Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.06.2018 07:22:03 osmanli torunu

CİA ajanı papazı istersiniz! Sizde elemanınız FETÖ yü verin ilk defa sonra bakarız!

(0) (0)
14.06.2018 06:07:08 son oy bukucu

sizin dersiniz ozgurluk degil.casuslari hapishanelerden kurtarmak.basortu kuran yasagi zamaninda nerdeydiniz omurgasizlar

(0) (0)
14.06.2018 03:42:22 eko

Süper olur sayılan ülkeler türki cumhuriyetler nasıl olsa açarız sınırları tek ülke oluruz .... sorun yok Adınıda Birleşik TÜRKİYE devleti deriz oldu. Bitti .....

(0) (0)
14.06.2018 03:17:20 endişe etmeyin

Türkiye ye dokunan yanar.. iki deprem bir tsunami bir iç karışıklık.. ne oldu demeye fırsatları kalmaz inşallah. Bu kadar evliya, osmanlı torunları, mazlumlara kol kanat geren aziz ülkemiz.. rabbim tuzaklarını başlarına geçirir... inşallah bize birşey olmaz..

(0) (0)
13.06.2018 21:59:35 xxx66xxxStuttgartxxx

Kafir abd satlık köpekler

(2) (0)
13.06.2018 17:04:04 Ulu hakan Abdülhamid han

Ulan amerika bizi başka ülkelere benzemeyiz.

(4) (0)
13.06.2018 17:03:32 Güneyli

ınşaallah öyle bir karar alında abd denilen terör devletiyle ilişkiler kesilsin..

(6) (0)
13.06.2018 13:45:26 bak hele kitapsıza

başkanınız seçilenTrampın kaznırsan amerikadan Müslümanları kovacağım demişti bence işe başkanından başla en azından hiç değilse bir kere olsun dürüst olduğunuzu dünya görür dürüst halinizi hiç kimse görmezse ikiyüzlü kahpe olmaktan kurtulamazsınız

(6) (0)
13.06.2018 13:12:08 vedat

eğer Erdoğan seçilirse İran gibi ekonomik ambargo yiyeceğiz dolar 7-8 lirayı bulur sonra haberim yoktu ellerim kırılsaydı demeyin

(2) (15)
13.06.2018 12:28:33 abd

Camileri kapatın sonra başkalarını izleyin şaşırmadık . Kendinizi izleyin böylesiniz hırsızlığı yapar hırsız var diye bağırırsınız.

(2) (1)
13.06.2018 11:32:17 K.çelik

bu abd iyi batmiyor. hic kendi ulkesi için bişey yaptıklarını görmedim. ya israili destekler , yok ermeni meselesi ,irana rusyaya ambargo , Çine sataşma, k.kore savaş cigirtkanligi ortadogu , meksika ,arap bahari vs.. belliki Meclisteki mallar ülkeyi yonetmiyor.

(3) (0)
13.06.2018 11:28:18 İskenderun

seni kim alıyor izlemeye,siz degilmisin dünyanın icine eden ,evleri insanları bombalayan milyonlarca insanın ölümünden sen sorumusun

(5) (0)
13.06.2018 11:02:34 Allah Allah

ABD DÜNYADA YAPTIGI KATLİAMLAR NEDENİ İLE BİRDE KENDİ ÜLKESİNDE KATLETMİŞ OLDUGU 70 MİLYON KIZILDERİLİ KATLİAMI NEDENİYLE İZLEMEYE ALINSIN.SİYAHLARDA ABD DEDE İKİNCİ SINIF VATANDAŞ.

(4) (0)
13.06.2018 10:39:48 Fit4727

Hodri meydan!!!her yaptiginiz dogru, herkesi sorgulama hakki vs sizde demi , tum insanlar köleniz oylemi !!!topunuz gekin alcak kalles abd !ya ölüm ya istiklal Ölümüne ölümüne

(2) (0)
13.06.2018 10:39:48 Fit4727

Hodri meydan!!!her yaptiginiz dogru, herkesi sorgulama hakki vs sizde demi , tum insanlar köleniz oylemi !!!topunuz gekin alcak kalles abd !ya ölüm ya istiklal Ölümüne ölümüne

(2) (0)
13.06.2018 10:38:00 reis

yaw geçirin ne olur bizde bütün bağları koparalim manayla

(2) (0)
13.06.2018 10:31:59 avrupali

Sen once avusturyaya bak camiler kapatilip imamlar sinirdisi ediliyor hangi ozgurlukten bahsediyorsunuz ikiyuzlu mahluklar kaldiki Turkiyede oyle bir problemde yok

(3) (0)
13.06.2018 10:28:19 remo remo

Ey kafirler austuryada camiler kapatiyorsunuz din görevlilerini sinir disi ediyorsunuz birde konusuyorsunuz allah sizi kahr perisan etsin

(45) (0)
13.06.2018 10:23:22 milli ve yerli

dini özgürlükler konusunda keşke İsrail e de bişey deseniz

(1) (0)
13.06.2018 10:20:36 Tokatlı

Bizim ülkemizde din konusunda kime sıkıntı çıktı ki özgürlükten dem vuruyorlar. Kendi ülkelerinden daha fazla kilise var belki de. Ajanları içeride olunca demek gara baba tutuyor.

(2) (0)
13.06.2018 10:13:28 Cufcuf

Artık komik bile değiller,80 yıl dindar imiz zulüm gördü,insanlar başlarındaki örtü yüzlerindeki sakal yüzünden dışlandı dindar lar yobaz. Dini tehlikeli gördüler,şimdi kâfir ABD din özgürlüğü nden dem vuruyor,...hadi oradan dengesiz

(35) (0)
13.06.2018 10:12:54 kroww

incirliği kapatalım.

(32) (0)
13.06.2018 10:08:33 Alşen61

Vermiyoruz lan papazınızı,baş papazı verin yavrusunu alın,yakında ortadoğuyu size dar edecez inşallah

(64) (0)