Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
08.08.2018 18:31:40 Selocan

Arkadaşlar erdoğandan sonra buna güvenirim oyumuda veririm her şey daha iyi olur şu an ortam ekonomi çok kötü anca fatih erbakan beyle bu iş olur sonuna kadar destek verelim reisden sonra turkiye yi yonetecek lider ınş

(0) (0)
30.07.2018 21:45:01 Erol

Haydi Sayın Erbakan...Hadsizlere bildirelim hadlerini.Hayırlı olsun şimdiden.

(6) (3)
30.07.2018 02:09:58 yuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh

adam siyasetçiyse oğludamı siyasetçi olacak git memur ol.allah allah nasıl bir aileymiş bi aileden 2 tane zeki ülke yönetecek adm çıkıyor.ülkede başka insanmı yok adaymı yok.

(3) (6)
30.07.2018 02:07:28 zaaaaa

atanamayan siyasetçi

(6) (3)
29.07.2018 23:43:25 Baskasi olma kendin ol

böyle cok daha güzelsin, ya gel bana sahici sahici, ya da anca gidersin. Fatih kardesim rahmetli babanizi taklit ediyorsunuz, lütfen kendiniz olun. Taklit her zaman aslini yasatir

(5) (3)
29.07.2018 22:36:36 ben ben

Erdogan hocanin adamidir . Ayni davanin insanlaridir. Sen ben bile yedik erdogan erbakan kavgasini. Zionistlermi yemicek. Hepsi bir oyun. Erbakanin muhtesem zekasi. Kendisi goremedi ama planini tikir tikir isledi.

(3) (5)
29.07.2018 22:35:22 resul sezer

Adamım.. Erbakan hoca vefatın hemen ardından kardeş arasında mal mülk derdine düştünüz. Sen daha çocuksun.. Kurtlara yem olursun... Bu yol dikenli yol bilesin... Eğerki sen samimi olsan.. Millet kimin yanındaysa. Sende orda yer alırdın.. Tahammülümüz yok cartlara curtlara... Adam olun kendinize iyil

(1) (1)
29.07.2018 22:30:57 Milli Görüşçü Salih

hadi bakalım bismillah.

(0) (0)
29.07.2018 21:30:25 Ali Veli

Fatih'im senin yerin de Reis'in yanidir

(5) (2)
29.07.2018 21:23:44 hapşırırkenhahahahahhahhhhaaaa

KUR PARTİYİ BEŞGÜN SONRA BİRİLERİNE YASLANIRSIN ÖĞRENMİŞSİNDİR AK SAÇLILARDAN

(0) (1)
29.07.2018 21:20:00 AK

bence boşuna kuruyorsun

(0) (4)
29.07.2018 20:43:15 faruk

Erbakan hocamizin yolundan gideceksen iktidardaki talebeleri gibi yolundan şaşmayacaksan destekkeriz inşallah

(4) (2)
29.07.2018 20:42:57 besiktas

akpartinin miadi doldu yeniden refah partisi

(5) (5)
29.07.2018 20:33:37 milli görüş sivas

MİLLİ GÖRÜŞ OLARAK FATİH ERBAKANın arkasındayız

(5) (0)
29.07.2018 20:15:05 SİYASET TEORİSİ..

"KUCAKLAYICI OLACAĞIZ"..DİYORSAN..SEN BAŞTAN KAYBETMEYE MAHKUMSUN...BİRİNCİSİ ,KUCAKLANACAK İNSANLARI KUCAKLARSIN...İKİNCİSİ ,KARŞINDAKİ KUCAKLANMAK İSTEMİYORSA ,KUCAKLAYAMAZSIN...ÜÇÜNCÜSÜ ,SİYASET ,TARAFIN VARSA KİTLEN OLUR..HERKESE EL SALLARSAN KİTLEN OLAMAZ..YANİ ,SAĞIN SOLUN BELLİ OLAC

(2) (5)
29.07.2018 20:11:10 Benim Fikrim

benim fikrim gelecek vadediyor konuşmalarını izledim lider vasıfları olan biri adaletli ve babası gibi davasını yürüttüğü sürece reisden sonra gelecek lider olarak görüyorum yolu açık olsun destekleriz

(9) (0)
29.07.2018 20:01:31 BAYBURTLU

... SAADETLİLER BÖLÜYORSUN BİZİ DİYOR... 1,34 ün neresi bölünecek... İLAHİ SAADETLİLER... :))

(7) (0)
29.07.2018 19:56:29 Havanı Alırsın... Kibirli Şey.

Hayatı .. üstünde fındık kırmakla geçmiş Fatih,bir hevestir başlıyor... O da meral gibi 5 aya boyunun ölçüsünü alır... Fatih Erbakan acaba kimden % 51 oy alacak hiç düşündü mü? Zannetmem...

(0) (8)
29.07.2018 19:55:00 Arnold şipşakkesergezer

ne gerek var gir Akpartiye mv ol vatana hizmet için illa parti mi kurmak gerek kurulacak tüm sağ ve muhafazakar partiler gene sağ ve muhafazakar partilerden tırtıklar . chp liler mi oy verecek sana sanki biraz akıllı olun be .

(5) (4)
29.07.2018 19:47:40 ömer

bak her secimde akp.ye oy vermis biri olarak artik oy kullanmicam demistim ama bu adama oy verebilirim

(8) (3)
29.07.2018 19:29:54 Şavşat lı

muhalefeti AKP den mi bulalım yani ne dersin

(1) (1)
29.07.2018 19:23:42 kamiloglu

1) Gerek yok. 2) illa parti kuracaksa, Nizam partisi, Milli Nizam partisi veya Milli Selamet partisi olmasının önünde engel yok.

