Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
19.08.2018 11:04:09 Akas

Nasıl olurda dostunu anlamazya bir daha gidip anlatın

(0) (0)
18.08.2018 09:23:22 insanlık

ABD ülkesine ihanet eden hainlerin dostudur teröristlerin dostudur ALLAH mazlumları ABD nin şerrinden korusun

(3) (0)
17.08.2018 16:08:06 kürşat cengiz

ABD DOSLA UŞAĞI AYIRT EDEMİYOR

(4) (0)
17.08.2018 15:10:15 che mall

Aslında şimdi tam zamanı biz de meksika da üstlenelim biraz teksas ve arizonanın altını oyalım...

(6) (0)
17.08.2018 15:06:51 Yilmaz

Dost vurgusu yaparak olacak değil bu işler

(3) (1)
17.08.2018 14:56:31 çepni

Desene; feto yu kim tutuyor.insanları öldüren binlercesini yaralayan darbeciyi kim koruyor. haala dava bile açılmadı. Aslında iyi şeyler oluyor. Türk milleti gerçeğin farkına vardı.

(6) (0)
17.08.2018 14:54:12 ds

sende verdın hakkını yemeyelım cıhatcıları barındırdın takı ananı sıkıp askerını yakana kadar

(0) (3)
17.08.2018 11:37:53 46

şımarık zengin züppeleri gibi "hepppp kendiiiii haklııı","karşı taraf fasa fiso"...oğlum senin karşındaki eski türkiye değil,bunu birileri anlatsa coniye...

(1) (0)
17.08.2018 11:35:15 abidi gubidican

Zengin koca tarafından terk edilen eş modeli devlet töresine hiç uymuyor, merak ediyorum bazı şeyleri anlamak için abd'nin türkiyenin ne dostuyum ne de müttefikiyim diye noterden onaylı bildiri mi yayınlaması gerekiyor

(2) (0)
17.08.2018 11:31:09 Ece türk

Biz güçlü bir ülkeyiz hepte öyle olacak kimseye boyun eğmeyiz ABD size boyun eğmediğimiz için kudurun kudurmak bedavaaa

(0) (0)
17.08.2018 10:51:53 gezici çapulcu

Bir tane TIRı dünayaya ilan edip yakalattıık.

(0) (0)
17.08.2018 10:28:03 vatan sever

ABD kendisi terör zaten şaşırya gerek yok

(1) (0)
17.08.2018 10:23:50 Cahil insan duyuruyor:

Sen mazlumlara destek ol. Gelecekteki sömürgeleri engelle elbette dost olmazsın, acaba kahraman kim? Onlar kahramanlarını holywod denen çorak dağlarında üretsin dünyada güce yapanlar alkışlasınlar o tapınağı zaten onlar inşaa ettiler eriyip gider.

(0) (0)
17.08.2018 10:18:23 TÜRK VATANDAŞI

BUNLARI TV LERDE,OTURUMLARDA TÜRK MİLLETİNE DEĞİL ,AMERİKAYA GİTTİĞİNİZDE TRUMP A ,POWEL A SÖYLEYİN.TÜRK MİLLETİNE NİYE SALYA SÜMÜK AĞLIYORSUNUZ.

(1) (1)
17.08.2018 09:57:53 HAİN ABD

Vallahi eseret dışında herşeye hazırız . Bizde çanekale ruhu oldukdan sonra gerisi teferruat.

(4) (0)
17.08.2018 09:31:11 Kara

Baya anlamamak için zorluyo galiba. bakanımız.. Dostluk duygusal bir kavram. Devletler arası insanlık ilişkileri kullanmak zaten palavra. Ve bana sorsan zaten duşman derdim. Ama daha neyden cekiniyo bakanımız. Az daha cesaret kim oldukları belli. Dusman. Terore destek veren ulke dost mu olur.?

(8) (4)
17.08.2018 09:30:38 tc

Amerikaya gidince trump abinin göğsüne yaslan ağlarken anlatırsın bunları ezikk

(5) (9)
17.08.2018 09:28:37 İranı örnek alsak olmazmı?

İran kadar olamadıkya bu bana dert oldu yavv. Adamlar 40 yıldır tek başlarına Emperyal müstekbirlere karşı dimdik korkmadan kimseyi tınmadan devam ediyorlar.daha geçen Trumpın diyalog edelim çagrısına İran sert yanıt vererek reddetti.biz ise ABD istemedigi halde nolur doyalog kurak diye yalvarıyoz?!

(5) (5)
17.08.2018 09:24:39 gs

Hala ezik ezik dost değilmişiz ağla bide tam olsun senin gibi adamlar o makamları hak etmiyolar 50niz bi süleyman soylu etmezsiniz!!!!!

(5) (6)
17.08.2018 09:19:43 hacı

Dünyada siyaset budur. ABD nin düşmanı çok ama ABD hepsinle cikarlari doğrultusunda temas kurar veya kurmaz.Bazen en iyi dostum der bazen hadi ordan bazen tarafsiz önce kendini dusunur.

(4) (0)
17.08.2018 09:19:20 vadi

Nerde İnce ise orada kopsun Abd tam bir bela yeni dost edinmeliyiz

(2) (0)
17.08.2018 09:00:48 topcuoglu

hala anlamıyorsunuz amerıka bıze ne dıyor dost ve muttefık ulke ama arkamızdan kuyumuzu kazıyor sıyası agız ıle konusuyor bızde sıyası konusuyoruz sende dost muttefık dıyecen arkadan ısını gorecen yanlıs anlıyorsunuz

(0) (0)
17.08.2018 08:53:56 Biz gerçekten müslümanmıyız?

Bizde utanma arlanma diye birşey kalmamış. 90 yıldır Şeytan ABD nin eşşeginden düşmekten kırılmadık yerimiz kalmadı bizkiler Hala,bak biz sizin sadık dostunuz diye kendini kanıtlamaya çalışıyor. Bizim dindar iktidar bumu! Ya dinsiz olsaydı acaba diyiyorum nolurdu?

