Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.08.2018 22:24:54 HEHEHE

THY NİN ALLAH BELASINI VERSİN BİR YETİŞKİN BİR ÇOCUK BİLET 700 LİRA OLURMU EL İNSAF ŞU YETKİLİLERE ÇAĞRI YAPIN DÜŞÜRSÜNLER ARTIK BU PAHALI BİLET FİYATLARINI NE YİYECEZ NE İÇECEZ BOĞULUYORUZ LAN BOĞAZIMIZA KADAR BATTIK YETER ARTIK YETER

(1) (2)
14.08.2018 19:53:41 aydın

O zaman sizde bundan sonra hesaba para yatıran saf iyi niyetli kişileri arayıp bu fırsat şu fırsat diyerek paralarını buharlaştırmaya çalışmayın baktınız ki bu yükselişte sizde batmaya başlıyorsunuz tutuşmaya başladınız

(4) (1)
14.08.2018 19:20:36 kkkkkk

Sayın müdüre sormak lazım maaşını ne olarak alıyor acaba

(4) (2)
14.08.2018 19:11:46 Atma mudur

Mudure soyleyin dolarbazli maas aliyor sanirim

(2) (2)
14.08.2018 19:07:02 enes

Ekonomoyi üclira beslira bozdurup para kazanmak Sanan Cahil topluluk üretim olan yerde dolari kim nedsin almanyada dolar neye yarar ingilterde neye yarar satilmaz alinmaz Cahil toplumlarfa dolarin üstündeki yahudi ücgeni karsiliksiz basilmis kagiti cok önemli cünkü üretim yok

(9) (1)
14.08.2018 19:02:08 Tanrikulu

Burda yazanlarin cogu ekonomiden anlamayan parayi bilmeyen zir cahiller günü kurtarma telasinda olanlar ünüversite mezunlarida dahil siz Bu adamin dedigini anlayamazsiniz cünkü dünyayi bilmiyorsunuz ve mahellenizden disari dahi cikmamissinizdir Bu dövüz yalniz türkiyede önemli üreten ülkelerin böyl

(4) (1)
14.08.2018 18:50:05 tarih-tekerrür

çiller zamanında yapılan devalüasyondan önce milyarlarca dolar alanları unutmuş mu?

(0) (1)
14.08.2018 18:16:46 Vahdet

Türk Milletimle gurur duyuyorum... ABD'yi günde 1453 kere kanunen :D

(4) (0)
14.08.2018 17:55:54 Gökhan

Doların 5.10 tl olduğu gün hissettim Allah'ın sevdiği kuluyum 36 bin lira araba satışından kenarda param vardı, o aksam mobil bankacılıktan 20 bin lirasına dolar aldım ertesi gin 6.65'ten sattım. Bir gecede 6 bin tl kardayım. Ne anlatıyor bu müdür?

(3) (8)
14.08.2018 17:53:11 hakan

güya genel müdür olmus. bu ulkede dolar nezaman dusmuski dolari olan zarar etsin. anca dolar borcu olan batar. dolari olan degil

(3) (4)
14.08.2018 17:31:07 Vatandaş

Ben hiç bir yerde bunların şubesine raslamadım neyine güveneyim senin ben

(3) (2)
14.08.2018 17:24:47 Türk

Türkiyede ünüversiteler Hain ve terörüst yetistirme yuvasi olmus cok kisi sirf yahudi piramiti var diye dolarla irzini satar olmus ama Bu sirf türkiyede böyle git bulgaristana dolari bozduramazsin bile Bu milleti Hain yapan Bu egitim sistemi

(4) (0)
14.08.2018 17:04:15 suçlu kim

bu dolar bir TL den yedi TL ye, bir haftada mı çıktı , elbetteki hayır. yıllara yayılarak çıktı. peki siz bunu önlemek için ekonomiye sağlama almak için ne yaptınız yıllarca. milleti soymaktan başka

(3) (2)
14.08.2018 16:53:20 Kerem

Evimi satip 3.90 dan dolar aldim peak noktasinda 7 de sattim hemde garanti bankasindan saygilar

(1) (6)
14.08.2018 16:34:24 geçti borun pazarı

atı alan üsküdarı geçti, ortalık viran oldu. bundan sonra tedbir alsan ne yazar. ülke, millet soyuldu, nerdeydiniz bu zamana kadar. neyi beklediniz, ülkenin milletin soyulmasını mı

(5) (1)
14.08.2018 16:23:20 eyvah eyvah

ekonomimiz, devletin ve milletin geleceği, başka ülkelerin insiyatifine kaldıysa, vah bize vahlar bize. bu da demektir ki, yıllardır bu ülke için hiç bir şey yapılmamış , yıllardır bu millet uyutuluyor, kandırılıyor. bunun başka izahı yok, bahanesi yok. gerççek bu

