Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
03.09.2018 06:18:58 FBS

Bunlar sorun yok yiyin diyosa kesin yemeyim adamların hayatı palavra

(2) (0)
02.09.2018 20:41:19 öğreten

buraya chpkk ve fetö fena sızmış fena...

(0) (3)
02.09.2018 13:14:10 iyileştirme

devlet veteriner hekimlerinin çalışma durumları iyilestirilmeli ve hastalıklara müdahale imkanları arttırılmalı.

(4) (0)
02.09.2018 09:07:39 Hanlı

Yorum yapacağını istifanı sun önce

(11) (1)
02.09.2018 09:04:07 58' li

ŞİMDİ MODA BAŞARISIZLIKLARI HEP BAŞKALARINA YÜKLEMEK,,,Efendim doların ateşi sönmüyor bir türlü düşmüyor,,,DIŞ GÜÇLERİN OYUNU BUNLAR,,,Efendim Ağustos ayı başında ELEKTRİK VE DOĞAL GAZA ZAM YAPTINIZ bugün 2 Eylül yine zam,,,DIŞ GÜÇLERİN OYUNU BUNLAR,,,Efendim ŞARBON VAKALARI ,,,BASININ ABARTMASI BU

(12) (1)
02.09.2018 09:00:31 İstifa

Brezilyadan Samsuna gelen gemide yolda 400 hayvan ölmüş sayın bakan bu 400 hayvan neden öldüler. ? Bu hayvanlar neden karantinaya alınmadı hastalık patlayınca karantinaya alındı.

(10) (2)
02.09.2018 08:58:59 Şarbonlu Sivilcem yılmaz

Aaah çilli!çillide yavrum çillii!Çilliiişarbon,bon,bon,bon!

(4) (2)
02.09.2018 08:54:51 Yuh artık

Yahu millet kurbanda kestikleri etleri buzluklarda tutarken bakanın böyle açıklama yapması inanılır gibi değil.

(4) (0)
02.09.2018 08:53:05 58' li

ÖZAL DÖNEMİNDE,,,BAKAN CAHİT ARAL,,,TV EKRANLARINDA BARDAK BARDAK ÇAY İÇİP ÇAYDA RADYASYON YOK KORKMADAN İÇİN DİYORDU,,,AYNI BAKAN ÖLMEDEN KISA BİR SÜRE ÖNCE YAPTIĞI AÇIKLAMADA İSE,,,EVET ÇAYDA RADYASYON VARDI AMA PANİK OLMASIN DİYE AÇIKLAMADIK DEDİ,,,BURASI TÜRKİYE,SİZ YİNEDE YEDİĞİNİZE DİKKAT EDİN

(10) (1)
02.09.2018 08:52:23 Garipp

Kusura bakmayın ben 3-4 ay yemem hele et balıktan 1 seneyide bulur. ölüm tehlikesi yokmuşmuş acı cekiyorsun sadece sonra geçiyormuş rahatça yiyelim öylemi. Geçin dalganızı

(5) (1)
02.09.2018 08:48:11 Aksaraylı

BU İŞLE İLGİLENMESİ ,DENETLEMESİ GEREKEN KURUMLARDA,KESİN BU OLAYI MEDYADAN ÖĞRENMİŞTİR.100 YILDIR BAŞTAKİLER GÖREVLERİNİ ADAM GİBİ YAPSALARDI,MEMLEKET ŞU ANDA DAHA İYİ BİR YERDE OLURDU.