(2) (0)
29.07.2018 19:18:26 can

Ulkenin ciddi bir muhalefete ihtiyaci var dogru, ama bunun Fatih erbakan olmadigi da kesin.

(0) (4)
29.07.2018 19:16:05 vatandaş

Bir sonraki seçimde buda akp den millet vekili olut. Demedi demeyin

(1) (2)
29.07.2018 19:00:24 ercan büke

Fatih erbakan mı bölecek hangi sıfatla hocamın yerini kimse tutmaz yüzde 1 alır

(1) (5)
29.07.2018 18:56:34 C.H.y

Erbakan Hocanın hatırı için arkandayız

(6) (3)
29.07.2018 18:49:57 yakup

İnşsllah hayırlısıula

(3) (2)
29.07.2018 18:39:18 cimbomlu

Erbakanin ogluna nedense akp ve akpliler tahammül edemio cok garip .,

(6) (8)
29.07.2018 18:30:29 ben ben

Sizin anlamadiginiz akpiyi kurduran ERBAKANDIR. Oyunun icinde olmazsan oyunu ASLA BOZAMAZSIN. Ve bu bir oyun oldugu icin tabikide hoca “ beni AKP nin gunahlarina ortak etmeyin” diyecek. 15 sene onceki sartlariyla bugun sartlari ayni degil. Hoca akpye medyanin onunde sahip ciksaydi disgucler birakirm

(4) (3)
29.07.2018 18:25:40 Hacı

akp bitmiştir daha chp ye yüzde 32 oy kaptırdınız aldığınız oy yüzde 42 arada 10 fark var onuda fatih erbakan alırsa işler tersine döner akp deki yalan yolsuzluğa mülkatlardaki torpile talana hayır demek için fatih erbakan diyorum inşallah seçimi kazanır

(6) (3)
29.07.2018 18:25:31 Şule

Bence kendi bile inanmıyor başaracağına duruşunda güven yok siyaset yapmak zorunda değilsin yapacaksan da aklını kullan fatih bey

(2) (1)
29.07.2018 18:24:14 ayyıldız

Öz Refah :)

(2) (1)
29.07.2018 18:18:57 Bırak bu işleri

Sende basiret olsaydı Saadet Partisine sahip çıkardın.

(4) (6)
29.07.2018 18:14:42 YAZ YAGMURU

Bende koruyom parti ,bir koşu gel chp kurtarak loooo

(2) (3)
29.07.2018 18:07:26 Asabi adam

0.1 oy bile alsa çok fazla

(4) (4)
29.07.2018 18:06:58 Asabi adam

Yahu bu milli görüşçülerde ÜMMET bilinci sıfır. Yahu nasıl ki zamanında millet Refah Partisini destekledi siz de Ak Partiye destek verin. Mesele partiler üstü ama bunlar hâlâ kendi çıkarları peşinde

(1) (5)
29.07.2018 17:50:34 yeter

Adını ne koyarsan koy. Alacağın oy oranı belli şimdiden. %0.5

(4) (6)
29.07.2018 17:34:21 camcı

Sayın Fatih bey kardeşim bırak bu işleri gücün varsa saadet partisine genel başkan ol

(4) (3)
29.07.2018 17:19:37 Uzaylı

Var ya işte.okuman yok mu senin.oku bakiim.A K P.

(1) (5)
29.07.2018 17:13:26 cimbomlu

Bakimomda Akplilerin etegi tutusmus ., Babasi gibi bana ne Amerikadan derse neden olmasin ., Israil menfaati Amerika menfaati gözetmeyen bir lideri özledik .,

(5) (5)
29.07.2018 17:13:01 omer

Milli görüşün ne olduğunu bilmeyen akp savunuculari gerçek akpli değildir. Onlar sadece cebinin çıkarını düşünen merkez sağ seçmenin 2018 modelleridir. Erbakanin varislerine akp kılığında burdan dil uzatmayin.

(8) (3)
29.07.2018 17:03:30 halil

yanlis yapiyor..simdi zamani degil..kime hizmet ediyorsunuz..bolunsun,kuculsun diyemi bakiyorsunuz..Siyonizme,Israil,Ingiltereye dikkat..Saroza dikkat..Reise destek verin..

(6) (4)
29.07.2018 16:53:51 vatansever AKP Lİ

Münferit kuracağınız yeni partilerle sizden hiç bir çacık olmaz vatana hizmet etmek istiyorsan yol ya AKP veya MHP dir gerisi hepsi bölücü bak Numan kurtulmuş,Süleyman soylu kötümü yaptı ne güzel hizmet ediyorlar.

(8) (4)
29.07.2018 16:53:04 M O N A C O

Olm ne yapıyorsun? Bölmekten başka neye yarayacak ettiğin halt?

(6) (1)
29.07.2018 16:41:47 EHLI SÜNNET VEL CEMAAT

reisin yaşı ilerledi yerine geçecek adamda yok bence Fatih Erbakan reisten sonra doğru tercih.

(7) (7)
29.07.2018 16:37:29 Degeth

Memleketin sağlam bir muhalefete ihtiyacı var. Ana muhalefet iddiası ile gel destek verek...

