Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
27.06.2018 05:47:08 yorumcu

bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim nokta...

(1) (0)
27.06.2018 02:06:10 AKINCI

İzmirde HDP nin en az 6 vekilini çaldınız neyi HDP ye verdiniz

(0) (0)
27.06.2018 01:51:17 mtn

bir de utanmadan bunu soyleyebiliyorsunuz.

(2) (0)
27.06.2018 00:50:18 vatandaş

Kansız davrandık diyecektiniz.

(4) (0)
26.06.2018 23:52:52 didem

Ulan bunlar vatani satanlar bunlardan ne bekliyorsunuz?? Dokun hepsini denize yunanistanda yasasinlar! CHPLILER vatan hainidir NOKTA

(7) (0)
26.06.2018 23:40:25 Türk

Terör örgütlerini destekleyerek strateji geliştiriyorsanız sizin Türklüğünüzden şüphe edilir

(6) (0)
26.06.2018 23:37:49 matrix

İzmirden kız alanın...

(3) (0)
26.06.2018 21:44:40 koroglu

Ahmaklar surusunde kimin kime kaydigi belli degil

(3) (0)
26.06.2018 21:29:54 cin ali

Biz ona kanı bozuk diyoz izmirin gavurları hepsi degil

(3) (0)
26.06.2018 21:16:43 yoh artuh.

ulan yazıklar olsun size şehitlerin sizin için hiçmi değeri yok adam yine başkan oldu siz iki terör örgütünü de meclise sokmayı başardınız yazıklar olsun size .....

(3) (0)
26.06.2018 21:07:36 perde stoperı

biritin bile faydası var kılıçdaroğlunun chpye faydası yok

(0) (0)
26.06.2018 19:57:59 4444

atam sen vatanı vatan hainlerden temizlerken yanında mehmetcik vardı bunlarda vataın hainlerini senin meclisine sokmak icin yarıştılar

(3) (0)
26.06.2018 19:26:16 zoro

Ne mutlu turkum diyenler simdi Ne mutlu turkum lafi nefret edenlerle koyun koyuna

(3) (0)
26.06.2018 18:26:22 ahmet tekin

Bu cehepenin........

(3) (0)
26.06.2018 17:34:29 sucey

Sanki çok iyi birşey yapmışsınız gibi övünüyorsunuz , boşuna vatan hayini demiyoruz

(4) (0)
26.06.2018 17:07:34 cemal ünsal

size ne hdp'den ahmaklar. siz kendi derdinize yanın. sanki oy oranınız % 50 trendinde.

(6) (0)
26.06.2018 16:40:22 Defolun Gidin HAİN Chpkklılar

Bu kemalist laik chp zihniyeti önüne gelen herkeze veriyolar vatan millet devlet bunların umrundamı ülkeye vatanımıza zarardan baska bisey değiller defolsun gitsinler bu ülkeden

(6) (0)
26.06.2018 16:23:29 yvz

bunlar aktüel saadettin köpek ve avenesi. taht koltuk için yapamayacakları şey yok

(5) (0)
26.06.2018 16:23:22 Sdauysl

bi sizin hainliğiniz eksikti

(5) (0)
26.06.2018 16:00:33 gerçek hain iki yüzlülerdir

kafalarındaki kürdistan fularını gördüğü halde işlem yapmayan savcı-hakim-milletvekilleri hepiniz gerçek hainsiniz...

(6) (1)
26.06.2018 15:58:03 sultan sencer

Gavur izmir tabirini beğenmezdim fakat bu yaptıklarıyla birlikte hain sıfatıda üstlerine yapışacak

(7) (1)
26.06.2018 15:54:57 şerefsiz avcısı

Bir gün CHP nin başına geçeceğim. Partide ne kadar alevi varsa, ne kadar HDP ye yakın davranan adam varsa hepsini yok edeceğim. Ülkenin başına geçip HDP ve diğer partileri kapatıp PKK ile iş birliği yapanları öldüreceğim. Tarihe katliam yapmış diktatör olarak geçeceğim. Göreceksiniz

(5) (1)
26.06.2018 15:46:17 senol

hdp ve ülkenin geleceği???????!!!!!!!!!...........

(2) (1)
26.06.2018 15:15:25 PSİKOSOSYOLOG

İZMİRİ YUNANA VEREMEDİK HİÇ OLMAZSA ABD GÜDÜMÜNDE KURULMASI İSTENEN KURDİSTANA VERELİM DÜŞÜNCESİNDELER BU MAHLUK SABETAYLAR VE ONLARIN OYNAK KEMİK YALAYICILARI

(8) (1)
26.06.2018 15:02:20 nail çalışan

Evet biz de stratejik davrandım AKPye verdik yine lider yaptık ve MHP’de verdik muharrem der artık olmuyor olmuyor olmuyor

(4) (0)
26.06.2018 14:46:32 38

Maide Suresi, 13. ayet: Sözleşmelerini bozmaları nedeniyle, onları lanetledik ve kalplerini kaskatı kıldık. Onlar, kelimeleri konuldukları yerlerden saptırırlar. (Sık sık) Kendilerine hatırlatılan şeyden (yararlanıp) pay almayı unuttular. İçlerinden birazı dışında, onlardan sürekli ihanet görür duru

(2) (0)
26.06.2018 14:20:50 Fransalimemo

Sonra bunlar Kurdistani kurdulari Zaman sasmican hey izmirliler hain topu

(7) (0)
26.06.2018 14:19:38 bedri

DEVLETİMİZ İZMİR E HİZMET GÖTÜRÜRKEN STRATEJİK DAVRANSIN GAVUR PKK LI İZMİR E HİZMET GÖTÜRMESİN.

(10) (0)
26.06.2018 14:18:48 ealbea

stratejik hainler!

(9) (0)
26.06.2018 14:16:00 gariban

mustafa kemalin askerleri artık aponun askerleri oldular

(15) (0)
26.06.2018 14:09:57 Turanlar

Izmiri yunanlardan alma vakti geldi sanirim

(11) (0)
26.06.2018 14:00:59 Gariban

Tüüüü utanmazlar. Siz bu halktan bir çöp bile alamazsınız.

(5) (0)
26.06.2018 13:59:34 NİHAT

STRATEJİNİZ AKP MECLİSTE ÇOĞUNLUĞU ALMASIN DİYE TERÖRİSTLERE OY VERMEKSE LANET OLSUN SİZİN STRATEJİNİZE HAİNLİK BU BAŞKA ÖZLE İZAH EDİLEMEZ.

(8) (0)
26.06.2018 13:51:18 inegöllü

Sizin paranoyak zihniyetinizden zaten fetöcülerde teröristlerde hortluyo ülkede

(5) (0)
26.06.2018 13:48:24 Emre

İzmirlilerin tümüne neden laf ediyorsunuz arkadaşlar ben İzmirliyim ve hayatımda chpye oy atmadım lütfen genelleme yapmayın chp yüzünden hdp izmirde bu kadar oy aldı

(8) (0)
26.06.2018 13:40:23 primitif bunlar

Adamlar, çok medeni oldukları için; "bölücüleri bile desteklediklerini", övünerek anlatıyorlar. Bunların kablolar yanmış da; Allah, bunlara fırsat vermesin !

(10) (0)
26.06.2018 13:35:52 ccc

Satılık partisinşz siz elinize kan bulaştı bundan sonra gelecek her şehit haberinde oy verenlerin payı olacak.

(10) (0)
26.06.2018 13:35:18 Bayraklı

Allahım yunan eliyle izmire gazap etmesi yakındır.

(6) (1)
26.06.2018 13:33:55 Vatandaş

Stratejik hainlikle Türkiye düşmanlarını sevindirdiniz. Bindiği gemiyi batırmaya çalışan böyle bir aptal siyaset dünyanın hiçbir yerinde yok. Ne zaman bir projeniz olsa Hükumete projeyle gelirseniz o zaman CHP nin vatansever olduğu anlaşılır.

(7) (0)
26.06.2018 13:29:42 M.TURAN

FETÖ ve PKK terör örgütlerine bitmelerinin en son aşamasında yardım ettikleri için Terörün bitmesini istemeyen CHP liler sevinmeliler. AKP nin yaptığı hatayı kendileride tekrarlamak zorunda kalıp sürü psikolojisinin en iyi örneğini verdiler. ÇHP Artık Apo için PKK marşını ezberlemeye başlamalılar. C

(6) (0)
26.06.2018 13:22:43 Adana

Kafasız herifler yaptığınız hareket Atatürk'ün hangi ilke ve inkılabına uygun.Terörü desteklemek ne demek.Siz ne yaptığınızın farkında olmayan cahil cühela insanlar topluluğundan başka bir şey değil siniz.

(7) (0)
26.06.2018 13:16:17 Bitlis'li

ŞehitlerimiZin kanında en büyük vebal bunlarındır gezizekalılar

(7) (0)
26.06.2018 13:15:48 MCT IYI KAYİ BOYU.

ISALLAH O OY VERDIGINIZ PKKLILAR SIZLERIN HER AILEDEN 1 KISININ KATILI OLUR. ALLAH ASLA ADALETSIZ DAVRANMAZ.

(4) (0)
26.06.2018 13:13:47 MCT IYI KAYİ BOYU.

