Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
30.08.2018 15:39:05 takıma bak

din iman dersiniz zor olan zekat vermek yerine lüks içinde hacca seyahat edersiniz, siyaseti de dini de yeksan ettiniz.

(0) (0)
30.08.2018 06:41:44 kit

adam doğru soykemis. daeş de müslümanlara zulüm yapıyor öldürüyor gavurlarin sagcilarida muslumanlara şiddet edip öldürmekle uğraşıyor camilerde zarar veriyorlar

(2) (1)
30.08.2018 04:41:09 TAKİPÇİ

YİNE BİYER BULMUŞUMN KENDİN BU PARTİDE HİÇMİ ADAM YOKTA BUNUN GİBİ KİBİR VE HALKTAN UZAK BASİRETSİZ İNSANI SÖZCÜ YAPMIŞLAR NE MAKAM DELİSİYMİŞSİZİNİZ YAHUU YAZIKLAR OLSUUN

(2) (2)
30.08.2018 03:28:24 Serdar

Bu tanımlamayı son derece yanlış buluyorum. Avrupadaki aşırı sağın bir adı var. Koskoca ülkemin Bakanına bu basiretsizlik yakışmıyor. Bunların Adı NAZİ Daeş dediğinizde aşırılık her zaman İslam üzerinden okursunuz.

(2) (0)
30.08.2018 01:37:27 Heci

somalıye et götürenler afrıkaya su götüren sakalllı cübbelı imamlarımız ihahha neden acaba afgan mücayıtlere yardım etmıyorlar ? neden sunku onllar yalancı müşrıkler onlar cehnemın en dıbınde yanacaklar

(2) (1)
30.08.2018 00:33:07 ikram

adamsın reis...

(0) (1)
30.08.2018 00:14:17 Beğenin

Bu adamın konuşmaları efsane oluyor, çıkışlar çok keskin Maaşallah

(3) (3)
30.08.2018 00:11:21 rezil herifler

avrupanın deşaı sağcılar demekle deaşı müslümanlara ait terör örgütü olarak kabul ettin bıravo size.halbuki deaşa avrupadan birsürü terörist geldiğini müslümanlarla alaksı olamdığını bildiğin halde.

(6) (2)
30.08.2018 00:09:19 yayınla kardeş

avrupanın deaşı nedir bilinçli mi söylettiler bunu.deaş zaten amerika israil ve avrupanın ortak oluşturduğu terör örgütü.sen avrupanın deaşı diyerek deaşı resmen müslümanların örgütü yaptın.

(6) (4)
30.08.2018 00:07:45 sadadasda

önca böyle diyonuz millet gaza geliyo avrupaya sövmeye başlıuo snra bir bakıyoz yalaklık yapıyoruz avrupaya sonumuz hüsran rezillik.

(9) (7)
29.08.2018 23:30:23 eda

bu adamı sözcü yapmak nasıl bir yokluktur..akp kısır döngü oldu maalesef bu dönem

(13) (16)
30.08.2018 02:29:23 akseki’li

Klavye köstebeği hayırdır neyini beğenmedin

(0) (2)
29.08.2018 23:28:04 _kuLaLi_

kaç yıldır daeş mi deaş mı öğrenemedik nedir bu örgütün adı arkadaş?!!...

(3) (5)
29.08.2018 23:27:31 OF’li

Sizde aşırı sağla nikah kıydınız iğneyi kendine sonra çuvaldızı başkasına Ömer Çelik, Sarayın sakini ne derse o oluyor siz niye sırayla çıkıp her saat başı birisi bazen dördü birden arz-ı endam yapıyorsunuz....

(7) (15)