Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
23.08.2018 23:38:33 yigido

Ulan ic anadolu tarimda ciftcilikde kan agliyor Gübrenin torbasi 180 tl hersey iki katina cikmis Valla memleketin hali hic iyi degil Bazi cakallarda dolari bahane ederek milleti soyuyorlar valla bu duzen boyle gitmez !!!!

(0) (0)
19.08.2018 11:09:33 destek

elektirke zam yap ondan sonra destek de dolara zam yap destek de mazota zam yap destek de bu sanayinin çarkları nasıl dönecek hadi sanayi boş ver tarım nasıl yapılacak ithalatçı ülkeyiz vessalam gübremiz bile ithal

(3) (0)
18.08.2018 20:03:03 Z Turbojet-fan-şaft-prop

Sayın bakan 4 çeşit jet motorunu için geliştirdiğim patenti almak ülkemiz için bir olacak, önemli bir avantaj, bu patentin jet motorlarının klasik tekniği haline geleceğini düşünün. Ama hala yetkililer bir ses yok.

(1) (0)
18.08.2018 10:42:23 bir işveren

destek nasıl olur: 1 sgk primlerini düşür 2 yakıtı düşür 3 elektriği düşür o zaman herkesime faydası olur bu destek kime?

(2) (2)
18.08.2018 09:14:24 Gün ola

Ya Arasına başına sonuna bir diğer madde eklerler kimlerin alacağı belli olur. İhtiyacı olan esnafa iş. Adamına vergi borcu sgk borucu var diye yine bişey vermezler. Adamlar bir destek çıkartmışlar Bu projeye başvurabilmek için 300.000 liralık ciro istiyorlar benim ki 200.000 TL. Ne oldu koskoca ar

(1) (1)
18.08.2018 07:32:09 son Samurayi

Anca para savurma politikasi baska bisey yok kalici bi is yapalim yok evet millet size yetki verdi ama babanizin parasi gibi kulanin diye degil isleri gucleri filim firildak gaz alma.

(4) (0)
18.08.2018 02:32:52 Eflemduk

Bu maddelerden en güzeli 2739 ithal ürünün yerlileştirilmesi.Arkadaş iğneyi bile dışardan alıyoruz paramıza yazık değilmi?

(5) (1)
18.08.2018 02:17:33 Vatanim benim

Arkadaşlar ulkemizde ekonomik savaş varken sizler neyin hesabını yapiyorsunuz bu gunlere kolay gelinmedi neintahamlar atlattik her sey sırayla cok şükür ayaktayiz bize düşen eleştiri degil dua olmalı

(4) (3)
18.08.2018 00:29:51 Aksaraylı

30 sene önce babam sanayiye verecekti gitmedim.Vay eşek vay...

(4) (0)
18.08.2018 00:29:18 Z Turbojet-fan-şaft-prop

Sayın bakan sizden rica ediyorum TEİ yi arayın ve sözünü ettiğim Türk paten Endüstrisinde 20918/10889 nolu yeni jet motoru tekniği hakkında bilgi alın. Başarı imtimalini sorun.. Eminim size %51 imtimal verecekler ama ben inşaAllah %99 başarılı olacak diyorum.

(2) (0)
18.08.2018 00:27:43 ......

ohhh gelsin yandaşlara yabancı yatırımlara beleş arsalar ah birde patent alma işini kolaylaştırsanız amerikada 1 ayda alınabilen patent türkiyede 6 aydan aşşağı çıkmıyor ölme eşşeğim ölme

(4) (1)
17.08.2018 23:15:32 Mert Mete

Yavv bu kadar desteklediğiniz sanayici,esnaf vs. krizi fırsat bilip %100 yerli ürüne %30 %40 zam yaptı.Bi araştırın bi halkı dinleyin be bu nedir?

(12) (0)
17.08.2018 22:04:41 birisi

bu paketcikle uretim ve rekabet beklemeyin. ithal urun tuketimine son gaz devam

(1) (3)
17.08.2018 22:03:56 uygur ahmet

Yanliz bu Zor gunler de bu 500 milyonun ese dosta akrabaya gitmemesi icin dikkat edilmeli Kontrol ve denetim cok sıkı yapılmalı

(4) (1)
17.08.2018 21:48:34 Ercan Ergün

Normal vatandaş oldu mu 60 yaşında emekli yapın milletvekili oldu mu 4 yılda olsun hak mı bu adalet mi. Yazıklar olsun aklıma geldi yine çıldırdım ya.

(8) (0)
17.08.2018 21:48:17 Herşeyiniz RANT

Yıllardır üreticinin, sanayicinin kanını emdiniz. Sözde OSB açıyorsunuz ama OSB'nin arsalarını önceden kendi adamlarınız aldırıyorsunuz. Sanayici dükkan istediğinde önce sizin kesenizi doldurmak zorunda kalıyor. Kendi aranızda anlaşıp kira fiyatlarınıda yüksek tutuyorsunuz. Her işiniz hırsızlık

(6) (3)
17.08.2018 21:20:06 Çok geç artık

Günaydın, sabah serifleriniz hayrolsun. 17 seneden sonramı uyandınız.

