) (1)
02.09.2018 16:47:36 ms

birde kimlere destek verdiğinizi açıklasanız hep hikaye boş palavra

(11) (0)
02.09.2018 16:47:18 .

verilen paralar nereye gıdıyo zengıne verılıyo çoğunluhu faiz yiyenlere veriliyo bana 10bin verseler ben dukkanımı kurarım millet 10bine sadece boya yapıyo haram değilmi bu para garibana başka zengıne hayat guzel vatanseverim derler bayraka sarlar devletin parasını harman savuruyolar takip eden

(8) (0)
02.09.2018 16:46:41 gerand bauchman

Cok boş adamsın

(7) (0)
02.09.2018 16:45:38 kamyoncu

Bankayla aynı faiz oranıyla veriyorsunuz ne anladım ben bundan hibe vereceksinizki birşey anlıcaz

(7) (0)
02.09.2018 16:45:33 abidi gubidican

Youtube da soytarılıktan başka bir üretim yaptıklarını göremedim

(9) (0)
02.09.2018 16:42:17 mehmet

NEDEN HİBE VERİYORSUNUZ. DEVLET OLARAK DESTEKLEYİN BU HİBEYİ TARIM VE HAYVANCILIĞA VERİN. SONRA GENÇ NE DEMEK YA PROJE SADECE GENÇLERDEMİ VAR. BU HÜKÜMET ARTIK YORULMA EMARELERİ VERİYOR. EKONOMİ DİBE VURMAK ÜZERE HALA İSRAFTA ÜSTLERİNE DÜNYADA BİRİNCİYİZ.

(5) (0)
02.09.2018 16:41:57 EMRE AYDIN

Bide tilki gibi sırıtmışsın gelin gelin diye sayın bakanım

(7) (0)
02.09.2018 16:39:58 Kendime girişim yapıcam

200 bin verin. Sağlık ve iyi yaşam temalı kendime harcıycam. Hadi bana hibe edin.

(12) (0)
02.09.2018 16:38:37 EMRE AYDIN

Niye heyet inceleyecekmiş şartsız koşulsuz verin gençlere bu parayı ülkemize güzel buluşlar yapar bu işlerdede evrak isterseniz bu iş yürümez sayın bakanım

(8) (5)
02.09.2018 16:38:00 Ehanomi şahlaniyeah

Ehanomi vrank vrank diyeah

(12) (0)
02.09.2018 16:37:12 Uyanik

Projesi olan memurlara ne olacak Sayin Bakan. Ayrica TÜBITAK fikirleri caliyormus diye duydum.Var mi bir garantisi

(5) (0)
02.09.2018 18:38:41 patent yaptır

patent dıye bısey var kardesm patantını al uretecegın malın fıkrının ondan sonra ısterse calsınlar ver mahkemeye al paranı daha ne ıstıyon uğrasmadan para kazancan calan adamdan

(0) (0)
02.09.2018 16:33:50 NECIPLI

Bırakın bu işleri Allah aşkına Kiracıyım kira zammı istiyor ev sahibi neymiş Tüfe ye göre Tüfe ne kadar %17 ee biz maaşa zam ne alacağız Allah kerim. Bir el atın şu işlere ayıptır günahtır

(11) (1)
02.09.2018 16:28:35 zam

gece elektirik ve dogalgaza zam geldi haber yok

(29) (0)
02.09.2018 16:27:27 yusuf

9 aydır fırın için başvuru yaptım 4 usta 3 cırak var bende hepsnin sigortası yatıyor devlet sadece pkk lı sempatizanlara destek verıyor doğuda inanmayan varsa siirte gelsin kanıtlarım

(14) (1)
02.09.2018 16:27:21 Hakan

Üretecek genç mi var zannediyorlar ? Doktorlar mühendisler yurt dışında en az 4 bin euro alıyorlar üretse ne kadar kazanacak bu maaşın yarısını kazanamaz 200 bin lira dedeği 55 bin euro para yapar bu kadar basit

(5) (1)
02.09.2018 16:26:56 DERBEDER

Senelerdir veriliyor herşeye teşvik ama alakasız adamlara. Bir kere teşvik alacağım dedin mi gidiyorsun başvuru belgelerini hazırlatacak firmaya peşin %20ni alırım diyor. Gariban prosedür hazırlayamadığı için o para hüüüp indir gandi. Tabi birde göbekli tanıdık ağa baba lazım

(11) (0)
02.09.2018 16:29:01 Eskisehirli

Basvuru icin herhangi bir destek alip almamak size kalmis.

