Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
10.07.2018 09:27:57 AKLISELİM

Muradına erdi memleketi tek başına yönetecek,bundan sonra farklı bir seçim sonucu,farklı düşünen kişi yada basın görmeyeceksiniz tam bir Ortadoğu Ülkesi gözümüz aydın İsviçre Medeni Kanunu bize bol gelmişti zaten, Osmanlı daboşuna bize yevüc-mecüc dememişti zaten...

(2) (2)
10.07.2018 09:27:43 erdalerdal

Şimdi hiç bir engel kalmadı Başkan. Millet mührü sana verdi. Sıra sende, Artık Suriyeli leri değil de daha çok Bu milleti düşün. Hayırlı olsun

(0) (0)
10.07.2018 08:37:12 serdar

cehalet diz boyu bunlar khk değil,Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi.Adı bu,işlevi ve gücü de kanun gücünde ya da hükmünde değil.

(0) (0)
10.07.2018 08:31:08 Ultra Deflasyona Hazır Olun

Deflasyon yorumunu yapan arkadaş akıllıca ve çok zekice bir tespitte bulunmuş. Fakat şunu da eklemek gerekir türkiyede Deflasyon enflasyon eksiye düşmeden gerçekleşeceği gibi insanların alım gücü artmayacak fakat üretilen depodaki ürünlerin fiyatları insanların düşük alım seviyerilerine gelecek.

(0) (0)
10.07.2018 08:30:55 Aziz Nesin

Hazine emin ellerde,Allah sizi bu milletin başından eksik etmesin inşAllah...

(2) (2)
10.07.2018 08:28:06 Cevap verin la

Yaa hani bu yeni sistemde milletvekili olanlar bakan olamayacaktı.. Ne oldu şimdi, milletvekili olanlar nasıl bakan oldu? Ya da öyle bir şey hiç yok muydu, bizi mi keklediler

(0) (0)
10.07.2018 08:12:15 OSMANLI

rabbim yardımcıları ve yardımcımız olsun. bu kadar akbaba varken dost görünümlü düşman varken içimizde bu kadar hain varken. Hayırlı uğurlu olsun ülkemize.

(2) (0)
10.07.2018 06:19:44 mehreren

Bu sistemde fuzuli isler azalir,Türkiye ileriye dogru hamle yapar diye düsünüyorum.Baskan Erdogan tecrübeli bir kadro kurmus.Onlarin basarisi hepimizin basarisi.Hayirlisi olsun...

(3) (2)
10.07.2018 06:10:57 Piyasa koklayıcı

Yeni kabine piyasalar da negatif etki yaptı. işsizlik enflasyon ve cari acık artan dolar ile birlikde piyasada arz talep de yavaşladı. Bu yıl dan başlamak uzere gelecekde deflasyon gibi bir ekonomi terimi ile tanışacagiz depolarda full mal olacak ama alan olmayacak. Bit pazarina bereket yagacak

(3) (2)
10.07.2018 06:05:46 Galerici Aydın

Göründüğü gibi olan Gücünü milletten alan RECEP TAYYİP ERDOĞAN !

(3) (2)
10.07.2018 05:57:56 Bozoklu6606

cenabi hak utandirmasin yolumuz bahtimiz gelecegimiz acik olsun insallah...

(1) (0)
10.07.2018 05:51:25 Molla

Piyasalar kıpır kıpır dolar şahlandı altının gramı 191 lirayi gordu doları olanlar kabineyi çok sevdi. Dış mihraklar varya ah ulen ah. enflasyon işsizlik cari acik ve faizlari baz aldigimizda dolar suan en az 5 in izerinde olmasi gerekir dolar yakinda cok can yakacak hemde coooook

(3) (1)
10.07.2018 05:46:15 Tarihi Cevap

Enerjide devrim yapan adamın hazine bakani olmasini niye sindiremiyorsunuz. Adam geldiginde mazot 3.77 ydi simdi 5.77. Bu devrim degilde nedir arkadaş.