(5) (3)
17.08.2018 20:29:44 abidi gubidican

Hayatımda gördüğüm en sevimli ve en akıllı insan keşke bizim mahallede tostçuluk yapsaydı

(3) (1)
17.08.2018 20:20:57 Z Turbojet-fan-laft-prop

Sayın bakan 4 çeşit jet motorlarında %20 fark yaratacak bir teknik buluşum var bunların prototipini yapıp ispatlamak sonrada üretim için destek istiyorum.. Buda en önemli proje gerisi size kalmış. Ispatladıktan sonra yerli ve yabancı yatırımcıların desteğiyle üretim yalacaz inşaallah.

(3) (0)
17.08.2018 20:11:09 ali

Baktılar tekbir eşliğinde telefon kıran gerizekalılar var

(4) (0)
17.08.2018 20:09:34 koroglu

zengine verirsiniz o bedava kredileri fakir esnaf sumunu ceker datli datli acikliyordunuzda bu boyledir hep

(4) (0)
17.08.2018 20:03:48 bozoglu

bundan sonra ömür boyunca ak partiye oy yok bu kadar gevseklik boş iş yapan adam görmedim yazıklar olsun millete degen hiç bir işleri yok elektrik faturasının bir tanesi geçince avukat ücreti ve tekrar abone parası alınmasına bile sözü geçmeyen hükümetin içi tamamen boşalmiş vatandaşla işi yok

(4) (1)
17.08.2018 19:50:14 can

Daha oncede yapıldı bu teşvik düzcede teşvik bitene kadar kanını emdi işcinin sonrada aldı tasını taragını defolup gitti yeter artık zenginin zengin olması az işciye teşvik yapınn maaşlaraa

(2) (0)
17.08.2018 19:46:42 Çinden al yandaşa akıt

Boşverin böyle alengirli işleri sonunda hep eş dost tanıdık ya da yandaşa gidiyor paralar.

(3) (0)
17.08.2018 19:30:30 bozkurt

Haydi Türkiyem!!!!!

(2) (3)
17.08.2018 19:24:48 sonuç

bi bina yapıcaz yüzlerce imza attrrıyoz bu nolacak...

(5) (0)
17.08.2018 19:24:29 İnanamadım

Bu zor günlerde birliğimizi artırmamız lazım. Bu kararda olumlu olmuş. Ülkemiz için düğünden takılan altınları bozdurdum. Demek az gelmiş müstakil evim var. İsteyen iş adamı yada bankaya evin bahçesini veririm.

(1) (2)
17.08.2018 19:01:30 Ercument

Sanıyor ki,Ben iş adamına bedava arsa verdikce hibe yaptıkça daha çok işçi alacak!Hali hazir daki işçilere sigorta yapmıyor!Baştan mesai ücreti almayacağım diye imza attırıyor!Sonra işe alıp öldüresiye çalıştırıyor!Denetim yok teftiş yok!Zaten az zenginler karun olsunlar! Aferin millet surunsun!

(6) (0)
17.08.2018 18:59:30 berlin

haa krizi firsata cevirmek yanda$lar ya$adi makarna icin oy verenler gene yandi makarnaya devam

(7) (4)
17.08.2018 18:47:41 Bravo

Bakan bey devlete tamamen yük olan ve yatışta olan memurlar, vali, kaymakam, bilmem kimin yardımcısının yardımcısına fln teşvik yok mu? Adamlardan mercedese binemeyenler var yazık, audiye biniyor adam. Ona da teşvik verin mercedes alsın. Neleri eksik, fazlaları var hatta sanayicilerden. Göbek gibi..

(7) (0)
17.08.2018 18:42:42 lanet olsun teşviğinize

hep esnaf hep işveren. maaşlıya vur vergiyi. cebine girmeden kes sgk yı. çalışana para vermezsen üreten ürettiğini esnaf malını neyle satacak. asgari ücretli bile kuyumcudan fazla vergi veriyor. ama teşvik hep bunlara.

(4) (1)
17.08.2018 18:40:32 Reisin Babasi

yandaslar yedirmeye devam diyorsunuz kaybeden hep millet kazanan yalaka yandaslar devam devam batmankn eseginde bile yandaslara rant acmak icin elinden geleni yapiyor hükümet yemeye devam sizin dininiz ve imaniniz para.