(4) (6)
14.08.2018 16:22:55 hadi ordan

sana öyle demek düşer

(3) (1)
14.08.2018 16:22:16 yürü

oldu, gözlerim doldu. inandık

(2) (2)
14.08.2018 15:54:07 Ferhat

2001 krizini önceden haber alıp kredi çekerek dolar yaptıran ve kısa vadede büyük para kazandığını zanneden 3 tane tanıdığım 5 yıl geçmeden battı gitti. Kardeş o parada bir ülkenin hakkı var. İyi hesap etmek lazım

(7) (3)
14.08.2018 15:37:18 stokçu

onlar para babası kimse görmez gece çıkar onlar sahaya

(1) (0)
14.08.2018 15:18:10 berlin

adam sallami$ dolar euro alip satmak la kimse batmaz 3 e aliyorsun 5 e 6 ya satiyorsun yari yari ya kar ayni i$lemi tekrarliyorsun yani ta$ atip kolun yorulmuyor bu adam yalan söylüyor

(4) (9)
14.08.2018 15:07:38 Adem

Bu Adama inanmayanlar varsa buyursun dolar Alsin bir musibet bin nashattan iyidir Ben yasadim hemde Krizmirizde yoktu günden güne eridi nalet olsun

(8) (0)
14.08.2018 15:04:08 Adem

Buraya yazanlar dünyadan haberi olmayan kisiler bos konusuyorlar en az on sene dolar aldim sattim kurus karim olmadi bir cok ülkede dolarla alisveris dahi yapamiyorsunuz her ülke kendi parasini istiyor türkiye gibi deyil bozdurunca büyük komisyon aliyorlar yurt disina cikin anlarsiniz Bu müdür hakli

(9) (1)
14.08.2018 14:34:37 seva

ben gördüm mayısta 4 tl den alınan 100 bin dolar 400.000 şimdi 650 000 3 ayda yüzde 50 yılda200 faiz

(6) (5)
14.08.2018 14:30:28 Bankacı

Ayrıca dolar alım satım arasında uçurum fark olmasa millet hala dolar almaya devam eder al sat arasında 1 lira olur mu oluyor milleti durdurmak için

(4) (1)
14.08.2018 14:29:15 Trabzon

Dolar dan kar ettiğini düşünenler o kadar da malların fiyatı da o kadar artıyor. Özellikle dışardan gelen mallar.

(7) (0)
14.08.2018 14:28:14 Bankacı

Ne zaman alıp ne zaman satacağını bilen aç gözlü olmayan birisi bu işten kar eder Canım müdürüm 3.5 liradan bir gecede 800 kazanıp bir aylık kredi ekstresi ödeniyor mesela becerebilirsen

(4) (3)
14.08.2018 13:58:00 seko69

bu adam bankacı mı? yazık garanti bankasına... doların inmesi ve çıkmasından yüzbinlerce zengin çıktı ortaya.. yav devalüasyon oldu. dün 2 lira bugün 4 lira oldu, kaybeden kim?

(7) (8)
14.08.2018 13:57:50 vatandaş

Valla ben kapalıçarşı tahtakalede çok gördüm hemde servetlerine servet kattılar şimdilerde bu olay internette tuşların üzerinde çok daha kolay yapılıyor yani kafadan atmana gerek yok BAŞKA İSTANBUL YOK tamammı...

(5) (2)
14.08.2018 13:56:43 TerbiyeliTıbbiyeli

Ben çok gördüm biri de benim hatta

(1) (2)
14.08.2018 13:56:41 Mete Han London

Allahtan yok:) gozumuzle görmesek yasamasak inancaz. Son 1 ayda dolar al sat yapıp 160 bin tl kazanan gördüm:)

(4) (1)
14.08.2018 13:52:56 kemal

4 gün önce kapalıcarşıda döviz bürosu sahibi intihar etti hiç haberlerde duydunuzmu google aratın müdür dogru söylüyor fx merkezi dubai

(2) (0)
14.08.2018 13:50:28 MEHMET BEY

Arkadaşımın amcasının 1 milyon 600 bin telesi vardı yaklaşık bir ay önce dolar aldı dün bozdurdu 1 ayda kazandığı 800 bin tl ile ev aldı diğer ana parası ile tekrar dolar aldı...

(0) (1)
14.08.2018 13:47:58 Önce Vatan

Valla bankada çalışıyorum 1 haftadır dolar alıp satanların ne kadar para kazandığını gördüm. 1.5 milyon TL sini dolara bağlayıp 1 günde 100 150 milyar kazananlar var.

