Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
23.06.2018 23:28:49 yavuz selim

Bugün bunu söylemene ne gerek vardı sayın bahçeli...

(1) (1)
23.06.2018 23:08:54 borucu

Noldu seçim bitmeden kavgayamı başladın moruk

(0) (2)
23.06.2018 22:32:07 CcC

Bakan verme, ülkeyi yönetmeye talip olma...sokaktaki ülkücülerin senin gibi bir işi yok reis biraz da bunu düşünsen...Milliyetçilik bizden paraları cebe indirmek Akp'lilerden

(0) (2)
23.06.2018 20:58:52 garip

Adamsın ihtiyar reis

(6) (0)
23.06.2018 20:44:51 oruc1453

Cumhur ittifakının bozulmasını ne kadar çok isteyen var başka konu yokmuş gibi her gün mutlaka dinamit lokumu bırakılıyor ittifakın temeline

(5) (1)
23.06.2018 20:25:08 Ben bilemedim de...

Vaktiyle Kılıçdaroğlu'nun ''Başbakan sen ol.'' teklifini de reddetmişti. Bahçeli'nin hangi sebeple siyaset yaptığını keşfeden biri açıklama yapabilir mi acaba?

(0) (3)
23.06.2018 20:24:30 hasan

Mhp -RTE

(4) (0)
23.06.2018 20:18:00 jjd

bahçelinin ne yaptığını anlayabilen var mı

(1) (4)
23.06.2018 19:58:51 hg

Mal gördüm de senin gibisini görmedim

(5) (3)
23.06.2018 19:52:37 Sinem

Birlik ittifakında kaşeyi Akp yerine Mhp ye basacağım diğerleri Akp ye,

(2) (0)
23.06.2018 19:19:10 adboz40

pazartesi günü Türkiye yeni bir güne uyanacak.artık eski sistem olmayacak.baskan istediği kişiyi bakan olarak atayabilecek.hukumet krizi diye birşey olmayacak. görüp bekleyeceğiz.

(2) (1)
23.06.2018 19:04:10 özbek

Bi fotoğraf bile koymamışsınız diğer bütün haberlerde bir sürü fotoğraf var

(0) (0)
23.06.2018 18:47:24 RAFET

ulkucu gecinen bir kisim yillarca devletin başina devlet geçecek diye atip tuttu simdi ki slagiblari ne acaba resin yanina kucu kucu yerine bahceli mi gececek utanmitorsunuz degil mi hala daha mhp oy atarken ulkuculukmus vatanmis milletmis deger yargilariniz dediginiz herseyi akp sattiniz len

(1) (8)
23.06.2018 18:38:02 muharem vatansever

Yüzde 2 veya 3 alacaksın ne bakanı sen tayyibi tayyip seni kurtaramayacak abbas yolcu

(8) (10)
23.06.2018 18:29:29 i.Yalcin

Hayel kurmayin,artik hükümet yüzü göremezsimiz,bu is bitmis siz hala neyin hesabini yapiyorsunuz

(2) (6)
23.06.2018 18:23:15 millet

15 temmuzdan bu tarafa insanlar yemin edip sana ahde vefa gostereceklerini soylemislerdi.Aha seciim geldi.Herkez yeminini tutsun. Oylar baskanlikta tayyip reise vekillikte bahceliye.

(8) (3)
23.06.2018 17:59:39 akit partisi bitti

bakanlik falan vermeyiz!!!!!!!!

(4) (3)
23.06.2018 17:57:23 ülkücü kale

koca reis bahçeli.. grup bile kuramayacaksın..haberin olsun.. osmaniye de bile işin zor yarın akşam bence istifa et, ve mhp nin önünü aç...

(6) (9)
23.06.2018 17:48:54 OFLU

DOĞRU OLAN BU. ANCAK DEVLET BÜROKRASİSİNDE ÜLKÜCÜLER OLMALI OLACAK.

(10) (3)
23.06.2018 17:36:03 AkilAdaMrtzM

Meclis sayın Bahçeliye, Devlet ise Reis-i Cumhurumuz Sayın Recep Tayyip Erdoğan(Türkiye Cumhuriyeti Devleti 1.Başkanı)'na emanet..!

(6) (2)
23.06.2018 17:28:44 mahoni

Adalet içişleri ulaştırmayı ekenomi ve milli savunma bakanlıkları alamayınca kim ne yapsın turizm bakanını..adam haklı

(3) (1)
23.06.2018 17:12:52 Akın çetin

Süleymancılar iyi partiye vereceklermiş verin siz kime oy verseneniz baraj altında kalıyor 2002 anap 2007 DYP CIA öyle istedi değilmi zekat ve fitre diye kapısına gittiğiniz Müslümanlar sizin kurslara çocuklarını verenlerde akıl Yok

(5) (7)
23.06.2018 17:02:49 misafir

bahçeli daa vakit var gel millet ittifakına oyum senin geçenki programda önceki söylediklerimin arkasındayım dedin gel beraber bi tokat atalım dolara euraya patates e soğana hadi

(5) (4)
23.06.2018 17:01:27 yarın son gün

sarayın otoparkını olcaya verin yeter diyor yani çapsız

(4) (5)
23.06.2018 16:50:58 Son-Yorum

Basit iki soru: 1) Madem iktidara talip değilsin; neden seçim beyannamesi hazırladın? 2) Ve neden seçime giriyorsun?

(6) (7)
23.06.2018 16:45:36 Gurbetci

Burada bos bos yorum yazanlar var ya… Siz sadece vakit kaybediyorsunuz.

(2) (1)
23.06.2018 16:43:22 Siz Hangi Saftasınız

ÜLKÜCÜ KARDEŞİM! İktidarda CHP olsaydı "Bize ne Suriye'den!" derdik. PKK 15 Temmuz'da Fırat'ın batısına geçti, adım adım Akdeniz'e ilerledi. Akdeniz'e ulaşsaydı ABD şirketlerine petrol satan, her türlü silahı, uçağı, gemiyi alabilen bağımsız bir devlet haline gelip Türkiye'ye sataşmaya baş

(3) (1)
23.06.2018 16:38:56 tomris

adamın tek politikası iktidar olmamak

(6) (2)
23.06.2018 16:38:22 Guven yok ki

Meclisi birakmak istemiyor ki bu da mantikli. Bakanlik cunku gecici. Iki ay sonra bakanliktan alip baska birini atayabilir. Bizi bakanlikla avutmaya calismayin hakkimiz olan mv sayisini verin yoksa ittifaktan cikariz diyor. Bahceli bile Tayyip e guvenmiyor. Ak partiye guvenmiyor.

(0) (1)
23.06.2018 16:31:28 Ust Akıl

Kim kazanırsa kazansın her durum için kilit yine mhp anlayın oyun çokluğu değil aklın çokluğu önemli bazen mecliste 1 kişi bile. Onemli bunu saglayacak denklemi kurmak yuksek akil isidir. Her gorus olacak ama hepsi biraraya gelsede sana muhtac kalacak

(1) (0)
23.06.2018 16:17:52 ülkücü

millet ittifakı kazanacak kendini boş yere hırpalama

(8) (8)
23.06.2018 16:15:24 mümin

Sayın bahçelinin devlet adamlığına devlet ve millet aşkına güveniyorum Mecliste mhp cumhurbaşkanlığında bu gün kararı ile muharrem ince olacak vatana millete hayırlı seçim sonucu dilerim

(3) (5)
23.06.2018 16:14:56 Aydın

Adamla dalga geçiyolar o zaman niye bir model çıkardın kara mı zarara mı ortaksın millet bilsin

(4) (2)
23.06.2018 16:14:04 şokk

tek kelime ADAM...

