Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.06.2018 23:35:32 Heyell

Kahveye gelenlere birer tanede fes verin tam osmanlı olalım hazırda sarayda var zaten. Nereye gidiyoruz bilmiyorum ama iyi bir yere gitmiyoruz

(0) (2)
13.06.2018 23:11:56 usta

Akp li değilim ama doğruya doğru yanlışları var ama doğruları daha fazla sadece argeye verdiği destek bile çok harika yaptıkları elle tutulur gözle görülür geçmiş 80 yılda yapılmayan çok işler yapıldı yiğidi oldur ama hakkını yeme görmeyen gözden duymayan kulakdan sana sığınırım yarabbim.

(0) (0)
13.06.2018 22:05:15 İnsanın canı çekiyor.

Hanım arkadaşlar, siyaseti bırakın da şuraya güzel bir kek tarifi yazın be kardeşim. Bir haftadır kek de kek. Yetti gari.

(4) (1)
13.06.2018 19:34:55 bedelli çıksın

#bedellistiyoruz

(2) (2)
13.06.2018 18:28:56 antichdpkk

Türk milleti kahvehane kültürünü kitapla kekle bırakmaz.Komple okeyi batağı tavlayı yasaklarsan o zaman olur.Başka türlü mümkün değil.Adam en son kitabı eline lisede almış nasıl olcak mümkün deil.

(1) (2)
13.06.2018 18:24:00 esen

Su adamın lafları cık dıye oturuyo ya hayranım ya

(13) (6)
13.06.2018 17:56:38 aslan

Akpnin süper dev mega hiper kek projesi

(18) (14)
13.06.2018 17:49:45 Mert

Doğru demiş. Ben olsam münafıklar derdim.

(11) (7)
13.06.2018 17:42:25 Mevzu

Kek konusunu uzatmaya gerek yok bence, neler yapılacak onlardan bahsedelim!

(6) (3)
13.06.2018 17:38:11 Quattro

Sen onu bunu boşver de kek işine giren yandaş kim acaba?? O kadar kıraathaneye o kadar kek nasıl gidecek? Kim yollayacak? Kek kotası var mı? Ben milletin kek parasını hangi vergimle ödeyeceğim?? Mecbur muyum?

(7) (8)
13.06.2018 17:33:10 fadıl

Reis keklendin baya bu kek projesi ile

(9) (2)
13.06.2018 17:31:43 ilker

Bu dev mega kek projesi ile kendini rezil etti, resmen alay konusu oldu

(6) (3)
13.06.2018 17:18:45 sır adam

Başlangıç tuzu fazla olmuş çorbanın ara sıcaklar kızarmamış içi hamur olmuş çok yağ çekmiş ben begenmedim salata bildik salata sıradan ana yemege gelince basitte kaçılmiş emek yok zahmet yok beklentime karşılamadı lezzek sıfır bunun için puan kıracam tatlı ise hiç hoş olmamış çok aşırı şekerli kızar

(1) (1)
13.06.2018 17:06:33 Malkoc

Bu adama oy verenin ya beyni yok ya imani yok. Baska olamaz yani.

(11) (11)
13.06.2018 17:04:22 Vartoli

Dogru demiş az bile demiş

(4) (2)
13.06.2018 17:04:14

Makarna yetersiz kaldı. Şimdi de beleş kek, çay vererek oy almayı düşünüyor. Bu kadar ucuz vaatlerle seçmenine ne kadar değer verdiğini gösterdi. Yani oy veren senin değerin bi kek bi karbonatlı çay dır. Adam yerine konsan işsizliği çözmek için tesisler açar fabrikalar açar. Bu ise işsizler ordusunu

(7) (3)
13.06.2018 16:49:05 gsli

cok dogru demis..ama burada kek lere haksizlik etmis...