(1) (2)
14.08.2018 13:38:11 s.dogan

al satta farki 1 tl yaparsan kazanan olmaz tabi. vampir bankacilar sizi. (alip sattigimdan degil, zaten para yok. birak dolari tl yok )

(1) (0)
14.08.2018 13:18:34 hab

Yav bu müdürün dünyadan haberi yok... hiç görmediğin adam sayısı dışarda dolu müdür bey.bende istemem doları kımse alsın hatta yerin dibine gitsin ama..dışarda bu işi yapan canbazlar tefeciler az değil..

(1) (1)
14.08.2018 13:16:12 Bir Türk

siz swift masrafı , hesap işletim ücreti , KREDİ FAİZLERİ adı altında aldığınız fahiş ücretlerden haber verin , geçin bu lafları .Türk Milleti neyin ne olduğunu bilir..Ticaret yapana BELEŞTEN ortak olmak tüm bankaların yediği nane..

(4) (0)
14.08.2018 13:16:09 mmt

tüm dövizciler batmışmı acaba.açıklama yap ama kendinde inan syn müdür.milleti saf görme.

(3) (0)
14.08.2018 13:11:44 yok

Boyle sacmalık gormedim makası bu kadar yaparlarsa sadece bankalar kazanır tabi alım 7,2 satım 6,2 boyle bişey yok

(4) (0)
14.08.2018 13:00:09 luckymn

walla al-sat üzerinden parayı kaldırdım ben:) 3 tane kredi kapattım herkes işine baksın

(2) (0)
14.08.2018 12:59:54 ördek hasan

müşteriyi nasıl daha fazla yolabiliriz diye 7/24 plan yapıyorsunuz la..

(0) (1)
14.08.2018 12:56:26 abidin

Gayet mantık dışı bir acıklma olmuş .

(1) (2)
14.08.2018 12:56:26 abidin

Gayet mantık dışı bir acıklma olmuş .

(1) (2)
14.08.2018 12:55:42 selam

İyi tamamda para TL de kalınca yılbaşından bu yana %50 değer kaybettirdi saygı değer müdür beyfendi. Elimde ki 10.000TL ile fabrika da kurulmuyor. Senin bankana yatırınca birde 100TL hesap işletim ücreti kesiyorsun?? Bu nasıl bir saçma açıklama oldu. Birine yaranmak için yalan konuşmak kandırmak me

(2) (2)
14.08.2018 12:53:35 Usta

Döviz al sat yapan kişi düşük kürdan alıp yüksek kürdan satınca gelir vergisi veriyorum simitciden alınan vergi kur farkından dolayı kazanan da alınsın bakalım al sat yapana.

(1) (0)
14.08.2018 12:44:26 dengesiz

al sat yapıpda para kazanan olmaz mesala bakın bugün %5 düştü kimse al satdan para kazanamaz bir yerde zarar eder onun için herkes ihtiyacına göre hareket etmeli dolar borcun varsa dolar al yoksa kar edim diye dolar almayınız piyasa dengesiz dengeye gelene kadar beklemekte fayda var

(0) (0)
14.08.2018 12:43:43 EYY BANKA MŰDŰRŰ

SİZ BU GARIBAN HALKTAN BIR DUNYA ISLEM UCRETI ALIRKEN IYI...ONDAN NASIL IFLAH OLUYORSUNUZ...GARIBANI DŰDŰKLERKEN İYİ...GARİBAN DOLAR ALIP 3..5...KURUŞ KAR EDECEGIM DEYINCE KŐTŰ ŐYLEMİ.BU KADAR DA MŰNAFIK OLUNMAZ..FAIZ DE KŐTŰ..GELEYIM BANA 50 BIN TL KREDI VERIN FAIZSIZ..YEMIYOMU DEMI

(7) (1)
14.08.2018 12:41:16 vatan

Boyle yalan sacma sapan sirf milleti kandirmak icin yapilan aciklamalar haber oluyor ya akli olan boyle birseyin yalan oldugunu bilir ztn siz kimi kandiriyorsunuz???

(4) (0)
14.08.2018 12:29:15 vatandaş

kefirin parasından hayır gelmez, rızkın onda dokuzu ticarettedir ama islama uygun ticarette para ile para kazanmak ticaret değildir müslümanım diyenlere duyurulur

(4) (0)
14.08.2018 12:21:18 DÖRTGÖZ

Heeeeee

(1) (4)
14.08.2018 12:20:30 Adnan kilinc

Bu müdür cok iyi tespit yapmis isim geregi dolar olarak cok calistim senelerce bankada dolar hesabim vardi gün geldi bayagi cikti gün geldi aldigimin ücte birine indi yemin ediyorum nalet ettim bir daha asla dolar kullanmiyorum avrupada bozdurdum yari yariya komisyon aldilar Bu müdür dogru söylüyor

(8) (3)
14.08.2018 12:19:23 DrakeRamoray

Suanda dövizden kar eden elbet vardır ama sert bi düşüşte hepsi zarara ugrar. Kumardan kazanırken kalkan insan sayısı ne kadar azsa dövizden kardayken cıkan insan da o kadar azdır.