(6) (2)
02.09.2018 08:47:56 58' li

SİVAS ŞEHİR MERKEZİNDE VE YILDIZELİ İLÇESİNDE KESİLEN KURBANLIKLARIN BİR BÖLÜMÜNDE ,,, VEREM,,, TESPİT EDİLDİ ,,, TEK SATIR HABER YAPILMADI

(7) (0)
02.09.2018 08:45:49 58' li

BAKAN BEY AKŞAM KONUŞUYOR,,,ŞARBON VAKALARININ BASINDA BU KADAR ABARTILI BİR BİÇİMDE VE ARALIKSIZ OLARAK GÜNDEME GETİRİLMESİNİN ARDINDA,,,BİR ART NİYET VAR GİBİ GELİYOR BANA,,,EEE,,,İMAM CEMAT HİKAYESİ GİBİ,,, KENDİ BAŞARISIZLIKLARINI, DIŞ GÜÇLERE BAĞLAYANLAR,,,BUNU DA BASININ ART NİYETİNE BAĞLADI

(7) (1)
02.09.2018 08:45:38 faruk

Yeni Türkiyede eski Türkiye den manzaralar, bakan aciklama yapti; çay da radyasyon yok için bakin ben iciyorum

(3) (1)
02.09.2018 08:45:22 yerli üretime destek şart

buraya yazılanları ne bakanlar görür nede Başkan... yerli üretim her konuda şart; fakat hayvan ve gerekli gıda ithalatı dışardan olursa milliyetçilik biraz zor olur bu açık ve nettir... hayvan ve gıda ihracatından sadece zengin cebine para dolduruyor.. halka dönen gercek manada bir sey yok... yerli

(4) (0)
02.09.2018 08:41:23 müdür

önce sağlık bakanı yesin sonra halk

(3) (0)
02.09.2018 08:31:56 yazı işleri

Bu şu demek kesinlikle et yemem

(8) (2)
02.09.2018 08:27:11 veteriner

Şarbon aşısı yaptırmak zorunlu kardeşim. Hayvanı çok ise daimi veteriner de zorunlu. Satıcı veya onun veterineri suçlu... Devlet hızlı da can kaybı yaşanmadı... İthallerin muayenesi tam. Bu yerli olmalı ve gizleyip aşılatmamış lar belli...

(5) (7)
02.09.2018 08:26:41 spartali

Iyi oldu biz uyardik helal olmayan etleri tuketmeyin supheli diye cok uyardık

(5) (2)
02.09.2018 08:22:19 muhtar

Bu adama öyle bir ceza verilmeli ki, hayvanı devletten gizlemek aşılatmamak neymiş tüm dünyaya ibret olmalı. Adam devletin yasasını çiğniyor... İnsan sağlığı ile oynuyor.

(7) (2)
02.09.2018 08:20:05 bjk

Niye kurban satış yerlerinden almıyorsun kardeşim? Riske gireceğim diyorsan bana ne? Devlet baba olmasa idi bu girdiğin risk seni götürüyordu...

(1) (4)
02.09.2018 08:19:31 murteza

sizin şarbonunuz varsa benimde allahim var.

(7) (0)
02.09.2018 08:18:26 Ssb112233

Hayati risk olana kadar yememizi istiyorlarmış sonra bakacaklar duruma göre kireçleyip gömerler artık.

(4) (1)
02.09.2018 08:15:31 Sözün özü

Şarbonu 3 günde biyolojik saldırı diye yedirirler. 4. gün bizim liderler ve vekiller milli dava diye arkalarına dizilir. 5. gün tivit atanlara soruşturma. Ben süreci kapattım sal yeni gündem gelsin

(10) (1)
02.09.2018 08:09:40 Hakan

Asgari ücretle et alamadığımız için şarbon beni hiçç ilgilendiremiyor. Et alacak kadar zengin olanlar dikkat etsin ama.