Bu CHp LILER YAPTIKLARINA BIR KULP BULURLAR SIMDIDE STAJEDIK ORTAKLIK AHADA BU KOYUNCUKLAR PKKLI.

(4) (0)
26.06.2018 13:10:10 zırtonun dümbeleği

Ben izmirde yaşıyorum ve bu yapılanlar hoş yere gitmiyor açık söylüyorum bu stratejik hamleleriniz sizi vatana ihanet yargısına sürüklüyor bu yanlıştan dönün yoksa geç olacak aha deniz hala burda yunan muamelesi yaptırmayın kendinize

(3) (0)
26.06.2018 13:08:10 SATRANÇ TAHTASI

BİZ de sizin stratejinizi bildiğimiz için AK PARTİ, CUMHUR İTTİFAKI VE REİS dedik... Bütün planlarınızı alt üst ettik... Kandil 'e de operasyonları devam ettiriyoruz, haberiniz olsun...

(5) (0)
26.06.2018 13:06:50 efe09

Eyyy Hdp ye oy veren İzmirli, Hdp ye EVET mührünü basarken, Hdppkk nın hain kurşunları ile şehit olan askerlerimiz hiç mi aklınıza gelmedi? Şimdi mutlu musunuz? Domuz derisinden post, Hdppkk lıdan dost olmayacağı hiç mi aklınıza gelmedi? Besleyin kargayı oysun gözünüzü. İlkeli ol İzmirli İlkeli...

(3) (0)
26.06.2018 13:04:27 bunlar deli eder adamı

Stratejiniz batsın, o kadar şehid öbür dünyada yakanıza yapışacak.

(4) (0)
26.06.2018 12:59:10 Trabzonlu

5 vakit namaz kılan feto şakirtleri hdpye oy vermiş. Taaa başından beri tipsiz feto münafıktır dediğimde arkadaşlar kızıyordu bana. Bunların Alayı, Tümeni münafıktır, kendi hırsları, menfaatleri için Türkiyeyi satan alçak mahluklardır. Biz yolumuza devam edeceğiz, bunlar helak olmuş.

(1) (0)
26.06.2018 12:57:20 aponun itleri kandile

şu saatten sonra hiç bir izmirli chp li kemalist atatürkçü geçinen bana masal anlatamaz, onlar artık tescillenmiş aponun askerleridir, mustafa kemalin askerleri doğu perinçek ve onun gibi düşünenlerdir, nişantaşı beşiktaş kadıköy bakırköy vs..gibi lüks kemalist geçinen ilçeler aponun itleridir

(3) (0)
26.06.2018 12:47:30 Misafir 80

Ne stratejik oyu ya CHP ne anlar stratejiden. İçlerinde vatan hainliği olan ama bunu bastırmaya çalışarak ortaya çıkarmayanlar bu seçimde stratejik oy kavramının arkasına sığınarak içlerindeki vatan hainliğini ortaya çıkardılar. Artık KINA YAKARSINIZ biryerlerinize.

(1) (0)
26.06.2018 12:45:23 Dikkat dikkat

Verdiğiniz sözü tutun. Ecevit ve Bahçelinin terör suçları vesaire haricinde rafa kaldırdığı ve sizin 2004'te yasadan temelli kaldırdığınız idami lütfen geri getirin.

(2) (0)
26.06.2018 12:45:18 Esat Tuna

Bizde stratejik davranıp kandile bayrağımızı dikeceğiz. Şehitlerimize yaptığınız ihanetin hesabını böylece alacağız. Biiznillah

(2) (0)
26.06.2018 12:44:39 HarçlıkYap

Hadi len. Ülkenin geleceği için hareket eden diyip HDP'ye oy vermek nasıl bir tezat? 16 yıldır o en büyük korkunuz giyim kuşama karışılacak korkusu gerçekleşmedi. Neyin kaygısı bu gavur izmir'in adını hain izmir olarak değiştiriyorum HDP ile bir olduktan sonra....

(3) (0)
26.06.2018 12:42:29 karamanlı

burdaki CHPliler bana bi yazsın. utanmıyormusunuz bu hareketle?

(2) (0)
26.06.2018 12:39:07

Kim kime verdiyse kendi payının .....:)

(0) (0)
26.06.2018 12:36:03 Yorumcu

Nerede kanı bozuk var bu ülkede..

(1) (0)
26.06.2018 12:32:02 Gizli Hdpliler

süreçte akp ye vatani sattın diye bas bas bağıran chpliler chpye gelince sesini çıkarmıyor tıpış tıpış gidip oy kullanıyor hdp için. onun icin %22

(3) (0)
26.06.2018 12:29:56 gifi

BESLEDİGİNİZ O YILAN FIRSAT BULDUGUNDA SİZE TÜM ZEHRİNİ AKITACAKTIR BEKLEYİN

(4) (0)
26.06.2018 12:29:49 gifi

BESLEDİGİNİZ O YILAN FIRSAT BULDUGUNDA SİZE TÜM ZEHRİNİ AKITACAKTIR BEKLEYİN

(1) (0)
26.06.2018 12:25:41 AKP Seçmeni

O eller nasıl HDP ye oy vermeye gitti anlayamıyorum. Yazıklar olsun İzmir'e. İzmir birde Atatürkçü kesim olacak. Tüh size verilen emeklere. Yüzsüzler.

(4) (0)
26.06.2018 12:24:52 izmirli

ona buna milletvekili ve oy devşirmekten kendinize sıra gelmiyor.sonrada ülke yönetimine talip oluyorsunuz.60 yıl daha beklersiniz.hiçliklerin ,yoklukların partisi.

(3) (0)
26.06.2018 12:24:23 Cevher

Satılık hainler

(1) (0)
26.06.2018 12:23:49 aaa

Chp liler den bir daha hükümet Oslo da pkk ile görüştü. Lafını duymamayım. sakın. Siz pkk ya oy verdiniz daha beterini yaptınız. Şehit cenazelerine sakın gitmeyin.

(2) (0)
26.06.2018 12:21:15 Vatandaş

Bunlar işleri güçleri böyle işler dişe dokunur bir şey yaptıkları nerde görülmüş!!!!

(0) (0)
26.06.2018 12:20:40 deli

nano teknoloji stratejik kına üretimine başlanmıştır, chpliler buyursun

(1) (0)
26.06.2018 12:19:03 ADSİZ ADLİ VATANDADA

Maalesef samandag defnede baris atay hdp den aday oldugu icin gecenkine gore biraz daha verildi baris atay akpartiden girse bu seferde akparti verirlerdi baristan oturu yani

(0) (2)
26.06.2018 12:11:44 bölücü chp

chp ve chp ye oy verenler bu milletin ve devletin düşmanıdır. hiç kimse bunun aksini savunamaz. çünkü görünen köy kılavuz istemiyor. chp eşittir pkk-hdp

(8) (0)
26.06.2018 12:11:30 Fuzulee

Ahirette,vatan için Şehid olanlara izah edersiniz artık bu hainliğinizi.Yunan'ı tam denize dökememişiz anlaşılan.

(8) (0)
26.06.2018 12:10:22 mdemir

özgürlük bu işte, istediğinize verebiliyorsunuz :)

(4) (0)
26.06.2018 12:10:17 üçok

Chp belediyeleride kaybedecek seneye. Sağa sola oy dağıtırken

(9) (0)
26.06.2018 12:08:18 kamikaze

BAŞINIZ GÖĞE ERDİ Mİ ? KINA YAKIN ARTIK ELLERINIZE HDP MECLÎSTE HEM DE 67 VEKIĹ İLE

(8) (0)
26.06.2018 12:00:47 xenpros

bu bu adam diyorsa chp artik hdpdir ve gerekli yasal islemler baslatilmalidir..

(2) (0)
26.06.2018 11:58:52 okadar

bölücü chdpkk seçmeni

(4) (0)
26.06.2018 11:57:55 meseac

SATILIK cehape ellinize şehit kanı bulaşti bide övünerek sylüyorlar yazklar olsun MUSTAFA KEMAL ATATÜRK kalsa yüzünüze tükürür lakin tükürüge yazk...

(3) (0)
26.06.2018 11:56:29 he heval hee

O Atatürk resimli bayrakları sahiplerine berin! Sağı sizde kalsın ileride neye kullanacağınızı gösterirşrz size

(1) (0)
26.06.2018 11:56:13 İNSAF

Atatürkü bidaha ağzınıza almayın siz aponun askerlerisiniz

(4) (0)
26.06.2018 11:55:32 TAHİR

SİZİN OYLAR NEDEN DÜŞTÜ ACABA ?

(0) (0)
26.06.2018 11:50:19 MUZAFFER ÇİFTÇİBAŞI

HDP YE OY VEREN CHP LİLER , ŞEHİTLERE AHİRETTE HESAP VERİRLER.ŞEHİTLERİMİZEDE STRATEJİK DAVRANDIK DERLER.VİCDANLARI BOZULMUŞ HABİS RUHLU,NANKÖR NEFİSPERES İNSAN MÜSVETTELERİ. TAYYİP GİTSİN İSTERSEN PKK LI TEMSİLCİLERİ GELSİN.TAYYİP GİTSİN İSTERSEN İZMİRİ YUNANLILAR ALSIN ÖYLEMİ ......