(1) (0)
17.08.2018 08:47:26 Malkoçoğlu

Yazıklar olsun hala abd gerçek dostunu göremiyor diyorlar! Üç beş amerikan malına vergi koymakla milletin gözünü boyadınız şimdilik ama bu millet enayi değil eğer incirlik ve diğer amerikan üslerini kapatmassanız bu millet sizi ordan indirmesinide bilir bidahaki seçimde!! Açıkca pyd yi destekliyorla

(3) (2)
17.08.2018 08:40:13 Ayhan

Hâla Amerika aşkı dostluğu mesajları devam ediyor.

(1) (1)
17.08.2018 08:29:30 Mandalina

Abd şeytandır. Şeytandan dost most istemiyoruz.

(4) (0)
17.08.2018 08:17:52 vatandaş

Allah Kuran'da diyor ki, Sen dinlerine uymadıkça, ne Yahudiler ve ne de Hıristiyanlar asla senden razı olmazlar. De ki: "Allah'ın yolu asıl doğru yoldur." Sana gelen ilimden sonra, eğer onların arzu ve keyiflerine uyacak olursan, bilmiş ol ki, Allah'tan sana ne bir dost, ne bir yardımcı va

(5) (0)
17.08.2018 08:15:03 Türkmen

Bizim tırları da görmüşler o tarafta!! bakan amaca ne diyosun??

(0) (1)
17.08.2018 08:11:23 YAVUZ SELİM

ABD KENDİNİ AKILLI ZANNEDEN ASLINDA DÜNYANIN EN APTAL MİLLETİDİR.

(0) (0)
17.08.2018 08:02:59

Suriye halkı bundan 10-15 sene önce rahattı.. ne olduda birden bire esada ayaklandılar??? Hepsi abd israilin oyunu Mısır darbe yedi abd tasmalı minnoşunu sisiyi başa getirdi filistinlilere sınırı kapattı, İsrail suriyeye karşı birşey yapamiyordu halkı esede kışkırttılar, arapları tasmalı minnışlae

(1) (0)
17.08.2018 07:57:44

Ya arkadaş bırakın bu çocukca işleri ya Yok Abd gerçek dost kim göremiyormuşta Ya git allah aşkına!!! Koca Türkiyeyi yönetiyorsunuz Bırakın bu ayakları adamlar göz göre göre düşmanlık yapıyor bizimkiler hala abd en iyi dostunu müteffiğini kaybeder bilmen ney.... adamlar ülkeyi bölmek paröalamak i

(1) (0)
17.08.2018 07:44:57 x-x-x

Milleyitcikiğni anlıyor saygı duyorurum? Ama

(0) (1)
17.08.2018 07:43:12 karadeniz sentez 55

ABD , Trump ve yandaşları kimin DOST olup olmadığını çok iyi biliyor da, TÜRKİYE’ye karşı kendileri dostane düşünceler taşımadıkları için şeytani planlsrla üzerimize parçalamak adına oyun oynuyorlar. Bu emellerini gerçekleştiremeyince de biz ne yaptık dostuz diyerek eleştiri yapıyorlar. ARTIK TÜRKİY

(2) (0)
17.08.2018 07:23:04 off vatanda

abd yillarca koyun postu ie gezdi

(2) (0)
17.08.2018 06:22:53 A L A Ç A M

onlara göre israile abd nin istediği gibi hareket edecek ve dinini değiştireceksin o zaöan iyi bir dost olacaksın öylemi hafi prdsn kabahat bizde sizi dost bilmiştik şerref yoksunu olsn millet hadi ordan sizde

(2) (0)
17.08.2018 06:16:39 TSCL

bakan cok guzel cevap vermis. Bu batililara ayar verdikce kiymete binersin.

(12) (1)
17.08.2018 05:55:26 Biz gerçekten müslümanmıyız?

Darbeyi yapan ABD diyiyoruz. Fetoyu besleyen ABD diyiyoruz. PKK PYD YPG İšid vs teröristlere silah veren ABD diyiyoruz. ABD bizi kıskanıyor diyiyoruz Ama hala ABD niçin bizi sevmiyorsun diye sitem ediyoruz Sonrada biz asla zalimlerin yanında yer almayız diyiyoruz anlamadım bizim zalim kritalimiz ne?

(10) (10)
17.08.2018 05:55:01 ali haydarlı

habu sapık taramp iyi adama benziir. bizim bildiklerimizi açık açık söyliir, gizli kapaklı deyil.

(5) (1)
17.08.2018 05:49:05 Bizimki munafıklık degilmi?

AllaH diyiyor Kafirler sizden asla razı olmazlar.Onları dost edinmeyin.Ama biz ne Cumayı kaçırıyoz nede ABD den vaz geçiyoz. Ölümüne aşıgım diyiyorlarya hani,işte bizde öyle aşıgız. Sonrada Haçlı hilal savaşı veriyoruz diyede müslüman Türk halkını kandırıyoz. Biz aslında tam munafıgız!