(4) (1)
10.07.2018 05:41:48 Analizci

Damat arınçın oğlu ilknur ince öz bunlar lüzumlu olmayan icratlar Reiis Hayırlı olsun Başkanlığın

(0) (0)
10.07.2018 05:38:55 Türk

Reisim Allah yolunuzu açık etsin. İçte ve dışta Türkiye düşmanlarına fırsat vermesin. Durmak yok yola devam biiznillah

(2) (0)
10.07.2018 04:57:49 edin delic

Reis ensonhaberin yorumlarına baksa da halkın nabzını tutsa artık

(1) (0)
10.07.2018 04:21:45 Gürkan

Berat üzerinden "bu yakışmadı" diyenlerin yüzde 99 u zaten RTE düşmanı, saldıracak yer arıyor. Adamın aldığı eğitim, eski bakanlığında yaptıkları ortada. Sanırım o yüzden direk adama yükleniyorlar bu hainler. Adını da eleştiri koymuşlar. Enerji Bakanı iken neden eleştirmediniz ? çünküniyet

(0) (4)
10.07.2018 03:58:23 adwdsd

ben bakanları begenmedim.nerde iradem 600 kişi neden mecliste.bu sistemin daha ne olduğu belli değil.atanmıs bakan mı olur.uyumaya devam.haketti bu millet

(9) (4)
10.07.2018 03:48:03 Ses

Obur damadi bakan yapin onun kafasi calisiyor. cocuklari gece okula gondermek harici HICBIR icraati olmayan tabela universitesi mezun tek meziyeti damat olmak olan birine ekonomi verilmez

(8) (2)
10.07.2018 03:34:18 vatandaş

elektırıkler hızlı gidip gelıyor cıhazlarımız bozuluyor bu soruna bır el atsanız hep 40 mılyar maaş alıp süper emeklı olmak güzel bırazda sorunları çözsenız vatandaşın sorunlarıyla ilgılenen yok yemın ettık maclısı aşdık kabıne tamam aa bakanmı olduum haberıım yoook lütfen elektırık hızlı gıdıp gelı

(4) (1)
10.07.2018 03:24:49 kim

bu arada bu gece ohal kalkıyordu hayrola hiç lafı geçmiyor

(3) (3)
10.07.2018 03:06:52 sedat

bazıları sevmez bazıları sever

(0) (1)
10.07.2018 02:51:22 Gecekondu 1910

Dolar damadı sevmemiş

(6) (1)
10.07.2018 02:45:17 mertcan

suleyman soylu onnumara olmus berat albayrak bir felaket

(8) (3)
10.07.2018 02:39:20 yb

Yahu gelsin, vallahi de billahi de gelsin şeriat. Vıkımı çıkartırsam namerdim. Sessizce toplarım bavulumu yaşanabilecek yerlere giderim ve Türkiye vatandaşlığından da çıkarım söz. Sevmiyorum artık, ne bu ülkeyi, ne bu halkı.

(2) (8)
10.07.2018 02:37:58 Bir Dost

Okuyucular soruyor; Berat Albayrak haberi neden yorumlara kapatıldı? Adam gibi yorum yazamayan, eleştiriyi dötünden anlayan totoşlar yüzünden. Oldu mu editör?

(2) (2)
10.07.2018 02:37:02 ali ak

Genelde konusunda uzman tecrübeli isimlerden oluşmuş bir kabine bence başarı şansı yüksek ama en önemli unsur reis kabinesine yetki verip uzmanlarını dinler ve sayarsa başarı gelir bu bir takım oyunu yok etkisiz kılar tek başına karar alıp korku ve stres yönetimi yaparsa yürümez

(0) (0)
10.07.2018 02:35:32 husrev

hazine bakanı hiç olmamamış. biz şimdi komuniste solcuya muhalefete ne dşyeceğiz.

(2) (1)
10.07.2018 02:33:01 ds

Berat albayrak ile ilgili haber neden yoruma kapalı abiler sayın editör ??

(3) (0)
10.07.2018 02:31:48 asd74

Hayırlı uğurlu olsun.

(1) (1)
10.07.2018 02:28:58 Turuncu

hakkımızda hayırlısı, kendimi bildim bileli istemediğim bir sistem geride kalmıştır, Allah yardımcınız olsun

(2) (0)
10.07.2018 02:24:48 Mhmt

Bundan sonra kumandası elimde olan her TV de Berat çıktığında kanal değiştireceğim. Yorumlara bakıyorum da bu kadar sevilmeyen bir damat neden bakan anlayamıyorum.

(2) (2)
10.07.2018 02:23:06 AKI

BASKANLIKDA NE KADAR GÜZEL YAKISMIS KARA DENIZIN YIGIDINE UZUN ADAMA ADAM GIBI ADAMA ALLAH HAYIRLI UGURLU EYLESIN INSALLAH VATANA MILLETE HUZUR GÜVEN VEREN BASKANIMIZI ALLAH BASIMIZDAN EKSIK ETMESIN AMIN

(2) (1)
10.07.2018 02:21:48 KOYUN

ENSONHABER Eğitimle ilgili tek haber yapmamışsın.Niye?ben söyleyim egitim artık bu ülkede yok.

