Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
06.08.2018 06:52:21 DERBEDER

Bu ne acizlik beyler devlet çıkacak bu adil değil diyecek, sonrada kalkıp almak için herkes hakem heyetine gitsin diyecek. Ödemeyen banka hakem heyetine gidilirse faizi ve 2000 para cezası ile birlikte ödeyecek de bankada bu iş bitsin.

(4) (2)
06.08.2018 04:09:48 basmaneli

Derhal vatandaşın hesabına yatırılmalı hem senelerce kullan hemde verirken işkence yap bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

(6) (1)
06.08.2018 01:00:15 dr

siz asıl her ay verdiğimiz 20 30 tl kaçak kuçak elektirik parasını nasıl geri alacaz onu söyleyin

(8) (3)
06.08.2018 00:58:12 kağan

Kredi kartlarından kurtulmuş birisi olarak çok umrumda da değil

(1) (3)
06.08.2018 00:48:19 vural

Devlet bankalarını devlet yönetsin Diğer bankalara kspıyı kapatalım Bakın ozaman dolar yükselebiliyor mu

(4) (0)
06.08.2018 00:34:27 NE SACMA

BIZ NE ALACAGIZ KENDILERI GELIP VERSIN USAKLARIMI VAR?

(0) (0)
05.08.2018 23:48:57 Astronot

Bu ulke somurge ulkesi olmus nokta

(2) (1)
05.08.2018 23:00:54 Tokatlı

Ölme eşşeğim ölmee.. Sırf millet o parayı alamaması için ülkemizde bir sürü engel var..

(5) (2)
05.08.2018 22:59:43 korsikalı

60 tl yi almak içn avukat tutucam öylemi ülke hırsızlarla doldu !!

(4) (1)
05.08.2018 21:51:44 fenerbahce

wodafone beni kandirdi tuketici mahkemesine gittim.az daha ben wodafonu doLandiriyorum diye karar cikartacaklardi.

(8) (0)
05.08.2018 21:27:07 swatch

kicimizida yirttsak o parayi vermezler onu nasil kolay bir sekilde aldılarsa o kolaylikla da verecekler yoksa baska turlu hayatta alamazsin kardesim

(7) (1)
05.08.2018 21:14:19 Yakup

Kamu bankaları almıyordu zaten özel bankalar düşünsün

(2) (0)
05.08.2018 20:49:46 adem kaymaz

Lanet olsun ya. Kim o kadar ugrasacak. Devlet olarak siz ugrasin vatandas degil. İhtar cekin bankalara herkesi. Parasini odesinler. YaZiklar olsun ya

(6) (0)
05.08.2018 20:43:20 Ramazan TUNCEL

Zaten bu devletin paraya ihtiyacı yok mu ? her koşulda halktan para almıyormusunuz alın size kaynak işte ! madem Yasayı çıkarttiniz halk geri almakla uğraşmasın alın Merkez Bankası’nın kasasına koyun. Bankalar zaten yeterince kazanıyor devletin kasasına para gelmiş olsun

(6) (1)
05.08.2018 20:43:18 Ramazan TUNCEL

Zaten bu devletin paraya ihtiyacı yok mu ? her koşulda halktan para almıyormusunuz alın size kaynak işte ! madem Yasayı çıkarttiniz halk geri almakla uğraşmasın alın Merkez Bankası’nın kasasına koyun. Bankalar zaten yeterince kazanıyor devletin kasasına para gelmiş olsun

(2) (1)
05.08.2018 20:41:53 he

Bankalarda faiz uçdu yetkililer talimatla heaaplara prayı ytırsınlar istemeye geldimi mesaj atıyolar

(1) (0)
05.08.2018 20:28:56 Yörük Oğlu Türk

her şeyde olduğu gibi halkı hep uğraştırın siz.. bankaya gidicen banka kabul etmiycek bilmem ne hakem heyetine gidicen o da bak bu evrak eksik şu imza eksik diycek uğraş babam uğraş. sonra vatandaş başlarım böyle ile deyip vaz geçecek. ver talimatı kardeşim bankalara geri iade etsinler. şirin gözükm

(11) (0)
05.08.2018 20:16:24 Ala

devletimin gücümü yetmiyor, bankaya ödemezsen birde faiz koyuyor, daha iki ay önce geldi niye uğraştırıyorsunuz gönder bankalara uyarıyo uymayana bas ağır cezayı vatandaşı uğraştırma

(5) (0)
05.08.2018 20:15:39 fırat

Ulan bankanın 1 lirası kalsa 10 geçse bile faizi ile alırken ve beni bulurken vereceği, zaman nedense bulamıyor . Böyle başa böyle tarak ......

(5) (0)
05.08.2018 20:03:28 yeter

devlet bankaların halkı soymasina göz yumuyor sonra yasal degil ya bırakın bu hep böyle oldu degismiyecekte bankalar hırsız

(2) (0)
05.08.2018 19:57:48 Reis böyle bir kükrese hemen o

Eyyy ilgili bakanlık... Vatandaşımı yormayın, tüm bankalara emir gönderin, vatandaşımdan ne kesildiyse kendilerine acilen ödensin ve kendilerine de bilgi verilsin.