(5) (8)
17.08.2018 05:44:09 Ne yapsak ABD memnun degil

Biz komşu Suriye ile niye düşman olduk? 10 bin km uzaklıktaki şeytan ABD ve onun Erdogana verdigi BOP başkanlıgı için! Yani Büyük israilin ön hazırlıgı için. Esat gitmesi gerekirdi Hizbullah ve Hamasın eli Suriyeden kesilmesi gerekirdi ve İranın önünde tutulması gerekirdi.biz hepsini yaptık ama olma

(1) (4)
17.08.2018 05:19:03 SON laik BÜKÜCÜ

Abd dost olmaz hala aldatılmış sevgili ayağı bırakın arkadaş şu abd yi biz göze aldık doların 10 tl olmadını kapat incirliği yolla elçiyi yeter

(6) (2)
17.08.2018 05:08:40 uzun kalin

Bu devleti ele muhtac edenler utansin recep tayyip erdoganin hic bir sucu yok sayin cumhurbaskanimiz bundan oncekiler osmanli ve sonrasi .bunlar utansin vergi calanlar vede caldiranlar serefsizler

(3) (2)
17.08.2018 05:04:10 uzun kalin

Degilse 1 degil 50 erdogan gelse turkiyemin kapasitesi bu kimse de burdan oteye goturenez cunki yok yok yok anca bukadar bunda erdoganin sucu yok cunki kapasitemiz bu

(2) (6)
17.08.2018 05:02:20 uzun kalin

Bide trafik cezasi artmasi lazim turkiyemde hata yapana basacan cezayi

(2) (2)
17.08.2018 05:00:34 uzun kalin

Bakkalin kasabin hic fis verdigini gordunuzmu yada evini kiraya veren godamanlarin vay vay vay

(3) (2)
17.08.2018 04:59:12 uzun kalin

Vergi kaciranlar dukkandakiler ev alip satanlar arsa alip satanlar hepside vergi kaciriyo caliyolar resmen benzin istasyonunda bile yapiyolar vay vay vay

(2) (2)
17.08.2018 04:56:57 uzun kalin

Vergi sistemimiz cok zayif vergi vermeyen fis istemeyen cok insanimiz var yszik ki oyle bu vergi sistemi duzelmedikce bizim isimiz vok zor

(2) (2)
17.08.2018 04:55:11 uzun kalin

Vay benim turkiyem vay benim bayragim vay benim vatanim vay vay vay vay vay turkun turkten baska dostu yoktur

(1) (1)
17.08.2018 03:51:59 gavur chp

Abd deyip durmayı bırakın ya

(4) (3)
17.08.2018 03:32:09 BESNİLİ

SAYIN BAŞKANIM DIŞ İŞLERİ BAKANIMIZIN EMEKLİ OLMASI LAZIM LÜTFEN KADRONUZU Bİ GÖZDEN GECİRİN SAYGILAR

(4) (13)
17.08.2018 03:05:56 keten helva

Amerika süper güç.Öyle mi öyle.Fakat en güçlü olduğu alanda bile bize diş geçiremiyor.Adamlar 20 yıl sonrasını hesaplıyor.

(2) (2)
17.08.2018 02:58:50 ahmet

çavuşoğlu bak ayet ne diyor "Ey iman edenler! Yahudileri ve Hıristiyanları dostlar edinmeyin. Onların bazısı, bazısının dostlarıdırlar. İçinizden kim onları dost edinirse şüphe yok ki, o da onlardandır. Muhakkak ki Allah o zalimleri hidayete, doğru yola iletmez." (Mâide Sûresi, 5:51)

(11) (4)
17.08.2018 02:44:12 bülent

amerika din ve ekonomi üzerinden dünyayı karşısına aldı.savaş açtı.inşallah doğal bir felâket olurda,iyi bir ders olur onlara.

(10) (1)
17.08.2018 02:24:52 murat

gavurdan dost olmaz,kullanır ve bir kenara atar,yada dalga geçer.

(9) (1)
17.08.2018 01:57:20 Tamam

Ya bırakın şu dost müttefik laflarını şu bildiğimiz amerika yaa onlar hiçbir zaman dost olmadıki olamazda biz kendi kendimize hayal kuruyoruz

(9) (1)
17.08.2018 01:55:58 almanyali

Devlet aradi dostluk yoktur Saadece cikar meselesi vardir Domuzdan post Amerikadan zaten dost olmaz

(12) (2)
17.08.2018 01:41:23 reis

şu müttefik laflarını bırakın halk olarak tiksinti geldi yeter artık

(18) (1)
17.08.2018 01:39:06 Müjdat Çap

Ne ozmaan. Düşmanınla dost görümüyorsunuz atın bunları kapatın neyş varsa abd malınıda almayın

(3) (0)
17.08.2018 01:36:26 bülent

yenimi anladınız bakan bey Allah u Teala Kitabında zaten onlardan dost olmayacagını bildiriyor.

(3) (0)
17.08.2018 01:23:52 trks111

Hiçbir şekilde yalvarmayın. Onlar bir kaç yüz yıllık devlet. Biz bir kaç bin yıllık bir toplumuz. ABD kim ? İngilizlerin sömürge insanlarla oluşturduğu bir devlet. Geri vitesi onlar yapmalı biz değil..

(4) (0)
17.08.2018 01:23:37 hasbi

Bunlar bizde devlet yönetiyorlar çok salaklar..!!

(5) (1)
17.08.2018 01:22:55 sakin ol

şu dost kelimesini kullanmasaniz artik baydiniz.baska birsey deyin biz hic bir zaman dost olmadik olmayacagiz ,cok komik oluyorsunuz farkindamisiniz.

(7) (0)
17.08.2018 01:16:30 cilgin cocuk iso

ne dostlugundan bahsediyorsun sayin bakanim.

(7) (1)
17.08.2018 01:12:12 tek vatan tek millet

Yahu artik sunlara dis cökmeyin Bunlardan dost olmaz

(2) (0)
17.08.2018 01:10:25 Hakan

Daha ne abd diyonuz. Adamların bizi bi öpmediği kaldı. Onumu bekliyonuz. Burakın artık şu abd yi adını bile anmayın. Yolumuza bakalım. Yeter artık...

(6) (0)
17.08.2018 01:05:41 bayram

yahu bu ne halen daha dostluktan bahsediyorsunuz gavurun dostlugu cikari ile orantilidir. devletker arasinda cijar dostlugu olur heosi okadar

(5) (0)
17.08.2018 01:03:30 iltimatomu hak ediyorlar

3 şart koşalım. 1 pensilvanyalı papazı versinler. 2. suriye pkk sına verdikleri silahları toplayıp desteklemekten vaz geçsinler. 3. türkiye üzerine ekonomik saldırılardan vaz geçsinler. aksi taktirde ülkemizden tası tarağı toplayıp gitsinler.