(2) (2)
10.07.2018 02:18:08 mehmetd

Reis yerel seçimleri sakın erkene alma Berat AKP ye çok oy kaybettirir.

(3) (1)
10.07.2018 02:16:10 mehmetd

Uykum kaçtı uyuyamıyorum, tüm bakanlar tamam da Berat olmadı hemde hiç olmadı. Diğrr damadı Bilim sanayi ve teknoloji bakanı yap yakışırda Berat olmaz. Reis seçimden sonra mesaj alındı demişti ama görüyorumki yanlış alınmış.

(2) (1)
10.07.2018 02:10:31 durmak yok

hükümet pazarlığı olmayınca işin başına ehil insan getiriliyor. sistemin bu ülkenin önünü nasıl açtığı ortada. işi sadece küfretmek düzeyinde eleştiri olan kişilerin son bir kaç yılda enerjide yapılan atağı gözardı edip utanmadan başarısızlık beklentisini körüklemesi normal.

(3) (1)
10.07.2018 02:10:00 KAYINBABACIM

"accıkta ekonomiyle oyniymmi kayınbabacım?" 1 saat içinde %4 devalüasyon.. durumun ciddiyetinin farkında değilsiniz. size müstahak.. su veren itfayenin hortumunu

(4) (1)
10.07.2018 02:07:38 yorumcu

kabine hicbir işe yaramaz tamamen fiyasko bana biri soyleyebilirmi neden berat albayrak ekonomi bakani oldu bu adamda o vasif yokki

(2) (1)
10.07.2018 02:06:28 yiğido

DÜNYA,YA AYAR VERECEK BAŞKAN.RTE.ABDULHAMİT HANIN TORUNU HAYIRLI OLSUN

(2) (1)
10.07.2018 02:06:00 Şube müdürü

Şu kabineyi seçimden önce açıklasaydı oyu neolurdu acaba.Neyse 5 yıl daha yönetsin artık napalım olan oldu

(0) (2)
10.07.2018 02:05:38 Akıncı

ekonomi bakanina borsa tepkili

(0) (3)
10.07.2018 02:05:19 habermusti

Masadaki fotolar da gelecek yoneticilerimiz... :)

(0) (0)
10.07.2018 01:53:37 SayinSavcim

Kabine’nin yarisi olmamis reis umarim biz yaniliriz daha bilgili daha egitimli daha deneyimli insanlari koyman gerekirdi hayirlisi olsun ne diyelim

(1) (0)
10.07.2018 01:51:37 biloooo

Hayirli olur insallah beklefigim sevdigim uc yigit vardi orlar kabibede yerini aldi cok sevvindim tesekurler baskanim

(2) (0)
10.07.2018 01:50:12 Srv

Hadi BİSMİLLAH...

(2) (0)
10.07.2018 01:47:46 HZ.ÖMERİN KILICI

TÜRKİYE BAŞKANLIK SİSTEMİNE GEÇTİ AMERİKAYI YAKALADUK HAAAA.ATATÜRKÜ TEK ADAMCILIKLA SUÇLAYAN TAYYİPBEY ŞİMDİ KENDİSİ TEK ADAM OLDU VE ALLAHA ŞÜKRETTİ.HEPİMİZE GEÇMİŞ OLSUN.

(3) (5)
10.07.2018 01:46:09 ...

Dolar 4.70 olmuş alooooo uyuyor musunuz

(3) (3)
10.07.2018 01:43:05 ali toprak

Hayırlı ugurlu olsun inşallah vatana millete allah utandırmasın

(13) (2)
10.07.2018 01:41:12 yalçın Avcı

Artik başkan erdogannn

(12) (4)
10.07.2018 01:37:57 NARKOZ

Allah utandırmasın şunu belirteyim milli eğitim bakanı eğitimde durmadan değişen sistemi bi rayına oturtması lazım birde maliye bakanı şimdi sigorta pirim gününü doldurmuş fakat emekli olması için yaşı bekleyenler o yaşa gelen güne kadar prim ödüyor ne hikmetse fazla gün az maaş buna çözüm lütfen

(8) (0)
10.07.2018 01:37:16 afyonlu iso

Serefsizler yine is basinda euro dolarla milleti bulandiriyorlar

(10) (3)
10.07.2018 01:30:47 Sahlan

Demirtasin kulaklari cinlasin,nasil bakiyordur simdi onun tabiriyle maaal mal .

