Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
16.08.2018 22:40:42 Ne üretiliyor

Montaj sanayimi?

(1) (0)
16.08.2018 20:58:14 kerem akça

bu adamın abisi benim ünüversiteden hocamdı onla tanışmak büyük bir şeydi benim için kendisi vefa etti bu iki kardeş teklolojiyle çok ilgili ve hayatları çok sadece ben abisinin hoca olduğu halde ünüversiteye öğrenci dolmuşu ile gidiğ geldiğini bilirim onun gibi birinin sanayi bakanı olması çok iyi

(0) (0)
16.08.2018 19:49:35 tatar

iflas ettim ceklerimi ödüyemedim 4 evim mallim gitti üstüne cek yasasiniz ýüzunden hapis yatacam sanayi batmis hala ayakdayiz lafi helal olsun benim gibi 250 bin kisi hapse girecek önce bunu çozun

(3) (0)
16.08.2018 15:54:33 Mustafa Ne İçtin Yine ?

hangi sanayiciden bahsediyorsun mustafa

(7) (0)
16.08.2018 14:04:35 Sizde yenisiniz ama maalesef;

Sayın bakanım lafla peynir gemisi yürümüyor. 6 ay oldu kalkınma ajansının gönderdiği kapama dosyasını bakanlık uzmanı fırsat bulup bakmamış. Eskiden 15 gün, bilemedin 1 ayda kapanırdı. Yatırımcı 6 aydır sigorta desteğinden faydalanamıyor. Neymiş bakanlıktaki hanımefendi müsait değilmiş.

(4) (1)
16.08.2018 12:21:43 kdkf

Fabrikalar üretim yapmıyor bakanım kara borsacılık yapıyorlar önümzü görelim deyıp ürün göndermiyorlar sipariş iptal ediyorlar nasıl ayakta .

(2) (1)
16.08.2018 12:13:43 barrrak

Sanayici esnafa hammadde satan satıcıların kulakları çekilmedikçe sanayicinin yanımdayız demeniz işe yaramaz

(0) (0)
16.08.2018 12:07:07 aslantepeli.jouwweb.nl

'hukumet tusiad'dir' diye okudum bunu

(1) (0)
16.08.2018 12:04:22 ...falan kişi

Sanayi sektörü yenimi aklınıza geldi, elin gavuruna bedava arsalar verdiniz zengin daha zengin oldu, suriyeliler olmasa piyasada çalışcak adam yok, azını acan tornacı kaynakçı 3 bin 5 istiyor, elektrik motoru %30 zam yedi paslanmazın kg fiyatı 11-12 tl den 19 tl ye çıktı iş yapılmaz hale geldi kapat

(1) (0)
16.08.2018 12:00:19 Husni

Cari acik pozitif olmadikca sorun herzaman var. Almanya kore japonya petrol urunlerini ithal ediyor ama hepsi 100 milyar dolar pozitif acik veriyor. Sanayi uretimi ve ihracat. Insaatvike bu isler yurumezzzzz!!!!

(8) (4)
16.08.2018 11:59:34 OXİTEM

BİZ BİRLEŞİRSEK ONLAR DAĞILIR

(24) (1)
16.08.2018 11:58:58 bedir kaya

Hangi sanayi ? Son 15 senedir gelen para betona yatirildi. Olan sanayide satildi.

(7) (26)
16.08.2018 11:58:52 Bir Dost

Muhalif biriydim ama Erdoğan hakikaten büyük bir lidersin. Bu krizden kolay kolay kimse çıkamazdı. Zaten muhalefet bitmiş durumda. Hakikaten sana oy verenler boşa vermemiş. Sen başta durmalısın...

(64) (3)
16.08.2018 11:58:45 Texaslı

iyi bakın o zaman sanayiciye esnafa ?!

(14) (1)