Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
02.09.2018 21:53:04 Alia

Bu devletin hukumetin ayibidir. Devlet agridaki koyundanda egedeki zrytin agacindan da sorunludur

(4) (0)
02.09.2018 18:36:17 xCx

Burdan ithal hayvan geliyo diye atıp tutanlar bundan sonra eti bulurda yersiniz. Bu döviz fiyatlarıyla ithal hayvan getirmez kimse

(4) (3)
02.09.2018 18:04:59 Brezilya üstün hizmet madalyas

Brezilyadaki hayvan üreticileri Türkiye olmasa büyük zarara girecekmiş. Adamlar teşekkür ediyorlardır Bizim bakanlığa bizi büyük krizden kurtardınız diye. Şimdi Brezilya hayvancılık bakanlığından üstün hizmet madalyası gelir bizim bakana.

(5) (0)
02.09.2018 18:01:08 DİK DURREİS

BU REİSE KARŞI BİR KOMPLODUR.REİSİ KİMSEYE YEDİRMİCEZ.BU GÜNLERDE GEÇCEK.BATININ BİR OYUNU OLDUĞU BESBELLİ.ŞİMDİDE BİLOLOJİK KOMPLOLARLA REİSİMİ YEMWEYE ÇALIŞYOLLAR.GEÇİT YOK

(1) (6)
02.09.2018 17:36:58 IQsuz

Lann herşeye de yok üstümüzde dış güçler oyun oynuyor yok komplo yok bilmem ne yok Amerika İsrail oyunu ehhhh bıktık be yetti artık. Bizi gerizekalı yerine koyduğunuz. Yetkili diye denetim diye bişi var. Kimin cebi doldu onu söyleyin. Kimin için kurban ettiniz yine bu insanları. Allah topunuzu kahre

(12) (0)
02.09.2018 17:25:12 sorumsuzluğa bak

Veteriner odası açıklama yapıyor .Brezilyadan hayvan getirilirken odamızdan hiçbir talepte bulunulmadı. Belkide hiç veteriner olmadan aldılar bu hastalıklı hayvanları şuursuzlar.

(10) (0)
02.09.2018 17:23:49 Vatandaş

Yurtdisindan bize veremli inekleri kakmışlar yani

(5) (0)
02.09.2018 16:42:15 şarbon

dünyanın her ülkesinde şarbon görülen çiftlikde tüm hayyanlar imha edilir bizde ise zarar etmesinler diye aşı yaparlar ülkede görülen şarbon hastalığını devlet ne zaman görecek artık ithal et getirmeyin yemesekde olur zaten bundan sonra ithalat yapacak halleride kalmamıştır dolar kuru yüksek

(8) (0)
02.09.2018 16:22:36 Brezilyalı Şevket

işte yüzde yüz yerli ve milli ineklerimiz, allah uzun madamı başımızdan eksik etmesin.

(7) (6)
02.09.2018 15:27:13 Konyalı

Hayvan yerli deniliyor, ısrar la ithal diyen ithaller, hayvan yerli. Davasını takip edin bakalım adam niye aşılatmamış, niye kurban kesim yerlerine götürmemiş, veterineri ile ne anlaşmış, ipin ucu nereye varacak...

(6) (3)
02.09.2018 15:23:32 Konyalı

Allah, vatanımızı hainlerden korusun. Oyun oynayan düzenbazlardan korusun. İnsanın canını hiçe sayan paraya ve dolara tapanlardan korusun. Her seferinde devleti karalamaktan büyük zevk alanlardan korusun.

(7) (10)
02.09.2018 15:17:51 arto

Sağlık Bakanlığı hızlı davrandı, can kaybı yaşanmadı diye de kesin üzülenler vardır. Çünkü ülkemizde milli kadar hain de çok...

(6) (13)
02.09.2018 15:15:19 pes

haftaya cuma hutbesi.muhterem müslümanlar bize şarbonla salrıyolar ama bünyemiz kuvvetlidir şarbonlu aşılı maşılı yiyin gitsin helaldir.onların şarbonu varsa bizim allahımız var

(13) (8)
02.09.2018 15:00:53 Şarbonun insanda belirtileri n

Bu üçüncü şarbon vak'ası oldu kurbandan beri. Acaba kestiğimiz kurbanlar da şarbonlu muydu? Hepsinin küpesi vardı ama yine de güvenilemiyor.

(11) (0)
02.09.2018 14:58:28 Wolf

Eyyyy güzel ülkem bizi şarbonla diz cokturmeye calisiyorlar !!!!

(7) (3)
02.09.2018 14:03:46 zaaaaaaa

üstü kapandı tongı vendi rengi oldu bitti gitti hadila dağılın

(10) (0)
02.09.2018 13:46:37 Bittik biz

Bu şarbon haberinden sonra yarın Dolar patlar yine.

(4) (1)
02.09.2018 13:37:07 Allah için

Hayvancılık bakanlığı simitçi tosçu peşinde koşsun

(14) (0)
02.09.2018 13:27:10 Belalar yağıyor

Kongodan hayvan aldınızmıydı oradada ebola salgını varmış. Aldılarsada hiç şaşırmam.

(13) (0)
02.09.2018 13:20:23 ruzgar67

Bisey olmaaz neler gordu bu millet balik akili dir

(11) (2)
02.09.2018 12:59:23 Mirasyedi

Bence ya amerikanın ya fetönün yada uzaylıların bu işte parmağı var desek yine yediririz koyunlara. Kendileri iş bilmez insanları bu makamlara taşırlar ama suçu yine başkasına atarlar. Sonrada bizim Allahımız var derler.

(15) (2)
02.09.2018 12:59:02 Mirasyedi

Bence ya amerikanın ya fetönün yada uzaylıların bu işte parmağı var desek yine yediririz koyunlara. Kendileei iş bilmez insanları bu makamlara taşırlar ama suçu yine başkasına atarlar. Sonrada bizim Allahımız var derler.

(15) (2)
02.09.2018 12:57:08 Nasıl bir yönetim ya!

Bayram dönüşü Bulgar sınırında büyük kontrol var. 20 km araç kuyruğu olmuş her araçtan 3 euro dezenfektan parası alıyorlar.Yani adamlar şarbonu biliyor ama bizden bilen yok insanlar et yiyor,tokalaşıyor, öpüşüyor. Hastalık yayılıyor yine milletten gizleniyor. Saldım çayıra mevlam kayıra yönetimi.

(14) (0)
02.09.2018 12:55:26 Gbt

Sözde müslüman ülkesiyiz. Bu kadar çok hırsızın, dolandırıcının, kayırmacanın... olduğu bir başka ülke var mıdır acaba. Kendi ülkesini ve vatandaşlarını kazıklayan bir oluşumdan ne beklenir ki

(18) (0)
02.09.2018 12:46:52 Allah ne işe yarar?

Onların şarbonu varsa sizinde allahınız var

(13) (4)
02.09.2018 12:38:18 Yok mu bilen

Kurban geçeli 10 gün oldu ete 10 gündür değil de yeni mi dokunuldu ? Nasıl oluyor bu iş ya da kendini 10 günde mi gösteriyor ? Bilen varsa yazsın lütfen

(2) (0)
02.09.2018 12:35:19 Yeter

Ülkede bir tane işini yapan bakan bürokrat yok ki...Allahın cezası badem bıyık gürühü gidip yerine bu ülkenin derdini dert edinmiş okumuş zeki insanlar geldiği zaman bu haberleri artık duymayacağız. Fakıbaba ne diyordu eti 60 -70 tl ye alıyorsan bir de şarbonlu çıkıyorsa bu senin problemin...