(3) (1)
13.06.2018 16:23:58 Tombis

La bu Adam Tam bir rezil nasil bu insanlar bunu seciyor anlamadim

(14) (13)
13.06.2018 16:21:04 RASGELE

REİS DURURKEN İNCE MERAL TEMEL GİBİLERİ CUHURBAŞKANI OLACAKSA VERİN TC nin ANAHTARLARINI ABD İSRAİL AB ye 2002 den ÖNCE OLDUĞU GİBİ. CHP ZİHNİYETI ARTIK HİÇ İSTEMIYORUZ. O ALTI KAZIKLARINIDA SÖKÜPBİR YERLERİNE MOTA YAPACAĞIZ PEK YAKINDA.

(14) (11)
13.06.2018 16:19:11 misafir

Sayin baskan birak muhalefeti sen konustukca kuduruyorlar bence hic muhalefetten bahsetme yok bunlar kek bunlar ise yaramaz cirak olamaz falan deme artik oy kazandirmaz boyle seyler

(2) (8)
13.06.2018 16:15:28 ben

Kazara muhalefet gelirse(Allah muhafaza) ülkeyi de kapatıp anahtarını ABDye teslim ederler

(13) (11)
13.06.2018 16:12:06 kek değil, KEKO

Bunlar, söylenen lafı; oturma organı ile anlayan, metan gazı üreticileridir...

(7) (1)
13.06.2018 16:06:52 ziyag

üzümlü mü

(4) (0)
13.06.2018 16:02:20 ERTAN

SAADETİN İSTANBUL İL BAŞKANININ VİDEOSUNU PAYLAŞACAKMISINIZ GÖZLERİNİZ AÇILIR BELKİ

(4) (2)
13.06.2018 15:59:57 rizeli

Ne olursa olsun adam yine algıyı başka yöne çevirdi. Pahalılık,döviz, buhran falan kalmadı bak. AKP'lilere laf yok. Onlar hiç uyanmadı ki, hem artık umudum da yok,uyanmazlar:)

(10) (5)
13.06.2018 15:26:46 kek millet kek devlet demekmi

Akepenin yeni sloganımı?

(6) (8)
13.06.2018 15:17:04 sanat okulu

bırakın kek i endüstri meslek liselerini açın çogaltın tankı topu arabayı kimlerle imal edeceniz...

(5) (1)
13.06.2018 15:15:22 ADEM

PAPATESİN KİLOSU KAÇ PARA HABERİNİZ VARMI ?

(9) (6)
13.06.2018 15:10:34 ekzy

döviz kurları ne olacak ? alım gücü giderek düşüyo bin liraya aldığım şey 3 bin 5 bin olmuş. vatandaşın sorunu parayla, kek mek zaten alınır.

(13) (8)
13.06.2018 15:09:20 nadim hatipoğlu

SÖZCÜ ODA TV YİNEMİ MİTİNG ALANLARINDA KİMSE YOK DİYE KEYF EDECEKSİNİZ BAKINDA ALLAH İÇİN GÖRÜN YOKSA İYİCE GÖZLERİNİZİ KAYBEDECEKSİNİZ. ALLAH CC YARDIMI İLE REİS YİNE GELİYOR.

(5) (5)
13.06.2018 15:08:19 Reisçi

Türkiye'ye en büyük zararı veren zat olarak tarihe geçeceksin.

(11) (7)
13.06.2018 15:07:59 58' li

GENÇLER,,, İŞ İSTERİZ,,, İŞ İSTERİZ,,,DEDİKÇE,,,BEYEFENDİ NE DİYOR SİZE ÇAY VE KEK VEREYİM,,, SANKİ RAHMETLİ CENK KORAY'IN KUTU AÇMA OYUNU OYNANIYOR,,, BEN İŞ İSTİYORUM,,, BIRAK İŞİ SANA ÇAY VE KEK VEREYİM,,,İSTEMEM,,, BAK SANA BİR DE GAZOZ NE DERSİN,,, İŞ İSTERİM,,, HADİ 2,5 LİTRELİK KOLA VEREYİM

(10) (3)
13.06.2018 15:06:29 seyyah

hey adamım sessiz olun kimse uyanmadan biraz daha götürelim kekleyelim çaylayalım bu sefer kek kutularının içinde götürelim dolarları euroları hey adamım sessiz olun bu sefer bakanları karıştırmadan çaktırmadan yürütelim.

