Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
16.08.2018 15:19:36 murtaza

Anlamadim gitti devlet askerligi 2 bin evro yapti neden tl deil

(1) (0)
16.08.2018 14:29:24 Adını vermek istemeyen izleyic

Banane ABD'nin yorumundan notundan en önemlisi kapa gözünü üret üret üret, sat , tüket kendi malını onlar kendisi çalsıın kendisi oynasıın

(0) (0)
16.08.2018 13:27:41 bozkurt

Üç günde var oldun bir gün de yıkılası Amerika!!!

(4) (0)
16.08.2018 13:26:54 bozkurt

Üç günde var oldunbir yere günde yıkıla sı Amarika

(2) (1)
16.08.2018 13:11:50 galataliyiz

Bizim tarih boyunca en iyi yapabildigimiz uretim uretim uretim (tarim) o zaman insallah holladyi gecme zamani geldi Turkiyedeki tum Bos topraklari dagitin vatandas 50 yillik kiralamayla sadece tarim izni ve denetimiyle ucariz

(6) (0)
16.08.2018 13:10:46 galataliyiz

Valla bu musibet sayesinde her halti disaridan almamamiz gerektigini anladik... (ozellike devlet nezdinde)

(2) (0)
16.08.2018 11:25:41 Vur gitsin

Japonya ne yaptı 2.sawaştan sonra.amerika nasıl azarladı köpek gibi onları.halen savaş maglubu.bu güne nasıl geldi japonlar. üstelik Türkiye tam bağımsız. Erdoğan gibi bilge bir liderimiz var.bir de ben.

(4) (0)
16.08.2018 11:09:39 Kimono

eeeee.....ne demege getiriyon haciiiii!!!.....

(1) (1)
16.08.2018 10:40:53 mert

Biz darlık olmadan bolluğun olmayacağını biliyoruz sabredeceğiz direneceğiz ve kazanacağız

(13) (0)
16.08.2018 09:20:16 tatar ramazan

uzun vadede bu olay ithalatı azaltıcı ihracatı artirıcı etki yapacaktır.

(14) (0)
16.08.2018 08:28:03 döviz tokadı

hem yönetimi hem halkımızı finansal gaflet uykusundan uyanmamıza vesile olacak inşallah.şimdi sorguluyoruz biz nerelerde hatalar yaptık ?

(11) (0)
16.08.2018 07:44:07 Uzman Yorumcu

Türk lirası tabiki değerinin altında neden çünkü biz dış sermayeye yabancılara çalışıyoruz kendi sanayimiz yokki olanlar hep satıldı reis birçok badireyi atlattı ülkemize şu sanayi kurma işini yeniden devlet yapmalı ya da başka bir model bulunmalı mütahit ekonomisi bizi kolay lokma yapıyor üretelim

(4) (3)
16.08.2018 07:19:32 Alim

Yahu altında veya üstünde, bizim afımıza ne iyi yönde ne kötü yönde konuşmayın. Biz böyle iyiyiz . Size mi kalmış iyi olmamız kötü olmamız . Nalet abd

(8) (1)
16.08.2018 06:56:12 Murat Karadag

Hala tehdit dilini bırakmamışlar abd Türkiye’ye operasyon çekmenin sonuçlarına katlanıcak

(9) (0)
16.08.2018 06:55:53 DİYARBAKIRLI

7 MİLYAR DOLAR HARCADIK 10 yıldır hayatımızda olan iPhone'lar Türkiye'de 10 milyona yakın kişiye ulaştı. Türkiye'nin 10 yıllık cep telefonu ithalat faturası içinde Apple'ın iPhone modelleri için ödenen toplam tutarın ise 7 milyar doları bulduğu tahmin ediliyor.

(9) (0)
16.08.2018 06:42:45 Sakla doları gelir zamanı

Avro dolar kara gün içindir. Kimseye muhtaç olma. TL'si düşen dolardan anlar. Geçti liranin pazarı sür eşeği dolara.

(4) (21)
16.08.2018 06:37:56 Çok bekledik

Dünyayı ne zaman alıcaz?

(3) (3)
16.08.2018 06:31:50 Fark Çarşıda Belli Olur

Adil değerinin ister üstünde ister altında olsun monateri birim iniş kalkışlarıyla güven vermiyorsa, miktarca maaş ödemelerinde aynı kalıyor, bakkala her gidişimde daha az alış veriş yaptırıyorsa TL'nin gözümde hiç bir değeri yok. Elindekinin kalan değerini en iyi koruma yolu ise ya altın ya döviz.