(13) (0)
02.09.2018 08:07:47 Yav he he

Alttaki troll gibi hala ithal et politikasini savunan yandaslar var bak 27 agustosda haber basinsan alinti "Et ve Süt Kurumu’nun Brezilya’dan ithal ettiği canlı hayvanlarda şarbon saptandı. 50 hayvan hastalıktan öldü, Tarım ve Orman Bakanlığı Ankara’nın Gölbaşı ilçesinde karantina ilan etti&quo

(9) (1)
02.09.2018 08:04:34 sana ne

Millete tayyip virüsü bulaşmış ne aşısı var ne çaresi mülletin kıçındaki donu dahi borç onlar hala onu savunacak kadar hasta ve hala farkında deyiller farkına varana kadar yaşamak için zamanları kalmayacak fetöcü deyilim vatan hayini hiç deyilim eğer bir fetöcü arıyorsanız oda tayyiptir vatan hayini

(9) (2)
02.09.2018 07:56:50 Bir Dost

Yahu arkadaş öyle okuyucu tipleri var ki, sanki olay yerinden bildirir gibisiniz. Ulan nerede geçiyor ithal hayvan olduğu!? Boku bokla yıkayabilir misin? La 2 dakika da adam olun, fazla değil!

(3) (8)
02.09.2018 07:55:32 Konyalı

Beyler, adam şarbon aşısı yaptırmamış hayvanı devletten gizlemiş sonra da satmış ise suçlu o şahıstır...davanın sonunda ipin ucu nereye uzanacak merak ediyorum... Bir düşündüğüm grup var elbette... Bereket sağlık Bakanlığı el attı da acilen can yanmadı...

(4) (10)
02.09.2018 07:32:12 yobaz avcisi

para yok ki gonul rahatligiyla yiyek

(6) (1)
02.09.2018 07:26:09 musa

Şu seçimlerden önce van da 500 tane koyun birinin uçurumdAn atlamasının ardın diğerlerininde atlamasındaki gibi durumumuz daha bu ak(kokuşmuşların)pisliklerini çok çekeceğiz çook. İşi ehline vermeyi bir türlü çözemiyoruz yazık.

(8) (1)
02.09.2018 07:23:58 ruzgar67

Dogru özalda zamaninda cay icn dedi radyasyon yok dedi ulke yikilyo kanserden

(10) (0)
02.09.2018 07:11:50 neyinkafasi

Türklerin göçebe zamanları da dahil binlerce yıldır ana gelir kaynağı olan hayvancılığı bitirdik. Türkler ithal hayvan alır oldu. Atalarımızın kemikleri sızlıyordur.

(9) (0)
02.09.2018 07:10:18 neyinkafasi

Şarbon bilmez ülkemde ithal etler yüzünden şarbonda görür olduk.

(11) (1)
02.09.2018 07:03:22 ANKARALI

Devlet ye dediyse yiyeceksin gardas...

(0) (7)
02.09.2018 07:00:29 Hatun

Anlamadım yorumcular, yerli hayvana niye ithal diyorlar. Niye aşılanmanış bir hayvanı devletten saklayan mal sahibini veya veterineri değil de devleti suçluyorlar. Bu işte bir iş var?

(3) (8)
02.09.2018 06:57:26 devlet

Devlet anında müdahale ile can kaybını önledi tebrikler... Birileri belli ki can kaybı yaşansın için yerli hayvanı aşılatmamış veya da şarbon aşılatmış... Üretici veya veterinerin suçunu devlete yıkmaya ne kadar can atan hain var... Aşılamak zorunlu beyler...

(1) (6)
02.09.2018 06:52:25 simit

her şeyi ithal et, sonra deki dolar niye yükseliyor, samanı bile bulgaristandan ithal ediyoruz, yazık günah daha ne diyelim

(7) (1)
02.09.2018 06:34:49 Faruk 66

Olaya ne kadar hakimlerse sanki,et yiyebilirmişiz,kendi yiyecekleri bir şey olsa kırk kere araştırırlar.halk olunca yesinler bababım oğlu değillerya.

(15) (1)
02.09.2018 06:33:27 bacı

Hayvanını muayene ettirmeden devletten kurbanlık izni almadan kurbanlık satmış ise satıcı da bir durum var. Yok muayene ettirmiş ise o veteriner bir halt yapmış belli...