(8) (4)
13.06.2018 15:00:49 kasabalı45

Çay, kek, internet mi? onu otobüste bile veriyorlar. İş lazım İŞ!

(9) (4)
13.06.2018 14:53:27 58' li

SULTANIM,,,Bİ DANEM,,, İSTİHBARATTAN ÖNCE,,,BEN SİZE İSPİYONLAYAYIM ,,, MERAL HANIMIN BUGÜNKÜ SİVAS MİTİNGİNDE,,,MHP' NİN SİZİN STEPNENİZ OLMASINA TAHAMMÜL EDEMEYEN BENİM GİBİ GERÇEK ÜLKÜCÜLERLE,,,CHP'LİLER,,,DOĞRU YOLCULAR,,,BÜYÜK BİRLİKÇİLER,,,HATTA BAZI AKP'LİLER DE VARDI ,,,BİLGİLERİNİZE

(7) (1)
13.06.2018 14:36:29 forza Reis

Kek diye atlayanlar. Geçmiş olsun keklendiniz. Reis henüz büyük konuşmalarını tamamlamadi ağırdan alıyor kekleri yiye yiye :D

(3) (5)
13.06.2018 14:35:58 Genc Issiz

Biraz da ekonomi mi tartissak sayin Erdogan? Issizlik, enflasyon, uretim ekonomisi,dolar bunlar size birsey ifade ediyor mu? Yoksa cer cop siyasetine devam mi diyoruz?

(12) (6)
13.06.2018 14:31:19 halk kek

AK partili kardeşlerim; Muharrem İnce, Meral Akşener, Temel Karamollaoğlu ayrı ayrı müracaat ederek, YSK ve seçim kurullarındaki hakimlerin bilgilerini talep etmişler. Herhangi bir usulsüzlükte yapan hekimleri halka duyurmak için... Şaşırıp kaldım.

(4) (1)
13.06.2018 14:27:47 Taş hırsızı

Gençlere bir uğraş olmuş ne güzel boş durmazlar

(2) (2)
13.06.2018 14:27:23 memo

yenmez bunlar avudur avu.

(3) (1)
13.06.2018 14:21:27 seyyah

bu adam sizi kekliyor :))

(15) (3)
13.06.2018 14:21:06 kasabalı

Çay, kek, internet mi? Kamilkoç onu otobüste bile veriyor. İş lazım İŞ!

(19) (5)
13.06.2018 14:21:01 adil

Dwvletimiz böyle mi ileri gidecek kek ne ya

(15) (4)
13.06.2018 14:18:40 şaşırıp kaldım

AK partili kardeşlerim; Muharrem İnce, Meral Akşener, Temel Karamollaoğlu ayrı ayrı müracaat ederek, YSK ve seçim kurullarındaki hakimlerin bilgilerini talep etmişler. Herhangi bir usulsüzlükte yapan hekimleri halka duyurmak için... Şaşırıp kaldım.

(5) (2)
13.06.2018 14:13:58 malatyalı

Milleti kekleyeceğim diyor anlatamıyor. Fabrika açıp teknoloji üretmek varken işsizlere mekan açıyor

(21) (2)
13.06.2018 14:04:11 .................

Tüplü değilse çok yakar

(8) (1)
13.06.2018 14:02:08 mert

Millette okeyden bataktan kafasını kaldırıp kitap okurya

(11) (3)
13.06.2018 14:00:24 _21

Valla bu bedava kek projesi bütün forsu yıktı. Keşke Bedava olmasaydı ya bedava olan kek olmasaydı.

