Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
24.08.2018 12:13:33 .....

Millî ürün veya şirketimiz kaldı mı çok merak ediyorum.

(4) (0)
24.08.2018 04:07:36 kötü Yorumcu

iyide ben zaten burdan yıllardır ürün getiriyorum reklam haber gibi bisi bu burdan alın gibi

(2) (0)
24.08.2018 01:46:53 EEEE

TÜRK ŞİRKETLERİ VARKEN BUNLARA YOL AÇANLARIN BEN

(2) (2)
24.08.2018 01:27:17 ali ak

Hah kriz bitti çözdük dövizi

(4) (0)
23.08.2018 18:11:32 Gecekondu 1910

Adamlar işi biliyor

(2) (1)
23.08.2018 18:09:33 idam gelsin

no11,gittigidiyor, hepsiburada, bittiniz oglum.

(9) (2)
24.08.2018 13:54:56 ali

bunlar bitince ordan satış yapan esnafda bitsin diyorsun yani. kimse ekmek yemesin. herşeyi aliexpressden çinden alalım kimse birşey satmasın. hiç üretim olmasın herkez hazır alsın yani.

(0) (1)
23.08.2018 16:58:11 Yav He He

çinde üretilip türkiyeye satılan ürünün nasıl bir döviz girdisi olacak çok merak ediyorum

(4) (10)
23.08.2018 23:33:41 yk1

Trendiyolu satın aldı ve daha yatırımlar yaptı belki ilerleyen zamanlarda trendiyoldeki türk ürünlerini uluslarası pazara koyar

(1) (3)
23.08.2018 23:15:57 HakiKat

trentyolu alcak 5 kuruşa getircek çinden malları saticak Türkiyede para kazanacak, demek istiyor arkadaş anlamak zor değil biraz saksıyı çalıştırın

(2) (1)
23.08.2018 20:54:52 qqq

DOLAR ile satın alacak trendyolu arkadasım

(1) (1)
23.08.2018 16:50:17 mustafa_atr

Alibaba geldi, Kirkharamiler de gelirse kadro tamamdir

(30) (1)
24.08.2018 01:26:24 ali ak

Onlar zaten vardı

(1) (0)
23.08.2018 16:22:41 suleyman frankfurt/kayseri

dikkatimi çekti hükümet yetkilileri dolar euro konusunda açıklama yapmadıkları müddetçe döviz sabit kalıyor.ne demişler söz gümüşse sükut altındır...

(3) (8)
23.08.2018 16:55:23 Sonyorumbukucu

Onların hükümetinin yetkilileri konuşunca da döviz yerinde kalıyor mu acep? Peki Zeki Müren de bizi görecek mi? Babam böyle pasta yapmayı kimden öğrendi?

(3) (3)
23.08.2018 15:58:10 AVRUPA BATACAK

YÜKSEK KURLA ARTIK İŞÇİLİK MALİYETİ ÇİN SEVİYESİNE İNDİ AYRICA 4+4 MİLYON SURİYELİ VE AFGAN SIĞINMACIYLA BİRLİKTE İŞÇİLİK İNANILMAZ DÜŞÜK VAZİYETTE. BUNU GÖREN ALİBABA TÜRKİYE'Yİ ÇİNLEŞTİRECEK TABİ BU SAYEDE AVRUPA BATACAK. AVRUPAYA KOTA VE VERGİLERDEN DOLAYI GİREMEDİĞİNDEN TÜRKİYE ÜZERİNDEN YIĞACAK

(38) (12)
23.08.2018 15:49:00 ☹️

Yapılacak çok işi varmış onu allah bilir mall

(1) (1)
23.08.2018 15:43:15 fatih

Tabiki geliyor ama cogul alirsan gumruk vergi tabii tutuluyor

(5) (1)
23.08.2018 16:06:40 \\

Yani diyelim 7 8 parça sipariş verdim vergiyi nereye ödüyoruz nasıl oluyo yani

(0) (1)
23.08.2018 15:40:17 DENIZ

Nedense hükümet sadece milyar dolarlık şirketlerin önünü açıyor? Orta seviye türk şirketleri, esnaf vs. umurunda değil! İstiyorlar ki herkes sermayenin kölesi olsun, onların işçisi olsun.

(53) (78)
24.08.2018 11:43:25 turker

İtne sende kazan sanada açsın

(0) (1)
23.08.2018 16:56:47 vatandaş

Saçmalama...

(1) (2)
23.08.2018 16:06:35

Bos ve gereksiz yalan konusuyorsun

(7) (3)
23.08.2018 15:34:23 klavye cihatcisi

umarım piyasalarımıza yeterince güven sağlar işbirliğimiz yoksa Allah bir den başka lafınız bana müzik gelir

(10) (10)
23.08.2018 15:29:32 \\

Alibaba dan bişiler söylesek geliyomu ülkemize gümrükte vs sorun oluyomu bilen varmı?

(15) (6)
24.08.2018 01:31:05 tirrekkk

4-5 kere alışveriş yaptim ortalama 25 gunde kapima geldi siparislerim. belli bi fiyatin altinda ki alisverleri gumruk vergisiz yapabiliryosun. ama siparisin kanunda ki fiyatin ustundeyse gumruk vergisi cikiyor onu ptt den yatırıyorsun ondan sonra kargon kapina geliyor. bir ay beklerim diyorsan kesin

(0) (0)