(6) (2)
17.08.2018 18:29:13 evlad-ı osmanlı

Alternatif olarak yerli ürünler tercih edilse emin olun üretiler arası rekabet artacağından kalite de artar ve daha çabuk gelişiriz. Şu yerliyse kalitesizdir modundan çıkın artık

(0) (0)
17.08.2018 18:24:29 ÜRETİM ÜRETİM İRACATI KISACAK

HALA YANLIŞ TEDBİRLER 1 TASARUF 2 DEVLET KENDİ DEVLETİNDE KİRACI OLMAZ ÇOK AYIP KİRALIK ARAÇLARI İPDAL EDECEK 3 SURİYELİLERİ GÖNDERECEK KESİLİKLE TARIM ÜRÜNLERİ HAYVANCILIK ÜRÜNLERİ İRACATINA İZİN VERMEYECEK NE KADAR TARİKAT KÜLİYE VARSA EL KOYACAK

(4) (1)
17.08.2018 18:01:13 türkmen

Faydanabilmek için- önce paran sonra zamanın olacak- gidip gidip geleceksin- peşlerinden koşacaksın. önce yatırımı yapacaksın sonra takdir ederse % bilmem kaçını alacaksın. oran 100 de 1-2. otobüs hattı gibi-market gibi hemen nakite dönecek iş peşindeler. adına sanayci destek zart zurt diyorlar

(4) (0)
17.08.2018 17:56:47 ...

yine cak cek lere basladilar damat petrol bulaCAK ti ne oldu secime yakinmi cikacak yine

(7) (1)
17.08.2018 17:54:25 türkmen

eve 100 başvurunun ancak 3-1 i destek alabiliyor. zaten kredi ihtiyacı olan değil- herşeyi tıkır tıkır çalışan borcu olmayan zengi kurumlar bundan faydalanıyor. zaten bu kosgep te olağanüstü girişimcilik dehası eğitimciler var. onlardan eğitim almadan özel sektör batardı. sayelerinde sanayi gelişti

(3) (0)
17.08.2018 17:53:01 bak

sanayiciye en iyi müjde istifanız olur...

(10) (1)
17.08.2018 17:35:58 Alii

Sanayici önemli. Ama esnafı kim, ne zaman aklına getirecek?

(1) (0)
17.08.2018 17:35:46 Vavv

Bu çok iyi bir adım olmuş. Milete çok faydası olur bunun yastık altı birikimleri bozdurmanın faydası. Tamamen alt gelirli vatandaş için atılmış bir adım daha önceki ekonomik paketler gibi.

(2) (4)
17.08.2018 17:26:46 TÜRK

Ya bırakın bu işleri sürekli işe yaramayan teşvikler vs.Reel kararlar alın ve işe yarasın.Her devlet dairesi sorun yumağı olmuş

(5) (1)
17.08.2018 17:20:23 çoçito

yeni çiftlikbanklar sizi bekler değerli girişkenler

(4) (2)
17.08.2018 17:07:37 ffs

binali yıldırım da 2 ayda bir paket açıklıyor du ? ne oldu kime yaradı ?

(3) (2)
17.08.2018 17:02:18 HAMMADDEEEEE

Sanayici olarak bunlardan ekonomiye can gelmez sanayiyi gelistirmek icin 830 dolara satilan hammeddeyi uygunlastirman gerekir.zamaninda elimizde olan demir celik fabrikasi satilmasaydi o firma 550 dolardan piyasaya malzeme verir , yurt disi firmalarida eregli demir celikten uygun vermek icin piyasa

(6) (1)
17.08.2018 16:55:22 ersin

Beselsiz arsa para babalarına tabi orta halli insanlar yatırım yapmak isteseler suratlarına bakmıyor bu devlet

(4) (1)
17.08.2018 16:50:56 kadir

denetim denetim denetim

(3) (0)
17.08.2018 16:44:00 sayın bakan

malesef ulkemizde yolsuzluk cok...belediyeler olan biseyi yikip tekrar ayni seyi yapinca bunun adi yolsuzluktur ...lufennnn

(11) (0)
17.08.2018 16:42:17 sayın bakan

lutfen kosgeb i bir arastirin...is yeri acmak moda oldu kosgebden 50 bin al cebe indir hibe olarak sonra dukkani kapat...boyle sistem olmaz devlete külfettt

(6) (0)
17.08.2018 16:34:34 osmanoviç

Esnaf çiftçi fedakarlık yapacak vatan millet için kaymağı godamanlar yiyecek.

(7) (0)
17.08.2018 16:33:01 YALAN DOLAN

YALAN YA BAKIN GİDİN SİZDEN ÖYLE ŞEYLER İSTİYORLAR Kİ AKLINIZ ŞAŞAR ...VEYA KENDİLERİNE PEŞKEŞ ÇEKİYORLAR MÜDÜR RÜŞVET İSTİYOR .şimdi diyeceksiniz AKP yi karalıyor öyle ise bi gidin deneyin İSAYAN EDECEKSİNİZ İSYAN ..ALAH KABUL ETMESİN...... ESNAF KAN AĞLIYOR..

(7) (2)
17.08.2018 16:32:49 İşte bu

Çok güzel adım daha önceki ekonomik paketler gibi. İş adamları patron için yapılmış. Bazın vatan hainleri elinde düğünde takılan yastık altı altınları tutuyor Satınki iş adamlarımıza bedava arsa verelim.