(12) (0)
02.09.2018 12:35:15 UGUR

Bunu da dış güçlere bağlarlarsa şaşırmam.

(17) (0)
02.09.2018 12:26:02 _kuLaLi_

kılıçdaroğlu istifaa!!!...

(18) (0)
02.09.2018 12:23:53 _kuLaLi_

ah cahape ahhh!!!... ne desem bilmem ki!...

(16) (1)
02.09.2018 12:22:22 FakirBey

Bu işin içinde her kim varsa, veya oluşması için onay vermişse. Bakan veya bürokrat derhal istifa ettirilmeli. Bu olaydan dolayı can kaybı yaşanırsa, sorumluları kasten cinayetten yargılanmalı. Bakacaz adalet tecelli edecek mi?

(13) (0)
02.09.2018 12:20:40 bi sorun kendinize

Dün Bakanın açıklamasını dinledim . Şarbon bulaşıcı hastalık olmadığını söyledi ve hayvandan hayvana geçebilirmiş. hayvandan insana geçmiyormuş. Bence hastaneye gidenler suçlu. Önce kendilerini sorgulasınlar biz insan mıyız diye :)

(11) (4)
02.09.2018 12:12:46 Adaletin Tokmağı

Bulgarların sınır kapısında sulu çukurdan geçiş yapan araçlar için dezentefekte adı altında söğüşledikleri 3 € yoksa bu yüzdenmi acaba... Birde adamları suçluyoruz yıllarca...

(10) (0)
02.09.2018 12:11:05 taklacı osman

eyyyy güney amerika... Sizin şarbonunuz varsa Bizimde Allahımız var.. Evelallah bunun üstesindende geleceğiz.. Ha buarada brezilya bu yılda senden 150 200 bin kadar angus alacağız..Hayvanlara iyi bakın. Sizden aldıklarımızda birkaçı yolda öldü..Bide şarbonsuz olsun. Sonra yırtmak için kırk takla at

(9) (0)
02.09.2018 12:10:45 zaaaaaaaaaaaaaaaa

lan susun ne biliyonuz veterinermisiniz.reisin bi bildiği vardır.reis her zaman bi yolunu bulur.şimdi bize böyle diz çktürmeye çalışıyolar.neyse ki reis var.allah bizden alsın reise versin.başımzıdan eksik etmesin.

(10) (11)
02.09.2018 12:10:33 Hata

Elin Sırbistanı ve Brezilya'sından Et İthal eder olmuşuz.Türk Veteriner Hekimleri birliği Tarım Bakanlığının Et İthal Ederken Veteriner Talebinde bulunmadığını açıklamış. Yetmemiş Tarım Bakanı "Şarbonlu Etler Piyasaya Sürülmedi" demiş "Et yiyin gönül rahatlığı ile demiş". Yalan ç

(10) (0)
02.09.2018 12:07:53 Hata

Bir Ülke Düşünün İktidarı ve Tarım Bakanlığı O Ülkede Hayvancılığı Bitirmiş. Hayvancılığı destekleyip geliştireceğine Brezilya'dan ve diğer ülkelerden hayvan ithal eder olmuş. Sırbistan'dan ithal ettiklerinde Coli, Brezilya'dan ithal ettiklerinde Şarbon Hastalığı çıkmış..

(8) (0)
02.09.2018 12:07:38 Konyalı iyi oku

Şarbon ithalde değil yerli ineklerde diyenler iyi okusun Ankara gölbaşındaki karantinaya alınan brezilyadan gelmiş 4500 Büyükbaş hayvanın 150 tanesi şarbon nedeniyle öldü,Silivrideki şarbon vakasının yabancı hayvan olduğu bildirildi.

(6) (0)
02.09.2018 12:07:14 pehhhhhhhhhhh

sorun yokmuş tehlike yokmuş herşey kontrol altındaymış.o zaman aynı etlerden meclis mutfağınada gönderin.

(11) (0)
02.09.2018 12:04:04 DoğruYorum

Neyse ki balık sezonu açıldı. Fakir milletimiz artık kırmızı eti kesip bol bol balık yer. RTE'ye dua eder.

(6) (0)
02.09.2018 12:01:27 Ali

Kendi memleketimizde kiracı olmuşuz.tarim yok hayvancılık yok millet alışmış rahatlığa uretmeden tuketmeye alıştık maalesef .

(11) (1)
02.09.2018 11:59:55 Vatandaş

Nasıl olmuşta haberi yayınlanmış hayret

(11) (0)
02.09.2018 11:56:36 Xxxx

Evet başladık yine ağlanmaya, hükümet suçlu olabilir ama insanlarımızda hiç mu suç yok??? bundan 25-30 sene öncesine kadar köylerde her ailede en az iki üç hayvan bulunurdu, tarım yapılırdı, şimdi kimse çalışmak istemiyor bütün gün kahvelerde oturuyorlar ama bol kepçeden ağlıyorlar.. işte ülkemin ha

(4) (8)
02.09.2018 11:38:06 Eyyyy Amerika

suçu muz lobisinin israilin yada amerikanın üstüne atıp bu iştende kolayca sıyrılabilirsiniz

(23) (0)
02.09.2018 11:36:15 Yan Gel Yat Osman

gördüğünüz gibi memurlarımız çok iyi çalışıyor, yan gelip yatmak yerine şarbonlu hayvanlar ülkeye gelmeden hemen tespit edip önlemlerini almışlar(!) ama ne yazıkki sağlıklı hayvanlar türkiyede bu hastalığı kapmış (yersen)

(16) (1)
02.09.2018 11:33:17 AK Sakallı Dede

Bunlar hep dış güçlerin oyunları, reisin suçu yok, büyük resmi görmek lazım yeğen.

(20) (4)
02.09.2018 11:32:18 Q

Yurtdışından ithal getirelim biraz daha. Ekmeye toprağımız yok hayvan yetiştirecek insanımız yok ne yapalım işte çare ithal

(13) (1)
02.09.2018 11:21:35 kim o

Bir gün hocanın evine hırsız girmiş... Üstelik çift kilidi de kırarak girmiş. Ama yine hırsızı değil hükümeti suçlamışlar...aşı da veteriner de zorunlu. Yaptırmayan açık suçlu...

(1) (14)
02.09.2018 11:18:02 la

Hani bakan o etleri piyasaya sürmemisdu

(11) (0)
02.09.2018 11:15:56 mevlüt

Bu etler hayvanlar TÜRKİYEYE nasıl kabul ediliyor bakanlık yetkilileri sorumlu yetkili kişiler kamu oyu önünde acık yargılanmalı rusya inciri kirazı domatesi meyveyi hastalıklı bulunca iade ediyor biz hastalıklı eti yiyiyoruz siyasi makam rant elde edenler beşpara menfaata milleti satıyorlar

(12) (0)
02.09.2018 11:08:15 Hep aynı senaryo

Hükümet her zamanki gibi savunma ve suçlamalara başlar.İlk savunma şarbonlu hayvanlar yerli, ithal olanlar temiz. Bu da tutmayınca ithalatçılar suçlanır, veterinerler suçlanır en son durak dış güçler. bizi yıkamazlara bağlanır

(24) (0)
02.09.2018 11:06:27 hain

Tüh ya, tutturamadım. O kadar zahmet çektim şarbon lu hayvanı devletten gizledim, aşılatmadım. Kurban muayenesine girmesin diye Kurban satış yerine bile götürmedi. Nihayet sattım. Ama o da ne kimse ölmedi. Devlet ne kadar hızlı. Ölümlere yine fırsat vermedi ...imza vatan haini...

