Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
15.08.2018 16:52:45 tatar ramazan

tsk güçlendirme vakfına bağış yapalım aselsanımızı destekleyelim. bağışlarımız arge ile uçaklara füzelere ve hatta cep telefonuna dònussun insallah

(5) (2)
15.08.2018 14:22:36 insan

aselsan acil olarak tüketici elektroniğine odaklanmalı cep telefonu tablet dizüstü masa üstü bilgisayar barkod okuyucu yazıcı v.b. üretimine başlamalı her yıl milyarlarca dolar bu ürünlere gidiyor 1-2 sene kullanılıp çöp oluyor sonra tekrar alınıyor bir kg.elektronik ürün 100 dolar 1 kg. çelik ürün

(23) (0)
15.08.2018 14:07:58 ReceP KösE

ABD Vergi Artışı Yaparken Tek Tek ürün Üzerinden Değil Doğrudan Türkiyeden İthal Edilen Ürünler Diye Yapıyor . Biz de Tütüne Zamn Fındığıa Zam Gazlı İçeceğe Zamvs.

(3) (1)
15.08.2018 12:44:06 SOZ

Bu yorumu okuyan Aselsan yöneticileri; Sizlere yazıklar olsun ki göz bebeğimiz dediğimiz firmayı borsadaki birkaç aracı kuruma resmen harcatıyorsunuz. Rezil ettiler küçük yatırımcıyı ama kasada milyarlar varken en ufak bir müdahaleniz yok.

(13) (3)
15.08.2018 12:39:48 zaza23

Stadlara harcanan paralar aselsana aktarılsaydı şimdi abd den F35 dilenmezdik!!!!!

(23) (1)
15.08.2018 12:10:27 BU TOPRAGIN ALTI VAR

ASELSANIN 3 AYLIK KARI 590 MİLYON TL buraya kadar eyvallah tamam,,,PEKİİ bir yatırımcı olarak 3 TANE 3 AY YATIRIMIMIN KARŞILIGI , maddi olarak bir ev parası , zamanıda üzerine koyun siz hesaplayın artık,NEKADAR KAZANMALIYIM, çektigimiz piskolojik eziyet hesapta hiç yok,,

(2) (2)
15.08.2018 11:25:21 sebo

Destek Omak istiyorsanız Aselsan hisselerini alın hem siz kazanın hem ülke kazansın kuru kuru sevmek olmaz benim var krizde düşeceğini bildiğim halde satmadım az çok herkez bütçesine göre alabilir

(9) (0)
15.08.2018 11:10:55 TÜRK

Aselsan gibi 10 tane daha firmamız olduğu gün gelişmiş ülke olmuş olacağız !

(25) (0)
15.08.2018 10:52:00 elif

aselsan bi 30 u görse ..

(16) (0)
15.08.2018 10:06:57 kabir azabı

Kripto ılmadı muhtemel insanlar yönetime alınabiliyor? İncelenmeli

(1) (0)
15.08.2018 09:52:09 vatandas

gecen sene param dolarda altında kalmasin hem ülkem kazansin hem ben dedim tüm birikimim ile 35 38 40 tan aselsan hisse aldim ama malesef yillarca ev alacam diye biriktirdigim param hic oldu.yinede vatan sağolsun diyoruz evsiz parasiz olurda VATANSIZ olmaz.

(53) (1)