(0) (4)
17.08.2018 16:22:32 deli. dağ

İşverene. Esnafa bişe yokmu. Bize acil kefilsiz ipoteksiz. Kredi. Lazım. Çok acil. İpoteğimizde kefilimizde bitti. Bizde bittik. Biteceğiz. Haber ola devletin

(6) (4)
17.08.2018 16:22:26 Bravo

Ihracat yapana niye para veriyorsun hala akıllanmadı bunlar.Adam zaten para kazanıyor,en fazla vergi almıyorum dersin.Iç piyasaya mal üreten adamlara da destek ver o zaman 300 bin.Onlar kötü bir şey mi yapıyor.Adil olmak lazım biraz. Bir de yat yat kriz zaman paket açıkla.Bu zamana kadar neredeydinz

(6) (0)
17.08.2018 16:21:46 Eser

Aşağıda yazılan yorumları okudum. Saldırı başladığına göre hükümet güzel bir şey yapıyor demek ki. En anlam veremediğim ise bu ülkede yaşayıp, bu ülkeye nasıl bu kadar kindar oluyor bu kadar haince davranıyorsunuz.

(2) (8)
17.08.2018 16:21:27 mısa

teşvik kadar teşviğin adaletli dağıtımıda önemli.Allah aşkına bir liste çıkarın bakalım şimdiye kadar kimler yararlanmış...bankada dövizini bozup yatırım yapan ufak tefek insanlarıda bi görün artık

(3) (0)
17.08.2018 16:17:26 DÜNYALIK AHİRETLİKLER

devir ampülü bulanların devri.ampülün etrafına üşüşen sineklerin devri.daha düne kadar burun kıvırdıkları ne varsa alayını yapıyorlar.Allah görmemiş takımına fırsat vermesin bir daha.adamların ruhu açmış.din min kitap kuran hikayeymiş. İşte biz onlara bu dünyada verdikçe veririz dediği tayfa bunlar

(4) (3)
17.08.2018 16:15:08 Oktay çolak

Bir Ak Partili olarak Sn Bakanıma Sorular? 1-Haluhazırda Ülkesi için canını malını gözünü kırpmadan vermeye hazır olan fabrika atölye sahiplerine kurdan dolayı hammadde vermeyenler şirketlerle ilgili bir soruşturma başlatacak mısınız ? 2- Bursa’da,Denizli’de,İstanbul’da ve bir çok sanayi şehrinde

(8) (0)
17.08.2018 16:08:25 Haci Büyükkurt

Kurdan zarar gören tek bunlar herhalde

(3) (0)
17.08.2018 16:04:46 Haci Büyükkurt

Kurdan zarar eden bir tek bunlar mi? Ticari arac arac sahipleri ne yapsın taksi haric onlar torpılli servis otobus sahipleri yaş 10 bu araclarda araba fiyatları katladı yaş uzatalim diyen bile yok aldın sıfır ögrenci servisi 300 bin tl olmuş beş yıl bin 90-100 tl düşüyor 200 bin zarar

(2) (1)
17.08.2018 16:04:19 osmanlı

akpli değilsen bu imkanlardan faydalanamıyorsun , koylulere destek diye verilen danaları gordumde içler acısı , taşeron firmalar köyluye zayıf hastalıklı hayvanları kakalamıs , taseron akpliler parayı vurmus

(4) (0)
17.08.2018 16:03:41 Farkındayım

Zengin yine zengin olmaya devam ediyor,olan fakire oluyor,tarımla uğraşmak isteyen bir çiftçiye sadece tarımın ilacı alınacak kadar destek veriliyor,mazot,tarım aracı,tohum parası nerde bunların parası,sahi ya parası olmayan yapmasın değilmi ? İthalata devam edin ozaman,para yoksa işte yok.

(6) (1)
17.08.2018 16:02:43 ali

Bu baştakiler hiç dolar bozdurdumu acaba.hiç makbuz görmedik ekranlarda.kurnazlar

(6) (0)
17.08.2018 15:58:25 p

yemeye devam diyorsunuz yani.sizden bir halt olmaz.bir sonraki seçimde görürsünüz milletle alay etmeyi.biz mevcut firmalardan vergi giderlerini azaltın dedikçe siz eş dost akrabalara kıyak paketleri açıklıyorsunuz.biz memurlar iş yapmıyor dedikçe kadro sayıları artıyor.sizden bir b.. olmaz

(6) (0)
17.08.2018 15:57:40 MEHMEt

ZENGİN E BU TEŞVİKLER ZENGİNİ DAHADA ZENGİN YAP

(3) (0)
17.08.2018 15:55:01 Byihsan

Hep gariban halk dolarini altinini bozdu ya sanyiciler ve is adamlarinizi hic goremedik

(5) (0)
17.08.2018 15:54:16 kerim abi

Sanayici de var ama işçi ölsün şu vergi dilimlerini biraz düşürün işçiyi bu kadar hor kullanmayın

(4) (0)
17.08.2018 15:51:04 ssssss

bu teşvikler dolandırıcılara gün doğuruyor. koyunu olan çiftçiye teşvikte, köydeki 20 koyundan en az 10 aile yararlanıyordu. tarım denetçileriyle anlaşıyorlarmış falan. şimdi birisi hayali şirket kurar yararlanır sanki denetleyen var

(3) (0)
17.08.2018 15:49:49 HAK

YAŞAN DOLAN BUNLAR HEP! SANAYİCİ GIRTLAĞA KADAR BORÇTA KARDEŞİM! BİR HAFTADIR YEMEK YEMEMİŞ ADAMIN ÖNÜNE TATLI KOYMAK GİBİ BİRŞEY BU!