(7) (0)
05.08.2018 19:50:40 35 Diriliş FB

Bütün bankalar şerefsiz

(7) (0)
05.08.2018 19:46:29 Yine Ben

Kuruşu kuruşana almak lazım bankalar 1 liradan bile geçmiyor alıyor.

(2) (0)
05.08.2018 19:43:49 Vatandaş da gider alır.

Telefon numarası veya e-posta adresi verdiğimiz bankalar ikide bir zırt pırt telefon ediyor, mail atıyor.Bakanlığın, yorgunu yokuşa sürmeden bankalara,son 10 yıl içinde kestiğiniz hesap işletim ücretini müşterilerinize telefonla ya da maille bilgi vererek ödeyin demesi devlet gücünü aşıyor mu?

(6) (0)
05.08.2018 19:08:47 mert

Bakanlık ihtar çeksin banka aldığı gibi yatırsın milletin hesabına vatandaşa bukadar zulüm etmeyin yazıktır da

(12) (0)
05.08.2018 19:08:47 mert

Bakanlık ihtar çeksin banka aldığı gibi yatırsın milletin hesabına vatandaşa bukadar zulüm etmeyin yazıktır da

(4) (0)
05.08.2018 18:56:02 can

Danısıklı dövus ben hakem heyetine basvurdum kazandım banka mahkemeye basvurdu fazlasıyla geri aldı devlet surıyeliye sahip cıktıgı kadar vatandasına cıkca sorun kalmaz

(7) (0)
05.08.2018 18:30:08 Ceyhun Bilenler

Resmi gazetede yayınlanmadan bankalar işlem yapmıyor.Boşuna yorulmayın şimdilik

(1) (0)
05.08.2018 18:27:19 Türk

Döviz hesapları da dahil mi?

(0) (0)
05.08.2018 18:16:22 mehmet

eger yasal duzenlemelerde alacağımız varsa bankalar keserken kimseye sormuyor adımız soyadimiz değişmedi bütün bilgiler onlarda vatandaşı yormasin geri odesin hesaplara yatırsın

(13) (0)
05.08.2018 17:54:14 elazığlı

Ben devletimden bunu bekliyorum. Madem yasal değil bukadar insan bankalara yada tüketici hakem heyetine gideceğine benkalara talimat verip kimden ne kesilmişse hesaplarına iade edilsin.

(18) (1)
05.08.2018 17:49:45 EN SON HABER

Bunu yine alamıyacağız , öncekiler gibi ! Bundan sonrakilerin önüne geçin daha iyi olur. Benimki fikir çünki önceki baş vurularımda sonuçsuz kaldı ve almaya devam ediliyor.Beni eleştirebilirsiz ama zaman kayıbı olur . Fikir verin fikir.

(3) (1)
05.08.2018 17:40:54 baba

devlet ne yapıyor?

(6) (2)
05.08.2018 17:33:37 vatantaş

Bankanın yasa dışı yollarla paramızı almasının önüne geçemeyen devletimiz. Yasal yollarla paramızı alabileceğimizi söylüyor. Ne büyük devlet.

(10) (4)
05.08.2018 17:29:04 CABBAR AGA

YANİ ALIN DIYO AMAAAA VEN BILMEMM DİYO ULAN DEVLETSIN VER DICEKSIN VATANDASDA KIMLIKLE GIDICEK ALICAK BU KADARRR

(8) (3)
05.08.2018 17:19:31 insan

devlet tavşana kaç tazıya tut diyor her yıl okul kayıt döneminde velilere kayıt parası vermeyin isteyeni bize bildirin der okul müdürüne ödenek bu kadar başının çaresine bak der yıllardır bankalar devletyin gözü önünde milleti dikiyor şimdi 50-100 lira için milleti uğraştırıyorlar bir kanun çıkarın

(4) (2)
05.08.2018 17:19:07 AKLIN YOLU BİR

Madem yasa çıktı vatandaş niye uğraşsın ver bankaya talimatı bankada adres mevcut bankada çağırsın vatandaşı ödesin parasını sonra eeee biz yasayı çıkardık ilgili yerlere baş vursaydın paranı alsaydın

(6) (1)
05.08.2018 17:09:36 bankacı

yasal olmayan yollarla vatandaştan çalınan paralar yasal yollardan geri vatandaşa iade edilmek isteniyor yada prosedür konularak zorlaştırarak iade edilmek istenmiyor.devletsen vur masaya yumruğunu 3 gün içinde tamamı iadesini sağlar,gerçi bu tefeciler bu seferde kesecek başka bir masraf kalemi bulu

(12) (2)
05.08.2018 17:07:09 deli balta

ya anlamakta zorlaniyorum neden basvurmadan bi haksizlik varsa geri ödemesi yapilmiyor insanlari ugraştirmak çokmu eglenceli hesaptan ceken cektigi gibi otomatik olarak iade edemiyormu?