(5) (0)
26.06.2018 11:46:08 üçok

Çok takmayın beyler izmirin çoğu balkan göçmeni vatan millet ne bilmezler. Beleşe alışmışlar devlet bunlara yer yurt vermiş sonucuda bu hainlik.

(4) (0)
26.06.2018 11:45:14 ADSIZ

AÇIK BİR KANIT SÖYLÜYORUM. HATAY İLİ DEFNE VE SAMANDAĞ İLÇESİ MİLLETVEKİLLİĞİ SONUÇLARINI İNCELEYİN. TAMAMI ALEVİ OLAN BU YERLERDE YARI YARIYA HDP YE NASIL OY VERDİKLERİNİ GÖRÜN. BÖLGE KÜRT BÖLGESİ DEĞİLDİR BİLMEYENLER İÇİN.

(5) (0)
26.06.2018 11:41:26 RAMAZAN

Yazıklar olsun sizin gibi cumhuriyetçilere, Atatürkçülere yazıklar olsun, terör örgütünün partisine nasıl destek verirsiniz.. hiç mi vatan sevdanız kalmadı hiç mi karakteriniz yok.. yazık yazık..

(4) (0)
26.06.2018 11:40:27 Mehmet Selim

Siz bu ülkenin başına gelmiş büyük musibetsiniz...

(6) (0)
26.06.2018 11:39:05 ADSIZ

Genelkurmay Başkanlığına sesleniyorum. chp li olupta hdp ye oy verenler tesbit edilsin ve onların çocukları terörün yoğun yaşandığı bölgelerde askerlik yaptırılsın. ön cephede yer alsınlar. bazı acıları tatmadıkları ortada

(10) (1)
26.06.2018 11:38:16 izmirli

stratejik olarak isterseniz bir kaç yere demirtaşın heykelinide dikin isterseniz.izmirde istanbulda ömrü hayatında almadığı oyları verdiniz ya neden bir heykelle taçlandırmayasınız

(5) (0)
26.06.2018 11:36:06

Sadece 4-5 ilçede değil, İstanbuldaki tüm ilçelerde, HDP oyları demirtaşın oylarının en az 2 katı ve incenin oyları CHP oylarından yüksek...

(1) (0)
26.06.2018 11:33:34 Ramazan

Hdp oy verenin Allah belasini versin vatan hayinleri

(6) (2)
26.06.2018 11:31:46 stratejik

Satılıklar stratejik davranmış bak cumhur ittifakında hiç satılık varmı tek karar verdiler bahçeli aday olmadı oma kimse oyları bölelim demedi o barajı geçsin bu şunu yapalım demedi

(3) (0)
26.06.2018 11:30:17 Temel ÇAKIR

Biz atatürkçüyüz diye çıkmayın meydanlara siz vatan hainisibiz.

(3) (0)
26.06.2018 11:29:40 Peygamber ocağı

AKP ve MHP ye oy verenlerin Allah belasını versin diyen kıro herhalde kandilde sıkışan sürüngen familyasından galiba Ben daha önceden AKP te oy veren olarak bu seçimde başkanlığı Reise milletvekilliği ni MHP ye verdim Yani Reise daha çok çalışmak düşüyor

(2) (1)
26.06.2018 11:29:27 ay.yildiz.tim

normal görün bunu arkadaslar,düsmanimin düsmani dostumdur ayagi.o hdp ye verenlerin pkk ya karsi birseyi yokki,onlar ztn pkklilarla arkadaslik yapan yatan kalkan oturan cay icen raki masasi kuran pkklilarla dost olanlar.

(2) (0)
26.06.2018 11:29:12 DELİ YÜREK

MADEM MUHARREEEEMMMM BUKADAR ÇOK GÜVENİYOR KENDİNE AYRILSIN CHP'DEN ( CHPP ) PARTİSİ KURSUN :)))) TEK BAŞINA ADAY OLSUN GÖRİM GÖZÜNÜ :) ONADA TEMEL GİBİ ANCA İKİ OY ÇIKAR TÜM TÜRKİYEDEN :))))) :)))) AHAHAHAAAHAA

(0) (1)
26.06.2018 11:25:37 almanci

Ahhhhh ahhh, Atam baksana şu partine ne hallere düştü! Sırtını silahlı teröristlere dayayan mahlukları meclise soktular! Hayatda olsan bu zavallılara bi strateji dersi verirdin izmirin denizinde! Ahhh atam ahhh!

(5) (0)
26.06.2018 11:24:27 elkürd

stratejıye bak....pkaka ya oy ver ülkenin sahibi kurucusu benim de...hakkaten ayyaş bunlarr..

(6) (0)
26.06.2018 11:23:33 DELİ YÜREK

BAK BURADA DA SATIŞ VAR LAN HEPİNİZMİ AYNISNIZ BİRİ GİDER 15 VEKİL YOLLAR SANKİ ADAMLAR BUNLARIN TUTMASI O 15 VEKİLİNDE GÜNAHI BUNLARI ÇARPACAK İNŞALLAH BİRİ GİDER STRATEJİ DER PKK YA OY VERİR HİÇMİ AKIL YOK SİZDE MUSTAFA KEMAL ATATÜRK NE DERDİ SİZDE HA PKK YA OY VERDİĞİNİZİ DUYSA HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZMÜ

(3) (0)
26.06.2018 11:22:06 efe

Allah belanızı versin .

(8) (0)
26.06.2018 11:20:20 ZAZA 23 HOLLANDA

sehitler gelir ise sorumlusu Alcak chp dir

(10) (0)
26.06.2018 11:18:13 KENDİ BACAĞINA KURŞUN SIKMAK

Çok oy topluyorlar, çok millet vekilleri var ya, onun için bol keseden oy, bol keseden milletvekili dağıtıyorlar.. YAV işte bu kafanın iktidar olma gibi bir şansı var mı? Kendi BACAĞINA KURŞUN SIKMAK budur işte...

(4) (0)
26.06.2018 11:16:54 vatandaş

Bende isterem ............

(0) (0)
26.06.2018 11:16:41 keke

Siz bu kafayla 250 sene daha iktidar olamazsınız...

(4) (0)
26.06.2018 11:15:16 memocan

AKP ve MHP ye oy verenler Allah sizin belanızı versin... Ha bu arada sözde reis neden dolara müdahale etmiyor bakın yükselmeye başladı. Umarım Allahtan hepiniz bir lokma ekmeğe muhtaç olursunuz

(0) (9)
26.06.2018 11:12:10 önder

Atstürkcülük kim siz kimsiniz.siz sadece olsaniz vatan haini olursunuz

(3) (0)
26.06.2018 11:11:03 önder

Atatürkün alti tane oklara tek sahip cikan erfogandir.siz chp liler sadece vatani satarsiniz.abd ve ab ye ülkeyi peskes cekersiniz

(3) (0)
26.06.2018 11:09:36 Önce Vatan

Hdp nin barajı aşması için kimler oy verdiyse hepsinin Allah belasını versin.

(9) (0)
26.06.2018 11:07:05 Gemlikli

Simdi ak koyun kara koyun meydana cikti adinin onune tc yazanlar degil gogsune once vatan yazanlarindir bu vatan !

(5) (0)
26.06.2018 11:04:05 Chp tipi demokrasi

Akparti demokrasiyi,özgürlükleri kısıtlıyor diye viiiik vik ötenler bunlar mı lan! Demokratik hakkımı kullanıp dilediğim parti olan akpartiye oy verdim olm,siz onu bile yapamadınız.Sizin demokrasi tanımınız farklı bişey mi ki?Talimatla oy vermek,hür iradeye müdahele ne zamandan beri demokrasi oldu?

(5) (0)
26.06.2018 11:04:02 Chp tipi demokrasi

Akparti demokrasiyi,özgürlükleri kısıtlıyor diye viiiik vik ötenler bunlar mı lan! Demokratik hakkımı kullanıp dilediğim parti olan akpartiye oy verdim olm,siz onu bile yapamadınız.Sizin demokrasi tanımınız farklı bişey mi ki?Talimatla oy vermek,hür iradeye müdahele ne zamandan beri demokrasi oldu?

(1) (0)
26.06.2018 11:03:01 Cengizhan

Aponun askerleri oldular helal olsun yakışır bunlara

(4) (0)
26.06.2018 11:02:46 öbür dünyasıda var

İyi halt ettiniz ama bunun öbür dünyasıda var hdp ye destek pkk destek demek allah kahreylesin sizi

(2) (0)
26.06.2018 10:59:52 Vatanı sattınız

Türkiye düşmanlarına Atatürkün meclisinde 65 koltuk hediye eden mahluklar olarak tarihe geçtiniz. İlerde Çoluğumuza çocuğumuza chp yi böyle mi anlatacaz lan!

(5) (0)
26.06.2018 10:59:44 hdpye oy veren chpliler,eliniz

hainler,sizin yunandan ne farkınız var

(3) (0)
26.06.2018 10:59:38 Vatanı sattınız

Türkiye düşmanlarına Atatürkün meclisinde 65 koltuk hediye eden mahluklar olarak tarihe geçtiniz. İlerde Çoluğumuza çocuğumuza chp yi böyle mi anlatacaz lan!