(3) (6)
23.06.2018 16:13:46 Emre

İşi gücü ortalığı karıştırmak

(5) (2)
23.06.2018 16:03:43 Ülkücü Gençlik

Ülkücü hareketin önünde ki en büyük engel Devlet Bahçeli.Ülkücüler ilk defa kendi başkan adayını çıkardı.Ülkücü hareketin lider topuklu efe aşina Meral Akşener.

(10) (6)
23.06.2018 15:57:49 ak

Korkaklığın hakikaten bıktırdı. Devleti yönetmeye gerçekten niyetiniz yok.

(5) (5)
23.06.2018 15:55:20 Türkiye İYİ olacak

Süleymancılar Cemaati'nin önde gelenlerinin 'büyüğümüzün talimatı; bu seçimde oylarınızı İYİ Parti ve Meral Akşener'e verin'

(9) (10)
23.06.2018 15:44:19 Adsız

Tekrar sacmalamaya basladi soz hakkin olmadiktan sonra yeni sistemde meclise gurmenin ne anlami kaldi kendi öz iradenle degil MHP ye gonul verenlerin istegiyle karar almasi lazim bu noktada

(4) (3)
23.06.2018 15:29:51 bossss

yav dayı sen ne istiyorsun Allah'ı ni seversen akpnin ortağı da ittifakida çatlamış

(8) (4)
23.06.2018 15:06:00 Acaba hangisi?

Buradan iki sonuç çıkar ; 1) Koltuk sevdası o kadar yer etmiş ki ileride kendisine rakip olabilecek birisinin çıkmasından korkuyor 2) Mhp içerisinde bakanlık yapabilecek tek bir adam yok. Yani içişleri bakanlığı bakanlığı bizim olsun terörle en iyi biz mücadele ederiz demesini beklerdim aslında.

(11) (4)
23.06.2018 14:56:44 vatandaş

sabır fitneye kulak vermeyin bir birinize sahip çıkarak milletin umudu oldunuz devlet reise reis devlete birlikte vatana sahip çıkarak milyonların sevgisini kazandınız yeter

(10) (5)
23.06.2018 14:51:21 ğardaş

senide adam ettiler. cibiliyetsiz.

(6) (10)
23.06.2018 14:33:33 BÜYÜK SELÇUK BEY

harekatın adını kirlettin yeter illet oldun yeter.

(13) (13)
23.06.2018 14:29:47 Cumhur ittifakının çöküşü

Afyonkarahisar'ın MHP'li Emirdağ Belediye Başkanı Uğur Serdar Kargın, sosyal medya hesabından büyük yankı uyandıracak bir mesaj paylaştı. Cumhur İttifakı'nın dağıldığı konuşulan bu günlerde, MHP'li Kargın, AKP'yi suçlayarak ilçede halkın ittifak istemediğini yazdı.

(9) (13)
23.06.2018 14:15:11 babayigit

böylece koltuk sevdalosı söylemlerinide çürütmüş oldun. Bilge lider Devlet Baba

(9) (8)
23.06.2018 14:09:08 RTE.. DEVAM

Helal sana

(7) (8)
23.06.2018 14:03:24 Başkan Hacı Muharrem

erdoğanın İstanbul mitingini internet üzerinden 2500 kişi izliyor Muharrem İnce'nin 80 bin kişi.

(19) (9)
23.06.2018 13:51:17 xx

ilk teklifte hütümete kurulmasına destek vermemiştin de kızmıştık ama çok doğru yapmışşın ki , şimdi anlıyoruz. BÜYÜK Lider olduğunu. Teşekkürler Devlet Bahçeli

(8) (3)
23.06.2018 13:45:41 kayisi kentli

sen nasil bir kralsin ya. sen tek menfaatin devlet miş. bunu bize gösterdin. allah senden razı olsun. Devlet in adami Devlet Bahçeli...

(9) (4)
23.06.2018 13:43:13 aslantepeli.jouwweb.nl

''bahceliyi reyzz'in yardimcisi gormek istiyorum'' gibi ber yorum yazmis biri. ecevitin yardimcisi kimdi ?!

(4) (1)
23.06.2018 13:40:17 Tamda secim öncesi

Reisden iyi bi Firca yemis anlasilan.

(8) (4)
23.06.2018 13:34:59 Eyyy Bahceli

Sen Erdogandan izin aldinmida böyle konusuyorsun.

(9) (6)
23.06.2018 13:34:02 Ismi Devlet kendisi Hüsran

Yüzde 19 Oy alan MHP yi Türkesden devralip ,yüzde 5 lere düsüren adam.

(13) (5)
23.06.2018 13:32:22 norm ender

Mecliste oyum mhpye cumhurbaşkanlığında muharrem inceye

(7) (12)
23.06.2018 13:27:41 bozkurt

iyi de biz kızılay miyiz niye destek verdik oylese kabinede bir ulkücü gorus olsun en azindan çözum sureci rezaleti yasanmaz

(6) (1)
23.06.2018 13:27:36 cim bomlu

yerine göre bakanda vereceksin.Erdoģanın yanında ikinci başkan sen olacaksın.O zaman ittifakın ne anlamı var.Birazda yapıcı olun yahu.

(4) (1)
23.06.2018 13:20:24 cCc Reis cCc

Devlet Bahçeliye güven duyulmaz bu yüzden oyum Meral Akşener ve partisine.

(9) (12)
23.06.2018 13:15:23 cim bomlu

SAYIN DEVLET BAHÇELI ADAMSIN.YALNIZ BÖYLE IÇERDE ÇÖZEBILECEĞINIZ KÜÇÜK PÜRÜZLERI .DAHA ERDOĞONLA OTURUP KONUŞMADAN TV KANALINA AÇIKLAMAYI DOĞRU BULMUYORUM.SONSUZA KADAR AKP VE MHP OMUZ OMUZA OLSUNLAR INŞAALAH.

(6) (1)
23.06.2018 13:12:38 YA İSTİKLAL YA ÖLÜM

ÜLKÜCÜ KARDEŞLERİME SESLENİYORUM AKKURT OLMAYIN BOZKURT OLUN ASENANIN YOLUNDAN YÜRÜYÜN. SUR ÜFÜRÜLDÜĞÜNDE BİRLİK OLALIM.

(5) (2)
23.06.2018 13:10:37 ???????

Aha da buraya yaziyorum Reis secimi kazandıktan sonra mhp yide dağıtıp ortadan kaldıracak tarihte artık böyle bir parti kalmayacak

(1) (3)
23.06.2018 13:07:24 Acilin bitti ittifak

Posta koymus reis

(2) (0)
23.06.2018 13:05:14 Alo

Koca mhp ye ken ile beraber otenazi yapan adam. Siyasi partiler ulkeyi yonetmeye talip olurlar. Bu adama verdiginiz her oy sadece vekillik maasi almasina yarayacak mhp lilerin

(5) (1)
23.06.2018 12:57:49 Abc

İstemem yan cebime koy...