(3) (0)
17.08.2018 01:00:59 sedat

klavyeden ülke yönetilmiyor gencler,dış politika dili bizde böyle olmalı.örneğin,dereyi geçerken,su sen susun ben insan demek,suyun kurallarını değiştirmez,girersen ıslanırsın,hatta batarsın.e nasıl olacak,önce paçaları sıvayacaksın,batmamak için de suyun kaldırma kuvvetini unutmamak lazım.. ;)

(6) (0)
17.08.2018 01:00:14 ANALİZZZZZZZZZZZZZZ

ABD nin tek isteği şudur.Ne yanımda ne karşımda.Birinci ve ikinci Dünya savaşında da Ne ABD ne Fransa İngiltere bizi yanında istedi.Çünkü hedef biz idik.Şimdi aynı oyunlar Suriye'de oynanıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

(4) (0)
17.08.2018 00:59:24 mesut

Kıyamet savaşı melhamei Kübra kapida kafirler darmadağın olacaklar kıyamete kadar yeryüzünde bir daha soz sahibi olamayacaklar,

(4) (0)
17.08.2018 00:58:37 hakan 44

yazin ilk okul kitaplarina acik acik abd musluman dusmanidir bari cocuklarimiz bilsin abd den asla dostluk merhamet kimse aramasin ALLAHA INANIN YETER O HERSEYE KADIR ALLAHTAN İSTEYİN .

(3) (0)
17.08.2018 00:57:27 Türk

ben hiç bir zaman akp ye oy vermedim vermicem de, kesinlikle dogru yönettiklerini de düşünmüyorum, ama bu olay çok farklı bu dalla abd direk ülkeye saldırıyor bizim yapmamız gerekende devletin arkasında durmaktır, hükümetin aldıgı bütün kararların arkasında durmak zorundayız.

(3) (0)
17.08.2018 00:56:43 elmsokagıkabusu

Ya senin alllahına gurban...!!!!

(3) (1)
17.08.2018 00:56:12 hakan 44

abd dost olmadigini simdimi biliyorsunuz hayir cunku bu pic abd ipnesi hic bir zmn dost degil ve kurani kerim 630 yilinda soylemis yahudilerle asla din meselesine girmeyin ticaret yapin diyor

(2) (0)
17.08.2018 00:56:10 Riza

Arkadaşlar dünkü suratsiz abd kaltagi nerde bi goresim geldi

(1) (0)
17.08.2018 00:55:28 İŞTE ABD NİN İSTEDİĞİ DOST!!!!

Ecevit ABD ye gidiyor.Kandilde PKK ile görüştünüz elimizde belgeler var diyor.Hatta o resimler gazetelerde yayınlanıyor.ABD öyle bir şey yok diyor.Ecevit,tamam zaten size bu konuda güvenimiz tam diyor....

(2) (0)
17.08.2018 00:54:22 Bedelli

Nato'dan çıkalım. Bizim ordumuz bizi korur Nato'ya ne gerek var anlamadım? ABD'ye nota verilmeli. Ordumuz her şeye hazır olmalı.

(2) (0)
17.08.2018 00:53:19 rezil ettiniz bizi dünyaya

abd ye yalakalık politikasına döndü akpartimiz yine !

(0) (4)
17.08.2018 00:52:49 AtaErkil

İste gercek bir politikaci konusmasi Adamsin!!!

(2) (0)
17.08.2018 00:51:12 2023

AKPARTİYE OY VERDİM AMA MİLLETE ÇAĞRI YAPTIKLARINDA HADİ DOSTUMUZ DEYİP YARANMAYA ÇALIŞIP DURDUĞUNUZ ABD YE DİYE KAPIYI GÖSTERELİM BUNLARA BUNDAN SONRA. DÜNYAYA REZİL EDİYOR KÜÇÜK DÜŞÜRÜYORSUNUZ BİZİ ABD YE YARANIP DURMAYA ÇALIŞMAKLA

(0) (2)
17.08.2018 00:50:09 Anlamak mümkün değil

amerika hiçbir zaman bize dost olmamış hep ikiyüzlü davranmış ve arkamızdan vurmuş buna rağmen halen daha dost olma çabası içinde olanları dinledikçe bir Türk vatandaşı olarak kahroluyorum valla isterse beni assınlar zaten ölmekten beter oluyorum.

(0) (0)
17.08.2018 00:49:14 Riza

Eğilmeyin bir kere eğilirsen bunun sonu gelmez bilin ki bu millet sizinle Reisin dedigi gibi dik duracağız nokta

(2) (0)
17.08.2018 00:49:10 xxx66xxxStuttgartxxx

Terörist abd

(1) (0)
17.08.2018 00:48:55 Anti yobaz

Abd suriyeyi bombalarken el saklatan sarlatanlardan ses seda yok, hani müttefimiz abd ydi

(0) (0)
17.08.2018 00:48:17 misafir

O kafirlere bu kadar guvenmek te ahmaklik degil mi donup tarihe bir bakin lutfen

(19) (3)
17.08.2018 00:47:11 ERZINCANLI

Türk olduğum için değil, ama dışişleri bakanımız kitabın tam ortasından konuştu, tebrik ediyorum.Cesaretli ve mantıklı.