(1) (0)
26.06.2018 10:59:12 _kuLaLi_

başka partiden olup da sırf barajı aşsın diye hdpkkya oy veren hem kansızdır hem de vatan hainidir... hdpkklılar için bir şey söylemeye gerek yok onlar malum zaten...

(4) (0)
26.06.2018 10:58:05 Sittiratejiyeeeaahhhh

Atatürkün meclisinde Türkiye düşmanlarına 65 koltuk hediye etmek neyin stratejisi lan. Olm siz ne yiyip içip ne kokluyonuz lan! Strateji öyle birşey değil,biri su döksün,dürtsün uyandırsın lan şunları.koyun diyecem koyun sizden akıllı lan,kurda karşı çakalla ittifak yapan koyun mu olur lan!

(3) (0)
26.06.2018 10:57:28 Sittiratejiyeeeaahhhh

Atatürkün meclisinde Türkiye düşmanlarına 65 koltuk hediye etmek neyin stratejisi lan. Olm siz ne yiyip içip ne kokluyonuz lan! Strateji öyle birşey değil,biri su döksün,dürtsün uyandırsın lan şunları.koyun diyecem koyun sizden akıllı lan,kurda karşı çakalla ittifak yapan koyun mu olur lan!

(0) (0)
26.06.2018 10:57:10 Sittirateji

Atatürkün meclisinde Türkiye düşmanlarına 65 koltuk hediye etmek neyin stratejisi lan. Olm siz ne yiyip içip ne kokluyonuz lan! Strateji öyle birşey değil,biri su döksün,dürtsün uyandırsın lan şunları.koyun diyecem koyun sizden akıllı lan,kurda karşı çakalla ittifak yapan koyun mu olur lan!

(0) (0)
26.06.2018 10:54:13 İnsan

O şehitlerin hakkı haram olsun.Uyuyamayın....

(6) (0)
26.06.2018 10:53:33 Yalan riya gırla gidiyor

Akpartiyi eleştirdiğiniz her ne varda alasıyla siz yaptınız hem de bile bile. Kandırıldık deme hakkınız bile kalmadı,hoş öyle bile olsa sizde bunu itiraf edip yanlıştan dönecek erdem nerdeeeee!siz anca malum yerinizi hdpye dönersiniz kaybeden CUMHURİYET olur vatan olur.umurunuzda mı???

(5) (0)
26.06.2018 10:50:34 Strateji deyip kurtaramazsınız

Hayır bu saatten sonra Atatürkün partisi olduğunuza Atatürkçü olduğunuza kimi nasıl ikna edeceksiniz onu merak ediyorum. Atatürkçülük vatanı bölmeye çalışan pkk partisi hdpye Atatürkün meclisinden 65 koltuk hediye etmekmidir?

(7) (0)
26.06.2018 10:50:13 Ne ilke kaldı ne duruş

Hayır bu saatten sonra Atatürkün partisi olduğunuza Atatürkçü olduğunuza kimi nasıl ikna edeceksiniz onu merak ediyorum. Atatürkçülük vatanı bölmeye çalışan pkk partisi hdpye Atatürkün meclisinden 65 koltuk hediye etmekmidir?

(4) (0)
26.06.2018 10:50:13 günah

pkk bundan sonrda diyarbakırda, yüksekovada değil, izmirde yuvalanacak, nasıl da sallıyorlar bayraklarını, onlara bağırlarını açan bir izmir var artık, Atatürk'ün kemikleri sızlıyordur, vah ki vah....

(5) (0)
26.06.2018 10:50:09 Ne ilke kaldı ne duruş

Hayır bu saatten sonra Atatürkün partisi olduğunuza Atatürkçü olduğunuza kimi nasıl ikna edeceksiniz onu merak ediyorum. Atatürkçülük vatanı bölmeye çalışan pkk partisi hdpye Atatürkün meclisinden 65 koltuk hediye etmekmidir?

(3) (0)
26.06.2018 10:47:57 mehmet

burda Alevilere söz söyleyen ahlaksızlar aklınızı başınıza toplayın Aleviler kadar Türkçü milliyetçi olun önce

(0) (1)
26.06.2018 10:45:50 reşş

Terör sevici atatürkçüler hainler zalimler şehit ailelerinden utanın

(4) (0)
26.06.2018 10:44:30 osmanlı

Şehitler hesap soracak her birinizden hainler

(7) (0)
26.06.2018 10:44:09 öğreten

ülkemizin geleceği konusunda hassas olan chp izmir seçmeni abd silahlarıyla ülkemizi yıkmaya çalışan pkk nın sözcüsü partisine oy vererek, bu durumu ispat etti demek. vallahi bravo

(3) (0)
26.06.2018 10:43:17 yesim

Pkk ci olmuslar sehitlerimizin ailelerinin yuzlerine nasil bakacaksiniz kanlari ellerinizde artik. Birde Ataturkun askerleriyiz diyorkar siz pkk nin askerleri oldunuz

(4) (0)
26.06.2018 10:43:04 mehmet

Bir Atatürkçü olarak akp- Mhp ittifakının kazanmasına sevindim malesef cehape ( bundan sonra böle chp değil cehape ) hdp ile iş birliği yaptı . nolduuuu doğudan oy alabildiniz mi ?

(2) (0)
26.06.2018 10:41:40 FeyyazK

Kendinizden büyük işlere karışırsanız böyle olur işte. Kendinizi sürekli üstün görmekten kör oldunuz ve sizlere bunu anlata anlata duymak istemediğiniz için sagır oldunuz. Ruhunuzu batının sahte demokrasisi için sattınız hissiz kaldınız ve az kaldı partinizide pkk ya kiraladınız ne lideriniz kaldı n

(3) (0)
26.06.2018 10:40:43 Ahmak Beyinsizler

Ulu önder Atatürk ve silah arkadaşları bugün hayatta olsalardı emin olun yüzünüze tükürürlerdi diyen arkadaş emin ol ki Mustafa Kemal ve arkadaşları hayatta olsaydı senin yüzüne tükürürlerdi. Milliyetçilik vatan hainliği demektir. Çünkü Milliyetçilik batıl-zalim bir dindir. İşte Kemalizm budur.

(1) (1)
26.06.2018 10:40:19 metehan

Bunlar yarın bir gün stratejik davranıp memleketin kapılarını yunana açarlar.Karşındaki partiyi s

(4) (0)
26.06.2018 10:39:57 vatansever

bundan sonra sakın Atam izindeyiz demeyin Atatürk’ü o pis haince emellerinize alet etmeyin yaşasaydı suratınıza tükürürdü...

(4) (0)
26.06.2018 10:37:37 vatan

Bu hareketle Atatürk’ü bile satmış oldular.Atatürk’ün kurmuş olduğu partiyi pkknın siyasi temsilcisi ile içli dışlı yaptılar,Yazıklar olsun .İlke ve İnkılaplar nerede kaldı,nasıl bir ruh hali ile göz ardı yaptınız

(5) (0)
26.06.2018 10:37:37 Birinsan

Ne denir ki... Allah gönüllerine göre versin. (cezalarını)

(3) (0)
26.06.2018 10:34:51 mk

hey gidi atatürkcüler şehitlerimizin kanını chp ye bulaştırdınız Atatürk ün kisfesine bürünmeyin artık kimse inanmıyor lütfet

(9) (0)
26.06.2018 10:34:46 halk

başlarız stratejinize siz akp gitsin de ne olursa olsun diyen vatan hainlerindensiniz teröristlerden ne farkınız var

(12) (0)
26.06.2018 10:34:36 sadeli

chp artık pkk kontrolüne geçmiştir...

(13) (0)
26.06.2018 10:33:24 günay

Gencecik şehitlerimiz hiç mi aklınıza gelmedi o pkk oylarını verirken, hiç mi eliniz titremedi, hiç mi vicdanınız yapma demedi... tek kelimeyle mide bulandırıcı....:(

(9) (0)
26.06.2018 10:33:14 emre

izmire bir çivi bile çakılmasın artık.

(10) (0)
26.06.2018 10:31:29 Ali Cengiz

Hdp kürt partisinden daha fazla, ataist alevi, zerdüşt, eşcinsel ve hıristiyan partisi oldu. .Hepsi bir zaten işte %10 civarında. .Tamam tutuyor.

(5) (1)
26.06.2018 10:31:27 TTT

HER GÜN ŞEHİT HABERLERİ GELİRKEN BEN SİZE NE DİYEYİM.SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİM.ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN.ATATÜRK'Ü ,BAYRAĞIMIZI DİLİNİZE AĞZINIZA DOLAŞTIRMAYIN,KİRLETİYORSUNUZ.YAZIKLAR OLSUN.HARAM OLSUN.

(4) (0)
26.06.2018 10:30:19 HAS

askeri polisi öğretmeni sivil vatandaşı çocukları şehit eden bu katil sürüsüne bilerek yardım yataklık yapmaktan suç işliyorsunuz Bundan sonra kemalın askeriyiz demeyin aponın askeriyiz deyin

(7) (0)
26.06.2018 10:30:13 MCT IYI KAYİ BOYU.