(4) (3)
29.07.2018 16:25:58 Gerçek

Kapitalistlerin peşinden koşan siyasilere değil islamın büyüklüğünden istifade eden siyasetçilere ihtiyaç var yaşasın islam ekonomisi ahlakı hukuku sosyolojisi v.s

(2) (0)
29.07.2018 16:16:58 İbrahim USTA

İster yeni olsun, ister eski.. İnsanlar Refah ismine değil, başındaki lidere oy verirler. Mesela ben orada şu an bir lider göremiyorum.

(1) (1)
29.07.2018 16:04:25 YILMAZ YAVUZ

Bu da bir bölücü, son seçimden zerre kadar ders çıkarmamış; olsun O’da alır boyunun ölçüsünü gider.

(5) (4)
29.07.2018 15:56:23 Akpli

Yazık ettin kendine be dostum Akpnin değirmenine şu taşıyorsun.

(3) (7)
29.07.2018 15:55:14 milli korkak yalaka parti

pardon da erbakanın partisi erbakan döneminden beri tek bir başarabildiği şey var mı ? din düşmanı tsk ya şirin gözükücem diye din düşmanı subayların maaşlarını bir zam ile ikiye katlamak dışında !!!

(7) (9)
29.07.2018 15:53:41 tr

Bi git işine ! korkak ürkek parti istemiyoruz artık

(1) (4)
29.07.2018 15:33:22 Lider50

Babalar yapti oldu ama ogullara gecmedi, alirsiniz hatiri sayili oy alirsiniz, 1,2 veya 1,3 yetermi? Siz kime ne vaad edeceksiniz saadetli amcalarina sor onlar dünden pisman, veazgec ogul bu islerden.

(3) (2)
29.07.2018 15:08:32 adamin Hasan çavuşu

SAADET İN YAPTİGİ YANLIŞLAR YAPİLMAZSA HATİRİ SAYİLİR OY COKLUGUNA ULASİR.CUNKU AK PARTİ HARİCİ MUHAFAZAKAR PARTİ ARTİK SAADET DEGİL...

(5) (6)
29.07.2018 15:02:49 VATANDAŞ

ÇOK İYİ YAPAR OYUM FATİH ERBAKANIN OLUR. HİÇ KİMSE RAKİPSİZ DEĞİLDİR. ALTERNATİFSİZ DEĞİLDİR. BEN YAPTIM OLDUCULUK YANLIŞ BİR TUTUMDUR.

(2) (7)
29.07.2018 14:46:19 Fatih Ulusoy

Türkiye İslamı savunan bir parti olmadığı için büyük bir eksikliği giderecektir inşallah, çünkü rahmetli Necmettin Erbakan hocandan sonra bu boşluğu dolduran yok maalesef, inşallah başarılı olur diye umuyorum.

(6) (4)
29.07.2018 14:42:03 :@

Hayırlı olsun akp ye geçersin Bakınız Süleyman soylu Numan kurtuluş Tuğrul türkeş Vs........

(5) (3)
29.07.2018 14:41:53 omer

Saadet var işte ne yeni partisi. Akp çökse saniyeler içinde iktidar şansınız var. Böyle bir avantajin partisi olarak, oturun prensipler belirleyin. Ya da erbakanin görüşlerini modifiye edin, güncelleyin. Türkiye tepsiyle önünüzde. Afallayarak nereye kadar? Geçin seçim öncesi ittifakları yok chp, hdp

(0) (10)
29.07.2018 14:40:08 bk

fatih Erbakan donanımlı , samimi, yalanı yanlışı olmayan dava adamıdır. 5 yıldan beri vakıf çatısı altında önemli konferanslar vermiş ,önemli konulara temas ederek topluma şuur vermiştir. eğitim tahsili , yabancı dili , ülke problemlerine hakim olması onu 2023 e taşıyacaktır. bu notta burda kalsın.

(8) (4)
29.07.2018 14:37:12 takipteyim

partiyi kur oyum senindir

(6) (8)
29.07.2018 14:31:04 bekliyorum

Ülkeme hayırlı olsun inşallah

(5) (1)
29.07.2018 14:25:10 Dersimli, cann hz.Ali

Babaniz kiymetli bir adamdi insallah sizlerde basarili olursunuz

(7) (2)
29.07.2018 14:19:48 Mustafa paşa

Erdoğan varken ikinci bir kişi veya partiye iktidar yok bu böyle biline.

(7) (5)
29.07.2018 14:10:35 ceza

sen % 1.3 bile alamazsın

(7) (11)
29.07.2018 14:08:48 Hasan

Eğer alışılagelmişin dışında bir yol izlerse,Akparti den daha muhafazakar,ılımlı islamdan uzak bir politikası olursa gercekten ozaman ikinci bir refah olur.Akpartiyi bitirir.

(8) (13)
29.07.2018 13:50:51 vatandaş

Babalar ve oğulları...

(5) (3)
29.07.2018 13:47:49 Akl-ı Selim

Fatih Bey! Siyasete kolları sıvamadan önce,millet’in hassasiyetlerini iyi analiz etmiş olman lazım,gördüğüm kadarı ile bunu iyi yapamamışsın.Zira milletimiz,baba’dan veya yakından miras,makam ve mevki sahiblerinden hoşlanmaz.Yani saltanatı sevmez.Bu durum,senin için bir kayıptır!

(8) (4)
29.07.2018 13:42:38 kazım hür

Yeni bir fitne yuvası diyebiliriz

(7) (12)
29.07.2018 13:28:50 vatan

ya niye ugrasiyosun gec ak partiye adam gibi

(10) (15)
29.07.2018 13:26:53 Vatandaş99

Yapacak başka işin yokmu.Para var imkan var.yüzde 1 alıp kendine güldürmek için zorluyorsun.