(7) (2)
02.09.2018 11:01:37 sercan aydıner

Ucuz ve sağlıklı et üreterek mümkün ithalatla değil. Tarım ve hayvancılık ülkesiyiz ama ithalat yapmazsak açız.acilen milli tarım reformu şart

(12) (0)
02.09.2018 10:59:49 doğru

Adam zorunlu aşıyı yaptırmıyor bakalım her iki mahkemede ne cevap verecek. devlet ise bereket insan ölümüne fırsat vermiyor... Yorumcular ise hiç bir suçu olmayan hükümete saldırıyor... Niye acep?

(4) (8)
02.09.2018 10:53:47 yersen

Yav bu da kesin dış güçlerin işidir.Üst aklın oyunu dalaveresi dubarasıdır.Büyük resime bakmak lazım :-)))) her naneyi yiyen dış güçler için şarbon devede tüy kalır

(8) (3)
02.09.2018 10:42:54 sarışın

Adam zorunlu aşıyı yaptırmamış ise niye adam değil de hükümet suçlu anlayamadım... Devlet denetleme yaparken adam yatak odasında bile saklar hayvanı. Yani denetimden kaçırabilir ki?

(4) (10)
02.09.2018 10:32:25 hoca

Bu işyeri ise daimi veteriner de zorunlu... Yani hergün veteriner kontrolünde idi? Veterinerin ihaneti mi acaba?

(2) (2)
02.09.2018 10:28:08 58' li

BAKAN BEY,,,KORKMADAN ET YİYEBİLİRSİNİZ DEMİŞ,,,BU ÜLKEDE RADYASYONLU ÇAYLARI TV EKRANLARINDA BARDAK BARDAK İÇİP,,,KORKMAYIN ÇAYDA RADYASYON YOK RAHATLIKLA İÇEBİLİRSİNİZ DİYEN ANAP'LI BAKAN CAHİT ARAL'I HATIRLAYIN BİRAZ,,,AYNI ADAM ÖLMEDEN AZ ÖNCE YAPTIĞI AÇIKLAMADA,,,ÇAYDA RADYASYON VARDI DEMİŞTİ

(9) (3)
02.09.2018 10:26:49 Cevap veren varmı?

Brezilyadan Samsuna gelen gemide yolda 400 hayvan ölmüş bu 400 hayvan neden öldüler. ? Bilgi veriliyormu nerdee . Bu hayvanlar neden karantinaya alınmadı hastalık patlayınca basına yansıyınca karantinaya alındı.

(12) (0)
02.09.2018 10:25:07 sonuna kadar

Tarım ve hayvancılıkta denetim dip yapmıs durumda, karadenizin bir cok ilınde tırtıl istilası var devlet ne onlem aldı, masa bası siyasetle bu kadar oluyo, havanların kımlık numaralarından aşı yapılıp yapılmadıgı denetlenmeli, eğitim şart

(10) (0)
02.09.2018 10:24:58 hızlı

Belki de hayvanı devletin genel denetiminden bile gizleyip hatta özel hasta yapıp insanlar ölsün istediler...bana çok şüpheli geldi. Bir adam niye zorunlu aşıyı yaptırmaz ki ve kurban alanına götürmeden satar ki

(2) (0)
02.09.2018 10:21:38 hızlı

Hayvan yerli, bu ithal adamlar niye hayvana ille de ithal diyor anlayamadım...

(1) (2)
02.09.2018 10:21:31 yaamemoli 3438

kardeşim şarbona gerek yokki siz biliyormusunuz ineklerin sütü çok olsun diye süt yemi eti çok olsun diye et yemi bunların peyniriyle etiyle beslenen insandan ne hayır gelir insana vah ülkem vah devletin bu gıda terörüne dur demesi lazım not köylü güzeli

(4) (0)
02.09.2018 10:19:34 mualla

Hayvan üreticisinin açık suçu bu. Niye devletin emrettiği aşıyı ve muayeneyi yaptırmamış? Davanın sonunu merak ediyorum. Bereket devlet can kaybına fırsat vermeyecek kadar hızlı davrandı...

(3) (0)
02.09.2018 10:17:49 58' li

BAKAN BEY,,,KORKMADAN ET YİYEBİLİRSİNİZ DEMİŞ,,,BU ÜLKEDE RADYASYONLU ÇAYLARI TV EKRANLARINDA BARDAK BARDAK İÇİP,,,KORKMAYIN ÇAYDA RADYASYON YOK RAHATLIKLA İÇEBİLİRSİNİZ DİYEN ANAP'LI BAKAN CAHİT ARAL'I HATIRLAYIN BİRAZ,,,AYNI ADAM ÖLMEDEN AZ ÖNCE YAPTIĞI AÇIKLAMADA,,,ÇAYDA RADYASYON VARDI DEMİŞTİ

(7) (0)
02.09.2018 10:16:28 gizli polis

1. Devlet kontrol edemesin diye hayvan yerli, ithallerde kuş uçurtulmuyor. 2. Zorunlu aşısı yapılmamış 3. Zorunlu veteriner muayenesi yok. 4. Muayene yapılmasın diye Kurban satış yerlerine de götürülmemiş. 5. Davanın sonunda ipin ucu kime çıkacak acaba...

(2) (0)
02.09.2018 10:11:39 Skandal üstüne skandal

Heryerde skandal güney Amerikadan getirilen hayvanların ithalatını devlet adına özel firmalar yapıyor. Birileri milyarları götürüyor vatandaş hastanelere gidiyor

(13) (1)
02.09.2018 10:11:27 veteriner

Tek suçlu var. O da hayvana aşısını yaptırmayan, muayenesini yaptırmayan satıcı... Büyük işletmelerde daimi veteriner ise zorunlu... İthallerin gelince onlar gümrükte aşılı ve muayeneli olarak girebiliyorlar... Bu hayvan onun için yerli..

(3) (3)
02.09.2018 10:06:13 vatandaş

Satıcı aşısını yaptırmadı ğı muayenesini yaptırmadığı hayvanı satıyor ve devlete karşı suç işliyor... Birileri ise kasten oturduğu yerden can kaybına fırsat vermeyen devleti suçluyor...

(2) (3)
02.09.2018 10:04:51 çamur atmayın...

fetöcülerin işi bu.. Onlar brezilyadan gemilerle ithal hayvanları getirdiler.. Gelen hayvanlar ölü gibilerdi. İnternetten bakın göreceksiniz. Geldiklerinde liman ve o şehir pis kokulara bürünmüş.. Ama bunlar fetö zamanında olduğu için hükümete çamur atmayın..

(2) (9)
02.09.2018 10:03:37 Muhalefet uyuma!

Türkiyenin her yerinden şarbon haberleri geliyor. Muhalefetin kapsamlı bir araştırma yapıp milleti aydınlatması lazım hükümetin açıklamalarını geçin.

(12) (1)
02.09.2018 10:03:22 teyze

Devlet büyükçiftliklere daimi veterineri zorunlu tutuyor. Bu adam bu hayvanı veterinerinden de mi gizlemiş... Acep niye. Bereket devlet çok hızlı da can kaybı yaşamadık..

(1) (4)
02.09.2018 10:00:06 Din görevlisi

Kurban satış yerlerinden alın rastgele adamlardan almayın. Kurban satış yerlerinde hayvanlar hem veteriner kontrolünden hem de dini açıdan uygunluk kontrolünden geçiyor...

(2) (1)
02.09.2018 09:58:55 Selamet

ŞARBON DENEN HASTALIK ÜLKEMİZDE ZAMAN ZAMAN OLAN BİR HASTALIKTIR... TEDBİR ALINIR İLAÇLAMA KARANTİNA HASTALIK GEÇER...NE GARABET YORUMLAR VAR ONLARIN DERDİ ZATEN HÜKÜMETE SALDIRMAK..