(9) (0)
14.08.2018 12:05:27 Ömer canli

Vallahi dogru cok dolar aldim sattim yemin ederim hic karim olmadi hepsi buharlasti Vallahi Bu yazdigim dogru

(22) (3)
14.08.2018 12:01:23 yemezlerr

bu adamın kesin dolarları var millete sattırıp kendileri toplar bunun gibiler

(5) (8)
14.08.2018 11:59:16 TC18

Doviz sadece devletin belirledigi tek bankada satilmali.Doviz alanlar neden doviz aligini belirmesi lazim.Yatirim amacli dolar alanlardan vergi alinmali. Sonra ulke de neden yatirim olmuyor . neden uretim olmuyor diye yorum yapanlar var.

(7) (4)
14.08.2018 11:58:18 ereny

Millet anasını ağlattı dolar tl kurundan hala kar edeni görmedim diyor. Sen bankanın bilgisayarında soliter mi oynuyon ?

(10) (5)
14.08.2018 11:54:51 erenlatif

Ya allahını severseniz siz bankalarda bundan 5 ay önce dolar alın altın alın euro alın diyenler değilmisiniz bu ülkeyi bu duruma düşürenlerin başında bunlar gelir bırakın ya

(6) (4)
14.08.2018 11:54:11 sebep enflasyon

millet erimemek için parasını ya dövize, ya altına , yada faize aktarıyor.enflasyonun sebebi çok tüketim az üretim arzumuzdan kaynaklanıyor.

(3) (0)
14.08.2018 11:51:41 xx

Döviz bürosu su bu o ne ya? Avrupada görmüyoruz. bankaya git bozdur. Türkiyede ikametli , diş ticaret yapmayana döviz neyine.? yurt dışında n turist yada yaşayan haricinde döviz yasağı gelmeli ki TL değerli olsun. almanyada kimse Dolar almıyor, Dolar ı 50 senedir elime almadım , tanımamda

(2) (2)
14.08.2018 11:51:21 HarçlıkYap

Bir yönden doğru dalgalı kur normal şekilde dalgalanmıyor döviz alınca kar ettiğini zannediyorsun ama sadece paran değerini koruyor çünkü artan döviz enflasyon olarak cebimize yansıyor.

(1) (0)
14.08.2018 11:49:34 ASAF

milletin asıl kanını emen bunlar garanti başı çeker vatandaşın kuruşuna kadar soymak üzere sistem kurmuşlar yasalarda ne açık var avukatları bunları bulup soygun yapma işindeler

(6) (1)
14.08.2018 11:48:24 Sabit ganca

Düşük bütceli dar gelirli vatandaş için önererileriniz nedir beyefendi.

(3) (0)
14.08.2018 11:48:18 finans meteorolöjisi

bu artık bir ilim dalı haline gelecek ! bizim başta yöneticilerimiz ve avam bu konuda çok cahil.fırtına gelince anlıyor.

(2) (0)
14.08.2018 11:45:37 fs

Sayın Genel Müdür Neden en çok doviz çıkışı sizin bankanızdan oluyor Gezide se ön plandaydı şimdi de öyle

(5) (0)
14.08.2018 11:44:14 fs

Adamın 10 bin doları var 34 bin liraya araba bulamıyordu şimdi o para 70 bin oldu şimdi 10 numara arabasını almış oldu

(7) (0)
14.08.2018 11:40:15 bana soruyorlar

neden krizleden etkilenmiyorsun ? ben diyorum benim en çok tedbir aldığım zamanlar ekonominin düz yolda gittiği zamanlardır.çünkü cari gerçekliklerimiz uzun zaman düz yolda gitmemize uygun değil.

(4) (1)
14.08.2018 11:39:30 Hiii

Yalancılar

(2) (4)
14.08.2018 11:38:29 diyar

DEMEKİ HALA FETOCULAR GÜREVDE BAŞKANIM REİSİM BU ALİ DENEN FETOYU HEMEN İHRAÇ ET HAİNDİR

(1) (1)
14.08.2018 11:37:29 emre yigit

Valla ben cok gordum hatta kurban parasi cikarani da gordum

(1) (0)
14.08.2018 11:36:14 Yazık

Ali Fuat bey’in burda ona laf atanların yaşı kadar çok ciddi ve kaliteli eğitimi vardır. İnanılmaz mütevazi ve bilgili bi insandır vatanını sevdiğinin göstergesi konuşmalarından çok belli Ferit Şahenk ve birçok iş adamı devletinin yanında yer alıyor biliyorlar ki devlet batarsa herkes batar Keşker 1