(14) (8)
29.07.2018 13:24:21 Şövalye

Numan Kurtulmuş,Süleyman Soylu,Tuğrul Türkeş ve daha bir çok isim Ak partide bu ülkeye hizmet ettiler.Ders alman gerekirdi.

(12) (7)
29.07.2018 13:22:38 hedef 2023

Babanın davasını sürmek isyiyorsan reyisle devam et niye oy bölüyorsun

(10) (9)
29.07.2018 13:19:56 JANDARMA-BEHÇET

sen de baban gibi siyasal islamcısın sizin gibi çürümüş kokuşmuş beyinleri yok etmek lazım.

(1) (27)
29.07.2018 13:18:21 Akl-ı Selim

Particilik,bölünmüşlüğün fransızcası..Ne kadar çok parti varsa,toplumda o denli bölünmüşlük var demektir.Bu durum,daha çok ‘böl,parçala,yut’ zihniyetine sahib,emperyalist ve sömürgeci devletlere imkan ve olanak sağlar.Ülke’nin ve millet’in kendisine değil!..

(7) (0)
29.07.2018 13:15:29 yılmaz

Samimi diyorum kimse babasından dolayı kerametli görmesin, bu çocukta siyaset yapacak kapasite yok, akıllı olsaydı ak partide yerini alırdı.

(13) (5)
29.07.2018 13:13:01 brk

Hadi kimseye saygın yok babana saygın olsun bırak bu işleri

(7) (4)
29.07.2018 13:11:36 KERİM

Zaten saadet 1-2 oy alıyı neyi bölücen kardeş daha. Fındığın yağını çıkartacaklar heralde

(3) (1)
29.07.2018 13:09:03 Türk

Yeni parti kurmayın kardeşim gidin reisin yanına adam gibi hizmet edin

(10) (4)
29.07.2018 13:05:54 comolokko

Fatih Siyaset Sana Göre Değil Sen Git Sigortalı bi İş Bul Çalış

(10) (5)
29.07.2018 12:59:23 ismail

habire oy bölme pesindeler la oglum sizin isiniz gücünüz yokmu hepiniz projesiniz varya biri cikar mhpnin oyunu böler biri ciker akpartininkini bölmeye kalkar bi sen eksiktin bide su solun oyunu bölün lan

(4) (5)
29.07.2018 12:57:28 OSMAN

FATİH KOCUM SENDEN BİR SEY OLMAZ BOSUNA UGRASMA.PARTİ KURUP BİRAZ OY ALINCA .TAYYİP BEY CAGIRIR BENİ BİR KAZMAYA SAP YAPAR DİYE.DUSUNUYORSAN HİC.DUSUNME.

(2) (5)
29.07.2018 12:56:32 dinamo

Bence iki isim de yanlış. Bu miras yeme fikrinden vazgeçip özgün bir şeyler yapın. Bunu yaparken hocanın ilkelerine riayet edin tabii ki, ama atılımınız size özgü olsun

(1) (1)
29.07.2018 12:53:44 Medineli

Senden adam olmaz, ancak ayakbağından başka

(5) (5)
29.07.2018 12:51:57 Tahir Atılgan

İkinci dönem deniyorsa; ülkenin yeniden refahının sağlanması ve eski dönemdeki hizmetlere atfen “Yeniden Refah Partisi” anlamlı bir isim olur

(2) (1)
29.07.2018 12:50:34 Akape

Sana da bir koltuk verirdi. Ağar, Arınç ın yanında

(0) (3)
29.07.2018 12:50:05 abidik

parti ismi yeni bir isim olmalı huzur parti

(0) (0)
29.07.2018 12:47:37 Fr

Yüzde bir oyun neyini bölüşeceksiniz anlamıyorum

(3) (2)
29.07.2018 12:46:38 haydar

Harcarlar seni bozuk para gibi Fatih git ak partiye dahil ol memlekete faydanız olsun bir çivi çakın tuğla koyun

(6) (4)
29.07.2018 12:39:51 Üstad

İşte beklediğimiz Haber bir Akp liler olarak her zaman yanındayız . Erbakan Hocamızın izinden ayrılmayasınız inşaAllah Vatana Millete Hayırlı uğurlu olsun

(3) (8)
29.07.2018 12:37:59 Kutay

Akp'nin Reis RTE ile ilgisi kalmamıştır. Saadet hdp li vekilleri kendi partisine alarak milli görüşe ihanet etmiştir Chp zaten bildigimiz gibi Atatürk düşmanı dersimli kemalin işgalinde Mhp siyonistler dolu akp ye kiralanmıştır İyi parti ne oldugu belli değil Fatih Erbakan geliyor...