SIMDIYE KADAR IZMIRE BIR LAF DEMEMISTIM FAKAT SIZ HAK ETMISSINIZ ADAMLAR HAKLI CIKTI . DOGRU SOYLENEN BIR SOZMUS. BU SAATEN SONRA BOZULMAYIN IZMIRININ...

(2) (0)
26.06.2018 10:29:31 mert aydın

Bizim partili ülkenin geleceği ile hassasiyetleri yüksek. Lafa bak ulan süzme hainler sizin partiniz memleketin hayrına olan tek şey için endişe neden duymuyor. Terörist seviciler. Özrü kabahatinden büyük denyo

(2) (0)
26.06.2018 10:29:30 başkentli

sizin parti en büyük pkk partisi chp dir

(2) (0)
26.06.2018 10:28:23 zj

izmir koca bi köy. gerilmis bi sehir. cöplünpzde yasayin :)

(2) (0)
26.06.2018 10:28:06 Sedat

İstediğiniz kadar verin. .terör herzaman hayatı ile bedelini ödeyecek. .Her yerde geberdi ve geberiyorlar. .Siz verdikçe biz daha çok bunların ciğerlerini sökeceğiz. .Hava hoş

(2) (0)
26.06.2018 10:27:46 MCT IYI KAYİ BOYU.

ATATURKUN ASKERLERI GITTI. ŞIMDI CHPDE APONUN ASKERLERI VAR. CHPLI HEWALLER HER EVDEN BIR APOCU BIR MAOCU BIR KOMINIST BIR DHKPC CI ISTE CHPLI BIR ALEVI AILEDEN CIKAN SONUC. HAINLIK .

(5) (0)
26.06.2018 10:27:26 TÜRK

HER GÜN ŞEHİT HABERLERİ GELİRKEN BEN SİZE NE DİYEYİM.SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİM.ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN.ATATÜRK'Ü ,BAYRAĞIMIZI DİLİNİZE AĞZINIZA DOLAŞTIRMAYIN,KİRLETİYORSUNUZ.YAZIKLAR OLSUN.HARAM OLSUN.

(2) (0)
26.06.2018 10:27:24 vatansever

Chpkk hdpkk aynı fark yok şehit yakınları özellikle chpkkya karşı ayaklanmalı

(1) (0)
26.06.2018 10:27:04 dost

SİZİN PARTİ STRATEJİK OY KULLANMIYOR STRATEJİK ÜLKE BÖLME UYGULAMASINNA DAHİ OLUYOR KİMSE İHANETİ KAHRAMANLIK GİBİ GÖSTERMESİN BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZİN GAZABI CHP NİN HDPYE OY VERENLERİNE OLSUN

(2) (0)
26.06.2018 10:26:23 cenk

Chpkk

(3) (0)
26.06.2018 10:24:57 Hain sıkıntımız yok...

Evvelallah bolca hainimiz var.Dışarıdan hain aramamız gerekmiyor.

(8) (0)
26.06.2018 10:24:42 birisi

Kendi kendinizi kandırmayın hainlik yaptınız.

(5) (0)
26.06.2018 10:24:24 Gecesahini

teroristle de oyunuz bir artik

(2) (0)
26.06.2018 10:23:46 Gecesahini

sebep ne olursa olsun oyunuz teroristlere gitti hainler.

(5) (0)
26.06.2018 10:23:41 HEP YAZIYORUM YAZICAMDA

SAY desek 3 buyuk proje sayamayan sehırden ne hayır gordukkı, ınsanından gorek.. 5 yılda 1 tranway yapmıslar onada hdp lilerle bınmısler.varsa saysın chpkk li

(5) (0)
26.06.2018 10:23:07 birisi

Satılık parti deyince kızmıcaksın kardeşim ıspatladınız.Bu partiye destek demek senin askerine polisine vatandaşına silah sıkanı destekliyorum demektir.Bunun adıda hainliktir.Yazıklar olsun.

(6) (0)
26.06.2018 10:22:49 he heval hee

Şimdi o meşhur dağdaki heykeli aponun nursuz yüz ile nakşedin! Ne de olsa artık Ata nın değil aponun izindesiniz! Bi de utanmadan itiraf ediyorsunuz ya!

(4) (0)
26.06.2018 10:22:28 ...

güneydoğulu vatandaşlarımızın hdp ye oy verenleri..izmir sizi çok seviyor...izmire gidip bu sevgiyi karşılıksız bırakmayın size kucak açacak sevgiyle saracaklardır..birlikte kordun da sahilde muhabbet edersiniz..

(0) (0)
26.06.2018 10:22:05 almanyadan

Ne demis abdülhamid Geminin altindaki su gemiyi yüzdürür Geminin icindeki su gemiyi batirir…

(7) (0)
26.06.2018 10:22:01 Bir vatandaş

CHP kuruluşunda neyse şimdi de o. Bu milletin yararına olacak her şeyi yasaklamayı kendine görev edinmiş batının truva atıdır. Bu ülkeye bu millete atılmış en büyük kazıktır CHP. Siz bu ülkeyi ne kadar düşündüğüzü hdp ye bir kez daha oy vererek milletin gözüne sokmuş oldunuz. Bir gün kaybolup gidece

(4) (0)
26.06.2018 10:21:33 kst

Yunanlı izmir

(4) (0)
26.06.2018 10:20:53 Merzifonlu Kara Mustafa Paşa

Sizin gelmişinizi geçmişinizi.... Ağızda Mustafa Kemal paşa gerçekte biji Apo, kandile birer de çocuğunuzu gönderin stratejik olarak serfef noksanısınız oluum.

(3) (0)
26.06.2018 10:20:45 gölge

Ben bitlisliyim Muğladan bayan arkadaş beni arıyor diyor ki bir oyumu inceye verdim diğerini size ( hdp ) bende dedim ki benim oyum ne sana var ne hdp ye benim oyum AKP nindir

(5) (0)
26.06.2018 10:20:35 Levent

İzmir iktidardan anamuhalefetten rahatsızmış türkiye izmirden rahatsız onu nasıl yapacağız izmir kim iktidardan rahatsız olsun hadlerinemi ama türkiye izmirden rahatsız buna hükütmet çözüm bulmalı yunanistana sürelim

(1) (0)
26.06.2018 10:19:58 TÜRK

Askerime kurşun sıkan, ülkemde bombalar patlatan, ABD'nin kara gücü pkk'ya oy verip meclisimizde maaşa bağladınız. Allah sizi kahretsin.

(4) (0)
26.06.2018 10:18:40 Kanarya

Vatan hayinleri sizi atatürke kurban olun siz

(1) (0)
26.06.2018 10:18:36 memoli

Boşuma demiyoruz ha chp ha hdp ha pkk hepınız vatan hainisiniz

(1) (0)
26.06.2018 10:17:38 almanyadan

Bundan böyle aponun askerleri diye anacagim sizi

(7) (0)
26.06.2018 10:17:07 toxin

Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları bugün hayatta olsalardı emin olun yüzünüze tükürürlerdi.

(6) (0)
26.06.2018 10:16:25 gurbetci hollanda

Chpliler artik Ataturk demesin en buyuk Ataturk dusmani kendileri oldugu artik gayet net,yok mars calmis artik hikaye,izmire vatan sevdali uygurlar turkmenler yerlessin

(6) (0)
26.06.2018 10:16:15 Cesaret

Bu saatten sonra askere sıkılacak her kurşunda payınız var biliyorsunuz deyilmi? yazıklar olsun size..Atatürk yaşasaydı üzüntüsünden ölürdü..

(5) (0)
26.06.2018 10:16:05 asrın

Çok şükür geçti, akp tek başına çoğunluğu alamadı. Şimdi bahçeli'ye muhtaçlar 5 yıl

(0) (7)
26.06.2018 10:15:18 murat

kandilin pardon izmirin cocuklarii;doguya pkk ile mucadeleye gönderilsin baska akillanmazlar.

(9) (0)
26.06.2018 10:14:09 Yunus

boşuna demiyoruz GAVUR İZMİR

(16) (0)
26.06.2018 10:13:59 MCT IYI KAYİ BOYU.

PKK YI ÜÇ KERE MECLISE SOKAN CHP LILER MADOLYONUZ HAYIRLI OLSUN.SIZDEN ATATURKCU OLMAZ ANCAK APOCU OLUR .ARTIK PKK BAYRAGI VE APO POSTERINI EVINIZE ASIN. TURK BAYRAKLI ATATURK POSTERINI ASMAYIN CUNKU BIZ BILIYORUZ KI SIZLER ARTIK APOCU PKK DESTEKCISINIZ. APOCU ALEVILER .

(15) (1)
26.06.2018 10:13:16 Birolbozkurt

bizde stratejik davrandık . kafalarınız değişmeyince beyninizle oynadık . işgal altındaki beyninizle ilgili ilk operasyonu başarı ile gerçekleştirdik . Türk devletinin gücünün ulaştığı yerlere . hiç kimsenin hayalleri dahi ulaşamaz....! Atatürkün partisi Atatürkçülerin kalacak ....!

(3) (1)
26.06.2018 10:13:06 Demokr4t

biz ona stratejik deneyelim de hile hurda diyelim. Her parti siyaseti farklı olduğu için kurulmuyor mu? neden kendi partinize vermiyor da sırf karşı görüş kazanmasın diye hdp ye verdiniz. Partiler kazanmak icin girer kaybettirmek için değil.Dunyanin her yerinde bu böyledir.

