Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
11.07.2018 16:06:52 Asiltürk

Kayıt parası alınmazsa bu okulların ihtiyaç lari nereden karşılanacak bırakın velilerle dalga geçmeyi

(0) (0)
11.07.2018 15:23:36 fırat

Bakın 30 yıllık bir öğretmen olarak söylüyorum , bu tip söylemlerde bulunanlar sizin çocuklarınızın insani temiz yerlerde yaşamasını umursamıyanlardır.Tuvaletlerde sabun ,sınıflarda temizlik , çocukların kullanacağı kağıt vs hep bu paralardan sağlanıyor , inanın kimse o paraları yiyemez.

(2) (0)
11.07.2018 13:05:21 Şamil Öztürk

İstanbul-Maltepe İlçe Milli Eğitim’e gidin. Onlar bu işleri sümen altı etmeyi iyi biliyor. Kayıt parasına devam.

(0) (0)
11.07.2018 12:58:03 düşünür

öğrencinin adresi a okuluna düşüyor fakat b okuluna yazdırmak istiyor bu durumda da b okul yöneticisinin bağış alması gayet normal

(0) (0)
11.07.2018 11:36:29 ak ülkücü

bakanlik once ist gobeinde esenler engincanda 50 kisilik siniflari halletsin bir tane nitelilikli lisemiz var 16 yildir her secimde yuzde 70 oy veriyoz

(1) (0)
11.07.2018 11:34:32 ak ülkücü

ben verdim helali hoş olsun 8 sene okuyacak cocogum icin 500 tl bagis verdim helal olsun ozel okulun senesi 20 bin tl 8 senede bi daire parasi veriyolar biz senelik 50 tl versek nolacak

(3) (0)
11.07.2018 10:15:33 idareci

devlet 3 fatura ödemesi dışında okula 5 kuruş ödenek vermiyor. ondan sonra bir de para almayın diyor. Yıllık 50 tl toplayamıyoruz

(3) (1)
11.07.2018 08:59:26 sen koru

iki cocuklu bir veli olarak bu durumdan ciddi anlamda rahatsiziz.600 lira cocuk basi kayit ucreti isteniyor bu ne arkadas.okul yonetimide hakli hizmetli maaslari devlet tarafindan karsilanmiyor.okulun ivir zivir isleri icinde odenek yokmus.onlarda velilerden istiyor ama olmayan ne yapsin.

(1) (0)
11.07.2018 08:55:28 xxxxxxx

Yav bi kayıt parası olsa; senelik mecbur bağış adı altında aidat (istersen verme) sıra parası aklıma gelmeyen daha neler başkasını bilmem ama benim karnım tok her sene bu haberlere.

(1) (0)
11.07.2018 08:50:37 ensarix

Koca okula 1 tane hizmetli veriliyor. Temizlik vs. giderleri namına hiç bir şey verilmiyor. Nasıl yürüyecek bu okul?

(8) (2)
11.07.2018 08:33:56 Ali

Okullarin hic bir ihtiyacini karsilama sonrada okullarla vatandaşı papaz et.

(8) (1)
11.07.2018 08:17:32 Dj Dinji

Okullara hizmetli gönderme, ödenek ayırma... Sadece faturaları karşıla. Sonra da kayıt parası almasınlar de... Bu söylediklerine kendileri bile inanmıyor bence.

(12) (3)
11.07.2018 07:51:42 Daima Hazır

sen onulların ihtiyaçlarını karşıla ondan sonra kayıt parası almayın de, daha yeni ilkokul için kayıt parası yatırdım, okul müdürü diyorki bu paraları almazsak okulun ihtiyaçlarını göremeyiz. gerçi vatandaş olarak verdik ama parayı ne yaptıklarıda meçhul

(16) (5)