(1) (6)
02.09.2018 06:30:03 Devlet bu

Bu emsali görülmemiş bir devlet hizmeti işte devlet bu. Sen git kurban satış izni olmayan yerden hayvan al. Devlet ise bana mı sordun demiyor. İnsan sağlığına değer veren devletimiz zorla hepsini hastaneye götürüyor... Hayvanlara şarbon aşısı mal sahibinin yaptırması zorunlu olduğu halde devlet de a

(4) (6)
02.09.2018 06:26:53 .

Emin misiniz? Etler kontrol ediliyor, devletimiz bizim adımıza bu işi yapıyor diye güvenerek, rahatlıkla yiyorduk bakın milletin başına neler geldi. Yine çıkmasın başka yerlerden denetimsizlik yüzünden.

(8) (2)
02.09.2018 06:25:19 ha

aşılı inekleri hususi ayırıp vekillere yedirin nasıl olsa risk yok herşey kontrol altında.meclis mutfağına gönderin inekleri

(15) (0)
02.09.2018 06:24:16 büyüksün

Devletimize Allah zeval vermesin. Adamlar kurban yerinden muayenesi olmuş hayvan almamışlar. Adamların hatalı davranışına isd devletimiz acaba bu ete kim temas edebilir diye hepsine zorla sağlık hizmeti veriyor. Civar hayvanları kendiniz aşılayın bile demiyor. Hemen devlet aşı yapıyor.

(1) (2)
02.09.2018 06:21:02 ANKARALI

Biz radyasyonlu cayi icmis milletiz sarbon viz gelir.

(7) (0)
02.09.2018 06:19:26 vatandaş

Bu Hükümetler önce şarbon, kuş gribi, çernobil facialarında, devleti kimse suçlayamazdı. Şimdi ise devlete kurban edeceğini haber vermemiş ve muayenesini yaptırmamış bir hayvan yetiştiricisinden devleti suçlar oldular. Ne kadar hain var...

(3) (3)
02.09.2018 06:14:03 Konyalı

Allah devletimize zeval vermesin. Kurban satım yerinden alınmamış devlete haber verilmemiş bir yerde satılan hayvana bile ne kadar hızlı müdahale ettiler. Kenanın kıyısında bir kurt kuzuyu kapsa devlet yardım elini ivedi bir şekilde uzatıyor...

(2) (2)
02.09.2018 06:11:28 Abboww

Tarım ve Orman Bakanlığı ithal hayvan seçimlerinde 6 aydır veteriner hekim görevlendirmiyor. Türk Veteriner Hekimleri Birliği, “Hayvan seçimlerinde veteriner hekim görevlendirilmemesi ithalat lobisinin, firmaların talebiydi” diyor. Şarbonun nedeni işte bu aşiret düzenidir.

(5) (2)
02.09.2018 06:10:16 memur

Hayvan yerli diyor. Haberi okumadan yorumlayan ithal adamlar ise hayvana ithal diyorlar. Maksat sadece hükümeti yerden yere çalmak. Bu kadar titiz bir hükümet çalışan bir hükümet dünyada yok... Fetoşlar hariç onlarda iyi çalışıyor hurra, hükümeti eleştirelim...

(2) (5)
02.09.2018 05:38:11 Dimiama

Yaw he he kesin öyledir millette zevk için hastaneye gitmiştir zaten

(3) (1)
02.09.2018 05:05:18 Burhan Demirer

Ensonhabere iş birlikci hainler aynı anda saldırıp yorum atıp erdogana saldırıyolar fetöcü hainler

(2) (18)
02.09.2018 04:56:36 ah ulan rıza

Veteriner hekimlere gereken önem verilmezse olacağı bu

(12) (1)
02.09.2018 04:26:51 POYRAZ KARA

van depreminden sonrada herkes evine irsin 2. büyük deprem olamamis olmaz dediniz !!!!