(2) (2)
23.06.2018 12:55:34 Adam

Son kez düşün bu işsizlik ve pahalılık ta bir de 4 milyon Suriyeli vatandaş olacak. Bunlar gelecekte senin küçük yavrunun başına bela olacak. Aynı pkk da böyle doğdu. Özal 1.5 milyon kürdü almıştı topraklara. Şunu da unutma vatandaşlık verilmese bile çoğu Türkler işe evlendi bile vatandaş oldu bile.

(8) (4)
23.06.2018 12:55:13 MOLLA

BAZI GERİ ZEKALI ESKİ MHP ŞİMDİ İPLİ OLANLAR. "Ortaklık bitti "GİBİ BİR ANLAMLA SOSYAL MEDYADA SALYA AKITIYOR. BU KADAR ZEKA SEVİYENİZ VAR. İYİ OKUYUN BAKALIM.

(3) (7)
23.06.2018 12:52:33 rüstem

İmamlar hatipler hocalar Takkemiz sakalımız namazımız Koltuğumuza sahip çıktık İslam namına Kuranı mızrağa taktık Elhamdülillah Ucunda cennet var yolumuzun Torbamız yalan ile iftira Bizden değilse ateşe haşa Toplayıp attık Elhamdülillah

(0) (0)
23.06.2018 12:52:22 rüstem

Hak aşkına Allah aşkına Bir yalan gördük mü sarılırız Yeterki bizden olsun Hepsine sahip çıktık Elhamdülillah. Demokrasiyi demokrasi düşmanına Çocuk tecavüzünü başörtülüye Darbeyi propagandaya Çoktan teslim ettik Elhamdülillah

(0) (0)
23.06.2018 12:52:06 rüstem

Montaj dedik şantaj dedik, Sahte dedik dublaj dedik, Bütün dosyaları birer birer Sandıkta örttük Elhamdülillah. Akşam demedik sabah demedik Milyon oldu iftira attık Yalanımıza yalan kattık Kanunu kitabı aştık Elhamdülillah.

(1) (0)
23.06.2018 12:51:37 PATATES SOGAN

HAHA KAZANSA BILE ORTALIK KARISACAK KAFA VE AKIL AYRI IS PATATES SOGANDAN SONRA EKMEK ALACAGIZ YURT DISINDAN BELLI

(0) (1)
23.06.2018 12:51:36 rüstem

Faiz lobisi dedik, Seçim meydanlarında saydık, 16 senede bankaları, Faize boğuk Elhamdülillah. Kimmiş bize laf eden, Akşam torpil, rüşvet masaları, Sabah erkenden en ön safta, Namaza da kalktık Elhamdülillah.

(1) (0)
23.06.2018 12:51:06 rüstem

CHP yi tarif eden şiir. Ya Allah Ya Bismillah dedik, Çıktı yola. Çok çileler gördük, Menzile vardık Elhamdülillah. Mavi Marmara dedik, Namalandık ta nemalandık Sonra bir akşam üstü İsraile sattık Elhamdülillah.

(1) (2)
23.06.2018 12:47:53 Muslim el kurdi.

Milliyetçi munafklara güven olmaz. Erdoğan dikkat etsin. Ak Parti şu kaos sürecinde mhpyi kullabildigi kadar kullanmalı ama asla kolunu teslim etmemeli. Zaten bahcelide Meral aksenerin parti kurmasindan sonra oylarının bolunup baraj altında kalacağını anladığı için Erdoğan'a sirnasti. Koltuğu kaybet

(5) (7)
23.06.2018 12:41:28 sakaryali

sayin bahceli tabiki devlet adamisin ama mhp artik bitti farkina varmani umut ediyorum keske boyle olmasaydi

(3) (4)
23.06.2018 12:41:04 anchovy

akp li olarak ailece biz önceden karar vermiştik. vekil seçimlerinde mhp

(5) (0)
23.06.2018 12:39:36 DOĞRU

Beka sorunu var diyor doğru ama bu beka sorununu AKP getirmesi başkasımı yönetiyordu da bu sorun devletin başına geldi PKK ile masaya oturan PKK dokunmayın emrini veren kimdi veto ile 12 sene devleti yöneten kimdi Barzani ile dost olup pkkyı besleyen topraklarında barındıran Barzani ile ticaret yapa

(3) (2)
23.06.2018 12:38:23 YA İSTİKLAL YA ÖLÜM

ÜLKÜCÜ KARDEŞLERİME SESLENİYORUM AKKURT OLMAYIN BOZKURT OLUN ASENANIN YOLUNDAN YÜRÜYÜN. SUR ÜFÜRÜLDÜĞÜNDE BİRLİK OLALIM.

(9) (3)
23.06.2018 12:27:14 Faruk Tuna

Mhp yi bitirdiya la adam

(14) (10)
23.06.2018 12:26:38 uygundur

çok uyanıksın devlet bey tebrik ederim..ak partinin en büyük açmazı yetişmiş eğitimli gücünün olmaması..80 yıllık sistem dindarları dışlamıştı..mhp biliyor ki elinde iyi bir kuşak var...bakan değil bakanlıktaki tüm personel zaten ülkücü olacak..bu da iyi bir şey zaten..

(3) (1)
23.06.2018 12:22:43 emreciksin

Secimden sonra bahceliye gerek kalmayacak

(11) (7)
23.06.2018 12:21:20 aaa

başkanlığın mimarı devlet bahçeli.pek iyi anılacagını sanmıyorum artık.

(6) (6)
23.06.2018 12:19:37 Aydın

Hayret bir şey ya ne diye ittifak yaptın o zaman İktidarda olmayacaksan sorumluluktan niye kaçıyorsun

(12) (0)
23.06.2018 12:17:51 Gakko

Sn. Bahçeli bu siyasi ortaklıkta Mhp li bir bakan olması doğal, bu konuda yanlış düşüncenizi yeniden değerlendirmeniz gerekir. Sizin muhatabınız Sn. Cumhurbaşkanımız olduğundan milletvekillerinin yaptığı bazı söylem ve davranışları es geçin. Saygılarımla

(5) (0)
23.06.2018 12:16:47 soru

oy kullanacak mhp secmenine sormak istiyorum, iktidar mucadeleniz yok, gorunuyor ki reisinize gore yonetime ortak olma derdiniz de yok , sormasi ayip siz niye oy kullanmaya gidiyorsunuz amaciniz ne ?

(6) (4)
23.06.2018 12:16:16 cCc Reis cCc

erdoğan Mhplilere munafık diyor Mhplilerin bir kısmı erdoğana başkanlık seçiminde oy veriyor yazıklar olsun.

(5) (6)
23.06.2018 12:11:12 bencil

Mhp yöneticileri bencil ve bilgisizdir. Ülkülerinden sapmışlardır. Hayatımda ilk defa mhp’ye oy vermeyeceğim. Genel başkan zat-ı muhterem derhal gitmelidir.