(2) (7)
02.09.2018 09:52:25 beton adam

Saglık bakanı istifa etsin

(3) (1)
02.09.2018 09:45:11 insanoglu

balkan ulkelerindede sarbon alarmi verildi.. 1 milyon hayvan telef edildi.. bakaalim altindan ne cikicak

(2) (0)
02.09.2018 09:42:30 58' li

AKŞAM BAKAN BEY AÇIKLAMA YAPIYOR,,, ŞARBON VAKALARININ,,, BASINDA BU KADAR YER ALMASININ VE ABARTILI BİÇİMDE VERİLMESİNİN ARDINDA ,,, BİRİLERİNİN ART NİYETİ VAR GİBİ , GELİYOR BANA ,,, İMAM CEMAAT HİKAYESİ GİBİ ,,, BİRİSİ KENDİ BAŞARISIZLIĞINI ÖRMEK İÇİN ,,,DIŞ GÜÇLERİ SUÇLUYOR,,, ÖTEKİ BASINI

(9) (2)
02.09.2018 09:38:20 Olacağı buydu

Yerli üretimi destekleme, Uruguay dan, Rusya dan al eti sonuç ortada.yahu Türkiye buğday,pirinç,mısır ithal ediyor.komedi gibi.dunya fındık üretiminin %90 i bizde,piyasa yönetimi Avrupa'da.sonra çıkıpta kimse Allah'a şükür herşey mükemmel demesin.azda olsa eleştiriye tahammulunuz olsun..

(14) (3)
02.09.2018 09:33:03 Yazikk

Nerede denetim ithal et ithal et dediniz Sırbistan'da ordan burdan Kadim Anadolu coğrafyasında ne iş yapar yerli besicin bu nasıl devlet yönetimi ak parti kan kaybediyor yaziklar olsun

(13) (4)
02.09.2018 09:27:09 Çil çil dolarlar

Parayı yeşil dolarları gördümü gözü hiçbirşeyi görmüyor bunların şarbonmuş, Türkiye zarar görmüş, insanlar hasta olmuş bunlar teferruat.

(7) (5)
02.09.2018 09:22:11 atış serbest

Bu da geçer yahu ayağı

(4) (2)
02.09.2018 09:11:14 Cuk

Burada şarbon saklabanligi yapanlar bayramda 10 günde 150 kişi trafik kazasında öldü haberiniz var mi

(2) (13)
02.09.2018 09:07:46 58' li

ŞİMDİ MODA BAŞARISIZLIKLARI HEP BAŞKALARINA YÜKLEMEK,,,Efendim doların ateşi sönmüyor bir türlü düşmüyor,,,DIŞ GÜÇLERİN OYUNU BUNLAR,,,Efendim Ağustos ayı başında ELEKTRİK VE DOĞAL GAZA ZAM YAPTINIZ bugün 2 Eylül yine zam,,,DIŞ GÜÇLERİN OYUNU BUNLAR,,,Efendim ŞARBON VAKALARI ,,,BASININ ABARTMASI BU

(11) (7)
02.09.2018 08:51:39 Çağdışı icraatlar

Türkiyeye çağ atlatan?? AKP eski çağların hastalığını Türkiyeye getirerek . Geriye çağ atlatmıştır. Sırada Veba, Tifüs,Cüzzam, Tularemi ,Sarı humma gibi diğer çağdışı hastalıklarıda bekliyoruz

(16) (11)
02.09.2018 08:42:29 myyy

yerli uretimi desteklemez bitirmek icin elinizden geleni yaparsanız. oyle garip garip ulkelerden garip garip et getirseniz olacagi budur. adamlar hastalıklı etleri bize kakaladilar. netice ortada

(14) (5)
02.09.2018 08:40:59 Hakan Acarlı

Onlarin şarbonlu etleri varsa bizimde Allahimiz var Eyyyy Avrupa alkis kahraman erdogan falan filan ulke boyle yonetiliyor

(11) (8)
02.09.2018 08:38:17 Çilli şarbon bon bon bon!

Ula burnumda sivilce çıktı şarbonmu acaba da acaba?Ben bi acile hemen gideyim,arkadaşlar birazdan görüşürüz hoşçakalın!

(1) (8)
02.09.2018 08:33:26 Ampul Şah

Eski Türkiye fenaydı şarbonu bişe bilmezdi kimse;hamdolsun:)

(7) (2)
02.09.2018 08:18:22 Geveze

turkiye 3. dunya ulkesi oldugunu teyit etmistir. amerika avrupa bizi kiskaniyiiiii diyen zihniyete oy verenlere bi yandan kiziyorum, ama bi yandan da haklisiniz ulkede adam gibi muhalefet mi var da oy veresiniz ...

(10) (4)
02.09.2018 08:17:54 misafir

afrika ülkesi gibi olduk

(11) (1)
02.09.2018 08:11:37 Bizim Allahımız var

Şimdi Reis kürsüye çıkar ''Onların şarbonu varsa bizim Allahımız var '' der karşısındakilerde alkışlar. Sorun hallolur. Suçlu dış güçler olur. Üstüne birde kahraman olurlar.

(14) (1)
02.09.2018 07:59:07 Ampul Şah

Eskiden tüp kuyrugu vardı şimdi şarbon ..Dün doğal gaza elektriğe zam geldi..Batı çatlıyor...

(10) (0)
02.09.2018 07:26:25 neyinkafasi

Biz çocukken okulda bize Türkiye tahıl ambarıdır, tarım ve hayvancılıkta kendi kendine yeten nadir ülkelerdendir diye öğretmişlerdi. Biz büyüdük herşey değişti, neler oluyor güzel ülkeme? Nereye gidiyoruz.

(18) (0)
02.09.2018 07:13:30 imam

Kurbanlık satış yerlerinden alın kardeşim. Hem dini hem de sağlık izinleri alınıyor... Rastgele yerden kurbanlık almayın. Satıcı aşılatmamak hayvanı devletten gizlemek sureti ile büyük suç işlemiş. Bereket devlet acil müdahale ile can kaybına müsade etmedi...

(3) (8)
02.09.2018 07:06:59 imam

Devletin kurban satışı izni verdiği yerlerde muayene kağıdı da var kurbana uygundur dini kontrolü de...Rastgele adamlardan kurban almayın. Bu satıcıya da hemen dava açılacaktır... Bakalım mesele nerelere kadar uzanacak...

(2) (5)
02.09.2018 07:03:07 Hatun

Kardeşim, devlet aşıyı ve veterineri zorunlu tutuyor. Devletin zorunlu tuttuğu şeyi yapmayan kişi veya kişiler suçlu...sen devletten gizle muayene yaptırma suçlu devlet olsun. Ne ala.

(3) (5)
02.09.2018 07:02:11 Vatansever

Bu millete leş baycan yedirdilerde kimsenin sesi çıkmadı.yurtdisindan gemilerle ölü hayvanları bu millete resmen yedirdiler.nette araştıranlar görecektir.tabiki şarbon olacak ne bekleniyor

(7) (0)
02.09.2018 06:45:39 Konyalı

Yorumlara bakıyorum da herkes devleti suçluyor. Mal üreten aşı yaptırmak zorunda. Ya veteriner suçlu ya mal sahibi. Ama belki de bu yurtdışı organizeli bir suç... Devleti tebrik ederim. Hızlı ve yerinde müdahale. BİRİLERİ can kaybı istedi ama devlet fırsat vermedi...

(2) (7)
02.09.2018 06:45:29 Misafir

Ssk yı batıran ceza aldımı ödül aldı.genel bşk.oldu.orayıda batıracak az kaldı

(2) (4)
02.09.2018 06:40:48 bacı

Hayvan yetiştiricileri şarbon aşısını yaptırmak zorunda. Bu hayvanları eğer aşılattım diyor ise mal sahibi o zaman aşılattığı veterineri yakalayıp konuşturmak lazım... Suçlu mal sahibi veya veterinerdir...