(0) (2)
17.08.2018 15:46:28 Bora

Hah hah hah! Yine herşey sermaye sahibine hizmet ediyor. Na zaman halkı düşünecekler? Sadece darbeyi püskürtmek için canlı kalkan gerektiğinde halka dönüyorlar!

(6) (3)
17.08.2018 15:42:00 aslantepeli.jouwweb.nl

Ben 'sadece bu hukumeti degil', akaradaki 600'luk grubu desteklemiyorum. Aciklamalarina inanmiyorum ve size de inanMAmanizi tavsiye ederiz

(1) (0)
17.08.2018 15:38:49 aslantepeli.jouwweb.nl

2.8 Trilyonu unutturma paketi gibi. akp'li arinc'in ''3 gun konusulur 4. gun unutulur'' diye Millete aslinda 'Aptal' dedigi gibi.

(5) (0)
17.08.2018 15:37:57 Ramazan TUNCEL

MİLLET VEKİLLERİNİDE YERLİ VE MİLLİ OLMAYA DAVET EDİYORUZ

(6) (0)
17.08.2018 15:36:39 Kamil

Teknolojik girişimciye önce para yerine koruma verecen

(5) (0)
17.08.2018 15:32:37 yurttaş

simdi doviz almak vatan hainligi yatirimciya bedelsiz arsa vatanseverlikmi takdir yuce turk milletinin

(6) (2)
17.08.2018 15:30:38 Şenol.yurttaş-1453-

sanayicimi darbeyi yiyor yoksa halkmi sanayi ciye bedava arazi veriyorsunuz tamam benim islettigim bir kebab salonu var bana da arazi verin o sanayicinin arasinda bende ticaret yapiyim

(5) (1)
17.08.2018 15:27:32 GüL00

BAZI YORUMLARA BAKIYORUMDA ULAN ZIRLAMAKTAN BASKA ISINIZ YOK NANKORLER. HER SEYI DEVLETTEN BEKLEYECEGINIZE BIRAZDA ADAM OLUNDA VATANA KATKINIZ OLSUN!! ISINIZ GUCUNUZ SIKAYET. MADEM O KADAR HERSEYI COK IYI BILIYOSUNUZ KOSKOCA MEMLEKETI HEM ICERDEKI KAHPELERE HEM DISARDAKI GAVURA KARSI YONETINDE GOREL

(8) (13)
17.08.2018 15:26:39 Alayiniz fos

16 koca yilda uretime yerliye degil ithalata betona para gomenleri tarihe gommeyen milleti yerin dibine gomer yaradan Allah.cok yakindir yikim,hak ettik cezamizi cekecegiz

(11) (3)
17.08.2018 15:25:08 Alayiniz fos

16 yil devleti yonetip kalinma yerli uretime tesviki yapmayan gormezden gelenlerin,ithalata mahkum edenlerin simdi kalkinma atagi yapiyorum demesi samimiyetsizliktir

(8) (3)
17.08.2018 15:22:53 BIZI SECMEDINIZ HALINIZ YAMAN

NE KURŞUN VARSA ATILDI VE DOLARI DURDURAMADINIZ ANCA DAHADA YÜKSELMESINI BIRAZCIK GECIKTIRDINIZ ŞIMDI BIR YAPTIRIM DAHA GELIRSE DOLAR FIŞEK GIBI PATLAYACAK

(4) (8)
17.08.2018 15:22:39 MatilDA

Kesinlikle.. hala talan edilmemiş araziler sit alanları varsa talan edilmeli.. talan var diyenede yoksa sen ülkenin batmasını mı istiyorsun denip bölücü deyip içeri atmalı.. yaşasın emperyalizm yaşasın hükümet..

(6) (2)
17.08.2018 15:22:28 .....w

Açilen seçime gidilmeli bu bilgisiz birikimsiz hükemeti elemeli yoksa çok açı günler göreceğiz adamlar 16 senedir satıklarının parasını betona gömdü yakında beton yiyeçeğiz

(5) (3)
17.08.2018 15:22:06 galataliyiz

Bedava arsalar tarim yapmak isteyen ugrasmak isteyen babayigitlere dagitilmali dag tas ova bayir vadi hepsi bombos duruyor bizde (sonra hollanda tarimda bizi 10 a nasil katliyor)

(1) (0)
17.08.2018 15:22:01 drgkn

Tarım tarım tarım

(3) (0)
17.08.2018 15:21:57 .....w

Açilen seçime gidilmeli bu bilgisiz birikimsiz hükemeti elemeli yoksa çok açı günler göreceğiz adamlar 16 senedir satıklarının parasını betona gömdü yakında beton yiyeçeğiz

(2) (2)
17.08.2018 15:21:39 Muhalif Olarak Tebrik Ederim

Cok güzel hamle bunlar evet yeterli degil fakat bu adimlarin atilmasi hem de kriz döneminde devletimizin dimdik ayakta durdugunu gösteriyor. Ben alkisliyorum arkadas, güzel olan her seyi takdir ederim.