(6) (0)
26.06.2018 10:12:59 Vatansever

Artık gavur değil teröristsiniz

(12) (0)
26.06.2018 10:12:57 pçler

sizin stratejinize koyaym pkk yı meclise soktunuz

(6) (0)
26.06.2018 10:12:04 mustafa

Ataturk yunanlilari denize dokunce bir kac gun bekleseymis keske. Bu yunanlilar her halde geri gelip tohumunu atip kacti.

(6) (0)
26.06.2018 10:11:44 Ak Nefer

Izmir de yaşıyorum, sorsan hepsi Atatürkçü, HDP ye oy vererek neci olduklarını kanıtladılar... Şükür ki oyumuzu Izmir de yükselttik Reis sayesinde,,,

(11) (0)
26.06.2018 10:11:20 Tugbasoylu23

Hainnnn Vatan hainlerrr Ataturk size Lanet ediyor

(10) (0)
26.06.2018 10:10:18 MCT IYI KAYİ BOYU.

ALEVI OLUPTA BIR TANE SAG PARTIYE OY VEREN YOKTUR. AMA SUNNI OLUPTA ALEVILERIN ALGI OPRASYONLARINA INANAN OY VEREN O KADAR KOYUN VARKI HAYRET ETMEK ELDE DEGIL . NASIL BIR BEYIN YIKAMA YAPIYORLAR ALEVILER .AMA SUNNILER BEYIN OLMAYINCA ONLARIN ARKASINDAN GIDIYORLAR. KOYUNCUKLAR.

(1) (0)
26.06.2018 10:10:09 Yerli Tüketici

Bu yaptiginizi bu ulke unutmaz

(3) (0)
26.06.2018 10:10:06 dürüst siyaset

Fetö amacına ulaşmak için zinayı bile mübah gördü hatırlarsanız şimdi chp seçmenide bu düşüncede olacağını düşünmek bile istemiyorum hdpkk ya oy vermelerinin imkanı yok çünkü chp ilk defa % 30 lara çıktı demekki hala organize fetö cüler kurtuluş için hdpkk ya sarılmış

(2) (0)
26.06.2018 10:09:40 sofuoğlu ömer

Chp olmuş pkk lı yuvası yani Kemalist yurttaşlar chp yi artık Atatürk partisi yapın Teröristlerden temizlenin solun merkezine yerleşin ...

(3) (0)
26.06.2018 10:08:38 izmirli akpliler

allah kayruperişan eylesin verenleri

(8) (0)
26.06.2018 10:08:27 tamer

Bundan sonra apo,nun askerlerisiniz vatan hainleri

(5) (0)
26.06.2018 10:08:10 Uyarı

Arkadaşlar izmirde hdp ye herkez oy atmamış sonuçta herkezi suçlamayın vatansızlar heryerde var

(3) (0)
26.06.2018 10:08:06 NOYAN1

%52.5 te stratejik davranıp reisi BAŞKAN yaptık gavurların başşehri İZMİR.

(3) (0)
26.06.2018 10:07:34 kosovalı

altı üstü bir seçim için 40 bin kişinin katili pkk nin siyasi kanadı hdp ye oy atmanın adını strateji olarak değıştirerek suçunuzu örtemezsiniz

(2) (0)
26.06.2018 10:07:12 PaRs

stratejinize de, size de... Atatürk e, vatana ihanet ettiniz. strateji değil artık ihanettir bunun adı.

(2) (0)
26.06.2018 10:07:10 bu neyin kafası

inceyi beklerken çok alkol aldılar seçim biteli 2 gün oldu daha yeni uyandılar. [İZMİR]

(3) (0)
26.06.2018 10:07:08 Anadolu can

Böylece hainlikleri tescillendi, yerli ve milli değiller, tasmaları haçlıların siyonistlerin elinde

(1) (0)
26.06.2018 10:06:29 gs

yahu bunlar çıkarları için vatanıda satar hani adalet için yürüyenler lan oy satılırmı oy namus ve şerefdir

(2) (0)
26.06.2018 10:04:47 MCT IYI KAYİ BOYU.

CHPNIN ATATURCU HEWALLERI PARDON APOCU HEWALLERI YOK BUNLAR HAINLERI YA BIRDE SOKKAKTA EVDE CEM EVINDE ISYERINDE LOKANTALARDA ATATURKLU TURK BAYRAGI ASIYORLARYA NEFRET EDIYORUM MIGDEM BULANIYOR BU KADAR HAINLERE DESTEK VEREN SAHTE ATATURKCULERDEN. IGRENC CHPLI PKK.

(1) (0)
26.06.2018 10:04:35 GöZLüklü

hainliğin adı ''stratejik oy kullanma'' olmuş....

(1) (0)
26.06.2018 10:04:20 Trabzonlu

Partisini satan Vatanını da satar. Onu da çoook denediniz, ama karşınızda Biz varız. Sizden çok daha uyanık Biz varız, Bizleriz bu Vatanın Bekçileri, Sahipleri.

(0) (1)
26.06.2018 10:04:12 Çorumluu

Eliniz kırılsın

(0) (0)
26.06.2018 10:04:07 FRANKFURT

Teror destekcileri unutmayacaz!!!!

(2) (0)
26.06.2018 10:04:07 OSMANLI

La insan hain olduğunu bu kadar net söyler mi bunların arkasından giden hainlere ne demeli şimdi...

(0) (0)
26.06.2018 10:03:54 FRANKFURT

Teror destekcileri unutmayacaz!!!!

(1) (1)
26.06.2018 10:02:22 İZMİR SAHTE ATATÜRK'ÇÜ

Yav bu İzmir'in hepsi sahte Atatürk'çü zaten... Atatürk yaşamış olsaydı bugün, bunlar gölgesine bile yaklaşamaz dı.. Seçimlerden önce de, hiç ATATÜRK adını duydunuz mu bunlardan? Oysa REİS seçim klibin de bir başlamış, bütün büyük Türk insanlarını saymış Atatürk e kadar tarih boyu...

(2) (0)
26.06.2018 10:02:20 GBT

90'lı yıllarda Dep adında pkk partisi vardı,yeni bebeler bilmez,bu partiyi ozaman Shp Erdal İnönü partisi ile ittifak yapıp meclise soktu,ozaman chp nin adı shp idi, devir değişiyo kişiler değişiyo ama bu chpnin yediği gayta değişmiyoo,

(2) (0)
26.06.2018 10:01:05 akay49

Hain kürtler sadece kendi partilerine verse şuan iktidar olurldu boş laf yapmayın

(1) (3)
26.06.2018 09:59:10 kara türk

Cehape stratejisine bak devleti yönetseler kimbilir kimlerle basıl stratejiler geliştirecekler devlet millet üzerinde...

(3) (0)
26.06.2018 09:58:47 murat

sizin izmir milleti ayrı millet Türk milleti değil Tük milleti olsa vatan hainlerine oy vermez

(4) (0)
26.06.2018 09:57:56 GBT

Vatanını satan chplilere sözüm, Yeni lideriniz Apo size hayırlı olsun, utanmadan birde Atatürkçüyüz diyorsunuz reziller,,Hdp ye 2 milyon oy chpden tebrik ediyoruz sizi bu hainliğiniz ile ne kadar övünseniz az,,

(7) (0)
26.06.2018 09:57:27 mardinli4747

Chp liler siz busunuz işte erdoğan gitsinde kim gelirse gelsin ülkeyi kim elegeçirirse geçirsin hesabınız var başkada poltan anlamassınız

(6) (0)
26.06.2018 09:57:09 mehmet

atatürkün askeriyiz diyen arkadaşlar artık aponun askerleri olmuştur

(5) (0)
26.06.2018 09:56:37 Türkiye

Gavur İzmir di bir de hain oldu.. Yazıklar olsun

(2) (0)
26.06.2018 09:55:39 kerem

bu millet yaptığınız bu hainliği unutmayacak

(5) (0)
26.06.2018 09:55:11 Rerry

Chp değişmez bu kafa hep aynı.İnşallah vatan,millet sevgisi ile de hareket edeceğiniz günleri görürüz.

(2) (0)
26.06.2018 09:55:05 HÜSEYİN

Chp pkk hdp aynı

(9) (0)
26.06.2018 09:54:44 HÜSEYİN

Devletim hakkariye şırnak tunceli muş diyarvakır izmir buralara hizmet ve yatırım yapmayın sen ne kadar hizmet ediyorsan hain çoğalıyor

(2) (2)
26.06.2018 09:54:38 AYKIRI

teröristlere oy veriyorlar, sonrada atatürk vatan, yunanla savaştık filan diyorlar. tamda gavur usulü

(5) (0)
26.06.2018 09:54:29 kemal

Elleriniz kirilsin isallah

(7) (0)
26.06.2018 09:54:04 HAKİKAT

hainler

(5) (0)
26.06.2018 09:54:01 Hasanoğlan

CHP nin ne y

(0) (0)
26.06.2018 09:53:59 kafka

Parti kurayımda banda 20 milletvekili gönderin sizin her dediğinizi desteklerim

(0) (0)
26.06.2018 09:52:59 HÜSEYİN

İzmire hiç hizmet gitmesin

(1) (0)
26.06.2018 09:52:37 Kemal

Ben bu güne kadar Ak Partiden başka yere oy kullanmadım. AKP %10 a yakın oy kaybetti bunun tek sorumlusu bu tür yayın yapmanızdır. Başkanımız yemin ettikten sonra görüşecez sizlerle. Bu nasıl habercilik siz kaybettirdiniz o oyları bu kadar çarpıtarak. şişirmeniz gereken bir parti değil AKP.