(2) (7)
23.06.2018 12:10:52 Bitti artık

Yemezler Sn. Başkan. Bu çıkışla bir yere varamazsınız. Bizler ülkücü MHP liler olarak AKP ye oy vermeyeceğimizi bizzat size söyledik. Kandırıldık, yanıldık vasıfları size aittir. Bu ylla oy devşiremeyeceksiniz, bizim alnımızda ne okudunuz da böyle bir çıkış yaptınız?

(1) (7)
23.06.2018 12:08:41 Epodras

Devlet reisin ihtiyacı yok. Devlet reisin derdi devlet. Cb tayyip olsun, m.vekilleri mhp den olsun çünkü Akp de dava adamı %20, mhp de %80.

(2) (6)
23.06.2018 12:07:12 borsacı

Adam destek veriyor işte daha ne istiyorsunuz.Boşu boşuna aklınıza vesvese getirmeyin.Devlet bey göz göre göre devletini ateşe atmaz.Çogu kişi Reis in yanında olduğu için oy veriyor.Kendi atağı na sıkacak degil herhalde.

(5) (2)
23.06.2018 12:05:16 TÜRK

ÖYLEBİR OYUN OYNANIYOR HAALA AYAKTA UYUYANLAR VAR KOSKOCA TÜRKİYEYİ BÖLMEYE ÇALIŞIYORLAR HEPİMİZ AYNI GEMİDEYİZ BUNU ASLA UNUTMAYINIZ!!!!!!!!

(3) (0)
23.06.2018 12:05:00 arslan

Seçime bi gün kala bu laflara ne gerek var Erdoğan olmasaydı bugün mhp diye bi partimi kalmıştı Erdoğan ittifakı kabul etmese baraj altısın meclis dışısın vekil bile olamazsın sonra ak partide adammı yokta mhp’den adam istesin bulunmaz hint kumaşımısınız 17/25 te “iç güvenlik yasaısı” çıkartılırke

(1) (0)
23.06.2018 12:00:23 atilgan akincii

Bak ülkemin basina bir sey gelirse hesabini senden sorulacak sonradan pisman olacak sakin bir sey yapma

(0) (0)
23.06.2018 12:00:23 atilgan akincii

Bak ülkemin basina bir sey gelirse hesabini senden sorulacak sonradan pisman olacak sakin bir sey yapma

(1) (0)
23.06.2018 11:59:37 AKINCI

Yaşlandı .......

(1) (0)
23.06.2018 11:58:07 Was machen

almanyada. vekillikte oyumu MHP ye verdim. ve şuan vijdanim çok rahat. digerinide R.T. erdogana verdim.

(3) (4)
23.06.2018 11:56:29 Abdulkadir Bagci

Seninle Gurur Duyuyoruz Baskanim Sen Her Bu devlet her Sicak Ter Doktugunde Terini Silen Adamsin

(0) (0)
23.06.2018 11:55:22 lacivert

Gelsin devlet kurumunda ülkücü devlet memurların halini görsün.Bakanlık alsaydı iyi olacaktı ama istemedi.nasil olsa 16 yildir akp nin memur sendikaları eziyor yinede ezmeye devam ederler.ne diyelim hayirlisi

(0) (0)
23.06.2018 11:54:58 AKP

Senin canın sağolsun Reis

(1) (1)
23.06.2018 11:53:39 ülkücü pokemon

MHP'nin parayla pulla mevkiyle işi olmaz MHP bir ideoloji partisidir.ülkücülerin tamamı aydın insanlardır.gaye mecliste hükümete ayar vermektir

(0) (0)
23.06.2018 11:53:10 Vartoli hollanda

Devlet BABA seni Başkan yardimci olarak görmek istiyorum

(1) (1)
23.06.2018 11:52:19 Ben bahçelinin

Yerinde olsam mhp yi kapatır dernek ya da vakıf kurardım. C.başkanı ol diyorlar ne haddime diyor, başbakan bakan ol diyorlar bizim gözümüz yok diyor. Birader sen parti programını iktidara gelmeden nasıl uygulayacaksın. Milletin oyunu artık heba etme. Bir tane ülkücü kadro kalmadı devlette.

(2) (0)
23.06.2018 11:52:13 Vartoli hollanda

Devlet baba Başkan yardimcisi okacak nokta

(1) (2)
23.06.2018 11:52:08 Pepe

Biz kenarda oturalim etliye sutluye karismayalim derseniz bu parti biter. 16 bakanliktan en az 2 tanesinin sizin yapmaniz lazim. Memlekete hizmet lazim

(0) (0)
23.06.2018 11:50:30 yusuf

kafam karıştı ide mhp biri bakan olması veyahut birinin bakan olması yeni sistemde millet vekili olamıyor bu saatten sonra mhp akp olayı değil devltin bekası ale islan bize bakıyor tekrardan o manevi gücün gelsini hilafet bayranı taşımamızı 15 temmuza kadar gerçekten siyasetti şimdi anlaşılıyorki al

(0) (0)
23.06.2018 11:49:49 KAPLAN

Bahçeli gider ayak seçimden önce son hamlesini'de yaptı

(1) (0)
23.06.2018 11:48:45 Unutmamak gerekir ki

MHP den adam çevirilmemesi uyarısında bulunmuş Türkmen Beyi. AKP ve MHP arasına nifak sokmaya çalışanlarin gazına kimse gelmez. Birde unutmamak gerekir ki MHP desteği olmasa, sistem bugünkü duruma gelmezdi Evet çıkmazdı. Cumhurbaşkanımızda bunun farkında söylemişti . Bunları unutmadan hareket etmek

(1) (0)
23.06.2018 11:46:46 Pazartesi her şey belli olur.

Reisi bir de Bahçeli kandırırsa yandı gülüm keten helva...

(6) (2)
23.06.2018 11:46:32 MHP & AK PARTİ CUMHUR İTTİ

gercek bir devlet adamı sen olmasan ciddi ciddi sıkıntıya girerdik bununun da farkindayiz khpeler ne. derse desin ruzgar nereden eserse essin biz bu yoldan donmeyiz.

(5) (5)
23.06.2018 11:44:10 hkk

TUĞRUL TÜRKEŞ BUNA güvenilmeyeceğini söylemişti! Bu açıklaması şüpheli, yarın seçim neticesinde güveniliri güvenilmeyeceği anlaşılır inş

(5) (4)
23.06.2018 11:42:20 eagle

Mhpli bakanlar olsun diye oy atacaktım daha niye seçime giriyor bu adam

(11) (4)
23.06.2018 11:42:13 Gerçek

Seçim sonucu açıklanmıştır Ülkemize , Milletimize , İslam alemine hayırlı uğırlu olsun ..

(4) (1)
23.06.2018 11:41:20 Osman Dinseller

MHP'yi anlamak zordur. Devlet Bahçeli'yi anlamak daha da zordur. Kimse burada boşuna yorum yapmasın. Devlet bey ne yaparsa, ne düşünürse bu vatanın, bu milletin iyiliği için yapar. Bundan emin olunuz.