(5) (2)
13.06.2018 13:59:14 cimbomlu

Eger simdi sandigimiz kadar güclü türkiye olsaydi suriye irak ve filistin kan alamiyordu., bizimki sadece bos bos ahkam kesmek icraat sifir cünkü sayifiz .,

(13) (7)
13.06.2018 13:58:55 seyyah

ey allahım sen bizi din ile kuran ile kandıranlara fırsat verme onları cehennem ateşinde yak kendi saraylarda hurma ağaçlarının altında serinlerken bu millete şükredin neyiniz eksik diyen zihniyete fırsat verme amin.

(20) (8)
13.06.2018 13:57:52 tamam

seçimde milletçe akpartiyi kekliycez bakmayın siz kuru kalabalıklara

(8) (13)
13.06.2018 13:57:28 ZUHAHAH

helal ya

(3) (1)
13.06.2018 13:57:02 mmm

Nasılda çirkin yüzü üslübu meydana çıkıyor az kaldı cumhurbaşkanı olucaktı bu adam neyseki Muharrem reis yetişti umut oldu

(12) (9)
13.06.2018 13:56:50 XYZ

KEK İHALESİNİ ARTIK MEHMET CENGİZ E VERİRSİNİZ YAKIŞIR

(9) (3)
13.06.2018 13:56:26 seyyah

bu millet kendi eliyle yıkmak istiyor bu vatanı bu adam gelirse birdaha suriyeden beter oluruz demedi demeyin o zaman ne sin kalır ne müslümanlık bu sakallı sizi kandırıyor.

(8) (3)
13.06.2018 13:56:26 Alooo fatiiii

ekmek yoksa kek yiyiiinnnn

(4) (0)
13.06.2018 13:53:09 seyyah

ağzı bozuk adamdan cumhırbaşkanı olmaz diplomasız olduğunu burdan belli ediyor.

(15) (6)
13.06.2018 13:48:18 Gurbetçi

Dünya uzaya çıkıyor, biz de Kek tartışıyoruz. Güzel ülkem bunlardan daha iyisine layık.

(5) (6)
13.06.2018 13:47:17 Top kekler

Askerden kaçan top kek olsun

(5) (1)
13.06.2018 13:44:31 ccc

ülkede bir işin halledilmesi için illa reisin konusması gerekiyor. sistemi kurun ...işler reis konusmadanda yürüsün ...bu ne la adamı yoruyorsunuz ..

(6) (0)
13.06.2018 13:44:25 yorumcu

Bu açıklama yatırımcıyı ürkütür yatırımcıyı kaçırır doları yükseltir oy karşılığında verdiğiniz kek sözünü yerine getirecek para bulamazsınız şifreli konuşmalar kimin öğrencisi olduğunuzu gösteriyor düşün ülkenin yakasından yeter

(5) (5)
13.06.2018 13:41:29 HöLöHöLö

Benim bildiğim sürekli kandırılanlara kek derler

(3) (2)
13.06.2018 13:40:55 vatandas

Bunca sene nasil bu ulkeyi yonetmis bu Ak Parti diye dusunuyorum valla Allah korumuz bizi verilmis sadakamiz varmis

(7) (13)
13.06.2018 13:35:17 taklitçi

boşuna uğraşma muharrem gibi olamazsın.

(9) (16)
13.06.2018 13:34:30 Ramazan

faiz artmış ona rağmen dolar yükseliyor . siz hala yok kek yok yumurta peşindesiniz. takım tutturur gibi taraf toplamışsınız. millet umrunuzda değil hiç birinizin. Ama Allah büyük.. Elbet bir hesap günü olacak sizede.

(7) (11)
13.06.2018 13:31:43 AKP suriye

Bu kek işi en çok bize yarayacak, bedava üzümlü kek ve çay, Reis yazları bedavada ayran verseler iyi olur hani milli içeceğiniz onun için.