(3) (3)
14.08.2018 11:35:53 der

arkadas zaten kac euro veya dolar alabilecegiz biz. onu kodamanlara söyleyin

(0) (0)
14.08.2018 11:32:24 can

Garanti bu adamı neden tutuyo hiç bişeyden anlamıyo belliki

(0) (0)
14.08.2018 11:30:07 TC18

Dun dolar 7 lira idi bugun 6.5 oldu .Demek istedigi al sat yapan zarar eder. Borsa dan bu olayi cok iyi biliyorum. Dolar a guvenenler birgun cok kotu batacak dolar son donemlerini yasiyor. Artik dunya uyandi abd nin karsiliksiz para bastigini biliyor. Dolarin cokusunu hep birlikte izleyecegiz.

(4) (2)
14.08.2018 11:29:59 [email protected]

..ulan Amerikan vatandaşında olmayan dolar bizim millette var..bırakın dolar peşinde koşmayı TL kullanın..aza kanaat edin ama 2dakika delikanlı olun be sahtekar vatanseverler..

(7) (2)
14.08.2018 11:28:12 Çorumlu Şevket

Kesin çorumludur..

(5) (2)
14.08.2018 11:27:27 Kfhk

Adam isi gucu birakmis doviz sitelerinden takip edip 30. 40 kurus kar yapacam diye 50 takla atip abd ekmegine yag caliyo. Milliyeciyiz ama sözde..

(4) (2)
14.08.2018 11:23:37 Maho ağa

Faizle kazananları gördünmü

(8) (1)
14.08.2018 11:23:18 rizeli

bakiyorumda herkez fuat beye salliyor yalan bilmem ne turkiyenin en buyuk ikinci bankasinin genel müdürü bu adam sizi cebinden cikarir

(4) (5)
14.08.2018 11:23:16 tek vatan tek bayrak

Bu isi yapanlar parasinin hayrini gormesin ins. Bu ortamdan yararlananin hem dunyasi hem ahireti perisan.

(5) (4)
14.08.2018 11:22:55 e...

Dolar düşüşe geçti hadi hayırlısı bizim sözüm ona atatürkün askerleri ve vatansever ve milliyetçi görünen ve arka tarafta dolar alıp satıp cebini doldurmaya çalışan fırsatçı hainleri bir telaş sardı dövizciler alımı durdurdurursa tüm dolarlar ellerine patlayacak allah devlet zor durumdayken böyle

(4) (4)
14.08.2018 11:22:50 amore bjk

bunlar şimdi bize morelmi veriyor. ulan ülke battı. burda vatan sağolsun diyen koyunlar sesleniyor. vatana birşey olmuyor halk bitti. show tv hergün 100 kişi öldürüyordu. gelecek haftadan ihtibaren rakam günlük 500 kişiye çıkacak.

(4) (4)
14.08.2018 11:20:11 alperen

Garanti bankası doalr bozmuyor arkadaşlar . Tüm parasını yurt dışına çıkaran dolar olarak çıkaran hain bir banka. İnanmayan varsa gitsin denesin bugün itibari ile.

(5) (0)
14.08.2018 11:18:33 rizeli

adam hakli tl iki katina ciksa ne olcak 2ay sonra 100liraya aldigin ayakkabi 200tl olacak o kazandigin para zaten elinden cikacak

(5) (1)
14.08.2018 11:17:16 ben kâra kâr demem

döviz bazında olmayınca, dövizde duran para ancak enflasyona karşı kendisini korur.

(4) (0)
14.08.2018 11:16:10 yalçın

Helal olsun.. Bankacılar Ülkesine sahip çıkıyor

(6) (3)
14.08.2018 11:14:31 kürt(rte)

Bu sene kron bozdurmak istedim. Sadece garanti bankası alıyordu. Devlet bankaları almadı hayert.

(1) (1)
14.08.2018 11:13:19 KHK magduru

Iki sene önce KHK ileögretmenlikten ihraç oldum (zaman gazetesine abone oldugum için). 20 yillik ögretmen idim. Pazarda meyve sebze satmaya basladim. Cocuklarim rahat okusunlar diye evimi sattim, arabami sattim, hepsini dolara çevirdim. Allah'a sükür zarar yerine kar ettim. Hiçbir kaybim olmadi.

(2) (14)
14.08.2018 11:12:08 asd

bunu bankacı mı söylüyor :) bankadan dolar alsan 30kr ustu satsan 50 krs altına alıyorlar :D

(5) (1)
14.08.2018 11:12:08 Dolar vurgunculari

Milletin dolar aldığı falan yok. Eğer hükümet gerçekten samimi ise iş adamlarından hangisinin bu süreçte dolar toplayıp yükseldiğinde bozdurup vurgun yaptigini arastirip millete aciklasin. Eminim çok sayıda "vatansever" iş adamı çıkacaktır.