(19) (4)
17.08.2018 00:46:45 HANGİ DOSTLUK

Kırk yıldır amerikadan kahpelikten sahtekarlıktan ikiyüzlülükten başka birşey görmedik,hal böyle iken halen daha amerikanın dostluğunu bekleyenleri şaşkınlıkla izliyoruz Rabbim Türk Milletini amerikanın dostluğundan ve dostlarından korusun

(19) (0)
17.08.2018 00:46:22 Gurbetci

Abd 100 dolari 10cent e mal etti karsilikli satii simdi dunya doldu dolarla cin de 2 trilyon dolar hemen her ulkede milyarlarca dolar var abd nin kuyrugu yandi millet elindeki dolarla silah yapti ticaret yapti soz dinlemez oldu simdi dolarlarin katsiligini ister oldular dolarla gelip abd kagitlarini

(5) (0)
17.08.2018 00:45:16 Etkin Soylu

İT derisinden post gavurdan dost olmaz batsın onların dostlukları gavurlardan bi halt olamazzzz katranı kaynatsan olmaz şeker cinsini ...gim cinsine çeker önce benim ülkemin çıkarları En önde gelir kırmızı çizgileri bilecekler

(6) (0)
17.08.2018 00:45:15 DİYARBAKIRLI.....

ALLAHIN İZNİYLE TÜRKİYE REİSİN SAYESİNDE HEPSİNİ HİZAYA GETİRECEK....

(4) (0)
17.08.2018 00:45:11 Ben bilmem

Bunların dostluğu; hep alsin, hep kullansin, hep sömürsün, sira kendisine gelince sağır ve dilsize yatsin. Onursuz herifler, enayi yok karsinizda. Düşmanlığınızı bize dostlugumuz mukabilinde satiyorsunuz. Ne demis atalarımız "dostun şeker bile olsa hepsini yeme". Kaldi ki biz millet ol

(2) (0)
17.08.2018 00:45:11 Dadaş

Kovboy filmi he:)yav bizim siyasilerde öyle güzel dokunduruyorki..bu memlekette abd gibi kuraltanımaz bir ülkeye bunları söyleyecek cesarette özgüvende insanların olması gerçekten güzel

(6) (0)
17.08.2018 00:44:20 topcu

Açık konuşsana çavuş oğlu kimden korkuyorsun ha apo ha turump aynı desene korkak çabuşoğlu

(0) (7)
17.08.2018 00:44:19 Tufan

YA İÇİM PARÇALANIYOR NE OLUR ADAM GİBİ DÜZ KONUŞUN ŞUNLARA....!!! Üstü kapalı, konuşmaktan vaz geçin YETER!!! Abd .. sen fetöyü kuran, sen pkk yı kuran, sen pyd yi destekleyen,sen dhkpc,tiko,mlkp. VS BUNLARIN BAŞI SENSİN.SENSİN. AQĞUM....

(3) (2)
17.08.2018 00:43:21 yazık

Hala abd ye dost zannedip o koltukta nasıl durabiliyorsunuz. LÜTFEN ABD YE BUNCA ŞEYDEN SONRA YARANABİLMEK İÇİN HALA DOSTUMUZ DEYİP BİZİ DÜNYAYA REZİL ETMEYİN. BİZİ DAHA FAZLA KÜÇÜK DÜŞÜRMEYİN DÜNYAYA. abd kimin dostu olduğunun farkında fakat siz hala kimin düşman olduğunu anlamadınız sanırım.

(5) (2)
17.08.2018 00:43:14 Anlamsiz

Hâlâ, Dost diyor , Müttefik diyor Allah seni yaradan inandığın din diyor Kafiri dost edinmeyin. Kâfir dost değil

(0) (2)
17.08.2018 00:42:20 BESNİLİ

PASİF KALIYOR SAYIN BAKANIMIZ MEVLÜT ÇAVUŞOGLU. ÇEK SENDE RESTTİNİ BE KARDEŞİM !! BİLDİGİNİ YAP

(7) (5)
17.08.2018 00:41:43 Sedat

Amerika kendini sorun çıkarma lüksüne sahip görüyor, biz değil, biz sade eğilip bükülmeyi sevmiyoruz çünkü bizi yetiştiren Oğuzlar öyle yetiştirmiş elimizde değil,onun için İslamiyeti hemen kabul etmişiz çünkü,Kula kulluk yapma emir ediyor. .Bu bize yetmiş

(3) (0)
17.08.2018 00:41:25 Hakan

yahudi uşağı trump israil için çok büyük fırsat. israil türkiyenin abd nin müttefiki pozisyonunu sonlandırmak için bu uşağı kullanıyo. konu papaz mapaz değil. yaptırımlar artarak devam edecek. çok büyük önlemler alın. boş lafları bırakın. ekonomistlerden oluşan ulusal güvenlik kurulu kurun

(4) (0)
17.08.2018 00:41:16 Türk Türk

@merika dostumuz Degilsin

(4) (0)
17.08.2018 00:40:39 sakaryalı

abd sevenler nerde o kefereler sesleri neden cikmiyor

(2) (0)
17.08.2018 00:40:13 Riza

Ucu nereye kadar giderse gitsin bu şeref yoksunu ABD ye bu millet eğilmeyecek bu böyle biline....

(2) (0)
17.08.2018 00:39:59 ok yaydan çıktı

zerre miktar geri adım atmayın ! isterlerse bu işin sonu natodan çıkıp rusya ve çinle askeri stratejik ortaklığa bile gidebilir.buraya rus füzelerinin yerleştirilmesine bile bu millet razı olur.

(3) (0)
17.08.2018 00:39:41 Ccc

Bakanım konuşma ya bile gerek yok. dünya anladı artık ABD bin ne oldugunu

(2) (0)
17.08.2018 00:39:21 Gurbetci

Ensonhaber de yorum yapan sulocular fetocular kuduryorlar Sulocular sizinde kasetlerinz varmis yakinda cikar kokusu

(2) (1)
17.08.2018 00:39:01 Çorumlu Şevket

Ypg ışid'e karşı savaştığı için silah yardımını hakediyor.. Çünkü ışid islam adı altında amerikayı, avrupayı kana bulayan karanlık örgüt!!