(6) (3)
13.06.2018 13:31:24 güzel günler

Vay büyük Reis ne güzel söylemiş

(8) (4)
13.06.2018 13:29:51 oğlum bak git

yakında kek tarifide verir bu reis.

(6) (6)
13.06.2018 13:27:08 avatar

şimdi iş istiuoruz falan filan laflar atanlar bizim patronun 3 tane mağzası vardı iki tanesi kapandı gidip nike adidas vs yabancı marka alacagınıza yerli markaya destek çıksaydınız o iş yerleri kapanmaz daha fazla işçi alirdi ilk önce yerli malı kullanın sonra çıkın iş istiyoruz deyin

(7) (0)
13.06.2018 13:24:42 tekstilci

reis yaşlanmışsın kıraathane boş işler ülkenin istihdama ihtiyacı var bu yüzden iyi parti yani meral akşener

(13) (12)
13.06.2018 13:24:05 Payitaht

Bu adamlara nasıl develeti emanet edeceğiz. Allah sana uzun ömğr versin reis paşa

(8) (10)
13.06.2018 13:22:22 lazkopat

bu sefer karşında Bahçeli ve Kılıçdaroğlu gibi tipler yok. İnce pratik zeka Akşener ise bir rüzgar yakaladı işin çok zor

(9) (9)
13.06.2018 13:21:19 Kek değil kekstra

Bak fotoğrafta eliyle de lezzetinin tarifini yapmış keklerin.Tadından yenilmiyor bu keklerin demek istiyor.

(4) (1)
13.06.2018 13:16:10 a

Senı veren Allaha şükürler olsun,,

(8) (10)
13.06.2018 13:13:01 comolli

Reisim sen bakma bu keklere. Millette görüyor bu keklerin ne olduğunu. Sonuna kadar devam inşallah. Allah seni başımızdan eksik etmesin.

(7) (9)
13.06.2018 13:11:43 poyraz

yaşlandın be reis Allah uzun ömürler versin sen bu vatana lazımsın.

(2) (8)
13.06.2018 13:07:24 izmir

AK PARTİ SEÇMENLERİN AİLELERİ HEPSİ MUTLU HUZURLU NEŞELİ AİLE SAADETLERİ VAR. AK PARTİLİ MAĞDUR GENEL SAĞLIK SİGORTASI SOYGUNU MAĞDUR VATANDAŞ VAR MI ? 65 TL PRİM BORÇLUSU

(1) (1)
13.06.2018 13:07:21 DADAŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ

Reis muharrem ince ile atışamazsın. Adam pratik zeka. Karşında kılıçdaroğlu veya bahçeli yok. Adam gibi adam var. Bu sefer işin zor

(11) (6)
13.06.2018 13:06:09 Alucra

Kek gormek istemiyorum artik durdurun uretimi o kekin tadida kacar simdi :))

(2) (1)
13.06.2018 13:03:55 HERYERDE ADALET !!!!!!

Yaman adamsın Reis, seviyoruz seni. Ömürlü ol,,,

(5) (3)
13.06.2018 13:02:06 Reisin Babasi

En büyük geyik de sensin.

(7) (2)
13.06.2018 13:01:34 kıraathane

saman bulgur nohut pirinç ülkeme ithal ediliyor işsizliğe çözüm kıraathane geç bakalım dalganı 10 gün sonra seçimde görüşürüz reco

(4) (2)
13.06.2018 12:58:22 sergennn

milleti kekliyor.. ne iş vaad ediyor ne işsizliğe çözüm getireceğim diyor ne fabrika açacağım diyor ne eğitim sisteminden bahsediyor. bu sefer Muharrem İnce değişim iyidir...

(10) (4)
13.06.2018 12:56:52 osmanoğlu

çayı keki boş verin biz ne olacaz dolar 4.70 euro 5.50 Reis i yalamak paha biçilemez

(4) (0)
13.06.2018 12:55:07 tarık

reis tamam söyledin bir halt uzatıp sıvama bari..