(0) (2)
02.09.2018 16:24:50 Bedelli

Teşekkürler sayın bakanım. Varank adam gibi adam

(2) (11)
02.09.2018 16:23:45 ismiar

bakan bey kusura bakmayinda tubitaktaki niye orda olduğunu bile bilmeyen fosil jürileri temizlemediginiz sürece ben dahil bir çok kişi başka yerlerde yatırımcı aramaya devam edecektir...

(6) (1)
02.09.2018 16:23:16 whitemocha

firmalar çatır çatır batıyor

(8) (4)
02.09.2018 16:21:05 diyar

laptop ne marka kardeşim onu sordum.onuda yazın apple gibi görünüyor..yoksa daha kırıp atmadımı.?

(4) (0)
02.09.2018 16:20:14 Silicon Valley

30 bin dolar para mi lan

(5) (0)
02.09.2018 16:19:47 he he

:)

(1) (1)
02.09.2018 16:18:41 fenerli ali

agam bizimle eglenii

(10) (1)
02.09.2018 16:18:00 Türk

Acaba bu şanslı gençler kimler bilin bakalım yok canım asla torpille işleri olmaz bu adamlar müslüman kesinlikle hak yemezler

(10) (1)
02.09.2018 16:17:15 Yunus KARTAL

Hep diyorlar ama vermiyorlar. CAZİBE MERKEZİ DEDİLER MASRAF ETTİK AMA VERMEDİLER.

(10) (0)
02.09.2018 16:16:25 Çorumlu Şevket

Bürokrasi de dayısı olan hibe'yi de kapmış oluyor!! Öyle herkese vermiyorlar.. Hele ki milletvekili çocuğuysan kesin alırsın..

(12) (1)
02.09.2018 16:16:17 Yemezler artık

Gss borçlarını unutmadı gençler

(8) (1)
02.09.2018 16:13:56 refah

İşsizlik fonunuda bitireçekler yiyin yiyin yandaşlara yarayaçak verin mehteri.

(6) (1)
02.09.2018 16:12:55 carpediem demore

varya hayatiniz yalan verene kadar canını çıkarırsınız milletin

(3) (1)
02.09.2018 16:11:09 refah

Batırdınız ülkeyi uzatmaları oynuyorsunuz.

(10) (4)
02.09.2018 16:40:51 WANDAME

Hadi ya çok beklersin süpürge

(2) (3)
02.09.2018 16:11:07 lol

Yerli anakart gibi çakma projelere verirler artık.

(5) (2)
02.09.2018 16:10:08 refah

Yıllık faiz %20 yi geçiyor faizci yaptınız ülkeyi.

(6) (2)
02.09.2018 16:08:25 Tamam

Badem bıyıklı akraban yoksa, Boşuna bekleme genç girişimciler.

(12) (1)
02.09.2018 16:07:37 Salako

Yillardir bu hukumeti desteklerim ama bu konuda hic ama hic inanmiyorum malesef kosgebe basvurduk basimiza gelmeyen kalmadi dikkate almayin derim yoksa bos hayaller pesinde kosarsiniz

(6) (1)
02.09.2018 16:03:46 Worthart

Kendi yandaş genclere verıyorlar bunlar hıkaye bu krızde bunu yapabılıyorlarsa bellı kısımlar zengın edecekler

(11) (2)
02.09.2018 16:03:24 dkdkkd

haberi oyle bi veriyonuz ki sanki herkese 200.000 tl verecek

(11) (2)
02.09.2018 16:03:17 isviçreli

Kosgeb’e başvurduk 2013 de yüksek teknolojili bi ürün için ancak satış fiyatını fazla buldular ki trajikomik.Dandik projelere destek veriliyor.Bu adaletsizlik yüzünden ülkeyi terk edip isviçre’ye yerleştim.Torpil yapmaya devam edin siz,daha çook kişi gidecek

(14) (2)
02.09.2018 16:02:52 Gündüz

İllerde ve ilçelerde ak parti başkanlıklarının torpilini sağlayan gençlere verirler bakanlara yakın m vekili tanıdığı olan gençler yaşadı iktidardan torpilli oldukları için nereye harcadı diyede bakılmaz çatır çatır yerler artık

(10) (3)
02.09.2018 16:00:28 6161

Cocuklarina yine birileri para aktarcak sanirim

(12) (3)
02.09.2018 15:55:07 ha

ben istiyorum versenize hadi ama benim hiç bi cemaatle tarikatla partiyle bağlantım yok.dindar namazında orucunda biriyim ama işsizim.verecek misiniz.

(10) (5)
02.09.2018 16:19:04 Türk

Olmaz git bir yere üye ol bu şekilde ne dünyayı ne ahireti kazanabilirsin.