(8) (6)
23.06.2018 11:39:57 kral kral

Her seçim Akp ye veririm ama benim için Reis önemli Mhp bu ülkenin her daim kurtuluşu bitmesine izin veremeyiz Bu seçim Mhp ye vericem zaten birşey farketmicek ve çevremde benim gibi düşünen 20 yakınım var

(6) (5)
23.06.2018 11:38:51 A

Devlet bey,,desteginiz yeter sagolun

(4) (2)
23.06.2018 11:37:01 ülkücü

benim anlamadigim devletin her hangi bir yerinde görev almaktan nicin bu kadar korkuyor bu adam,cekincesi nedir. ülkücüler devletin iktidarina bu kadar yakinken bu uzaklastirma neden. biz ne icin varız,bitirmek mi niyetin ulkucu davayi. sadece manen yürümüyor bu işler,maddeten de bir gecim lazim vâr

(6) (3)
23.06.2018 11:33:43 06mekan

DEVLETİMİN ellerinden öperim.

(4) (2)
23.06.2018 11:32:11 Ey Bahçeli kim tutar seni.

Vaktiyle ANAP ve DSP'yi erken seçim diye tutturarak yok ettin, şimdi sıra AKP'de.

(8) (3)
23.06.2018 11:32:03 Engin

Bu nasıl destek miting yok beraberlik yok yenikapıya gitmişti şimdi yanyana gelmiyor inşallah bir şeytanlık yoktur reisi tuzağa çekmiş olabilirler

(4) (3)
23.06.2018 11:31:23 gsli

bravo devlet baba yazik ki genc degilsin benim gözümde gelecegin reisi olurdun..allah rte yle olan dost lugunuzu bozmasin..türkiyenin sizin gibilere ihtiyaci var..

(4) (4)
23.06.2018 11:30:56 Türk oğlu Türk

reisi seçen akp milletvekilini de seçmelidir. aksi taktirde reissi çalıştırmıya bilirler. Buna dikkat!

(5) (4)
23.06.2018 11:30:28 Neyyy

Seni tarih yazacak devlet bey...

(2) (3)
23.06.2018 11:29:43 NARKOZ

Makam Adamı Değil Devlet Adamı Devlet Bahçeli

(5) (3)
23.06.2018 11:28:10 ülkücü

başkanlık istemedin eyvallah bakanlık isteme ülkücülere iş isteme o zaman mhp ye niye oy verelim

(8) (1)
23.06.2018 11:25:23 tarik

zaten bakanlar burokratlardan olmicak yeni sistemde devlet sirket mantigi ile yonetilecek is ehline verilecek

(2) (3)
23.06.2018 11:25:09 haklı bir istek

Adam gayet doğal bir talepte bulunuyor , ittifaktayız ama bakan vermek istemiyorum demiş.. kötü bir mana çıkarmanıza gerek yok ..

(2) (5)
23.06.2018 11:24:26 Muhammed Erkan

O zaman biz ülkücüler neden Erdoğan'a oy verelim? Ezilmeye devam edelim diye mi?

(11) (5)
23.06.2018 11:24:17 Emekli

Bu adamın çok şeyler bildiğini düşünüyorum. Akp nin ümüğünü şıkmış ne isterse aliyor. Kabineye bakan vermemesi de bu yüzden.

(3) (7)
23.06.2018 11:23:43 adam

mhp ye oy atacak ak partili abilerim ablalarim kardeslerim amcalarim dikkat edin...

(6) (6)
23.06.2018 11:22:53 hüsmen emmi

Reis harbiden işin zor bu adamlarla buna söylencel laf yok abi

(3) (1)
23.06.2018 11:22:33 Hamit

Sen ve MHP zaten bittiniz Devlet Bey. AKP de sizi kullanıp kenarı atmasını bilir.

(6) (6)
23.06.2018 11:22:06 ah dedem ah

Sen adamın hası Edeplisi Hayalısı Sen Sen Sen Devletim sana çok şey borçlu

(5) (4)
23.06.2018 11:21:12 davasiz adam

Sen işe yararsın hükümet olmassin bakan vermessin muhalefet olmassın hedefin yok amacın yok taşın altına eline sokmassin nasıl dava adamisin

(8) (2)
23.06.2018 11:17:13 d

akıllı adam vesselam

(2) (3)
23.06.2018 11:17:02 pila

bu adam çok derin bişey planlamış dur bakalım ne olucak

(2) (2)
23.06.2018 11:14:56 Vatandaş

Adamın misyon 0.Ne kadar vekil çıkartacaksın acaba.Onlarda 600 kişinin içinde pasif kalacaklar.Öyle işte maaş gelsin yeter belki 1 kere konuşma bile yapmazlar.Öyle şakşakçılık yaparlar.Yazık MHP nin düştüğü durum.

(5) (3)
23.06.2018 11:13:21 hüsmen emmi

Ya devlet bahçeli hemen kıvırmaya başladın seni zaten biliyoruz koalisyonlar zamanından ordada kıvırmıştın şimdi bu ittifak işindede kıvırıyorsun ne oldugunu anlayamadık demekki sende yaramaz adamsın

(5) (8)
23.06.2018 11:12:44 burak

Ahhhaaa.. tam gargrmel ya

(4) (9)
23.06.2018 11:12:29

Gitti gidiyor.bitti bitiyor.

(6) (5)
23.06.2018 11:12:08 Msfr

Ak partiye en buyuk darbeyi bunlar vuracak. Adam tezgahi saglam kurdu

(6) (4)
23.06.2018 11:09:06 ankara

İçerde misin?

(3) (2)
23.06.2018 11:08:32 TERES

AK PARTİNİNDE ÇOK UMURUNDAYDI HAYALCİ....

(5) (6)
23.06.2018 11:06:23 55055

Neden korkuyosum bahçeli yönetememektenmi Sen nasıl temsil ediyon böle mhpli bakan olması neden kötü bişey olsun zaten bakanlar dışarıdan alınacak meclisten değil Ayıp ya artık yeter

(6) (3)
23.06.2018 11:06:14 i

cumhurbaşkanı oyu reise diğer oyum MHP ye değil bahçeliye saygıdeğer vatanperver vatan evladına helal olsun sana

(3) (3)
23.06.2018 11:05:36 M.A.B

Adam her durumda adamdır.

(5) (2)
23.06.2018 11:03:56 6161

AKP YE KATKIN %1 - 2 . SENİ NE KADAR TAŞIYACAKLAR Kİ ?

(2) (11)
23.06.2018 11:03:52 sergennn

ahahahaha :) ne oldu yav ittifaka... cumhur ittifakı cümbüş ittifakına dönmüş

(10) (10)
23.06.2018 11:00:54 bozkurt

MHP den yeni hükümete bakan yok destek yok gibi bir haber yapmışsınız. seçime 1 gün kala insanları yönlendirmek için çok yanlış ve yalan bir haber yapmışsınız lütfen derhal kaldırmanızı rica ediyorum. Devlet Bahçeli Davutoğlu gibi benden ve partimden habersiz iş çevirmeye kalkmasınlar demiştir.

(11) (3)
23.06.2018 11:00:40 CAY KOY KECELİ 23

Tek derdi vatan ve bayrak olan devlet adamı Devlet bey...Helal olsun sana

(3) (2)
23.06.2018 11:00:26 Hande

Alacağın 10 vekil , o da Reis sayesinde ittifakla. Amma çok atıp tutuyon.