(9) (0)
05.08.2018 16:56:04 Aklı Selim

Allah aşkına DEVLET niçin var,vatandaşına akıl vermek için mi?

(11) (1)
05.08.2018 16:53:10 Mingo

Bi ara da kredi dosya masrafı geri ödemesi vardı. Bir dekont çıkarmaya 100 tl istedi banka. Zaten alacağım 130 tl idi. 30 tl kurtarabilmiş oldum.

(8) (0)
05.08.2018 16:52:07 Mingo

Illaki istemek mi gerek. Versinler uğraştırmasinlar

(14) (1)
05.08.2018 16:47:57 tavsana kac tazıya tut

isi yokusa sürmek insanlar ugrastıma yontma takdigi banka kimlerden bu ücreti aldıgı belli isteseler hesaplarına yatırabilirler basit bir is ki bilgisayar denen aygıt var

(9) (0)
05.08.2018 16:47:38 ne para var şuanda

Bu parayı devlet alsın bana da vermesin helali hoş olsun bundan sonrası içinde yasak koysun

(12) (0)
05.08.2018 16:40:52 puffpuffgive

hesap işletim ücretini geri ödemeyen bankalara yasal süre versinler.ödeme yapmayan bankalara sağlam cezalar verilsin.Vatandaşı niye uğraştırıyorsun.soyguncu oldukları biliniyor.

(11) (0)
05.08.2018 16:40:03 obstinate

anca işleri zorlaştırın madem belliyse iade edilsin 3 ayda biter

(8) (0)
05.08.2018 16:36:05 zeynel

biz bankadan bu parayi alamiyoruz, devlet alabiliyorsa alsin bu parayi, vatandastan kiyak olsun......

(11) (0)
05.08.2018 16:30:44 daha önce farklı mıydı

kaçıncı bu?

(4) (0)
05.08.2018 16:22:23 süpürgeç

yasal deilse kimden aldilarsa iade etsinler bi iside tam yapin.

(14) (0)
05.08.2018 16:13:35 doğru tek

gitti gider.com. kimse bu işlerle uğraşmaz .dolaptan buz gibi bi su içerler . bankalara hayırlı olsun.n o k t a

(6) (2)
05.08.2018 16:07:10 Kacık Akıllı

bankaların cogu yahudilerin bankası

(6) (0)
05.08.2018 16:06:49 değişik

Geri almak için öneride buluncağınıza işlem ücretini yasak etsenize

(12) (2)
05.08.2018 16:03:44 Kötünün İyisi

Yahu iade etse nolcak eft, nakit çekimi gibi işlemlere %5 zam yapılcak ee noldu şimdi hakkınızı geri mi almış olduk? Biraz matematik lütfen.

(3) (2)
05.08.2018 15:55:14 mg

Neden başvuru yapalım ki hesap numaralarımız onlarda var madem yasa dışı iade etsinler yatırmazlarsa hukuk karşısında bedelini ödesinler böyle daha adaletli olmaz mı?

(12) (0)
05.08.2018 15:51:09 Güç

Kart kapandı kaç bankayla çalışan insanlar var bu parayı banka bilir herkesin tcsine ptt üzerinden yatırılsın

(77) (1)
05.08.2018 15:50:49 Adamsan

İyide bankaya 10 yıllık ekstre istiyorsun. Toplam hesap işletim ücretinden fazla para istiyorlar.!!!

(68) (2)
05.08.2018 15:50:42 rıdvan

Bankalara talimat verip vatandaşın hesabına aktarılsın!!! Üstelik banka vatandaşa haberdar etmeliler.

(125) (1)
05.08.2018 15:50:42 rıdvan

Bankalara talimat verip vatandaşın hesabına aktarılsın!!! Üstelik banka vatandaşa haberdar etmeliler.

(5) (1)
05.08.2018 15:46:47 imkbayrak...

yasal olmadan kesilen paramıza biz niye şikayet edelim ki..?...vatandaş neden uğraşsın..?...banka mahkeme kararına saygı duyacak ve vatandaşı mağdur etmeden haksız aldığı meblağı geri verecek bu kadar basit...

(6) (0)
05.08.2018 15:43:15 Julturk Acar

YASAL OLMAYAN BİR ÜÇRET ALMIŞLAR İNSANLARDAN DEVLET OLARAK ÜZERİNE GİDİLMELİ VE BANKALAR BİRKURUŞU NASIL ALIYORSA HALKDAN TÜM HALKIN PARASINI BANKALAR İADE ETSİN ÇÜNKÜ BİRÇOK BU İŞLEMLERİ YAPARKEN VAKİT KAYBI OLACAK VE ZATEN ÜÇ KURUŞ PEŞİNE BEŞ KULUŞ HARCANILCAK.

(145) (1)
05.08.2018 15:38:18 Furkan

Yasal değilse, bankalara ihtar çekin geri ödesin insanlardan aldığı paraları, neden bu kadar yoruyorsunuz ki bizleri?

(316) (2)