(3) (8)
29.07.2018 12:32:44 aydın

Hiç mantıklı bulmuyorum siyasete girmek istiyorsan akp de aday ol bu iş bitsin bitsin

(7) (6)
29.07.2018 12:31:01 cimbom

tayyip erdogan oldugu sürece oy yok sonrasinda söylemlere icraatlare ve kadrolara bakacagiz ama sürekli erdogana hakaretle büyümeye calisirsaniz erdogan sonrasida oy yok saadete bir daha hiç olmayacagi gibi

(5) (4)
29.07.2018 12:23:12 Akilli olun

Baksaniza milletin parasini yemeyeli ne kadarda zayiflamis görün bakin partiyi kursun nasilda kilo alacak

(3) (3)
29.07.2018 12:18:54 Sadra

Yeni lideriniz Geliyor inş , Reisin yerini dokduracağımıza olan inaçla destek vereceğiz fakat reise ters düşersen destek falan yok

(5) (7)
29.07.2018 12:15:20 mehmet

BURDA AMAN PARTİ KURMA DİYEN SEREFSİZLERE SÖYLÜYORUM SİZE NE ADAM PARTİ KURARKEN SİZDEN Mİ İZİN ALACAK. BENDE AK PARTİLİYİM. AMA UNUTMAYIN. AK PARTİDE ERBAKAN HOCANIN PARTİSİNDEN ÇIKMISTIR. VE ÇOKTA HAYIRLI OMUŞTUR.BELKİ BUDA HAYIRLI OLUR. HERKES AK PARTİYE KATILACAK DİYE BİR KURAL MI VAR.

(6) (9)
29.07.2018 12:12:23 10 saniyeni almaz okumak :)

İçinde bulunduğumuz zaman diliminde kim ki akp çizgisinde olup akpye muhalefet olursa eriyip gidecektir daha öncelerinden bolca örnek var vatandaş bile bunu bilirken bu siyasetçiler neden göremiyor bunu?

(6) (5)
29.07.2018 12:11:22 Mehdi

Böleceğine birleştir. Yeni parti yerine akpartiye katıl. Daha mantıklı olur...

(3) (4)
29.07.2018 12:10:23 Dr

tipe bak kılığa bak

(2) (9)
29.07.2018 12:09:22 önce vatan

Reis dururken kim seni takar

(5) (5)
29.07.2018 12:09:02 gencadam

Dünyada babanın gölgesi altında bir işi başarmak çok zordur.Sadece babanın gölgesi altında kalırsın

(2) (4)
29.07.2018 12:08:43 vatandaş

Biraz da seni sahaya sürğp kullansınlar bakalım . Milletten ağzının payını alınca oturursun aşağı

(3) (4)
29.07.2018 12:06:24 karadeniz

unutmayin ki bugun emekliler bu maasi aliyorsa rahmetlinin verdigi zam ile aliyor onu gibi zam veren olmadi emekliye...ben sahsen hocanin ogluna oy veririm...

(7) (4)
29.07.2018 12:02:38 _kuLaLi_

babanın lafıyla hadi ordan...

(8) (4)
29.07.2018 12:01:06 srdr

buda biloş gibi.Babasının kanatları altında uçmaya calışıyo.Tek fark birininki dirisinin kanatları altinda biriside ölüsünün kanatları altında uçmağa çalısıyo...

(5) (8)
29.07.2018 12:00:09 YUNUS-3451

Reis varken ak partiden vazgeçmem ben

(7) (5)
29.07.2018 11:52:21 Iskender buyuk

Bu Fatih erbakanda tehlikeli biri....Babasi hukumet ortagi iken milllet kriz ekonomisi île bogusurken beyefendi son model ustu acik Mercedesler dolasip ciragan da bol Altın takilan gosterisli dugunler yapiyordu...Babasi île bu Fatih arasindan hicbir benzerlik yok..ben buna oy degil gunahimi vermem.

(9) (15)
29.07.2018 11:51:11 Zafer 58

Öz Refah Partisi :) şaka şaka. Allah yolunu açık etsin. Vatan sevdalısı bir kardeşimiz. Babasının yolundan cesurca yürüyebilirse toplumda karşılığını bulacaktır.

(11) (3)
29.07.2018 11:50:30 salih

vizyona bak be neoldu baskan mi olacan memlekete baban geldi gecti liderdi sen ne vasfindasin birak bu isleri ehil olanlar zaten ulkeyi yonetyor muslumani bolmekten baska hicbrsye yaramayacak hareket bu

(3) (6)
29.07.2018 11:44:32 Halil

Yeniden Refah olabilir..fakat anlamadigim bir konu var..Ak parti varken bu kdar hizmet ve calisma varken..bu bencillik neden.hic anlamadim..ulke gayet iyi yonetiliyor..yani Fatih gelince ucacakmi memleket..ey musliman Tayyibe kostek olmayin,yardimci olun..bol parcala Gavurun isi..anlamadim giitti.

(12) (10)
29.07.2018 11:43:45 Hamid

Git babanın partisini kurtar boşa hayal kurma

(7) (10)
29.07.2018 11:40:36 F16

Bence partinin adı Cumhuriyet Saadet Partisi olsun

(3) (5)
29.07.2018 11:40:26 Adam-çin

Parti Başkanı Olmak İçin Parti Kuracak, Hizmet Edecek kişi kurulu Birsürü Partiler var, Gir Birisine Hizmet Et

(2) (5)
29.07.2018 11:39:13 Fatih

Ön yargılı olmayı sevmem benim gibi burda yorum yapan bi çok kişide Fatih Erbakanın konuşmasını hiç dinlememiştir.Dinlemekte fayda var.Doğru ve haklıysa destekleriz yoksa desteklemeyiz.