(3) (2)
02.09.2018 16:11:47 Konyalı

Başvur, elbette verir. Ama umarım daha önce devletten kredi çekip üstüne yatmamışsındır.

(3) (1)
02.09.2018 15:54:29 M O N A C O

Dayın yoksa hiç yorma kendini

(24) (3)
03.09.2018 00:02:31 ziya

Konyalı ekonımik kriz var ülkede bakan para dagıtıyor git al sende ne güzel ülke

(0) (0)
02.09.2018 16:13:00 Konyalı

İftira at, tutmaz ise izi kalır.

(1) (10)
02.09.2018 15:50:35 mahmut çevik

hibe istemiyoruz adalet istiyoruz

(35) (3)
02.09.2018 16:04:10 Ramses

Agzina saglik kardesssss!!!!

(6) (2)
02.09.2018 15:50:09 can

Yine zengin dahada zengin olacak

(29) (4)
02.09.2018 16:12:26 Konyalı

Kredi diyor genç diyor,

(1) (5)
02.09.2018 15:47:05 haydar

Neden gençlere veriyorsun para..Yaşlı girişimcilerin başı kelmi.Onlara da verseniz para...

(15) (4)
02.09.2018 15:37:12 metin1

geniş kitleye hitabeden ve hükümet yanlı bir site burası. alan varsa projesiyle yazabilir mi

(21) (3)
02.09.2018 15:14:52 Cenes

O gençleri simdiden görebiliyorum

(28) (3)
02.09.2018 15:51:11 eren er

bende..hemde kime oy verdiklerine kadar görüuorum

(20) (4)
02.09.2018 14:42:55 Yav he he

Gene kendi yancılarına verecekler parayı ev araba villa adı üstünde hibe yancısına verdiyse niye alsın ki hibe falan yapmak istiyorsanız borcunu ödeyemeyenlerin borcunu silin kimseye bir şey hibe etmenize gerek kalmaz...

(23) (5)
02.09.2018 14:39:38 Ottoman10

Devletin içinde fetöden daha tehlikeli yapı var. O da işin ehli olmayan fosil kafalar. Başvuru şartları , süreç ve verilen hibe rezalet. Dost bizi pazarda görsün.

(23) (2)
02.09.2018 14:37:28 akın çetin

kobi desteği için deflarca girişimde bulundum son raddede sağlam referans isteniyor yani 2014 öncesi fetöcüler faydalandı 2014 sonrasında iktidara yakın olanlara il başk ilçe bşk mv hamili kart yakını belediye bşk hamili kart yakını belediye mrclis üyesi hamili kart yakını

(24) (3)
02.09.2018 15:50:34 Bekar hacı

Aynen. Bu ne Yaman çelişki anne.adam kayirmak kendi ayağını kaydırmaktir biri hatirlatsin şu geçim sıkıntısı çekmeyen adamlara..

(10) (3)
02.09.2018 14:31:30 Sedat

Yeter ya. Varank haberlerinden bıktık...

(20) (3)
02.09.2018 14:28:33 vasvi

Neyi kime ne zaman dağıtacaklar merak ettim...!

(7) (0)
02.09.2018 15:52:50 eren er

parayı.yandaşlarına.çok kısa sürede..anladınmı arkadaş

(8) (2)
02.09.2018 14:27:31 haydi

bugüne kadar şirketlerini kuran o bin girişimci kimmiş açıklayın liste halinde.bakalım bakalım vekillerle bi bağlantıları varmı.

(11) (2)
03.09.2018 00:00:45 ziya

Katılıyorum acıklasınlar millet kan aglarken bunlar hala götürme derdinde

(0) (0)
02.09.2018 14:00:58 TÜRKİYE

Eftem püften proje uydurup torpil ile başvurup o 200bini alan çok alacak desene gerçekten hakedene vermezler eminim öyle olacak yine

(10) (2)
02.09.2018 13:51:29 ramazan tezcan

Bi 15 bin lira koskebden almak için kırk dereden su getirdik de zar zor aldık bunu alana kadar ne yapmak lazım bakalım

(13) (3)
02.09.2018 13:49:33 peh

genç girişimciler demeyin şuna kısa yoldan zengin edilecek işi kitaba uydurulacak yandaş çocukları diyin.