(6) (0)
17.08.2018 15:20:01 Reis

Çalışan üretenin hakını fazlasıyla verin denetimler daha sıkı olsun

(4) (0)
17.08.2018 15:17:40 Adıyamanlı

Haydi bastır Türkiyem....

(2) (1)
17.08.2018 15:17:25 değişik

Yerli ürün kullanım diye teşvik sağlıyorsunuz haklısınızda yerli olan bişey yokki burda üretilse dahi hammadde gene yabancı malesef

(4) (3)
17.08.2018 15:17:24 Mert

Muhalifim ama işte bu güzel haber.

(3) (1)
17.08.2018 15:16:53 erdi

önlemler açıklanıyor, biz daha da inecek diye beklerken Cuma akşama doğru artmaya devam ediyor bu dolar mereti!.. Yine bastırıyor anlaşılan alçaklar ve yandaşları anlaşılan haftasonu tatiline girmeden...

(4) (0)
17.08.2018 15:15:45 m.zengin

yine zengin kazandı.

(4) (0)
17.08.2018 15:15:34 tamer

ulan şu devlet desteğinden bize hiçmi biley düşmez içine edeyim böyle düzenin

(5) (0)
17.08.2018 15:15:32 Adıyamanlı

Çok iyi denetim altında olmalı...

(0) (0)
17.08.2018 15:15:30 osmanoviç

Esnaf kan ağlıyor. Esnaf kefaletten işini geliştirmek isteyip kredi çekenler zor durumda bırakılıyor. Hep zengine kıyak yapıyor hükümet. Esnafa yardım edin çiftçiye yardım edin.

(5) (0)
17.08.2018 15:13:47 furkan

Bu ğlke ancak üretimle üretimle kalkınır

(1) (0)
17.08.2018 15:07:42 melih

Birazda asgeri ücretlilere destek verin.herşeye zam geldi maaşa yok.

(6) (2)
17.08.2018 15:05:24 Seyfettin

Kurumun biri 1500 kişi almış kpss ile hepsi meslek lisesi elektrikci,mobilyacı,metal işleri, sıhhi tesisatçı, iklimlendirme ve soğutma mezunu almışlar, hepsi teknisyen yardımcısı, kurumda işe başlayanın eline tepsi vermişler çay dagatacaksın demişler,dondum kaldım devlete verilen zarara bak yazık

(7) (1)
17.08.2018 15:04:26 KAZİYİCİ

TEMİZLİK KOZMETİK YİYECEK GİYECEK URUNLERDE DEVRİM OLMALİ YA DEVRİM. 200 BİN DEGİL 5 MİLYON VERİLSİN EN KRAL ARGEYİ YAPSİNLAR. EN KRAL TELEFONU EN KRAL PC Yİ YAPSİNLAR. NE GEREKİYORSA VERİN CALİSANİN HAKKİNİ GOZETİN DENETLEME YAPİN.

(4) (0)
17.08.2018 15:02:24 ceza

yine zengine yaradı

(4) (2)
17.08.2018 15:02:23 tatar ramazan

hazır almanlarla aramiz duzelmissken skoda veya vw grubunun turkiyede fabrika acmasi konusunda ikna edilmeli. arsa ve her turlu tesviki verelim. alman arabasi sevdasi varken baska cozum gelmiyor aklima

(5) (0)
17.08.2018 15:01:45 Reisin Babasi

ulan yeterince yedirmediniz mi bunlara simdik de yine mi yedireceksiniz daha halen akilanmadiniz bu hükümetin isi gücü rant yemek.

(3) (1)
17.08.2018 15:00:31 haydaroooo

bu hükümet kadar israf yapan yok önce yaptıkları şu israfın önüne bir geçseler saraydan başla

(2) (1)
17.08.2018 14:57:49 ottoman10

Devletin içi dava şuurundan uzak, fosil zihniyetlerle dolmuş.Başkanımız dişini tırnağına katarken diğerleri uyuyor.Yukarıdan aşşağıya inemeyen kelebek etkisi. İşi ehline verin hadisi ciddiye alın.

(5) (3)
17.08.2018 14:57:21 inşaat rantiyecileri

şimdi gelsinler kazandıklarıyla imalat sektörüne girsinler.

(6) (0)
17.08.2018 14:56:13 Hakan

patent başvurusunda %25 indirimmiş fasa fisso. buna destek mi diyonuz siz. ne vizyon var ne misyon. kaldırsana stopajı. sanayi elektriğini gazını maliyetine versene. mazotu düşürsene sanayiciye nakliye yapsın insanlar. bunları yaparsan sanayi canlanır. yoksa saydıkların saçma sapan uyduruk kandırmac

(12) (2)
17.08.2018 14:55:25 Vatandaş

OSGB yapılıyor sanayiciden önce simsarlar saldırıp çöküyor arsalara. Böyle böyle sanayiciyi sömüren avantacılar zengin oldu.