(5) (3)
23.06.2018 11:00:03 sercan

Bakın bu açıklama da herhangi bir kaybetme korkusu yok;reisin seçileceğini inşallah görecez hep beraber;bahçelinin ittifaktan yana sorunu yok,davutoğlunun teklif götürdüğü kabul ettiği kişilerin şu anki durumları da belli.bakan vermemesi en doğrusu, bahçeli sadece meclisde güçlü olmayı istiyor,geçmi

(3) (2)
23.06.2018 10:59:33 seçim

Reisin korumalarına bakın hilal bıyıklı bozkurtlar.. ama bahçeli sunu iyi bilmeli iktidar olmak en azından bakanlık düzeyinde temsil edilmek ülkücülerin de hakku

(9) (2)
23.06.2018 10:58:14 kurt

bahceli yarin senin biletini kesecegiz

(5) (10)
23.06.2018 10:57:30 kurt

ulkuculerin niye mhp yi terkettigi iste belli bundan bakan degi baston olur

(4) (3)
23.06.2018 10:56:03 Dikkat

Bahçeli'nin ittifakın tabanlardaki karşılığından ziyade sağda solda yazılanlardan yola çıkarak bu üslupla konuşması ittifakın özüne, yani tabanlardaki konumuna zarar verir. Bırakın yazan yazsın, çizen çizsin, siz millet ne diyor ona bakın.

(3) (0)
23.06.2018 10:55:26 LÜTFEN OKU KARDESİM

Ülken için 1 dk'an VAR MI?..Lütfen ön yargılarımızdan kurtulup HAYAL EDELİM!.. evet düşünki "BU ÜLKE SENİN ŞAHSİ TAPULU MALIN".. ve sen yarın şahsen sahibi oldugun bu ülkeyi yönetecek bir BAŞKAN seçeceksin.. Adaylarda malum.. HANGİSİNİ SAHİBİ OLDUĞUN ÜLKENE BAŞKAN YAPARSIN..Samimi olun lü

(2) (0)
23.06.2018 10:55:18 erkan

Senin bir hedefin varmıydı ki yok sana 20 yıl oy verdim yazıklar olsun.mhp ye gönül veren insanlar oy veren insanlar ne için veriyor. Sen ferdi tayfur dinleyesin sigara içesin sonra oturdugun binanın alt tarafına inesin eski arabalara bakasın diyemi oy veriyor hedefsiz insan

(8) (1)
23.06.2018 10:53:12 misafir

bahçeli yan çizmeye başlamış anlaşılan sattı satacak

(6) (2)
23.06.2018 10:51:56 Hezarfen

yahu ne güzel işte, keşke kabul etse

(0) (0)
23.06.2018 10:51:12 Hamza

Bu mhp REİS e bir oyun oynuyor ama kokusu çıkar ittifakta diye ak partiler sakın buna oy vermeyin milletvekilerini çalar ittifak i bozar sa şaşmayın

(10) (8)
23.06.2018 10:49:15 DB

SAYIN CUMHURBAŞKANIM, BAKANLARIN HEPSİNİ ÜLKÜCÜ YAPIN

(3) (3)
23.06.2018 10:47:34 koleksiyoncu

ulan ittifaki siz cikardiniz...

(4) (1)
23.06.2018 10:47:20 Adalet

Sen vermiyorsun değil akp almıyor.çünkü size güvenmiyor

(5) (8)
23.06.2018 10:47:17 mk

Seçildiği takdirde diyo, bunlarda umudunu kaybetmiş. Yakın gelecekde adın bile anılmayacak.

(8) (3)
23.06.2018 10:46:49 Kara Murat

Adam gibi Adamsın sayın DEVLET. Millet anlasın, desteği makam mevki baraj için yapmadı. Devletin bekası için yaptı. Tarih seni unutmayacak güzel İnsan.

(5) (5)
23.06.2018 10:46:43 Vermem daha

Akp ye mhpye yeminle oy yok

(12) (13)
23.06.2018 10:46:38 24 MİLYAR TL

Merkez Bankası'nın internet sayfasına, 136 milyar liralık banknot dolaşımdaymış 18 Mayıs'ta, bir ay sonra, 15 Haziran'da? Dolaşımdaki para 160 milyar liraya fırlamış bir anda.

(5) (0)
23.06.2018 10:44:25 smt61

sorumluluktan neden kaçıyorsun kı meclıste güçlü olsan ne olur olmasan ne olur söz sahibi olmak için hhizmet edebılmen için kabul etmen lazım işten kaçmayın yakışmaz

(5) (0)
23.06.2018 10:43:41 komando

Ne farkeder ki sonuçta oy pusulasında mhp ve akp birlikte. Bu numaralar ucuz numaralar. Danışıklı dövüş

(5) (3)
23.06.2018 10:40:19 metefe73

Ya bu adam daha anlamadı mı bakanlar içerden olmuyor dışardan atanacak diye biri buna anlatsın

(6) (4)
23.06.2018 10:38:54 Çatur çutur

Cumhur İttifakı çatırdıyorrr:)

(15) (20)
23.06.2018 10:34:57 türk

Yiyin birbirinizi

(14) (12)
23.06.2018 10:34:30 rizeli

kullanılıp atıldın yeni anladı sütlaç kafa. gerçi rte de pişman. 2. turda akşener veya hdp ye yanaşcak rte

(12) (12)
23.06.2018 10:34:04 mirro

sen büyüksün reis

(6) (7)
23.06.2018 10:32:42 serko

sayin bahceli. gercekler ortada. boğulmak uzereyken Ak parti size can simiti attı. yoksa alacağın yuzde 4 le barajı zaten aşamiyacaktin.

(9) (7)
23.06.2018 10:32:40 _kuLaLi_

yarınki seçimden sonra neler olur; rte ve akp kazanır bahçeli ve mhp tarih olur... olacağı bu boşa celallenmeyin...

(8) (4)
23.06.2018 10:31:54 bilal

Hdpden az oy alıyorsun demek ki etkin değilsin başarılı değilsin. Biz sana hükümete gir çalış kadrolaş yolunda gitmeyene uygunsuzluklara kanunsuzluklara hükümetin içindeyken daha iyi müdahale edebilirsin diyoruz sen istemezuk da istemezuk.

(8) (1)
23.06.2018 10:31:01 memo

Yurtdisi oyu Cumhuritifaki 100 % 60 . Parti oylari MHP 100 % 50 , 100 % 40 AKP , geri kalan 100 % 10 HDP

(1) (10)
23.06.2018 10:30:55 ...

Bu adam bize kafayi yedirtecek.ya iste isteeee bakanlik iste kadro iste ocaklari bekleyen issiz ulkuculer icin iste niye kosulsuz destek veriyorsun iyi bir mhpli olarak iyi parti diyorum.mahvettin partiyi hayatta aklima gelmezdi baska partiye oy verecegim.

(8) (4)
23.06.2018 10:30:49 BİLEN BİLİR

Meclise %10 nun üzerinde oyla girerse neler konuşacak neler

(2) (3)
23.06.2018 10:30:31 Hasanoğlan

Kullanıldığının yeni garkına varıyor.Akp seni ilk fırsatta gemiden atacak.