(7) (1)
29.07.2018 11:38:34 suat

ister refah olsun ister yeni refah olsun milletin gozunde oy orani yuzde bir bile degildir ulkemiz bu isleri coktan bitirdi yeni partilere eski kafalara gecit vermiyor

(3) (3)
29.07.2018 11:31:38 Ahir zaman

Ölüm var, ahiret var,hesap var, cennet var cehennem var. Herkes yaptığından ettiğinden hesap verecek. Malayani seylerle ugrasmak yerine kur'an ogrenin Kur'an okuyun , Kur'an i Kerim i anlamaya çalışın ve anlatın en yakindan başlayarak insanlara. İmanınizi kurtarmaya çalışın ahır zaman bu zaman

(4) (1)
29.07.2018 11:28:45 Ahir zaman

Başkasına sövüp saymayin. İnsan sahibi olun. Başkası hakkında bilip bilmeden kulaktan dolma bilgilerle ileri geri konusmayin. Zulme taraftar olmayın zulmeden olmayın zulme uğrayan da olmayin. Haksızlık karşısında susmayin. Medyadan okuduklariniz ile doğru yanlış araştırma yapmadan taraf olmayin

(3) (0)
29.07.2018 11:27:58 Tabi

Alternatif neden olmasın.Zaten bu sıkıntılara rağmen oy verecek parti görmediğim için ak parti diyordum bi nevi zaruret ama Refah partisi olursa Erbakana oy vereceğim.

(8) (4)
29.07.2018 11:25:58 Olum bak git

Babanın tırnağı olamazsın.emanetine bile sahip çıkamadın.senden ne köy olur ne kasaba.Reisin yanında olda adam desinler bölücülüğün kralını ypıyosun zaten.

(1) (5)
29.07.2018 11:23:33 tugra

Boşa zaman kaybısınız. herkesde koltuk sevdası var

(2) (4)
29.07.2018 11:22:52 Mustafa Alkan

Hizmet edeceksen ak partiye gir. Parti kurman ak ğartiyi böler. Bölerek hizmet olmaz. Yanlış yapma, soylu, kurtulmuş ve bahçeli gibi doğruyu gexikmeden bul...

(3) (5)
29.07.2018 11:22:39 Millet

Sayın Fatih bey, illa başkan olmanız mı gerekiyor? Yeni parti demek yeni bölünme demek değil mi? Her yeni bölünme de gizli servislerin oyuncağı demek değil mi? Lütfen Allah CC Rızası için bir daha ve çok iyi düşünmenizi diliyoruz millet adına; yoksa karamolla gibi chp'yi Reise ve bu Aziz Millete ter

(6) (8)
29.07.2018 11:21:57 Ahir zaman

Başkasına sövüp saymayin. İftira atmayın. Başkasının namusunu el uzatmayın. İnsanlara hayvanlara bitkilere karşı merhametli olun. Helal kazanıp helal yerlere harcayın. Hata yapana karşı affedici ol, lanet okuma birinin kaybetmesi seni cennete götürmez.

(8) (0)
29.07.2018 11:21:30 sieg heil

simdi gercekten alternatif olacak birisi cikiyor. cok sukur. birazdan ak kafalilar coker altina bolucu hain fetocu diye

(5) (14)
29.07.2018 11:19:37 eretna

Sagcilar kadar bölücü yok dünyada

(6) (3)
29.07.2018 11:19:03 cenk

Reis’in karşısına babam aday olsa yine oy vermem.

(14) (6)
29.07.2018 11:18:36 Gam Yok Allah Var

Önce fetö idi sonra ekonomik saldırı idi sonra adnan oktar idi şimdide bir erbakan oğlu seziyor gibiyim bunumu yetişdirecekler? Yoksa

(3) (5)
29.07.2018 11:18:20 Ahir zaman

Faiz, kul hakkı, haram , haksız kazanc almayın yemeyin yedirmeyin. Namazı kılın zekati verin. Âdil olun haksızlık yapmayın haksızlığa ugramayin. Doğru sözlü olun emanete riayet edin. Tesettür riayet edin açık saçık ginmeyin ehlinize de giydirmeyin harama da bakmayın. Merhametli olun.

(4) (0)
29.07.2018 11:17:39 osmanlı torunu

Nice fetihlere,fatihle...

(4) (3)
29.07.2018 11:16:13 Huzurver

Ummet bir bayrak altinda toplanmak yerine,her biri farkli yerde kucuk birlikler kurmak derdine dustu.Rahmetli Erbakan ummetin birligini saglamak icin omur harcamisken,oglunun bolme kucultme cabasi niye...

(4) (4)
29.07.2018 11:14:52 burooooo

bunlarda ölmüş ağlıyanı yok debelenip duruyorlar

(2) (4)
29.07.2018 11:13:32 neo

ÖzRefah olsun ismi. Bence iyi olur. Seadetin oylari sana gelsin daha iyi

(1) (3)
29.07.2018 11:13:08 Fiko

Öz Refah en iyisi

(1) (4)
29.07.2018 11:12:36 ofli

bak işine be kardeşim gel reisin yanına hizmetse hizmet

(1) (4)
29.07.2018 11:11:02 İNSAN OLMAK LAZIM ÖNCE

ÇOK ÖZLEDİYDİK BİR SEN EKSİKTİN TABELA PARTİSİ EKSİLMİŞTİ. GAZA GELMEYİN PARALARINIZA YAZIK.AK PARTİYİ TIRTIKLAMAK İÇİN GAZA GELMEYİN ADAM OLUN ÖNCE. BABAYIN MİRASINI PAYLAŞAMADINIZ MİLLET UNUTTUMU SANIYORSUNUZ.

