Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
03.09.2018 07:21:30 Bunlar insanmı?

Hayatta en son güvenebileceğim varlıklar siyasilerdir

(4) (0)
02.09.2018 21:54:39 zaaaaaaaaaaaaaa

rum şeyi yalayacak şlimdi akpseçmeni.zaten yunan tohumular

(4) (9)
02.09.2018 15:52:06 a y n a

Blz öyle görüyor veya sanıyoruz.. İmkanları olduğunda Türkiye olmasa bir günde Kıbrısta birtek TÜRK bırskmszlar.. Eğer AYŞE TATİLE biraz geç çıkmış olsa idi kesmeye kurşunlamaya başlamışlardı Ve şimdi KKTC yoktu..!!!!

(13) (1)
02.09.2018 13:54:43 Anavatan

Bu defa Biz buz kestirelim mecbur muyuz aramızı sıcak tutmaya.

(12) (0)
02.09.2018 13:18:30 bu neyin kafası

Bizim hatamız, siyasette dahi çok duygusalız. 1 gülüsemeye can-ciğer oluyoruz. Babamızın oğlu değil bunlar. Menfaatlerine olmasa nefes almaz bunlar.

(16) (0)
02.09.2018 12:13:57 Eyyy Amerika

darbeci fetoşlara sığınma hakkı verdikleri için mevlüt adamları tebrik etsin o zaman

(11) (0)
02.09.2018 12:05:26 yağız

ülke çıkarlarını başka ülkelere yedirmemek için en iyisi uzlaşıdır.ülkeler arası küskünlüklerin hangı ülkelere faydası, hangı ülkelere zararı var tarihe ve günümüze bakalım.

(2) (2)
02.09.2018 12:01:41 bozkurt

yunanla rumla buz mu erir? Daimi düşman bunlar. Dünyanın öbür ucundan afrikalı, japon, koreli dostun olur ama sınır komşun daimi düşman...

(3) (0)
02.09.2018 11:58:37 Şenol.yurttaş-1453-

evet buzlari erir erir sarilalim hemen daha 3 gun once kibrista rum ajanlarina askeri fotograflari cekip veren de alan ajanlarda dostluk icin yapiyordu bu calismalari. eee nediyelim hayirlisi olsun.

(4) (0)
02.09.2018 11:55:30 seka

Esit sartlarda ortaklik harici hic birsey kabul edilmemeli! 5 sene rum 5 sene Turk cumhurbaskani olmali ve parlemantoda esit saydi vekil secilmeli. Aksi durumda nufusa gore bakarsak kaybederiz

(0) (0)
02.09.2018 11:33:37 Bir kişi

Hedefliyor başka hedefledi başka, ilk önce görelim!

(0) (0)
02.09.2018 10:53:18 the ugly

rumlarla yunanlarla buz erimez biz ancak eridiğini sanar dururuz.. rum ,yunan ,ermeni ,sırp bunlarla buz erimez..akıllı olun o buzu siz daha da dondururun eritme peşinde koşmayın bi kazancımız olmadı hep kandırıldık!

(36) (0)
02.09.2018 10:36:19 labirent

tabi tabi,onlar bir adim atarsa,bizim siyasi zillet 100 adim atar.ey rumlar korkmaniza gerek yok,bu ulke ve millet ustelik bir bayan bakan nezdinde ve (hollanda) gurbetciler itleri tarafindan asagilanmis ama hicbirsey olmamis gibi siritip kameralar karsisinda poz veren zilletin usaklarindan hersey

(7) (1)
02.09.2018 10:28:16 vatan sever

buzlarmı eridi geçin doğdum doğalı 60 senedir iki konu temcit pilavı gibi türkiyenin gündeminden hiç düşmedi.kıbrıs ve filistin.trumptan talimat almışlardır,4 koldan saldırıyorlar.

(24) (1)
02.09.2018 10:09:10 tc

isterse erimesin kendileri bilir. onlarida yavruvatana bağlariz biter.

(32) (3)
02.09.2018 10:07:56 .

Eeeyyyy rum yönetimi sen kimsin ya Haddini bil haddini!!!!!!!

(20) (5)
02.09.2018 10:02:42 BELÇİKALI GURBETCİ

Yavura güvenmeyin,bunların hayinlik kanında var. Rahmetlik kaddafiye sarkozy babam derdi,berliskoni ise kardeşim derlerdi kaddafinin ilk başına bomba atan bu batılı hainler,bunlara asla güvenmemeliyiz.

(60) (0)