(11) (2)
23.06.2018 10:30:05 SAMSUNLU

Davutoğlu, Meral Akşener'e ''güçlü başbakan yardımcılığı'' teklif etmişti ondan bahsediyor.

(4) (0)
23.06.2018 10:30:03 aslantepeli.jouwweb.nl

Bu Secim Dogru degildir. Birbirine benzemez partileri ''Millet-Cumhur ittifaki'' diye daha secim yapilmadan bir tur Koalisyon ile biraraya getirerek insanlarin Ozgur iradelerine KISITLAMA getirmisler. Her parti secime ''herhangi bir konuda ittifaksiz'' ayri girmelidir. Bu bir BOYKOT Cagrisidir

(3) (3)
23.06.2018 10:29:45 Diyarbekir

Chp Nin Gündemide Hdp Barajı Aş şın mış ,.)

(2) (3)
23.06.2018 10:29:18 aslantepeli.jouwweb.nl

Kisa bir donem once muhalif 0lan nur talebeleri nasil 0luyorsa pes pese kalb krizleri gecirdi. Simdikiler ''desteklerini ilan ettikten sonra'' sapasaglam piyasada hava yapiyorlar. Munafiklar

(0) (1)
23.06.2018 10:28:24 pls

bu elaman siyasetten hic ankamiyor Akpartinin isi cok zor

(6) (0)
23.06.2018 10:28:19 Cimcimbon

Bence teklif giderse seni takmaz vekillerin kabul eder, tugrul örneği gibi.

(8) (0)
23.06.2018 10:27:35 BAŞKENTLİ

BAŞKANLIKTA oyum REİS,e mecliste ise MHP.ye

(6) (12)
23.06.2018 10:25:23 Boss

Vekillikte oyum size

(3) (6)
23.06.2018 10:24:22 ee

fitnecilere fırsat verme Allhım. Devlet adına yaraşır davrandı yine. Devlet aklı millet aklı

(1) (7)
23.06.2018 10:24:20 Alparslan

Sen gercek bir vatansevermissin buyuk liderim benim

(3) (5)
23.06.2018 10:23:44 Mahmut

Bu ulke, bu millet sana cok sey borclu Devlet abi! Hakkini helal et.. Sen baskalari gibi para, san, sohret, makam vs pesinde kosmak yerine milyonlarin hakaretine, kucumsemesine, iftiralarina, saldirilarina tek basina gogus gerip benim ve cocuklarimin gelecegini kurtartdin! Buyuk adamsin abi. Allah r

(2) (6)
23.06.2018 10:22:45 klavyeden nameler

bahçelinin arkasından konuşanlar önünden yiyin

(4) (5)
23.06.2018 10:22:33 kriz kapida

mhp de anlasilan isler iyi gitmiyor. secimden sonra parti krizi cikabilir.

(8) (0)
23.06.2018 10:22:08 alain delın

Tamam mesaj alınmıştır Temcid pilavı gibi ikidenir söylemenin bir manası yok Bunu en son seçimlerdede yaptım Gözümden düşmeye başlıyorsun sayın bahçeli

(3) (3)
23.06.2018 10:19:20 FTNH

Türkmen Beyi bazı AKP milletvekillerinin kendi çıkarlarını gözönünde tuttuğunu anlatıyor. “Başkan Erdoğan” olgusunu diğer olgulardan daha önemli bir durum olduğunu anlatıyor. Anlayana... Nifak sokmaya çalışanların kim olduğunu biliyoruz. Ülküxünün sözü senettir.

(11) (7)
23.06.2018 10:18:30 6161

HÜKÜMET SENDEN BAKAN MI ALIR. LAFA BAK . KULLAN AT . SANKİ COK DONANIMLI BİR EKİBİN VAR DA . TUĞRUL TÜRKEŞ NE OLDU ? DÜN CIKMIŞ DİYOR Kİ İNCE BAHCELİYİ TANIMIYORUM DEDİ BÖYLE AYRIŞTIRICI OLUNMAZ BU HAKARETTEN SONRA İNCEYLE OLMAYIZ. İSTERSEN AC YOUTUBE A BAK SANA NELER NELEEEER DENMİŞ :)

(6) (14)
23.06.2018 10:18:27 xyz

Atatürk'ün fotoğrafını indirmeye kalkan İngiliz öğretmeni paralayan Başbuğ'dan Atatürk düşmanı keşke yunan galip gelseydi diyen püsküllü delinin akıl hocalığını yaptıklarıyla bir olan Başbuğ'un Mhp si olamaz olsa olsa Bahçelinin bostan bahçesi olur.

(19) (8)
23.06.2018 10:17:10 zaar

ben kendi adıma reisi ve bahçeli reisi devletin başında görmek istiyorum.politika ve siyasetten anlamam. sade bir vatandaş olarak hayalim bu. birgün olur inşallah

(12) (10)
23.06.2018 10:16:36 funny

Devlet bahçeliyi koltuk sevdalısı zanneden ve ileri geri konuşan siyasetin s sinden anlamayan adamlar, bu adam koltuğunu düşünmüş olsaydı 7 haziranda hdp bile mhp’ye koalisyon kurdurmak için kırk takla attı da devletin menfaatleri için reddetti.

(14) (8)
23.06.2018 10:15:47 vAKit geldi

Bokunu çıkarmasan diyom

(9) (8)
23.06.2018 10:14:48 patron

Mhp nin oyu %4 kümeye yani çırpın ma

(9) (7)
23.06.2018 10:14:02 patron

Koltuğu bırakmam diyor

(8) (2)
23.06.2018 10:13:20 vah vah !!!!

Birileri Mister No diyordu sana ne oldu.Sana lakap takanlarla kanka olmuşsun!!!Akşener bakanlığı kabul etmedi kötü oldu Az bekle senide alacağım diyen Tuğrul kanka oldu :-)))))))

(5) (3)
23.06.2018 10:13:09 dedeye sahip cikalim

Gercekten mecliste 15-20 kisi ile guclu bir mhp yer alacak gorende meclisin cogunlugu elinde zanneder 1 kisi eksik 1 kisi fazla mhp bitmistir artik %5-6 alacak bir parti ne gucu olacak ki

(8) (4)
23.06.2018 10:12:11 Ne arap Ne kürt

Biz sana ülkeyi yönet, Akp yi kontrol altına al, açılım saçmalıklarını tekrarlamasın diye oy veriyoruz. Sende yan gelip yatmak için oy istiyorsun. Yine saçmaladın

(14) (2)
23.06.2018 10:11:49 birisi

Sinan OĞAN geç şu partinin başına da şahlandır artık.

(9) (6)
23.06.2018 10:10:54 yaziklar olsun sana

Yaziklar olsun sana bay bahçeli;ne yapmak istedigini bilen varsa çiksin ortaya!