(2) (4)
29.07.2018 11:10:36 medogan

İkinci kırk yıl... Rabbim muhafaza eylesin İnşaallah

(4) (0)
29.07.2018 11:08:42 Küskün akpartili

Vallahi billahi tallahi belediye seçimlerinde akpartiye oy yok. Mezardan babamda çıksa akpartiye oy ver dese yok. Yerel yönetimler berbat. Bıktırdınız milleti. MHP ye oylar

(2) (3)
29.07.2018 11:04:27 Akdenizden

-bir savaş veriliyor kana kan,dişe diş,,yüz yıllık hesaplar görülüyor ve mazlum millet tam ayağa kalkıyorken! dikkatleri başka yöne doğru çekmek???

(4) (1)
29.07.2018 11:04:06 Reyis

Doğru bi karar Reis yaşlandı kabul etmek lazım.

(5) (5)
29.07.2018 10:59:27 hakanhsn

Başkanı olduğu vakfın verdiği ödülden haberi olmayan bir insanın ülkesine ne faydası olabilir?

(4) (2)
29.07.2018 10:59:25 tulumbacı

onun yerine damat olaydı daha kolaydı

(1) (2)
29.07.2018 10:57:12 ünsüz düşünür

500 tane parti kursan ne olur.BABAN gibi lider değilsin..

(1) (0)
29.07.2018 10:56:49 oramarlı tek mhp li

Kafana göre takıl fatih ak partiye çooook şey öğrettik sanada öğretiriz tek devlet tek millet tek bayrak tek vatan ak parti geç öğrendi ama iyi öğrendi.

(0) (2)
29.07.2018 10:56:12 Vatan vatan

Şu Dünyayada gözünü açda etrafına bir bak Fatih bey kimi kucaklayacaksın yinede söyleyim dikkatli ol sakın tersi olmasın

(0) (2)
29.07.2018 10:54:26 ZALIIIM ADAM

TEK ÖZELLİĞİ ERBAKANIN OĞLU OLMAK ADAM OLSAN İLK ÖNCE KENDİNİ BİR KANITLARSIN BUGUNE KADAR NE YAPMIŞSIN YAPACAK İŞİ YOK ÇIKMIŞ BOŞ KAFA BOŞ İNSANLAR

(6) (3)
29.07.2018 10:54:23 Hayırlısı

Projelerini görmek ne yapmak istediğini dinlemek lazım peşin hükümlü değilim.İkna ederse neden olmasın.

(4) (3)
29.07.2018 10:54:04 boşverrrrr

Yavvvv he he he he

(2) (1)
29.07.2018 10:51:41 MaRazz

Ben ferah

(0) (2)
29.07.2018 10:51:33 vatansever

boş uğraş bence şu an ak parti bütün partilerin yerini almışken

(4) (4)
29.07.2018 10:50:27 tolgam

bunlar hepsi erdoğana karşı hortluyor başka dertleri yok babası alman tankları projesini verdi bunlara inanmıyorummmmmmmmmmm

(2) (5)
29.07.2018 10:49:41 Oğuzhan

Sağda tek parti olması lazım, Oylarımızı bölmek başkalarına yarar, bunun akıl ve izanla alakası yoktur, Sağdaki farklı görüşler muhalefetlerini aynı parti altında yapsınlar,

(4) (4)
29.07.2018 10:49:04 Malatyalı

Kucaklayıcı olabilmek için Sayın süleyman soylu gibi bir görev adamı olabilir, birlik olmak adına egolarından kurtulabilirsin. Ama yapamadın. Ey müslüman dağılma birleş..

(4) (5)
29.07.2018 10:48:03 ahmet aslan

Fatih bey gel onurlu mücadeleni tayyip beyin yanında yap orda kapılar sana sonuna kadar açık eğer parti kurarsan eminim biraz daha bölüneceğiz şimdi zamanı değil kardeşim gün birlik olma günü

(3) (1)
29.07.2018 10:47:07 Yuksel arı

Reisten sonra fatih erbakan boşluğu doldurur

(3) (6)
29.07.2018 10:45:04 mahmut gun

Fatih bey sen politikaci degilsin olamassin

(3) (2)
29.07.2018 10:44:56 Kutahyali

Reisin yaninda olmasi memlekete verecegi ilk hizmettir ayri parti demek oylarin parcalanmari ve hic bi ìşe yaramamasi demek.

(2) (1)
29.07.2018 10:42:10 Akdenizden

farklı odak, farklı mevzi, farklı cephe,! farklı algı, farklı bilgi, farklı bitiştir..!!

(4) (0)
29.07.2018 10:42:03 YAVUZ SELİM

BİR SEN EKSİKTİN, BUDA MİLLETİN SIRTINDAN ASALAK GEÇİNMEYİ KAFASINA KOYMUŞ.

(9) (5)
29.07.2018 10:41:37 bayx

Sayın erbakan gel akpartiye sende doğru yolu seç birleşki büyüsün ülke bölmek bölünmek yeni parti kurmak her zaman sana kaybettirecek paranı zamanı boşa harcama akıllı ol git büyük ustanın yanına yapacaksan hizmetini orada yap ;)

(8) (5)
29.07.2018 10:41:26 Düşünce

Bu erbakanı, saadeti falan filan dertlerini hırslarını görünce, cph gibi bir partiyi daha iyi anlıyor ve korkuyorum endişeleniyorum, allah reis tayyibi başımızdan eksik etmesin. Beraat bakanımızda allah razı olsun süper bir insan , allah ihanet edenlerden korusun hepimizi

(7) (4)
29.07.2018 10:41:14 Türk vatandaşı.

Anlayislari aynı saadet partisi gibi ne kadar bolersen o kadar iyi. bi de bu eksikti zaten bir şey yapacağı belli değıl erbakan hocanın ismini kullanarak bir yerlere gelmek.