(3) (2)
17.08.2018 00:38:41 ABC

Biz dost değiliz stratejik ortağız yani karşılıklı menfaate dayalı işbirliği yapıyoruz.Yine anlamadıysanız şunu da ekleyelim.Evli değiliz ilişkimiz Alman sarısı ile Türk gencinin ilişkisine benzer.Yine mi anlamadınız;)

(3) (0)
17.08.2018 00:38:31 02VatanseverGs

Açıklama yaparken “hadi len ordan” diyemiyor musunuz. Hala onlar gelsin de dost mu olalım hevesi mi var? Şu ülkeyi neden başımızdan atmıyoruz,çok mu muhtacız bunlara.Resti çek ya,inceldiği yerden kopsun.Düşman bunlar düşman.

(3) (0)
17.08.2018 00:37:56 gaddar

darbeyi abd yapti yaptirdi acik acik söylediler verirlermi sizce fetoyu

(3) (0)
17.08.2018 00:37:23 recep büyükyılmaz

heybizimdevletimiz artık şu abd ye bizsizindostunuzuz demekten vazgeçin artık incirliğide kapatın halk bunuistiyor bu ülke türkhalkınındır gelipgeçiciolan siyasilerin değil halkınsesine kulak verin.

(4) (0)
17.08.2018 00:36:17 derin millet

abdnin sonu yaklaşıyor. yeni süper güçler çin rusya türkiye

(4) (0)
17.08.2018 00:35:20 Gurbetci

Uzme simdi abd li leri mevlut bey kadinin dunki yuz ifadesi sanki sut dokmus kedi gibiydi

(5) (0)
17.08.2018 00:35:19 yorumcu

ya birakin bu dost ayaklarini biz neyin ne oldugunu iyi biliyoruz hangi dostluktan ortakliktan bahsediyorsunuz bunlar hicbir zaman dost olmadi dusmanin buyugu bunlar

(3) (0)
17.08.2018 00:35:15 sc

sayin bakanim sert e sert yapalim uslubumuz bozulcak diye tatli konusmayalim reste rest

(3) (0)
17.08.2018 00:34:42 recep büyükyılmaz

çok komik 40 senedir bizebelaolmuş pkk yı maddi manevi destekle sonrada dostluktanbahset

(3) (0)
17.08.2018 00:34:41 Karakocan

Yav yine tutturdular yok stratejik ortaklik dostluk olum malmisiniz adam düsmanimsin diyoya ne yag cekiyonuz bu kadarda yüzsüz olunmazki yazik koy postani kim amerika lan

(2) (0)
17.08.2018 00:34:30 seyyah dervis

yok oyle dava abd turkiyeyi irakla karıştırmasın demis acikca

(1) (0)
17.08.2018 00:34:19 VECİHİ

Seviyoruz seni be bakanım

(4) (0)
17.08.2018 00:32:54 azılı

adamsınız ...biz abd ile dost degiliz..sonuna kadar reisleyim....

(3) (0)
17.08.2018 00:32:43 vatan

Amarikadan dost olmaz ve hiçbir zamanda olmadı.

(3) (0)
17.08.2018 00:32:39 Gurbetci Ve Gururlu

Ulusal cikarlarda Dostluk Masallari yalan olur.Trump Papuc pahali dimi Demekki Neymis HOT TÜRKEY YEAHHH

(3) (0)
17.08.2018 00:31:02 Atsız ata

Yapma ya mit tirlarındaki tırlar kime gidiyordu

(1) (1)
17.08.2018 00:30:34 ........ali...

Bizim belimiz asla dogrulmaz. Şeytanın eşşeginde gezmek için can atıyoz.

(2) (0)
17.08.2018 00:30:00 OXİTEM

abd TERÖRİST BİR DEVLETTİR israil TERÖRİST BİR YAPILANMADIR

(6) (0)
17.08.2018 00:27:54 ........

ABD nin en sadık güvenilir dostu biziz ama ABD hala memnun degil. Onlar için Suriye Irak İran ve Rusya ile düşman olduk genede razı degil şeytan ABD.

(4) (0)
17.08.2018 00:26:53 suleyman frankfurt/kayseri

bu papaz filan bahane.abd irana ambargo koydu ve türkiyeninde uymasını istedi.istediği olmayıncada ekonomik baskı geldi.herşey trumpın yahudi damadının başı altından çıkıyor..

(25) (0)
17.08.2018 00:25:50 MAHFUZ

Yakında biri çıkar ABD nin elektriğini keser nükleer silahların şifrelerini değiştirirse şaşmayın

(11) (0)
17.08.2018 00:25:49 TRY

GERCEK DOSTU SIZSINIZ LA YARIN GIDERSINIZ YANINA HIZMET ETMEYE BU MILLET MÜŞRIK KAFIR OLDU ARTIK DINDEN CIKDI SAPKINLARDAN OLDU YARINDA BIRIŞDIK DERSINIZ OLUR BITER HERSEY SÜT LİMAN OLUR

(6) (15)
17.08.2018 00:25:22 ????

Dostken Esatı zalim deyip bir gecede attık Zalim düşman ABD yi niye atamıyoz bunu anlamadım gitti?

(11) (3)
17.08.2018 00:24:11 Rasim Uysal

ENSONHABER NERDEN BULUYORSUNUZ BİYİKSİZ BAKAN FOTOGRAFLARİNİ

(1) (2)
17.08.2018 00:23:03 Zaza

Lan Bi dakika! Asıl sen fetöyü bir haftaya iade etmezsen sana yaptırım uygalırız dememiz gereken yerde bir de utanmadan bize yaptırım tehdidinde bulunuyor. Utanmadan şimdi de mağdur olan ABD oldu ha! Ulan iki yüzlü şerefsizler siz önce o MAL-ı teslim edin ondan sonra konuşun. İnceldiği yerden ulan!

(7) (0)
17.08.2018 00:21:40 ???????

Biz ABD en iyi dostuyuz. Ama ABD bunu göremiyor Mevlut Çavuşoglu. Arkadaşlar Herkes dagılsınnn!