(6) (0)
14.08.2018 11:11:05 bizde yedik

Utanmadan bide yalan söylüyor. Piyasadan en cok dolar toplayıp satıp kar yapan bankalardır. Bizde yedik

(4) (4)
14.08.2018 11:11:01 Cihan

260000 bin tl var faizde. Milletimiz ne yigitlerini kayip ediyor ve vatan sagolsun diyor. Benim param gitmis cok mu? ONCE VATAN!

(2) (1)
14.08.2018 11:10:34 mehmet yaşar

kapitalisler dövize yatırsın.yurt dışına çikarsın.dışardan mülk alsın..herşeyin külfeti fakire kalsın..fakir döviz almasın..nasıl bir düzen bu...

(0) (0)
14.08.2018 11:08:52 Maho ağa

Yav he he ulan daha bir ay önce 50.000 liramla 4.70 den 10.600 dolar aldım,bugün bozdursam 72.000 ediyor yani 22.000 lira kar sen kimi kandırıyorsun müdürüm...

(2) (17)
14.08.2018 11:08:23 sürgündeki prenses

Valla bende batanlardanım,3,5 iken bozduk euroyu şimdi 7,5

(2) (6)
14.08.2018 11:07:09 avare

SEN DE BU İŞİN İÇİNDE DEĞİLSEN NEYİM? Devletinin yanında ol akıllı ol

(5) (2)
14.08.2018 11:05:50 MURAT

VALLABEN 3.59 KEN ALDIN 20K 4.10 sattım 4.23 aldım 4.49 sattım 4.41 aldım 4.94 sattım 4.83 aldım 5.27 sattım 5.37 aldım 5.95 sattım ve halen al sata devam ediyorum bu şekilde 47.800 tl kar ettim bu işlemleri 20K$ ile yaptım hep işlemleri dolar asla zarar ettirmez. Şuan algı yapmaya çalışıyo insanlar

(0) (19)
14.08.2018 11:01:48 FATİH SELİM

ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.İNŞALLAH OYLE OLACAK VE OLUYODA AMA O DOLAR PEŞINDE KOŞANLARA DA HİÇ ÜZÜLMÜYORUM.VATAN IN KILINA ZARAR GELECEĞINE ONLAR BATSIN.

(10) (0)
14.08.2018 11:01:40 FATİH SELİM

ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.İNŞALLAH OYLE OLACAK VE OLUYODA AMA O DOLAR PEŞINDE KOŞANLARA DA HİÇ ÜZÜLMÜYORUM.VATAN IN KILINA ZARAR GELECEĞINE ONLAR BATSIN.

(1) (3)
14.08.2018 11:01:35 FATİH SELİM

ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.İNŞALLAH OYLE OLACAK VE OLUYODA AMA O DOLAR PEŞINDE KOŞANLARA DA HİÇ ÜZÜLMÜYORUM.VATAN IN KILINA ZARAR GELECEĞINE ONLAR BATSIN.

(1) (1)
14.08.2018 11:01:23 öyle

Ağlayanın malı ,gülene yar olmaz.

(7) (0)
14.08.2018 11:00:58 haberler

Adam demek istiyorki yani fırsatçılık yapanın sonu iflastır.ülkemin parasını emeğini dolar parası ile alıp satıp yere vurursan kazandığını zannedersin ama sonunda iflas edersin demektir.

(5) (0)
14.08.2018 10:58:37 Yanıltma alırlar iceri

20 bin tl param vardı suan 50bin diyor bunu da açıkla o zaman

(4) (8)
14.08.2018 10:56:20 HAKİKAT

ÇOK DOĞRU GEÇEN SENE EVİMİ SATIP DOLAR ALSAYDIM ŞİMDİ 2 EVİM OLURDU

(7) (7)
14.08.2018 10:55:23 PALA61

TÜRK HALKININ YATIRIM ARACI ALTINDIR ,DOLAR NEREDEN ÇIKTI

(8) (2)
14.08.2018 10:55:02 Hiii

Heee utanmazlar alışla satış arasında dünya fark var ancak bizi soyun

(6) (5)
14.08.2018 10:52:50 Privacy

3,76 dan 5400 dolar aldım zarardamıyım sence ?

(7) (14)
14.08.2018 10:50:31 Showmen

Çok şükür, biz TL'de battık zaten sorun yok. Dolar'a gerek kalmadı. Ne anlatıyor bu acaba?