(15) (3)
02.09.2018 13:42:42 Emin hala

Hayırdır bakan sen neden karetta karetalara yardıma gitmedin . Cevre bakanı çok duyarlı resmi tören bile yaptılar . Allah akıl fikir versin

(4) (4)
02.09.2018 13:40:35 ziya

Adamı olan parayı almış ne güzel Türkiye be biz de 5 kuruş için gtmzü yırtalım vergi ver millet yesin adalet bitmiş bu ülkede adamın varsa cinayette işlesen dışardasın kacakçılıkta yapsan dışardasın ams garip fakit ölsün bu ülkede zam zam zam yrter yeter en son care zenginşn malını alacam yeter artı

(4) (2)
02.09.2018 13:40:28 ramazan tezcan

3200 kişi başvurmuş 146 kişi almış insanların aklıyla düşleriyle dalga geçmeyi bırakın artık

(7) (1)
02.09.2018 13:34:35 _kuLaLi_

hibe paralarda tek kuruşum bile olursa haram zehir zıkkım olsun... ben razı değilim milletin parasının hibe edilmesine maaşlarınızdan kendi mal varlıklarınızdan verin...

(13) (6)
02.09.2018 13:31:50 _kuLaLi_

200 bini avantadan kapacak "genç girişimciler"!!! şimdiden bellidir...

(21) (2)
02.09.2018 13:31:18 p

vatan hainleri kimin parasını kimlere dağıtıyorsun. bu varankı haftalardır süper adam gibi göstermelerinin sebebi belli oldu, kimin emrindeyse tüm kasayı onlara peşkeş çekecek.genç girişimciye hibeymiş şimdiye kadarkiler ne oldu? kaçı buluş yaptı sizin desteklediklerinizden?

(11) (3)
02.09.2018 13:31:15 terme'lee

Emmisi dayısı olanlar için güzel ve müjdeli bir haber

(19) (2)
02.09.2018 13:30:10 yasin

o parayı almak için adamın göbeği çatlar kosgeb hatıramız hala çok taze. bir tane iş bilmez memurun keyfine göre yürüyor işler ülkemiz de

(13) (2)
02.09.2018 13:28:37 furkan

Genç torpillilere de de daha samimi olsun

(7) (1)
02.09.2018 13:27:24 RizeliHaciCavcav

Adamı olan alır projeye kimse bakmaz

(159) (42)
02.09.2018 13:27:05 _kuLaLi_

bu yoklukta hibe nedir yav?!!... kimin parasını kime hibe ediyorsunuz?!!... faizsiz uzun vadede geri ödemeli deseniz eyvallah da hibe mibe akıl alır gibi değil sokağa atılacak paramız varsa son zamlarla maaşları kuşa dönen emeklilere dağıtın...

(163) (75)
02.09.2018 13:24:38 dr.ogba

belli kişilere veriyorlar.Projen ne kadar iyi olursa olsun.Dayın yoksa alamıyorsun bu hibeleri belli kesimler zengin ediliyor

(356) (81)
02.09.2018 20:09:57 Gerçek

Doğalgaza elektrike zam geldi

(5) (0)
02.09.2018 19:41:29 multi

Kardeş elinde proje ile gittin de vermediler mi ?

(0) (7)
02.09.2018 19:27:06 Yalamalara

Akapeli troller siz adam değilsiniz zorunuzamı gidiyor

(8) (0)
02.09.2018 17:16:51 vatansever

Kardesim nerden saliyon yine, anlamiyorum, bende de yoktu ben yaptim oldu ??

(2) (11)
02.09.2018 17:14:32 beybaba

oyle bir sey yok hocam yalan konuşman luzumu da yok

(1) (11)
02.09.2018 16:11:57 Sefa Topçu

Boş konuşuyorsun

(2) (19)
02.09.2018 13:22:32 the ugly

parası olana 200 bin hibe etmek iş mi

(199) (46)
02.09.2018 18:54:50 çok doğru

Aynenn öyle parası olama peşgeç

(4) (0)
02.09.2018 13:21:06 Mert

İşsizli fonu diye zorla para alın sonrada çar çur edip dağıtın.Zehir zıkkım olsun.Faala geldiyse düşürün prim oranını.Ama nerde...

(114) (35)
02.09.2018 13:18:36 SÖZÜN ÖZÜ

AK PARTİ VE MHP TEŞKİLATLARINA ÜYE VE KUVVETLİ ÖNCELİK REFERANSI OLANLAR ALABİLİR İŞİN GERÇEĞİ BUDUR BOŞUNA HAYAL KURMAYIN...

(17) (4)
02.09.2018 13:16:51 bi

yine baştan adamı olanlara dağıtan 200er milyar ,sonra gerçekten bişey yapacak olana bişey vermeyin .allah belanızı versin.

(11) (3)
02.09.2018 13:08:24 Net

200bin tl yakında eriyecek

(9) (3)