(4) (3)
29.07.2018 10:40:42 Tabiki

Gerçek yapıcı bi muhalefet her zaman kazançtır hayırlı olur İnşaALLAH.

(5) (4)
29.07.2018 10:38:14 ahandao

bi cacık olmaz

(5) (7)
29.07.2018 10:38:13 ben

Sen ve kardeşlerin erbakan hocanın mirası yüzünden kavga ederken ona yakışan evlatlar olmadığınızı kanıtladınız, liderden lider çocuğu doğmaz yarın bilal erdoğan parti kursun ona da oy yok sanada senin yaptığın anca sağı bölmek olur o da 0,9 dan 1.0 a böler :)

(11) (5)
29.07.2018 10:34:43 Vatandaş

Hayırlı olsun.Türkiyeye genç bi oluşum gerekli artık.Bu güne kadar Erdoğan demiştik artık Erbakan deriz.

(8) (21)
29.07.2018 10:33:58 Ne mutlu Türküm diye"bile

Siyasal Islam eksikmis gibi..

(4) (7)
29.07.2018 10:33:20 Mehmet uguz

Hepiniz aynısınız vatan sevginiz olsa parti kurmazsınız.

(10) (8)
29.07.2018 10:32:57 Rotasız

Ben doğru bir altarnatif arayanlardanım, damat ve yancılarının tiksinti getirdiği partiye oy vermek zul geliyor. Reis başımızın tacı ama yeter, görmüyorsa bunları liderlik yapamaz

(6) (8)
29.07.2018 10:32:19 Ne olur

Erdoğan gitse bile daha fenası hazır kıta bekliyor. İşin zor türkiyem

(1) (8)
29.07.2018 10:32:00 oşkuri

Akpartiye katılın,uzatmayın...

(5) (1)
29.07.2018 10:31:35 hüseyin

Gelin bir olalım,ortada bir hizmet veren büyük parti var zaten.Sizde başka alanlardan nemalanın,memleket hizmeti adı aldında siyaseti nemalanma aracı olarak kullanmayın.Sende baban rahmetlinin kemiklerini sızlatma

(4) (0)
29.07.2018 10:31:24 Bİ GİDİN YAVVV

28 DEFA HACCA GİDEN HOCANIN OĞLU

(2) (6)
29.07.2018 10:31:12 Akdenizden

Emperyalizme karşı verilen güçlü mücadelede,ümmetin güçbirliği,desteği,tam sağlan mışken,,yeni cephe açmak,farklı odak oluşturmak,güç paylaşımı na gitmek mücadeleyi akamete uğratır!

(4) (0)
29.07.2018 10:31:06 okan

İyi refah koysn

(1) (2)
29.07.2018 10:30:34 Selim

Hepinizin aynısıniz hiçbir şey olmaz

(5) (2)
29.07.2018 10:28:06 berna

hayirdir israilin okulundan mezuniyetin bittimi soytari daha babanin kurdugu partiyi iskalcilerden kurtaramadin gelmis turkiyeyimi yoneteceksin be

(7) (7)
29.07.2018 10:27:33 GENEL ANALİZCİ

BU ülkeyi yeminle rte den başkası tanımıyor...bir de devlet bahçeli tanıdı geç oldu ama temiz oldu...

(266) (35)
29.07.2018 10:27:12 YKP

Bence hic bulaşma gel reisin yanina

(11) (2)
29.07.2018 10:25:15 Metin Sayın

Alternatifler; Öz Refah, Hakiki Refah, Has Refah, ... :) idealistliklerini gelecek üzerinden kurgulayamayanların, geçmişin mirasından pay almak gayreti bitmedi, bitmeyecek.

(7) (0)
29.07.2018 10:20:43 ak mucahid

parti kurup rezil olacağına erbakanın oğlu olarak kal senin için daha iyi olur erbakan vakfını yönet hizmetine ordan devam et yoksa sende karamolla gibi olursun kandırılıp teröre yandaş olursun

(8) (9)
29.07.2018 10:20:28 Vatandaş

Hayırlı olsun genç bi Lider ihtiyacı her geçen gün artmakta.Bu güne kadar Erdoğan demiştik artık Erbakanla devam ederiz.

(6) (10)
29.07.2018 10:19:06 AYŞENUR

Hizmet parti kurularak olmaz Fatih bey.Eğer ki hizmet etmek istiyorsan Numan Kurtulmuş bey gibi yap. Bölerek asla asla hizmet etmen birilerinin ekmeğine yağ sürersin

(293) (68)
29.07.2018 10:17:18 Ceyhun

24 Haziran öncesi içten pazarlıklı hareket edip Hoca'nın partisinin, onu yıkanlarla işbirliği yapmasına sessiz kaldın. Yemezler

(75) (70)
29.07.2018 10:15:39 Mert

Ülkeye millete vatana hayırlı parti olcaksa kurulsun.

(129) (50)
29.07.2018 10:12:04 oyna, düs milletin yakasindan

ulan babanin bu devlete ve millete ne faydasi, ne katkisi oldu ki, seninde o katkin olsun. laf üretmekten baska bir isi yoktu. agzindan cikani kulagi duymazdi, söyledigi laflardan sonra hep müslümanlar zarar görürdü. bas git lan, bas git. saltanat kaldirilali yüz yil olacak evladim, git sen kumda

(4) (65)
29.07.2018 10:10:49 AAA

Zaten parti kurarak bölüyorsun. Daha ne olacak?

(198) (46)