(3) (6)
02.09.2018 06:15:55 .

Dünyanın en geri kalmış, fakir, kontrolsüz bölgelerinde gözüken hastalıklar değil mi bunlar? Bunun gibi Yakında kuduz da patlar. Her yer köpek. İnsanlara saldırıyorlar. İlgilenen yok.

(7) (0)
02.09.2018 06:12:42 .

Türkiye tarım ve hayvancılıkta kendi kendine yeten bir ülke halinden nerelere geldi. Herşey ithal ediliyor. Bu halk yönetenleri, kendini güvende hissetsin,refahını zenginliğini arttırsın diye seçti. Ama durum fena. Allah yardımcımız olsun.

(6) (1)
02.09.2018 04:57:57 ah ulan rıza

Gerekli yerlerde veteriner kontrolü olmazsa olacağı bu

(7) (0)
02.09.2018 03:41:30 DF

ŞİRKETE NE OLACAK ? AKPARTİYE YAKIN BİR ŞİRKETMİ DEĞİLMİ ?

(12) (1)
02.09.2018 03:37:36 kerevit

çalıyorlar ama yapıyorlar kadeşlerim

(6) (0)
02.09.2018 03:19:18 vatandas

Erdogan dershaneleri de kapali saniyordu tesedufen acik oldugunu ogrendi , herseyle tek basina ilgilenemez , adam 24 saat calisiyor zaten , bu hayvan denetimsizliginden haberinin oldugunu sanmiyorum. Allah hastalarimiza sifa versin insallah.

(3) (21)
02.09.2018 03:18:12 zaaaaaaaaaaaa

sorumlusu bulup cezamı alsın.alooo akp türkiyesinde yaşıyoz burda sorumlu yoktur.30 yıl fetöye çalıştılar bi tane akpli siyasetçi sorumlu olarak ceza aldımı.zarraf meselesinde sorumlu ceza aldımı soma faciasında sorumlu ceza aldımı sonra deniyor ki hukuk bağımsız.heeeee

(13) (6)
02.09.2018 03:16:10 vatandas

Dugun konvoylari istanbulda sokaklarda silahlarla ates acar televizyonu acarsin bakirkoy hastanesi karantinada sarbon , her taraf zaten gizli zam haberimiz olmadan zam sanirsin bugun 1999 yilindayiz. Yani erdogani kandiriyor mu cevresi anlamiyorum erdoganin bu olanlardan haberi yok bence.

(1) (10)
02.09.2018 03:15:03 Siz oy verdiniz

Beğenmediğini Bulgaristan da trafik kazasında 17 kişi öldü 3 bakan istifa etti.bizde somada 307işçi öldü bakan iki gün gömlek diydi melek oldu.uygun olmayan tren hattında tren kazası oldu 80 kişi öldü.cocuklara te..vuz ettiler bakan birkezden birşey olmaz dedi hükümette bir tane sorumluluk alan yok

(22) (2)
02.09.2018 03:10:40 tikaaka

Sizin yöneteceğiniz devletin de bakanlığından da ne hale getirdiniz memleketi

(9) (2)
02.09.2018 03:06:17 UÇK

Bahçelievlerde mahalle arasında bir kasaptan kaynaklanıyor. Arkadaşımın annesi 4 kişiden biri, allah şifa versin hepsine

(1) (3)
02.09.2018 03:06:10 DİKKAT

Deri şarbonu tedavi edilebilir ama eğer şarbon Akciğere ulaşırsa % 95 ÖLÜM ile sonuçlanır

(4) (0)
02.09.2018 03:01:49 muhteşem sülüman

Memleketi mafetttiniz ya

(9) (0)
02.09.2018 03:01:37 Pes artık

Yine mi istifa eden olmayacak ya .

(11) (1)
02.09.2018 03:00:36 Büyük skandal

Bazı cahiller beceriksizleri korumak için açıklama yapıyor: Brezilyadan gelen hayvanlarda hastalık olsa yolda ölürlerdi gelenler sağlıklı diye, Külliyen yalan Gemide400 kadar hayvan ölüyor.neden öldüler açıklanmıyor. Ölmeden önce bulaştırdığı hastalıklı hayvanlar indiriliyor.

(16) (1)
02.09.2018 02:58:36 tarık

Şerefsizzzzler bu hastalıklı eti yediren getiren arkasına aramayan herkeszz

(10) (0)
02.09.2018 02:55:42 barracudaaa

şimdi et yemez kimse, iyi oldu.

(3) (1)
02.09.2018 02:55:36 SADECE GERÇEKLER

sorumlusu bulup cezamı alsın.alooo akp türkiyesinde yaşıyoz burda sorumlu yoktur.30 yıl fetöye çalıştılar bi tane akpli siyasetçi sorumlu olarak ceza aldımı.zarraf meselesinde sorumlu ceza aldımı soma faciasında sorumlu ceza aldımı sonra deniyor ki hukuk bağımsız.heeeee

(9) (0)
02.09.2018 02:53:53 sorgu-sual

kim cebini doldurduysa ve kim ihmal veya rüşvet yediyse Allah bilir.Senden degilse evladından çıkar.Bu dünyada değilse, öbür dünyada çıkar ama mutlaka çıkar.

(6) (0)
02.09.2018 02:52:14 Kemal Türk

nasıl bir ülkede yaşıyoruz, muz cumhuriyeti bu hayvanları getirirken neden denetlenmez, sanırım çinde japonyada olsa tarım bakanı istifa ederdi, bu kadar sorumsuzluk ve sudan bahanelerle savunma, geçen salıncaktan biri düştü öldü eğlence parkı mühürlendi kaçakmış iyi mi ölüm olana kadar denetim yok

(6) (0)
02.09.2018 02:51:39 Siz oy verdiniz

Birazdan malum partinin paralı trolleri 6000 taneymis.elestireni öcü bucu ilan eder sorsan bu troller askerlik bile yapmamıştır çoğu nargile kafede dar pantolonlu takılan ev gecindirmeyen tipler.bunlara para verip yazdiriyorlar Yeni Türkiye Digital Ofisi diye bakın nette

(12) (0)
02.09.2018 02:47:48 ne mutlu türküm diyene

Butun fetocu kahpeler buraya top olmuşlar.

(0) (15)
02.09.2018 02:47:24 Siz oy verdiniz

Ne diyordu bakan fakibaba Beni m hanim mis gibi 25 tl et alıyor...siz oy verdiniz aglamayin tarimi bitirenlere

(9) (0)
02.09.2018 02:44:51 Siz oy verdiniz

Yerli milli diye stop tutanlar 1000 yillik arada kalan yorumlari yasakladilar. Is..rail tohumundan uretilen sebze meyveli yiyorum.sonra kan.ser niye atti.siyasetciler ozel bahceden yetistirilen organik Keri yiyor 4000tl cay iciyom.biz zehiri yiyorum.sonra terligi ve Milli...

(6) (0)
02.09.2018 02:37:06 Türk

Memleket yol geçen hanı Allah bilir hangi torpilli sağlam dedi bu hayvanlara.