(10) (1)
02.09.2018 04:21:55 Yav he he

Vatandaşımız et yemeye devam etsin nasıl olacak o sn bakan 1 kg dana eti orta kalite 50tl asgari ücret 1603tl yani bir işçi 32 kg et alabilir.alman Hans lidl dan 8 euroya alıyor orta kaliteli eti maaşı maaşı asgari ücret 1400 Euro yaklaşık 160 kg et alabiliyor

(14) (0)
02.09.2018 04:12:47 ABahadır İpek

Amaç seneye insanları Kurban dan soğutmak.. Nasıl olsa bağış olayı da var .. Bekliyordum böyle bir olay.. Nasıl kuş gribi masalıyla hayvan bırakılmadı, aynı hesap

(4) (11)
02.09.2018 04:11:56 yuh

şöyle normalmiş gibi sakin açıklamalara hasta oluyom risk yoksa herşey kntrol altındaysa sizde yiyin o etten o zamn

(14) (3)
02.09.2018 04:07:54 ANKARA

Buda bi oyun inanmayın şarbon gilan yok

(2) (9)
02.09.2018 04:07:39 ümit islek

Et yıyemıyoruz ki sayın bakanım kilosu 50 lira ;))öyle bir demiş ki rahatlıkla et yıyebılırsınız dıye,sanki her öğün yiyoruz;)neyse hayırlı gunler

(16) (0)
02.09.2018 04:01:33 yeah

vah ülkemin hali icler acisi...rezil bir ülke olduk

(12) (1)
02.09.2018 03:59:07 MENZİLTARIKATI

et yıye blırısınız mümin kardeşlerım olay bıtmişdir kımse ölmemiş buyutulecek bişey yok

(4) (1)
02.09.2018 03:56:59 trese

yav hee hee

(3) (0)
02.09.2018 03:53:24 muhteşem sülüman

Gebermissin kimin umrunda samiyede nasıl konuya vakıf oldunuzda hemen et yiyebilirsiniz diyosunuz verin o hastalıga yakalalanların yediği ettende yesinler bakalım canlı yayında bizde görelim bişey varmı yok demesi kolay

(8) (1)
02.09.2018 03:50:19 aga

Muz cumhuriyetinde devletin önlem alması için illa vatandaşları ölmesi lazım heralde

(9) (1)
02.09.2018 03:49:35 meto

Asıl soruyu kimse sormuyor : Sarbonlu hayvanlar brezilyadan gelirken kontrol edilmedi mi? Bi kere olsun sorumluluk ustlenin a be yüzsüzler!

(12) (1)
02.09.2018 03:48:09 bahadır

Hala ithal ediyoruz..

(10) (1)
02.09.2018 03:46:38 abc

Gelde ye nasıl yiyceksen bakan bey kendisi de ithal etten yiyormu acaba tarım ve hayvancılık ülkesi olan güzel ülkemde malesef artık devir değişti. Et ithal eder olduk

(10) (1)
02.09.2018 03:46:12 İthale Devam

Yerli üreticiler bata dursun. Eti, canlı hayvanı, samanı, bakliyatı ithal etmeye devam edelim. Hatta bırakın antep fıstığını baklavayı bilr ithal edelim.

(36) (12)
02.09.2018 03:44:57 Ne Olacak Bizim Halimiz

Erken müdahale edilmezse ölümle sonuçlanacağını da söyleseydin sayın bakan.Bunlar farkedipte gidebilenler,ya o an gidecek durumda olmayanlar ??

(34) (8)
02.09.2018 03:44:56 Bir bilen

Bakan önce televizyona çıkıp kendi yesin,

(48) (8)
02.09.2018 03:40:08 Tanrının Kırbacı Attila

Getirdiğiniz sığırların marifeti işte. Hainsiiniz unutmayın her konuda da hainsiniz

(45) (18)
02.09.2018 03:37:05 tello

Canli yayinda kendileri ilk o ithal etlerden yesinler. Ozaman yerim. Ve bundan sonra akp ve rte’ye oy yok. Kimse kusura bakmasin. Hain mainde degilim, sade vatandasim.

(57) (28)