(10) (7)
13.06.2018 12:55:03 mülayim

İhtiyar bırak artık bu işleri yalanı hırsızlığı hak yeme artık ölümü düşün diğer dünya için iyi ameller biriktir! Ölümlüyüz hepimiz!

(14) (13)
13.06.2018 12:54:56 avatar

Bahçeli ve Erdoğana seçim çalışmaları boyunca iftiralar atıldı ama şunu unutmayin ki iftira yiğidin etini sıkılaştırır imanınıda güçlendir

(10) (10)
13.06.2018 12:53:24 Tanrının Kırbacı Attila

Kes traşı

(12) (10)
13.06.2018 12:53:08 Chp/Mühendis

Erdoğan düştü artık , kabullenin.

(12) (13)
13.06.2018 12:51:28 ahmet ahmet

Ülkenin zaten bütün sorunu bitti halk çokkk refah içinde yaa yapın bakalım. İngilizlere özendik 5 çayı da içeriz artık. Yazık memleketi ne hale getirdiler. Artık ekmek bulamazsak pasta yeriz.

(7) (5)
13.06.2018 12:50:03 kekçi

Erdoğan'ın ekonomi umurunda değil üretim tarım bitmiş kek kıraathane açacak yeniden seçilirse dolar en az 7-8 olur

(18) (4)
13.06.2018 12:48:57 Hasan Hüseyin

Kekte yiyemem şimdi ya Tüh

(6) (1)
13.06.2018 12:46:07 Sahlan

Reis seni gormeden,elini opmeden bu ask bitmez valla.

(3) (9)
13.06.2018 12:45:20 Coşkun Gürüz

Adamsında değerini bilen yok

(4) (7)
13.06.2018 12:45:09 KAÇINCI KANIŞ

AHA KEK PROJESİ YOKMUŞ, KANDIRILMIŞ.

(4) (2)
13.06.2018 12:43:39 Doğrucu Davut

Reis yine buyuklugunu konusturdun bunlari disinle sallarsin sen arkandayiz

(3) (7)
13.06.2018 12:43:33 gerçek

Cem uzan bile muharremden güçlü idi adam baraj projeleri vardı santral için muharremde şuan boş çene getirmeye çalışıyoruz hdp den medet umuyor

(7) (5)
13.06.2018 12:42:22 turkk

Reis ciddiye alma bunlari vur dalgaya

(2) (6)
13.06.2018 12:42:16 Bknmlhklmnklmkkkk

Kek resmen fiyaskoydu. Bence kek konusu kapatın artık.seni yurtdışına giderken yurdum insanı olarak bırakmıştım döndüğümde diktatör olarak buldum. Ve herkesi korkutup sindirmişsin sen bunu nasıl başardın ya hayret ediyorum.

(8) (6)
13.06.2018 12:41:46 laik bükücü

Hain kekler...

(2) (1)
13.06.2018 12:41:29 biktik

24 haziranda keki goruceksin tayyipcim. koyu bir akp li olarak bu kadar yalanina yolsuzluguna artik dur diyecegim bende. oyum meral aksenere.

(10) (8)
13.06.2018 12:41:25 turkk

Reis cidd

(1) (1)
13.06.2018 12:40:31 peçeli

Reis Allahım seni korusun bu kekler seçimden sonra en büyük projelerini açıkladılar ohali kaldırmak ))) ülke öyle şaha kalkarmış

(3) (1)
13.06.2018 12:40:16 ORTAK ARANIYOR

KEK YATIRIMI BAŞLAMIŞTIR. ORTAK OLMAK İSTEYENLER ACİLEN BAŞVURSUNU YAPSIN. ACAYİP KARLI BİR İŞ OLACAK 100 KİŞİ MAAŞLA CALIŞACAK BELEŞTEN 10 000 OTURUP YİYECEK.