(3) (1)
16.08.2018 05:49:02 Ankaralı tavukçu

Biz bu krizi atlatalım Allahın izniyle siz bizi ondan sonra görün REİS ne demişdi topunuz gelin tek isteğim abd mallarını kullanmamaya çalışalım inşallah kendimiz üretiriz

(10) (6)
16.08.2018 05:46:21 Malcolm X

yeryüzünden israille birlikte silineceksin...

(8) (2)
16.08.2018 05:15:08 ADIYAMAN

DOLARA VE DÖVİZE KÖKTEN ÇÖZÜM İSTİYORUZ. HAYATIMIZI BUNLARIN BİR KELİMESİNE BAĞLIYAMAYIZ !!!

(4) (3)
16.08.2018 05:06:19 Türkiye Türklerindir

Mesaj gönderiyor,her şey benim elinde diye

(1) (1)
16.08.2018 04:25:19 kazasker

her şerde bir hayır vardır..usd kur 4un altina düşecek..böyle giderse 3.5 a kadar gerileyecek..algı yönetimi yapmak istemiş yine abd

(2) (4)
16.08.2018 04:13:27 07 antalya yoruk

korkugunuz icin mi dollar kuru gosteren yeri ksldirdiniz ?

(2) (0)
16.08.2018 04:13:19 İyiliği unutma, şanına yakış

Selam vermeyi, sadaka vermeyi unutmayın. Hayvanlara insanlara merhamet edin. Dünyevi dertlere düşüp büyük sınavı unutmayın. Zaten sadaka da çok şeyimizi kurtarır

(5) (0)
16.08.2018 03:54:52 Kansekeri

Kimle konuşsam alışverişlerinde artık yerli malı alıcaklarını söylüyor. Bu yaşımda bir kere bile bu kadar kararla boykot edildiğini görmedim. Uyuyan devi uyandırdılar.

(1) (4)
16.08.2018 03:34:01 haberler

Ey Katil ABD yıllardır masum müslüman insanları öldürüp zulüm ediyorsun ama ekonomi gücümüzü küçük görebilirsin ama biz senin yutamıyacağın kadar büyük LOKMA’yız.

(14) (2)
16.08.2018 03:04:46 Osmanlı80

amerika türkiyeyi entrikalarla yenemiyeceğini anlayacak.BİZ BİZDEN İBARET DEĞİLİZ.

(18) (1)
16.08.2018 02:51:47 yusuf78

sizemi kaldi turkiyenin hesabi kitabi kallesler siz basinizdaki sozde insana akil verin beyin falan takin

(88) (7)
16.08.2018 02:48:00 ibrahm

onumuze cikardiginiz her engel yukselisimize birer basamak olmakta devam edin bakalim. sonunuz yaklasiyor.

(127) (7)
16.08.2018 02:39:10 Hüdaverdi

Sadece dolar değil birçok para birimine karşı değer kaybetti TL bosna Kayemi , Bulgar Levası 4 -5 sene önce TL ye eşitti şimdi hepsi üçe katladı 1 riyal 50 kuruştu şimdi 2 lira bu nasıl iş dayı ?

(11) (15)
16.08.2018 02:36:38 sait

merak etmeyin gun gelecek tum herkesin parasindan degerli olucak.

(120) (7)
16.08.2018 02:31:07 Yns Ksk

EY ABD FAŞİSTLERİ VE İSRAİL FAŞİSTLERİ ALLAH SİZİN BELANIZI AYAK TIRNAĞINDAN BAŞINIZDAKİ SAÇA KADAR VERSİN.

(169) (3)
16.08.2018 02:29:26 işte bu

Çok mantıklı dolar kurunun yükselmesi ithalatın azalmasına ve ihracattan gelecek gelirin tl bazında artmasına sebep olabilir ve cari açık dereceli bi şekilde azalabilir tabi bunun için öncelikle abd ye silah ve uçak ambargosu uygunlanmalı çerez ambargolar değil

(10) (3)
16.08.2018 02:29:21 Yns Ksk

Ey abd bunu hiç bir zaman unutmayın Allah size hiç bir zaman TÜRKİYE yi yenmeyi nasip etmeyecek biz bilirizki sizin tek bir hedefiniz var TÜRKİYEYİ indirmek ama bugün ama yarın OSMANLI torunları bütün dünyanın hakimi olacak .

(275) (12)