(16) (0)
02.09.2018 02:36:49 kudret

Şu şirketin ismi açıklansada tedbirimizi alsak, belliki iyi yerde tanıdıkları olan bi şirket

(10) (0)
02.09.2018 02:29:39 peh

akpnin bi tane düzgün işi yok işini düzgün yapan bi tane adamı yok.15 yıldır bir sürü ihmal ama hiç suçlu yok hep üstünü kapatıyolar

(19) (2)
02.09.2018 02:28:53 istifa eden olacak mı

yinemi kandırıldık reis şarbonlu kurbanlıkları vatandaşa niye aldırıyosun reis

(17) (3)
02.09.2018 02:22:59 Hasan

Önce Tarım ve Çifçiliği öldürdünüz şimdide vatandaşa sıra geldi.

(14) (1)
02.09.2018 02:19:38 Mehmet

Etlet Sırbistandan geliyordu,kesilecek büyükbaş hayvanlar Arjantin.Hepsini Akp/Rte getirtti yandaş firmalara.Birde denetimsiz,rüşvete alışmış üreticiler var,milletimiz kendi tercihlerinin sonucunu acı acı çekecek.Daha ekonomik krizi tam yaşamadık,hele bir kış gelsin daha kriz var

(12) (0)
02.09.2018 02:16:23 reis çözer bu işi

bir akp rezaleti daha

(10) (1)
02.09.2018 02:11:58 bydemiray

Kayın birader onun eşi ve kayın valide arkadından oğlumda da çıktı hayret bir durum inş sıkıntı olmaz çocuğumun her yerinde yara çıktı ve değişik bir yara

(4) (0)
02.09.2018 02:10:13 demirci mehmet efe

Suriyede Sam’a saldiri basladi

(2) (0)
02.09.2018 02:10:10 Vatandaşş

Dış güçlerin oyunu bu bu diş güçler doğalgaza %9 zam elektriğe herşeyede zam yapti bugün

(11) (1)
02.09.2018 02:04:06 KEMALİST

Hükümet suçsuz,Kader! Et yemeseylermiş...Ulan! Memleket dökülüyor.

(12) (0)
02.09.2018 01:59:17 Efe

Aslında aşı yapılması gereken yeri söylicem de. Fetöcü yada vatan haini ilan ederler...

(4) (0)
02.09.2018 01:53:27 Adaleti. Tokmağı

Kurban bayramı öncesi İstanbul da sokak aralarında kurban kesenleri es geçip “Yukarıdan emir var “ deyip kur-an kurslarınında kesim için yapılmış müsayit yerleri yıktıran ve izin vermeyen sen ne hikmetse insanlara dışarıdan hastalıklı hayvan ithal edip kontrol ettirmeden insanlara sunan yine sen...

(6) (1)
02.09.2018 01:52:12 TERMİNATÖR

Bu iş de bi iş var kesin amerikanın oyunu %1000 kesin ya yoksa reisimiz bi tane

(4) (1)
02.09.2018 01:51:26 babakor

lan sen adam gibi gelen hayvanları kontrol etsen dış güçler ne yapabilir? sen hayvanı kontrol bile etmiyorsun veyahut sen kontrol ediyorsun fakat şarbonlu hayvanı tespit edecek tarım teknolojin yok. artık biraz dönüp kendimize bakalım kardeşim akp zırvalamaya başladı.

(4) (0)
02.09.2018 01:50:44 Hani nerde?

Sayın Bakan şarbonlu hayvan ülkemizde yok önlem aldık demişti

(8) (0)
02.09.2018 01:46:57 yazik

bu millete yazik yeter artik yeter

(4) (0)
02.09.2018 01:46:33 BAŞKENTLİ

tarım bakanı istifa etmeli derhal ne işe yarar o biz domates gönderemiyoz rusyaya

(6) (0)
02.09.2018 01:45:25 ela

devlet kalmamıştır.

(7) (0)
02.09.2018 01:45:14 Atini Öpen Kovboy

Elektrige %15 dogalgaza %9 guncelleme geldi afiyet olsun

(8) (0)
02.09.2018 01:44:27 samet

telas yok dış güçler yapti derler geçerler.

(6) (0)
02.09.2018 01:43:14 peh

işini düzgün yapan bir tane insan varmıki son 15 senede.

(7) (0)
02.09.2018 01:42:13 mert

dis gücler abey disgücler hahaha hersey disgücler Allah size akil versin emi

(11) (1)
02.09.2018 01:40:18 by

bu işte bi is var 3 4 gun oncede ankarada var dedıler. birileri yine kaşıyor biyerleri...

(4) (9)
02.09.2018 01:35:20 Misafir

Millet olarak çalışmaya g.. yok.hep masabaşı devlet işi,bedava sayısaldan para. Köy işleri zor,tarım hayvancılık zahmetli işler.devlet teşvik veriyor gidip alın damızlık hayvan.

(2) (8)
02.09.2018 01:32:45 ayfer güzeloglu

bunuda amerika yapti otomatike bagladik

(12) (1)
02.09.2018 01:31:50 Adaleti. Namlusu

Bu hayvanlar da fetöcü çıktı iyi mi...?

(11) (1)
02.09.2018 01:31:37 Aaaa

Dolduruyorsunuz torpilli adamları, sonra her işte sıkıntı çıkıyor. Herşey baştan savma... emaneti ehline veriniz ve adaletle hükmediniz... unutmayın.

(9) (1)
02.09.2018 01:30:43 Atini Öpen Kovboy

Ah su chp hep senin yuzunde cehape demek sarbon demek siz bilmezsiniz gencler

(9) (1)
02.09.2018 01:29:43 Flxe

hayvancılığı öldürdünüz hastalikli hayvanlari getirttiniz. yaptiginiz tek bir dogru isi söyleyin be!

(15) (0)
02.09.2018 01:29:28 Flxe

hayvancılığı öldürdünüz hastalikli hayvanlari getirttiniz. yaptiginiz tek bir dogru isi söyleyin be!

(9) (0)
02.09.2018 01:29:19 IQsuz

Allah belanızı versin sizin. Sizi kayıranlarında

(8) (0)
02.09.2018 01:27:12 mustafa

ithal hayvandan şarbon bulaşma ihtimali yok çünkü gelene kadar şarbonlu hayvan ölür bilmeden konuşmayın kurbandan olamaz çünkü şarbonun kuluçka süresi en fazla 5-6 gün dür

(1) (10)
02.09.2018 01:26:00 bilo

imam hatip mezunu 4 cocukla tanistim. ateist olmuslar. hayret ettim. ama islamdan kurtulduklarini soyluyorlar, ilahiyat okuyup daha da kendilerini gelistireceklerini soylediler.

(8) (0)
02.09.2018 01:25:20 ajajaj

Fakıbaba

(7) (0)
02.09.2018 01:24:36 Salla salla yaz...

Ulan herkes uzman olmuş ahkam kesiyo.İthal hayvan şöyle yerli hayvan böyle.... Kim diyo ithal hayvanların kontrol edilmediğini. Tüm prosüdürler harfiyen uygulanıyor.Bu ilin altından bir çapanoğlu çıkar elbet bakın görün.Her fırsatta hükümeti kötülemek için aç kurtkar gibi bekliyo pislikler...

(0) (17)
02.09.2018 01:21:43 aaaa

Ülkede değişen bişey yok beceriksizlik bilgisizlik sorumsuzluk aynen devam, dış güçlere bağlamak bulunacak komik bahane!!

(9) (0)
02.09.2018 01:21:03 Dedo

Haram yemeyenler korkmasın dışardanda et almasın bır sure onlara birşey olmaycak

(4) (0)
02.09.2018 01:20:13 Selam

Yuh daha neler, etler mezbaha dan gelmiyor mu orada denetlendikten sonra dağıtılmıyor mu, bu Nasıl sorumsuzluk, görevi ihmal edenler bulunup göreve son verilmeli, halkın sağlığı en önemli hizmettir.

(5) (0)
02.09.2018 01:18:42 Onur Reis 53

Memleketin anasini aglattiniz.