(7) (3)
23.06.2018 10:08:29 gökhan

secim aksami zaten biter bu ittifak

(14) (8)
23.06.2018 10:07:24 ergen

akpli komşuların kimliklerini sakladım. herkes böyle yaparsa akp barajı geçemez. zaten seçmenin çoğu yaşlı bulamazlar puhaha

(7) (15)
23.06.2018 10:06:02 ADANALI

adam hep son gün darbeyi vuruyor refarandumda da aynısını yapmıştı ve beni yanıltmadı kalbi KİN dolu iki adamın yapacağı ittifaktan ne bekliyorsunuz

(9) (4)
23.06.2018 10:06:01 taylan

Bu da ne değişik bir adam kardeşim çözemedim,hiç bir siyasi hedefi olmayan siyasi parti:)

(10) (3)
23.06.2018 10:01:04 Davut

Dayı sen ne ise yararsın ne vizyonun var ne bilgin 70 yaşındasın hala koltuk diyorsun . Bakan olmuyacak san neden boğuruyor Sun o kadar

(9) (3)
23.06.2018 09:59:54 kayserili

ya arkadaşlar bunu bana biri açıklasın düşünün ki bir siyasi parti var ve hiçbir hedefi yok cb olmak istemiyor aday çıkartmıyor bakanlık istemiyor amaç ne niye var bu parti kardeşim kapatın o zaman geçin akp ye

(23) (10)
23.06.2018 09:59:10 Cvc

Seçilelim yeter demiş akepeye söylediklerinin arkasında ülkücü arkadaşlar gerçeği görün mecliste partinize CB RTE selo hariç km size yakınsa oyunuzu ona verin derim

(6) (9)
23.06.2018 09:58:53 doğrusu

Sayın Bahçeli. 1997 den beri, 21 yıldır partinin başındasın. Gün geçtikçe oylar düştü. Parti geriledi.Bağımsız bir partiden destekçi bir patiye dönüştü MHP. Hiçblr seçimde başarı elde edemedin. Ne zaman makamını genç, dinamik birine bırakıcaksın? Nedir bu koltık sevdası?

(17) (4)
23.06.2018 09:58:35 TC*

Türkmen Beyi biz seni uyardık dinlemedin sen. Bunlar Feto ile, HDP ile zamanında ortaklık yapmış adamlar. Tuğrul Türkeş'i alarak Mhp'yi bölmeye çalışmış adamlar. Bunlar iktidar için şeytanla bile anlaşır

(10) (9)
23.06.2018 09:58:24 SANANE

BÖYLE İŞTE PAÇAVRA GİBİ KULLANIR ATARLAR ADAMI.SENDE DOĞRU YOLU BUL SAADETLE DEĞİŞTİR.

(6) (13)
23.06.2018 09:58:02 BAŞKENTLİ

BAŞKANLIKTA oyum REİS,e mecliste ise MHP.ye.

(9) (8)
23.06.2018 09:57:39 mhp li

Eğer bizden biri o bakanlar kuruluna girerse surda gedik açılmış demektir. yanlış olur tuğrulda olduğu gibi

(1) (0)
23.06.2018 09:56:12 izmirAKgnclk

Oyum mhp, devlet başkanım RTE!!!

(7) (6)
23.06.2018 09:55:33 peçeli

Adam bu ittifakı menfaate bağlanmasını istemiyor belli adam ya derdi ülke menfaati REİS gönüllere taht kurdun ölümüne DEVAMM DİYORUZ İNŞAALLAH şimdiden hayırlı olsun büyük başkan

(6) (5)
23.06.2018 09:55:21 H.IBRAHIM

zabitayi oyuncak eden akp nin inadina tayip erdogana cunhur oyun vekilikte MHP ye oyum

(6) (6)
23.06.2018 09:54:37 iyi ülkücü

bu adami bir an önce emekli yapin yoksa mhp bitirecek ülkücüler türkiyenin alay konusu olamaz git artik basimizdan becerikli birisi gelsin

(9) (7)
23.06.2018 09:54:06 download

Ya bu adam ne saçmalıyor .türkiyeyi bitirdiniz hala konuşuyorsunuz

(10) (5)
23.06.2018 09:53:24 KENDİMİZE YETECEĞİZ İNŞ:::

MHP il yola çıkılmaz çıkılmaz çıkılmaz.Ulan daha hiç bir şey yokken yıkımdan bahsediyor.İnşallah yanılıyorum ama bu yorumun sahibini mumla arayacağınızı da biliyorum.

(4) (3)
23.06.2018 09:52:25 sezer

Senide bitirecek bahçeli aklını başına al uzun adam çok tehlikeli

(8) (5)
23.06.2018 09:51:56 AKLISELİM

Eline verilen metni bağırarak okumaktan başka meziyeti yok,Saray için memleketin yarısını Bizans,fitneci yapmadı mı,memleket göçmen istilasında,ekonomi batma noktasında işsizlik diz boyu,tarım hakeza,Cumhuriyetin altı oyuluyor tek kelime duydunuz mu,bu koltukçunun tek derdi kendi koltuğunu korumak.

(8) (3)
23.06.2018 09:51:20 hükümete girmiyorsan seçimlerd

kürşat

(1) (0)
23.06.2018 09:50:34 aslan kız

Valla bir şey anlamadım biriniz özet geçin

(5) (0)
23.06.2018 09:50:29 Marka

Adamsın..reisleri seviyoruz

(3) (2)
23.06.2018 09:50:23 Karagümrükĺü

bahçeli ben sanada fazla güvenemiyorum bi türlü ama hadi hayırlısı

(4) (2)
23.06.2018 09:49:32 elazığlı

Büyük bir devlet adamı syn bahçeli gerçekten büyüksün

(561) (40)
23.06.2018 09:49:30 bükücü

Devlet beyin, devlet gibi olduğunu hiç böyle tahmin etmezdim. Tanımıyordum, ancak Türk siyasetindeki köhneliğe kokuşmuşluğa menfaatçiliğe inat dik duruşunu devam ettiriyor. Bilhassa AKP kabinesi içindeki makam mevki heveslisi devleti 2. Planda bırakan insanlara feyiz olması dileğimle.

(5) (2)
23.06.2018 09:49:23 niyazi

Devlet millet diye bir kaygisi yok ki adamin birseylere ortak olayim elimi tasin altina bende koyayim devlete millete hukumete katkım olsun diye bir kaygisi yok malesef ben secilirsem yeter mantığı

(4) (6)
23.06.2018 09:49:17 Asker

tebrik ediyorum seni valla milleti için çalışıyor 3269 önünde eriyecek

(1) (1)
23.06.2018 09:49:03 selim

Bakan olsa ne olur sanki akparti mhp yok vatan devlet millet soz konusu birlesin abi akparti de bizim mhp bizim kimler kimlerle dost ittifak gormuyormusunuz

(8) (2)
23.06.2018 09:49:02 US

SEN GERÇEK VATANSEVER OLDUĞUNU EN İYİ ŞEKİLDE ISPATLADIN DEVLETİM ..GERİSİ HİKAYE...

(724) (47)
23.06.2018 09:48:49 SAW

...anlaşıldı,,, sıkıntı yok, YOLA DEVAM

(563) (27)
23.06.2018 09:48:41 bir vatansever

Düsmeyin bu tuzaga Reis’ler..

(324) (23)
23.06.2018 09:47:30 UĞUR

VEKILLIKTE OYUM MHP nindir .

(502) (64)