(7) (0)
17.08.2018 14:54:03 Antalya

Tam 2 yildir kosgebten girisimcilik sertifikasi icin esek gibi basvuruyorum yolda geceni bile aldilar beni almadilar

(10) (1)
17.08.2018 14:53:52 Peki

Bir kaçı dışındakiler faso fiso?

(3) (1)
17.08.2018 14:52:05 Osman

Bu paketler bütçeye yük getiriyor ondan sonra benzine zam gaza zam dolar yine füze , yazık , kesin çözüm lazım

(7) (5)
17.08.2018 14:51:14 lbkenan

bu ekonomıyı duzeltmeyecek aksıne daga da kotu olacak . hukumet şiddetle soyluyorum karşiliksız para vermeyı bırakmalı ınsanlar calişmadan nasıl para kazanırım bunun alevere sını yasıyo

(7) (2)
17.08.2018 14:51:04 ALPARSLAN

Saldır TÜRKİYE

(2) (3)
17.08.2018 14:51:03 has adanalı

Yüksek teknolojinin gelişimi gereklidir...marka patent değil!!! Siz harbiden kafayı yemişsiniz

(6) (1)
17.08.2018 14:50:42 HAKİKAT

BU KADAR MÜDAHALEYE RAĞMEN KATARIN 15 MİLYAR DOLARLIK YARDIMI ÇİNDEN ALINAN 4 MİLYAR DOVİZİ DURDURAMIYOR MİLLETTE DÖVİZİNİ ALTININI BOZDURDU NEREYE GİDİYORUZ HERŞEYE ZAM AHHHH AKP AHHH 16 YILDIR YAPTIKLARIN BUMU YA

(8) (1)
17.08.2018 14:49:15 BARIŞ

Ekonominin şahlanması için bu adımlardan ziyade özelleştirme için KUR-ÖZELLEŞTİR modeli geliştirilmeli ve büyük sanayi kuruluşlarını devlet kurup özelleştirmeli. Özelleştirmeden gelen parayla tekrar sanayi kurulmalı böyle bir döngü benimsenmeli ülke içindeki fabrika sayısı böylelikle artacaktır.

(0) (0)
17.08.2018 14:47:02 osman

Bunlar iyide hiç faydası yok yine 6 yı geçmiş

(5) (1)
17.08.2018 14:45:24 msfr

marka patent basvurusunu teknolojik ürünler acisindan sifir bedele indirin, yuzde 25 indirim nedir ya.

(6) (1)
17.08.2018 14:44:52 gerek yok

Dolar yüksekten bozdular bir çok zengin , düştüğünde tekrar yaptı ve şimdi yükseliyor .. yazık .. Zengini daga zengin ettiler ..benzine müthiş zam geldi ve daha bir çok şeye gelecek.. uyutuluyormuyuz aceba..?

(9) (5)
17.08.2018 14:44:36 omer

vay bee ne paketmiş. bu paketi kullanan adamlar varsa bilgi versinler tebrik edecegim.

(5) (1)
17.08.2018 14:44:20 ZİHNİYET BOZUK OLUNCA-FAYDASIZ

YATIRMCILARIN ÜSTÜNE VAMPİR GİBİ SALDIRAN DEVLET KURUMLARI ÇALIŞANLARI VAR OLDUĞU SÜRECE BEDELSİZ ARSA YATIRIMCILARIN YATIRIM YAPABİLMELERİ İÇİN ÇÖZÜM OLABİLİRMİKİ?

(6) (0)
17.08.2018 14:43:34 ReceP KösE

Benzine Dün 9 Kuruş Zam Geldi Bu Demektir Kur 6 Liradan Aşağısını Bir Daha Görmeyecek . Dolar 7 Olmuştu 6.5 - 70 aralarında o kadar çok Seyirdi ama Benzine Zam Gelmemişti.

(6) (2)
17.08.2018 14:42:17 vatandaş

ak partili kardeşlerim yaşadı desenize

(11) (2)
17.08.2018 14:41:48 Rıfkı

Emlakcıları kaldırın aradan doğrudan mal sahibinden alalım adamlar yüzde 20 kar koyuyor teşvik

(8) (0)
17.08.2018 14:41:24 chuck

Döviz bürolarına kontrol lazım..adamlar doların satışı 5.8 alış 5.1 ..bu marjda vatandaş niye bozsun dolarını..fırsatçıları kontrol edin...