(9) (0)
02.09.2018 01:18:24 Garipp

Valla kimse kusura bakmasında bu suriyeliler ülkeye girdi gireli yeni yeni hastalıklar çıkmaya başladı.

(6) (0)
02.09.2018 01:18:03 bune

Memleketi ne hale getirdiniz be muz cumhuriyeti oldu muz ! Biraz ciddi olun adam gibi yonetin ulkeyi suursuzlar!

(6) (0)
02.09.2018 01:17:52 pehhhhhhhhhhh

ulan bişeyide düzgün yapın çiftçilikte bile çuvallıyonuz 15 yıl

(10) (0)
02.09.2018 01:17:39 ahmet

Lan ulkeye giren cikan belli degilki neyine sasirdiniz

(5) (0)
02.09.2018 01:17:15 zaaaaaaa

20 ağustosta fransada şarbon çıkınca bize kakalarlar demiştim zaaaaaaaaaaa

(7) (0)
02.09.2018 01:16:50 haydaaaa

Bu hastalıklı hayvanları kim ülkeye kontrolsüz soktuysa derhal cezalandırılmalı. Yoksa buda fetönün işi olmazsın.

(2) (1)
02.09.2018 01:15:55 ne mutlu türküm diyene

Brezilyadan gelen hayvalarda var. Sari humma deniyor orada. Cok net söylüyorum

(7) (0)
02.09.2018 01:14:15 Ne Olacak Bizim Halimiz

Ulan geçen et balık kurumundan et aldım yedik

(5) (0)
02.09.2018 01:13:50 Vatansevertr

Kim bu özel işletme açıklayın kardeşim

(2) (0)
02.09.2018 01:13:26 Işık

Ulan Ülke Dingonun çifliğine döndü ! Nerede pislik varsa hepsi Türkiye ye geliyor! Buda mı dış güçlerin bir oyunu ?

(11) (0)
02.09.2018 01:13:19 Siz oy verdiniz

Parayı betona yatiracaginiza hayvancılığa ,tarıma yatirsak.sirbistanin.ponyanin.brezilyanin,uruguayin.etine muhtaç olmazdik.oy verdiniz katlanaksiniz % 42

(10) (0)
02.09.2018 01:11:21 Atın üzerine

Dış güçler ülkemize şarbon yaydı deyin olsun bitsin. Dünyanın her köşesinden hayvan ve et ithal ettik şarbonu getirdik diyecek değilsiniz nasılsa inanan çok

(7) (0)
02.09.2018 01:08:48 Duf duf

cübbeli ahmet hocamızdan şarbonu engelleyen tanesi 150 lira olan muska-dua kitabı-özel ayet hadis bekliyoruz. Hastanede neymiş!!

(6) (0)
02.09.2018 01:05:10 şeref

ülkeyi bilgiye bilime değil imama emanet edersiniz bunlar olur

(3) (0)
02.09.2018 00:59:43 he bunuda devlet yaptı ölün he

Bakıyorumda burda hemen hükümete yüklenmeler başlamış olm az akıllı olun mantıklı konuşun her olumsuzlukta hükümeti suçlamayın hükümet yedbir alacaktır elbet yok öğle olmuş yok böyle olmuş artı ülkemizde dolarla alakası olmayan ürünlerede zam yaptılar bunu damı devlet yaptı herkes üstüne düşeni yaps

(0) (6)
02.09.2018 00:57:47 halk

bunlar iyi günlerimiz

(5) (0)
02.09.2018 00:56:48 İsmail

Herşeyi benim adamım yapsın zihniyetiyle yada yandaşım nasıl olsa birşey olmaz zihniyetiyle yapılırsa işler işte böyle Arda arda patlar. Sonucuna da bütün halk katlanır

(4) (0)
02.09.2018 00:55:31 demir

Dış mihraklar

(5) (0)
02.09.2018 00:55:06 Anti kurban

Vahşice katledilen hayvanların ruhu intikamını alıyor.

(2) (4)
02.09.2018 00:54:36 mustafa

dış güçlerin oyunu bunlar bizi kıskanıyorlar dolar olmadı şimdide tarım ve hayvancılıkla vuruyorlar Et ve Süt Kurumu'na ait olduğu belirtilen yaklaşık 4 bin büyükbaş hayvanın Brezilya'dan kurbanlık olarak gelen hayvanlarda şarbon çıktı amerikadan sonra brezilyada bizi kıskanıyor

(9) (0)
02.09.2018 00:54:27 Laz

Şimdi ben bu bakana küfür etsem hemen cezayı keserler ulan tipitip ne diye bakan sevdik seni yan gel yat diyemi

(6) (0)
02.09.2018 00:54:04 erhan

Ulen tarımın ve hayvancılığın ülkesi nasıl olurda ithal hayvan getirir ??

(4) (0)
02.09.2018 00:53:19 bugün konyada teşhis kondu fak

konya da yeni açılan tıp fakültesi acil servisinde bi hastaya ve ailesine şarbon teşhis i kondu sistem polis bildirimi için teşhis konulan hasta adresini istiyor çalışanlar çok iş çıkar başınıza die girmediler sistemle gözümle gördüm

(6) (0)
02.09.2018 00:52:04 Allah var gam yok

dondurucuya koydugunuz kuban etlerini hepsini atin gitsin

(3) (0)
02.09.2018 00:49:33 ebediyyetyolcusu

Ulan sağırlar Bir daha böyle doğru okuyorsun ya

(2) (0)
02.09.2018 00:49:21 zero

elin gavurlarından herşeyi ithal ederseniz sonuçlarıda böyle olur

(5) (1)
02.09.2018 00:48:32 Net

Hep CHP nin suçu. İthal etti etleri böyle oldu. Allah bildiği gibi yapsın o CHP yi !!

(7) (0)
02.09.2018 00:47:56 .

Rezillik. Denetim yok, kontrol yok. Rüşvet almış başını gitmiş. Güya veterinerlerin kontrol etmesi gerek. Şansa yaşıyoruz bu ülkede. Ne polis,ne zabıta, Birçok ihbara cevap vermiyor. Pas geçiyor.Tek güvende olan, korunan yöneticiler, halkın sağlığıyla, yaşamıyla kim ilgileniyor?

(6) (0)
02.09.2018 00:47:11 Bir skandalda burada

Heryerde skandal güney Amerikadan getirilen hayvanların ithalatını devlet adına özel firmalar yapıyor. Birileri milyarları götürüyor vatandaş hastanelere gidiyor

(6) (0)
02.09.2018 00:43:03 Net

Alırsan yurt dışında olan o olur

(2) (0)
02.09.2018 00:42:43 çok yazık

Daha da et tavuk alıp yemem. Ülkede tarıma hayvancılığa ne zaman destek olunacak üretim olmazsa olmaz !!

(4) (0)
02.09.2018 00:42:33 Ali

Ne idiği belirsiz hayvanları alırsan olacağı budur Yediğiniz et mi, değil mi, güvenmediğiniz kasaptan marketten et almayın.

(2) (0)
02.09.2018 00:41:53 Mert

Et yememek lazım şu ara...

(2) (0)
02.09.2018 00:39:38 aaaa

Avrupa duyarsa şimdi nasıl kıskanır bizi??!!

(3) (0)
02.09.2018 00:39:28 beyaz

22 kişi 4 değil

(3) (0)
02.09.2018 00:39:21 veysi

artık hic bir sey umrumda değil ve birazcık umudun bile kalmadi inşallah hep beraber yok olur gideriz...Dini imani vatani para olan pisliklerle yasamaktan bıktık bee

(5) (0)
02.09.2018 00:37:24 zeki

bizim allahimiz var rahat olun ruzgar yapmayin

(5) (0)
02.09.2018 00:34:43 kollektif

Hangi firmaa??