(1) (0)
26.06.2018 09:52:32 cortezz34

ulkesinin gelecegi icin hassasiyetle davranip pkk ile direk bağı olan hdpye oy verip işine geldigi zamanda mustafa kemalin askerleriyiz diyen chpliler cidden akıl alır gibi değil

(3) (0)
26.06.2018 09:52:01 sam

Vatan millet diyecen hemde vatanı bölmeye çalışan bir partiyle ortak çalışacan...sizin siyasetinizin taaaa!!!!!!!

(3) (0)
26.06.2018 09:51:56 HÜSEYİN

Ne diyorlardı gavur izmir şimdi hain izmir oldu

(3) (0)
26.06.2018 09:51:37

İZMIRLİ VATANSEVERLERE LAFIMIZ YOKTUR..KARANLIKLAR İCİNDE KALMIS DOSTLARIMIZA, SLM LAR..

(0) (0)
26.06.2018 09:51:34 Bigalı

Vatan kainleri

(2) (0)
26.06.2018 09:50:59 bozkurt

ulan gavur izmir diye...boşuna dememişler

(1) (0)
26.06.2018 09:49:47 Dogru Analiz

Kuyruklu yalani tekrar edip propaganda yapmayin. Batida ki Kurt koylerine bir goz atin. Ne kadari CHP dedi... Gercek bilgi soyle CHP nin oylari IYI partiye kaydi, Kurtler de CB adayliginda hata yapip Ince’ye oy atti.

(0) (0)
26.06.2018 09:49:47 Dogru Analiz

Kuyruklu yalani tekrar edip propaganda yapmayin. Batida ki Kurt koylerine bir goz atin. Ne kadari CHP dedi... Gercek bilgi soyle CHP nin oylari IYI partiye kaydi, Kurtler de CB adayliginda hata yapip Ince’ye oy atti.

(0) (0)
26.06.2018 09:49:40 baskan

beyler hos guzel siz vatan perver deyilsiniz demek sahi chp kacpara satin alak da

(0) (0)
26.06.2018 09:48:22 osmanli torunu

Polisimizi askerimizi şehit edenlere destek olan eller kırılsın! Bumu Atatürkçülük! Bunu yerli millilik! Kafayı yemişsiniz bir de bu memlekette yaşıyorsunuz! Sahte Atatürkçülük oynuyorsunuz! Hepimiz hokkabazsınız!

(1) (0)
26.06.2018 09:48:18 nooooo

ülkenin geleceği hassasiyetiymiş çok güldüm

(1) (0)
26.06.2018 09:48:16 oguz.ca

Bu nasıl bır yer ya

(0) (0)
26.06.2018 09:48:10 salman antepli

Bizde stratejik davrandık MHP VERDİK normalde OYUM HER ZAMAN AKP

(0) (0)
26.06.2018 09:48:04 ottoman

chpkk artik face de isimlerinizin basina koyarsiniz tc koyacak degilsiniz ya

(0) (0)
26.06.2018 09:47:37 HDP = PKK

HDP'ye verdiğiniz her oy MEHMETÇİĞE sıkılmış bir kurşundur... İşte bu yüzden GAVUR İZMİRSİNİZ!!!

(4) (0)
26.06.2018 09:47:32 ayhan

Beter olun teröristle bir oldunuz vatani satan sizlersiniz Atatürk ün yolundan ciktiniz yasasaydi hepinizi kursina dizerdi

(1) (0)
26.06.2018 09:47:06 CHP=PKK

Stratejik davranıp sözde Atatürk'ün askerleri Türkiye Cumhuruyetini yıkıp parçalamayı hedef almış ve binlerce mehmetçiğimizi şehit etmiş HDPKK"ya oy verirse yarın da stratejik davranıp Yunan la beraber bize kurşun sıkmanın arasında hiç fark yoktur. Bundan sonra benim için İzmir gavur İzmir dir.

(1) (0)
26.06.2018 09:46:33 I Y I

Her chplinin öyle olduguna atatürkün degerlerine sahip cikmadigina inanmiyorum

(0) (0)
26.06.2018 09:46:23 izmirli

suriyelilerle birlikte aşiri miliyetcileride sinir disi etmek gerek kimi insana bakar bayrak toprak gorur bizler ise ac usuyen yoksul insan goruruz ...!!!!

(1) (0)
26.06.2018 09:46:21 Siyah 79

Sizin stratejinize, büyük komutan vatanı hainlere satın diye emanet etti dimi. Ahirette çok işiniz var İnşallah.

(0) (0)
26.06.2018 09:46:14 aşdlssla

Ben izmire yeni taşındım doğal güzellikleri dışında bir halt yok izmirde. Böyle bağnaz böyle tutucu kendilerinden olmayanı dışlayan bir şehir daha görmedim ben. Bu nasıl bir zihniyet anlamıyorum arkadaş muhalefet olsun diye teröriste oy veren vatan haini değilde ne ? Bu strateji değil hainliktir. Am

(1) (0)
26.06.2018 09:46:01 KONYA

İzmir marşını değiştirip biji apo diye okursunuz artık. TERÖRİST DOSTLARI

(0) (0)
26.06.2018 09:45:57 delü

hala bu seçimde, chpnin proje partisi olduğunu anlamayanlar var

(0) (0)
26.06.2018 09:45:44 aliosman

Gerçekten oldukça stratejik davranılmış terör destekçisi olan bir partiyi meclise sokmak için elinden geleni yapmış İzmirliler İzmirliler kutlamak gerek, türkiye’deki pkkterör örgütü Sempatizanı olanlar İzmir’i ikinci Diyarbakır olarak görebilir artık

(0) (0)
26.06.2018 09:44:08 BASAT

Biz vatan söz konusu olunca strateji falan anlamayız, (bizden kastım mhp+ak parti seçmeni) ama ittihat ve rekkiden beri kendini sağa sola satmaya alışmış bir kitle var, biz inadına vatan, inadına milliyetçilik ve islam demeye devam edeceğiz.

(13) (0)
26.06.2018 09:43:36 dost

Allah belanızı versin!!!

(15) (0)
26.06.2018 09:43:24 yigido03

Yillar once DEP lileri meclise soktunuz. Şimdide buna devam ediyorsunuz. Chp ayni tas ayni hamam...

(12) (0)
26.06.2018 09:43:22 Hll

Bizim partili hassas ülkenin geleceği için oy verdik..ülkenin geleceği için mi pkk nın partisine oy verdiniz hainler...inşallah o dökülen şehitlerin kanında boğulursunuz...

(9) (0)
26.06.2018 09:42:44 Yalansa Yalan Deyin

Haçlı emperyal son 20 senede terörü siyasallaştırdı , parti kurdurdu,seçime soktu, chpyi ele geçittirdi, diğer partilere sızdı , bir kısmı deşifre oldu ayrıldı halen daha barajı aşıp meclise geliyorsa büyük bir problem var demektir.

(5) (0)
26.06.2018 09:42:13 SASIRMADIK

SAY desek 3 buyuk proje sayamayan sehırden ne hayır gordukkı, ınsanından gorek.. 5 yılda 1 tranway yapmıslar onada hdp lilerle bınmısler.

(5) (0)
26.06.2018 09:41:29 mülayim

şehitleri yok korkaklar askerlikten kacan hain bunlar

(5) (0)
26.06.2018 09:40:28 msg.kürd

gavur gavura vermiştir chpkk

(7) (0)
26.06.2018 09:40:01 ALİ ÇALIK

BİR ZAMANLAR ULUSALCILIK NUMARASI İLE ELİNZE TAŞLAR ALARAK İZMİRE SOKMAK İSTEMEDİĞİNİZ HDP LİLERE ŞİMDİ OY VEREREK BARAJI AŞTIRDINIZ. CHP Lİ İKEN HDP YE OY VEREN İZMİRLİLER KENDİ PİSLİĞİNİZDE BOĞULUN EMİİİİİ.

(5) (0)
26.06.2018 09:39:59 kdr

başka milletlere irklara laf ederken bin kere kendinize bakin türk ün türk ten başka düşmanı yoktur , bir kez daha ispatlandi dünya asla Türklere karşı değil, Türkiye de Türkler birbirini yemek icin firsat kolluyor,

(1) (1)
26.06.2018 09:39:28 ozgur

izmir diyip şehrimizin ismini genelleme yapmayın orada ülkücü ve akpartili gardaşlarımızda var. izmir deki chpli hainler olarak verdik deyin.