(2) (0)
13.06.2018 12:39:45 Fatih Dağcı

Adam Adam!!

(3) (4)
13.06.2018 12:38:52 bıkmış adam

adamlar sadece ona takilmiyor. bu projeleri hangi parayla yapiyorsun diyor. secim oncesi ingilterede ne isimz vardi borc mu istedik yine mesela

(5) (4)
13.06.2018 12:38:48 ulan tatili bulmuşmuhartopunya

Reis o sözünde doģru bu muharrem ve kamal geyikin önde gideni.

(5) (6)
13.06.2018 12:37:48 bereketoğlu

helal olsun. cuk diye oturtmuş

(5) (5)
13.06.2018 12:37:25 Hasan Hüseyin

Üzümlümü Kakaolumu

(3) (2)
13.06.2018 12:37:24 Gerçek

Fetöcü bülent ne dedi ? Üslup yanlış dedi haaa..

(1) (1)
13.06.2018 12:36:27 RTE

Sana 40 kere dedik ki şunları muhatap alıp cevap verme diye

(1) (1)
13.06.2018 12:36:26 Sincaplı Yorum

Kek değil kekstra. :)

(1) (2)
13.06.2018 12:35:52 ulan tatili bulmuşmuhartopunya

çıkmışsınız yenmiş çıkmışsınız yenmiş buna göre kek muharrem ve kamal oluyor.

(2) (2)
13.06.2018 12:34:48 _kuLaLi_

azıcık huzur...

(4) (0)
13.06.2018 12:34:47 SEREFLI ADAM

Ne güzel siyaset yapıyorsun. Eğitimli tahsilli bir Cumhurbaşkanına böyle üslup yakışır.

(3) (0)
13.06.2018 12:34:20 onur onur

Reis bunlar olsa olsa 5 lik odun ekmegi olurlar

(2) (2)
13.06.2018 12:34:13 mustafa

reis vurdu gol oldu :):):)

(2) (4)
13.06.2018 12:34:08 lazoğlu

Reis bırak şunların seviyesine inme

(1) (1)
13.06.2018 12:33:49 Belcikali 53

Kek demek bile kek’e hakaret olur REIS. Bunlar vatan haini

(4) (2)
13.06.2018 12:33:48 halk

bence senin seçmenlerin kek

(5) (2)
13.06.2018 12:33:30 türk

Bu mu başkan yazıklar olsun ayıp

(1) (2)
13.06.2018 12:33:23 Defkhan

Reis vurursa böyle toprak atarlar

(1) (1)
13.06.2018 12:33:16 hacer uzun

sayın cumhurbaşkanım asıl kek onlar biz seni başkan yapacağız onlar bize kek desinler biz neolursa olsun sana güveniyoruz ya o yeter

(1) (2)
13.06.2018 12:33:16

Bir oy Akp ye Bir oy Kek e

(1) (1)
13.06.2018 12:32:57 Abc

Mhp ye de yavru muhalefet diyordu :)

(1) (1)
13.06.2018 12:32:52 Mühendis

Ciddi siyaset

(0) (0)
13.06.2018 12:32:48 vatan sever

Reis muhalefete kekliyor bilerek açıklamasını yapmadan ne olduğunu söylemeden kıraathane dedi bunların araştırma yapmadan kek gibi düşeceğini biliyordu

(165) (10)
13.06.2018 12:32:41 muhammed

Senin tirnaginin ucu olamaz onun ikiside

(215) (17)
13.06.2018 12:32:21 ceo’s

Hemi de üzümlü kekler.

(184) (14)
13.06.2018 12:30:53 ulan tatili bulmuşmuhartopunya

Aynen doģru söyledin Reis

(273) (16)
13.06.2018 12:30:49 son urfalı

Hahahahahahahahahahahahahahaha aynen reis

(310) (13)