(2) (0)
02.09.2018 00:33:19 presez

Er ve süt kurumu genel müdürü osman uzun Tarım bakanlığı gıda kontrol genel müdürü muharrem selçuk nerdesniz lan

(3) (0)
02.09.2018 00:33:17 çaktınkemaloğlu

Kardes bu hastalık insandan insana bulaşmıyor ki. Niye insanları karantinaya alıyorlar.

(2) (0)
02.09.2018 00:33:04 Ispartalı

Neye el atsalar altından felaket çıkıyor kendi ciftcimiz hayvancilarimizi yok ettiler gavurun hastalıklı hayvanlarına muhtac ettiler

(6) (0)
02.09.2018 00:32:55 Salim Yılmaz

Sorumlu Amerika; bizimkiler sütten çıkmış ak kaşık.

(4) (0)
02.09.2018 00:32:53 eda

ak parti kampa giriyor!

(3) (0)
02.09.2018 00:32:14 Pakdemirli

Sizi allaha havale ediyorum. Bu ülkede har şey gibi hayvancılığıda bitirip dışa bağımlı ettiniz . Dışarıdan da yandaşlarınıza getirttiğiniz ithal hayvanlarla şimdide ülke insanını zehirliyorsunuz. Ama koyunlara göre suçlu Chp dir veya dış güzlerdir????

(4) (0)
02.09.2018 00:31:56 Hobba

bu surekli hukumeti elestiren tipler bi bitmediniz aq

(0) (6)
02.09.2018 00:31:30 Meraklı Köfteci

Bu gidişle hükümet düşer

(6) (0)
02.09.2018 00:30:56 Haha

Ey şarbon ey çık git ülkemden şarbon lobisinin oyunları bunlar

(3) (0)
02.09.2018 00:30:30 Dimiama

Allah aşkına artık yapamıyorsanız bırakın kardeşim.ne yerli üreticiye destek çıkarsınız nede ithal ettiğiniz hayvan sağlam çıkar. Yeter artık

(4) (0)
02.09.2018 00:30:13 yörük

arkadaş 22 kişi basvurdu diyor, 14 taburcu 4 tanesi tedavide kalan 4 kişiyi naptiniz

(3) (0)
02.09.2018 00:28:44 İyi

Kontrolsüz, denetimsiz et ithal ederseniz sonucuna katlanırsınız bu etleri etleri getiren siyasetcilere bürokratlara yedireceksiniz önce

(2) (0)
02.09.2018 00:28:09 isminivermekistemeyenizleyici

zerre sorumluluğu olanlar allah sizin belanızı versin

(3) (0)
02.09.2018 00:28:01 Vatansever

Ülkemizi betona çevirdiniz. Tarımı ve hayvancılığı öldürdünüz. İthal hayvan, ithal saman sonuç bu. Yazıklar olsun.

(5) (0)
02.09.2018 00:27:20 net

tarım bakanı uyuyor 15 yıldır bu millet beyaz et olsun kırmızı et olsun sırf gdo yediriliyo.sıf bu gdo yüzüğnden kurbanda ya koç ya keçi kesiyorum kesinlikle simental boğa falan kesip yedirmem millete.etlik tavukta yedirmem köy tavuğu keserim.

(3) (0)
02.09.2018 00:27:19 HK

Vatandaşa şarbonlu ithal etleri kurbanlık diye sunanlar(başta bakan) istifasını versin hemen. Yine pişkin pişkin cıkıp dış gücler fedö amariga mı diyeceksiniz!

(6) (0)
02.09.2018 00:27:00 zzzzz

Dış mihtakların ve et lobisinin oyunları bence

(2) (0)
02.09.2018 00:25:27 zaaaaaaaaaa

ulan 20 ağustosta fransada şarbon diyince şakasına.uyuşturucudan koruyoz avrupayı suriyeliden koruyoz avrupalıyı bide şarbondan koruyalım biz tüketiriz şarbonluyu demiştim şakasına gerçek oldu.

(5) (0)
02.09.2018 00:24:42 taksici

Yav he he aşı hemen etkisini göstermiyor dışardan gelen hayvanlar bunlar hastalıklı

(2) (0)
02.09.2018 00:24:42 anten

Bu hükümet daha çok anamızı belleyecek.söyliyim

(3) (0)
02.09.2018 00:22:38 hakan terzi

ulan ithalmi değilmi bilip bilmeden ne ahkam kesiyorsunuz.

(1) (3)
02.09.2018 00:15:08 kadir

eeey şarbon ayağını denk al!!

(5) (1)
02.09.2018 00:10:57

gıdayı bile ithal edecek konuma geldik, çok şükür her şey yolunda. ithal hayvanlardan şarbon bulaşır, öbğr taraftan göçmenlerden kızamık polio bulaşır. en az bi 100 yıl getiye gittk şu 5 yılda

(3) (1)
01.09.2018 23:52:42 BIDE BURDAN DINLE

ulan cok sayida derken korkutmayin insanları. coluk çocuğumuz var

(58) (6)
01.09.2018 23:45:01 bence

Dışarıdan ithal edilenlere vereceğiniz o parayı ülkemizdeki tarım ve hayvancılığa destek olarak kullansaydınız keşke.Bizim taşköprümüz varken bulgaristandan 3 tır sarımsak alıyoruz!!!!

(323) (44)
01.09.2018 23:37:40 yiğido16

İthal kurbanlıklardan çıktı bu hastalık

(92) (9)
01.09.2018 23:31:08 MaRazz

Bunlar hep amerikanin oyunu

(48) (53)
01.09.2018 23:27:18 Bir bilen

Hayvanları karantinaya almadan yurda soktular muayene etmediler. Kimse sorumluluk almıyor

(202) (19)
01.09.2018 23:02:22 han

Apple a Ambargo koyasıya kadar ithal ete ambargo koysalar sıkıntı kalmaz Kendi çiftçimize daha çok destek olalım

(43) (3)
01.09.2018 22:56:26 YAZIKLAR OLSUN

ARKADAŞ BU İŞİN SORUMLULARI ÇIKARILIP İDAM EDİLMELİDİR. YOK ÖYLE YAĞMA. ŞARBON OLMAYAN ÜLKEDE SALGIN YARATILMASI NE DEMEK? BUNUN ÖNÜNE NASIL GEÇECEKSİNİZ?

(238) (13)
01.09.2018 22:50:30 BAŞKENT

İthal et ☺️gönder babaaaa

(31) (5)
01.09.2018 22:49:29 yapan belli

kim yaptiysa bunu bedelini odetmeli kesinlikle cunku dolar saldirisi ise yaramadan simdi virusle ya amerika ya israil, gereken yapilmali

(24) (17)
01.09.2018 22:46:10 Ucuz etin yahnisi

Kurban da ithal edilen hayvanlar dan bulamıştır adam akıllı muayene etmeden getirdiniz hayvanları ben ne diyeyim ki size

(260) (54)
01.09.2018 22:46:10 zeynep

Onların doları varsa bizimde Allahımız var , onların saglıklıetleri varsa bizimde onların bize kaladıgı pis hastalıklı hayvanları var yahu !!!!güzelim tarım hayvancılıkülkemizi elin alemin bize kakaladıgı hormonlu gıdalara hastalıklı hayvanlara muhtac eden iktidara yazıklar olsun ..ama hala verirsin

(192) (145)
01.09.2018 22:40:55 zeynep

Dış güclerin oyunudur kesin !!!!!

(91) (46)
01.09.2018 22:34:48 Sabotaj

Kesin CIA (Fetö) parmağı var

(47) (35)