(4) (1)
10.07.2018 01:29:44 okan aslan

Allah hayırlı etsin inşallah bu millet ümmet sizlerden çok şey bekliyor.Hulusi paşamız harika oldu Berat bey tuttuğunu koparır çok iyi olacak sadece milletimiz aakin olsun milli eğitim bakanımız çok iyi süleyman soylu harika çavuşoğlu işi biliyor çalışma bakanlığı aile sosyal politikalar çok ama çok

(5) (4)
10.07.2018 01:29:14 !

6 trabzon ne ya reis böyle çok sivaslının oyunu kayberdersib

(5) (1)
10.07.2018 01:27:41 ömer rr

İyide doğudan tek bakan yok farkında iseniz ırkçı olmuş bunlar ırkçı

(6) (6)
10.07.2018 01:27:08 Ortacalik

damat şimdi euro ile doları karıştirmasin gençler, hani boru ile bor u karistirdiya :D eh altini zaten zulaladilar en son haber neden damatin oldugu yeri yoruma kapattın

(8) (0)
10.07.2018 01:25:10 kaptan

Laiklik elden gitmis beyler dagilin...

(3) (0)
10.07.2018 01:23:14 Gurbetçi

Çok iyi bakanlar, hepsinin cv'si dolu dolu, umarım başarılı olurlar. Damat bey seçimden önce Güneydoğu'da petrol bulmuş, Akdeniz'de petrol çıkarıyordu. Bor işleyip satacakti. Şimdi kim yapacak bu işleri?

(7) (0)
10.07.2018 01:20:43 MuratBey

VATANIMIZDA NEFES ALAN VE TÜRKİYE SEVDALISI HERKESE HAYIRLI OLSUN.

(3) (0)
10.07.2018 01:20:39 6934 EMİRHANNNNN

Medipolün sahibi sağlık bakanı. Ets turun sahibi turizm bakanı damat maliye ve hazineden sorumlu bakan müthiş bi kabine iyi uykular türkiye..

(8) (2)
10.07.2018 01:18:35 Cengizhan

Onu bunu bırakın da kılıçtaroğlu ve ince savaşı ne olcak merak ediyorum

(3) (1)
10.07.2018 01:15:33 Konyaaa

HAYIRLISI....

(3) (0)
10.07.2018 01:13:17 Gurbetçi

Damat seçimden önce Güneydoğu'da petrol bulmuş, Akdeniz'de petrol arıyordu. Bor işleyip satacakti. Kim yapacak bunları şimdi?

(3) (1)
10.07.2018 01:12:39 Feraset

Berat haric hepsi uygundur, kim ne derse desin yanlis olmustur, birsey olsa veya ekonomi kötüye gitse yandi rte

(7) (0)
10.07.2018 01:07:51 croyf

bu millet ne zaman bu kadar cahil oldu hala alkisliyorsunuz yahu sen yabanci yatirimci olsan bu ulkeye para yatirirmisin adam damadini ekonomi bakani yapti ulkede bir suru bu alanda uzman profesorler varken gelecegimizi kararttiniz 2 saatte turk lirasi 20 kurus deger kaybetti kabile devleti olma yol

(54) (83)
10.07.2018 01:04:42 Numan

Prof. Dr. Numan Kurtulmuş niye yok ona vefasızlık yapıldı diye düşünüyorum

(5) (0)
10.07.2018 01:04:05 hüseyin biricik

yüce Allah sana uzun hayirli ömür nasip ihsan etsin tayyip baba

(4) (3)
10.07.2018 01:03:17 EB

Allah muvaffak etsin,

(62) (2)
10.07.2018 01:01:09 Rotasız

Damattan ne kadar memnun kaldıysa insanlar yorumu kapamış enson haber.

(13) (7)
10.07.2018 01:00:40 kamu akıl mantık hız

iyi iyi maşaalah . adil hızlı mantıklı bir yönetim bekliyoruz.

(2) (3)
10.07.2018 01:00:32 VATANDAŞ

masada ki detaylar cok hoş degil mi ya SENİ BASKAN YAPACAGİZ DEDİK YAPTİK ALLAH YOLUNU ACİK ETSİN SAYİN BASKAN. Devlet bahceliye pazarlik yapti diyen cakma ulkucu siyaset uzantisi ve yol arkadaşları bir kez daha hüsrana kavuştu oy kaybettirecektiniz sözde ama buda tutmadi cakma ayyaş in partisi ip

(2) (1)
10.07.2018 00:57:24 Türkay

Hayırlı Olsun İnşallah Ülkemize Ve Milletimize. İnşallah Bedelliyi Çıkarıp İş güç sahibi kesimide sevindirirler.

(45) (1)
10.07.2018 00:31:46 Alp-Eren

Vatana Millete hayırlı olsun Allah utandırmasın

(149) (8)