(3) (2)
17.08.2018 00:21:28 HACKER

Milyarlarca Müslüman Kuşu muşu bıraksın ABD üç ayda batar.Ama bunun için güçlü olmak gerek!!!!!!!

(7) (0)
17.08.2018 00:20:02 Ahmet

Mit tirlarinda giden silahlar kimindi

(0) (11)
17.08.2018 00:19:55 BIRAKALIM ARTIK ŞU amerikayı

Allah aşkına Bakanım bunlarla muhatab oldukça şımarıyorlaribırakalım ve önümüze bakalım,dünya ülkeleri bile bizden cesaret alıp amerikadan kurtulmak için destek vermeye başladı bir kıvılcımda amerikayı tarihe gömecekler amerika bitmiş sonn çırpınışları incirliği kapatın ortadoğuda kalamazlar

(5) (0)
17.08.2018 00:18:38 zaza

asıl türkiye ABDye bir hafta süre vermesi lazım: fetö yamyamını haftaya teslim etmezsen şu şu yaptırımları uygularız demesi gerekirken abd hala utanmadan darbenin yöneticisi olan bir papazı bahane ediyor. bi dakika! iade edilecek bir mal-ımız var sizdeve utanmadan yağ gibi hala üste mi çıkıyorsunuz

(7) (0)
17.08.2018 00:17:38 Çağatay

Çavuşoğlu ile Soylu ikilisinin bakanlıkları bir on sene daha giderse iyi olur.

(5) (0)
17.08.2018 00:17:13 ne saygısı ?

onların dünyada kimseye saygısı yok. onların saygısı gerçek dinleri olan kapitalizmdir.

(6) (0)
17.08.2018 00:17:01 Mehmet Oğuzhan Göktürk 61

Soylu ve çavuşoğlu efsaneler valla!! Helal olsun. Sayın Albayrakta maşallah hiç korkmadı saldırıdan. Takdir ediyorım. Sırtında küfe taşımayanlar burda atıp tutuyor. Yazık..

(3) (1)
17.08.2018 00:16:31 çin mallarina hayir

Peki bunu bildiginiz halde 2 ay önce neden trumpla görüşüp fotograflar çektirip biz iyi dostuz dediniz??? Bi istikrarli duruşumuz olsun artık sağa sola kıvırmaktan yorulduk...

(2) (1)
17.08.2018 00:16:10 Yorum

beyaz saray ın sitesinden hakaret içermeden vatanımız için birlik ve beraberlik içerisinde olduğumuzu, iki ülke ararında trump un düşmanlık soktuğunu be sonuna kadar yapacakları tüm saldırılara karşı SAVUNMAMIZIN SALDIRARAK gerçekleşeceğini yazı kendi ana dilinizden aynen size cevap yazıyorlar mill

(0) (0)
17.08.2018 00:15:57 Yalan Dünya

Takma kafana Allah ne dilemiş se O olacak O vuku bulacak.

(2) (0)
17.08.2018 00:14:49 M . ALİ .

Bundan sonra herkes işine gucune baksın bizim için abd bundan sonra duşmanımızdır

(2) (0)
17.08.2018 00:14:40 YAVHEHE

ALGILARA KARNIM TOK PEŞMERGEYI KIM GECIRDI KANKA UNUTTUN MU YORUM YAPMAYA BILE DEYMEZ ABD VAYBE AMA SANA BISEY DIYEYIM HIZMETE DEVAM DEVAM DEVAM YUZDE 52 ARKANIZ VALLAHI DEVAM SADECE GULUYORUM ABD İLE DANIŞIKLI ALDATMACALI KAVGA HAHAHAHA YEMINLE GULUYORUM DEVAM KANKA DEVAM HİZMETE

(2) (1)
17.08.2018 00:14:32 arifh

devletlerin dostluğu veya düşmanlığı olmaz. çıkar ilişkisi olur. bu abd hiç bir zaman bizim çıkarımıza iş yapmadı. hep aleyhimize çalıştı. bu açık net ortadayken şu dostluk söylemlerini bırakalım artık lütfen.

(2) (0)
17.08.2018 00:14:04 Yorum

Buradan yazacağınıza; beyaz saray ın internet sitesinden iletişim kısmından hakaret içermeden vatanımız için birlik ve beraberlik içerisinde olduğumuzu, iki ülke ararında trump un düşmanlık soktuğunu be sonuna kadar yapacakları tüm saldırılara karşı SAVUNMAMIZIN SALDIRARAK gerçekleşeceğini yazı kend

(0) (0)
17.08.2018 00:11:50 hacı

tovbe tovbe estağfurullah.Yarabbi sen sabır ihsan et ulke yoneticilermize sonra bize .İnsani dininden imanindan eder bu ABD yoneticileri.yarabbi sen bu imtihandan cikmamaizi nasip et.

(10) (0)
17.08.2018 00:11:37 yol ayırımına geldik

ya add nin güdümünde eskiden daha beter müstemleke ülkesi olmaya razı olacağız, yada hertürlü sıkıntıyı göze alıp istiklalimize sahip çıkacağız.

(5) (0)
17.08.2018 00:10:58 lion

Yüzsüz utanmaz alçak şerefsizler

(9) (0)
17.08.2018 00:10:21 KEday2353

Hala dost olabiliriz diyorsunuz ya yuh yani. Ben AKP yim ama bu parti degil bu memleket meselesi. Madem herseyin üstü HALK birakin biz karar verelim. Bizi kim tehdit ediyorsa,bilin ki sarhoş bir adamdan daha fazla hata yapiyordur. Birakin savunma halinde durmayi. Incirlik üstünü kapatin, onlar avru

(5) (0)
17.08.2018 00:10:14 The Turk

bu adama hastayim dede....müthis ayar veriyor..helal gurur duyuyorum böyle bor disisleri bakanimizin olmasina...