(1) (16)
14.08.2018 10:49:49 Aydın

Şimdi aklıma şu geldi madem bu dövizin ülkeleri batırma durumu var kimse beni darbeci ilan etmesin ama 1980 de cunta yönetiminin dövizi yasaklanması ekonomik olarak doğru bir kararmış o zaman dimi ekonomik savaşı komple kapatmışlar

(7) (3)
14.08.2018 10:47:23 laktozsuz sut

hee haklisin bundan 6 ay once alip suan satilsa koseliktik

(4) (7)
14.08.2018 10:46:23 Emre

ABD Türkiyeyi bölmek istiyor. Güneyimizde Pkk ordusu kuruyor. İçimizdeki saflar da gidip resmen ABD'yi desteklemek için dolar alıyor. ABD o doları zamanı gelince senin kafana sıkacak cahil insan. Dolarsever değil vatansever ol. Yatırım istiyorsan git Türk lirasına veya altına yatır.

(14) (1)
14.08.2018 10:42:57 MaLiK

Bizde bankadan kredi çekip ihya olanı görmedik hem bu dünyasını hemde ahiretini yakani çok gördük

(15) (2)
14.08.2018 10:42:16 orhan

bu bddk veya devlet doları spekülatif kimlerin arttırdığını aninda göremiyorsa yazıklar olsun. yaz kardeşim aşşağıdaki bulursun. select banka_kodu,sum(islem_tutari) as toplan_islem, count(*) as islem_adeti from bdh_db where islem_tarihi between '20180910 00:00:00' and '20180913 23:59:59' and islem

(2) (4)
14.08.2018 10:40:34 çuvaldız

Aynen zarar ediyorlar aynen batıyorlar o yuzde. Bankalar alıs satıs arasındaki makası acıyor

(10) (0)
14.08.2018 10:37:35 toplum istedi

bu hale geldik.kimse bizi zorla borçlandırmadı.döviz harcamayı bildiğimiz kadar dışarıdan kazanmayı da öğrenmeden bu fasit dairede dönmeye devam ederiz !!!

(7) (0)
14.08.2018 10:32:52 Emre

Dolar borcu olmayıp da şu ortamda dolar almak için ya cahil, ya hain olmak lazım. Dolar alıp Trump ve Fetö elebaşını sevindirmek ahmaklıktır. Ekonomi kötüye gitse, ülke batsa elindeki dolarlar ne işe yaracak?

(21) (1)
14.08.2018 10:32:09 fmt

Allahın izniyle dolar düşecek avucunu ovuşturanları o zaman göreceğim devletinin zarar etmesini zor duruma düşmesini isteyenleri anlamak mümkün değil bu devlet hepimizin

(15) (0)
14.08.2018 10:31:59 mehmet yaşar

yalana bak..bu döviz büroları yıllardır nası ayakta duruyor..

(10) (9)
14.08.2018 10:31:10 baş düşmanımız

kendimiziz ,kaliteli ve yeterli üretimi ya bilmiyoruz, yada hazır alımı seviyoruz.netice cari açık ve enflasyon olarak karşımıza çıkıyor.kendimize kızacağımıza başkalarını suçluyoruz.

(7) (2)
14.08.2018 10:31:05 Puahahahahahah

Zuhahahahahahahahahahha

(4) (4)
14.08.2018 10:30:47 cem

Bu adamı nasıl müdür yapmışlar hayret.kar edeni görmemiş.boşa yaşıyo

(12) (4)
14.08.2018 10:30:35 EMRE AYDIN

Sen nasıl banka genel müdürü olmuşsun şaşırıyorum dolar 2004 de 1.20 seviyelerindeyken sürekli dolar aldım 12 yıl boyunca 85bin dolar aldım 2 yıldır dolar almıyorum şu anda kardayım şu anda 595 bin lira yapıyor dolarım ben kardayım hemde 12 senede %250 kardayım

(10) (4)
14.08.2018 10:30:04 vatandaş

Dün aynı saatte , YKB İŞ FİNANS 6,72 kur verirken , GARANTİ 6,88’den dolar alıyordu. Çünkü sen düşündün ki dolar daha kötüye gidecek ben alayım bari buradan başkaları almazsın bak şimdi düştü belkide haklısın batabilirsin

(3) (0)
14.08.2018 10:29:34 Emre

Mesela dolar 2 gün önce 7.2 lira idi, şimdi 6.5 lira. 7.2 liradan alanlara aradaki fark kadar zarar girdi.;)

(1) (1)
14.08.2018 10:28:04 MURADUM

ya bu ayşe teyze kim bi dilinize doladınız böyle saçmalıkları bırakın adam akıllı laflar edin işi bilenler konuşsun saçmasapan herkes konuştukça piyasaların anasını belliyolar bu durumda böyle kimin ne dediği belli olmayan bir ortamda kafalar karışır ve bu durumda döviz her zaman artar bunu anlayın

(0) (0)
14.08.2018 10:25:50 CAHIL ADAM

YAV BU NASIL GENEL MUDUR OLMUS.