(6) (0)
26.06.2018 09:39:10 el turka

Nefretinizde boğulun,kurusun nesliniz dağlar taşlar

(5) (0)
26.06.2018 09:38:58 eagle

Terör kardeşliği

(2) (0)
26.06.2018 09:38:54 mülayim

ne olacak chp beleşçi sağcı vatandaş devleti korur solcular teroristi korur bunlar belesten yasayanlar hainler

(1) (0)
26.06.2018 09:38:39 YORUMS

"Sen şehid oğlusun, incitme, yazıktır atanı" verdikleri her oyda ellerine bulaşan şehid kanlarını görmemişler. Tamam belki de oyumuzu cani gönülden verebileceğimiz bir yer olmayabilir ama bu kadarı da olmaz !

(3) (0)
26.06.2018 09:38:30 muşlu

Evet bizde öyle davrandık sizi gömdük sandığa

(4) (0)
26.06.2018 09:38:22 Milli ve Yerli

Utanmadan sıkılmadan hdp ye verdinizde ne oldu çoğunluk yine cumhur ittifakında. Keşke CHPliler kendi partisine verseydi en azından böyle bir şeye alet olmamış olurlardı. Yazık çok yazık...

(2) (0)
26.06.2018 09:38:10 K.Til

kellenize dikkat edin... atatürk kalkar gelirse omuz üstünde kalmaz...

(2) (0)
26.06.2018 09:38:03 cengizhan

mustafa kemali'in askerleri oldu pkk uşağı

(4) (0)
26.06.2018 09:37:58 ali

Vatan sever bir sol parti olur anlarım da HDP nedir be kardeşim. Birde Atatürkün partisi söylenecek çok şey var da neyse

(1) (0)
26.06.2018 09:37:49 IZMIRLI

SASIRMADIK.. .. 3 buyuk Proje say desek sayamayan sehırden ne hayır geldıkı, ınsanından gelsın..

(1) (0)
26.06.2018 09:37:36 stratejist

Stratejinizi seveyim

(1) (0)
26.06.2018 09:36:59 Milli ve Yerli

Adamlar açık açık Atatürk e küfür ediyor. Atamızın kurduğu Türkiye Cumhuriyeti' ne karşı geliyor. Siz halendir nasıl stratejik davrandık falan diyorsunuz.

(1) (0)
26.06.2018 09:36:55 unutturma

bunları unutma unutturma,,,hainler utanamdan şehit cenazelerine çelenk yollarlar..yazıklar oslun

(1) (0)
26.06.2018 09:36:34 yoruk

izlerde artık stratejik davranıyoruz ve tüm chplileri terörist olarak ilan ediyoruz......

(1) (0)
26.06.2018 09:36:31 diriliş

Ülkemizin en köklü partisinin nasıl hdp ye dönüştüğünü kemal kııçdaroğlunu getiren projenin ürünüdür artık gerçek chp liler şunu görmesi lazım ve kemal kılıçdaroğlundan chp yi çok acil kurtarmaları gerekiyor

(2) (0)
26.06.2018 09:36:09 ghyt

izmirli bilir isini amac tek adam rejiminin onunu kesmek ?

(1) (3)
26.06.2018 09:36:01 PORTAKALIN MEMLEKETİ

HADİ ORDAN KENDİ YALANINIZA ANCAK KENDİNİZ İNANIRSINIZ BASBAYA PKK'YA OY VERDİNİZ VATAN İÇİN SİZ PARMAĞINIZI BİLE OYNATMASINIZ İZMİRLİLER SİZLER BU VATAN İÇİN YÜKSÜNÜZ YÜK KENDİNİZDEN UTANMALISINIZ..

(1) (0)
26.06.2018 09:35:11 YAVUZ SELİM

VATAN HAİNLERİ ALLAH CEZANIZI VERSİN BU MİLLETİN EKMEĞİNİ YERSİNİZ BU MİLLETİN ASKERİNİ POLİSİNİ ŞEHİT EDEN AŞŞAĞILIK PKK YA OY VERİRSİNİZ, DEMEKKİ GEVUR İZMİR DEDİKLERİ ÇOK DOĞRUYMUŞ

(1) (0)
26.06.2018 09:33:55 KAHRAMANMARAŞLI

hadi oradan lan sevmezsin etmezsin git doğu perinçek e verseydiniz. Vatan hainlerine verdiğiniz o oyla askerimizin polisimizin ve diğer tüm şehitlerin kanı elinize bulaştı allah sizinde belanızı versin.

(11) (0)
26.06.2018 09:33:38 DERBEDER

vatan hainlleri

(10) (0)
26.06.2018 09:33:08 fenerli

yazıklar olsun sizin gibi hainlere vatan hainlerine oy vermek için yunan tohumu olmak lazım ki siz de öylesiniz

(9) (0)
26.06.2018 09:33:05 TTT

HER GÜN ŞEHİT HABERLERİ GELİRKEN BEN SİZE NE DİYEYİM.SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİM.ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN.ATATÜRK'Ü ,BAYRAĞIMIZI DİLİNİZE AĞZINIZA DOLAŞTIRMAYIN,KİRLETİYORSUNUZ.YAZIKLAR OLSUN.HARAM OLSUN.

(9) (0)
26.06.2018 09:32:46 gurbetci

HDP ye oy veren herkesin elinde sehit kani vardir yaziklar olsun birde sehit cenazelerinde isyanlardasiniz ama oy vermeye gelince katillerin partisini meclise soktunuz utanin utanin bakalim bu sehitler bizlere haklarini helal etcekmi

(8) (0)
26.06.2018 09:32:30 Adıyaman'lı Akın

Sizlerin o serçe beyninize edeyim. Vatan Hainleri

(3) (0)
26.06.2018 09:32:21 elif

Bu seçimde chp ye oy verenin hdp liden bir farkı yoktur. Vatan hainisiniz.Ama görüyorsunuz ki bu avuç kadarsınız, sizin TÜRK milletini yenmeye gücünüz yeter mi? hadi canım hadi ötede oynayın...işimiz gücümüz var ayak bağı olmayın...

(2) (0)
26.06.2018 09:32:20 Sıradan Biri.

Bu saattenu sonra kimse artık chp Atatürk partisi felan demesin uzaktsnu yakından alakası yok terörist yandaşları

(1) (0)
26.06.2018 09:32:10 kemal

Askerimize kurşun sıkan hailere chppk lılar destek verdi haramm olsun

(1) (0)
26.06.2018 09:31:19 mali müşavir

İşbirlikçi chpkk hdpkkyı meclise soktu! Mehmetçik polis öğretmen çocuk katillerini atatürkün partisi meclise nasıl taşır diyeceğim ama nafile kıblesiz insanların mekanı olmuş bir partiden ne beklenir ki

(1) (0)
26.06.2018 09:30:57 DR

İZMİR BU ÜLKEDE HDP LİLER BAŞKA BİR İLDE BİJİ APO BİJİ PKK DİYE KONVOY YAPAMAZLAR LİNÇE UĞRARLAR. İZMİR SEN HANGİ ÜLKENİN ŞEHRİSİN,İZMİR MARŞINI OKURKEN UTANMALISIN ATATÜRKÜN ASKERLERİ APO NUN ASKERLERİ OLMUŞ

(2) (0)
26.06.2018 09:30:55 ali ede

PKK DESTEKÇİSİ OLDUĞUNUZ VE BU YÜZDEN AK PARTİYİ SEVMEDİĞİNİZİN KESİN DELİLİDİR

(0) (0)
26.06.2018 09:30:51 x

izmir her isteyene ?

(2) (0)
26.06.2018 09:30:45 Marko Paşa...

2009 da A Türk'ü taşlamışlardı, İzmir'de PeKeKe istemiyoruz diye ? Yani kısaca söylemek gerekirse "İzmir'den bi CACIK olmaz"...

(1) (0)
26.06.2018 09:30:29 Mustafa

Yerel seçimlerde ne halt edeceğinizi şimdiden kara kara düşünün.

(2) (0)
26.06.2018 09:30:11 yiğido

iyi halt ettiniz cokmu mutlusunuz.önceki secimde de hdp ye barajı gecirdiniz hendek kazdılar 80şehit verdik allah bunların hesabını soracak sizden

(0) (0)
26.06.2018 09:29:51 vatan için

evet bizde stratejik davrandık Bahçeli ve Erdoğan a verdik

(285) (0)
26.06.2018 09:29:48 ŞEKİL BAŞKAN

Atatark yerinden kalksa sizin stretiğinize deder başlar. Kurban olun Atatürk e

(175) (3)
26.06.2018 09:29:10 mikado

ocalan soyadli insanlarin maaslarini odeyecegiz vergimizle tebrikler. akp dusmanligi insanlarin gozunu bu kadar karartmis ve sonucta istediginiz de olmadi cok sukur ittifak 300un uzerinde.

(0) (0)
26.06.2018 09:28:28 5n1k

ulan eliniz nasıl gitti hdpye oy atmaya vicdansızlar!

(326) (5)
26.06.2018 09:27:52 işçi

Vekil satarsınız seçmen satarsınız ne satılık partisiniz

(343) (5)
26.06.2018 09:27:31 mertko

İzmir de yaşıyorum az önce iki kişi konuşurken duydum CHP liuim keşke vermeseydim diye hayıflanıyordu.

(10) (0)
26.06.2018 09:20:58 Dikili ÜLKÜCÜ

Chp nin vatanı sattığının kanıtıdır o haritanın köşedindeki mor renk

(418) (3)