(5) (0)
17.08.2018 14:37:56 Ses

Dolar 6.30 ecevit donemini tekrar yasiyoruz batirdiniz ulkeyi

(6) (5)
17.08.2018 14:36:37 vatandaş

bugün otogaz aldım ; 2.85 lerde olan otogaz 3.30 lara gelmiş , düşünmek lazım

(7) (0)
17.08.2018 14:36:13 fahri

Geçen verdikleri 20.000 Faizsiz Kosgeb kredisine hak kazandım. Ama bankaya yönlendirdiler kredi kartına borç olduğu için vermediler.Krediye neden başvurulur zenginlik içinde yüzerken mi? Projem için verilen krediyi banka vermiyorsa devlet bunun neden reklamını yapıyor.Devlet sıkışınca yapmasın

(8) (4)
17.08.2018 14:36:04 Bahçe Lee

Ya bırakın böyle basit paketleri devlet bütün enstrümanlari kullandı dolar hala yükseliyor üstüne faiz de arttı daha acı girecek bu sefer

(7) (2)
17.08.2018 14:34:14 PUHAHAHAHA

TÜM BU SAÇMALIKLARI YAPACAĞINIZA İNCİRLİĞİ KAPATIN

(6) (1)
17.08.2018 14:32:52 acil tıklım tıklım

bu günlerde herkez hastalığının sebebini öğreniyor.

(4) (0)
17.08.2018 14:32:47 vatandaş

Sayın bakan diyo ki vatandaş taş kaynatıp suyunu içsin. Zengin daha da zengin olacak. Ülke spotçu pazarına döndü. Yabancıya her şey kelepir.

(7) (0)
17.08.2018 14:30:16 biraz cesaret

bence türkiyenin üretebildiği hiçbişey dışarıdan gelmemeli hatta yerli patentle yapılmayanlarda dahir patentlerde yerli olsun dışarı nasıl para çıkacak bakalım

(5) (0)
17.08.2018 14:29:36 vatandaş.

Patent, marka, tasarım başvuru ve tesci̇l ücretinin hiç alınmaması lazım.

(3) (0)
17.08.2018 14:27:14 Ümmühan

Biz bu ülkeden kazandık 15 yılda küçük bir miktar param var onunda %10 u nu devlet için bağışlarım yeterki fon oluştursunlar bu bir çanakkle savaşının ekonomiye bürünmüş halidir. Nene hatunlarımız var altınlarını bozduracak gardaşlarımız var deste çıkacak halkımız var malını canını verecek

(55) (6)
17.08.2018 14:25:51 Kosgepçiler

Kosgepçiler genellikle dükkan açmak isteyenlerden oluşuyor ama asıl yapılması gereken sanayii bunun içinde zaten mevcut paranızın olması lazım

(3) (0)
17.08.2018 14:25:22 ulen

dolor gene cıkıyor gene cıkıyor indirin artık şunu ya siz tedbir aldıkça çıkıyor dolar mümkünse almayın o düşer zaten .

(5) (0)
17.08.2018 14:25:01 hamza velioglu

Garibana ne var ondan bahsedın

(9) (0)
17.08.2018 14:24:31 çin mallarina hayir

Aydinlatma üzerine imalat yapiyorum rakipler çinden dandik ucuz ürünleri kaçak sokuyor vergisiz mal satıyor mücadele gücümüz kalmadi artık devlet el atsin şu çin mallarina

(13) (0)
17.08.2018 14:24:27 evvel lazımdı tımar

şimdi eşek öldü kaldı semer,bunlar en az 10 yıl önce lazımdı.

(10) (0)
17.08.2018 14:22:57 AKLISELİM

Avrupa ile Amerika ile kavgalı ol İran,Katar,Rusya,Kenya ile yakınlaş bravo bunu ancak ve ancak bir Dünya Lideri başarır,medeni toplumları bırak nerede kendin gibi tek adam çağ dışı rejimler varsa onlarla yakınlaş zaten tencere yuvarlanır kapağını bulur diye boşuna dememişler atalarımız...

(3) (6)
17.08.2018 14:21:54 Aydın

Hayat zaten şirketi olana güzel herşeyi gider gösteriyo son model mercedese şirketin deyip asgari ücretlinin brodway i kadar vergi vermiyo

(4) (3)
17.08.2018 14:21:46 Serkan Yurdakul

parası olana destek var, parası olmayan vatandaşa hiç bir destek olmamasının yanında üstüne birde zam yapıyorlar

(8) (1)
17.08.2018 14:21:41 Uzman Yorumcu

Garibanlara tarım arazisi verin hayvancılık ve tarım kalkınsın zengini niye ücrersiz olmasın

(0) (3)
17.08.2018 14:21:06 Demek ki oluyormuş.

Şu günlerde sizden BEDELSİZ kelimesini duymak bir mucize olduydu, o da oldu.

(4) (1)
17.08.2018 14:19:46 KUZEN

Gidin vestel alın kardeşim incileriniz dökülmez.Ne sonradan görme milletiz ya.

(69) (14)
17.08.2018 14:19:19 halk ve dev şirket

muhasır medeniyetlerin üzerine çıkmanın tek bir yolu vardır.tüketici olan toplumun tamamının aynı anda üretici olması.bu nasıl sağlanır.halkın var olan tüm şirketlere ortak olması ile sağlanır.peki nasıl.bankalar kredi karşılığı hisse ipotek edecek.faiz sıfır olacak.teminat şirket hisseleri olacak.

(2) (1)
17.08.2018 14:17:47 miili cihad

Tarım tarım tarım aldığımız gıdalara bakın nerden geliyo, artık akıllanın tarıma destek verin

(100) (9)