(7) (1)
14.08.2018 10:24:32 Alperen1453

Bazilari istiyorki herkes olumsuz yorum yapsin ülke batsın relax gencler Reis var ulkenin basinda yurt disinda gurbetciler var euro getiriler turkiyeye kac arkadasla konustuysam yatirim yapmak istiyorlar turkiyeye herkes kredi cekiyor

(8) (2)
14.08.2018 10:23:41 vahapli

daha beter olsunlar simdi kuyrugu sıkısan dolari bozar

(4) (0)
14.08.2018 10:23:25 chp'li vatansever

o zaman benimle tanışmanın zamanı geldi

(5) (1)
14.08.2018 10:23:22 hedilanoradan

Birileri büyük zengin oldu servetini ikiye katladı. Riski alamıyorsun işi bilmiyorsun.

(3) (3)
14.08.2018 10:22:53 dusunceli

ama simdi baska dolarin sahibi artacak diyorsa artar

(0) (0)
14.08.2018 10:22:18 Hakan

Bu aralar bütün banka ceolari ekranda demek ki durum ne kadar kotuyse.

(0) (2)
14.08.2018 10:21:28 fatih vatansever

ben cok gördüm kar edeni ama şu devirde o paradan bereket olmaz dolar bozdurun

(2) (0)
14.08.2018 10:20:32 KD

E tabi herkes kendini düşünüyor ne desin adam

(3) (0)
14.08.2018 10:19:51 esnaf

He gülüm he bende yedim. Geçen sene alan bu sene 3x yaptı.

(2) (1)
14.08.2018 10:19:36 Cybernetic

Amerikan ekonomisi kötü olur ; dolar artar. iyi olur dolar artar.. faizleri düşürürler dolar artar. faizleri artırırlar dolar yine artar. 32 yaşındayım doların hiç azaldığını görmedim.

(5) (0)
14.08.2018 10:19:30 navi

Doğru şuan dolar borcu olan bir sürü işveren ve bireysel şahıs var bunlardan biride benim tam 17milyon zarar var

(1) (2)
14.08.2018 10:19:08 Gurbetci

Bankacilar bir bir tv ye cikmaya basladi hele bu is bankadi granti hic sevmedigim bankalar bu isin ucu size dokundu demii gece dolar sat sabah tv ye cik gece islem yapilmmamli desene amcam bu garantide limitsiz alim satilabiliyordu ne oldu dovizler bize gelsin ayaklari bunlar netde yillik %50 kar or

(0) (0)
14.08.2018 10:19:06 düzgün adam

açık açık yapmayın ülkeye zarar vermeyin desene kamil ne kıvırıyon millet eşşekmi anlamıyomu

(2) (0)
14.08.2018 10:18:59 serdar orta aç

Biz avrupadan birikimimizi gönderelim vatan batmasın diye bizdeki vatansızlar gitsin dolar alsin işin zor güzel ülkem çok zor allah yar ve yardımcımız olsun bu hainlerin yanında

(2) (4)
14.08.2018 10:18:58 ali

Bunu nasil müdür yapmişlar hayret.kar edeni görmemis.bizim mahallede dolari bozdurdu ev aldi adam yükselince

(2) (0)
14.08.2018 10:18:54 Elazığlı

benim arkadas 1 ay evvel 200 bin kredi çekti dolar oyunu oynuyor 320 bin lira oldu diyor nasıl kar etmemiş.Krediyi de 24 ay çekti kredi borcunu bu ay kapatıp üstüne f30 bmw alıyor.Cevremde 4 kişi var kredi çekip altın dolar aldılar.ev parası kazandılar hepsi

(0) (2)
14.08.2018 10:18:44 ss

dedi en büyük tefeci

(2) (0)
14.08.2018 10:18:04 Çakabey

Valla doğru söylüyor.. Bizzat ben zarar ettim al sat işinden. Bi kaç kez kar ettiriyor ama sonrasında götürüveriyor

(2) (0)
14.08.2018 10:18:02 ja-ja

Bir dolar bin boşalır.

(1) (0)
14.08.2018 10:18:00 arakonga

50000 tlm 98.000 tl oldu hemde 1 haftada bu parayı kazanabilmek için 1,5

(0) (1)
14.08.2018 10:17:59 bozbey

Kısacası demiş ki; la köylü kurnazları krizde zengin olacam diye donunuzdan bile olmayın. Önce vatan!

(2) (0)
14.08.2018 10:17:10 DOLAR ALANLAR BATAR İNŞALLAH

DOLAR ÇAKILMAYA BAŞLADI... DUYDUGUMA GÖRE ANLAŞMA YAPILMIŞ DÜN GECE....

(4) (0)