(7) (1)
17.08.2018 00:09:27 Mehmet Sinan Yelenlibağ

Nasıl siz vermediniz,mit tırları diye haber yapılan önce Aydınlık gazetesinde sonra Cumhuriyet gazetesinde haber çıkmıştı.Can Dündar bu yüzden yargılandı,Enis Berberoğlu bu haber yüzünden hapiste.İşin aslında İşid'e giden mühimmat dolu tırları Akp/Rte talimat verip göndermedimi?Tırlar kimindi?

(0) (12)
17.08.2018 00:09:16 ROTO

O silahlar verilirken neden boykot yapmadiniz ABD yi ??

(1) (4)
17.08.2018 00:08:24 en iyisi

Türkün Türkten başka dostu yoktur(aslında müslümanın müslümandan başka dotu yoktur ama şu anda birkaçı hariç gerisi birbirine düşman) abd,ab hiçbir zaman dost olmadı olmayacakta

(6) (0)
17.08.2018 00:07:46 yasin çakar

yavv bir kezde onlarin neden sorusunu soracak birşey yapin 1 kez ama , hep cevap biz ariyoz baskalarindan , onlar hamle yapinca biz yapiyoz , birkezde once bi zahmet biz yapalim korkmayin yaaa , yav korkuyoz biz sizden anladigimiz bu syn bakanim .

(1) (0)
17.08.2018 00:07:37 taşralı

abd ile sorunları çözneyin. bırakın düşman kalalım.

(2) (0)
17.08.2018 00:07:17 hüss

Diktatör dediler, hırsız dediler, gezi ayaklanmasını finanse ettiler, 17, 25 aralık, 5-7 ekim kalkışmaları, darbe yaptılar, ekonomik savaş açtılar, ellerinde sadece askeri müdahele kozu kaldı, ilk fırsatta onuda yapacaklar. Siz hâla dost diyosunuz, ne dostu yav adam sana dost görünüp yıllardır düşma

(1) (0)
17.08.2018 00:06:19 222

abd ne yaparsa yapsın bizimkiler abd ye yaranmaya çalışmaktan bir türlü vazgeçmiyor. bu nasıl bir abd aşkı imiş . rusya bunlara nasıl güveniyor hayret !

(1) (0)
17.08.2018 00:06:00 topunuz gelin

Abd nin dost olmadığını biliyorduk zaten. En azından dost görünümlü düşman olmaktan çıktı. Direk düşman oldu çok şükür. Ya istiklal ya ölüm.

(5) (0)
17.08.2018 00:05:51 Gurbetçi

300 yıllık askerı okulları kapattınız abd şuanda askerı okullar kuruyor belkıde kurdu surıyenın kuzeyınde sizler abd silah verırken seyretınız peşmergeyı sizler gecırdınız abd ye ambargo koyduk dedınız bır vekıl ipnunu kırdı chpllı idi mantığa bak dalga gecıyor gercı o vekılde sızden hıc fark yok

(0) (0)
17.08.2018 00:05:49 ayarci

yuz vermeyin su serefsizlere

(0) (0)
17.08.2018 00:05:31 gökhan

canı cehenneme ABD nin acaba o yahudiler iyi bir dostmu vallahi bizlerle dalga geçiyorlar yeter yaaa

(0) (0)
17.08.2018 00:05:16 suç üstü oldular

şimdi yavuz hırsız misali hareket ediyorlar.darbeyi yaptıran onlar, terörü destekleyen onlar.

(4) (0)
17.08.2018 00:05:15 bilgiç

neden hala abd bizim dostumuz demiyoruz ????

(0) (0)
17.08.2018 00:05:08 elmsokagıkabusu

Allah sizi başımızdan eksik etmesin.!!!!!

(1) (0)
17.08.2018 00:05:04 Tr

abd kimin dost olduğunu biliyorda siz hala kimin düşman olduğunu öğrenememişsiniz ! Yazık insanlar abd yi hala dost gören size inanıp dolar bozuyor ...

(2) (0)
17.08.2018 00:04:57 HAYDAR KASNAKLAR

domuzdan post kavurdan dost olmazz

(0) (0)
17.08.2018 00:04:41 selim bas

Birakin su hesap vermeleri kendi seviyemizi dusuruyoz

(1) (0)
17.08.2018 00:04:35 m u r a t t ii

Siz akıllanmazsınız abd yıllarca bize köstek oldu yıllarca teröre destek oldu başımıza çuval bile geçirdi ama yine müttefikimiz dostumuz diye öve övw bitiremediniz

(3) (0)
17.08.2018 00:04:26 mustafa

Teröristsin ABD

(0) (0)
17.08.2018 00:04:14 ebugazab

baba bırakın şu lanet amerikayı butun dunya biliyor ne bok olduğunu..

(1) (0)
17.08.2018 00:03:28 Cenk

Deli lan bu turp... konuşmaya değmez...

(2) (0)
17.08.2018 00:03:17 yapıstır

Dökün milletin abd ye karsı hislerini, kaşarlaşmış yüzlerine vurun. Vurunki artık tüm dünyanın amerikayı iplemeteceğini anlasınlar

(2) (0)
17.08.2018 00:02:21 Amariko

Ya hehehe amariko

(4) (4)
17.08.2018 00:02:10 Milliyetçi Bozkurt

abd hiç bir zaman bize bir kere bile stratejik ortak demedi, darbelerde darbecileri destekli yine pydyi ne dostu yapmayın Allah aşkına

(204) (3)
17.08.2018 00:01:50 fatih

adaaaam

(142) (5)
17.08.2018 00:01:34 mimar

onlarin anasi....guzelmi

(100) (1)
17.08.2018 00:01:01 GERÇEKLER

Herkes parası kadar konuşuyor işte...

(90) (7)
17.08.2018 00:00:42 Yusuf Paris

bu saatten sonra dostluk tartismasi yapacak degiliz. domjzdan post gavurdan dost olmaz.

(334) (5)